• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Wakuri

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 558
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

[WT] Wakuri

Fūinjutsu
Kin'in | The Golden Seal金印
KlasyfikacjaFūinjutsu
PieczęcieSzczur → Wąż → Baran → Wąż → Zając → Ptak → Tygrys
KosztPotrójny
ZasięgDotykowy
Jak to mówią, potrzeba bywa najczęstszą matką wynalazków. Nie inaczej miało to miejsce przy Złotej Pieczęci, której nazwa została w pełni zainspirowana Królestwem Kupieckim, w którym to pomysł na nią powstał. Jej działanie jednak nie jest w żaden sposób potężne czy znajdujące zastosowanie gdzie indziej, jak w bardzo wąskich przypadkach. Po nałożeniu na obiekt bądź osobę, pieczęć ta tłumi częściowo odczucia wywoływane przez Cienie czy ich chakrę sprawiając, że cokolwiek nosi na sobie ów symbol, wydaje się w pełni normalne pomimo posiadanej "skazy". Jeśli więc osoba posiada np. jakiekolwiek cieniste "znamię" wywołujące niechęć innych w jej otoczeniu, pieczęć ta jest w stanie na takowy problem zaradzić.

Kin'in nie jest jednak pieczęcią idealną. Oznacza to, że bardzo łatwo można obrócić w niwecz jej działania, a wystarczy do tego korzystanie z zerodowanej chakry w ilości większej niż koszt standardowy rangi C. Jest to też jeden z przypadków, gdzie na co dzień niewidoczny symbol zaczyna mienić się na czarno. Potrafi też objawić się na życzenie osoby noszącej go. Miejsce umiejscowienia nie ma znaczenia, oddziałując na całą osobę bądź obiekt bez względu na to, gdzie znajduje się symbol. Pieczęci jednak w ten sposób nie da się złamać, chociaż każda jedna metoda bez problemu jest w stanie ją zdjąć. Zamiast tego, po przeforsowaniu pieczęci ta wyłącza się na czas 5 tur licząc od ostatniego użycia zerodowanej chakry w ilości przekraczającej możliwości pieczęci. Analogiczna sytuacja ma się z przedmiotami, które polegałyby na tak specyficznej chakrze bądź cienistych zdolnościach.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=金印]Kin'in | The Golden Seal[/title]
[pic rank=C]https://imgur.com/bZCkEuN.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fūinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Wąż → Baran → Wąż → Zając → Ptak → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Potrójny[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[description]Jak to mówią, potrzeba bywa najczęstszą matką wynalazków. Nie inaczej miało to miejsce przy Złotej Pieczęci, której nazwa została w pełni zainspirowana Królestwem Kupieckim, w którym to pomysł na nią powstał. Jej działanie jednak nie jest w żaden sposób potężne czy znajdujące zastosowanie gdzie indziej, jak w bardzo wąskich przypadkach. Po nałożeniu na obiekt bądź osobę, pieczęć ta tłumi częściowo odczucia wywoływane przez Cienie czy ich chakrę sprawiając, że cokolwiek nosi na sobie ów symbol, wydaje się w pełni normalne pomimo posiadanej "skazy". Jeśli więc osoba posiada np. jakiekolwiek cieniste "znamię" wywołujące niechęć innych w jej otoczeniu, pieczęć ta jest w stanie na takowy problem zaradzić. 

Kin'in nie jest jednak pieczęcią idealną. Oznacza to, że bardzo łatwo można obrócić w niwecz jej działania, a wystarczy do tego korzystanie z zerodowanej chakry w ilości większej niż koszt standardowy rangi C. Jest to też jeden z przypadków, gdzie na co dzień niewidoczny symbol zaczyna mienić się na czarno. Potrafi też objawić się na życzenie osoby noszącej go. Miejsce umiejscowienia nie ma znaczenia, oddziałując na całą osobę bądź obiekt bez względu na to, gdzie znajduje się symbol. Pieczęci jednak w ten sposób nie da się złamać, chociaż każda jedna metoda bez problemu jest w stanie ją zdjąć. Zamiast tego, po przeforsowaniu pieczęci ta wyłącza się na czas 5 tur licząc od ostatniego użycia zerodowanej chakry w ilości przekraczającej możliwości pieczęci. Analogiczna sytuacja ma się z przedmiotami, które polegałyby na tak specyficznej chakrze bądź cienistych zdolnościach. [/description]
Ostatnio zmieniony 07 cze 2023, 13:10 przez Kurama Wakuri, łącznie zmieniany 10 razy.
► Pokaż Spoiler | Rzeczy, co sobie działają cały czas pasywnie
Zdolności
  • Ikiryō no Tatari: Anshigan - idealna wizja w całkowitych ciemnościach, gorsza w świetle; większa wrażliwość na światło.
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • naginata
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Kosa [2] | Yari [3] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Pigułka żywnościowa
  • Pigułka zwiększająca krew;
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Średni zwój z mapą Wielkiego Kanału (WIP)
  • Średni zwój [---]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 558
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

Tenjō no Yari | Spear of Heaven and Earth天壌の槍
KlasyfikacjaStyl Walki, Bukijutsu
Wymagania---
Styl walki wywodzący się z terenów Kraju Ognia, wieki temu używany jedynie przez nielicznych mnichów tamtejszych świątyń. Z czasem zyskał on sobie większą rzeszę zwolenników, aż w końcu znalazł się w rękach osób spoza kast religijnych. Chociaż nie jest to wiodący styl walki broniami drzewcowymi, użytkowników tego można znaleźć dosłownie wszędzie. Wszyscy zaś jednogłośnie stwierdzą, że jeżeli nie opanowali go od przedstawiciela religijnego, to od kogoś, kto takowego niegdyś na swej drodze napotkał. Styl ten nie jest bowiem żadnym tabu i większym problemem jest znalezienie kogoś, kto nim włada, niż samo przekonanie kogoś, by go przekazał dalej - co jednak zależne jest też od charakteru potencjalnego mistrza. Powód niezbyt pilnego strzeżenia tajemnic tego stylu jest dość prozaiczny - w zamierzchłych czasach uczony był przede wszystkim dla samoobrony duchownych, a jak ci wspólnie raczą stwierdzać: do tej prawo winien mieć każdy. Mimo ofensywnego jego wykorzystania, pogląd ten dalej obecny jest w umysłach wielu jego posiadaczy.

Styl ten w dużej mierze opiera się na wykorzystaniu potencjalnej siły przeciwnika przeciwko niemu samemu. Uderzenia więc, chociaż niezbyt potężne ze strony władającego orężem, są wykonywane w sposób, w jaki korzystają z przewagi fizycznej oponenta. Jedno czy dwa uderzenia wytrącające przeciwnika z rytmu walki często wystarczają, by wyprowadzić brutalną kontrę w odsłonięte miejsca. Często celem stają się obszary, gdzie przechodzą nerwy - a chyba każdy wie, jak nieprzyjemne jest uderzenie łokciem pod złym kątem - czy w tkanki miękkie. Pewnym nierozłącznym elementem są uniki, jednak kładziony jest dużo mniejszy nacisk niż w innych stylach tego typu. Osoba władającego orężem raczej charakteryzuje się dość ograniczoną, acz skuteczną pracą nóg i tułowia, niż skakaniem jak małpa wokół przeciwnika tracąc niepotrzebnie energię.

Posiadając rangę B w Tenjō no Yari użytkownik stylu ma wystarczająco wyćwiczoną technikę pchnięć i uderzeń, że te znacznie mniej go męczą. Łatwiejsze stają się również wszelakie uniki wykorzystujące drzewiec broni bądź ostrze.
Posiadając rangę S w Tenjō no Yari wielkość używanej broni drzewcowej nie ma znaczenia tak długo, jak jej waga nie przewyższa możliwości użytkownika, a sama długość przystosowana jest do pola walki i ukształtowania terenów. Walka dwudziestometrowym, stalowym kijem w środku ciasnego korytarza nie będzie więc jakkolwiek bardziej skuteczna niż normalnie, ale obsługa o metr dłuższego niż normalnie drewnianego kija na pustym placu już tak. Na posługiwanie się bronią nie wpływają również wszelakie modyfikacje nietypowe dla tego rodzaju oręża.
Posiadając Specjalizację w Tenjō no Yari walcząc z kimś o podobnej Szybkości, akcje użytkownika Tenjō no Yari traktowane są jako nieznacznie szybsze.
Zwój???
^ Whenever it is private or anythinh else - don't care, your call.


