• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Fumei Mesai aka Maji Seitaro [マジ一族]

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Fumei Mesai aka Maji Seitaro [マジ一族]

Fumei Mesai aka Maji Seitaro
Sandaime Kazekage
Wygląd« Potęga deprawuje, a potęga absolutna deprawuje całkowicie, ale nie śmiałbym zaprzeczyć satysfakcji jaka z niej płynęła »
Obrazek
THEME SONG
Kiedy był jeszcze Sandaime Kazekage wizerunek Seitaro był, można rzecz, klasyczny jak na niego. Zachował wtedy swój strój nacechowany ciemnymi akcentami, jednak wszyte zostały dodane złote elementy na jego połach imitujące wiatr, oprócz tego kanji, również wyszyte złotą nicią, na plecach oznaczające Trzeci Cień Wiatru. Do tego wszystkiego klasyczny, zielony kapelusz jako atrybut urzędu. Od tego wizerunku jednak dzieli go już co najmniej pół roku. Wraz ze swoją sromotną porażką Seitaro skrył się za dość charakterystyczną, stalową maską barwioną we wzory nawiązujące do folkloru. Została zaprojektowana tak, by chronić twarz jej użytkownika oraz umożliwiać swobodne oddychanie, szeroką wizję, a nawet do pewnego stopnia spożywanie posiłku. Do ciała przylega ciemny strój, nagolenice z czerwonymi akcentami i kaptur. Poza standardowym uzbrojeniem niewiele więcej jest widoczne, wszystko, by jak najdłużej i najskuteczniej zachować anonimowość. Zważywszy na powyższe nikt nie jest w stanie stwierdzić, kto kryje się za maską. Być może nawet sam Seitaro nie byłby w stanie poznać w lustrze samego siebie, tego, który osiągnął tak wiele i który tak się teraz stoczył. Jedyne, co wiadomo niemal na pewno, to czarne włosy średniej długości, które można dojrzeć pod kapturem, jeśli dobrze się przyjrzeć. Przylegający do niego strój oraz maska sprawiają, że wszelkie liczne blizny czy defekty spowodowane użyciem Kimery są niewidoczne. Blizny rzecz jasna zdobyte w licznych bojach, także na wojnie, są tak liczne i różnego kształtu, że ich opisywanie mija się z celem. Defekty spowodowane Kimerą zaś nie są tak dotkliwe jak mogłoby się wydawać, albo większości z nich po prostu nie widać, jednak uważny obserwator spomiędzy otworów maski dojrzałby nienaturalne wręcz oczy Seitaro. Kiedyś niczym antracytowa czerń, dziś wręcz bursztynowe ze źrenicą, która przypomina bardziej tą kocią aniżeli ludzką. A co stałoby się, gdyby zdjął maskę? Cóż, tego na razie nie wie nikt.
Charakter«Jakież to smutne. Przywódca bez podwładnych. Anioł z odciętymi skrzydłami. Wojownik bez miecza.... nic ci nie pozostało.»
Obrazek
Seitaro jest przede wszystkim człowiekiem ambitnym. Postrzega siebie samego jako kogoś, kto nie ma ograniczeń, dla którego wszystko jest osiągalne, dlatego uparcie dąży do wyznaczonych celów. Chce nieustannie się rozwijać, nieważne czy chodzi o powiększanie swojej wiedzy, pracę nad swoją sylwetką czy opanowywanie kolejnych technik ninja. Świadomość, że im więcej pracy włoży, tym lepszy się stanie od kogoś - napędza go. Od dziecka chciał być najlepszy we wszystkim czego się dotknął i mimo upływu lat oraz wielu wydarzeń, ta cecha nie zniknęła; chłopak zrozumiał jak cenna jest, dlatego nie pozwolił jej zdusić upływowi czasu.
Mężczyzna nie jest typem dowcipnisia czy duszy towarzystwa. Jego nastawienie względem świata zewnętrznego można by określić krótko: chłodne i racjonalne. Zdaje się być zawsze opanowany i spokojny, niezależnie od okoliczności. Jest też przy tym człowiekiem rozważnym. Jeżeli ktoś zaskarbi sobie jego szacunek i sympatię, zyskuje przyjaciela na całe życie, na dobre i na złe. Jest lojalny, ale w wyniku różnych doświadczeń wyszedł z założenia, że w takim świecie jak ten nie ma za wiele miejsca na czułości i honor. Bywa sentymentalny, co udowadnia posiadając przy sobie swój stary ochraniacz Sunagakure no Sato. Były Kazekage ma też własną interpretację dobra i zła. Uważa, że śmierć jest jedynie rozwiązaniem wyjątkowym, jednak dopuszczalnym. Zabija tylko wtedy, gdy ktoś na to faktycznie zasłuży, bo wbrew jego pozorom i historii jaka stoi za jego postacią nie zamordowałby człowieka z powodu kaprysu. Nie boi się niczego i nikogo, jednak nie przeżyłby do tej pory gdyby nie potrafił chłodno skalkulować sytuacji. Nie jest lekkomyślny, każde działanie poprzedza analiza.

