• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Maji Hitoshi

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

[WT] Maji Hitoshi

Te bajery wymyśliłem i kitram dla siebie:
► Pokaż Spoiler | Ranga E
► Pokaż Spoiler | Ranga D
► Pokaż Spoiler | Ranga C
► Pokaż Spoiler | Ranga B
► Pokaż Spoiler | Ranga A
► Pokaż Spoiler | Ranga S
Ostatnio zmieniony 22 cze 2023, 11:54 przez Maji Hitoshi, łącznie zmieniany 6 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Fuin no Jutsu: Seikatsu Kotoba | Sealing Technique: Living Words封印術・生活言葉
KlasyfikacjaFuinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieBaran→Małpa→Pies→Tygrys→Koń
KosztStandardowy na Zapieczętowanie | Standardowy E za Aktywację
ZasięgDźwięku
WymaganiaPrzygotowane notki
Technika polegająca na zapisie danego dźwięku. Wymaga jednak wcześniejszego przygotowania specjalnych notek. Po złożeniu pieczęci, pojawia się na niej kanji Go (語 - słowo). W tym momencie notka zapisuje dźwięk - czy to rozmowa, wybuch, szmer lasu itd. Poprzez aktywację techniki, wydobywa się z niej dźwięk, który odtwarza się do kilkunastu lub kilkudziesięciu sekund. Ponieważ pieczęć jest jednorazowa, użycie jej skutkuje wyczerpaniem notki. Nie ma jednak maksymalnego limitu stworzonych pieczęci. Osoby w jej zasięgu słyszą ją wraz z użytkownikiem i wszyscy ponoszą skutki dźwięków (na przykład dźwięk wybuchu samym dźwiękiem może ogłuszyć etc.), tak więc posiadacz musi uważać, by samemu nie wpaść w swoją pułapkę.
Średni ZwójMaji Hitoshi
Średni Zwój
Średni Zwój
Witam, małe przenosiny WT. kappa
Moja nieco stara technika Fuinjutsu. Czy są jakieś uwagi od moderacji w kwestii balansu? Głównie myślę nad zasięgiem, bo nie ukrywajmy, każdy dźwięk w zależności od decybeli może objąć inny obszar.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2745
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Ogólnie jest okej, tylko doprecyzuj, że zasięg jest zasięgiem rozchodzenia się dźwięku z notki. To, że np. usłyszymy czyjś krzyk ze 100 metrów nie oznacza, że usłyszymy szept z tej odległości. Ale dodałbym ograniczenie jak w tej technice:
► Pokaż Spoiler
Kami no Batsu | God Punishment神の罰
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Baran → Szczur
KosztStandardowy (minimum 3 chakry) od kartki
ZasięgObok siebie
WymaganiaSennin Origami no Jutsu
Członkowie klanu Kami są w stanie zmieniać właściwości papieru, którego używają do technik. Za pomocą tego jutsu, są wstanie stworzyć wybuchające kartki. Chociaż działają one tak jak normalne, nie zatrzymują swoich właściwości na długo. Chakra utrzymuje się w kartce przez 12h.

Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu chakra w kartkach utrzymuje się przez 24h.
Przez co nie zrobisz sobie arsenału, który może faktycznie ogłuszyć. No, chyba, że mnie przekonasz do zmiany zdania, co też jest możliwe oczywiście.

Doprecyzowałbym też czas trwania dźwięku. To nie tak, że wybuch będzie ci nadawał non stop przez kilkanaście sekund, tylko krótką chwilę. Prędzej sformułować to na zasadzie "Maksymalnie można nagrać kilkanaście sekund dźwięku. Puszczany z notki dźwięk trwa tyle ile zostało go nagranego.".

I chyba tyle?
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

► Pokaż Spoiler | Poprawiona Wersja
Fuin no Jutsu: Seikatsu Kotoba | Sealing Technique: Living Words封印術・生活言葉
KlasyfikacjaFuinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieBaran→Małpa→Pies→Tygrys→Koń
KosztStandardowy na Zapieczętowanie | Standardowy E za Aktywację
Zasięgobok siebie (tworzenie notek) | Dźwięku (odtworzenie dźwięku)
WymaganiaPrzygotowane notki
Technika polegająca na zapisie danego dźwięku. Wymaga jednak wcześniejszego przygotowania specjalnych notek. Po złożeniu pieczęci, pojawia się na niej kanji Go (語 - słowo). W tym momencie notka zapisuje dźwięk - czy to rozmowa, wybuch, szmer lasu itd. - którego czas trwania wynosi do kilkunastu lub kilkudziesięciu sekund. Poprzez aktywację techniki, wydobywa się z niej zapisany dźwięk. Ponieważ pieczęć jest jednorazowa, użycie jej skutkuje wyczerpaniem notki. Nie ma jednak maksymalnego limitu stworzonych pieczęci, jednak ta otrzymuje się do 12 godzin. Osoby w jej zasięgu słyszą ją wraz z użytkownikiem i wszyscy ponoszą skutki dźwięków (na przykład dźwięk wybuchu samym dźwiękiem może ogłuszyć etc.), tak więc posiadacz musi uważać, by samemu nie wpaść w swoją pułapkę.