Jitsuzai Genjutsu: Karuma | Real Illusion: Wheel of Karma 実在幻術・カルマの車輪
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu, Anty-Genjutsu
PieczęcieBaran → Wąż → Szczur → Ptak → Pies → Smok
KosztStandardowy + koszt kontrowanej techniki
Zasięg30 metrów
Wymagania---
Technika stworzona do walki z innymi iluzjami, a co za tym idzie posiada dwa dość istotne warunki użycia: bycie złapanym w iluzję oraz świadomość znajdowania się pod wpływem innej techniki. Tak długo jak są spełnione, tak długo ów anty-genjutsu może zostać użyte. Nie służy ono jednak do całkowitego rozpraszania efektów obcego Genjutsu, a do przejęcia nad nim kontroli - nad placem zabaw, ponad którym klan Kurama króluje pod każdym względem. Nie tylko dany ninja jest w stanie kontrolować wydarzenia dziejące się w środku iluzjonistycznego świata, ale jednocześnie wciągnąć w niego samego przeciwnika. Co widzi Kurama, to widzi oponent bez względu na to, jaki charakter ma użyta przez niego technika. Innymi słowy - oboje zostają "uwięzieni" w jednej i tej samej iluzji. Chociaż jest to dalej świat pod władzą oponenta, Kurama jest w stanie w równej mierze go zmieniać, a oboje są niczym dwie osoby pośrodku tafli wody, na którą mogą wpływać tak samo siłą woli.

A skoro już o Sile Woli mowa - ma ona w tym wypadku dość spore znaczenie. Ostatecznie bowiem osoba odznaczająca się większą Siłą Woli jest w stanie wpływać lepiej, szybciej i bardziej wydajnie na świat wokół, mogąc nawet w przypadku dużej różnicy (3 i więcej) niwelować próby oponenta zmierzające w kierunku odzyskania dominacji. Bez względu na istniejącą różnicę w ów statystyce, wszelakie zmiany dokonane przez Kurama podlegają pod Jitsuzai Genjutsu. Oznacza to, że kiedy wszelakie modyfikacje wprowadzone przez przeciwnika są dalej zwykłą, nie istniejącą realnie iluzją, tak modyfikacje Kurama mają możliwość dokonania fizycznych szkód - jest to jednak dalej niepewna broń, zależna od samego MG i podlegająca mechanice klanu. W przypadku wyjścia z Genjutsu przez którąkolwiek ze stron, spod jej wpływu zostają uwolnione pozostałe osoby w niej tkwiące.

Nie mniej niemożliwe jest wpływanie na samego twórcę iluzji. Tak jak możliwe jest to manipulując już istniejącymi elementami zmieniając ich wielkość, wygląd i właściwości, tak nie jest w stanie siłą woli np. odjąć mu kończynę. Technika, na którą wpływa, nie może również być silniejsza niż samo anty-genjutsu. Oznacza to, że jeżeli kontrowana technika wymaga anty-genjutsu wyższej rangi, ów konkretne nie odniesie większego sukcesu.

Posiadając Specjalizację w Jitsuzai Genjutsu ilość pieczęci spada o 3. Efekt sumuje się z Senninem Jitsuzai Genjutsu.
Posiadając Sennina w Jitsuzai Genjutsu ilość pieczęci spada o 3. Efekt sumuje się ze Specjalizacją w Jitsuzai Genjutsu.
Sposoby wyjścia
Są one w pełni zależne od kontrowanego Genjutsu. Jeżeli osoba wychodząca spełnia wymagania do wyjścia z iluzji, której anty-genjutsu przeciwdziała - jest w stanie zrzucić z siebie jej efekty bez żadnego problemu.
Zwój???
^ Whenever it is private or anythinh else - don't care, your call.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2021, 17:03 przez Kurama Wakuri, łącznie zmieniany 2 razy.
► Pokaż Spoiler | Rzeczy, co sobie działają cały czas pasywnie
Zdolności
  • Ikiryō no Tatari: Anshigan - idealna wizja w całkowitych ciemnościach, gorsza w świetle; większa wrażliwość na światło.
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • naginata
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Kosa [2] | Yari [3] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Pigułka żywnościowa
  • Pigułka zwiększająca krew;
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Średni zwój z mapą Wielkiego Kanału (WIP)
  • Średni zwój [---]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

  • Tenjō no Yari - generalnie to posiadamy cudowny styl walki bronią drzewcową którą trzeba się podbierać bo styl kuleje. Propozycja padła następująca. Jako iż oba bazują na utrzymaniu dystansu etc to może połączyć te style w jeden lub zupdatować tamten. Poza tym samstyljest wmiarę ok. Po samym opisie można założyć, że nie powinien mieć zwojów czy coś skoro ludzie zaczęli go uczyć na lewo i prawo.
  • Jitsuzai Genjutsu: Karuma - it's fine. W 2 akapicie jak masz ten zapisek, że twoje modyfikacje są real to trzeba to napisać tak, jak jest w opisie klanu. W sęsie nie wszystkie genjutsu mogą zadać real dmg i decyduje MG. Bo obecnie to brzmi jakby wszystko mogło zadać DMG. Popraw i ok.
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 558
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

Tenjō no Yari - generalnie to posiadamy cudowny styl walki bronią drzewcową którą trzeba się podbierać bo styl kuleje. Propozycja padła następująca. Jako iż oba bazują na utrzymaniu dystansu etc to może połączyć te style w jeden lub zupdatować tamten. Poza tym samstyljest wmiarę ok. Po samym opisie można założyć, że nie powinien mieć zwojów czy coś skoro ludzie zaczęli go uczyć na lewo i prawo.
Fine with that. Mam rozumieć że wy już je tam jakoś połączycie/zrobicie update czy sama mam do tego usiąść? Starczy info gdziekolwiek, bo nie wiem czy mam z tym coś jeszcze robić.
Jitsuzai Genjutsu: Karuma - it's fine. W 2 akapicie jak masz ten zapisek, że twoje modyfikacje są real to trzeba to napisać tak, jak jest w opisie klanu. W sęsie nie wszystkie genjutsu mogą zadać real dmg i decyduje MG. Bo obecnie to brzmi jakby wszystko mogło zadać DMG. Popraw i ok.
Tego napisałam, ze mogą. A nie, że muszą \o/ Ale zaraz jeszcze doprecyzuję
► Pokaż Spoiler | Rzeczy, co sobie działają cały czas pasywnie
Zdolności
  • Ikiryō no Tatari: Anshigan - idealna wizja w całkowitych ciemnościach, gorsza w świetle; większa wrażliwość na światło.
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • naginata
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Kosa [2] | Yari [3] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Pigułka żywnościowa
  • Pigułka zwiększająca krew;
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Średni zwój z mapą Wielkiego Kanału (WIP)
  • Średni zwój [---]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 558
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

Bążur. Dawno mnie nie było i nie mam pojęcia, co ja zrobiłam. Nie bijcie.
Kokoro no Jōtai | The State of Mind心の状態
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 3 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgDo 5m
Zniszczony umysł nie jest czymś, z czym łatwo żyć. Kurama zdają się o tym wiedzieć (lub chociaż czuć) najlepiej, zmagając się nie tylko z własnymi chorobami psychicznymi, ale również swoim "drugim ja" dość często chcącym chwycić za ster. Są oni przez to bardziej wrażliwi na zmiany w zachowaniu innych, często jako świadomy, bądź i nie, mechanizm obronny. Bo skoro ich własny umysł jest im mało przyjazny, to czemu nie świat wokół? Dużo prościej wyczuć im wszelakie inne zmiany osobowości u innych osób, będąc w stanie dużo lepiej stwierdzić, czy dana osoba dalej jest "sobą" - co może być przydatne w obcowaniu z innym Kurama czy osobami podatnymi na opętania oraz inne zmiany psychologiczne. Takowe z resztą, nawet będąc w stabilnym stanie, sprawiają, że Kurama czuje, jakby była wśród "swoich", będąc w stanie ich dużo łatwiej zidentyfikować niż osoby nie obdarzone ich "darem".

