Wychodzi na to, że dla Yoru, to też nie zamierzał być najlepszy dzień w życiu. Kupiec co prawda dalej trzymał się na nogach, ale wciąż nie odpuszczał tego całego szeregu negocjacji, i cóż nie żeby samuraj tego nie rozumiał. Jego kupieckie życie właśnie legło w gruzach i teraz po prostu szukał najlepszej deski ratunku, jaką mógł znaleźć. Tylko, że znowu... pech chciał, że trafili właśnie na siebie.
- Jak już mówiłem, nie ma pieniędzy, które zmienią moje zdanie. Mówisz, że masz córkę? Świetnie. Pomyśl o niej i o reszcie rodziny. Teraz masz szansę do nich wrócić, kiedy już minie twoja kara. - Yoru pozbył się Sakki i mówił dość spokojnym tonem, dalej starając się zwracać co jakiś czas uwagę na swoje otoczenie, by przypadkiem nie dostać sztachetą przez głowę, kiedy to rozmawiał z tym kupcem. - Inaczej skażesz siebie i ich na wieczną ucieczkę, o i le prędzej czy później nie zginiesz przy kolejnej próbie zatrzymania. Teraz masz szansę. Nie trać jej.
- Jak już mówiłem, nie ma pieniędzy, które zmienią moje zdanie. Mówisz, że masz córkę? Świetnie. Pomyśl o niej i o reszcie rodziny. Teraz masz szansę do nich wrócić, kiedy już minie twoja kara. - Yoru pozbył się Sakki i mówił dość spokojnym tonem, dalej starając się zwracać co jakiś czas uwagę na swoje otoczenie, by przypadkiem nie dostać sztachetą przez głowę, kiedy to rozmawiał z tym kupcem. - Inaczej skażesz siebie i ich na wieczną ucieczkę, o i le prędzej czy później nie zginiesz przy kolejnej próbie zatrzymania. Teraz masz szansę. Nie trać jej.
Takie dyskusję nie były jego najmocniejszą stroną. Naprawdę nie chciał tutaj nikogo zabijać. Gdyby jednak kupiec postanowił w swojej panice zaatakować, czy też ktoś innych próbował się obok niego przebić. To był gotów zaatakować przy pomocy katany schowanej w sayi, dodatkowo wspierając taki cios chakrą. Rozejrzał się też dookoła, by ogarnąć jak wygląda ogółem sytuacja na tym całym placu.
Chakra3250 - (D - Himitsu no Saya)
SpecjalizacjaBushido (+1 do Sakki)
► Pokaż Spoiler | techniki
Iaidō | A Way Of Drawing Out Sword居合道
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Odnosi się do specyficznego stylu kenjutsu, który polega na płynnych, kontrolowanych ruchach wyciągania miecza z pochwy, uderzania lub cięcia przeciwnika oraz też usuwania krwi z ostrza, a następnie umieszczania go z powrotem w pochwie. Liniowy ruch i siła zastosowana do wyciągnięcia broni skutkuje cięciami, które są szybsze i silniejsze niż te wykonane mieczem już wyciągniętym. Powoduje to, że znający ten styl definitywnie mocniej atakuje z zaskoczenia. Skupia się on przede wszystkim na refleksie, niżeli typowej sile czy szybkości ciosów. Można go używać przy krótkich ostrzach (katana, wakizashi itd.). Pochwa miecza musi znajdować się przy pasie aby móc korzystać z stylu.
Szybkość, z jaką te techniki mogą być wykonywane - w szczególności początkowe uderzenie - jest taka, że gdy jest wykonywana przez wprawnego użytkownika, może uniemożliwić wrogiemu ninja tworzenie pieczęci dłoni (a tym samym ninjutsu), wykorzystując małe luki w obronie przeciwnika, które te ruchy tworzą. To sprawia, że są bardzo skuteczne przeciwko większości shinobi, a także w przypadku samoobrony. Nie jest skuteczny podczas wykonywania kombinacji oraz w totalnej ofensywie, gdyż ten styl opiera się przede wszystkim na odparciu ataku wroga oraz jego obezwładnieniu (czy to poprzez odpowiednia kontrę w ciało lub wybicie broni o ile to możliwe) podczas wyciągnięcia broni. Podczas dłuższych pojedynków, szermierz korzystający z tego stylu walki często odkłada miecz do pochwy by zyskać możliwość na ponowne potężne uderzenie.
Posiadając range B w Iaidō możemy dobyć miecza z pochwy i wykonać początkowy atak podczas szybkiego i dynamicznego ruch np. bieg bądź wyskok.
Posiadając range A w Iaidō możemy dobyć ostrza i wykonać atak bez utraty siły z niemal każdej pozycji, nawet tych mniej wygodnych, tak długo jak jest to fizycznie możliwe do wykonania.
Posiadając range S w Iaidō schowanie broni po wykonanym ataku jest znacznie szybsze i płynniejsze, dzięki czemu łatwiej o powrócenie do początkowej pozycji, pozwalającą na ponowne dobycie ostrza wraz z wykonaniem ataku.
Posiadając Specjalizacje w Iaidō do stylu walki wykorzystać można również większe ostrza posiadające pochwę, jak np. No-dachi.
