• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Bagno

Niewielka kraina położona w samym środku Starego Kontynentu, granicząca z aż trzema Wielkimi Nacjami. Sąsiedztwo z Krajem Wiatru oraz Ognia, wraz z ukształtowaniem terenu sprawia, że duża część deszczowych chmur gnana jest przez Ame no Kuni, a następnie wstrzymywana przez większe pasma górskie Hi no Kuni. Częste opady i pogoda "pod psem" nie jest więc niczym szczególnym, sprzyjając wraz z wysokimi temperaturami i gliną niesioną rzekami z Kawa no Kuni, uprawom ryżu. Stanowi nie tylko jedyne miejsce na Starym Kontynencie, gdzie ninja są mile widziani - mieści w sobie jedyną pozostałą osadę, Wioskę Ukrytą w Deszczu, jaka to zaczęła rosnąć w siłę po zakończeniu walk, zachęcając swoimi pacyfistycznym, prorodzinnym podejściem. Ponadto ze wszystkich krajów, jedynie Tetsu no Kuni - dom samurajów - zdaje się być bezpieczniejszym miejscem od tej niewielkiej krainy.
Awatar użytkownika
Norka
Posty: 954
Rejestracja: 29 lip 2022, 0:50
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Bagno

Drobna przysługa小さい恩
Tura21
Oryginał Seitaro & Oryginał Yui & Klon Seitaro
Sytuacja, w której się znaleźli zdecydowanie nie była komfortowa – przestrzeń do walki była naprawdę bardzo wąska i nie pozwalała na wykonywanie zbyt wielu manewrów. Jednocześnie używanie najbardziej destrukcyjnych technik mogłoby się dla nich skończyć naprawdę kiepsko, biorąc pod uwagę fakt, że potencjalnie mogliby cały tunel zawalić. Nawet jego uszkodzenie było potencjalnie niebezpieczne – przeciek gazów z bagien był jak najbardziej realny, im dłużej jednak i im więcej chakry musiał na to wykorzystywać – to zdecydowanie gorzej.
Usłyszał głos prawdziwej Uchihy… i się chwilowo zawahał… co było błędem, bo w tym momencie zawahania właśnie, kopia Yui doszła do siebie – wyjątkowo szybko, szybciej niż mógł się tego spodziewać. Nawet jeśli nie chciał tego ruchu utrudniać, to ta milisekunda zawahania się ze strony Seitaro przeważyła. Być może kolejnym błędem, którym popełnił nie było podtrzymywanie Hiju, które chociaż częściowo utrzymywałyby paraliż. Analizę jednak musiał pozostawić na potem, bowiem mierzył się teraz z pewnym problemem. Doppelganger Yui odwrócił się, by następnie chwycić byłego Kazekage za kostkę w momencie, gdy wyskakiwał do góry i po prostu sprowadzić go na ziemię, tak że jebnął o nią plecami. Na pół sekundy zabrakło mu tchu i mógł zobaczyć, jak ta podnosi ostrze katany z zamiarem przebicia go w klatce piersiowej. Był w niekorzystnej pozycji, szansa na uniknięcie była niska, w tak wąskim korytarzu nie miał nawet zbytnio opcji by się przeturlać, tak więc co najwyżej mógł próbować redukować zdobyte obrażenia…
Nie było to jednak konieczne.
Nagle mógł dosłownie nad sobą zobaczyć cienki strumień wody pod bardzo wysokim ciśnieniem. Wyglądało to trochę jak dobrze znana mu technika suitonu, jednak… jakby trochę zmodyfikowana, że kosztem średnicy strumienia, ciśnienie było jeszcze potężniejsze. I było wystarczająco silne, by odrzucić kopię, tak że ta walnęła plecami o metalowe drzwi z taką siłą, że aż powstało wgniecenie w kształcie ciała kopii, która to trochę bezwładnie się po nich osunęła. On zaś miał możliwość wstania na nogi. Lekko obolały po upadku, ale… do przeżycia.
Następnym razem się nie wahaj – Yui rzuciła w jego stronę kąśliwy komentarz.
Dodatkowe
Mapka bagien
Skala: 1 kratka - 500 metrów. Filtr w masce starczy na jeszcze ok.16 minut

Stan Seitaro: Obolałe plecy po upadku, lekko ograniczają ruchy ale do przeżycia.