Gyaku Genjutsu | Reverse Illusionary Technique逆幻術
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęcieRóżna
KosztStandardowy + koszt używanego Genjutsu
ZasięgNa siebie
WymaganiaZnajomość jednego, dowolnego Genjutsu
Sztuka mamienia innych umysłów to chleb powszedni dla Kurama. Są w końcu mistrzami iluzji, będąc w stanie zamienić je w śmiercionośną broń. Z tym, że ta technika w ogóle nie skupia się na oddziaływaniu na osoby postronne. Zamiast tego, dopłacając koszt tej techniki, Kurama jest w stanie rzucić na siebie dowolne Genjutsu. Takie Genjutsu musi jednak znać oraz pokryć jego całościowy koszt, jak gdyby było ono rzucane na inną osobę. Wszelakie wymagania związane z wyjściem z niego czy sposobem rzucenia są ignorowane, a Genjutsu zawsze "trafia" w cel niezależnie od jego statystyk. Wyjście już może jednak nie być takie proste, bowiem do tego osoba potrzebuje co najmniej 8 poziom Siły Woli oraz pełną kontrolę nad samym sobą.

Pod wpływem Gyaku Genjutsu, istnieje zwiększona szansa na to, że rzucona iluzja będzie iluzją rzeczywistą. Nie mniej jest to ostrze obusieczne. Iluzja może bowiem się nie urzeczywistnić, podczas gdy osoba dalej będzie się w nim znajdować. Co więcej, szansa na jej urzeczywistnienie jest większa o niewiele, jednak tak samo o niewiele zwiększa się szansa na przebudzenie Alter Ego. Leży to głównie w decyzji MG, jaki prowadzi wątek oraz od jego metody szacowania, czy iluzja zostanie urzeczywistniona bądź czy Alter Ego przejmie kontrolę, jednak dla ułatwienia uznaje się, że w przypadku szansy procentowej, jest ona w obu przypadkach większa o 10%.

Posiadając Jitsuzai Genjutsu rangi S możliwe jest dopłacenie dowolnego kosztu rangi S do techniki. Każdy standardowy koszt S zwiększa szansę na urzeczywistnienie iluzji o kolejne 10%, jednocześnie zwiększając szansę na przejęcie przez Alter Ego o kolejne 10%. Nawet gdyby jednak osiągnąć w ten sposób 100% szansy, MG ma prawo dalej uznać, że iluzja jest zbyt skomplikowana, wpływa na zbyt wiele rzeczy lub jej efekty sprawiają, że urzeczywistnienie jej będzie w obecnych warunkach niemożliwe bądź niedopuszczalne przez inne czynniki, by akcja dalej się nie powiodła. Przed użyciem zaleca się konsultację z MG prowadzącym wątek.

Kūkyonushi | Lord of the Void空虚主
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
Pieczęcie---
KosztRóżny
Zasięg---
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Walka we własnym umyśle o dominację to niemalże chleb powszedni Kurama, a że nikt o zdrowych (a przynajmniej zdrowszych niż wykazuje reszta klanu) zmysłach raczej wolałby takiej nie przegrać, co poniektórzy przedstawiciele postanowili stanąć ością w gardle swoich "drugich ja", przygotowując się do ów starć nieco lepiej, niż licząc na moc miłości i przyjaźni. Ostatecznie jednak zdobyte podczas ów prób doświadczenie okazało się przydatne nie tylko w walce z Alter Ego, ale we wszelakich bataliach mających miejsce w ich umysłach, bez względu na rodzaj przeciwnika.

W przypadku bycia wystawionym na dosłowną walkę mentalną, nie sprowadzającą się jedynie do suchego porównywania Siły Woli, Kurama jest w stanie naginać część panujących w niej zasad dla własnej wygody... a przynajmniej w czystej teorii. W praktyce członkowie klanu Kurama posiadają dość wątpliwą władzę nad własnym umysłem, co widać po ich pokaźnych kartotekach psychiatrycznych, sprowadzając ów kontrolę do czegoś dużo bardziej dzikiego i niekontrolowanego; oszukiwania własnego umysłu w kwestii własnych możliwości, co ostatecznie przekłada się na urzeczywistnienie ów kłamstw. Poświęcając standardową ilość chakry korespondującej z oczekiwaną przez nas rangą efektu, osoba jest w stanie wytworzyć interferencję o takiej też sile. Jest ona jednak całkowicie losowa i po za większą władzą użytkownika, jaki może jedynie nakierować ją w bardzo ogólny sposób. Jeżeli więc Kurama zechce poświęcić standardowy koszt rangi B na przeszkodzenie przeciwnikowi w użyciu techniki lub zdolności, umysł wygeneruje losowy efekt o sile rangi B, mogący przyjąć dowolną formę jak np. wpłynięcie na prawa natury działające w danym miejscu, przerwanie techniki czy stworzenie wokół elementów, jakie przeszkodziłyby w jej użyciu lub dosięgnięciu celu. Tak samo może wydać koszt standardowy S, by z kolei wpłynąć na powodzenie jakiejś konkretnej akcji. Znowu jednak efekt będzie kompletnie losowy.

Chociaż umysł nie dąży do zrobienia krzywdy użytkownikowi, generowanie potężniejszych efektów może, ale nie musi, doprowadzić do stworzenia takich, które koniec końców mogą okazać się utrudnieniem również dla twórcy. Zarówno ostateczny efekt techniki oraz to, ile jego efekty będą się utrzymywać, zależą od MG. Próba wpływania na bardzo specyficzne aspekty czy uzyskania konkretnych efektów może poskutkować jeszcze bardziej nieprzewidywalnym zadziałaniem techniki.

Uwaga! ze względu na to, że technika ta wykorzystywana jest we własnym umyśle i ma na celu przeciwdziałania niektórym niepożądanym sytuacjom, jakie mogą zaistnieć w walce chociażby z własnym Alter Ego, to pomimo opierania się na Genjutsu, samo w sobie nie naraża osoby na zostanie przez niego przejętym.

Posiadając Kontrolę Chakry 10, możliwe jest również przeznaczenie wielokrotności kosztu standardowego danej rangi tak długo, jak nie zrównuje się lub przekracza on kosztu standardowego rangi wyżej. Niemożliwe jest więc zapłacenie pięciokrotnego kosztu rangi C (gdzie wynosiłby on 100), a zamiast tego należy uiścić koszt standardowy B (jaki również wynosi 100).

Naishin no Renraku | Internal Call内心の連絡
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęciePies → Ptak → Wąż → Zając → Dzik
KosztStandardowy na turę
Zasięg---
Klasyczny "telefon do przyjaciela" z tym, że nie jest on wykonywany do przyjaciela. Utrzymując pieczęć dzika oraz wyciszając umysł, możliwe jest podjęcie próby skomunikowania się ze swoim Alter Ego. Jednak... to tyle! Koszt standardowy pozwala na turę takiego połączenia z tym, że może się ono skończyć różnie. Alter Ego może zupełnie zignorować taką próbę lub wykorzystać ją na jakikolwiek inny, sobie znany sposób. Cokolwiek przekazane podczas takiej rozmowy jest przede wszystkim zależne od charakteru Alter Ego oraz jego podejścia do osoby, która wraz z nim okupuje owe jedno, biedne ciało. Nic nie stoi mu na przeszkodzie nic nie odpowiedzieć, czy powiedzieć za dużo, niekoniecznie budujących dla danej osoby rzeczy.

