Aburame Ichizoku to Kamizuru Ichizoku | Aburame Clan and Kamizuru Clan油女一族と上水流一族
PrzynależnośćSakuragakure no Sato, Hanagakure no Sato
Niegdyś dwa oddzielne klany, jeden z czterech szlachetnych klanów Konohagakure oraz klan, który zrodził pierwszego w dziejach Tsuchikage. Od samego początku rywalizowały one ze sobą, choć miały jedną cechę wspólną - kontrolę nad owadami. Początkowo to klan Aburame zdawał się dominować w rywalizacji, wykorzystując szerokie spektrum swoich owadów, gdy członkowie klanu Kamizuru wykorzystywali pszczoły, trzmiele oraz miód przez nie produkowane. Wyścig zbrojeń i zmiany czasów sprawiły jednak, że różnice między nimi na przestrzeni wieków zaczęły zanikać. I choć członkowie klanu Kamizuru mają większą życzliwość do pszczół i im podobnych, a członkowie klanu Aburame do wszelkich owadów, tak ich zdolności są jednym i tym samym i można spotkać przedstawicieli obu tych klanów korzystających z owadów "rywali".
Historia
Klan Aburame dołączył do Konohagakure jakiś czas po tym, jak wieści o sojuszu Uchiha i Senju się rozniosły po świecie. W krótkim czasie stali się jedną z najbardziej szanowanych rodzin w całym Ukrytym Liściu, nawet mimo faktu, że sami byli dość skryci. Ich zdolności jednak były nieocenione, jak miało się okazać na przestrzeni następnych lat i wojen.
Klan Kamizuru zaś był jednym z najistotniejszych w momencie tworzenia Iwagakure no Sato. Najlepszym tego dowodem było to, że Shodaime Tsuchikage został Ishikawa, stanowiący niejako łącznik między klanem Kamizuru, a klanem Hokori. Na przestrzeni wieków o to, do którego klanu należał Pierwszy, można było toczyć sporo debat, jednak nie dało się ukryć, że ród ten był istotny dla Ukrytej Skały.
Oba te klany rywalizowały już od pierwszych chwil swojego istnienia. Oba stanowiły znaczącą siłę wywiadowczą, zaś największą bitwą ich rywalizacji jest odparciem ataku klanu Kamizuru na Konohę przez klan Aburame. Doprowadziło to w dalszej skali do regresu klanu Kamizuru i niemalże upadku swoich rywali. Aburame zaś okazali się także potężną siłą w pierwszych Wojnach Shinobi, umacniając swoją pozycję w Liściu przez następne lata.
Po tym jak Uzumaki Naruto ocalił świat, klany te zaczęły ze sobą bardziej współpracować i dawne zawiści zaczęły zanikać celem dążenia do wspólnej przyszłości. Początkowo nieufna wymiana informacji zapoczątkowała obustronny rozwój zdolności i wzajemne zaufanie, choć rywalizacja nigdy nie ustąpiła. Być może jednak wspólne relacje obu rodów zaowocowało częściowo współpracą Iwy oraz Konohy w Największej Światowej Wojnie Shinobi.
Tylko ta właśnie wojna okazała się potężnym ciosem w oba klany. Choć wygrana, walka z "Go" w Konoszy doprowadziła wioskę do upadku, gdy Daimyō Kraju Ziemi pozbawiał swoich ninja Domu. A to doprowadziło do wielkiego exodusu z Hi no Kuni oraz Tsuchi no Kuni. Większość członków skrytego klanu Aburame udała się wówczas do Sakuragakure no Sato, by ich siła mogła pomóc światu, gdy klan Kamizuru skierował się do Hanagakure.
Klan Kamizuru zaś był jednym z najistotniejszych w momencie tworzenia Iwagakure no Sato. Najlepszym tego dowodem było to, że Shodaime Tsuchikage został Ishikawa, stanowiący niejako łącznik między klanem Kamizuru, a klanem Hokori. Na przestrzeni wieków o to, do którego klanu należał Pierwszy, można było toczyć sporo debat, jednak nie dało się ukryć, że ród ten był istotny dla Ukrytej Skały.
Oba te klany rywalizowały już od pierwszych chwil swojego istnienia. Oba stanowiły znaczącą siłę wywiadowczą, zaś największą bitwą ich rywalizacji jest odparciem ataku klanu Kamizuru na Konohę przez klan Aburame. Doprowadziło to w dalszej skali do regresu klanu Kamizuru i niemalże upadku swoich rywali. Aburame zaś okazali się także potężną siłą w pierwszych Wojnach Shinobi, umacniając swoją pozycję w Liściu przez następne lata.