Doppelganger Yui znajduje się jakieś 2m od Seitaro, bezwładnie siedzi opierając się o drzwi. Oryginał Yui jest za Seitaro, jakieś 3 metry.
Obrazek
Prowadzone wątki
Przygody 3/3
贖罪道 | Droga do odkupienia - Maji Seitaro
心を慰めるために | Ku pokrzepieniu serc - Yokomine Yozora, Mitsukyevu Uiriamu, Takatsukasa Jugemu
活動中の諜報員 | Agentki w akcji! - Hoshino Aiya, Hoshino Haruka, Hoshino Megumi
Misje 5/4
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Inne 2/2
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bagno

Oryginał & klon 2
Powiadają, że najprostsze błędy potrafią kosztować życie. Ten kto pierwszy wypowiedział te słowa nie mylił się ani trochę. W ostatniej chwili poczuł uścisk na kostce i potem mimowolny lot ku podłodze. Trzasnął z łoskotem, aż zatkało go w piersiach w wyniku czego reakcja była znacząco opóźniona względem tego, co miałoby stać się za moment. Był gotów zerwać się i złożyć chociaż jedną pieczęć do defensywy, ale w momencie gdy wznosił dłonie ta potrzeba praktycznie przestała istnieć. Tak samo jak wrogi klon. Chwilę tak jeszcze leżał, próbując zrównać oddech zanim dźwignął się do siadu i potem na równe nogi. Przeciągnął się i strzelił barkiem, jakby to było zupełnie nic. Jakiś tam ból jednak czuł i zdecydowanie można było go uniknąć, gdyby nie ingerencja Uchichy. Dotychczas wszelkie jej krytyczne spojrzenia i komentarze spływały po nim jak po kaczce, ale tutaj dziewczyna była kompletnie nieświadoma sytuacji, którą zastała. Jej zgryźliwego tekstu już nie zignorował.
- Następnym razem się nie wtrącaj, nie mając pełnego obrazu sytuacji. - odparł dość spokojnie, ale z lekkim przekąsem. Po tym jak poświęcił chwilę uwagi dziewczynie, to zwrócił ją na klona, który to podszedł bliżej i stojąc jeszcze za plecami Yui pokiwał głową na boki, jak gdyby niemo dając znać, żeby się nie odpalał. Oryginalny Maji wypuścił powietrze z ust i obrócił się w kierunku odpieczętowanych drzwi. Póki co nie anulował klona, choć był ciekaw, co wydarzyło się w drugiej odnodze i kim jest siwa kobieta. Dowie się tego niebawem, kiedy anuluje technikę, a na razie niech kroczy z tyłu i niesie ją, skoro zapewne muszą.
- Może wreszcie dowiemy się, co nas czeka za tymi drzwiami? Byle ostrożnie, nie zdziwiłbym się na obecność kolejnych niespodzianek. - padła sugestia, którą gotów był zrealizować. Raczej oporu się nie spodziewał, toteż ruszył w eksplorację, mając przy tym baczenie na to co jest przed, pod i nad nim. Bezpieczeństwa nigdy za wiele, a podczas tej przygody i tak pozwolił sobie na o jeden błąd za dużo.
Chakra17,414
Klon 2288 - 3 = 285
DodatkoweKuroi Kaminari: 3/5 postów
Wykorzystywane techniki
► Pokaż Spoiler | oryginał
Ittō-Ryū | One-sword Style一刀流
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Styl walki pojedynczym mieczem z wykorzystaniem jednej ręki. Pozwala on na skuteczne korzystanie z broni bez strat w wydajności wynikających z trzymania broni jedną ręką. Ruchy wolną ręką pomagają nadać ciosom odpowiedniej siły i zachować balans, dzięki czemu może ona zostać wykorzystana do składania pieczęci, bądź też używania innej broni.

