• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Itosu Ankō

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Itosu Ankō
Posty: 132
Rejestracja: 28 sty 2022, 19:49
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Itosu Ankō

Itosu Ankō
Today we fight each other. Tomorrow, we may fight together.
Już od samego początku postać kunoichi przyciąga wzrok mijających ją ludzi i wcale nie chodzi tu o urodę, bo choć niebrzydka to gusta są przecież różne. Chodzi tu więc głównie o jej gigantyczny wzrost. Idąc w tłumie często jeśli nie zawsze góruje nad nim, spoglądając tylko z wysokości. Dzięki niemalże codziennym treningom fizycznym, udaje jej sie utrzymać swoje wyrzeźbione ciało w formie. Gęste i niesamowicie długie, proste włosy o morskiej barwie, sięgają jej za biodra, a kunoichi wydaje się z nich niesamowicie dumna. Na świat spogląda złocistymi tęczówkami i pomimo skaczących w nich wesołych iskierek, lustruje uważnie swoje otoczenie bez ustanku, jakby wypatrując zagrożenia. Na twarzy nierozłącznie widnieje lekki uśmiech. Stara się zawsze utrzymywać wyprostowaną "reprezentatywną" postawę, chociaż ma niesamowicie trudny do opanowania nawyk garbienia się podczas rozmowy w innymi. Nawet jeśli wygląda to nieco komicznie, to uznaje, że w ten właśnie sposób łatwiej jej jest rozmawiać z ludźmi. Jest jedną z tych osób, o których na spokojnie można powiedzieć, że można z nich czytać jak z otwartej księgi. Nie boi się, czy też nie potrafi utrzymać wszystkich emocji w sobie i często się uzewnętrznia. Oficjalne formy grzecznościowe nie są dla niej, często o nich zapomina zwracając się do swojego rozmówcy po imieniu. Upomniana, faktycznie stara się zwracać na to uwagę.. przez kilka minut, po czym wraca do sobie wygodniejszej formy. Przy rozmowie potrafi się zapomnieć i zacząć dość energicznie gestykulować, co nieraz okazywało się nieco niebezpieczne dla otoczenia. Nie jest też dziwnym widokiem, gdy Ankō chodzi cała w siniakach czy zadrapaniach.
Nazwisko i imięItosu Ankō
Przynależność ---
PseudonimyDrugie "A" z AA Team
PłećKunoichi
Tytuły
Wiek23
Wzrost217
Waga90
Rangi
Muryō no ninja
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
3
C
B
A
S
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 9
Wytrzymałość:
Poz. 10
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 0
Ilość Chakry:
1000E: x | D: x | C: x | B: x | A: x | S: x
Posiadane Dziedziny
KARATE SHŌTŌKAN
A
SUNA NO KEN
C
TAIJUTSUSpecjalizacja
BUKIJUTSUSpecjalizacja
SPEC_PLACEHOLDERSpecjalizacja
SPEC_PLACEHOLDERSpecjalizacja
Naturalne ograniczenieAtut wrodzony
Postać nie urodziła się geniuszem. Nie ma co tu kryć. Poza podstawowymi technikami rangi E jest w stanie opanować poza swoją specjalizacją jeszcze tylko trzy inne dziedziny bądź style walki (lub dowolną ich kombinację). Jednak przez tak wielkie ograniczenie, wybija się na tle reszty właśnie w tych trzech. Wybrane dziedziny bądź style walki traktowane są tak, jakby posiadały specjalizację. Jeżeli postać ma specjalizację i ograniczenia związane tylko i wyłącznie do taijutsu, bukijutsu, renkinjutsu oraz shokunin-waza może ona spokojnie opanowywać kolejne sztuki walki standardowym kosztem. Te style walki, ponad pierwsze trzy, traktowane są już zwyczajnie, jakby nie posiadały specjalizacji.
Należy uwzględnić, że poza trzema dziedzinami z tego atutu, postać może jeszcze rozwijać swoją własną specjalizację, co sprawia, że łącznie posiada ona 4 dziedziny możliwe do rozwijania.
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
Zwiększona odpornośćAtut wrodzony
Organizm postaci jest wyjątkowy. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn, środków halucynogennych. Nie oznacza to, że jest ona odporna na ich negatywne działanie. Zwyczajnie znosi to lepiej niż przeciętna osoba. I co ciekawe, taka osoba może korzystać ze specyfików nie przejmując się zbytnio efektami ubocznymi, czerpiąc pełne zyski z tego typu środków i prawie żadnych efektów ubocznych. Oczywiście, wciąż może przedawkować i mieć z tego tytułu efekty uboczne, jednak występują one rzadziej niż u przeciętnej osoby.

