• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Odrzucone] Balans Ninjutsu i Fuinjutsu - ludu wypowiadaj się!

Moderatorzy: Moderatorzy Kart Postaci, Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Balans Ninjutsu i Fuinjutsu - ludu wypowiadaj się!

Będę odpowiadał po kolei, a potem jakieś spróbuję zrobić podsumowanie. Dla skrócenia jednak dam to w spoilerze.
► Pokaż Spoiler
@Arin
Po pierwsze - nie zgodzę się z tym, że jest część "słaba" i "fajna". Obie są bardzo różne i obie można zastosować w ogromny sposób. Owszem, Hiraishin jest wspomaganiem... tak samo jak Kimera. Obie są niezwykle silnymi technikami. Jedno daje ci możliwość zabawy czasoprzestrzenią, drugie daje Ci możliwość robienia istnych cudów na kiju, jak dalekowidzenie, sensoryczne, klony czy inne cuda. W Fuinie też - masz jakby self buffy, ale też ogrom zdolności do tworzenia zarąbistych pułapek, miejsc czy nawet pseudounikatów. Więc się z tym nie zgadzam.

Naturalne Ograniczenie nie powinno być jedynym wyznacznikiem zmian na forum. Jednak można się pochylić nad tym jak to zrobić, by wszyscy byli zadowoleni, bo IMO, choć nie byłem fanem tego pomysłu, tak jednak wydaje mi się jakaś zmiana potrzebna. Rozbicie samych Specek jest bardzo bazowe, ale w żaden sposób nie rozwiąże problemu z ilością technik czy łatwością dostępu do nich. Bo sam zresztą to napisałeś - jedna dziedzina i jesteś omnipotentny na każdą stronę bo #ninjutsu czy #fuinjutsu. Jest to jednak jakiś pomysł.

@Tasia
No zdecydowanie jest to jakieś rozwiązanie prac nad Naturalnym Ograniczeniem, choć osobiście odnoszę wrażenie, że wielu ludzi się na to rzuca jako typowy minmaxing i sprawia to, że mam coraz bardziej ambiwalentny stosunek do tego atutu, ngl. Posiadanie specki jako jakiejś alternatywy by rozwijać inne - rozwiązuje problem graczy, więc może być czymś, co warto mieć na uwadze.

Kwestia Uzumaki też jest dość prosta. O wszystko można prosić. Nawet o traity poszczególnych klanów dla Postaci. Sam planowałem na Kenseiu jakoś zdobyć Potężniejsze Fuinjutsu, nie musząc iść po Uzumaki. Ale to bardzo daleka przyszłość.

@Norka
Właśnie to jest zmiana, która poprawia balans na bardzo wielu frontach. Po pierwsze - zwiększa się ilość dziedzin, ogranicza rozwój i bycie omnipotentnym strasznie tanim kosztem. Dobrze zauważył to Arin, pisząc, że można większość problemów uzupełnić samym Ninjutsu. Wprowadzając te zmiany praktycznie w dwóch najbardziej omnipotentnych dziedzinach sprawimy, że gracze chcąc być faktycznie omnipotentni - będą musieli więcej zainwestować. Nie będzie też jednej specki by wszystkimi rządzić, a trzeba będzie podjąć decyzje. Problem taki... że to spora zmiana na forko. Temu no, tu to omawiamy.

Temu nie jestem za opcją numer 2. Co do twojego pytania - nie wiem, to jakiś rodzaj dowcipu? Techniczni nigdy nie zajmowali się PD i PT graczy, więc po prostu wymagana byłaby aktualizacja, jak swego czasu w KP. Tak to widzę.