Posiadając Specjalizację w Fuinjutsu pieczęć na notce utrzymuje się do 24 godzin.
Średni ZwójMaji Hitoshi
Średni Zwój
Średni Zwój
Changelog:
  • Doprecyzowano zasięg (podział na zasięg stworzenia i zasięg "eksplozji").
  • Doprecyzowano czas trwania dźwięku.
  • Dodano wzmiankę o czasu utrzymania pieczęci na notce (12h) i dopisek o możliwości przedłużenia go przy posiadaniu Specjalizacji.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2021, 17:45 przez Maji Hitoshi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Kuchiiyose no Jutsu: Sabaku no Tengoku | Summoning Technique: Desert Heaven口寄せの術・砂漠の天国
KlasyfikacjaJiton, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
Pieczęcie Tygrys → Koń → Dzik → Smok → Wół → Pies → Wąż
KosztRóżny
Koszt techniki jest zależny od ilości przywoływanego piachu.
  • Mała - Koszt Podwójny D. (Minimum 10 chakry)
  • Duża - Koszt Podwójny C.
  • Ogromna - Koszt Podwójny B.
  • Gigantyczna - Koszt Podwójny A.
  • Monstrualna - Koszt Podwójny S.
  • Absurdalna - Koszt Potrójny S.
ZasięgDowolny
WymaganiaZnajomość Kuchiyose no Jutsu
Technika czasoprzestrzenna, która pozwala przywoływać piach, który jest niezbędny do używania technik Maji. Dzięki niej, członek klanu nie musi przenosić materiału w zwojach lub w pojemnikach przy sobie. Jest szczególnie lubiana przez część klanu specjalizującą się w walce Złotym Pyłem, który jest o wiele cięższy i trudniejszy w transporcie. Przed przywołaniem, trzeba przygotować materiał, w którym krąży chakra użytkownika - nie można tym sposobem przywoływać żelaza lub złota znajdującego się w podziemnych złożach.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=口寄せの術・砂漠の天国 ]Kuchiiyose no Jutsu: Sabaku no Tengoku | Summoning Technique: Desert Heaven[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/CgdGP2k.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]
Tygrys → Koń → Dzik → Smok → Wół → Pies → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[description]Koszt techniki jest zależny od ilości przywoływanego piachu.

[list][*][b]Mała [/b]- Koszt Podwójny D. (Minimum 10 chakry)
[*][b]Duża [/b]- Koszt Podwójny C. 
[*][b]Ogromna [/b]- Koszt Podwójny B. 
[*][b]Gigantyczna [/b]- Koszt Podwójny A. 
[*][b]Monstrualna [/b]- Koszt Podwójny S. 
[*][b]Absurdalna[/b] - Koszt Potrójny S.[/list][/description]
[row title=Zasięg]Dowolny[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Kuchiyose no Jutsu[/row]
[description]Technika czasoprzestrzenna, która pozwala przywoływać piach, który jest niezbędny do używania technik Maji. Dzięki niej, członek klanu nie musi przenosić materiału w zwojach lub w pojemnikach przy sobie. Jest szczególnie lubiana przez część klanu specjalizującą się w walce Złotym Pyłem, który jest o wiele cięższy i trudniejszy w transporcie. Przed przywołaniem, trzeba przygotować materiał, w którym krąży chakra użytkownika - nie można tym sposobem przywoływać żelaza lub złota znajdującego się w podziemnych złożach.[/description]
Propozycja techniki dla Majich, bez zwojów.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2745
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Dopisałbym, że maksymalnie można przywołać na raz tyle materiału, ile jednorazowo użytkownik jest w stanie kontrolować. Czyli jak np. gigantyczna ilość jest od Jiton A (żelazny pył), to mając Jiton na B nie przyzwiemy jej ilości. Tak samo, jeśli chcemy przywołać więcej niż jednorazowo kontrolujemy to wtedy trzeba kilkukrotnie użyć techniki. W wymaganiach bym dopisał "wcześniej przygotowany żelazny piach/złoty pył".

Jak rozumiem, analogiczną technikę też wypadałoby dodać do Sabaku? Czy masz z tym jakieś zastrzeżenia?
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Kuchiiyose no Jutsu: Sabaku no Tengoku | Summoning Technique: Desert Heaven口寄せの術・砂漠の天国
KlasyfikacjaJiton, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
Pieczęcie Tygrys → Koń → Dzik → Smok → Wół → Pies → Wąż
KosztRóżny
Koszt techniki jest zależny od ilości przywoływanego piachu.
  • Mała - Koszt Podwójny D. (Minimum 10 chakry)
  • Duża - Koszt Podwójny C.
  • Ogromna - Koszt Podwójny B.
  • Gigantyczna - Koszt Podwójny A.
  • Monstrualna - Koszt Podwójny S.
  • Absurdalna - Koszt Potrójny S.
Uwaga: By przywołać określoną ilość materiału, posiadacz techniki musi spełniać wszystkie wymagania by ją kontrolować.
ZasięgDowolny
WymaganiaZnajomość Kuchiyose no Jutsu
Technika czasoprzestrzenna, która pozwala przywoływać piach, który jest niezbędny do używania technik Maji. Dzięki niej, członek klanu nie musi przenosić materiału w zwojach lub w pojemnikach przy sobie. Jest szczególnie lubiana przez część klanu specjalizującą się w walce Złotym Pyłem, który jest o wiele cięższy i trudniejszy w transporcie. Przed przywołaniem, trzeba przygotować materiał, w którym krąży chakra użytkownika - nie można tym sposobem przywoływać żelaza lub złota znajdującego się w podziemnych złożach.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=口寄せの術・砂漠の天国 ]Kuchiiyose no Jutsu: Sabaku no Tengoku | Summoning Technique: Desert Heaven[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/CgdGP2k.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]
Tygrys → Koń → Dzik → Smok → Wół → Pies → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[description]Koszt techniki jest zależny od ilości przywoływanego piachu.