Posiadając Kontrolę Chakry 9, technikę może wykonać również Alter Ego jeśli uzna, że ma taki kaprys. Możliwe jest jednak zakończenie rozmowy "na życzenie" czy jej kompletne zignorowanie bez większych skutków ubocznych.
Posiadając rangę A w Jitsuzai Genjutsu, ilość pieczęci spada o 2.
Posiadając rangę S w Jitsuzai Genjutsu, możliwe jest wykonanie techniki z pominięciem pieczęci. Dalej jednak konieczne jest podtrzymywanie pieczęci Dzika.
Średni zwójKurama Wakuri
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---

Morobanotsurugi | Double-edged Sword諸刃の剣
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgNa siebie
Nikt nie chce z reguły oddawać władzy nad własnym ciałem, szczególnie siłom często nieprzewidywalnym. Z tym, że kilka osób jednak uznało to za świetny pomysł, tworząc technikę szaloną i niebezpieczną zarazem. Nie wymaga pieczęci, nie wymaga chakry. Wszystko, co zaś robi, to oddaje władze nad własnym ciałem swojemu Alter Ego. Powierzenie ciała nie jest na stałe, nie jest również dość silne - wszystko to przez pominięcie całego procesu nadużywania Genjutsu, jakie pozwoliłyby Alter Ego na bardziej stabilne przejęcie kontroli. Na nieokreśloną ilość czasu władzę przejmuje Alter Ego. Kontrola nad postacią znajduje się wówczas w rękach MG, a jej poczynania podyktowane charakterem jej "drugiego ja". Po odzyskaniu kontroli, postać nie pamięta wydarzeń, jakie miały miejsce pomiędzy. Istnieje również szansa, że nie odzyska kontroli w ogóle - powierzając swój los w ręce Alter Ego, jest się bowiem tak samo podatnym na obrażenia i śmierć, jak normalnie.
Utrata przytomności, w tym zapadnięcie w sen, kończy działanie techniki, ponownie usypiając Alter Ego. To może też wrócić kontrolę nad ciałem właściwej jaźni samo z siebie jeśli uzna, że ma na to ochotę.

Posiadając Siłę Woli 10, możliwa jest próba odzyskania kontroli po dowolnym okresie czasu w dowolnym momencie. Odzyskanie kontroli następuje do 5 tur od próby jej odzyskania, co może stać się od razu lub po kilku turach, jednak nie później niż po 5-ciu. Dalej jednak nie mamy świadomości, co dzieje się w tym czasie z naszym ciałem.

Muyūbyōsha | The Dreamwalker夢遊病者
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęcieCzas skupiania chakry równy 6 pieczęciom
KosztTrzykrotny za sen
ZasięgDotykowy
Po dotknięciu danej osoby i przelania wen chakry, możliwe jest rzucenie na niej bardzo nieprzyjemnej iluzji. Zostaje ona jednak aktywowana dopiero w momencie, gdy ofiara zaśnie. Iluzja przybiera kształt snów osoby, na którą ją rzucono, z czego technika już dba o to, by nie były one szczególnie miłe czy pełne puchatych alpak. Technika sama w sobie liczy się jako jedno Genjutsu, jednak każde wydarzenie oddziałujące fizycznie na postać śniącego, ma bardzo duże szanse na to, by stać się rzeczywistą iluzją. Wszelakie urzeczywistnione obrażenia, jakie postać otrzymała podczas snu, pojawiają się o oddziałowujące na prawdziwe ciało. Jeśli więc osoba straciła rękę, po obudzeniu się będzie ona leżała odłączona od reszty ciała. Tak samo jeżeli ktoś umrze w trakcie snu, umrze naprawdę. Tak jak sama technika wpływa na charakter snu - będący w gruncie rzeczy niebezpiecznym koszmarem, tak osoba rzucająca nie ma kontroli nad tym, co się w nim rzeczywiście wydarzy.

Posiadając Sennina w Jitsuzai Genjutsu, możliwe jest uzyskanie raportu z tego, co działo się we śnie po tym, jak ofiara się obudzi... lub umrze, próbując. Uiszczając koszt podwójny rangi B w dowolnym momencie pomiędzy nałożeniem techniki, a zakończenia snu przez cel, możemy otrzymać informacje o tym, co działo się we śnie, jak się skończył wraz z końcowym stanem celu oraz to, czy ten w ogóle przeżył. Raport taki przychodzi dopiero po zakończeniu działania techniki. Co więcej, minimalny poziom Siły Woli do wyjścia z iluzji zwiększa się o 1.
Sposoby wyjścia z iluzji
  • Siła Woli 9
  • Przelanie obcej chakry
  • Obudzenie się ze snu
Duży zwójKurama Wakuri
Duży zwój---
Duży zwój---

Yume no Owari | The End of the Dream夢の終わり
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu, Anty-genjutsu
PieczęcieTygrys → Szczur → Pies → Wół → Smok → Zając → Wół → Zając → Dzik → Pies → Dzik → Małpa → Dzik → Baran → Zając → Smok
KosztPodwójny za 15 metrów
ZasięgMin. 15m średnicy
Jedna z najsilniejszych anty-genjutsu w posiadaniu Kurama. Poświęcając standardowy koszt rangi S, osoba wypuszcza ze swojego organizmu spore ilości chakry, uderzające we wszystkich w zasięgu 15m. Ów chakra ma dwa zadania. Pierwszym z nich jest zneutralizowanie innych iluzji, pod jakim trafieni są wpływem, zajmując się zaburzonym układem chakry poprzez przelanie w ten sposób swojej, obcej chakry. Zdecydowana większość iluzji jest w stanie ugiąć się pod jego wpływem, a te nieliczne będące w stanie się oprzeć, zostają osłabione. Jeżeli ktoś nie jest pod wpływem iluzji, a zostanie trafiony techniką, nie odczuwa żadnych nieprzyjemności z tego tytułu.

Drugą funkcją jest rzucenie na trafionych własnej iluzji. Z tym, że ów "iluzja" nie wpływa w żaden sposób na zmysły innych osób. Nie zmieniają wyglądu rzeczy, nie wpływa na postrzeganie rzeczywistości. Nie mniej tak zaburzony przez Kurama układ chakry znajduje się pod wpływem "nieistniejącej iluzji" przez 3 posty, podczas których niemożliwe jest użycie na nim jakiegokolwiek innego Genjutsu. Wszystko z powodu niesamowitej wprawy oraz wyspecjalizowania klanu, przez co nawet najpotężniejsze z nich jak Sharingan, przez te trzy tury muszą obejść się ze smakiem. Technika działa zarówno na osoby wokół, jak i samego użytkownika. Dopłacając kolejny koszt podwójny S, możliwe jest zwiększenie zasięgu o kolejne 15m średnicy.

Posiadając Sennina Jitsuzai Genjutsu, ilość potrzebnych pieczęci spada o połowę.
Sposoby wyjścia z iluzji
  • Siła Woli 10
Wielki zwójKurama Wakuri
Wielki zwój---
Wielki zwój---
Ostatnio zmieniony 13 mar 2023, 18:09 przez Kurama Wakuri, łącznie zmieniany 11 razy.
► Pokaż Spoiler | Rzeczy, co sobie działają cały czas pasywnie
Zdolności
  • Ikiryō no Tatari: Anshigan - idealna wizja w całkowitych ciemnościach, gorsza w świetle; większa wrażliwość na światło.
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • naginata
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Kosa [2] | Yari [3] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Pigułka żywnościowa
  • Pigułka zwiększająca krew;
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Średni zwój z mapą Wielkiego Kanału (WIP)
  • Średni zwój [---]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Wakuri

1.
a) Wyczuwanie czy ktoś jest kurama - ok
b) Wyczuwanie czy ktoś jest "Sobą" - ...powiedzmy że ok
c) Cała reszta - nie ok

2.
a) Specka do wywalenia for me bo ten klan musi mieć speckę by w ogóle używać Jitsuzai genjutsu więc bonusy za coś co musisz mieć, nie powinny istnieć w tym konkretnym klanie bo... nie możesz mieć tej techniki bez specki. Co sprawia ze zastanawiam się co robi w specka w tej jednej technice którą ten klan ma...
b) Co do wychodzenia z iluzji dałbym że wymaga to minimum 8 poziomu SW oraz pełnej kontroli nad postacią. To że ktoś rzucił na siebie iluzje nie może być równoznaczne z tym, że może ją z siebie zdjąć.