Podejdźmy też do tego przykładu, który jest idealnym przykładem, dlaczego sam ten atut niekoniecznie ma sens. Teoretycznie w Ninjutsu możesz wskrzeszać ludzi, zmieniać formy, teleportować się, ale wywołanie delikatnego ognika przerasta już możliwości? Możliwość zaleczenia skaleczenia jest zbyt skomplikowana, bo nie masz Iryo? Przykładów można mnożyć i jedyne co, to pokazuje po prostu, że sam ten atut, w przypadku dziedzin chakrowych, niezbyt ma sens. Jego początkowa forma mocno buffowała Taiuserów bo z myślą o nich była stworzona. Dla sprawiedliwości jednak została wykonana także dla innych zdolności chakrowych. Więc tak. Nie widzę problemu z tym, że potrafimy zapieczętować ogrom rzeczy w człowieku, ale nie potrafimy w przedmiocie. Czy umiejąc grać na gitarze, oznacza to, że umiem grać na perkusji? I don't think so.

Podział Fuinów był jedną z propozycji. I można też wykonać też inaczej.

Z kolei widzę kolejną próbę utrzymania jak najwięcej rzeczy w Uzumaki. No jeśli zmienilibyśmy, że mają 3 specki w cenie jednego, wydaje mi się to dość sprawiedliwą wymianą za prosty buff do fuina. Bo ich Fuin jest epicki przez to, że w każdej dziedzinie Fuina są fenomenalni. A nie tylko w jednej. Przez to są mistrzami. Nie można mieć ciastka i zjeść ciastka. No sorry.

Widzę kolejny podział na "silne" i "słabe", więc ech. Nie. Nie ma takich. To bardzo ograniczone myślenie, bo zarówno Hiraishin, jak i Kimera są fajne i silne. Saigo no Fuin i Shiki Fuin tak samo. A jeden atut nie powinien dyktować balansu całego forka.

@Tsuru
Przykład z Shintenshinem jest imo trochu nie trafiony. Problemem z Fuinami i z Nin jest ich omnipotentność, możliwość dosłownie zrobienia wszystkiego. Jeśli to jakoś można wytłumaczyć chakrą - może się to tam znaleźć. Shintenshin ma dość wąską Specjalizację. Lepszym przykładem byłby chyba Jinton, gdzie ma jakby kilka aspektów czy Yoton z betonem, kauczukiem i lawą. Wciąż jednak no... nie są aż tak szeroko rozbudowane? I prędzej widzę to jako jutrzejszy problem dla jutrzejszego mnie, który być może nigdy nie nadciągnie.

Propozycja z atutem... no coś tam daje. Jest bardzo prostym rozwinięciem, gdzie po prostu wydaj dużo PD i miej. No... dobra. Tylko właśnie jak to dzielimy. Czasoprzestrzenne, gdzie są też techniki słabsze? Czy może od rangi A w górę? Pojedyncze techniki? To jest kwestia do rozwiązania, bo głupio wymagać wydania 50 PD by móc opanować technikę D, bo akurat ma niefortunną klasyfikację. Bo nie widzę tego jako 5 czy 10 PD. Prędzej 50, może nawet 75/100.

No i jeszcze przypomnę, że naszą intencją nie jest na siłę uzupełnianie klanów. Raz już niektórzy chcieli i potem musieliśmy sami kończyć ich techniki. Klany czy "zaniedbane dziedziny", niech tworzą Ci, którzy chcą je rozwijać. Którzy chcą z nimi grać. Co z tego, że ja, Don czy Jeleń opiszemy cały klan X, gdy pojawi się gracz Y i stwierdzi, że nie podoba mu się, jak jest ten klan zrobiony, bo by go inaczej widział i przez to go nie wybierze?

@Norka v2
Jest to jakieś rozwiązanie, by taki atut pozwalał opanować techniki Czasoprzestrzenne/Inne Fuiny powyżej rangi B i fajnie też uwzględniał inne dziedziny. O tym nie pomyślałem, więc to bardzo fajne spostrzeżenie.