[list][*][b]Mała [/b]- Koszt Podwójny D. (Minimum 10 chakry)
[*][b]Duża [/b]- Koszt Podwójny C. 
[*][b]Ogromna [/b]- Koszt Podwójny B. 
[*][b]Gigantyczna [/b]- Koszt Podwójny A. 
[*][b]Monstrualna [/b]- Koszt Podwójny S. 
[*][b]Absurdalna[/b] - Koszt Potrójny S.[/list]

[b]Uwaga:[/b] By przywołać określoną ilość materiału, posiadacz techniki musi spełniać wszystkie wymagania by ją kontrolować.[/description]
[row title=Zasięg]Dowolny[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Kuchiyose no Jutsu[/row]
[description]Technika czasoprzestrzenna, która pozwala przywoływać piach, który jest niezbędny do używania technik Maji. Dzięki niej, członek klanu nie musi przenosić materiału w zwojach lub w pojemnikach przy sobie. Jest szczególnie lubiana przez część klanu specjalizującą się w walce Złotym Pyłem, który jest o wiele cięższy i trudniejszy w transporcie. Przed przywołaniem, trzeba przygotować materiał, w którym krąży chakra użytkownika - nie można tym sposobem przywoływać żelaza lub złota znajdującego się w podziemnych złożach.[/description]
Poprawione zgodnie z zaleceniami. Poniżej wersja dla Sabaku, jednak mam zastrzeżenie, że nie mają problemu ze znajdowaniem materiału - wystarczy sobie rozdrobnić skały i masz już piach. Więc ze względu, że Sabaku swój materiał mogą zdobyć stosunkowo łatwo, nie widzę powodu dla którego którykolwiek miałby używać tej techniki - ale to już wasza decyzja :v
► Pokaż Spoiler | Wersja Sabaku
Kuchiiyose no Jutsu: Sabaku no Tengoku | Summoning Technique: Desert Heaven口寄せの術・砂漠の天国
KlasyfikacjaSUNA NO SEICHŪ, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
Pieczęcie Tygrys → Koń → Dzik → Smok → Wół → Pies → Wąż
KosztRóżny
Koszt techniki jest zależny od ilości przywoływanego piachu.
  • Mała - Koszt Podwójny D. (Minimum 10 chakry)
  • Duża - Koszt Podwójny C.
  • Ogromna - Koszt Podwójny B.
  • Gigantyczna - Koszt Podwójny A.
  • Monstrualna - Koszt Podwójny S.
  • Absurdalna - Koszt Potrójny S.
Uwaga: By przywołać określoną ilość materiału, posiadacz techniki musi spełniać wszystkie wymagania by ją kontrolować.
ZasięgDowolny
WymaganiaZnajomość Kuchiyose no Jutsu
Technika czasoprzestrzenna, która pozwala przywoływać piach, który jest niezbędny do używania technik Sabaku. Dzięki niej, członek klanu nie musi przenosić materiału w zwojach lub w pojemnikach przy sobie. Przed przywołaniem, trzeba przygotować materiał, w którym krąży chakra użytkownika - nie można tym sposobem przywoływać piachu ze swojego otoczenia.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=口寄せの術・砂漠の天国 ]Kuchiiyose no Jutsu: Sabaku no Tengoku | Summoning Technique: Desert Heaven[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Upffxtp.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]SUNA NO SEICHŪ, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]
Tygrys → Koń → Dzik → Smok → Wół → Pies → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[description]Koszt techniki jest zależny od ilości przywoływanego piachu.

[list][*][b]Mała [/b]- Koszt Podwójny D. (Minimum 10 chakry)
[*][b]Duża [/b]- Koszt Podwójny C. 
[*][b]Ogromna [/b]- Koszt Podwójny B. 
[*][b]Gigantyczna [/b]- Koszt Podwójny A. 
[*][b]Monstrualna [/b]- Koszt Podwójny S. 
[*][b]Absurdalna[/b] - Koszt Potrójny S.[/list]

[b]Uwaga:[/b] By przywołać określoną ilość materiału, posiadacz techniki musi spełniać wszystkie wymagania by ją kontrolować.[/description]
[row title=Zasięg]Dowolny[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Kuchiyose no Jutsu[/row]
[description]Technika czasoprzestrzenna, która pozwala przywoływać piach, który jest niezbędny do używania technik Sabaku. Dzięki niej, członek klanu nie musi przenosić materiału w zwojach lub w pojemnikach przy sobie. Przed przywołaniem, trzeba przygotować materiał, w którym krąży chakra użytkownika - nie można tym sposobem przywoływać piachu ze swojego otoczenia.[/description]
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2745
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Akcept,

Koszt małej ilości zmniejszyłem na "minimum 6", a do wymagań, tak jak wspominałem, dodałem "wcześniej przygotowany żelazny piach/złoty pył"

Gdybyś uważał, że coś nie gra, to daj znać
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Ogólnodostępna Maji
► Pokaż Spoiler | Jiton: Nessa Meisai
Jiton: Nessa Meisai | Magnet Release: Hot Sand Camouflage磁遁・熱砂迷彩
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Technika Transformacji, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Baran → Tygrys → Małpa → Dzik → Tygrys → Wąż
KosztStandardowy na turę
Zasięg---
WymaganiaŻelazny Piasek albo Złoty Pył
Technika pozwalająca ukryć swoją obecność. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, ciało użytkownika zostaje pokryte warstwą piasku, który załamuje światło. Dzięki temu, użytkownik może łatwo się zlać z otoczeniem, w ten sposób będąc trudniejszym do zauważenia przez innych. Niestety, osoby posiadające Dojutsu widzące chakrę (Sharingan, Byakugan etc.) lub zmysł sensoryczny mogą dość łatwo namierzyć położenie użytkownika techniki. Również osoby z wystarczająco wysokim Refleksem (7+) są w stanie zauważyć zagięcia światła, o ile są skupione na osobie wykonującej technikę, a osoby z jeszcze wyższym Refleksem (9+) są w stanie walczyć z przeciwnikiem bez większych utrudnień.

