• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Asato Ankō

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Asato Ankō
Posty: 165
Rejestracja: 28 kwie 2021, 9:37
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Asato Ankō

Asato Ankō
Mgła może zniknąć, ale kiedyś znów się pojawi
Charakter
Ankō jest bardzo surową osobą, także względem siebie samego. Mocno skoncentrowany na ćwiczeniach fizycznych, co oczywiście objawia się w jego muskularnej sylwetce. Edukacja w Kirigakure a także wieloletnie doświadczenie pozwala mu na większość rzeczy reagować spokojem i starać się powstrzymać porywczą naturę, która być może gdzieś się skrywa w jego głębi. Ma również chęci do przekazywania swojej wiedzy i doświadczenia, posiadając w sobie wręcz duszę nauczyciela. Niestety, trauma z przeszłości nadal mocno na niego oddziałuje, zamykając go na pewne rzeczy czy wspomnienia, czy zwyczajnie ograniczając go. Wszystko to potęguje fakt, że jest także wielkim patriotom - jego myśli często wędrują w kierunku Mizu no Kuni oraz Kirigakure no Sato. Wspomnienia te jednak często wiążą się ze zniszczeniem i upadkiem jego ukochanej wioski i kraju, co sprawia mu ogromny ból i podświadomą chęć odcięcia się od tych wszystkich wydarzeń. Jest to też powód, dla którego niechętnie dzieli się swoją przeszłością, a o niektórych rzeczach chciałby zapomnieć. Inne chciałby z kolei pamiętać, jednak ciąg skojarzeń może być zwyczajnie zbyt bolesny, gdy doprowadzi z powrotem do straty, jakiej doświadczył. Mimo jednak całego tego bólu jest zdeterminowany by zrobić wszystko, co tylko leży w jego mocy, by na mapie świata ponownie pojawiła się Wioska Ukrytej Mgły.

Wygląd
Ankō jest już wiekowym mężczyzną, choć patrząc po jego budowie ciała, to wielu chciałoby się tak zestarzeć. Jest on wysokim, potężnie umięśnionym shinobim o ostrym spojrzeniu. Posiada czerwone, wręcz nienaturalne oczy, a przez prawe przechodzi blizna. Z reguły nosi się z luźno rozpuszczonymi, siwymi włosami. Często też zaczesuje je do tyłu, przez co to opadają mu na plecy. Z przodu natomiast są przycięte by wizji nie zasłaniać. Gdy był młodszy i Kirigakure jeszcze istniało posiadał intensywnie ciemne włosy, jednak cóż. Wydarzenia i wiek sprawiły, że no... zsiwiał. Posiada do tego bardzo krzaczaste brwi, wąsy oraz długą, gęstą brodę, która zdaje się rozchodzić w kilku różnych kierunkach, może nawet sprawiając wrażenie zaniedbanej. Jednak czy gdyby tak było to dzieliłaby się tak idealnie na trzy czy pięć części odstających w inne strony? Jego mimika twarzy z reguły pokazuje poważnego i opanowanego osobnika. Nawet może surowego (co jest prawdą) czy oschłego (co się oczywiście zdarza, jednak kto nigdy nie był dla kogoś nielubianego oschły?), jednak to nie znaczy, że nie potrafi się uśmiechać czy zwyczajnie zaśmiać. Wszystko jednak ma swój czas i miejsce, a gdy jest odpowiednia sytuacja Asato nie boi się śmiać.

Historia
Ankō urodził się i wychował w Kirigakure no Sato. Przez lata swojego życia powoli piął się w szczeblach kariery osiągając nawet rangę Jōnina Ukrytej Mgły. Niestety, świat shinobi rzadko pozwala trwać w spokoju i błogim statusie quo. Gdy w 152 roku Zero zaatakował jego wioskę przy pomocy armii samurajów. Dwutygodniowa bitwa i zniszczenia jej towarzyszące były straszne, ale ostatecznie Mizukage zdecydował się o ewakuacji mieszkańców. Asato przydzielony zaś został do ewakuacji tamtejszej Akademii Ninja.