@Arin v2
No i fajno

@Jeloń
Z większością tego co napisałeś się zgadzam. Propka by mając speckę w jednym, móc uczyć się drugiej jest też git, nawet jak lekko będę zgrzytał zębami ;)

@Hao
Podział na dwa tematy z technikami też spoko, nie będzie trzeba scrollować 15 minut technik. Opłata za dostęp, jak pisałem wcześniej, no jakieś rozwiązanie to jest.

@Don
Don bardzo fajnie opisał główny problem i tego, jak dawane tu propozycje nie rozwiązują go u źródła. Trochę jak leczenie objawów, nie choroby. Więc no... zgadzam się.

@Tasia v2
Noted!

@Tsuru v2
Różni się. Bo ilość dziedzin, które rozwijasz się zwiększa. Zwiększają się koszta. Osłabia się potencjał dziedzin, o czym pisał Don. Sam podział tematów to rozwiązanie jednej z dwóch bolączek... tej lżejszej bolączki.

@Memoshi
Uwielbiam, jak są punkty, bo łatwiej jest się odnieść do wszystkiego <3
1. Problem ten rozwiązuje propozycja Jelenia.
2. Wciąż będą mocno uniwersalne, zwłaszcza Fuinjutsu, gdzie ten podział jest bardziej szemrany niż w Ninjutsu i pewnie wymaga jeszcze dogadania. Jednak już chcąc mieć jedno i drugie - będzie trzeba zainwestować, pomyśleć i to rozwinąć. I no... będąc mistrzem malarstwa wciąż możesz mieć problem z malunkiem węglem. Tak samo - może i jesteś mistrzem Kimery, ale niekoniecznie umiesz się teleportować. Don bardzo fajnie rozpisał co jest problemem tych dziedzin i co próbujemy rozwiązać.
3. Staramy się pilnować technik, by się nie powielały, choć jeśli jedna dziedzina coś może - inna może spróbować swoje wady odwzorować w czymś innym. Jak uważasz, że część technik jest zbyteczna - śmiało napisz własną propozycję, to usiądziemy nad odchudzeniem tego.
4. Wciąż - podział dziedzin sprawi, że pewne ich przeznaczenia będą bardziej określone. Chcąc bawić się czasoprzestrzennymi? Musisz rozwinąć czasoprzestrzenne. Chcąc się bawić miscallenous technikami? Musisz rozwinąć bardziej ogólne. Chcesz się bawić oboma - no to musisz rozwinąć oba i fajnie zdobyć do obu speckę. To sporo pracy, by wrócić do wielkiego potencjału, który obecnie można zdobyć bardzo prosto, szybko i tanio.
5. Fajne spojrzenie na atut. Tylko raczej wszyscy widzieli ten atut, jako klucz w ogóle dostępu do technik, niż jako dodatkowe wzmocnienie. Raczej coś w stylu "Możesz korzystać z czasoprzestrzennych powyżej rangi B", aniżeli "daje lepsze Ninjutsu".
6. Jak masz jakieś techniki, które mają przesadę w tym zakresie - śmiało daj znać. Staramy się jednak na ogół pilnować, by technika raczej miała jedno konkretne działanie, ewentualnie z niewielkim twistem, a nie, że możesz zrobić tarczę, laser i leczenie w jednym.

@Seiciak
Mam wrażenie, że nie przeczytałeś posta Dona i Jelenia, które no... dość mocno dodają dodatkowego kontekstu i wytłumaczenia tego tematu. Tego, co chcemy naprawić. Więc no. No. I na punkty Memoshiego odpowiedziałem trochę wyżej.

Też powtórzę to, co pisałem do Memoshiego. Jeśli masz uwagi do niektórych technik, uważasz, że są zbędne - możesz śmiało napisać propozycję i je przejrzymy. Bo pamiętam, że kilkukrotnie blokowaliśmy próbę ominięcia posiadania zwojów czy konkretnej dziedziny. Choćby próba latania przez Jelenia, która obecnie działa na zasadzie barier, a nie zwykłego lotu.

