• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Maji Hitoshi
Co zdobyto: Te dwa bajery
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa
Tamashī no ken || Sword of souls
Legenda
Miecz ten nie posiada swojej legendy. Powstał z pomocą Keter dla Hitoshiego. Katana w całości wykonana z energii. Ma 90cm ostrze oraz 34cm tsukę.
PosiadaczMaji Hitoshi
Stack/slot1/1
Zdolności
  • Ostrze jest niematerialne ale widoczne gołym okiem. Pomimo swojej niematerialności idealnie przylega do dłoni użytkownika i w żaden sposób nie wpływa na jego umiejętności walki.
  • Użytkownik może przywołać broń do swoich dłoni raz na 24h fabularne. Broń znika po tym, jak Hitoshi wykona nią 9 cięć. Nie dzierżona przez Hitoshiego jest sobie "Gdzieś". Poza światami.
  • Trafienie bronią w unikat przerywa jego działanie na 3 tury, a w przedmiot naładowany chakrą zwyczajnie odcina tą chakrę i uniemożliwia ponowne naładowanie na czas 3 tur.
  • Trafienie bronią w zwykły przedmiot pozbawiony chakry, po prostu go niszczy
  • Trafienie bronią w żywe ciało, wywoła zmęczenie w trafionej części ciała, porównywalnego do sporego wysiłku fizycznego
  • Zadanie ostrzem obrażeń śmiertelnych ludzkiemu ciału wywoła spore ilości zmęczenia, zmuszając osobę do zaśnięcia. Osoba z wytrzymałością 7 zaśnie po jednym takim trafieniu. Każdy kolejny punkt wytrzymałości zwiększa liczbę potrzebnych ataków do zaśnięcia o 1. Osoby mające wytrzymałość poniżej 5, atak taki może zabić. W takim wypadku Miecz traci swoje właściwości na rok fabularny.
  • Przez wzgląd na niematerialność, broń przechodzi przez wszystko na swojej drodze, niezależnie jednak od ilości trafionych tak obiektów, wciąż będzie się liczyło to jako jedno cięcie, choć są od tego wyjątki. Przecięcie unikatu zostanie potraktowane jako 1 cięcie, a następnie trafienie na ciało jako kolejne cięcie. Odpowiednio gruby i wytrzymały pancerz także może zostać, wedle opinii MG potraktowany jako dodatkowe cięcie, jednak tego typu ochrona jest bardzo rzadka
Spirit form - Mask of fools
  • Zdolność ta jest wspomaganiem
  • W formie duszy, Hitoshi jest całkowicie niematerialny i niewidzialny. Sam jest w stanie jedynie świat rzeczywisty jedynie obserwować, nie słysząc co się w nim dzieje. Jako dusza pozostaje jednak widoczny dla osób, o odpowiednich zdolnościach pozwalających na dostrzeganie takich bytów. Sam Hitoshi także dostrzega inne dusze, tak długo jak nie są one zapieczętowane lub ukryte w jakimś bycie lub przedmiocie.
  • Poprzez dotknięcie kogoś w tej formie, Hitoshi jest w stanie porozumiewać się z taką osobą telepatycznie, pod warunkiem że ów osoba dysponuje takimi zdolnościami.
  • Hitoshi jest w stanie w tej formie przenikać przez materię. Nie jest jednak w stanie ominąć chakrowych barier.
  • W tej formie nie jest w stanie korzystać z chakry ani atakować nikogo w sposób inny niż poprzez użycie Sword of souls - w tym jednak nadal posiada jedynie 9 cięć.
  • Jest w stanie świadomie aktywować i deaktywować tą formę 1 raz na wątek. Przez to że w wyniku swoich działań fabularnych założył maskę głupców, forma ta może sama się aktywować i deaktywować kiedy tylko jej się spodoba. Domyślnie forma ta aktywuje się i deaktywuje by wywołać chaos. Domyślnie będzie dążyła by zrobić to chociaż raz na wątek, jednakże im dłużej tryb był aktywny tym mniejsza szansa że się aktywuje, no i w drugą stronę. Im dłużej był nieaktywny, tym większa szansa że to zrobi. W tym trybie Hitoshi może przebywać ile mu się podoba.
  • Znajdując się w tym trybie, Hitoshi regeneruje 2% chakry na turę, jednakże z każdą turą przebywania w tej formie coraz bardziej przyciąga do siebie uwagę wolnych dusz, które będą wraz z czasem coraz liczniej i coraz agresywniej próbować zabić Hitoshiego.
