Pomysł ze zrobieniem bagna wydawał się całkiem sensowny. Yuki wiedziała na tyle o tego typu zwierzętach, że żyją i pływają w wodzie... nie w gęstym bagnie. Nie spodziewała się że będą ekspertami pływania w czymś co przypominało w konsystencji budyń, ale co ona wiedziała o... ZMUTOWANYCH krokodylach?! No zdecydowanie nie wystarczająco dużo, żeby sprawnie z nimi walczyć. Jeden z nich dziabnął ją w nogę, dwa pozostałe się wesoło pluskały w bajorze... nie, tego było za dużo. Do tego jeszcze straciła ochronę przed słońcem, przez co jej lokatorka zaczęła skwierczeć niczym skwarek na patelni. Gdyby nie to, że właśnie walczyła o swoją wolność i prawdopodobnie życie, też by się tarzała z bólu, bo oczy ją cholernie napieprzały.
Plan aktualny? Ucieczka. Pięć pieczęci lewą ręką do kumoshina i spierniczyłć wraz z trójką gadzich "przyjaciół" 25 metrów w kierunku w którym wskazywał wcześniej kompas, tak żeby być poza zbiornikiem który działał na korzyść nie tej strony co potrzeba. Następnie, zablokowanie kolejnego aligatora, jeżeli chciał się po teleporcie rozmyślić z trzymania jej za nogę. To szybko mu to wybiła włosami z jego pustej głowy, wiążąc szczękę tak żeby nie mogła się otworzyć. To co pamiętała, to że te gadzie bestie miały bardzo słabe mięśnie do otwierania paszczy, więc byle co wystarczyło do ich zamknięcia. Włosy jednak nie były w tym momencie medium, tu miała w planach użyć ubrania przez które się przebił.
Więc po skupieniu się przez czas równy trzem pieczęciom, "dodała" kolejnego gnoja do kolekcji. Ile minęło właśnie? Półtorej sekundy? Dwie? Kolejna sekunda była przeznaczona na aktywowanie cienistej bariery, lecz tym razem przelewając tyle chakry ile mogła(czyli poziom B). To powinno uspokoić Kicię, jej wzrok i zapewnić lepszą defensywę. Ostatni punkt... mord? Chyba? Tak, jeżeli się udało i miała czas, to właśnie planowała wykorzystać ten moment na rozlew krwi. Pierwszy - koneser szczęk, który zarobił mieczem prosto w kark w celu odseparowania głowy od reszty cielska. Kolejny na liście był ten co w sumie nic nadzwyczajnego nie zrobił, był trzymany za łapę, ale że był najbliżej to Yuki wbiła miecz w jego szyję tak, aby podciąć mu... szyję. No, nie było to zbytnio kreatywne.
Czy miała jeszcze czas na kolejnego, tego co ją chciał zamordować od samego początku? Tak? Jeżeli Bóg tak dał, to Yuki nie pogardzi szansą i jego też pozbawi głowy. Stali w miejscu, byli sparaliżowani... to powinno być wystarczające? Chyba? Jak pan Bóg dał czasu i możliwości, to zabrała truchle to strzelające "coś", wydawało się być dość ciekawą pamiątką, jeżeli uda się jej kiedykolwiek wydostać z tego hellhole. Czy planowała pozbyć się wszystkich? Miała nadzieję że nie, ale sytuacja nie wyglądała na kolorową. Nie przy takiej ilości gapiów... Ale no nie była już niewinna, więc zaczęła planować jakąś drogę ucieczki -Jakieś pomysły co dalej? - zapytała się swojej koleżanki, mając nadzieję że ta rzuci jakimś cudownym antidotum na zło tej sytuacji.
► Pokaż Spoiler
Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique乱獅子髪の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Dzik → Wół → Pies
KosztPodwójny na aktywację
Standardowy na turę utrzymania (liczone od drugiej tury utrzymywania)
Standardowy na turę utrzymania (liczone od drugiej tury utrzymywania)
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika ta wykorzystuję chakrę do zwiększenia wzrostu włosów, których przyrost następuje w błyskawicznym tempie. Przepływająca przez nie chakra powoduje również, że stają się o wiele bardziej wytrzymałe, co przypominać może nawet stal, a gęste zwijanie się włosów zwiększa ich siłę. Użytkownik może nimi dowolnie manipulować, tak długo, jak utrzymuje technikę.
Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Posiadając rangę S Ninjutsu zasięg wzrasta o 20 metrów względem bazowego. Technikę możemy wykonać składając tylko pieczęć Węża.
Posiadając Sennina Ninjutsu istnieje możliwość tworzenia kolców z włosów, dzięki czemu nabierają one właściwości penetracyjne i mogą służyć do przebijania przeciwników.
Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Posiadając rangę S Ninjutsu zasięg wzrasta o 20 metrów względem bazowego. Technikę możemy wykonać składając tylko pieczęć Węża.