I pewnie jakiś kaganiec dałoby radę nałożyć. Tylko nie wiem jaki. Czy masz jakąś propozycję? Czy po prostu zakaz dodawania kolejnych technik, czego nie chcę robić? Mam dreszcze na myśl o tym, jak kiedyś było - jedna technika sprawdzana na raz i to kilka tygodni. Teraz może i techniki czekają też trochę, ale możesz wrzucić ich kilka na raz i wszystkie na raz są oceniane.

Jeśli uważasz, że dziedziny klanowe są mało rozwinięte, to jak pisałem wcześniej - nie będziemy rozwijać za graczy klanów, którymi nie gramy. Czemu mamy tworzyć np. klan Terumi, jak komuś potem może się nie spodobać? Niech gracz, który chce tam grać opisze go tak jak chce. Fajnie też, że np. sam zacząłeś rozwijać ostatnio Mokuton, choć sam doskonale wiesz, że masz jeszcze dwa inne KG do rozwinięcia i jak będziesz do tego też miał motywację - super! Zachęcam.

Tsuru v3
To raczej coś, co chyba i tak wprowadzimy.
Zacznę od powtórzenia tego, co Don napisał, bo jest to fajne wyjaśnienie. Problemem jest to, że Fuinjutsu i Ninjutsu są za silne przez ogrom możliwości tych dwóch dziedzin w porównaniu do innych. Podział Specjalizacji nie wpłynie na potencjał tych dziedzin i ich możliwości, nowy atut to tylko wydatek, który też nie zmieni sposobu działania tych dziedzin. Ta propka sprawia, że potencjał dziedzin zostaje ucięty i podzielony na dwie oddzielne dziedziny czyniąc każdą z nich - słabszą i tym samym bardziej in line z pozostałymi.

Powtórzę też po moich fellow technicznych, że no... brak zmian to też jakaś decyzja, choć nie powiem, że jestem jej trochu przeciwny.

Zanim więc przejdziemy dalej zrobię jakieś takie no... podsumowanie, o. Od razu mówię, że mogę się mylić i niektóre głosy policzone, to tu, to tam, mogły zostać tam wrzucone tylko dlatego, że po jakiejś zmianie czy dyskusji nie widziałem czysto "tak", "nie". Wiem, że niektórzy są za jakimiś zmianami i to sporo czytałem w tym temacie, więc no. Tak się to na razie prezentuje:
Nie zmieniamy: Memoshi, Seitaro
Atut gatekeeper: Norka, Arin, Hao
Jeleniopropka: Jeleń, Don, Tora, Tasia, Tsuru

Ewentualnie proszę o odpowiedź, gdy te wątpliwości zostały może rozwiązane lub coś nowego się pojawiło. Lub, jeśli faktycznie uważacie, że "wybrałem/-am rozwiązanie X, ale wolałbym/-abym by nic się nie zmieniało" to no... dajcie znać. To bardzo gruby temat i bardzo wiele rzeczy. I ngl... jest trochę późno, a i zmęczony jestem.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2024, 0:57 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Norka
Posty: 954
Rejestracja: 29 lip 2022, 0:50
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Balans Ninjutsu i Fuinjutsu - ludu wypowiadaj się!

Ja tylko od siebie chcę powiedzieć, że ja jestem za "Nie zmieniamy" - te rozwiązania, które zostały podane z mojej strony są na zasadzie "JEŚLI JUŻ, to widzę to tak...", ale osobiście wolałabym zostawić to w takiej formie jaka jest, bo po prostu ta propozycja mi się nie podoba i argumenty mnie nie przekonują.