3.
Sam zamysł na technikę jest spoko, ale na pewno nie w formie "Płacę koszt i elo, kontra". Bo to zbyt wygodne jak na ten klan. No i to jutsu jest kinda chaotycznie opisane i nie jestem pewien czy je w pełni rozumiem, więc pliska o poprawę opisu i jednak utrudnienie jakoś tego. Bo "Naginanie zasad walki o własny umysł" jest spoko, ale no "Płacę X chakry i elo" to nie jest coś na co przystanę. Zwłaszcza że to klan iluzji a nie Jajanaki czy inne takie. I specka do wywalenia, wiadomo

4.
a) bez tego "Bądź cokolwiek innego..." w KC9
b) Podbij technikę na B
c) Posiadająć rangę B -> Posiadając rangę A
d) Posiadająć rangę A -> Posiadając rangę S + Raczej jestem skłonny na brak pieczęci czy skupiania ale zostaje podtrzymywany dzik
e) Sennin wydaje mi się zbyt silny i nie pasujący, w sensie rozmowy telepatyczne i to jeszcze ze swoim wrednym wewnętrznym Ja są raczej całkiem ciężkie i robienie tego w biegu wydaje mi się raczej za trudne?

5.
a) " Na nieokreślony czas nie przekraczającego ilości 5 tur" -> To nieokreślony czy max. 5 tur? Also raczej skoro dobrowolnie i bez udziału chakry oddajesz władzę nad ciałem, to nie powinno być tu żadnego sztucznego limitu czasu. On musi z czegoś wynikać. Either SW10, albo utrata przytomności?

6.
a) Bez specki
b) SW 9 do wyjścia z iluzji
Poza tym technika ma wiele problemów... np. kosztu. Tutaj na pewno nie pasuje standardowy na turę, bo to się dzieje w śnie, więc generalnie płacisz IMO za "Sen" a nie za turę. Więc dałbym coś na zasadzie pięciokrotnego i wtedy technika jest opłacona od zaśnięcia do obudzenia. No i też problemem jest dla mnie zaglądanie w taką iluzje - to nie działa tylko jako "Patrzę i widzę" ale też jako "Wiem że śpi". I ta druga część jest całkiem mocna. Nie jestem pewien tego patrzenia tbh. Na razie dogadajmy się do kosztu może i tego jak ty widzisz to zaglądanie w sen i rangę którą proponuje bo mi się ta technika wydaje tak silna jak Utakata xD

7.
a) Specka out
b) Bez +1 w senninie
c) Więcej pieczęci
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 558
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

1.
a) Wyczuwanie czy ktoś jest kurama - ok
b) Wyczuwanie czy ktoś jest "Sobą" - ...powiedzmy że ok
c) Cała reszta - nie ok
To cała reszta wyrzucona w takim razie i pozostawiłam a i b
2.
a) Specka do wywalenia for me bo ten klan musi mieć speckę by w ogóle używać Jitsuzai genjutsu więc bonusy za coś co musisz mieć, nie powinny istnieć w tym konkretnym klanie bo... nie możesz mieć tej techniki bez specki. Co sprawia ze zastanawiam się co robi w specka w tej jednej technice którą ten klan ma...
b) Co do wychodzenia z iluzji dałbym że wymaga to minimum 8 poziomu SW oraz pełnej kontroli nad postacią. To że ktoś rzucił na siebie iluzje nie może być równoznaczne z tym, że może ją z siebie zdjąć.
a) fair enough
b) niby okej aleee... To może lepiej będzie zrobić, że musi spełniać warunki do wyjścia z iluzji, jaką na siebie rzuca? Bo z twoją propozycją może wtedy rzucić na siebie technikę D, jaka ma w wymaganiach 6+ SW, i wyjść dopiero z SW 8, a może rzucić Utakate i wyjść też z SW 8 co jest weird? Anyway poprawiłam na twoje i jeśli moja propka cię nie przekonuje, to zostańmy przy twojej. In the end it is not that your solution bothers me or anything @@
3.
Sam zamysł na technikę jest spoko, ale na pewno nie w formie "Płacę koszt i elo, kontra". Bo to zbyt wygodne jak na ten klan. No i to jutsu jest kinda chaotycznie opisane i nie jestem pewien czy je w pełni rozumiem, więc pliska o poprawę opisu i jednak utrudnienie jakoś tego. Bo "Naginanie zasad walki o własny umysł" jest spoko, ale no "Płacę X chakry i elo" to nie jest coś na co przystanę. Zwłaszcza że to klan iluzji a nie Jajanaki czy inne takie. I specka do wywalenia, wiadomo
A widzisz, a to ciekawe, bo ja też w sumie struggluję trochę z lepszym opisaniem xD Generalnie ja wiem, ze to nie Jajanaki, tego raczej podchodzę do tego nie tyle jako "kontroluję swój własny umysł" bo nie i to w sumie straszny scam jak się spojrzy na ich kartotekę u psychiatry, a raczej na "żyję w iluzji, że mam nad tym kontrolę" co bardziej się wpisuje no... w genjutsu i iluzje. Także spróbuję to jakoś lepiej przeredagować po weekendzie, a co do samego "płacę koszta i elo" - to może dodatkowo uwzględnić w tym SW? Mam techniczkę w sumie podobną, tylko robiącą trochę inne rzeczy i mam tam takie coś:
"A skoro już o Sile Woli mowa - ma ona w tym wypadku dość spore znaczenie. Ostatecznie bowiem osoba odznaczająca się większą Siłą Woli jest w stanie wpływać lepiej, szybciej i bardziej wydajnie na świat wokół, mogąc nawet w przypadku dużej różnicy (3 i więcej) niwelować próby oponenta zmierzające w kierunku odzyskania dominacji. "
Więc jeżeli coś w ten deseń by ci leżało, by dodać, no to po weekendzie przeredaguję. A jak byś miał jeszcze jakiś lepszy pomysł to też daj znać ;-;
4.
a) bez tego "Bądź cokolwiek innego..." w KC9
b) Podbij technikę na B
c) Posiadająć rangę B -> Posiadając rangę A
d) Posiadająć rangę A -> Posiadając rangę S + Raczej jestem skłonny na brak pieczęci czy skupiania ale zostaje podtrzymywany dzik
e) Sennin wydaje mi się zbyt silny i nie pasujący, w sensie rozmowy telepatyczne i to jeszcze ze swoim wrednym wewnętrznym Ja są raczej całkiem ciężkie i robienie tego w biegu wydaje mi się raczej za trudne?
a) ... okay ;-;
b) w sumie B to troszkę dużo @@ I jak mnie to tam w sumie średnio zaboli, to może zostawmy to na C i dajmy w w wymaganiach fabułkę po to? No chyba, że serio jest jakiś mega dobry powód by to dać wyżej, ale obecnie nie jestem w sumie ku temu pewna. I mean przy bonusie z KC9 to się robi taki trochę trap, bo wtedy technicznie Alter Ego może ci co turę tym spamować czy chcesz, czy nie i zjadać ci 150 chakry? Chyba że taki jest plan @@ Albo jak się zignoruje calla to nie zjada chakry.
c) okay ;-;
b) okay ;-;
e) to może zamiast jako sennin to biegłość? W sensie żeby faktycznie fabularnie się po to pogimnastykować, a nie rzucić pd i elo? Or both. Both is also good.
a) " Na nieokreślony czas nie przekraczającego ilości 5 tur" -> To nieokreślony czy max. 5 tur? Also raczej skoro dobrowolnie i bez udziału chakry oddajesz władzę nad ciałem, to nie powinno być tu żadnego sztucznego limitu czasu. On musi z czegoś wynikać. Either SW10, albo utrata przytomności?
W sumie na dowolny w przedziale 1-5 xD Doprecyzuję.
No dobra, ale z czego w takim razie wynika limit czasowy w momencie nadużycia genjutsu? Bo wtedy technicznie ma kontrolę nad ciałem osłabionym po techniczkach, a kontroluje je tylko 3 tury (nie liczę abominacji, bo to trochę oddzielny temat). To wygląda bardziej jak takie wyrwanie zmęczonemu rodzeństwu pada z ręki, gdzie tutaj ci zwyczajnie braciak pada pożycza i w sumie nie jest zmęczony ani nic @@ Także no, nie brałam jakoś z tyłka tego sztucznego ograniczenia tylko bazowałam na tym, co w klanie już jest. SW 10 do odzyskania władzy jak i utrata przytomności mi nie przeszkadzają rzecz jasna, ale nie bardzo ogarniam czemu w tym jednym miejscu, gdzie sytuacja jest bardziej in favour dla Alter Ego, jest ograniczenie czasowe, a tu być nie może, nawet jeśli większe.
a) Bez specki
b) SW 9 do wyjścia z iluzji
Poza tym technika ma wiele problemów... np. kosztu. Tutaj na pewno nie pasuje standardowy na turę, bo to się dzieje w śnie, więc generalnie płacisz IMO za "Sen" a nie za turę. Więc dałbym coś na zasadzie pięciokrotnego i wtedy technika jest opłacona od zaśnięcia do obudzenia. No i też problemem jest dla mnie zaglądanie w taką iluzje - to nie działa tylko jako "Patrzę i widzę" ale też jako "Wiem że śpi". I ta druga część jest całkiem mocna. Nie jestem pewien tego patrzenia tbh. Na razie dogadajmy się do kosztu może i tego jak ty widzisz to zaglądanie w sen i rangę którą proponuje bo mi się ta technika wydaje tak silna jak Utakata xD