Posiadając rangę D w Ittō-Ryū Szermierz jest w stanie korzystać jedynie z krótszych ostrzy.
Posiadając rangę C w Ittō-Ryū użytkownik nie ma problemów z użyciem ostrza dowolnej długości, na które pozwala mu jego siła.
Posiadając rangę B w Ittō-Ryū oraz atut Jednoręczne Składanie Pieczęci szermierz nie ma problemu z jednoczesnym wyprowadzaniem ataków składaniem pieczęci.
Posiadając rangę A w Ittō-Ryū oraz Oburęczność szermierz nie ma problemu z jednoczesnym wyprowadzaniem ataków oraz wykonywaniem skomplikowanych operacji drugą ręką, jak np. rzucanie kunai czy gromadzenie chakry do techniki pokroju Rasengan.
Posiadając rangę S w Ittō-Ryū wojownik operuje bronią tak mocno i precyzyjnie, że wykorzystuje 100% swoich możliwości i nie da się odczuć różnicy, między korzystaniem z broni jedną, bądź dwoma rękami.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu bonusy wynikające z poziomów stylu oraz dodatkowych atutów zostają pominięte zupełnie jak gdyby postać je posiadała. Dodatkowo postać może wykorzystać drugą rękę do posługiwania się innym stylem walki z pełną skutecznością i bez żadnych strat na jakości tamtego stylu niezależnie od percpecji użytkownika tak długo, jak byłoby to możliwe, a w przypadku, gdyby był to styl Taijutsu - także tak, jakby posiadał w nim Specjalizację.
Iaidō | A Way Of Drawing Out Sword居合道
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Odnosi się do specyficznego stylu kenjutsu, który polega na płynnych, kontrolowanych ruchach wyciągania miecza z pochwy, uderzania lub cięcia przeciwnika oraz też usuwania krwi z ostrza, a następnie umieszczania go z powrotem w pochwie. Liniowy ruch i siła zastosowana do wyciągnięcia broni skutkuje cięciami, które są szybsze i silniejsze niż te wykonane mieczem już wyciągniętym. Powoduje to, że znający ten styl definitywnie mocniej atakuje z zaskoczenia. Skupia się on przede wszystkim na refleksie, niżeli typowej sile czy szybkości ciosów. Można go używać przy krótkich ostrzach (katana, wakizashi itd.). Pochwa miecza musi znajdować się przy pasie aby móc korzystać z stylu.

Szybkość, z jaką te techniki mogą być wykonywane - w szczególności początkowe uderzenie - jest taka, że ​​gdy jest wykonywana przez wprawnego użytkownika, może uniemożliwić wrogiemu ninja tworzenie pieczęci dłoni (a tym samym ninjutsu), wykorzystując małe luki w obronie przeciwnika, które te ruchy tworzą. To sprawia, że ​​są bardzo skuteczne przeciwko większości shinobi, a także w przypadku samoobrony. Nie jest skuteczny podczas wykonywania kombinacji oraz w totalnej ofensywie, gdyż ten styl opiera się przede wszystkim na odparciu ataku wroga oraz jego obezwładnieniu (czy to poprzez odpowiednia kontrę w ciało lub wybicie broni o ile to możliwe) podczas wyciągnięcia broni. Podczas dłuższych pojedynków, szermierz korzystający z tego stylu walki często odkłada miecz do pochwy by zyskać możliwość na ponowne potężne uderzenie.