  • Dzięki temu że w wyniku swoich działań założył maskę głupców, wspomaganie to zyskało nową właściwość. Hitoshi może poświęcić nieco mocy (5 PD) by naznaczyć dowolną osobę poprzez dotknięcie jej będąc w tym trybie. Naznaczona osoba zostaje obdarzona klątwą, którą sprawia że raz na wątek, dowolna jej akcja zakończy się katastrofalną porażką. Co więcej, przeklęta osoba przyciąga do siebie duchy, demony czy inne eteryczne istoty oraz kłopoty. By pozbyć się klątwy, należy odwiedzić kapłankę Mirai lub inną osobę posiadającą egzorcystyczne zdolności.
Uzyskana zgoda: N/D
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: W teorii już tutaj
Link do miejsca zdobycia: Tutaj
Obrazek
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Maji Seitaro
Co zdobyto:
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa
Zen'aku no tenbin | Scales of good and evil
Legenda
Złote szalki będące jednym z artefaktów Boga śmierci. Według legend służyły mu one w sądzeniu umarłych i decydowaniu czy zasługują na reinkarnacje czy wieczne potępienie. Złote szale są zawieszone na złotym łańcuszku i na tyle niewielkie by mieścić się w pięści, można je też zawiesić na szyi i nosić jako amulet.
PosiadaczFumei Mesai
Stack/slot12/1
Zdolności
  • Szalki mają 12 wytrzymałości, sprawiając że wcale nie tak łatwo jest je zniszczyć.
  • Unikat aktywuje się w momencie w którym poproszony o pomoc użytkownik poinformuje potencjalnego kontrahenta o tym, że za udzielenie pomocy przyjdzie mu zapłacić. Nie musi on informować o tym jaka to będzie cena, a kontrahent nie musi się zgadzać. Umowa nie jest wiążąca tylko w przypadku jasnego odmówienia współpracy na wieść o zapłacie. Musi wyraźnie zaprzeczyć, będąc świadomym tego, co się do niego powiedziało. Także np. przemilczanie będzie równoznaczne ze zgodą, natomiast gdy ktoś niedosłyszy i poprosi o powtórzenie - już nie.
  • Po spełnieniu prośby kontrahenta, rozpoczyna się kolejny etap działania unikatu, w którym użytkownik określa zapłatę za swoje usługi i argumentuje dlaczego właśnie taka a nie inna zapłata - argumentacji nie musi podawać na głos. Unikat bierze pod uwagę tylko argumentację użytkownika określając zasadność zapłaty a brana pod uwagę jest moralność użytkownika. Im mniej zgodna z jego moralnością była prośba, tym więcej może sobie zażyczyć i vice versa. W założeniu jednak zapłaty powinny być równe więc jeśli prośba ani specjalnie nie przeszkadza użytkownikowi ani mu jednocześnie nie jest za bardzo na rękę to powinna panować zasada "Ząb za ząb".
  • Jeśli kontrahent odmówi zapłaty a zapłata według szalek była uczciwa, jego dusza zostanie zapieczętowana jak przy pomocy techniki Shiki Fujin w ciągu 3 postów. Jest to też czas jaki ma kontrahent na zadośćuczynienie użytkownikowi w celu uratowania się. Zadośćuczynienie jest zawsze bardziej kosztowne niż oryginalna zapłata.
  • Jeśli żądania użytkownika były przesadzone i niezasadne to powyższe działanie zostanie zastosowane w odniesieniu od niego. To jego dusza będzie miała być zapieczętowana i to on ma 3 posty by zadośćuczynić dając kontrahentowi więcej, niżli sam zażądał.