Posiadając Sennina Ninjutsu istnieje możliwość tworzenia kolców z włosów, dzięki czemu nabierają one właściwości penetracyjne i mogą służyć do przebijania przeciwników.
Chakura Kōdo Wana Hōhō | Chakra String Trap Techniqueチャクラコード 罠方法
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ chakry
PieczęcieCzas utworzenia połączenia i więzów jest równy czasowi złożenia 7 pieczęci
KosztStandardowy za osobę, na turę
ZasięgZależny od użytego medium, Max 25 metrow
WymaganiaPrzekaźnik w postaci linki, żyłki, włosów etc. Ciągły kontakt z medium.
Dzięki tej technice ninja jest w stanie unieruchomić wybranego przez siebie człowieka bądź też zwierzę. Nie uzyskuje on w ten sposób nad nim żadnej kontroli, jednak sprawia, że ten zastyga w pozycji, w której został pochwycony i nie może się poruszyć. By wykonać technikę, należy posiadać przygotowane medium i na nie przelać chakrę, musi ono znajdować się w bliskim kontakcie z ofiarą. Wystarczy by chakra pochwyciła ofiarę za jakąkolwiek część ciała by ten nie mógł się poruszyć. Do prób oswobodzenia się z tej techniki wyjątkowo należy wykorzystać własną siłę, by zerwać więzy. Technika zostanie również przerwana gdy shinobi utraci kontakt z użytym medium. Technika i jej siła zakłada istoty rozmiaru takiego jak użytkownik, jeśli pochwycone istoty są mniejsza bądź większe wymagany próg siły może ulec zmianie według woli MG.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu poziom Kontroli Chakry przy uwzględnianiu siły techniki jest o 1 wyższy niż ten faktycznie posiadany przez użytkownika.
Posiadając Sennina w Ninjutsu Technika nie wymaga bezpośredniego kontaktu ze swoją ofiarą. Wystarczy by medium znajdowało się do około metra od jakiejś części ciała ofiary a posłana po medium chakra będzie w stanie dalej ją pochwycić.
Posiadając rangę B w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci.
Posiadając rangę A w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci.
Posiadając rangę S w Ninjutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów.
Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy Kontrolą Chakry użytkownika a Siłą przeciwnika:
Różnica pomiędzy Kontrolą Chakry użytkownika a Siłą przeciwnika | Efekt |
---|---|
KC silniejsze o 3 | Powodzenie; pełne unieruchomienie |
KC silniejsze o 2 | Powodzenie; niewielka szansa na oswobodzenie się przez przeciwnika |
KC silniejsze o 1 | Powodzenie częściowe; przeciwnik jest w stanie się ruszać, jednak bardzo powoli, jest to dla niego duży wysiłek |
KC równe Sile | Porażka; Złapanie w więzy jedynie zatrzyma ofiarę, ta jednak chwilę później wyrywa się z techniki i może działać swobodnie. |
KC mniejsze o 1 | Krytyczna porażka: Zatrzymanie następuje na ledwie krótką chwilę, jest odczuwalne dla trafionego, lecz ten może się swobodnie poruszać. |
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu poziom Kontroli Chakry przy uwzględnianiu siły techniki jest o 1 wyższy niż ten faktycznie posiadany przez użytkownika.
Posiadając Sennina w Ninjutsu Technika nie wymaga bezpośredniego kontaktu ze swoją ofiarą. Wystarczy by medium znajdowało się do około metra od jakiejś części ciała ofiary a posłana po medium chakra będzie w stanie dalej ją pochwycić.
Posiadając rangę B w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci.
Posiadając rangę A w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci.
Posiadając rangę S w Ninjutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów.
IKIRYŌ NO TATARI: Tasogare no seiiki| WRAITH’S CURSE: Twilight Sanctuary生霊の祟り・黄昏の聖域
KlasyfikacjaIKIRYŌ NO TATARI
Pieczęcieczas kumulowania chakry jak przy 6 pieczęciach
KosztRóżny
ZasięgSfera o średnicy 2 metrów wokół użytkownika
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
W związku z dzieleniem jednego ciała, cień może mieć bardzo dobry powód aby chronić swojego nosiciela, jak i on chce chronić swojego lokatora. Zdolność ta pozwala użytkownikowi, po uiszczeniu odpowiedniego kosztu chakry, wznieść barierę która ma dwa zastosowania. Pierwszym z nich jest oczywiście ochrona użytkownika przed zagrożeniami wynikającymi z ataków fizycznych jak i technik. Kolejną ochroną, choć nie najlepszą, jest ochrona oczu przed naturalnym światłem. Wewnątrz bariery, jest o wiele ciemniej, dzięki czemu ci, którzy mają wrażliwe oczy lub nie chcą się narażać na zbytnie wystawienie na słońce, mogą korzystać z dobrodziejstw tej techniki, która daje efekt taki, jakby człowiek stał w półmroku. Kształt tej bariery przypomina mniej więcej sferę, choć to tylko przybliżenie, ponieważ nie jest on w pełni regularny, choćby przez smugi chakry które co jakiś czas pojawiają się i znikają, niczym płomienie które zostały bardzo spowolnione w czasie.