Szybkość, z jaką te techniki mogą być wykonywane - w szczególności początkowe uderzenie - jest taka, że gdy jest wykonywana przez wprawnego użytkownika, może uniemożliwić wrogiemu ninja tworzenie pieczęci dłoni (a tym samym ninjutsu), wykorzystując małe luki w obronie przeciwnika, które te ruchy tworzą. To sprawia, że są bardzo skuteczne przeciwko większości shinobi, a także w przypadku samoobrony. Nie jest skuteczny podczas wykonywania kombinacji oraz w totalnej ofensywie, gdyż ten styl opiera się przede wszystkim na odparciu ataku wroga oraz jego obezwładnieniu (czy to poprzez odpowiednia kontrę w ciało lub wybicie broni o ile to możliwe) podczas wyciągnięcia broni. Podczas dłuższych pojedynków, szermierz korzystający z tego stylu walki często odkłada miecz do pochwy by zyskać możliwość na ponowne potężne uderzenie.
Posiadając range B w Iaidō możemy dobyć miecza z pochwy i wykonać początkowy atak podczas szybkiego i dynamicznego ruch np. bieg bądź wyskok.
Posiadając range A w Iaidō możemy dobyć ostrza i wykonać atak bez utraty siły z niemal każdej pozycji, nawet tych mniej wygodnych, tak długo jak jest to fizycznie możliwe do wykonania.
Posiadając range S w Iaidō schowanie broni po wykonanym ataku jest znacznie szybsze i płynniejsze, dzięki czemu łatwiej o powrócenie do początkowej pozycji, pozwalającą na ponowne dobycie ostrza wraz z wykonaniem ataku.
Posiadając Specjalizacje w Iaidō do stylu walki wykorzystać można również większe ostrza posiadające pochwę, jak np. No-dachi.
Himitsu no Saya | Scabbard secret秘密の鞘
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zlozenie 3 pieczęci
KosztStandardowy za cios
ZasięgBezpośredni lub rzutu
WymaganiaStyl walki D, Pochwa broni, drewniany bokken lub inne uzbrojenie o podobnej specyfikacji
Technika powstała głównie po to, by zrekompensować braki w sile użytkownika oraz by ułatwić możliwe ogłuszenie wroga w wyniku wycelowanego ciosu wzmocnioną bronią we wrażliwe punkty ciała oponenta. Wykorzystywana jest, by rozwiązać potencjalny konflikt szybko i sprawnie, bez jego eskalacji w wyniku użycia prawdziwego miecza.
Po pochwyceniu pochwy/broni samurai przelewa na nią odrobinę chakry, zwiększając w ten sposób jej potencjał ofensywny i siłę zadawanych ciosów. Skupiona na broni energia rozprasza się po wykonanym ciosie, dlatego po jego wykonaniu, należy nałożyć ją ponownie by znów zaatakować.
Posiadając rangę C w Bushidō zgromadzona na pochwie broni chakra utrzymuje się na niej jeszcze przez chwilę, w związku z czym użytkownik jest w stanie bronią rzucić, a ta w chwili trafienia zachowa efekty jak przy bezpośrednim ciosie.
Posiadając Sennina w Bushidō samurai ma możliwość nadania pochwie bądź broni drewnianej pod wpływem tego jutsu możliwości tnących, bądź kłutych, co należy zaznaczyć w chwili używania techniki.
Po pochwyceniu pochwy/broni samurai przelewa na nią odrobinę chakry, zwiększając w ten sposób jej potencjał ofensywny i siłę zadawanych ciosów. Skupiona na broni energia rozprasza się po wykonanym ciosie, dlatego po jego wykonaniu, należy nałożyć ją ponownie by znów zaatakować.
Posiadając rangę C w Bushidō zgromadzona na pochwie broni chakra utrzymuje się na niej jeszcze przez chwilę, w związku z czym użytkownik jest w stanie bronią rzucić, a ta w chwili trafienia zachowa efekty jak przy bezpośrednim ciosie.
Posiadając Sennina w Bushidō samurai ma możliwość nadania pochwie bądź broni drewnianej pod wpływem tego jutsu możliwości tnących, bądź kłutych, co należy zaznaczyć w chwili używania techniki.
Sakki | Killing Intent殺気
KlasyfikacjaNinjutsu
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgZasięg wzroku
Wymagania---
Specyficzna technika pozwalająca wywrzeć swoją wolą presję na innych. Porównuje się wówczas Siłę Woli celu do Siły Woli użytkownika i korzysta z poniższej tabeli:
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 możemy zapłacić koszt standardowy A na turę, by za jej pomocą zmaterializować za użytkownikiem "wizję". Może być to demoniczna postać, czysta aura, cokolwiek. Dodaje to dodatkowej presji w postaci +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.
Różnica Siły Woli celu do użytkownika | Efekt |
---|---|
Większa bądź równa 0 | Cel odporny na technikę |
-1 lub -2 | Cel czuje niepokój |
-3 lub -4 | Cel czuje strach |
-5 | Cel jest przerażony |
-6 i dalej | Cel jest sparaliżowany ze strachu |