[
Rycerz ŚmierciBiegłość
Szalki to nie jedyna rzecz, którą Seitaro otrzymał w podarku od Falafy. Obdarzyła go ona również częścią mocy śmierci, zamieniając go w jej rycerza. W obliczu Seitaro, nie istnieje coś takiego jak nieśmiertelność. Wszelkie jej przejawy zostają anulowane. Tak długo jak on widzi przeciwnika, albo przeciwnik widzi jego - przeciwnik może umrzeć. Nie uchroni go nieśmiertelność Jashinistów, nie uchronią go elemental body pokroju hidenu Hozuki. Nie zadziała również samoregeneracja czy Iryoninjutsu w obliczu ran które uchodzą za śmiertelne. Jeśli śmiertelny atak trafi przeciwnika Seitaro - to ten przeciwnik umrze i nic mu nie pomoże. Rzecz jasna, nie przeskoczy to takich rzeczy jak zwiększona wytrzymałość, bariery czy jutsu czasoprzestrzenne. Tym samym jeśli ktoś uniknie bądź w inny sposób osłabi czy zablokuje nadciągający atak, to nie aktywuje to działania tej biegłości. Jedynie te ataki które trafią i faktycznie powinny kogoś zabić, faktycznie to zrobią. Tak samo zdolność ta nie zadziała na istoty których budowa fizyczna sprawia że otrzymana rana chociaż w ludzkich oczach uchodziłaby za śmiertelną, dla takiej istoty taka nie jest - na przykład, ciało Kakuzu, które chociaż trafione w głowę w oczach zwykłych ludzi mogłoby uchodzić za "Martwe" tak dla samych Kakuzu jest to chleb powszedni. W przypadku ran które nie zabijają od razu a potrzeba czasu by faktycznie kogoś zabiły, wspomaganie to nie zadziała. Tak samo nie będzie działać, gdy ofiara znajdzie się poza zasięgiem wzroku Seitaro i sama nie będzie go widziała. Wspomaganie to posiada jednak drugie oblicze. Tak jak w oczach Seitaro wszystko jest równie śmiertelne, tak on w oczach innych jest nieśmiertelny. Tak długo jak posiada chakrę, Seitaro nie umrze. W momencie otrzymania ran śmiertelnych zaczyna tracić chakrę w ilości kosztu dwukrotnego S pozostając jednak przy życiu. Umrze, dopiero w momencie gdy jego chakra całkowicie się skończy. Zdolności tej nie da się opłacić żadną zewnętrzną chakrą, chakrą pozyskaną z Senjutsu czy z jakiegoś przedmiotu. Liczy się tylko naturalna chakra Seitaro. Dodatkowo Seitaro podczas podtrzymywania życia za pomocą chakry nie może uciec z pola walki, to blokuje mu również dostęp do używania technik czasoprzestrzennych. Życia za życie. Albo wygra na kupionym czasie, albo samemu zginie gdy skończy mu się chakra.

Biegłość zajmuje 1 slot wspomagania
Uzyskana zgoda: N/D
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: W teorii już tutaj
Link do miejsca zdobycia: Tutaj
[/quote]
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabaku no Kumari
Posty: 68
Rejestracja: 21 sty 2023, 0:48
Ranga: Muryō no ninja
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Sabaku no Kumari
Co zdobyto: Mikasturkę+jej recepturkę
► Pokaż Spoiler
Migatame
Koszt800 Ryō
Stacki8/1
Mikstura na którą recepturę Kumari dostała od samej Kise Saiyori po tym, jak musiała przejść przeszczep wątroby, którą straciła w wyniku swojego pobytu w Takigakure. Jest to dosyć goryczkowy specyfik, o mocno ziołowym smaku. Podawany doustnie w formie ciemnozielonej mikstury, w której środku znajdują się zioła, które zostały użyte do wykonania Migatame. Specyfik nie jest możliwy do kupienia w żadnym sklepie.
Należy wypić lekarstwo przed wykonaniem zabiegu przeszczepu, dzięki czemu ten wzmacnia organizm na czas trwania procedury i sprawia, że przeszczepiony organ się zawsze praktycznie przyjmie, drastycznie zmniejszając ryzyko na porażkę operacji. W przypadku połowicznego sukcesu, negatywne efekty uboczne są redukowane i mniej dotkliwe, aniżeli byłyby normalnie.

Zasada specjalna: Kumari jest w stanie wykonać ten specyfik bez konieczności posiadania Renkinjutsu, używając do tego w zamian Iryō Ninjutsu.
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: Click
Link do miejsca zdobycia: Click
Obrazek
♥♥♥
Obrazek
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 191
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Chinoike Rai
Co zdobyto: Gozu Tenno C
Uzyskana zgoda: Niewymagana
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: viewtopic.php?p=24871#p24871
Link do miejsca zdobycia: viewtopic.php?p=26813#p26813
Awatar użytkownika
Uzumaki Kiki
Posty: 127
Rejestracja: 17 cze 2021, 23:29
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Uzumaki Kiki
Co zdobyto:
Tokihogusu | Unravel解きほぐす
Legenda
Ostrze jakich jest wiele. Tak naprawdę wśród tony podobnych ostrzy, Tokihogusu nie jest jakieś niesamowicie specjalne. Nie rozdziela chmur, nie przecina planety, nie niszczy komuś życia jednym dotknięciem. Właściwie, nawet legend o nim nie ma. Jedynie w rejonach Tetsu no Kuni można usłyszeć plotki jak to ostrze jest naturalnym przeciwnikiem wszystkich shinobi oraz jak to podobno, istnieje również wakizashi będące częścią zestawu.
PosiadaczUzumaki Kiki
Zdolności
  • Ostrze jest niezwykle wytrzymałe, jedynie ciosy o Sile większej niż 13 są w stanie je zniszczyć.