Posiadając Rangę A w Jiton użytkownik może pominąć połowę pieczęci. Do tego, można nałożyć kamuflaż na jednego sojusznika (Koszta kumulują się).
Posiadając Rangę S w Jiton technikę można wykonać wykonując tylko pieczęć Węża. Do tego, można nałożyć kamuflaż na dwóch sojuszników. (Koszta kumulują się).
Posiadając Specjalizację lub Sennina w Jiton wymagania refleksu zwiększają się o jeden (nie kumuluje się). Nie ma jednak efektywnego sposobu na uniknięcie wykrycia innymi sposobami.
Ogólnodostępna Sabaku (to samo co wyżej)
► Pokaż Spoiler | Henkō Sajin: Nessa Meisai
Henkō Sajin: Nessa Meisai | Polarised Sand Formation: Hot Sand Camouflage偏光砂陣・熱砂迷彩­
KlasyfikacjaSUNA NO SEICHŪ, Technika Transformacji, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Baran → Tygrys → Małpa → Dzik → Tygrys → Wąż
KosztStandardowy na turę
Zasięg---
WymaganiaPiasek
Technika pozwalająca ukryć swoją obecność. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, ciało użytkownika zostaje pokryte warstwą piasku, który załamuje światło. Dzięki temu, użytkownik może łatwo się zlać z otoczeniem, w ten sposób będąc trudniejszym do zauważenia przez innych. Niestety, osoby posiadające Dojutsu widzące chakrę (Sharingan, Byakugan etc.) lub zmysł sensoryczny mogą dość łatwo namierzyć położenie użytkownika techniki. Również osoby z wystarczająco wysokim Refleksem (7+) są w stanie zauważyć zagięcia światła, o ile są skupione na osobie wykonującej technikę, a osoby z jeszcze wyższym Refleksem (9+) są w stanie walczyć z przeciwnikiem bez większych utrudnień.

Posiadając Rangę A w Suna no Seichū użytkownik może pominąć połowę pieczęci. Do tego, można nałożyć kamuflaż na jednego sojusznika (Koszta kumulują się).
Posiadając Rangę S w Suna no Seichū technikę można wykonać wykonując tylko pieczęć Węża. Do tego, można nałożyć kamuflaż na dwóch sojuszników (Koszta kumulują się).
Posiadając Specjalizację lub Sennina w Suna no Seichū wymagania refleksu zwiększają się o jeden (nie kumuluje się). Nie ma jednak efektywnego sposobu na uniknięcie wykrycia innymi sposobami.
Ozwojowana Fuinjutsu
► Pokaż Spoiler | Fuin no Jutsu: Chinmoku no Sarugutsuwa
Fuin no Jutsu: Chinmoku no Sarugutsuwa| Sealing Technique: Silencing Gag封印術・沈黙 の猿轡
KlasyfikacjaFuinjutsu, Technika Pieczętująca
Pieczęcie Wół → Baran → Tygrys → Dzik → Wąż → Wół → Ptak
KosztStandardowy
Zasięg---
WymaganiaPrzygotowanie Notki
Technika tworząca specjalną notkę, którą można potem użyć w postaci knebla. By zadziałała, trzeba nałożyć ją na usta cel - jest w ten sposób łatwiejsza do nałożenia niż zwykły knebel. Notka sama się przylepia do przeciwnika, uniemożliwiając mu możliwości mowy lub korzystania z technik, których źródłem są usta celu (do Rangi B). Poza tymi aspektami, technika nie utrudnia w żaden inny sposób życia ofiary. By zdjąć notkę, wymagana jest technika Rangi A lub wyżej lub Siła postaci na poziomie 8 lub wyżej. Knebel może zostać zdjęty przez użytkownika techniki, wysyłając impuls chakry. Traci również swoje właściwości po upływie 12 godzin od nałożenia.

Posiadając rangę A w Fūinjutsu można zmniejszyć ilość wykonywanych pieczęci do połowy.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Zwój---
Zwój---
Ogólnodostępna Maji
► Pokaż Spoiler | Jiton: Sekai no Yosumi
Jiton: Sekai no Yosumi | Magnet Release: The Four Corners of the World磁遁・世界の四隅
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaJiton D
Prosta technika magnetyzmu, pozwalająca korzystającemu zestroić się z polem magnetycznym planety na jakiej się znajduje. Dzięki temu każdy użytkownik Jitonu jest w stanie określić gdzie znajduje się północ.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2745
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Hitoshi

1. Niezbyt mi się to podoba. Równie dobrze ktoś może wziąć np. "użytkownik pokrywa się warstwą lawy, która załamuje światło". Jakby - to tłumaczenie do mnie kompletnie nie trafia. Już prędzej jakoś z Genjutsu bym to połączył

2. Nie widzę powodu, by była ona ozwojowana, skoro taka Zekka Konzetsu no In nie jest. Osłabiłbym rangę A i Siłę 8 na rangę B i siłę 7. Reszta okej.