Podczas tej ewakuacji próbował uratować możliwie najwięcej osób, nawet jeśli szybko okazało się to niemożliwe. Pojedyncza osoba nie wyciągnie schowanych w głębi nauczycieli i uczniów. Często musiał wracać by pomagać im się ewakuować nie poddając się. Kogo się dało ocalić zanosił do pobliskiej placówki polowej, gdzie można było otrzymać pierwszą pomoc i przejść do dalszej ewakuacji. Podczas jednego z powrotów do zawalającego się już budynku akademii osłonił własnym ciałem pewną dziewczynę (Itosu Ankō) przed spadającym fragmentem sufitu. Kilka kolejnych powrotów, aż budynek całkowicie się zawalił i przygniótł Asato. Szczęśliwie, jego towarzyszom udało się go nieprzytomnego wyciągnąć z ruiny.

Gdy się ocknął była już ostatnia grupa ewakuująca się z Kirigakure. On sam jednak szybko się zorientował, że jego wspomnienia przysłoniła częściowa amnezja, a zmiażdżone pod ruinami ciało zaowocowało w spore uszkodzenia mięśni. Niektórzy nawet uważali, że w chwili obecnej jego siła gwałtownie zmalała i... faktycznie tak było. Jōnin Ukrytej Mgły nie chciał tego przyznać. Po dodaniu do tego jeszcze zespołu stresu pourazowego otrzymuje się pełny obraz sytuacji i także wyjaśnienie, dlaczego po zniszczeniu Kirigakure jego siła była tak niewielka. Jednak był jeden płomyk nadziei - dziewczyna, którą wtedy zasłonił własnym ciałem, na swój sposób się do niego przyczepiła. Dawny więc Jōnin zdecydował się przyjąć ją na uczennicę i wyruszyć w świat by ją wyćwiczyć. W głębi zaś ducha liczył, że w przyszłości uda im się wrócić do ich domu i go odbudować.

Ona sama natomiast zdawała się nie przyjmować do wiadomości, że Kiri zostało zniszczone. Nie chcąc niszczyć jej światopoglądu opowiadał jej, że jest na specjalnym kursie szkoleniowym z akademii, dzięki któremu ma poznać inne wioski i dalekie miejsca, tym samym zostając wspaniałą Kunoichi. Ich wspólne wędrówki zaprowadziły ich do Suny, co dość szybko okazało się być złą decyzją. Kontrola, jaką chcieli nad shinobi sprawować tamtejsi Kazekage zdecydowanie nie podobała się Ankō, a ich prowokacje ostatecznie doprowadziły do wybuchu wojny. Przy pierwszej lepszej okazji Asato zdecydował, że nie będzie brał udziału w kolejnej wojnie, wywołanej przez ego jednego człowieka. I to jeszcze, gdy w siłach "wroga" mieli się pojawić dawni Kirijczycy. Nie da się jednak ukryć, że duet AA (Ankō i Ankō) brał udział w kilku bitwach. Zawsze jednak stawali po stronie dawnych Kirijczyków. Nigdy kogoś innego.