  • Ostrze specjalizuje się w przecinaniu przepływów chakry. Każda chakra wokół ostrza, jaka nie jest chakrą użytkownika, jest rozpraszana i przerywana. W praktyce ma to różne zastosowanie. W przypadku przecinania defensyw wzmocnionych chakrą, wzmocnienie jest całkowicie rozpraszane i nie jest już przeszkodą na drodze Tokihogusu. W przypadku kontakt z innymi ostrzami pokrytymi powłokami chakrowymi, anuluje te powłoki ponownie zyskując przewagę. W przypadku kontaktu z ciałami wrogów za to, anuluje aktualnie podtrzymywane przez nich techniki. Nie przeszkadza w ponownym ich użyciu, nie mniej, daje ten moment przewagi. W przypadku przecinania takich technik jak kule ognia jednak, efekt może być różny. Czasem może całkowicie anulować technikę, czasem ją zwyczajnie przeciąć, a czasem tylko lekko zaburzy w niej chakrę bez większych efektów. Ostateczną decyzję w każdym przypadku podejmuje MG, a ostrze potrafi być momentami kapryśne i nie działać tak jak chcemy aby działało.
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: viewtopic.php?p=24392#p24392
Link do miejsca zdobycia: viewtopic.php?p=27652#p27652
Awatar użytkownika
Yasei Souh
Posty: 176
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:51
Ranga: Genin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Yasei Souh
Co zdobyto:
Nami BlessingsBiegłość
W wyniku własnych działań Yaseia, zamieszkała w nim wodna wróżka o imieniu Nami. Miła i niewinna dziewczyna jaka zbyt wiele o ludzkim świecie nie wie, oraz nie jest fanką przemocy. Nie pamięta nawet w pełni swojego pochodzenia, jednak pamięta bycie uwięzioną przez lata przez Shi. Chłopak jest w stanie z nią mentalnie rozmawiać, tak jak ona zresztą z nim bez żadnych limitów i kiedy tylko chcą. Każde ze stron może jednak świadomie odciąć tą komunikacje, kiedy to nie będą chcieli z drugą osobą rozmawiać.

Z racji na charakter ciała Yaseia stała się ona również kolejną duszą jaką ten może wykorzystać do walki, tak jak Orion. Może on stworzyć kolejną technikę przemiany jaka będzie się tyczyła tylko Nami. Musi ona być powiązana z żywiołem wody. Zawsze podczas aktywowania tej przemiany daje mu ona dodatkowe 5 000 chakry do wydania na techniki tak długo jak ma aktywną formę Nami, i chakra ta nie jest dawana na rzecz techniki przemiany - a z zwyczajnie z tej biegłości. Również na tą przemianę przypada mu oddzielna ilość technik. Tak jak z Orion się niezbyt lubią, tak odpowiednimi działaniami fabularnymi i pogodzeniem obu stron, biegłość ta może ewoluować.
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: viewtopic.php?p=24392#p24392
Link do miejsca zdobycia: viewtopic.php?p=27652#p27652
Prowadzone WątkiRetsu
Sloty4/5
Persona non GrataS - Fumei Mesai
Supertitions and WitchcraftB - Katsuse Hatsuri
Enter the DragonC - Yuki Azuma
The Bandit HuntC - Hattori i Miko
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Lin: Akcept
Aiya: Akcept
Midoro: Akcept
Sairai: Akcept
Eiji: Akcept
Kensei: Akcept
Wakuri: Akcept
Tsubaki: Akcept na nagrody, brak akcepta na Bestialskie Sakki. Mimo że jesteś hostem unikatowej istoty to ta unikatowa istota nie daje ci nic, co byłoby podstawą do tej biegłości. Sama w sobie również nie jest czymś, co by takie wzmocnione Sakki powodowało. Gomen.
Aiko: Akcept
Hitoshi: Akcept
Seitaro: Akcept
Kumari: Akcept
Rai: Akcept
Kiki: Akcept hehe
Yasei: Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 374
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Inuzuka Nana
Co zdobyto: Unikat Kairyū
Kairyū | Ocean Current海流
Legenda
Kolczyki napełnianone chakrą i miłością nauczycielki do jej uczennicy. Pozornie bardzo proste, nie będące specjalne pod żadnym względem, posiadają w sobie zaklętą zdolność jaka to miała pomóc uczennicy w jej przyszłych zmaganiach, oraz otworzyć drogę do zostania mistrzynią nowego żywiołu.
PosiadaczInuzuka Nana
Zdolności
  • Kolczyki są bardzo wytrzymałe i jedynie cios o Sile powyżej 10 jest w stanie je uszkodzić.
  • Kiedy są noszone, kolczyki dają użytkownikowi Specjalizację w Suitonie. W przypadku kiedy ktoś już ją posiada bazowo, techniki wodne użytkownika tracą słabość przeciwko Dotonowi, a także do ich używania nie jest potrzebne źródło wody.