Posiadając range B w Iaidō możemy dobyć miecza z pochwy i wykonać początkowy atak podczas szybkiego i dynamicznego ruch np. bieg bądź wyskok.
Posiadając range A w Iaidō możemy dobyć ostrza i wykonać atak bez utraty siły z niemal każdej pozycji, nawet tych mniej wygodnych, tak długo jak jest to fizycznie możliwe do wykonania.
Posiadając range S w Iaidō schowanie broni po wykonanym ataku jest znacznie szybsze i płynniejsze, dzięki czemu łatwiej o powrócenie do początkowej pozycji, pozwalającą na ponowne dobycie ostrza wraz z wykonaniem ataku.
Posiadając Siłę na poziomie 8 do stylu walki wykorzystać można również większe ostrza posiadające pochwę, jak np. No-dachi.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu użytkownik dobywając miecza, wykonuje cięcie z taką szybkością, że w rzeczywistości - są to trzy cięcia. Tak są też traktowane dla różnych technik - jako trzy oddzielne ataki mieczem, a nie jeden.
► Pokaż Spoiler | klon
Posiadane przedmioty
► Pokaż Spoiler
Maska przeciwgazowa
Koszt500 Ryō
Stack/Slot2/1
Maska zakładana na usta oraz nos, zapinana z tyłu głowy na mały zatrzask. Z boków maski znajdują się okrągłe filtry, które łatwo można wymienić.
Maska jest wielokrotnego użycia - jedyne co trzeba wymieniać, to filtr węglowy - jego koszt to 100 Ryō, kupując maskę ma ona od razu filtr. Stack/slot - 8/1.
Sakura no rūtsu | Sakura's roots さくらのルーツ
Koszt250 Ryō
Stack/Slot24/1
~~Medyczny specyfik wytworzony po raz pierwszy przez Mikan po jej dotarciu do Sakuragakure. Mikstura ma pomagać aniżeli szkodzić. Jednym z składników, tym któremu lek zawdzięcza swą nazwę są korzenie Wiśni, samych składników jest jednak znacznie więcej, a można do nich zaliczyć głównie faunę na jaką natknąć się można w Kraju Kwitnących Wiśni. Lek to dość rzadki, różowawy, słodkawy syrop, który po zażyciu wzmacnia wewnętrznie organizm, pomagając mu uporać się z zewnętrznymi, natrętnymi intruzami jak wirusy czy trucizny. Po zażyciu wytrzymałość postaci pod kątem właśnie takich zagrożeń traktowana jest jako o jeden wyższa, nie wzmacnia jednak ponad dziewiąty poziom wytrzymałości. Dodatkowym efektem, niekoniecznie pozytywnym jest podwyższona temperatura ciała. Sakura no rūtsu zażyć należy przed zostanie otrutym aby lek zadziałał. Jego żażycie po otruciu je daje efektu. Substancja trzymana w fiolkach. Jedna porcja to ilość jaką znaleźć można w standardowej sklepowej fiolce. Czas działania 8h.~~
Atuty
► Pokaż Spoiler
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna ChakraAtut wrodzony
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin: NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Sennin: RaitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Przyśpieszone Składanie PieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Ulepszony zmysł - Seitaro doskonałyAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Czułe punktyAtut nabyty
W zawodzie shinobi, często trzeba zabijać. Ba! Non stop właściwie trzeba kogoś zabijać. Nic więc dziwnego, że Ci są wytrenowani w jak najszybszym zabijaniu innych osób. A do tego, wymagana jest znajomość ciała. Nie każdy jest jednak medykiem, aby znać całą ludzką biologię. Zamiast tego, shinobi uczą się jedynie o tym, jak najlepiej i najszybciej kogoś zabić. Czułe punkty, gdzie uderzenie zostawia krytyczną ranę czy odpowiednie dawki trucizny do zabicia. Osoby z tym atutem zwyczajnie lepiej wiedzą te rzeczy, i wiedzą jak uderzyć żeby zabić, lub sprowadzić kogoś do nieprzytomności jednym dobrym ciosem.
Rozpoznanie pieczęci (Ninjutsu)Atut nabyty
Po zdobyciu znacznego doświadczenia, dany ninja jest w stanie orientować się w pewnych schematach i zachowaniach. W tym przypadku jest w stanie określić jakiej dziedziny technikę planuje wykonać przeciwnik. A jeśli widział bądź zna daną technikę, może być w stanie nawet to przewidzieć. Atut jest wielokrotnego wyboru, dla każdej dziedziny i stylu walki oddzielnie. By móc wykupić atut postać musi posiadać sporą wiedzę w zakresie danej dziedziny bądź posiadać ją rozwiniętą minimum na poziom B.
Bestialskie SakkiBiegłość
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki, zmniejszając jednocześnie koszt wzmocnienia do rangi E.
Kwiat LotosuBiegłość
Wielokrotna praktyka z trybem mędrca sprawiła, że posiadacz tej biegłości jest niemalże odporny na skamienienie. Wciąż nie może biegać, przemieszczać się i gromadzić chakry natury, jednak gdy gromadzi ją stojąc nieruchomo, nawet gdy zostanie rozproszony lub proces zostanie przerwany np. ciosem w plecy czy istnym trzęsieniem ziemi - zapanuje nad swoją energią i nie zostanie posągiem.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie ryō.
Odwrócony HiraishinBiegłość
Eksperci w wykorzystywaniu Techniki Latającego Boga Piorunów są w stanie nie tylko przenosić się do pieczęci, ale i w drugą stronę - pieczęci do siebie. W praktyce oznacza to, że posiadacz tej biegłości jest w stanie opanować Gyakū Hiraishin no Jutsu.
Inna drogaBiegłość
Kekkei Genkai są zdolnościami związanymi z więzami krwi i specyficzną chakrą. Jednak nawet one nie są sztywno zawarte w skale. Może przez specyficzne pochodzenie i geny, może przez trening, a może z jeszcze innego powodu, postać opanowała zaawansowany żywioł przy pomocy innych składowych elementów. W tym wypadku, jest w stanie władać Uwolnieniem Magnetyzmu poprzez mieszanie Uwolnienia Powietrza z Uwolnieniem Ziemi.
AktorBiegłość
Niejednokrotnie robota jako shinobi wymaga bardziej potajemnej pracy. Wymaga nas wdawania się w rolę jakiegoś prostego człowieka czy dostojnego arystokraty, po to aby zbliżyć się do naszego potencjalnego celu. Postać posiadająca tą biegłość staje się w tym naprawdę dobra i znacznie lepiej przychodzi jej podszywanie się pod inną osobę, niż przeciętnym shinobi. Nie ma najmniejszego problemu z przybieraniem różnych osobowości i jednocześnie jest bardzo dobra w kłamaniu. Taka osoba zarówno jest bardzo wyczulona na wszelakie kłamstwa innych osób, że znacznie łatwiej je wyłapać, a także kłamstwa takiej postaci nie odstają wręcz od prawdy. Oczywiście, dalej nie można mówić głupot, jednak podczas prób okłamania kogoś nie trzeba martwić się o jakieś drobniejsze luki w logice, bo postać ma tak gadane, że bez problemu to przejdzie jako prawda.
Still Not so perfect SeitaroWada
W wyniku walk został przeciążony, a następnie uszkodzony zmysł słuchu dawnego Kazekage. Po połączeniu się z drugim klonem Bunretsu zmysł ten został jednak częściowo odzyskany. Postać jest zwyczajnie przygłucha, trzeba przy niej czasami powiedzieć coś głośniej, bo inaczej nie zrozumie, jednak słyszy. Podczas posiadania tej wady nie można korzystać z atutu Ulepszonego Zmysłu Słuchu. W przypadku pozbycia się wady, dopiero po upływie kwartału czasu realnego można rozwinąć atut Ulepszonego Zmysłu Słuchu bądź ponownie korzystać z jego bonusów.
Obrazek
Awatar użytkownika
Norka
Posty: 954
Rejestracja: 29 lip 2022, 0:50
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Bagno