a) done
b) ...done?
c) w sumie to nawet nie był na turę, tylko za użycie @@ ale pięciokrotny też w sumie może być
d) No dobra, to mam alternatywę. A nawet dwie.
Alternatywa pierwsza: żeby widzieć, co się dzieje we śnie muszę mieć taką osobę w zasięgu wzroku. Wtedy problem z info od Boga, że ktoś ma spanko nie będzie problemem, bo i tak je będę miała. Jedyne, co mi to da, to info, czy ktoś zasną faktycznie czy tylko udaje.
Alternatywa druga: zamiast widzieć sen jako transmisję live, to bym dostawała "raport końcowy" pod tytułem co miało miejsce, jak się skończyło i czy cel w sumie się obudził czy mu się zmarło. Wtedy jedyne info, jakie mam, to że spanka już nie ma.
Alternatywa trzecia (he he): połączenie obu?
W każdym razie jeśli chcemy tu dawać pięciokrotny, to zostawiłabym go na A. Jesli mimo wszystko chciałbyś to na S (o co się kłócić nie będę w sumie) to wnosze wniosek formalny o zejście do nie wiem, potrójnego. Bo pięciokrotny S to turbo dużo jak ktoś nie idzie w KC. W sumie ja idę w KC i 2.5k chakry to 1/4 tego, co mam. To jest dużo xD A, i wtedy bym wnosiła o podniesienie z powrotem SW do wyjścia na 10.
Czy ja chcę 10 SW do wyjścia? Czy ja i tak chcę to na S? Dą, czy chcemy tę technikę na S? xD

7.
a) Specka out
b) Bez +1 w senninie
c) Więcej pieczęci
a) ok ;w;
b) ok ;w;
c) to ma... obecnie 12 pieczęci. O ilu pieczęciach więcej mówimy? @@ Znaczy dodałam jeszcze z 4, jest 16 i będę żyła z nadzieją, że starczy
► Pokaż Spoiler | Rzeczy, co sobie działają cały czas pasywnie
Zdolności
  • Ikiryō no Tatari: Anshigan - idealna wizja w całkowitych ciemnościach, gorsza w świetle; większa wrażliwość na światło.
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • naginata
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Kosa [2] | Yari [3] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Pigułka żywnościowa
  • Pigułka zwiększająca krew;
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Średni zwój z mapą Wielkiego Kanału (WIP)
  • Średni zwój [---]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Wakuri

1. W sumie zmień to "Bezbłędnie" na coś mniej ostatecznego, jak "Lepiej"

2. Rzucanie iluzji samej na siebie to bardzo tricky rzecz. No bo, iluzja to oszukiwanie swoich zmysłów i mózgu. Jednak jeśli wiesz że je oszukujesz to tak naprawdę tego nie robisz. Więc żeby oszukiwanie było efektywne nie możesz wiedzieć że to robisz. IMO więc przy tak chaotycznym działaniu mózg dostaje pierdolca i sam nie wie czy jest czy nie jest pod wpływem iluzji, z jednej strony pamiętasz że ją rzucałaś, z drugiej nie ma to dla twojego mózgu żadnego sensu bo to co widzi jest prawdziwe. Stąd też wychodzę z założenia że złamanie iluzji jest trudniejsze, chyba że panujesz nad swoją wolą lepiej niż inni - stąd SW8. Trudniejsze dla nisko levelowych, łatwiejsze dla wysokolevelowych.

Ale jestem otwarty na dyskusje in this part.

3. Hmm... nah? Ja to widzę raczej na zasadzie interferencji rangi B, zależnej od tego jak działa to co szturmuje na twój umysł. Bo inaczej ta technika zadziała w kontekście różnych jutsu. Shitenshin? Może zmusić Jajanake do walki z alter ego; Pieczęć? Może utrudnić jej nałożenie/ułatwić zdjęcie. Generalnie to bardzo tricku jutsu do ugryzienia ale osobiście uderzyłbym w coś semi randomowego albo bardziej opartego na iluzji/twoim alter ego ale nie polegającym na prostym "Cyk i nie ma" co raczej na jakimś mechanizmie przeszkadzającym/ułatwiającym/utrudniającym działanie w obrębie technik kontroli umysłu i no właśnie, twojego umysłu. Czyli tl;dr
a) Więcej iluzji/pojebania Kuram w techniczce
b) Bardziej "Przeszkadzanie" niż "Pstryk i nie ma"

4.
a) Czyli ozwojowane C? Też mi pasuje
b) Biegłość może być ale to nie jest coś co wpiszemy w technikę. Jak ktoś sobie taką biegłość gdzieś kiedyś ogarnie to go ahead

5.
Już tłumaczę dlaczego tak a nie inaczej. Ponieważ w przypadku "Przejęcia ciała" nawet jeśli jesteś osłabiona, to jest to "Atak" alter ego na twoją jaźń więc twój umysł w jakiś sposób po zregenerowaniu się(3 posty) spróbuje wywalić nieproszonego gościa, czy też zepchnąć go w głąb umysłu. W przypadku twojej techniki ten mechanizm nie działa bo nie ma ataku. Ty dobrowolnie oddajesz swoje ciało.

6.
Tak? Mi się wydawało że był na turę a teraz nie zobaczę. Mniejsza tho.
Co do patrzenia to jedno z tych dwóch mi pasuje. Pierwsze to będzie koszt standardowy D na turę, a drugie to koszt dwukrotny B. Na pewno nie obniżymy rangi tej technice (I'm sorry) ale możemy obniżyć ten koszt to trzykrotnego jeśli ozwojujemy to jutsu. A teraz dlaczego nie SW do wyjścia na 10 -> Ponieważ sennin daje ci +1 a max jaki można osiągnąć w SW to 10 więc genjutsu które będzie wymagało do wyjścia więcej niż to jest not approved.