  • Kiedy są noszone, użytkownik może wygenerować wodę specjalnie do techniki jeżeli takowe jej wymaga bez potrzeby wcześniejszego używania technik do jej stworzenia. Koszt takiego “przywołania” wody do techniki jest zależny od ilości przywoływanej wody:
    • Mała - Koszt Standardowy D. Ilość równa wiaderku wody.
    • Duża - Koszt Standardowy C. Ilość jaka by się zmieściła w niewielkim baseniku dziecięcym.
    • Ogromna - Koszt Standardowy B. Ilość wody potrzebna do wypełnienia basenu.
    • Gigantyczna - Koszt Standardowy A. Ilość wystarczająca do zapełnienia olimpijskiego basenu. Wymagana ranga A w Suiton.
    • Monstrualna - Koszt Standardowy S. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Wymagana ranga S w Suiton.
    • Absurdalna - Koszt Podwójny S. Ilość mogąca wypełnić cały stadion piłkarski. Wymagany Sennin Suitonu.
Uzyskana zgoda:n/d
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: viewtopic.php?p=24392#p24392
Link do miejsca zdobycia: viewtopic.php?p=27652#p27652
Obrazek
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Uchiha Hikari
Co zdobyto: Biegłość "Oko Malchut" + łatwe zdobycie MSa + technika MSa
Oko MalchutBiegłość
Pod wpływem chakry Malchut, Sharingan Hikariego rozwinął się. Pomijając walor estetyczny w postaci różowego zabarwienia Sharingana Hikariego, biegłość ta sprawia że jego Sharingan a także wszelkie jego rozwinięcia, zużywają o 50% chakry mniej, niż powinny. Dodatkowo Genjutsu Sharingan rzucane przez Hikariego jest traktowane tak, jak by chłopak posiadał Genjutsu S wraz ze Specjalizacją w tej dziedzinie. Hikari może rozwinąć Sharingana i Genjutsu najniższym kosztem. Traktowane są dla niego pod tym względem jak style walki.
Dodatkowo postać może dobyć krótką fabułkę pod okiem MG (Jak w przypadku nauki prywatnego wspomagania) w celu przebudzenia Mangekyo Sharingana za pomocą pozostawionej w nim przez Malchut energii. Jeśli się na to zdecyduje, opanuje również poniższą technikę Mangekyo Sharingan, nie wliczając się do jego limitu 2 technik.
Shōgun no meirei | General's order将軍の命令
KlasyfikacjaMangekyo Sharingan
PieczęcieBrak
KosztJednorazowo 1% zdrowia z obu oczu, standardowy S na turę
ZasięgGłosu
WymaganiaMangekyo Sharingan, biegłość Oko Malchut
Technika ta pozwala użytkownikowi na kontrolowanie osób w zasięgu swojego głosu. Jeśli ktoś w momencie aktywacji znajdował się w zasięgu działania techniki to będzie pod jej wpływem do momentu w którym użytkownik dalej opłaca jej koszt. Takie osoby traktują użytkownika tej techniki jako swojego przełożonego i wykonują wszystkie jego polecenia. Siła techniki wciąż jest jednak zależna od tego jak duża jest Siła Woli ofiary. Posiadając Siłę Woli na poziomie 7 lub niższym, bez zastrzeżeń będą wykonywać polecenia użytkownika, tak długo jak te nie są absolutnie z kosmosu i bez sensu. Przy Sile Woli na poziomie 8 postać będzie uważała użytkownika techniki za wielki autorytet za którym warto podążać, łatwiej też dostrzec luki w rozumowaniu dowódcy i zacząć zastanawiać się nad sensownością wykonywanych poleceń. Przy Sile Woli wynoszącej 9, ofiara uznaje użytkownika za osobę dobrą do wydawania poleceń i pełnienia przywódczej roli i raczej chętnie będzie wykonywała jej polecenia, mogąc mieć już jakieś wątpliwości szczególnie przy tych dziwniejszych poleceniach. Przy Siłę Woli 10 natomiast postać uważa użytkownika za osobę dobrą do funkcji przywódczej, niemniej to czy polecenie wykona czy nie, zależało będzie już w dużej mierze od tego, czy ma ono sens. Technika ta może działać w różny sposób w odniesieniu do nastawienia postaci do użytkownika przed jej użyciem czy do tego jak porządnie do swojej roli będzie podchodził użytkownik, traktując Siłę Woli ofiary jak o maksymalnie jeden wyższą lub niższą.
Uzyskana zgoda: n/d
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: Tutaj
Link do miejsca zdobycia: Tutaj
Ostatnio zmieniony 22 gru 2023, 15:52 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Haganetsuka Josei
Posty: 131
Rejestracja: 20 cze 2023, 13:30
Ranga: Genin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Haganetsuka Josei
Co zdobyto: Biegłość "Karm Kwiatuszka, karm!" + fabułka - trening z Ayaką.