3. Akcept, przenoszę
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Zanim poprawię, pojawia się kwestia:

1. Okej, a spójrzmy na Meisaigakure no Jutsu. Postać zlewa się z otoczeniem (nie jest opisane jak, ale powiedzmy, że po prostu pokrywa się warstwą chakry, która go maskuje). Tutaj mamy przypadek podobny, tylko technika używa materiału, który jest w stanie w teorii wspomóc działanie techniki. Porównaj to do stworzenia tysięcy małych luster wielkości ziarenek piasku, które odbijają światło i obraz. Dlatego też ta technika jest słabsza i łatwiejsza do wykrycia niż ww. ozwojowane Ninjutsu.

2. Tu nie ma problemu, poprawiona wersja poniżej.
► Pokaż Spoiler | Fuin no Jutsu: Chinmoku no Sarugutsuwa
Fuin no Jutsu: Chinmoku no Sarugutsuwa| Sealing Technique: Silencing Gag封印術・沈黙 の猿轡
KlasyfikacjaFuinjutsu, Technika Pieczętująca
Pieczęcie Wół → Baran → Tygrys → Dzik → Wąż → Wół → Ptak
KosztStandardowy
Zasięg---
WymaganiaPrzygotowanie Notki
Technika tworząca specjalną notkę, którą można potem użyć w postaci knebla. By zadziałała, trzeba nałożyć ją na usta cel - jest w ten sposób łatwiejsza do nałożenia niż zwykły knebel. Notka sama się przylepia do przeciwnika, uniemożliwiając mu możliwości mowy lub korzystania z technik, których źródłem są usta celu (do Rangi C). Poza tymi aspektami, technika nie utrudnia w żaden inny sposób życia ofiary. By zdjąć notkę, wymagana jest technika Rangi B lub wyższej lub Siła postaci na poziomie 7 lub wyższym. Knebel może zostać zdjęty przez użytkownika techniki, wysyłając impuls chakry. Traci również swoje właściwości po upływie 12 godzin od nałożenia.

Posiadając rangę A w Fūinjutsu można zmniejszyć ilość wykonywanych pieczęci do połowy.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2745
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Hitoshi

1. Tylko lustra nie działają tak, że widzisz przez nie, ale nie to co w środku ;) Technika, o której wspominasz po pierwsze wymaga Sennina, po drugie jest ozwojowana, po trzecie sama jej logika jest dla mnie o wiele bardziej "przystępna". Tutaj nie masz ani sennina, ani zwoju, a sama logika jest dla mnie bardzo, bardzo naciągana. Ja wiem, że chakra daje wiele. Że zdolności klanu dają wiele. Ale też jest pewna granica. Co będzie następne, semi Raiton, bo elektromagnetyzm? Czy Katon, bo będziemy opiłki żelaza o siebie pocierać aż nie zaiskrzą, czy może Yoton, bo trąc żelazo i złoto je stopimy? :D

2. Akcept, przenoszę
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Dziś trochę nowych rzeczy, większość do ogólnego.
Katon
Hono no Kabe - w sumie brak komentarza, po prostu nie było żadnej typowej techniki Katonu do defensywy/ograniczania ruchu wroga.
► Pokaż Spoiler | Katon: Hono no Kabe
Katon: Honō no Kabe | Fire Release: Wall of Flames火遁・炎の壁
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Wół → Zając → Małpa → Smok → Szczur → Tygrys → Ruch Dłonią
KosztStandardowy za każde 10 metrów bariery
ZasięgDo 20 metrów od użytkownika
Wymagania---
Uwolnienie Ognia to przede wszystkim zdolności ofensywne, jednak to nie znaczy, że nie można ognia używać do obrony. Użytkownik tej techniki jest w stanie stworzyć ścianę ognia we wskazanym miejscu - shinobi ruchem ręki wyznacza linię, po której będzie przebiegała bariera. Dzięki temu mam dużą dowolność co do kształtu, więc nie ma przeszkód postawić prostą ścianę w ciasnym przejściu lub dookoła siebie, by odgrodzić się od przeciwników. Sama ściana ma 3 metry wysokości, a wejście w nią może dotkliwie poparzyć cel. Zaletą techniki jest to, że nie trzeba jej podtrzymywać, by ogień się wciąż palił. Jednak z tego samego powodu, łatwo ją ugasić technikami Suitonu lub chociażby zwykłą wodą.

Posiadając rangę A w Katon liczba pieczęci maleje do 6.
Posiadając rangę S w Katon liczba pieczęci maleje do 4.
Posiadając Specjalizację w Katonie Standardowym kosztem możemy stworzyć 20 metrów bariery.
Posiadając Sennina Katonu ogień tworzący ścianę jest o wiele silniejszy - poparzenia są jeszcze dotkliwsze, a do tego może zostać stworzony w wilgotnym środowisku, a nawet na wodzie.
Shoka no Jutsu - przede wszystkim pomoc z balansem stosunku KC użytkownika do wrogiej techniki i efektu.
► Pokaż Spoiler | Katon: Shōka no Jutsu
Katon: Shōka no Jutsu | Fire Release: Extinguishing Technique火遁・消火の壁
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Tygrys → Baran → Małpa → Dzik → Wąż → Wół → Szczur → Smok → Wąż → Szczur → Wąż → Zając
KosztZależny od Rangi
Zasięg30 metrów
WymaganiaSpecjalizacja w Katonie, Kontrola Chakry 7
Stare powiedzenie mówi: "Ogień zwalczaj ogniem". Gdyby ten idiom mógł stać się techniką, to stałby się właśnie tą. Shinobi specjalizujący się w Uwolnieniu Ognia są w stanie używać swoich umiejętności do wygaszania naturalnego ognia lub nawet całych technik. Powodzenie jednak zależy od jego zdolności Kontroli Chakry i kosztu jaki w to włoży.
Koszt techniki jest równy kosztowi jutsu, które użytkownik próbuje wygasić. W przypadku naturalnego ognia, koszt jest zależny od rozmiarów pożaru - dla porównania wygaszenie małego ogniska to koszt techniki D, a pożar lasu to koszt Rangi A lub nawet S. Ostateczna decyzja należy do prowadzącego Mistrza Gry.