Jego reputacja ma to do siebie, że lubi obracać się o sto osiemdziesiąt stopni w kierunku negatywnym, lecz za każdym razem dzięki determinacji i zaangażowaniu w sprawy światowe Seitaro udaje się powrócić w pełni chwały. A przynajmniej potrafił, bo za sprawą sennina zakończyła się wojna pomiędzy Krajem Mrozu, a Krajami Drzew i Gorących Źródeł. Efektem tego była nobilitacja Seitaro, zyskanie przydomku, który kojarzył się ludziom z wymordowaniem całych zastępów żołnierzy w ciągu jednego dnia oraz zaręczyny z córką Daimyo Kraju Mrozu. Wydarzenia te spowodowały, że Seitaro nabrał jeszcze więcej doświadczenia politycznego i bitewnego, w pewnym sensie dojrzał. Jego ambicje i wiara we własne możliwości stały się jeszcze większe od kiedy spotkał nieznajomą kobietę na polu bitwy, która zwracała się doń jakby był zbawicielem świata, dzieckiem naznaczonym przez los. O tych słowach nie zapomniał, choć nie stał się na tyle próżny, by się nimi szczycić. Nieoczekiwanym zrządzeniem losu został Trzecim Kazekage. Decyzja poprzedniczki została uszanowana przez Seitaro, który to ostatecznie przyjął zaszczyt i zobowiązał się chronić oraz poszerzać interesy oraz znaczenie Sunagakure na arenie światowej. Trzeci jawił się jako człowiek surowy, powściągliwy i rozważny, choć zdaniem pewnych osób jedynie w ograniczonym stopniu zdolnym do kompromisów i bezlitosny. W dobie coraz to nowych wojen i wielkich zagrożeń musiał wykorzystać swoje atuty, by umiejętnie lawirować w sojuszach oraz prowadzić wojny, by wyjść z nich z tarczą a nie na niej. Jednakowoż niedługo trwała jego kariera władcy. Wszystko zakończyło się wraz z wybuchem największej z wojen, zainicjowanej przez niego samego. Historia tego, co się dokładnie wtedy stało nie jest w tym momencie istotna. Istotne jest to, że porzucił mrzonki o bezgranicznej władzy i potędze, uznał bowiem, że to coś nieosiągalnego dla zwykłego człowieka jakim mimo wszystko był, a prędzej dla boskiego bytu. Jedyne na czym mu od teraz zależy to powrót do dawnej sprawności i ponowne życie takie, jakie od zawsze lubił - jako samotny wojownik, chcący zgłębiać wiedzę i rozwiązywać problemy lokalnych społeczności. Można rzec, że mężczyzna przewartościował sobie wiele spraw, być może zrozumiał, że antagonista każdej powieści zawsze kończy źle. Być może... ale czy na pewno? Wszak Maji Seitaro nie raz udowodnił, że jest człowiekiem pełnym sprzeczności... może nowy on pod nowym mianem będzie człowiekiem zgoła innym. Czas pokaże...
Nazwisko i imięMaji Seitaro
PrzynależnośćWolny Strzelec, Ex-Sunagakure no Sato
PseudonimyFumei Mesai
PłećShinobi
TytułyShimo Kara Nikuya(Rzeźnik z Mrozu), Lwi Mędrzec
Wiek27 lat
Wzrost190 cm
Waga85 kg
Rangi
Muryō no ninja, ex-Sandaime Kazekage [三代目風影], ex-Kapitan Anbu, ex-Jōnin, ex-Książę Mrozu, ex-Generał Shimo no Kuni
Wspomagania
5/5
  1. Sennin Modō
  2. Shōton & Mokuton
  3. Kuroi Kaminari
  4. Hiraishin no Jutsu
  5. Rycerz Śmierci
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
13
C
15
B
11
A
13
S
5
Odbyte walki
Zwycięstwa:
⚔ Aburame Sho
⚔ Kamizuru Ririka
⚔ Gashi Shioru
⚔ Hyuga Aya, Koseki Hiroki, Kaguya Kourin
⚔ Nakano Tadashi
⚔ Maji Hitoshi
Remisy:
⚔ Yogan Hyakuzawa
Porażki:
⚔ Hebi Oroshi
⚔ Koseki Hiroki
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 10
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 10
Siła Woli:
Poz. 10
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
21,250E: - | D: - | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Jiton
S
Fūton
A
Mokuton
S
Genjutsu
E
Shoton
A
Iryojutsu
B
Ninjutsu
S
NINPŌ: BUKIJUTSU
B
Fūinjutsu
B
IAIDŌ
A
Doton
A
ITTŌ-RYŪ
A
Raiton
S
Hiraishin Ryū
S
Suiton
B
KŌSHŌKEN
A
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna ChakraAtut wrodzony
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin: NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Sennin: RaitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Przyśpieszone Składanie PieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Ulepszony zmysł - Seitaro doskonałyAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Czułe punktyAtut nabyty
W zawodzie shinobi, często trzeba zabijać. Ba! Non stop właściwie trzeba kogoś zabijać. Nic więc dziwnego, że Ci są wytrenowani w jak najszybszym zabijaniu innych osób. A do tego, wymagana jest znajomość ciała. Nie każdy jest jednak medykiem, aby znać całą ludzką biologię. Zamiast tego, shinobi uczą się jedynie o tym, jak najlepiej i najszybciej kogoś zabić. Czułe punkty, gdzie uderzenie zostawia krytyczną ranę czy odpowiednie dawki trucizny do zabicia. Osoby z tym atutem zwyczajnie lepiej wiedzą te rzeczy, i wiedzą jak uderzyć żeby zabić, lub sprowadzić kogoś do nieprzytomności jednym dobrym ciosem.
Rozpoznanie pieczęci - ninjutsuAtut nabyty
Po zdobyciu znacznego doświadczenia, dany ninja jest w stanie orientować się w pewnych schematach i zachowaniach. W tym przypadku jest w stanie określić jakiej dziedziny technikę planuje wykonać przeciwnik. A jeśli widział bądź zna daną technikę, może być w stanie nawet to przewidzieć. Atut działa dla każdej dziedziny i stylu walki jaką posiada postać na randze B.
DōhaiAtut nabyty
Pierwszy atut na wymarzonej ścieżce nauczyciela. Osoba posiadająca ten atut ma większą wprawę w nauczaniu innych ludzi, dzięki czemu robi to efektywniej. Jest w stanie pomóc im w treningu dziedzin do poziomu o 2 niższego od ich aktualnego i treningu atrybutów do poziomu o 3 niższego, od ich aktualnego. Przykładowo, Dōhai z Suitonem S, może komuś pomóc w nauce maksymalnie Suitonu B, zaś z Wytrzymałością 10 - Wytrzymałości 7. Również od tego momentu, osoba posiadająca ten atut jest w stanie uczyć innych ludzi swoich atutów nabytych oraz swoich technik prywatnych, tak długo, jak nie są one wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma możliwości ich nauczania.

Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w tym temacie.
OburęcznośćAtut nabyty
Ninja jednak jest takim zawodem, gdzie możliwość korzystania z obu rąk jest niezbędna. Czy to wrodzony, czy nabyty, atut ta sprawia, że dane postaci równie sprawnie posługują się obiema rękoma.
Znaki migowe - OgólneAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Od dawnych czasów, shinobi zawsze mieli potrzebę komunikowania się w jakiś bardziej sekretny sposób podczas wykonywania misji. Podczas tych najbardziej tajnych, najpopularniejszym sposobem zawsze były... znaki migowe. Posiadacz tego atutu bez problemu może się komunikować przy pomocy gestów dłonią. Nawet fraszkę mógłby nią wygestykulować! Są jednak różne "języki" znaków migowych. Mogą one być zależne od wioski z jakiej pochodzi shinobi, a równie dobrze w Królestwie Kupców straż mogła opanować jakieś własne znaki migowe. Z racji na to, na świecie wyróżnianie są ogólne znaki migowo znane praktycznie przez każdego kto się nimi posługuje, jak te bardziej konkretne zależne od wioski, osady czy kraju.