► Pokaż Spoiler
Karm Kwiatuszka, karm!Biegłość
Klan Kurai specjalizuje się w pochłanianiu chakry z technik, które używają ich przeciwnicy. I jak absorbowanie specyficznej energii (jak np. Senjutsu) może być dla użytkownika niebezpieczne, tak Josei uzyskał w tym swoistą wprawę i jest w stanie pochłonąć każdy rodzaj chakry, jednocześnie wykazując większą odporność na nią niż normalnie. Posiadając Atutu Zwiększonej Odporności, jest w stanie ignorować efekty chorobowe takiej niebezpiecznej energii, aczkolwiek nie chroni go to w pełni przed potencjalnymi zniszczeniami nią spowodowanymi (decyzja MG).
Josei jest też w stanie zdecydować, czy chce przerobić pochłoniętą chakrę na Chakrę Mroku, czy uzupełnić zapasy tej normalnej. Jeśli pochłonie jakiś nietypowy rodzaj chakry (jak np. zerodowana) i nie przerobi ją na Chakrę Mroku, to jest ona liczona jako osobny zbiornik i może próbować jej używać w jakiś sposób, choć efekty tych działań są w pełni zależne od MG.
Uzyskana zgoda: (jedynie w przypadkach, gdzie jest ona wymagana dla nagrody) n/d
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: Trzy stawy
Link do miejsca zdobycia: Trzy stawy
Ostatnio zmieniony 22 gru 2023, 17:23 przez Haganetsuka Josei, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hoshino Haruka
Posty: 81
Rejestracja: 06 cze 2023, 3:04
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Idolka
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Haganetsuka Josei
Co zdobyto: Unikat "Aizei"
► Pokaż Spoiler
Aizei | Fan of love愛扇
Legenda
Podobno wachlarz ten kiedyś należał do samej Hoshino Ai i używała go w trakcie swoich występów, by zachwycić jeszcze bardziej publiczność. Ile w tym prawdy? Ciężko stwierdzić, wierzy się jednak, że posiada on moc potęgowania ludzkich uczuć. Nawet jeśli jednak nie dysponuje on nadnaturalnymi zdolnościami, to nie można jednak odmówić wachlarzowi swoistego kunsztu wykonania oraz przyłożenia uwagi do najmniejszych, finezyjnych detali, dzięki czemu będzie idealnym dodatkiem dla każdej aspirującej idolki w trakcie jej występów.
Stack/Slot8/1
Zdolności
  • Wachlarz jest całkiem Wytrzymały - żeby go uszkodzić należy użyć Siły na poziomie minimum 11.
  • Pozwala na ominięcie pieczęci w trakcie używania technik Kokorogana. Zamiast tego należy skumulować chakrę w wachlarz przez czas równy złożeniu pieczęci i nim zamachnąć.
  • Techniki Kokorogana użyte przy pomocy Aizei zostają wzmocnione, przez co Siła Woli przeciwnika jest liczona jakby była o 1 niższa (o 2 w przypadku Głównej Emocji użytkownika wachlarza) niż w rzeczywistości.
Uzyskana zgoda: (jedynie w przypadkach, gdzie jest ona wymagana dla nagrody) n/d
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: Trzy stawy
Link do miejsca zdobycia: Trzy stawy
Obrazek
Voice#BF00BF
Awatar użytkownika
Kurosawa Shin'ichi
Posty: 140
Rejestracja: 02 lip 2021, 19:32
Ranga: Rōnin
Ranga dodatkowa: Żołnierka Nōjō no Kuni
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Kurosawa Shin'ichi
Co zdobyto: unikat "Ueitoōbā"
► Pokaż Spoiler
Ueitoōbā | Weightoverウエイトオーバー
Legenda
Trochę większe niż standardowo no-dachi, jakie swoim wyglądem tak naprawdę nie różni się ani trochę od zwykłych broni. Przez to, osoby walczące przeciwko niemu nawet nie są w stanie określić, że to jest bardzo wyjątkowa broń. Osoby zainteresowane tematem broni samurajskich, a także widzące efekty ostrza mogłyby bez problemu powiązać go z jednym z bardziej znakomitych ostrzy jakie to można odnaleźć w Tsuki no Kuni....
Zdolności
  • Aby uszkodzić ostrze wymagany jest cios o Sile minimum 13 lub równie potężna technika.