Po tym jak Uzumaki Naruto ocalił świat, klany te zaczęły ze sobą bardziej współpracować i dawne zawiści zaczęły zanikać celem dążenia do wspólnej przyszłości. Początkowo nieufna wymiana informacji zapoczątkowała obustronny rozwój zdolności i wzajemne zaufanie, choć rywalizacja nigdy nie ustąpiła. Być może jednak wspólne relacje obu rodów zaowocowało częściowo współpracą Iwy oraz Konohy w Największej Światowej Wojnie Shinobi.
Tylko ta właśnie wojna okazała się potężnym ciosem w oba klany. Choć wygrana, walka z "Go" w Konoszy doprowadziła wioskę do upadku, gdy Daimyō Kraju Ziemi pozbawiał swoich ninja Domu. A to doprowadziło do wielkiego exodusu z Hi no Kuni oraz Tsuchi no Kuni. Większość członków skrytego klanu Aburame udała się wówczas do Sakuragakure no Sato, by ich siła mogła pomóc światu, gdy klan Kamizuru skierował się do Hanagakure.
Ważne informacje
- Oficjalne nazwisko klanowe to Aburame oraz Kamizuru
- Większość klanu Aburame związała się z Sakuragakure no Sato, gdy większość członków klanu Kamizuru udała się do Hanagakure no Sato. Część samotników zdecydowała się jednak podążyć własną ścieżką i udali się w swoje strony - czy to do innych wiosek, czy po prostu w wędrówkę.
- Lider klanu Aburame nie jest oficjalnie znany. Klanem Kamizuru przewodzi zaś Kamizuru Kara.
- Ich Hiden nosi nazwę Mushi no Jutsu.
- Klany posiadają silne uczucie wzajemnej rywalizacji.
- Ze względu na długie lata badań nad robakami oraz wymianę informacji, w siedzibie klanów Aburame oraz Kamizuru można znaleźć odtrutki i surowice na trucizny większości znanych gatunków insektów, które te klany kontrolują, jak np. Rinkaichū.
Zdolności
Klany Aburame oraz Kamizuru posiada techniki Hiden mocno związane z owadami. W zakres ich możliwości wchodzi:
Robaków gatunków już posiadanych nie ma potrzeby kupować czy zdobywać ponownie. W momencie, kiedy ninja jest w stanie przechowywać w środku siebie kolejną kolonię, uznaje się, ze robaki samoistnie są w stanie rozmnożyć się i zapełnić luki. Nie muszą jednak tego robić, pozwalając ninja na zdobycie nowego gatunku do swojej kolekcji. To odbywa się zaś na fabule odpowiedniej rangi. W przypadku stracenia wszystkich robaków danego gatunku, należy raz jeszcze udać się na fabułę celem ich odzyskania. Ranga fabuły jest równa randze insekta. W przypadku Kikaichū oraz Mitsubachi, fabuła nie jest wymagana, ponieważ insekt ten jest zbyt pospolity.
- Kontrola i komunikacja z owadami - członkowie tego klanu są w stanie wykorzystać dowolne owady w walce. Co więcej, mogą pozwolić tym owadom zamieszkać w ich ciele, tym samym przenosząc "swoją broń" zawsze ze sobą.
- Przywołanie owadów - nie każdy użytkownik Mushi no Jutsu oddaje swoje ciało jako swoistego siedliska dla owadów. Może zamiast tego przywoływać do siebie i wykorzystywać w technikach owady, które naturalnie do nich lgną. Mogą je też przywoływać przy pomocy techniki Kuchiyose no Jutsu, gdyby była taka potrzeba. Zdolność ta nie jest liczona jako wspomaganie, gdyż dotyczy tylko przywoływania owadów wykorzystywanych w innych technikach.
- Przekazanie chakry owadom - Aburame ma możliwość przekazać część swojej chakry owadom. W ten sposób jest w stanie np. zamaskować masę owadów jako swojego klona czy stworzyć fałszywe źródła chakry.
- Owadzie wydzieliny - użytkownicy Hiden tego klanu są w stanie tworzyć techniki oparte na różnych owadzich cechach. O ile nie potrafią zmienić się w owada czy wyhodować owadzie cechy, tak mogą wykorzystać wydzieliny ich owadów do tworzenia kokonów czy innych tego typu tworów. Zaliczają się do tego także techniki miodu.