Użytkownik decyduje z jaką siłą uruchamia technikę. Koszt techniki równy jest Standardowemu danej rangi:"
Użytkownik decyduje z jaką siłą uruchamia technikę. Koszt techniki równy jest Standardowemu danej rangi:"
- D - ataki fizyczne do poziomu siły 5, techniki do rangi D
- C - ataki fizyczne do poziomu siły 6, techniki do rangi C
- B - ataki fizyczne do poziomu siły 7, techniki do rangi B
- A - ataki fizyczne do poziomu siły 8, techniki do rangi A, Wymagania: Ikiryō no tatari A
- S - ataki fizyczne do poziomu siły 9, techniki do rangi S, Wymagania: Ikiryō no tatari S
Kumoshin no Jutsu | Cloud Transport Technique雲新の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieZając → Pies → Ptak → Koń → Wół
KosztDwukrotny
Zasięg50 metrów
Wymagania---
Inna wersja techniki teleportacji. Tym razem zasięg jest drastycznie zredukowany, jednakże po złożeniu pieczęci teleportacja jest natychmiastowa i pozostawia za sobą jedynie kłęby dymu. Teleportować można się z kimś, wystarczy być z nim w kontakcie fizycznym. Tym samym jeśli przeciwnik nas złapie, teleportuje się razem z nami.
Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć dwie ostatnie pieczęci.
Posiadając specjalizację w Ninjutsu zasięg wynosi 100 metrów.
Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć dwie ostatnie pieczęci.
Posiadając specjalizację w Ninjutsu zasięg wynosi 100 metrów.
Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice水面歩行の業
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika bliźniacza do Ki Nobori no Shugyō. Różnica? Zamiast chodzić po stromych, praktycznie pionowych powierzchniach, ów sztuka pozwala poruszać się po tafli wody niczym jak po prostej drodze. Odpowiednie użycie pozwala nawet uniknąć utknięcia na kleistych powierzchniach, nie tracąc przy tym szybkości. Największa różnica pomiędzy tymi dwoma technikami polega na sposobie kumulowania chakry w stopach. Chociaż docelowo jej ilość jest taka sama, Suimen Hokō no Gyō wymaga przesyłania energii w różnej ilości dostosowując się do ruchów cieczy pod sobą. Chociaż sztuka jest ta wymagająca dla początkujących, z czasem - tak jak chodzenie po drzewach - staje się zdolnością tak naturalną jak oddychanie. Ci bardziej wprawieni są w stanie pominąć wymaganą pieczęć.
Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po wodzie nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po wodzie nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Ninpō: Bukijutsu | Ninja Art: Weapon Techniques忍法・武器術
KlasyfikacjaShurikenjutsu, Kenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Każdy shinobi posiada podstawowe wykształcenie w zakresie korzystania z najbardziej klasycznych broni shinobi, takich jak kunai, shurikeny czy miecze. Dzięki temu jest w stanie miotać bronią na przeciętny dystans w sposób niezbyt wyróżniający się, z przeciętną szybkością, czy też walczyć mieczem czy kunai w zwarciu bez większych problemów i na pewno z jakimś doświadczeniem większym niż typowy amator. Ot, zwykłe wyszkolenie w najbardziej typowych broniach shinobi. Problemem jest starcie z kimś, kto specjalizuje się w konkretnym typie ekwipunku. Wówczas styl ten traktuje się jakby posiadał o jedną rangę niżej.
Styl ten dotyczy tylko shurikenów (zwykłych i dużych), kunai czy walki mieczem.
Posiadając Specjalizacje w Bukijutsu styl nie jest dłużej traktowany jak by był o rangę niższy od styli specjalizując się w konkretnych typach ekwipunku.
JEDNORĘCZNE SKŁADANIE PIECZĘCIStyl ten dotyczy tylko shurikenów (zwykłych i dużych), kunai czy walki mieczem.
Posiadając Specjalizacje w Bukijutsu styl nie jest dłużej traktowany jak by był o rangę niższy od styli specjalizując się w konkretnych typach ekwipunku.
ATUT NABYTY
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
NINJUTSU
SPECJALIZACJA
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
SENNIN NINJUTSU
ATUT NABYTY
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
WSPÓŁPRACUJĄCA KONTROLA CHAKRY
ATUT NABYTY
Często zdarza się tak, że shinobi muszą podtrzymywać wiele technik w tym samym czasie. Nie jest to rzecz najprostsza, szczególnie kiedy techniki te skupiają się na jednej rzeczy np. na broni czy na oczach. Posiadacze tego atutu jednak tak często używali multum technik jakie trzeba było podtrzymywać, że w są w stanie to robić praktycznie bez skupiania się na nich. Wymaga to całkiem wysokiej Kontroli Chakry oraz długich treningów, jednak później nie muszą się przejmować ciągłym skupieniem na np. technice Hien.