Jestem przekonana, że Ci szybciej piszący gracze sprawnie wrócą do poziomu, na którym wcześniej byli, specki w nowych dziedzinach ogarną biegłościami i wrócimy do punktu wyjścia, a osoby, które mają wolniejsze tempo pisania + gracze z naturalnym ograniczeniem będą w tym wszystkim wybitnie poszkodowani.
Obrazek
Prowadzone wątki
Przygody 3/3
贖罪道 | Droga do odkupienia - Maji Seitaro
心を慰めるために | Ku pokrzepieniu serc - Yokomine Yozora, Mitsukyevu Uiriamu, Takatsukasa Jugemu
活動中の諜報員 | Agentki w akcji! - Hoshino Aiya, Hoshino Haruka, Hoshino Megumi
Misje 5/4
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Inne 2/2
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Balans Ninjutsu i Fuinjutsu - ludu wypowiadaj się!

Nie wrócimy do tego samego bo cokolwiek zrobią gracze - dziedziny nadal pozostaną rozbite. Problemem nie jest gracz X który jest silny, problemem jest dziedzina X która jest silna. Rozbicie jej na dwie sprawi że dziedzina X przestanie być silna bo zamieni się w słabsze dziedziny Y i Z. Czego by gracze nie zrobili - nie zmienią tego stanu, ergo nie wrócimy do punktu wyjścia i problem jakim jest zbyt obszerna i silna dziedzina zostanie rozwiązany.

Also - jestem za podstawową propką ale że pewnie nie przejdzie to za propką Jelenia.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Moehete
Posty: 26
Rejestracja: 23 wrz 2023, 14:24
Ranga: Muryō no ninja
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Balans Ninjutsu i Fuinjutsu - ludu wypowiadaj się!

Też mnie można klasyfikować tak samo jak Norkę. I uważam że ta zmiana będzie godziła tylko i wyłącznie słabe postacie oraz graczy, którzy zwyczajnie wolno piszą. Rozbicie nie zmienia faktu, że silniejsze postacie mają o wiele łatwiej pójść na misję np rangi S, zapłacić ileś tam PB i mieć dokładnie taką samą postać.

Oprócz tego, co z tego że dziedzina jest obszerna, kiedy ta obszerność jest zawalona zwojami. W ninjutsu jeszcze jakoś to wygląda, ale w fuuinjutsu sprawa jest prosta, nie będzie zwyczajnie drugiej postaci, która umie into wszystko, bo żeby być into wszystko trzeba zrobić tyle misji, że brakowałoby komukolwiek czasu, nawet jakby zaczął od początku forum i planował to skończyć za 4-5 lat. Szczególnie, kiedy jedna misja by mu trwała pół roku(wiemy dobrze że tyle potrafi, szczególnie rangi S).

Wiemc, proszem mnie zaklasyfikować do "nie zmieniamy".
Awatar użytkownika
Shinohara Tsuru
Posty: 143
Rejestracja: 04 lut 2023, 12:50
Ranga: Chūnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Balans Ninjutsu i Fuinjutsu - ludu wypowiadaj się!

Znaczy ja jestem za opcją "bez zmian", tylko podałam atut jako przykład tego jak to można rozwiązać jeśli już trzeba, bo oryginalna propka była dla mnie bardzo krzywdząca. Jeśli NIE DA się zostawić tego jak jest to uważam, że propka Jelenia jest lepsza od mojej.
Zasięg sensora bez pieczęci: 6m
Zasięg z pieczęcią: 250m + 50pch na turę

Ubiór:
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: Balans Ninjutsu i Fuinjutsu - ludu wypowiadaj się!

Tak jak jestem kinda za "Jeleniowąpropką" jak to została nazwana, tak generalnie już nie komplikujmy i nie zmieniajmy tego. W sensie, ewidentnie większość forum jest przeciwna temu rozwiązaniu i byłoby ono dość mocno na siłę, czyli jedyne co by nam dało wprowadzenie tego to mocno mieszane uczucia graczy, dużo roboty z ogarnięciem zmiany i przypilnowaniem jej, a także wieczne gadanie że robimy co chcemy. W zamian za to, no dostaniemy ten potencjalny balans jakiego almost nikt nie chce.