- Gatunki owadów - użytkownik Mushi no Jutsu, może korzystać z bardzo specyficznych gatunków owadów oraz tworzyć nowe. W tym celu należy je zgłaszać w dziale z technikami, gdzie będą sprawdzone przez moderatora technicznego. Gatunki te posiadają swoje własne cechy, statystyki i zdolności, a także mogą być wykorzystywane w technikach Mushi no Jutsu.
Robaków gatunków już posiadanych nie ma potrzeby kupować czy zdobywać ponownie. W momencie, kiedy ninja jest w stanie przechowywać w środku siebie kolejną kolonię, uznaje się, ze robaki samoistnie są w stanie rozmnożyć się i zapełnić luki. Nie muszą jednak tego robić, pozwalając ninja na zdobycie nowego gatunku do swojej kolekcji. To odbywa się zaś na fabule odpowiedniej rangi. W przypadku stracenia wszystkich robaków danego gatunku, należy raz jeszcze udać się na fabułę celem ich odzyskania. Ranga fabuły jest równa randze insekta. W przypadku Kikaichū oraz Mitsubachi, fabuła nie jest wymagana, ponieważ insekt ten jest zbyt pospolity.
Kolonie trzymane przy sobie a kolonie stacjonujące w domu
Tak jak istnieje limit tego, ile owadów na raz możemy mieć przy sobie bądź utylizować w trakcie walki, tak ciężko mówić o jakichkolwiek limitach związanych z ilością owadów posiadanych w domu bądź innym wyznaczonym do tego miejscu. Uznaje się więc, że w stworzonym przez gracza uprzednio temacie, w jakim zamierza przechowywać swoje kolonie, posiada ich teoretycznie nieskończoną ilość, mogąc przechowywać tam dowolną liczbę gatunków tak długo, jak jest to fizycznie możliwe. W temacie takim należy też odnotowywać posiadane gatunki oraz wygląd samego miejsca.
W przypadku wywiązania się walki w takim temacie, ninja posiada dużo większą ilość owadów na swoich usługach niż w jakimkolwiek innym miejscu. Dalej obowiązuje go mechanika klanu, jednak zapas owadów przewyższa ten, jaki można często osiągnąć standardowymi metodami. Ich ilość jednak wtedy określa MG, mogąc spokojnie pokusić się o naprawdę duże wartości. Zniszczenie miejsca, gdzie przechowywane są owady, nie oznacza automatycznie zniszczenia wszystkich dostępnych kolonii czy wymordowania wszystkich posiadanych gatunków. Chociaż straty jak najbardziej są wielce prawdopodobne, część owadów zazwyczaj będzie kierowała się instynktem przetrwania, starając się uciec w bezpieczne miejsce w okolicach zniszczonego leża. Efektami może być jednak strata jakiegoś całego gatunku czy zredukowanie liczby owadów, jakie można ze sobą zabrać na misję/wątek/przygodę przez określony czas. W dobrym guście byłoby też odbudowanie leża owadów, bądź przeniesienie go w inne miejsce.
W przypadku wywiązania się walki w takim temacie, ninja posiada dużo większą ilość owadów na swoich usługach niż w jakimkolwiek innym miejscu. Dalej obowiązuje go mechanika klanu, jednak zapas owadów przewyższa ten, jaki można często osiągnąć standardowymi metodami. Ich ilość jednak wtedy określa MG, mogąc spokojnie pokusić się o naprawdę duże wartości. Zniszczenie miejsca, gdzie przechowywane są owady, nie oznacza automatycznie zniszczenia wszystkich dostępnych kolonii czy wymordowania wszystkich posiadanych gatunków. Chociaż straty jak najbardziej są wielce prawdopodobne, część owadów zazwyczaj będzie kierowała się instynktem przetrwania, starając się uciec w bezpieczne miejsce w okolicach zniszczonego leża. Efektami może być jednak strata jakiegoś całego gatunku czy zredukowanie liczby owadów, jakie można ze sobą zabrać na misję/wątek/przygodę przez określony czas. W dobrym guście byłoby też odbudowanie leża owadów, bądź przeniesienie go w inne miejsce.
Wzór owada
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=][/title]
[pic][/pic]
[description][/description]
[row title=Specjalne cechy][/row]
[description][/description]
- Nazwa - podawana w tagu title
- Grafika - podawana wewnątrz tagu pic
- Opis - podawany w pierwszym tagu description
- Specjalne cechy - podawana w drugim tagu description