Różnica KC Użytkownia a CeluEfekt
-3Porażka: Gdy użytkownik próbuje wygasić technikę, ta rozpala się na nowo.
-2 lub -1Częściowa Porażka: Mimo prób, użytkownik nie jest w stanie ugasić całego ognia, jest w stanie wygasić tylko około 1/4 techniki.
0Częściowy Sukces: Użytkownik jest w stanie wygasić tylko część techniki. Podczas swojej tury może wygasić zaledwie 1/2 ognia.
1 lub 2Sukces: Użytkownik po czasie jest w stanie ugasić całą technikę.
3 lub więcejPełen Sukces: Użytkownik wygasza technikę w mgnieniu oka, zanim ta zdąży się rozpalić na dobre.

Uwaga: Niezależnie od naszej kontroli chakry, nie jesteśmy w stanie ugasić bardziej zaawansowanych odmian ognia, jak czarne płomienie z techniki Amaterasu.
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Tenro - ustalenie czy to bardziej Katon czy Fuin - nie zamierzam tego brać i tak, ale wrzucam bo nie było xD
► Pokaż Spoiler | Katon: Tenrō
Katon: Tenrō | Fire Release: Heavenly Prison火遁・天牢
KlasyfikacjaKaton, Fuinjutsu, Transformacja Natury, Technika Pieczętująca
PieczęcieZając → Smok → Ptak → Wół → Smok → Pies → Zając → Baran → Dzik → Wół → Zając → Smok → Zając → Wąż → Małpa → Baran → Wąż → Ptak → Wąż → Małpa → Baran → Ptak → Baran → Pies → Smok → Małpa → Tygrys → Pies → Zając → Baran
KosztPięciokrotny
ZasięgDotyk / 50 metrów
WymaganiaFuinjutsu A
Potężna technika Fuinjutsu, używana niegdyś w więzieniach dla shinobi. Dzięki jej nakładaniu, straż obiektu mogła bez większego problemu uniemożliwić więźniom ucieczkę. Osoba z nałożoną pieczęcią ma znacznie utrudnioną możliwość korzystania z chakry - użycie większości technik kończy się piekącym bólem, rozrywającym ofiarę od środka. Przyjmuje się, że ofiara jest traktowana, jakby miała Kontrolę Chakry niższą o 5. Ponadto, ofiara nie może się oddalić od użytkownika na więcej niż 50 metrów, ponieważ wtedy technika aktywuje się w pełni, doprowadzając do samozapłonu celu.
Technika posiada pewną nieprzewidzianą lukę - cel dalej może korzystać z technik tak długo, jak polega na chakrze z zewnątrz (chociażby chakra Senjutsu).

Posiadając Specjalizację Fuinjutsu/Katonu użytkownik jest w stanie nakładać technikę nawet na Olbrzymich istotach. Koszt wtedy jest Dziesięciokrotny.
Posiadając Sennina Fuinjutsu/Katonu składając pieczęci (Zając → Pies → Wół → Dzik → Koń → Baran → Zając → Ptak → Wąż → Małpa → Ptak → Wąż → Małpa → Szczur → Ptak) użytkownik jest w stanie aktywować pełną wersję techniki, powodującej te same skutki, gdyby cel opuścił wyznaczony zasięg.
Zwój---
Zwój---
Hi no Kazuna - when you can't use Hien on your metal thread kappa
► Pokaż Spoiler | Katon: Hi no Kazuna
Katon: Hi no Kazuna | Fire Release: Bonds of Fire火遁・火の絆
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęciePtak → Wąż → Koń → Małpa → Baran → Dzik → Koń
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaStalowa Żyłka
Technika ognia, która używa stalowej żyłki jako medium. Poprzez wprowadzenie w nią Chakry Katonu, użytkownik jest w stanie podnieść jej temperaturę. Możemy kontrolować jak bardzo nagrzejemy broń - może być na tyle gorąca by tylko sprawiała celowi ból, ale równie dobrze możemy jej użyć, aby dotkliwie poparzyć wroga.