Aby wykupić specyficzny rodzaj znaków migowych należy mieć podstawy do znania znaków odpowiedniej wioski/osady/kraju np. wychowanie w danej wiosce lub przynależność. W innym wypadku, trzeba ten atut zdobyć fabularnie. Znaki migowe (ogólne) są dostępne dla wszystkich.
Rycerz ŚmierciBiegłość
Szalki to nie jedyna rzecz, którą Seitaro otrzymał w podarku od Falafy. Obdarzyła go ona również częścią mocy śmierci, zamieniając go w jej rycerza. W obliczu Seitaro, nie istnieje coś takiego jak nieśmiertelność. Wszelkie jej przejawy zostają anulowane. Tak długo jak on widzi przeciwnika, albo przeciwnik widzi jego - przeciwnik może umrzeć. Nie uchroni go nieśmiertelność Jashinistów, nie uchronią go elemental body pokroju hidenu Hozuki. Nie zadziała również samoregeneracja czy Iryoninjutsu w obliczu ran które uchodzą za śmiertelne. Jeśli śmiertelny atak trafi przeciwnika Seitaro - to ten przeciwnik umrze i nic mu nie pomoże. Rzecz jasna, nie przeskoczy to takich rzeczy jak zwiększona wytrzymałość, bariery czy jutsu czasoprzestrzenne. Tym samym jeśli ktoś uniknie bądź w inny sposób osłabi czy zablokuje nadciągający atak, to nie aktywuje to działania tej biegłości. Jedynie te ataki które trafią i faktycznie powinny kogoś zabić, faktycznie to zrobią. Tak samo zdolność ta nie zadziała na istoty których budowa fizyczna sprawia że otrzymana rana chociaż w ludzkich oczach uchodziłaby za śmiertelną, dla takiej istoty taka nie jest - na przykład, ciało Kakuzu, które chociaż trafione w głowę w oczach zwykłych ludzi mogłoby uchodzić za "Martwe" tak dla samych Kakuzu jest to chleb powszedni. W przypadku ran które nie zabijają od razu a potrzeba czasu by faktycznie kogoś zabiły, wspomaganie to nie zadziała. Tak samo nie będzie działać, gdy ofiara znajdzie się poza zasięgiem wzroku Seitaro i sama nie będzie go widziała. Wspomaganie to posiada jednak drugie oblicze. Tak jak w oczach Seitaro wszystko jest równie śmiertelne, tak on w oczach innych jest nieśmiertelny. Tak długo jak posiada chakrę, Seitaro nie umrze. W momencie otrzymania ran śmiertelnych zaczyna tracić chakrę w ilości kosztu dwukrotnego S pozostając jednak przy życiu. Umrze, dopiero w momencie gdy jego chakra całkowicie się skończy. Zdolności tej nie da się opłacić żadną zewnętrzną chakrą, chakrą pozyskaną z Senjutsu czy z jakiegoś przedmiotu. Liczy się tylko naturalna chakra Seitaro. Dodatkowo Seitaro podczas podtrzymywania życia za pomocą chakry nie może uciec z pola walki, to blokuje mu również dostęp do używania technik czasoprzestrzennych. Życia za życie. Albo wygra na kupionym czasie, albo samemu zginie gdy skończy mu się chakra.

Biegłość zajmuje 1 slot wspomagania
Bestialskie SakkiBiegłość
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki, zmniejszając jednocześnie koszt wzmocnienia do rangi E.
Kwiat LotosuBiegłość
Wielokrotna praktyka z trybem mędrca sprawiła, że posiadacz tej biegłości jest niemalże odporny na skamienienie. Wciąż nie może biegać, przemieszczać się i gromadzić chakry natury, jednak gdy gromadzi ją stojąc nieruchomo, nawet gdy zostanie rozproszony lub proces zostanie przerwany np. ciosem w plecy czy istnym trzęsieniem ziemi - zapanuje nad swoją energią i nie zostanie posągiem.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie ryō.
Odwrócony HiraishinBiegłość
Eksperci w wykorzystywaniu Techniki Latającego Boga Piorunów są w stanie nie tylko przenosić się do pieczęci, ale i w drugą stronę - pieczęci do siebie. W praktyce oznacza to, że posiadacz tej biegłości jest w stanie opanować Gyakū Hiraishin no Jutsu.
Inna drogaBiegłość
Kekkei Genkai są zdolnościami związanymi z więzami krwi i specyficzną chakrą. Jednak nawet one nie są sztywno zawarte w skale. Może przez specyficzne pochodzenie i geny, może przez trening, a może z jeszcze innego powodu, postać opanowała zaawansowany żywioł przy pomocy innych składowych elementów. W tym wypadku, jest w stanie władać Uwolnieniem Magnetyzmu poprzez mieszanie Uwolnienia Powietrza z Uwolnieniem Ziemi.
AktorBiegłość
Niejednokrotnie robota jako shinobi wymaga bardziej potajemnej pracy. Wymaga nas wdawania się w rolę jakiegoś prostego człowieka czy dostojnego arystokraty, po to aby zbliżyć się do naszego potencjalnego celu. Postać posiadająca tą biegłość staje się w tym naprawdę dobra i znacznie lepiej przychodzi jej podszywanie się pod inną osobę, niż przeciętnym shinobi. Nie ma najmniejszego problemu z przybieraniem różnych osobowości i jednocześnie jest bardzo dobra w kłamaniu. Taka osoba zarówno jest bardzo wyczulona na wszelakie kłamstwa innych osób, że znacznie łatwiej je wyłapać, a także kłamstwa takiej postaci nie odstają wręcz od prawdy. Oczywiście, dalej nie można mówić głupot, jednak podczas prób okłamania kogoś nie trzeba martwić się o jakieś drobniejsze luki w logice, bo postać ma tak gadane, że bez problemu to przejdzie jako prawda.
EMPEROR'S VENGEANCEWada
Seitaro bez przerwy odczuwa chęć zniszczenia Amegakure no Sato i jest gotów zrobić to, gdy tylko będzie ku temu sprzyjająca okazja. Wada ta jest tym bardziej odczuwalna im bliżej Amegakure Seitaro się znajduje i niemal całkowicie zanika, gdy Seitaro znajduje się poza Starym Kontynentem. Na shinobi z Amegakure patrzy z wrogością. Możliwa jest walka z wadą, jeśli SW postaci osiągnie poziom 10, ale wciąż wada nie zanika. Wady można pozbyć się poprzez rozgrywkę w specjalnej technice służącej do odbywania gier między postaciami, minimum na randze S.
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
RECOGNIZABLEWada
Seitaro jest rozpoznawalny i to bardzo. Dlatego nie jest on w stanie przedstawić się fałszywym imieniem oraz nazwiskiem, tak jak niespecjalnie chce zmieniać swój wygląd. Wady można pozbyć się poprzez rozgrywkę w specjalnej technice służącej do odbywania gier między postaciami, minimum na randze S.
Życiowe zarobki
33,270 Ryō 両
Opaska Shinobi
Nie nosi żadnego emblematu, jednak posiada takowy skrzętnie ukryty w jednym ze zwojów. Jest nim opaska Sunagakure, nieco już podniszczona, blaszka pękła podczas wojennych zmagań, jednak pomimo mniejszej praktyczności bojowej jest to pamiątka, z którą Seitaro nie byłby w stanie się kiedykolwiek rozstać.
Odzienie
Katana “Kaze no Ha” przy pasie
Gunbai na plecach
Kubēra no Ippa noszone na lewym barku.
Ryū no Kigō zawieszone na szyi.
Zen'aku no Tenbin zawieszone na szyi.