Dodatkowo, nie ma szans, by taka postać zachorowała w sposób naturalny, choć wciąż umrze ze starości. Dodatkowo, celowe wprowadzenie przez kogoś choroby, np. wirusa do ciała, wciąż taką postać zarazi, jednak jej organizm będzie sobie radził z tą chorobą lepiej niż przeciętnie.

Innym plusem jest lepsza odporność postaci na przeciążenia organizmu, co przekłada się na to, że może działać nieznacznie dłużej w kryzysowych sytuacjach - ot, lepiej wytrzyma dłuższą i cięższą pracę fizyczną bez np. ryzyka przepukliny, wątroba tak szybko nie ulegnie alkoholowi, a przeciążenia chakry są dla niej mniej uciążliwe. Wciąż istnieją i mogą się pojawić, jednak w słabszej formie niż u przeciętnej osoby.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
DōhaiAtut nabyty
Pierwszy atut na wymarzonej ścieżce nauczyciela. Osoba posiadająca ten atut ma większą wprawę w nauczaniu innych ludzi, dzięki czemu robi to efektywniej. Jest w stanie pomóc im w treningu dziedzin do poziomu o 2 niższego od ich aktualnego i treningu atrybutów do poziomu o 3 niższego, od ich aktualnego. Przykładowo, Dōhai z Suitonem S, może komuś pomóc w nauce maksymalnie Suitonu B, zaś z Wytrzymałością 10 - Wytrzymałości 7. Również od tego momentu, osoba posiadająca ten atut jest w stanie uczyć innych ludzi swoich atutów nabytych oraz swoich technik prywatnych, tak długo, jak nie są one wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma możliwości ich nauczania.

Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w tym temacie.
Overwhelming HornBiegłość
Biegłość sprawiająca że postaci wyrasta pojedynczy róg. Tak jak bazowo ma on zwyczajnie twardość stali i jest w stanie ciąć niczym dobrze naostrzone ostrze, tak faktyczna jego moc uwalnia się w momencie ich aktywacji. Wystarczy do tego zwykła intencja. Wtedy róg ten rośnie do długości 40 cm, a całe ciało użytkownika zostaje spowite wyładowaniami elektrycznymi jakie to w momencie kontakt kogoś z ciałem kobiety - rażą ich prądem oraz potencjalnie paraliżują tak jakby była to technika B. Dodatkowo, postać dostaje +1 do wszystkich fizycznych atrybutów. Ma to jednak swoje minusy. Jednym z nich jest kompletna blokada używania jakichkolwiek technik chakrowych, z wyjątkiem tych rangi E. Dodatkowo traci ona nad sobą panowanie i staje się strasznie agresywna, gotowa bez problemu nawet zaatakować towarzyszy za najdrobniejsze błachostki jakie jej się nie spodobają. Też, nie do końca rozumie mówione do niej słowa, stając się bardziej niczym dzikie zwierzę. W tym stanie może przebywać maksymalnie 5 tur na wątek. Jeżeli będzie chciała może zostać w tym stanie dłużej ale wtedy kompletnie już dziczeje i kontrolę nad nią przejmuje MG, dopóki stan ten samoistnie przeminie np. po utracie przytomności.
Zaćmione wspomnienie - RodzinaWada
Postać nie pamięta swojej rodziny. Jakiekolwiek poruszenie przyniej tego tematu generuje w niej paniczny strach i ogromną chęć ucieczki od tego tematu, sprawiająć że jakakolwiek próba dobroweolnego ugryzienia tej kwesti kończy się fiaskiem. Efekt strachu znika kiedy postać osiagnie SW na poziomie 7, sprawiając że wyleczenie wady staje się możliwe, poprzez przywrócenie wspomnień za pomocą jutsu o odpowiednim działaniu.
◆ Kastet z ostrzem x2
◆ Kinzoku Dastana
◆ 2x kunai
◆ 10x shuriken
◆ 4x racja żywnościowa
◆ śpiwór
Ostatnio zmieniony 07 sty 2024, 14:52 przez Itosu Ankō, łącznie zmieniany 21 razy.
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Itosu Ankō

Obrazek
Charakterystyka: Ok.
Metryka: Ok
Atrybyty: Ok
Atuty: Ograniczony, regenka zdrowia, zwiększona odpornośc.
Eq: Ok.

Obrazek
Av1Av2Av3
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”