Gdy wojna wreszcie się zakończyła wspólnie zdecydowali, że wyruszenie na tzw. Nowy Kontynent będzie dobrą okazją, by szukać nowej wiedzy i zbierać siłę do odbudowy (dla Asato) czy też powrotu (dla Itosu) do Kirigakure no Sato.
Nazwisko i imięAsato Ankō
PrzynależnośćBrak
PseudonimyPierwsze "A" z AA Team
PłećShinobi
Tytuły---
Wiek58
Wzrost189 cm
Waga87 kg
Rangi
Dawny Jōnin, po zniszczeniu Kirigakure i podupadku na zdrowiu większość organizacji traktuje go jak Genina
Wspomagania
---
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
1
C
1
B
1
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
---
Porażki:
---
Siła:
Poz. 10
Szybkość:
Poz. 6
Wytrzymałość:
Poz. 6
Refleks:
Poz. 8
Siła Woli:
Poz. 4
Kontrola Chakry:
Poz. 8
Ilość Chakry:
4 500E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2 000
Posiadane Dziedziny
Karate Shōtōkan
S
Raiton
C
Ningen Heiki
C
Hōhei
B
Namekujihime no Ken
S
Specjalizacja TBDSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Uwaga! Nie ma czegoś takiego jak specjalizacja w konkretnych stylach walki. Zamiast tego istnieje specjalizacja dla Taijutsu, Bukijutsu, Taijutsu Wspieranego Chakrą oraz Bukijutsu Wspieranego Chakrą. Postaci ze specjalizacją w jednej z tych "dziedzin" są traktowane tak, jakby posiadały specjalizację do każdego stylu walki, który się w nim zawiera. Oznacza to, że posiadając np. Specjalizację w Taijutsu, postać zyskuje bonusy ze Specjalizacji do każdego stylu Taijutsu nie wspieranego chakrą, jak np. Itamiken, Karate Shōtōkan czy Migatte no Gokui. Analogicznie w innych "dziedzinach" stylów walki. Wyjątkiem są specjalne Style Walki, które posiadają techniki, jak np. Hachimon czy Kujaku Myōhō.
Instynkt niebezpieczeństwaAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak. Nie oznacza to jednak, że jest w stanie wszystko przewidzieć.
Zwiększona odpornośćAtut wrodzony
Organizm postaci jest wyjątkowy. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn, środków halucynogennych, a także rzadziej choruje. Nie oznacza to, że jest ona odporna na ich negatywne działanie. Zwyczajnie znosi to lepiej niż przeciętna osoba.
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
DōhaiAtut nabyty
Pierwszy atut na wymarzonej ścieżce nauczyciela. Osoba posiadająca ten atut ma większą wprawę w nauczaniu innych ludzi, dzięki czemu robi to efektywniej. Jest w stanie pomóc im w treningu dziedzin do poziomu o 2 niższego od ich aktualnego i treningu atrybutów do poziomu o 3 niższego, od ich aktualnego. Przykładowo, Dōhai z Suitonem S, może komuś pomóc w nauce maksymalnie Suitonu B, zaś z Wytrzymałością 10 - Wytrzymałości 7. Również od tego momentu, osoba posiadająca ten atut jest w stanie uczyć innych ludzi swoich atutów nabytych oraz swoich technik prywatnych, tak długo, jak nie są one wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma możliwości ich nauczania.

Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w tym temacie.
SenpaiAtut nabyty
Drugi już atut na wymarzonej ścieżce nauczyciela. Osoba posiadająca ten atut pomogła już nie jednej osobie przy treningu ich zdolności i jest w stanie umiejętnie wskazać błędy jakie druga osoba popełnia. Senpai jest w stanie pomóc innym w treningu dziedzin do poziomu o 1 niższego od ich aktualnego i treningu atrybutów do poziomu również o 1 niższego, od ich aktualnego. Przykładowo, Senpai z Suitonem S, może komuś pomóc w nauce maksymalnie Suitonu A, zaś ten z Wytrzymałością 10 - w nauce Wytrzymałości 9. Wciąż może nauczać innych swoich atutów nabytych oraz technik prywatnych, które nie są wspomaganiami. Może także nauczać innych technik ozwojowanych, nawet jeśli sam zwój gdzieś zaginął. Nie dotyczy to jednak technik będących wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma takiej możliwości.

Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w tym temacie.

By wykupić ten atut należy posiadać wcześniej wykupiony atut Dōhai.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie Ryō.
Bank: 1 726 Ryō 両
Ubiór: Asato ubiera się w tradycyjne japońskie ubrania. Choć, jako shinobi zdarza mu się na misję ubrać bardziej bojowo, tak mimo wszystko większość jego odzienia nosi wciąż wielki wpływ wschodniej kultury. Yukata na ogół jest w kolorze oliwnym, do tego lubi na nią narzucić ciemny płaszcz. Na nogach nosi niskie geta. Na prawym palcu wskazującym znajduje się Hozon Tebukuro w formie pierścienia.
Pozostały Ekwipunek: Posiada dwie opaski Kirigakure no Sato, o które dba. Jedna jest jego, jeszcze z czasów istnienia wioski, drugą udało mu się zdobyć podczas ewakuacji z Kirigakure i postanowił ją zachować dla Itosu. Gdzieś w odmętach plecaka można dostrzec też opaskę Sunagakure, acz rzucona jest raczej gdzieś w głąb i bardzo możliwe, że została już zwyczajnie przez niego zapomniana.
Torba biodrowa:
2x Kunai
10x Shuriken