Pozostały Ekwipunek:

Kabura nr 1: 1x kunai,
Kabura nr 2: Fuma Shuriken x1
Torba biodrowa nr 1: Krótkofalówka x1, świetlna bombka x1, bombka dymna x1, bandaż 9m,
Torba biodrowa nr 2:, 50m stalowej żyłki, 8x kartka papieru(Raiko Kenka), 2x średni zwój:
Płaszcz Seitaro: Opaska Sunagakure no Sato
Średni zwój czarny[1/15]: Slot nr 1: Fuma Shuriken 1 na 2 stacki
Średni zwój biały[0/15]:
Średni zwój złoty[4/15]: Zestaw przetrwania(bez żywności, namiot(1 slot), krzesiwa, naczynia i zestaw sztućców dla jednej osoby(2 slot), śpiwór (3 slot)) wraz z mapą.(4 slot)
Ukryte ostrze na lewej ręce
Rękawiczki Tebukuro
Pilnik w bucie
Dwie Plakietki do techniki Raikō Kenka na nadgarstkach
Sznureczek od Midoro z techniką Kagayaku Rantan no Jutsu
Dwa sznureczki na drugim nadgarstku ze swoją własną chakrą(Kagayaku Rantan no Jutsu)


W kryjówce:
Wielki zwój: Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo
Zwój: Senpō: Muki Tensei, Senpō: Hakugeki no Jutsu, Sekai no Tate, Jigokuzuki
Plecak: 5x średni zwój, 11x mały zwój
Makibishi x750
Wielki zwój(połączony z plakietkami) :
Średni zwój żółty(połączony z plakietkami):[FULL] Ogromna ilość Złotego Pyłu
Średni zwój niebieski[(połączony z plakietkami): Wielki rozkładany wachlarz
Mały zwój nr 1(połączony z plakietkami): 10x wybuchowa notka, 1x pigułka żywnościowa, 2x pigułka zwiększająca krew, maska tlenowa
Mały zwój nr2(połączony z plakietkami): maska przeciwgazowa, scarlet parr x3, sakura no rutsu x3, dezatokohi x5
_JITON_

Ranga E
★ Sekai no Yosumi
Ranga D
★ Jishaku Ninpō
★ Jiton: Satetsu no Sōjū
Ranga C
★ Jiton: Jakuho no Sojin
★ Daisan no Me
★ Satetsu Fuyu
Ranga B
★ Hagane no Kengen
★ Satetsu Shigure
★ Satetsu Kesshū
★ Jishaku Ninpō: Mugen Inseki
★ Sakin no Soju
★ Satetsu Bunshin
★ Kuchiyose no Jutsu: Sabaku no Tengoku
Ranga A
★ Sakin no Kabe
Ranga S
★ Jiton: Rasegnan
★ Sakin Taisō
_MOKUTON_

Ranga E
★ Eiyō Kyōka
★ Yasai To Kudamono no Kanri
Ranga D
★ Shukaku
★ Moku Hari no Jutsu
★ Mokuton: Henge
Ranga C
★ Mokuton no Jutsu
Ranga B
★ Daijurin no Jutsu
★ Jukai Heki
★ Mokujoheki
★ Tsuta o Dekishi
★ Mori no Hitobito
Ranga A
★ Mokuton Bunshin no Jutsu
★ Jubaku no Jutsu
Ranga S

_SHŌTON_

Ranga E
★ Shōton: Suishō Kyō
★ Kesshō: Kai
★ Kessho no Hamono
Ranga D
★ Shōton: Suishō Tō
Ranga C
★ Kesshō: Kyodai Rokkaku Shuriken
★ Shōton: Kesshō Hari
★ Shōton: Omiwatari no Jutsu
★ Kurenai no Kajitsu
★ Suishoro no Jutsu
Ranga B
★ Shōton: Kessho Sharin
★ Kessho no Yoroi
★ Hasho Koryu
★ Seicho Kessho Son
★ Shōton no Jutsu
Ranga A
★ Kesshō Chōeki Nami
★ Suishōheki Hachi no Jin
Ranga S

_NINJUTSU_

Ranga E
★ Kawarimi no Jutsu
★ Ki Nobori no Shugyō
★ Suimen Hokō no Gyō
★ Bunshin no Jutsu
★ Henge no Jutsu
★ Nawanuki no Jutsu
★ Sakki
★ Hiraitamon

Ranga D
★ Oboro Bunshin no Jutsu
★ Utsusemi no Jutsu
★ Chakura Kaiho
★ Habatobi
★ Kawa Koe no Jutsu