Posiadając rangę A w Katon liczba pieczęci maleje do 4.
Posiadając rangę S w Katon liczba pieczęci maleje do 1.
Posiadając Sennina Katonu możemy podnieść temperaturę do tego stopnia, że pokryta ogniem żyłka jest w stanie topić metal. Wówczas koszt techniki to Standardowy Rangi S.
Zanmai no Shinka - nie wpisałem efektu zależnego od Specki/Sennina, bo już sam fakt utrzymania samozapłonu celu jest dość stronk. Równie dobrze możemy stwierdzić że technika do kosza, bo z Boruto i OP i wgl, jak tak można wprowadzać Boruciaka do domu forumowego.
► Pokaż Spoiler | Zanmai no Shinka
Zanmai no Shinka | True Fire of Samadhi三昧の真火
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys →Smok→Pies→Dzik→Baran→Koń→Wół→Szczur
KosztPodwójny za aktywację, Standardowy na Turę za utrzymanie płomieni
Zasięg20 metrów od celu
WymaganiaPrzedmiot jako medium dla techniki
Bardzo zaawansowana technika Uwolnienia Ognia. Poprzez naładowanie zwykłego obiektu chakrą Katonu, jesteśmy go przemienić w śmiertelną broń - wejście w kontakt z przedmiotem sprawia, że ofiara staje się celem samozapłonu. Płomienie palą ofiarę od środka, znacznie utrudniając ugaszenie płomieni. Głównym celem techniki jest zadanie potężnych, często śmiertelnych obrażeń jednemu celowi, niż zniszczeń na dużym obszarze. Tylko jedni z najbardziej wytrzymałych shinobi (Wytrzymałość 9/Siła Woli 9) potrafią przeżyć mimo rozległych poparzeń, a jedynie najsilniejsze techniki Suitonu (Ranga S) są w stanie ugasić płomienie tego Jutsu. Jednak zazwyczaj i to nie jest wystarczające, bo użytkownik może utrzymywać złożoną pieczęć Szczura, by płomienie dalej trawiły ofiarę.
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Jiton
Hagane no Kengen - Kengan no Jutsu, ale to Jiton i trochę inne kappa
► Pokaż Spoiler | Hagane no Kengen | Ranga B
Hagane no Kengen | The Authority of Steel鋼の権限
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Smok → Ptak → Pies → Baran → Wół → Koń
KosztZmienny na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaMetalowe obiekty
Nauka użytkowników Jitonu zaczyna się od kontroli żelaznego piasku - materiału dość łatwego do znalezienia i dość elastycznego w zastosowaniu. Jednak dla niektórych, może to być przerost formy nad treścią. Z tego powodu niektórzy shinobi uczą się wykorzystywać nieco mniej elastyczne materiały, czyli zwykłe, metalowe obiekty. Je również łatwo znaleźć w otoczeniu, bo metalowe blachy, żelazne gwoździe i stalowe koła do wozów nie są niczym niecodziennym. No i również broń, jak katany. Chociaż w rękach wykwalifikowanego Majiego, każdy metalowy obiekt może stać się bronią. Ta technika polega na wytworzeniu pola magnetycznego wokół którejś z kończyn użytkownika. Wejście w kontakt z jakimkolwiek obiektem z metalu, który jest w stanie się namagnesować sprawia, że przedmiot przylega do Majiego. W ten sposób, pole przechodzi również na ten obiekt i, jeśli użytkownik tego chce, może przyciągnąć kolejny metalowy przedmiot do powstającej konstrukcji, która otacza jego kończynę. Ta warstwa pełni funkcje zarówno ofensywne, jak i obronne - w końcu uderzenie kupą metalu zazwyczaj zaboli bardziej niż uderzenie gołą ręką, a stalowa powłoka zwykle obroni nas przed nadlatującym kunaiem (pomijając oczywiście fakt, że kunai mógłby dołączyć do powstającej konstrukcji). Do techniki można użyć nawet żelaznego piasku, ale ze względu na sproszkowany stan nie jest zwykle używany. Ponieważ całość jest namagnesowana, nie ogranicza ruchu użytkownika. Wyjątkiem może być sytuacja, w której rozmiar techniki jest nieadekwatny to do rozmiaru przestrzeni, w której walczy - próba wykorzystywania kilkumetrowego ramienia w małym pokoju może być znacznie utrudniona.
Wraz z wzrostem ilość kontrolowanego metalu, wzrasta również koszt utrzymania techniki.
  1. Duża - Koszt Standardowy C. Ilość ta odpowiada kilku zbitkowi większych metalowych mebli, wyrwanym stalowym drzwiom i znacznej ilości mniejszych przedmiotów. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie C.
  2. Ogromna - Koszt Standardowy B. Ilość materiału potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. Najłatwiej ją znaleźć na złomowiskach i innych podobnych temu obiektach (jak slumsy Hanagakure). Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B.
  3. Gigantyczna - Koszt Standardowy A. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji, posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedzinę na poziomie A.
Posiadając Rangę A w Jitonie jesteśmy w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do 4. Ponadto jesteśmy w stanie objąć efektem dwie nasze kończyny. Koszt od każdej trzeba płacić oddzielnie.
Posiadając Rangę S w Jitonie wystarczy tylko pieczęć Konia do aktywacji techniki.
Posiadajać Sennina w Jitonie możemy użyć techniki na wszystkich naszych kończynach jednocześnie.
Tetsuryu no Kakusei - Liczby do ustalenia, również w kwestii dodatkowych elementów.
► Pokaż Spoiler | Tetsuryū no Kakusei | Ranga S
Tetsuryū no Kakusei | The Awakening of Iron Dragon鉄竜の覚醒
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
Pieczęcie???
KosztZmienny
ZasięgNa siebie
WymaganiaZnajomość Hagane no Kengen, Odpowiednia Ilość Metalu