7.
a) W sumie ozwojowana
b) Albo koszt podwójny albo sennin out
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 558
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

1. W sumie zmień to "Bezbłędnie" na coś mniej ostatecznego, jak "Lepiej"
Jest mniej ostatecznie.
2. Rzucanie iluzji samej na siebie to bardzo tricky rzecz. No bo, iluzja to oszukiwanie swoich zmysłów i mózgu. Jednak jeśli wiesz że je oszukujesz to tak naprawdę tego nie robisz. Więc żeby oszukiwanie było efektywne nie możesz wiedzieć że to robisz. IMO więc przy tak chaotycznym działaniu mózg dostaje pierdolca i sam nie wie czy jest czy nie jest pod wpływem iluzji, z jednej strony pamiętasz że ją rzucałaś, z drugiej nie ma to dla twojego mózgu żadnego sensu bo to co widzi jest prawdziwe. Stąd też wychodzę z założenia że złamanie iluzji jest trudniejsze, chyba że panujesz nad swoją wolą lepiej niż inni - stąd SW8. Trudniejsze dla nisko levelowych, łatwiejsze dla wysokolevelowych.

Ale jestem otwarty na dyskusje in this part.
Hmm.. Ok, fair enough. Nie mam w sumie lepszego pomysłu także zobacz, czy tak jest ok.
3. Hmm... nah? Ja to widzę raczej na zasadzie interferencji rangi B, zależnej od tego jak działa to co szturmuje na twój umysł. Bo inaczej ta technika zadziała w kontekście różnych jutsu. Shitenshin? Może zmusić Jajanake do walki z alter ego; Pieczęć? Może utrudnić jej nałożenie/ułatwić zdjęcie. Generalnie to bardzo tricku jutsu do ugryzienia ale osobiście uderzyłbym w coś semi randomowego albo bardziej opartego na iluzji/twoim alter ego ale nie polegającym na prostym "Cyk i nie ma" co raczej na jakimś mechanizmie przeszkadzającym/ułatwiającym/utrudniającym działanie w obrębie technik kontroli umysłu i no właśnie, twojego umysłu. Czyli tl;dr
a) Więcej iluzji/pojebania Kuram w techniczce
b) Bardziej "Przeszkadzanie" niż "Pstryk i nie ma"
Oh... I get it. So all we need is gacha @@ Sprawdź pan teraz.
a) Czyli ozwojowane C? Też mi pasuje
b) Biegłość może być ale to nie jest coś co wpiszemy w technikę. Jak ktoś sobie taką biegłość gdzieś kiedyś ogarnie to go ahead
Deal. Wyrzucone co miało być wyrzucone. Kwestia dodania odpowiedniej ilości zwojów. Dałam jakieś randomowe.
Już tłumaczę dlaczego tak a nie inaczej. Ponieważ w przypadku "Przejęcia ciała" nawet jeśli jesteś osłabiona, to jest to "Atak" alter ego na twoją jaźń więc twój umysł w jakiś sposób po zregenerowaniu się(3 posty) spróbuje wywalić nieproszonego gościa, czy też zepchnąć go w głąb umysłu. W przypadku twojej techniki ten mechanizm nie działa bo nie ma ataku. Ty dobrowolnie oddajesz swoje ciało.
Jak uznajemy pójście w spanko jako utratę świadomości to mamy deal.
6.
Tak? Mi się wydawało że był na turę a teraz nie zobaczę. Mniejsza tho.
Co do patrzenia to jedno z tych dwóch mi pasuje. Pierwsze to będzie koszt standardowy D na turę, a drugie to koszt dwukrotny B. Na pewno nie obniżymy rangi tej technice (I'm sorry) ale możemy obniżyć ten koszt to trzykrotnego jeśli ozwojujemy to jutsu. A teraz dlaczego nie SW do wyjścia na 10 -> Ponieważ sennin daje ci +1 a max jaki można osiągnąć w SW to 10 więc genjutsu które będzie wymagało do wyjścia więcej niż to jest not approved.
*sad angy noises*
Biorę drugi wariant więc i zwój. W ogóle tak patrzę, to sporo tych zwojów wychodzi @@ Połowa klanu wyjdzie ozwojowana xD
7.
a) W sumie ozwojowana
b) Albo koszt podwójny albo sennin out
Okay ;-;
Nie no, 16 pieczęci to dużo. Chyba już wolę płacić więcej wtedy.
► Pokaż Spoiler | Rzeczy, co sobie działają cały czas pasywnie
Zdolności
  • Ikiryō no Tatari: Anshigan - idealna wizja w całkowitych ciemnościach, gorsza w świetle; większa wrażliwość na światło.
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • naginata
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Kosa [2] | Yari [3] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Pigułka żywnościowa
  • Pigułka zwiększająca krew;
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Średni zwój z mapą Wielkiego Kanału (WIP)
  • Średni zwój [---]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Wakuri

1. Akcept

2. Zmieniłbym to w sumie na rangę C. No i w koszcie dodał "+ koszt używanego genjutsu"

3.
a) Ten sennin genjutsu w wymaganiach to tak nie wiem po co ale do wywalenia xD
b) To że do wykonania tylko w konkretnych warunkach chyba też do wywalenia bo to z opisu powinno wynikać
Hmm... poza tym chyba ok? Spojrzę jeszcze raz przed akceptem, ale raczej to wszystko. Chociaż zwoje mnie tu kuszą xD

4. Ale rangi na B nie zmieniłaś

5. Posiadając SW 10 -> W ciągu 5 postów od podjętej próby i będzie ok

6. Czy ty nie chciałaś mieć w senninie +1? Zmieniłbym te techniki rozpraszania iluzji na przelanie obcej chakry.

7. Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 558
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

2. Zmieniłbym to w sumie na rangę C. No i w koszcie dodał "+ koszt używanego genjutsu"
Done
3.
a) Ten sennin genjutsu w wymaganiach to tak nie wiem po co ale do wywalenia xD
b) To że do wykonania tylko w konkretnych warunkach chyba też do wywalenia bo to z opisu powinno wynikać
Hmm... poza tym chyba ok? Spojrzę jeszcze raz przed akceptem, ale raczej to wszystko. Chociaż zwoje mnie tu kuszą xD
Boszee, wszymstko tym Kurama chco ozwojowywować <@__@> Done.
4. Ale rangi na B nie zmieniłaś
Ups... :eyes: Jest w powrotem C
5. Posiadając SW 10 -> W ciągu 5 postów od podjętej próby i będzie ok
Done
6. Czy ty nie chciałaś mieć w senninie +1? Zmieniłbym te techniki rozpraszania iluzji na przelanie obcej chakry.
No w sumie to chciałam, rozpędziłam się. Dodane.
► Pokaż Spoiler | Rzeczy, co sobie działają cały czas pasywnie
Zdolności
  • Ikiryō no Tatari: Anshigan - idealna wizja w całkowitych ciemnościach, gorsza w świetle; większa wrażliwość na światło.
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • naginata
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Kosa [2] | Yari [3] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Pigułka żywnościowa
  • Pigułka zwiększająca krew;
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Średni zwój z mapą Wielkiego Kanału (WIP)
  • Średni zwój [---]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Wakuri

2. Akcept
3. Akcept
4. Akcept
5. Akcept
6. Akcept
Ostatnio zmieniony 13 mar 2023, 18:09 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 2 razy.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 558
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

Kin'in | The Golden Seal金印
KlasyfikacjaFūinjutsu
PieczęcieSzczur → Wąż → Baran → Wąż → Zając → Ptak → Tygrys
KosztPotrójny
ZasięgDotykowy
Jak to mówią, potrzeba bywa najczęstszą matką wynalazków. Nie inaczej miało to miejsce przy Złotej Pieczęci, której nazwa została w pełni zainspirowana Królestwem Kupieckim, w którym to pomysł na nią powstał. Jej działanie jednak nie jest w żaden sposób potężne czy znajdujące zastosowanie gdzie indziej, jak w bardzo wąskich przypadkach. Po nałożeniu na obiekt bądź osobę, pieczęć ta tłumi częściowo odczucia wywoływane przez Cienie czy ich chakrę sprawiając, że cokolwiek nosi na sobie ów symbol, wydaje się w pełni normalne pomimo posiadanej "skazy". Jeśli więc osoba posiada np. jakiekolwiek cieniste "znamię" wywołujące niechęć innych w jej otoczeniu, pieczęć ta jest w stanie na takowy problem zaradzić.