Ranga C
★ Kakudai Sa Reta Koe
★ Kawara Shuriken
★ Kuchyiose no Jutsu [Wielkie Koty]
★ Konbi Henge
★ Mitsutama no Jutsu
★ Chakura Kodo Wana Hoho
★ Kemono no Haji
★ Kuromegane no Jutsu
★ Chakura no Konran
★ Kakku Toteki
★ Koe Nage
★ Wana-Tsukuri: Kubitsuri no Jutsu
Ranga B
★ Chōryoku Kaizen
★ Chakura no Ha: Keise
★ Kuchiyose: Raikō Kenka
★ Ayametori
★ Doragonsupai no Jutsu
★ Hien
★ Kekkai: Tengai Hojin
★ Shunshin no Jutsu
Ukojizai no Jutsu
★ Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu
Kage Bunshin no Jutsu
★ Ranjishigami no Jutsu
★ Shoshagan no Jutsu
★ Kagayaku Rantan no Jutsu
★ Seishin Kabe
Ranga A
★ Kuchiyose no Jutsu: Aian Maiden
★ Kumoshin no Jutsu
Rasengan
★ Chakura Tenso no Jutsu
★ Gentōshin no Jutsu
Bunretsu no Jutsu
★ Chakura no Ashi
★ Kage Bunshin Daibakuha
★ Hiju
★ Kagura Shingan
★ Kuchiyose: Aian Maiden
Ranga S
Hiraishin no Jutsu
★ Kanryō Henge no Jutsu
★ Kyū Kumoshin no Jutsu
★ Hiraishin: Dōrai
★ Hiraishin no Jutsu: Dōrai - Betsujigen
★ Gyakū Hiraishin no Jutsu
Hirishin no Jutsu: Shittakaburi
Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo [WT]
★ Chikara-Zeme
★ Zero-Kan
★ Fumei Tentei Shingan
Senpō: Muki Tensei
Senpō: Hakugeki no Jutsu
★ Senpo: Chakura Tenso no Jutsu
Sekai no Tate

_FŪINJUTSU_

Ranga E
★ Fuin no Meisai
Ranga D
★ Fūin no Jutsu
★ Shikoku Fūin
Ranga C
★ Bakuryūgeki
★ Isshi Tōjin
Ranga B
★ Gofu Kekkai
★ Gofu Kekkai Toge no Jutsu
★ Chinmoku no Fuin
★ Nunoshibari no Jutsu
Ranga A
Ranga S

_IRYŌJUTSU_

Ranga E
★ Masui no Jutsu
★ Saikin no Jutsu
★ Nenrei Kakunin
★ Ketsueki Kensa
Ranga D
★ Bunseki no Jutsu
Ranga C
★ Shōsen Jutsu
★ Josaidōki no Jutsu

Ranga B
★ Chakura no Mesu
★ Dokugiri
★ Saikan Chushutsu no Jutsu
★ Kire
★ Kizu no Jokyo

Ranga A
Ranga S
_TAIJUTSU | BUKIJUTSU_

STYLE WALKI
★ ITTŌ-RYŪ A
★ IAIDŌ A
★ HIRAISHIN RYŪ S
★ KŌSHŌKEN A
★ NINPŌ: BUKIJUTSU B

_DOTON_

Ranga E
★ Dojo Shukufuku
★ Renga no Jutsu
Ranga D
★ Chika Hitoku
★ Moguragakure no Jutsu
Ranga C
★ Daichi Gansho
★ Retsudo Tenshō
★ Ganchūrō no Jutsu
★ Gansetsukon
★ Dochū Eigyo no Jutsu
★ Dochū Senkō
★ Doro ōkami
★ Iwakageiseki
★ Doryūheki
Ranga B
★ Tobi Tsubute
★ Doryukatsu
★ Doryu Taiga
★ Ishi no Kami no Abata
★ Doryūha
★ Iwa Bunshin no Jutsu
★ Kaido Shōkutsu
Keijūgan no Jutsu
★ Yomi Numa
★ Chidokaku
★ Iwayado Kuzushi
★ Iwagakure no Jutsu
★ Ishi no Kami no Abata
Ranga A
★ Arijigoku no Jutsu
★ Nentsuchi Otoshi
★ Dorobodi
Ranga S
_SUITON_

Ranga E
★ Harugakudan
★ Mizu Moji
★ Susuru Izumi
Ranga D
★ Kirigakure no Jutsu
★ Mizugakure no Jutsu
Ranga C
★ Suiben
★ Mizu Kamikiri
★ Hato
★ Homatsu Rappa
★ Mizuame Nabara
★ Suigadan
★ Hashira no Kojo
Ranga B
★ Haran Bansho
★ Mizu Bunshin no Jutsu
★ Suiro no Jutsu
★ Mizukiri no Yaiba
★ Mizu Kawarimi
★ Uramiame
★ Suishu Gorugon
★ Amearare
Ranga A
Ranga S
_RAITON_

Ranga E
★ Denki no Zenshin
★ Kanden Shi
Ranga D
★ Ka Fuka
Ranga C
★ Hagane Piasuinparusu
★ Ka Juden
★ Raiton: Raikyu
★ Torunedo Raitoningu
★ Denki no Te
★ Raigyo
★ Kumo no Su
Jigokuzuki
Ranga B
★ Denji Soko
★ Gian
★ Denkimuchi
★ Kabe
★ Jibashi
★ Raigun
Ranga A
★ Denki Shibari
★ Raigeki Shō
★ Kōgeki
★ Seiden-Dan
Raiton: Kuropansa
Ranga S
Kirin
Arashi no Sōzo
Senpō: Raijin no Ikari
_FŪTON_

Ranga E
★ Habuyo
★ Doraiya
★ Kaze Hitokuchi
Ranga D
★ Hatsukaze
★ Gōkūhō
★ Kiryū Ranbu
★ Daikamaitachi no Jutsu
Ranga C
★ Daitoppa
★ Kaiten Shuriken
★ Jūha Shō
Ranga B
★ Shinkūjin
★ Fūton Ninpō: Kamikaze
★ Hanachiri Mai
★ Shinkūgyoku
★ Hane no Mai
★ Kuki Hando
★ Miwaku-Tekina Kaze
★ Kamaitachi no Jutsu
Ranga A
★ Fūjinheki
★ Shinkū Renpa
★ Fūjin no Jutsu
★ Fūton: Rasengan
★ Kaze no Yaiba
Ranga S
_GENJUTSU_

Ranga E
★ Genjutsu Kai

Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
_PIECZĘCI HIRAISHIN NO JUTSU_

Miejsca i przedmioty
Wieża Paina
★ Miecz Kaze no Ha
★ Kunai Nara Shiko/Solomona
★ Kunai (kabura)
★ Kunai Tsubaki
★ Bełt/strzała Takashiego
★ Gunbai(unikat)
Osoby
★ Dwie pieczęci na własnym ciele
★ Yamanaka Aiko
★ Falafa(NPC: Hefajstos)
Wydano 5PD = 11/15 znaczników