Plecak:
Zestaw przetrwania
Katar
Tonfa
Nunchaku
100m bandaża

Ręce:
Kinzoku Dastana
Hazan Tabekuro (prawy palec wskazujący jako pierścień)

Ze świąt (czeka na przerwę między eventami i wątkami):
  • 1x Wakizashi
  • 1x Kij Bo
► Pokaż Spoiler | Hazan Tabekuro
Hozon Tebukuro | Preservation Gloves保存手袋
Legenda
Unikatowy przedmiot Kirijskiego pochodzenia, jaki nie do końca wiadomo skąd w ogóle się wziął ani kto nim dawniej władał. Ma on dwie formy. Jedną i bazową jest srebrny pierścień z emblematem Kirigakure wyrytym na nim, jaki to jest niesamowicie ciężki do uniesienia. Legendy głoszą, że jedynie wybrańcy mogą go nosić. Drugą formą są za to rękawice również z oznaczeniem Kirigakure w jakie to pierścień może się zmienić, jakie to czynią mistrzów Taijutsu niepowstrzymanymi bestiami…
PosiadaczAsato Anko
Zdolności
Całym przeznaczeniem przedmiotu jest wzmacnianie użytkowników posługujących się chakrowymi stylami walki Taijutsu. W tym celu też, przedmiot ten został właśnie stworzony. Ma on parę różnorodnych zdolności, zależnych od jego aktualnej formy:
  • Jako pierścień, jest on niesamowicie ciężkim przedmiotem. Jedynie osoby z Siłą 9 są tak naprawdę w stanie go unieść, a następnie założyć. Po założeniu, jego waga nie jest jednak odczuwalna. Jest również niesamowicie wytrzymały i jedynie ciosy o Sile większej niż 13 są w stanie go uszkodzić.
  • W formie pierścienia udostępnia on użytkownikowi dwie zdolności. Jedną z nich jest prosta zmiana w rękawice i wystarczy impuls chakry aby tego dokonać. Aby powrócić do formy pierścienia, również wystarczy impuls.
  • Drugą zdolnością jest możliwość zapieczętowania w pierścieniu do 5 sztuk broni bez znajomości Fuinjutsu. Nie ma znaczenia jej rozmiar, tak długo jak jest to broń. Nie można w ten sposób zapieczętować nic innego. Zapieczętowanie jak i odpieczętowanie jest natychmiastowe, a także wystarczy do niego impuls chakry.
  • W formie rękawic, wytrzymałość przedmiotu się nie zmienia. Traci się za to dostęp do zdolności pieczętowania i odpieczętowywania broni, w zamian za pasywny bonus do stylów walki opartych na chakrze. Koszta używania takowych maleją o 50%, dzięki czemu mniejszym kosztem użytkownik jest w stanie osiągnąć taką samą siłę cios. Dodatkowo, pomijają one wszystkie wymagania Kontroli Chakry dla stylów walki Taijutsu, przez co można podczas używania ich opanować nawet style bazowo niedostępne dla użytkownika przez jego słabą kontrolę chakry. Oczywiście, takowych będzie w stanie jedynie używać nosząc te rękawice.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=保存手袋]Hozon Tebukuro | Preservation Gloves[/title]
[pic rank=A]https://cdn.discordapp.com/attachments/1135312559541596204/1186305277348290641/asato.png[/pic]
[row title=Legenda][/row]
[description]Unikatowy przedmiot Kirijskiego pochodzenia, jaki nie do końca wiadomo skąd w ogóle się wziął ani kto nim dawniej władał. Ma on dwie formy. Jedną i bazową jest srebrny pierścień z emblematem Kirigakure wyrytym na nim, jaki to jest niesamowicie ciężki do uniesienia. Legendy głoszą, że jedynie wybrańcy mogą go nosić. Drugą formą są za to rękawice również z oznaczeniem Kirigakure w jakie to pierścień może się zmienić, jakie to czynią mistrzów Taijutsu niepowstrzymanymi bestiami…
[/description]
[row title=Posiadacz][url=https://sakuranohana.pl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=67]Asato Anko[/url][/row]
[row title=Zdolności][/row]
[description]Całym przeznaczeniem przedmiotu jest wzmacnianie użytkowników posługujących się chakrowymi stylami walki Taijutsu. W tym celu też, przedmiot ten został właśnie stworzony. Ma on parę różnorodnych zdolności, zależnych od jego aktualnej formy:
[list][*] Jako pierścień, jest on niesamowicie ciężkim przedmiotem. Jedynie osoby z Siłą 9 są tak naprawdę w stanie go unieść, a następnie założyć. Po założeniu, jego waga nie jest jednak odczuwalna. Jest również niesamowicie wytrzymały i jedynie ciosy o Sile większej niż 13 są w stanie go uszkodzić.
[*]W formie pierścienia udostępnia on użytkownikowi dwie zdolności. Jedną z nich jest prosta zmiana w rękawice i wystarczy impuls chakry aby tego dokonać. Aby powrócić do formy pierścienia, również wystarczy impuls.
[*]Drugą zdolnością jest możliwość zapieczętowania w pierścieniu do 5 sztuk broni bez znajomości Fuinjutsu. Nie ma znaczenia jej rozmiar, tak długo jak jest to broń. Nie można w ten sposób zapieczętować nic innego. Zapieczętowanie jak i odpieczętowanie jest natychmiastowe, a także wystarczy do niego impuls chakry. 
[*]W formie rękawic, wytrzymałość przedmiotu się nie zmienia. Traci się za to dostęp do zdolności pieczętowania i odpieczętowywania broni, w zamian za pasywny bonus do stylów walki opartych na chakrze. Koszta używania takowych maleją o 50%, dzięki czemu mniejszym kosztem użytkownik jest w stanie osiągnąć taką samą siłę cios. Dodatkowo, pomijają one wszystkie wymagania Kontroli Chakry dla stylów walki Taijutsu, przez co można podczas używania ich opanować nawet style bazowo niedostępne dla użytkownika przez jego słabą kontrolę chakry. Oczywiście, takowych będzie w stanie jedynie używać nosząc te rękawice.[/list][/description]
Ranga E:
Bunshin no Jutsu | Clone Technique
Henge no Jutsu | Transformation Technique
Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique
Sakki | Killing Intent
Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice


Ranga E:
Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation


Ranga E:
Denki no Zenshin | Electric Advance
Kanden Shi | Electrocute

Ranga D:
Ka Fuka | Overload

Ranga C:
Hagane Piasuinparusu | Steel-piercing impulse
Ka Jūden | Overcharge
Raigyo | Lightning Fish
Raiton: Denki no Te | Lightning Release: Electric Hand
Raiton: Kumo no Su | Lightning Release: Spider Web
Raiton: Raikyū | Lightning Release: Lightning Ball
Torunēdo Raitoningu | Tornado Lightning
  • Chce odbudować Kirigakure no Sato
  • Kiri na zawsze w serduszku
  • Był pełnoprawnym shinobim Kirigakure no Sato
  • Podczas zniszczenia Kirigakure nabawił się PTSD, a także częściowej amnezji. Otrzymał też solidne obrażenia
  • Wciąż posiada swoją opaskę z Kirigakure. Trzyma też jedną dla Itosu Ankō
Ostatnio zmieniony 24 gru 2023, 1:34 przez Tora, łącznie zmieniany 32 razy.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Asato Ankō

Obrazek
► Pokaż Spoiler
  • Charakterystyka: ok
  • Atrybuty i dziedziny: ok
  • Atuty i wady: ok
  • Ekwipunek: ok
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”