  • W momencie trafienia przeciwnika, użytkownik ostrza może przelać koszt połowiczny B aby zwiększyć lub zmniejszyć odczuwaną przez przeciwnika wagę o 50% aktualnej. Nie musi to być bezpośrednie trafienie, starczy uderzenie w jego ostrze czy zbroję. Nie działa na struktury typu budynki. Od momentu trafienia, aby wróg dalej czuł się cięższy/lżejszy należy opłacać koszt połowiczny B na turę. Efekt ten się stackuje, podobnie jak jego koszta. To też trafiając przeciwnika dwa razy, użytkownik może zapłacić standardowy koszt B aby zwiększyć odczuwalną przez niego wagę o 125%, a potem kosztem standardowym B utrzymuje ten efekt ile tylko chce. Nie ma zasięgu działania tego efektu.
  • Użytkownik może również zmniejszyć swoją własną wagę, aby stać się szybszym, lub zwiększyć swoją wagę, co by to jego ciosy były silniejsze. Zmiana ta nie niesie ze sobą żadnych negatywnych efektów dla niego.Nie czyni to jego ciała mniej wytrzymałym, ani jego ataki nie są słabsze, anie nie spowalnia go gdy staje się cięższy.Koszta zmniejszenia lub zwiększania swojej własnej wagi to koszt połowiczny B na turę za zmianę wagi o 50%.
Uzyskana zgoda: ---
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: Klik
Link do miejsca zdobycia: Klik
Awatar użytkownika
Asato Ankō
Posty: 165
Rejestracja: 28 kwie 2021, 9:37
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Asato Ankō
Co zdobyto: Hozon Tebukuro
► Pokaż Spoiler
Hozon Tebukuro | Preservation Gloves保存手袋
Legenda
Unikatowy przedmiot Kirijskiego pochodzenia, jaki nie do końca wiadomo skąd w ogóle się wziął ani kto nim dawniej władał. Ma on dwie formy. Jedną i bazową jest srebrny pierścień z emblematem Kirigakure wyrytym na nim, jaki to jest niesamowicie ciężki do uniesienia. Legendy głoszą, że jedynie wybrańcy mogą go nosić. Drugą formą są za to rękawice również z oznaczeniem Kirigakure w jakie to pierścień może się zmienić, jakie to czynią mistrzów Taijutsu niepowstrzymanymi bestiami…
PosiadaczAsato Anko
Zdolności
Całym przeznaczeniem przedmiotu jest wzmacnianie użytkowników posługujących się chakrowymi stylami walki Taijutsu. W tym celu też, przedmiot ten został właśnie stworzony. Ma on parę różnorodnych zdolności, zależnych od jego aktualnej formy:
  • Jako pierścień, jest on niesamowicie ciężkim przedmiotem. Jedynie osoby z Siłą 9 są tak naprawdę w stanie go unieść, a następnie założyć. Po założeniu, jego waga nie jest jednak odczuwalna. Jest również niesamowicie wytrzymały i jedynie ciosy o Sile większej niż 13 są w stanie go uszkodzić.
  • W formie pierścienia udostępnia on użytkownikowi dwie zdolności. Jedną z nich jest prosta zmiana w rękawice i wystarczy impuls chakry aby tego dokonać. Aby powrócić do formy pierścienia, również wystarczy impuls.
  • Drugą zdolnością jest możliwość zapieczętowania w pierścieniu do 5 sztuk broni bez znajomości Fuinjutsu. Nie ma znaczenia jej rozmiar, tak długo jak jest to broń. Nie można w ten sposób zapieczętować nic innego. Zapieczętowanie jak i odpieczętowanie jest natychmiastowe, a także wystarczy do niego impuls chakry.
  • W formie rękawic, wytrzymałość przedmiotu się nie zmienia. Traci się za to dostęp do zdolności pieczętowania i odpieczętowywania broni, w zamian za pasywny bonus do stylów walki opartych na chakrze. Koszta używania takowych maleją o 50%, dzięki czemu mniejszym kosztem użytkownik jest w stanie osiągnąć taką samą siłę cios. Dodatkowo, pomijają one wszystkie wymagania Kontroli Chakry dla stylów walki Taijutsu, przez co można podczas używania ich opanować nawet style bazowo niedostępne dla użytkownika przez jego słabą kontrolę chakry. Oczywiście, takowych będzie w stanie jedynie używać nosząc te rękawice.
Uzyskana zgoda: n/d
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: Dwa Kamienie
Link do miejsca zdobycia: Dwa Kamienie
Awatar użytkownika
Senju Rie
Posty: 265
Rejestracja: 28 kwie 2021, 9:32
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: Senju Rie
Co zdobyto: Amarylintharissarae no Okurimono, Wzmocnienie senjutsu z 2/4/4 (Siła/Szybkość/Wytrzymałość) na 3/5/4 (Siła/Szybkość/Wytrzymałość)
► Pokaż Spoiler
Amarylintharissarae no Okurimono | Amarylintharissarae Gift
Legenda
Pozornie jak i dawniej zwykły naszyjnik, w jakim to zamieszkała pradawna leśna wróżka zwana Amarylintharissarae ciekawa przygód osóbki jaką jest Rie. O samej wróżce nie istnieje wiele legend, jednak wedle własnych słów, towarzyszyła ona bardzo dawno temu znanemu wtedy na świecie Senju Hashiramie i pomagała w jego przygodach. Srebrny wisiorek ma kształt listka, skąpanego w kolorach jasieni i oryginalnie był prezentem od Yamanaka Aiko dla Senju Rie.