★ - ogólnodostępna | - ozwojowana | - prywatna
Informacje dodatkowe« Wydarzeń nie da się już zatrzymać. Pozostaje więc jedynie wybór: albo ty będziesz poruszać kołem historii, albo ono cię zmiażdży. »
Obrazek
  • Urodzony 20.03.137 roku w Sunagakure no Sato jako syn ówczesnego lidera klanu
  • Rodzice(Katsuro, Sarai) Seitaro, podobnie jak wielu ninja, usiłowali przeciwdziałać kataklizmom roku 151. Bezskutecznie. Ich ciał nigdy nie odnaleziono;
  • Zdawał X Egzamin na Chunina w Konohagakure no Sato w 156r.
  • Hobby: Podróże, samodoskonalenie się, szkicowanie i planowanie
  • Ulubione danie: Teriyaki, ramen
  • Niechętnie jadane danie: Sushi, gorzkie jedzenie
  • Ulubione słowo: Igen (威厳) powaga, Kiritsu (規律)- dyscyplina, Chikara (力) - siła
  • Jego motto to: ,,Zasiejesz wiatr, zbierzesz burzę."
  • Fumei[不明] można tłumaczyć jako ,,nieznany, obcy'', zaś Mesai lub poprawniej Mesaia[芽 哉 明] to po prostu ,,mesjasz''.
  • Sandaime Kazekage od 160r do 161r
  • Premie Trybu Mędrca: +6 do refleksu, +2 do szybkości, +2 do wytrzymałości
Wojna & Teraźniejszość« Zasiałem wiatr, by zebrać burzę, której nie potrafił poskromić nikt. »
Obrazek
NAJWIĘKSZA WOJNA SHINOBI
Obrazek
Początek końca starego porządku
Mawiają, że ambicja to ostatni azyl porażki, co w przypadku Seitaro jest powiedzeniem dość trafnym. Nie cofniemy się do jego przeszłości zbyt daleko, ponieważ w tej krótkiej opowieści nie ma ona znaczenia, a po tym czego się dopuścił zapewne każdy wolałby o kimś takim jak on zapomnieć na wieki. Zdaniem Seitaro nic nie zapowiadało tego, że ta wojna tak bardzo się przeciągnie i że doprowadzi do strat tylu istnień. Początkowy plan zakładał maksymalnie miesięczną kampanię, której podstawą miały być błyskawiczne, druzgocące uderzenia w same serce nieprzyjaciela przy minimalnych wręcz stratach własnych. Plan ten mógł zostać zrealizowany nie w oparciu o potencjał całej wioski, a potencjał dwóch jednostek, których siła przekraczała wyobrażenia wielu, choć tradycyjne siły zbrojne były nieocenione w toku dalszych zmagań.
Wojna rozpoczęła się wczesnym, zimowym rankiem, bez jakiegokolwiek ostrzeżenia w postaci formalnego wypowiedzenia wojny. Zamiast tego w stolicy Ishi no Kuni otworzył się portal, a z niego wyłoniła się gigantyczna, ciemnofioletowa kula chakry. Nikt nie zdążył w porę zareagować, na niebie zakwitła przeraźliwie jasna łuna, niszcząca całe życie w stolicy i rozświetlając teren w promieniu wielu kilometrów. Tym właśnie działaniem został zainicjowany Plan ,,Daisanji'', czyli Apokalipsa. Wraz z tym wydarzeniem wojska Piasku oraz zaprzyjaźnionego dźwięku zaatakowały swoich sąsiadów, by po pierwsze przenieść teatr działań wojennych na ziemie wroga, a po drugie, by przyprzeć go do muru, wykończyć i wykorzystać zdobyte zasoby. Wszystko to można porównać do efektu domina na niespotykaną dotąd skalę. Powyższy plan zakładał nie tylko wyeliminowanie Ishi no Kuni, lecz także Hi oraz Tsuchi no Kuni. Dwaj najwięksi gracze stojący na drodze Wiatru mieli skończyć tak samo - w eksplozji. Na szczęście dla nich nic podobnego nie zdążyło się stać, dzięki odnalezieniu i zablokowaniu w porę pieczęci Hiraishin no Jutsu rozmieszczonych w Liściu i Skale.
Początkowo, dzięki wykorzystaniu efektu zaskoczenia siły Wiatru i Dźwięku zdobywają przewagę, jednak tylko do momentu powzięcia inicjatywy przez ogoniaste bestie. I tylko do pierwszego miesiąca walk, po którym niemal połowa żołnierzy i obywateli Sunagakure opuszcza wioskę. W Sandaime narastają wątpliwości co do szans na zwycięstwo, ale nie rezygnuje z walki, a z dezerterami nie robi tymczasowo nic z powodu braku środków na ściganie tak licznej rzeszy osób. Nie omieszkał jednak wysłać łowców głów za swoim niesfornym kuzynem, który odważył się zastawić pułapkę na Seitaro. Prawdopodobnie gdyby nie szybka reakcja i narastająca paranoja mógłby wtedy zginąć, ale ostatecznie dzięki teleportacji skończyło się tylko na stosunkowo niegroźnych obrażeniach ciała, w tym twarzy. Nic czego nie dało się wtedy wyleczyć i co wpłynęłoby na Seitaro w późniejszych miesiącach. Będąc zaślepionym wizją władzy, zwycięstwa i wszystkich benefitów jakie z tego płynęły sytuacja z zamachem nie zmusiła go nawet na chwilę refleksji.
Kolejne trzy miesiące wojny sprowadzały się w gruncie rzeczy do przechylania szali raz na jedną, a raz na drugą stronę. Pewną zmianę przyniosły jedynie wydarzenia w Otogakure, gdzie doszło do zamachu stanu, a następnie dewastacji wioski przez Hachibiego. Zmieniło to układ sił, w wyniku którego cały ciężar wojny przyjęła na siebie Sunagakure no Sato pod dowództwem Seitaro. W międzyczasie zdążyły się rozpaść wszystkie sojusze Piasku. Tsuki no Kuni pozostał obojętny wobec wydarzeń na kontynencie. Shimo no Kuni, mimo wielu dokonań Seitaro dla tego kraju, udziału w poprzedniej wojnie i ślubu z córką Daimyo, postanowił zachować neutralność, powołując się na brak możliwości prowadzenia działań wojennych spowodowany nie tak dawną wojną z Hayashi i Yu no Kuni. Zaś po zniszczeniu Oto, Mróz definitywnie odmówił jakiejkolwiek współpracy. Dobrze czuli, że szala przeważa na stronę koalicji, a dołączając do Suny poniewczasie zostaliby szybko stłamszeni. Tak więc nadzieje na poszerzenie zaangażowania Wiatru-Dźwięku na froncie wschodnim spełzły na niczym.