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Technika znacznie poszerza umiejętności Hagane no Kengen. Użytkownik jest w stanie namagnesować całe swoje ciało, przyciągając pobliski metal i tworząc konstrukt znacznych rozmiarów. Może się składać z pobliskiego złomu, metalowych śmieci, broni, a nawet żelaznego piasku. Kształt tworu jest dość nieregularny, jednak mamy pewien wpływ na powstające kształty - jesteśmy stworzyć pseudokończyny, zakończone szponami z ostrych fragmentów konstrukcji, w przypadku większych ilości coś na wzór paszczy zakończonej stalowymi zębami lub nawet ogon. W zależności od ilości wykorzystywanego materiału, możemy stworzyć różną ilość tych dodatkowych części - ich zmiana nie kosztuje chakry, jednak są tworzone przy każdorazowym użyciu techniki i nie możemy ich zmienić w międzyczasie. Przede wszystkim jednak, technika pozwala na zwiększenie naszych zdolności bojowych, ponieważ otaczająca nas warstwa żelastwa chroni nas przed jeszcze silniejszymi atakami, a z kontrolowanymi ilościami metalu możemy zadać jeszcze dotkliwsze obrażenia naszym wrogom. Z tego powodu technika perfekcyjnie się nadaje przeciwko dużym hordom przeciwników, bo w momencie gdy jesteśmy chronieni przez warstwę stali, możemy jej również używać do zadawania obrażeń na sporym obszarze.
Technika ma zmienny koszt w zależności od używanej ilości metalu.
Ilość MateriałuKosztSiłaSzybkośćWytrzymałośćRefleksIlość elementów
Rozmiar
DużaPołowiczny
5
5
5
5
3
Duży
OgromnaStandardowy
5
5
5
5
4
Wielki
GigantycznaDwukrotny
5
5
5
5
5
Olbrzymi
Posiadając Specjalizację w Jitonie użytkownik może użyć wersji techniki z użyciem Gigantycznej ilości materiału.
Posiadając Sennina w Jitonie użytkownik może stworzyć jeden dodatkowy element konstrukcji na każdej ilości materiału.
Wielki Zwój---
Wielki Zwój---
Ogólnie z tych Katonów to tylko dwa są kanoniczne, a wrzucanie propki Katonu z 5 technikami byłoby weird. Ale jak będzie potrzeba to mogę przerzucić, no prob xD
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, 13:36 przez Maji Hitoshi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2745
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Katon: Honō no Kabe - ogólnie spoko, dopisałbym w Senninie, że w niesprzyjających warunkach, np. na wodzie, można uiszczać koszt turowy by go utrzymać. W normalnej wersji zaś bym dopisał, że jeśli ogień nie ma się czego "trzymać" to po utworzeniu wypala się po około turze, zależnie od warunków pogodowych i gruntu, na jakim się pojawił.
Katon: Shōka no Jutsu - bym dał jakieś takie, nawet ogólne informacje jaki rozmiar płomienia i jasno przyrównał, że np. zagajnik to koszt A, las S lub nawet wielokrotny S, zależnie od tego, jak wiele to hektarów. Decyzja MG etc, ale niech ma trochę więcej wytycznych niż najmniejszy i najwyższy koszt. Doprecyzowałbym też to, czym są te "bardziej zaawansowane formy ognia". Czy Shakuton się w to wlicza, czy chodzi o coś bardziej fancy czy tylko Amaterasu? Mam jakiś dylemat w związku z tą techniką, zwłaszcza, że nie ma opisane, jak działa na techniki Katonu. Czy na randze A Katonu mogę już gasić Katon S? Jak z kosztami chakry wówczas wychodzi? Należy to doprecyzować.
Katon: Tenrō - widziałbym to jako Fuin, z wymogiem posiadania Katonu na randze B. Jeśli ma obniżać KC, to będzie to jako wspomaganie, więc lepiej tu zrobić, że trzeba zapłacić za każdą technikę dodatkowo 200 * poziom KC chakry poza samym kosztem techniki. Wówczas technika S, dla kogoś z KC 10 będzie kosztowała 2500 zamiast 500. Rozbiłbym Senniny i Specki, by dawały różne rzeczy. Np. Specka w Fuin - większe istoty, Specka w Katon - większe wypalanie, Sennin Fuinjutsu - możliwość zdalnej aktywacji. Sennin Katonu - możliwość zadawania bólu i "torturowania" celu.
Katon: Hi no Kazuna - ogólnie to wciąż imo warto dopisać do tej techniki wymóg posiadania Hien. Ba, nie wiem czy nie zrobić tego jak z Hien, dając różnożywiołowe wersje po prostu. Chyba, że chcesz ją typowo Katonową. Tylko wtedy Sennin... cóż, stopi ci tę żyłkę. I ta technika będzie ciebie parzyć. A przynajmniej tak ja rozumiem obecny opis.
Zanmai no Shinka - utrzymanie przy pomocy pieczęci dałbym na Senninie. Naładowanie przedmiotu niby kojarzy mi się z Fuinami, ale mamy techniki, które tego nie wymagają, więc niech będzie. Ogólnie nie podoba mi się też ta odporność na Suiton, więc prędzej widziałbym w wymaganiam Speckę.
Hagane no Kengen - oh boi. Chyba głównie zmieniłbym to C/B/A na B/A/S. Ale poza tym... chyba nie jest źle? Pytanie, czy przyciąga wszystko czy musisz dotknąć? Bo jak przyciąga, to będzie też ten piach przyciągać, czy chcesz czy nie. Dobrze to doprecyzować.
Tetsuryū no Kakusei - Sennin to wzmocnienie, a nie nic nowego, więc tak średnio mi się widzi. Ogólnie? Nie widzę tej techniki jako wspomaganie. Ba, wydaje mi się dość słaba, zważywszy na to, że porządnemu shinobiemu de facto osłabia statystyki. To pole magnetyczne, wewnątrz którego jest shinobi. To shinobi jest polem magnetycznym. Ze swoją szybkością czy refleksem. Plus, jak on widzi, będąc w środku tego tworu? Plus taki pseudotwór wychodzi już przy Hagane no Kengen, gdzie się cztery kończyny namagnesuje. tu jeno dodajemy brzuszek. Ogólnie - rozumiem zamysł, ale po opisie ta technika nie wydaje mi się worth wzięcia. A tym bardziej jako wspomaganie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”