Nie warto zwyczajnie, jak forum dla graczy. Lud ewidentnie nie chce, to osobiście nie myślę że to jest taki core, że no musimy to zrobić przeciwko ludziom. Także no. Może kiedyś lepsza inna idea rozwiązania tego wpadnie, albo nie. Who knows.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 601
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Balans Ninjutsu i Fuinjutsu - ludu wypowiadaj się!

No generalnie, tak patrząc na zdania ludności - chyba nie tędy droga. A skoro nie tędy droga to myślę, żeby póki co zostawić to bez zmian i może pomyśleć nad inną opcją. Może rozwiązanie przyjdzie później jak to ugryźć. W każdym razie obecna propka/propki to raczej nie solucja, jakiej finalnie szukamy. Głównie też przez to, co Jeleń napisał - skoro lud nie bardzo chce podobną zmianę i istnieją przesłanki by sądzić, że finalnie nie rozwiąże to do końca problemu, to nie ma co ją forsować.
► Pokaż Spoiler | Pasywne zdolności & pieczęcie oraz unikaty
Zdolności pasywne- z wyjątkiem atutów i biegłości
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
  • Hiraishin no Jutsu - pieczęć na kraku nałożona przez Shikō.
Unikaty
  • Garahaddo no Kōkei-sha - naszyjnik z zamkniętą duszą Galahada. Tłumi częściowo negatywne skutki części wad mentalnych.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Naginata [2] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Fuuka
Posty: 114
Rejestracja: 27 sie 2023, 16:45
Ranga: Muryō no ninja
Discord: virgovern
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Balans Ninjutsu i Fuinjutsu - ludu wypowiadaj się!

Nie chciałam się wypowiadać, no bo zwykle nie mam nic mądrego do powiedzenia. I czytając wypowiedzi ludzi, wydało mi się... no, że większość osób jest przeciw wprowadzeniem popki (więc i tak nie przejdzie) i rozpaczliwie szukała po prostu alternatywnego rozwiązania, które bolałoby mniej/byłoby mniej kłopotliwe do wprowadzenia.

Wydaje mi się, że gdyby przeprowadzić głosowanie czy gracze wolą w ogóle tykać ninjutsu i fuiny czy nie... to większość osób wolałaby brak zmian.

Sama osobiście nie widzę sensu, aby to zmieniać. Jakby no nie widzę problemu, albo problem - który widzą techniczny - no nie przeszkadza mi kompletnie.

Więc jestem za brakiem zmian.
Obrazek
memosz frajer kliknął niżej
Oto link do fajnej muzyczki

Awatar użytkownika
Cerberus
Posty: 229
Rejestracja: 28 kwie 2021, 14:53
Discord: lamozaur
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Balans Ninjutsu i Fuinjutsu - ludu wypowiadaj się!

Tak naprawdę, chciałbym zmotywować szersze grono graczy do wypowiadania się w tym temacie (np. siebie udało mi się zmotywować!)

Cieszę się troską działu KP, który musiałby pilnować, by wszystko zostało zmienione - ale raz nam się udało to przeprowadzić, uda nam się znowu, jeśli zajdzie taka potrzeba P:

Osobiście jestem za zmianami, czy to w formie zaproponowanej, czy też w tym przedstawionym przez Jelenia.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Balans Ninjutsu i Fuinjutsu - ludu wypowiadaj się!

Nie zmieniamy: Memoshi, Seitaro, Norka, Arin, Tsuru, Tasia, Laczek, Jeleń
Atut gatekeeper: Hao
Jeleniopropka: Don, Tora, Cerber

Jak widać po przetasowaniu, raczej nic się tutaj nie zmieni i ludzie zmian nie chcą. Zostawiam jeszcze temat na 48h gdyby coś się miało wydarzyć albo Tora miał coś istotnego do przekazania, ale jak nie, to poleci do archiwum a my wrócimy z kolejnym pomysłem w przyszłości xD
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”