Następne trzy miesiące przebiegły na sukcesywnym spychaniu sił Kaze no Kuni w głąb jego granic. Zdewastowane kraje ościenne mogły chwilowo odetchnąć po kilkumiesięcznej okupacji i nieustających walkach. W wyniku wielkiej intensywności walk wystawianie i zaopatrzanie kolejnych jednostek stało się problematyczne. Zaczynało brakować też ludzi, a im dalej wróg się posuwał, tym konieczniejsze stawało się wprowadzenie taktyki spalonej ziemi. Kaze no Kuni pomimo niewielkiej urodzajności nie mogło oddać tego, co jeszcze miało na pastwę wroga. Pomimo zaangażowania Lwiego Mędrca od początku wojny w każdej większej bitwie i osobistego dokonywania dużych strat w szeregach wroga na niewiele się to ostatecznie zdawało. Sprawdzało się tutaj powiedzenie, że każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa. W przeciwieństwie do Koalicji, Kaze no Kuni zasoby ludzkie, finansowe i produkcyjne musiały się kiedyś skończyć. Seitaro był zatem zmuszony do opracowania kolejnego planu, któremu nadał kryptonim ,,Shinbatsu''[Boska Kara]. Zmierzał do zakończenia wojny, ale wyłącznie na własnych warunkach - usiłował zebrać siły przeciwnika w kupę i uderzyć z całą pozostałą mocą. I zrobił to - w Bitwie pod Hien.
Feudalne i Sunijskie Siły Zbrojne od samego początku kooperowały ze sobą w trakcie konfliktu i razem dążyły do jego zakończenia. Przygotowania do tej, kilkudniowej jak się miało okazać, bitwy były tym ważniejsze, że brak kontroli nad polem bitwy mógł przesądzić o porażce. Pozostawiwszy do ochrony Suny kilka swoich najsilniejszych summonów wyruszył pod Hien, gdzie wywiadł doniósł, że zbiera się najpokaźniejsza armia Koalicji. Sandaime przygotował się wręcz podręcznikowo, rozporządzał wojskiem tak jakby grał w szachy i do pewnego czasu wszystko szło dobrze. W drugim dniu walk dotarły wieści ze zdewastowanej Suny, co kompletnie załamało Sandaime, a jednocześnie obudziło w nim coraz to większe pokłady desperacji, która podpowiadała mu ,,albo teraz, albo nigdy, albo wszystko, albo nic''. I się jej poddał. Znał swoich żołnierzy, ci którzy z nim zostali rozumowali podobnie jak on, toteż nie bał się im przekazać tak druzgocącej informacji. Nocą wszyscy ruszyli w bój, tym razem niemal samobójczy. Każdy bił tym, czym mógł, miał i na ile starczało mu siły. Bitwa pod Hien w swoim ostatnim dniu stała się istną rzezią, wręcz ikoną okrucieństwa ludzkiego gatunku. Sandaime walczył ramię w ramię ze swoimi żołnierzami w swojej ostatniej walce i wiedział, że może zginą, jednak z pełną satysfakcją rozbijał kolejne oddziały, udowadniając, że przydomek Shimo Kara Nikuya[Rzeźnik z Mrozu] nie wziął się znikąd.
Im więcej zabierze ze sobą tym lepiej, lecz każdy prędzej czy później trafi na kamień. Gdy bitwa dobiegała końca, a Maji był jednym z niewielu ostałych przy życiu Sunijczyków napotkał na swojej drodze znajomego Hyūgę. Wyczerpany kilkudniową walką, stresem, z minimum chakry, poobijany i poraniony Seitaro sprawiał wrażenie przeciwnika nierównego Białookiemu, jednak mimo to dał mu stanowczy odpór, nieomal raniąc go swym Kokuto. Walczył do samego końca, lecz w trakcie walki coraz to więcej jego punktów tenketsu było trafianych. Do końca tej nierównej walki zablokowane zostały wszystkie punkty, co nie tylko doprowadziło do uniemożliwienia korzystania z chakry, lecz także do stanu agonalnego. Z jakiegoś jednak powodu został przez mężczyznę oszczędzony i pozostawiony samemu sobie na śmierć. Umierał powoli i boleśnie, wśród ciągle słyszanych gdzieniegdzie huków, krwi i wnętrzności. Od zmrużenia oka dzieliła i oddania się w objęcia śmierci dzieliła go silna wola i zwierzęca wręcz chęć przeżycia. Ostatkiem sił przywołał zwój będący czymś w rodzaju drugiego życia, który zaleczył wszystkie rany Seitaro, w tym te powiązane z tenketsu. Wiedział jednak, że mimo to jego rezerwy chakry i siły fizycznej nie zostaną przywrócone, a w tym stanie stałby się łatwym łupem dla wrogich żołnierzy i szabrowników. Ostatkiem siły, będąc świadomym konsekwencji skorzystał z Hiraishin no Jutsu i przeniósł się... gdziekolwiek, jak najdalej z tego piekła, tej farsy.
PO WOJNIE
- Zamiast chwały znalazłeś jedynie swoją własną zgubę, mój drogi Seitaro. - odezwał się ciepły, kobiecy głos. Były już Kazekage był ledwo przytomny, nie mógł się ruszyć, gorączkował i jedynie jak zza ściany słyszał jak ktoś do niego przemawia. Oczy miał prawie przymknięte, a obraz zamglony, jednak dostrzegał zarysy poszczególnych postaci i przedmiotów, szczególnie ciemnej blondynki nachylającej się nad nim i przecierającej jego twarz ciepłą szmatką. Pomieszczenia nie rozpoznawał, lecz dostrzegał latające tu i ówdzie czarno-żółte owady wielkości pięści dorosłego człowieka.
- Ri-ririka? - szepnął pół świadomie, ale nie spotkał się z żadną twierdzącą odpowiedzią. Nastała krótka chwila ciszy przerywana bzyczeniem owadów i chlupaniem wody w misce. Kobieta zajęta była zbijaniem wzmagającej się gorączki.
- Jakież to smutne. Przywódca bez podwładnych, anioł z odciętymi skrzydłami, wojownik bez miecza. Chcąc zakręcić kołem historii sprawiłeś, że ono samo cię zmiażdżyło. Ty przeklęty idioto, co ty sobie myślałeś? Opuściłeś Iwę, opuściłeś swoich bliskich, opuściłeś mnie... w imię ambicji, przez którą właśnie skończyłeś na śmietniku historii.
Wstała i rzuciła w gniewie szmatką w miskę, rozchlapując w pobliżu wodę. Seitaro ledwo żywy mógł jedynie przysłuchiwać się temu, co mówiła. Nie był w stanie wydusić z siebie choćby słowa, by zapytać jak go znalazła i gdzie, kim naprawdę jest, dlaczego go nie zabiła i o mnóstwo innych rzeczy. Przekręcił głowę w jej stronę i usiłując wyostrzyć wzrok dostrzegł, że kobieta nosiła zniszczoną kamizelkę Iwagakure, a miejsce w którym się znalazł przypominało ziemiankę urządzoną iście po spartańsku. Gdzieś tam zwisały jakieś wysuszone zioła, w kącie stojak z ubraniami, prowizoryczna skrzynia, niewielki stół, piec i on sam na cholernie niewygodnym łóżku usłanym sianem i przykrytym szmatami, by nie było aż tak niewygodnie.
- Ty choćbyś chciał, to nie masz już do czego wracać. Suna i Oto zdewastowana przez ogoniaste, Konoha zniszczona, tak po prostu, a Iwa została rozwiązana. Doprowadziłeś do takiego łańcucha zdarzeń, że nic nie jest już na tym świecie podobne do tego, co było przed miesiącami. - wyjaśniła odwróciwszy się do Kazekage i nawiązując z nim kontakt wzorkowy. Iwijka zaczęła więcej opowiadać na temat ostatnich wydarzeń, zaznaczając Majiemu, że nieprzytomny był aż kilka dni. Seitaro przez chwilę miał kamienną twarz, próbując przetrawić to, co usłyszał, by wreszcie się uśmiechnąć i z pewną nonszalancją w głosie odpowiedzieć, że...
- Chociaż tyle.
Choć nie mówił szczerze, bo wewnątrz czuł się połamany na tysiąc kawałków. Los innych wiosek niż Piasek był mu w zasadzie obojętny, ale przyczynienie się do upadku własnej ojczyzny bolało i za wszelką cenę, nawet w takiej sytuacji, usiłował tego nie pokazać. Zamknął oczy, chcąc we śnie pozbyć się wszystkich negatywnych myśli. Zasnął. Z trudem, ale zasnął i spodziewał się już wcale się nie wybudzić. To byłoby lepsze niż obudzić się, będąc otoczonym kordonem żołnierzy którejś z wrogich mu wiosek. Wolałby się najzwyczajniej w świecie zabić niż być czyimś trofeum. Ale żaden z tych okropnych scenariuszy się nie ziścił. Gdy się obudził nie było nikogo, dostrzegł jedynie strój leżący na skrzyni. Już sam nie wiedział czy spotkanie z tamtą kobietą było jawą czy jednak snem. Normalnie nie zastanawiałby się nad tym zbyt długo, lecz tym razem ze względu na przeszłe okoliczności było inaczej.
Zwlókł się z łóżka i poszedł ku skrzyni, by zdjąć z niej odzienie i po krótkim namyśle je przywdziać. W samej zaś skrzyni znalazł część swojego uzbrojenia, ale nic wartościowego dla niego tak jak legendarne już Kokuto. Zgubił je, cholera. Nie pamiętał co się stało z tym mieczem w ferworze walki. W każdym razie to tylko rzecz, najważniejsze było to, że był żywy i stał przed nową przyszłością, a sam stał się nowym sobą. Maji Seitaro musiał ,,umrzeć'' - przynajmniej na jakiś czas - by narodził się Fumei Mesai.
Obrazek
Teraźniejszość« Czasem trzeba obejrzeć się za siebie, by zrozumieć to, co niesie przyszłość. »
Chapter I: ...