PosiadaczSenju Rie
Zdolności
Zdolności jakie wręcza noszenie wisiorka zamieszkiwanego przez Amarylintharissarae są różne zależnie od tego kto jest aktualnym posiadaczem. Również, samo założenie go ich nie udostępnia i wróżka w danym momencie jedynie jednej osobie ofiaruje swoje zdolności. Nie można jej też zmusić do użyczenia ich. W przypadku Rie, są one następujące:
  • Zwiększone tempo z jakim zbierana jest chakra natury. Jest to dwukrotność bazowej wartości użytkownika i z racji na to przyśpieszone tempo, użytkownika nie spotykają żadne negatywne efekty takie jak np. większa szansa na skamienienie.
  • W momencie aktywowania Trybu Mędrca, postać dostaje dodatkowe +2 punkty jakie może rozdać w atrybuty. Dalej nie można w ten sposób przekroczyć pojedynczego wzmocnienia jakie może wynosić maksymalnie 6 pkt.
  • W przypadku kiedy naszyjnik zostanie zniszczony, wróżka przejdzie do zamieszkiwania jakiegoś innego przedmiotu posiadanego przez Rie. Decyduje o tym jaki przedmiot MG prowadzący dany wątek, chociaż postać może zasugerować jakiś wróżce a ta może jej usłuchać.
  • Posiadacz naszyjnika może się również z wróżką swobodnie komunikować na zasadach telepatii, nawet podczas zbierania chakry natury. Ta jest dość kapryśna, ale ma sporą wiedzę historyczną jak i o chakrze natury, przez co może się podzielić np. legendami o Hashiramie czy analizami wspomnianej energii.
Uzyskana zgoda: n/d
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: Dwa Kamienie
Link do miejsca zdobycia: Dwa Kamienie
Ostatnio zmieniony 22 gru 2023, 18:31 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Zgłoszenia nagród, prośby o biegłości i zgłaszanie treningów

Imię postaci: SHin'ya Yuki
Co zdobyto:
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa
Jikan Tanken
Legenda
Sztylet który... no właściwie to cholera wie skąd jest. Podarowany Yuki przez Doppi. Broń o zakrzywionym ostrzu i budowie przypominającą nakładające się na siebie kryształki lodu. Posiada bardzo nierównomierne ostrze, a sama krawędź tnąca znajduje się z obu stron ostrza. Wykonany jest z obsydianu i ma ostrze długości 25 centymetrów oraz rękojeść długości 12 cm.
PosiadaczShin'ya Yuki
Stack/slot8/1
Zdolności
  • Broń pozwala na cięcie barier mających na celu przeciwdziałanie jutsu czasoprzestrzennym, zupełnie jak by użytkownik ciął masło, niezależnie od rangi bariery.
  • Drugą właściwością sztyletu jest wyostrzenie percepcji postaci zwiększając jej Refleks w momencie wykonywania ataku sztyletem lub blokowania nim ciosu. W takich wypadkach Refleks postaci traktowany jest jak by wynosił 10. Jeśli już wynosi 10, zamiast tego traktowany jest jak by wynosił 12.
  • By uszkodzić ten sztylet potrzeba ataku z Siłą przynajmniej 15.
Mistrz czasoprzestrzeniBiegłość
Dzięki sporemu doświadczeniu w wykorzystywaniu takich technik, Yuki wyrobiła w sobie zmysł podpowiadający jej czy osoba na którą patrzy, potrafi korzystać z technik czasoprzestrzennych. Podpowiada jej on również jakiej rangi jest dana technika, a także czy jest to technika ponadprzeciętna (Wspomaganie). Dodatkowo Yuki, może raz na wątek użyć technik Tamatebako oraz Mae (Mirai) tak, jak by to były techniki Ninjutsu. W przypadku zdobycia Jikagana, nie zajmuje on dodatkowe slotu wspomagania a łączy się z tą biegłością. Yuki otrzymuje wtedy specjalizację w Jikaganie oraz koszt używania Mae oraz Tamatebako jest dla niej mniejszy.

Biegłość zajmuje 1 slot wspomagania
Uzyskana zgoda: N/D
Link do pierwszego posta misji/przygody/fabuły na jakiej zdobyto: W teorii już tutaj
Link do miejsca zdobycia: Tutaj
[/quote]
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zgłoszenia”