Kin'in nie jest jednak pieczęcią idealną. Oznacza to, że bardzo łatwo można obrócić w niwecz jej działania, a wystarczy do tego korzystanie z zerodowanej chakry w ilości większej niż koszt standardowy rangi C. Jest to też jeden z przypadków, gdzie na co dzień niewidoczny symbol zaczyna mienić się na czarno. Potrafi też objawić się na życzenie osoby noszącej go. Miejsce umiejscowienia nie ma znaczenia, oddziałując na całą osobę bądź obiekt bez względu na to, gdzie znajduje się symbol. Pieczęci jednak w ten sposób nie da się złamać, chociaż każda jedna metoda bez problemu jest w stanie ją zdjąć. Zamiast tego, po przeforsowaniu pieczęci ta wyłącza się na czas 5 tur licząc od ostatniego użycia zerodowanej chakry w ilości przekraczającej możliwości pieczęci. Analogiczna sytuacja ma się z przedmiotami, które polegałyby na tak specyficznej chakrze bądź cienistych zdolnościach.


Dobra, bo to w sumie może być trochę weird biorąc pod uwagę, że w sumie chyba żadnej techniczki czysto w ten desen nie ma... bo w sumie ta cienista/corrupted chakra jakoś tak no tylko w Baibai była. Co do klasyfikacji: jestem w stanie dealować z Uzumaki Fuin na C jeśli to jakkolwiek sprawi, że będzie bardziej akceptowalne. No i generalnie dowaliłam koszt i pieczęci (chcę te 13 pieczęci, pasuje mi to 13) i generalnie no ja to bym to chciała upchnąć na C, bo zanim ja wbiję fuin B to zdążę S-rankiem zostać Q__Q Also nie wiem czy drugi akapit ma sens bo absolutnie nie wiem, czy wy jednak zakładacie, że z tej chakry jakoś korzystać się da. Ja założyłam, że jak się człowiek uprze, to pewnie może, but you know better. Także no, ja z chęcią po debatuję, bo tak jakby mam deale do robienia i ludzie na mnie krzywo patrzo ;-;


Suzaku | Vermillion Sparrow朱雀
KlasyfikacjaKaton, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji równy 6 pieczęciom
KosztRóżny na turę
ZasięgNa broń
InneTechnika kosztuje 10PT
Nie każdy jest mistrzem elementarnych sztuk ninja. Niektórzy zamiast skupiać się na swego rodzaju fundamentach, zapominają o podstawach i próbują opracować techniki "od środka". Poskutkowało to stworzeniem jutsu, będącym czysto ognistym odpowiednikiem Hienu. Nie jest on jednak bazą dla Suzaku, a raczej jedynie inspiracją ku stworzenia czegoś, co znajomości ów techniki Ninjutsu nie wymaga. Poprzez przelanie chakry Katonu, broń nie tylko pokryta zostaje płomieniem, ale też - co wielu uważa za swego rodzaju jej problem - nagrzewa ją. Sprawia to, że nie każda broń nadaje się pod ów technikę, jak też nie każda wytrzyma bardzo długo pod jej działaniem. Podobnie ma się to z użytkownikiem, jaki może przez to poparzyć się przy niektórych typach oręża, bądź próbując podpalić broń wraz z rękojeścią.
  • Ranga D: przelewając koszt standardowy D na turę, możliwe jest pokrycie broni niewielką warstwą ciepłych płomieni. Te jednak zdają się być na tyle mało destrukcyjne, że prócz możliwości podpalenia łatwopalnych materiałów, pełnią funkcję prędzej ozdobną. Ostrze przybiera delikatnie na temperaturze, przez co łatwiej jest wejść nią w bardziej zmrożone obiekty jak np. masło wyciągnięte z lodówki. Ostrze nagrzewa się tak, jakby zostało położone na słońcu w ładny, letni dzień.
  • Ranga C: uiszczając koszt standardowy C, płomienie robią się większe i cieplejsze, zdolne do osmalenia komuś skóry czy delikatnego poparzenia przeciwnika. Ostrze przybiera na temperaturze, dodatkowo parząc krawędzie rany i skórę w jej okolicy, będąc często wynikiem zaczerwienionej, piekącej skóry, zaś rzadziej bąbli w miejscu uderzenia - te, jeśli już się pojawiają, to albo po bardzo częstym trafianiu w jedno miejsce płonącą bronią, albo trafiając w bardzo delikatnego przeciwnika. Broń nagrzewa się tak szybko, jakby było trzymane nad płomieniem świecy.
  • Ranga B: przelewając standardowy koszt B na turę, możliwe jest pokrycie ostrza bądź całej broni płomieniem jak w przypadku zwykłego Hienu. Uderzenie takie parzy przy uderzeniu, zaś broń nagrzewa się tak, jakby była wsadzona pomiędzy płomienie ogniska. Wymagania: Katon B
  • Ranga A: przelewając koszt standardowy A na turę oraz skupiając chakrę przez czas równy 2 pieczęciom więcej (8), płomienie stają się nieznacznie większe, jednak cieplejsze. Ostrze broni zaczyna jarzyć się na czerwono, zaś każde cięcie boli tak, jakby było - bo jest - wykonane rozżarzonym do czerwoności metalem. W przypadku bardzo nieznacznego chybienia ciosem, płomienie wokół ostrza mogą dalej poparzyć daną osobę. Rany przeważnie nie krwawią, bowiem temperatura ostrza od razu je wypala. Broń nagrzewa się tak szybko, jakby została włożona prosto do kowalskiego pieca. Wymagania: Katon A
  • Ranga S: uiszczając koszt standardowy S na turę oraz skupiając chakrę przez kolejne 9 pieczęci (15), możliwe jest uzyskanie największych efektów, jakie jest w stanie zaoferować technika. Ogień spowijający broń co prawda maleje i jest niewiele większy, jak przy zwykłym Hienie, jednak przez skompresowane w środku płomienie, powietrze wokół niego zaczyna spowijać widoczny gołym okiem żar, stopniowo parzący też użytkownika z siłą techniki C na turę. Ostrze staje się całkowicie białe, a każdy cios nim zadany nie tylko przyprawia o rany cięte, ale wchodzi w człowieka dosłownie jak w masło, topiąc przy tym skórę i mięśnie. Większość broni, zwłaszcza tych ogólnodostępnych, jest w stanie przetrwać do trzech tur, nim zacznie topić się w rękach i skapywać na ziemię. Wymagania: Katon S
Warto pamiętać, że na to, ile broń wytrzyma, wpływa ich materiał, sposób wykonania oraz specjalne właściwości. Niektóre z nich będą bardziej podatne na niszczycielskie działanie Suzaku, podczas gdy inne mogą się jej przeciwstawiać przez dużo większy czas, niż można by przypuszczać.

Posiadając Specjalizację w Katonie oraz Kontrolę Chakry na co najmniej poziomie 9, kontrola nad żywiołem jest tak wielka, że oręż, płomienie czy żar bijący od broni nie parzą użytkownika, nie robiąc mu krzywdy tak długo, jak sam nie próbuje dotykać nagrzanych części. Przedmioty potraktowane techniką bowiem dalej nabierają temperatury, będąc narażone na zniszczenie.

No, serio nie mogę w Ninjutsu, to próbuję jak mogę ;-;
Ostatnio zmieniony 07 cze 2023, 19:18 przez Kurama Wakuri, łącznie zmieniany 10 razy.
► Pokaż Spoiler | Rzeczy, co sobie działają cały czas pasywnie
Zdolności
  • Ikiryō no Tatari: Anshigan - idealna wizja w całkowitych ciemnościach, gorsza w świetle; większa wrażliwość na światło.
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • naginata
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Kosa [2] | Yari [3] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Pigułka żywnościowa
  • Pigułka zwiększająca krew;
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Średni zwój z mapą Wielkiego Kanału (WIP)
  • Średni zwój [---]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Wakuri

1. Prywatna, zmniejsz ilość pieczęci

2. Szczerze mówiąc dałbym jako ogólną. Zmniejszył na C, dał większy koszt PT, dodał opcję D i C.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”