Work in progress
Reputacja
Reputacja Globalna
Postać nieznana kompletnie pod swoim nowym pseudoniem. Znana jedynie jako Maji Seitaro. Posiada liczne tytuły i pseudonimy na swoim koncie: Lwi Mędrzec, Trzeci Kazekage, Rzeźnik z Mrozu. Ten pod jakim najbardziej zapadł w pamięć wszystkim, to zwyczajnie jego tytuł "Trzeciego Kazekage". Nawet na Nowym Kontynencie jest on znany przez praktycznie wszystkie osoby mające związek, bądź interesujące się historią shinobi i skąd oni się wzięli. Znany on jest głównie z tego, jak przyczynił się do wybuchu "Największej Światowej Wojny Shinobi" i był w niej niepodważalnie najważniejszą jednostką. Uznawany za niesamowicie nieprzewidywalnego i dbającego głównie o siebie i swoje racje, często raniąc przy tym niewinnych. Ciężko o bardziej rozpoznawaną osobę na świecie, gdyż przebija w swojej reputacji nawet Zero. Uznawany przez wszystkich za martwego.
Stary Kontynent
Tak jak jest znany na całym świecie, tak na Starym Kontynencie nawet mieszkańcy mniejszych wsi o nim słyszeli - czego nie można powiedzieć o wioskach na Nowym Kontynencie. Jedynymi osobami mającymi według niego jakieś "ciepłe" emocje to niektórzy dawni mieszkańcy Suni jakim pasowała jego władza i ambicje. Nie ma shinobi jacy o nim nie słyszeli, a nawet niektórzy kojarzą jego niesamowitą władze nad błyskawicą czy współpracowanie z lwim paktem. Znana jest również dobrze jego twarz. Ludzie pamiętają bardziej szczególowo o jego osiągnięciach, jakimi było chociażby złapanie Kyuubiego czy uczynienie Suny niepodległą Daimyo. Również kojarzą jego złe czyny, jakimi były zabójstwo byłego Tsuchikage czy Otokage.
Południowe Wyspy
Postać znana tyle co globalnie, nie zdobyła większej renomy w tym rejonie.
Nowy Kontynent
Północ
Postać znana tyle co globalnie, nie zdobyła większej renomy w tym rejonie.
Nowy Kontynent
Centrum
Postać znana tyle co globalnie, nie zdobyła większej renomy w tym rejonie.
Nowy Kontynent
Południe
Postać znana tyle co globalnie, nie zdobyła większej renomy w tym rejonie.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2024, 1:01 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 92 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2010
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Fumei Mesai aka Maji Seitaro [マジ一族]

Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 sie 2023, 21:44 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”