Drobna przysługa小さい恩
Tura22
Oryginał Seitaro & Oryginał Yui & Klon Seitaro
Czasem nasze życie jest zależne od szczegółów, które na pierwszy rzut oka wydają się być nieistotne, jednakże potem okazują się mieć ogromną wagę. Tak było w przypadku Seitaro, którego chwila zawahania sprawiła, że skończyło się, że dosyć spektakularnie został pociągnięty na ziemię. Upadek na ziemię niczym nie był przyjemny i postanowił winę za to zwalić na Yui. Dotychczas puszczał jej zgryźliwe komentarze mimo uszu, jednakże tym razem jego duma nie pozwoliła mu tego tak po prostu zostawić. Uchiha prychnęła.
Myślałam, że pracuję ze profesjonalistą, który potrafi od razu podjąć decyzję, a nie się wahać jak genin z Akademii – odgryzła się, by następnie wyciągnąć katanę z pochwy. Wbrew pozorom jednak jej celem nie był Seitaro, a jej podróbka, która leżała pod drzwiami. Yui przybrała ponownie odpowiednią pozycję, by złożyć jedną pieczęć i pokryć ostrze Uwolnieniem Wiatru. A potem zaś? Wykonała czyste cięcie, dosłownie ścinając swoją podróbę o głowę. W tym momencie ta po prostu zniknęła tak samo jak tutaj się pojawiła. Mógł potem zobaczyć, jak Yui – tym razem oryginał – przykłada jedną rękę do drzwi, a drugą robiła połówkę pieczęci tygrysa. – Żadnych śladów pułapek ani dodatkowych zabezpieczeń – odparła, by potem po prosty kopnąć w te drzwi z całej siły. Uderzenie z wodnego działa musiało je wystarczająco mocno osłabić. To co zaś zobaczyli potem… zapewne mogłoby otrzeć się o cud. Trzy poszukiwane przez nich kunoichi, związane… nieprzytomne. Jednak żywe. Mógł zobaczyć, jak surowa twarz Yui od razu łagodnieje. Bardzo ostrożnie podeszła do nich, obejrzeć z każdej strony. I gdy upewniła się, że jest bezpiecznie, chwyciła za wakizashi, by po prostu rozciąć te liny. Yui złożyła też pieczęcie, by pokryć swoje dłonie seledynową chakrą i zacząć dziewczyny naprzemiennie leczyć. – Żyją, ale ja nie jestem medykiem i musimy je wziąć czym prędzej do szpitala… Nie ma opcji, by w tym stanie je tachać przez te bagna. – Widać było po Yui, że biła się z myślami, co w tej chwili zrobić. Seitaro miał w kieszeni rozwiązanie problemu… pytanie tylko, czy postanowi z niego skorzystać?
Dodatkowe
Mapka bagien
Skala: 1 kratka - 500 metrów. Filtr w masce starczy na jeszcze ok.16 minut

Stan Seitaro: Obolałe plecy po upadku, lekko ograniczają ruchy ale do przeżycia.

Doppelganger Yui znajduje się jakieś 2m od Seitaro, bezwładnie siedzi opierając się o drzwi. Oryginał Yui jest za Seitaro, jakieś 3 metry.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2023, 0:59 przez Norka, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Prowadzone wątki
Przygody 3/3
贖罪道 | Droga do odkupienia - Maji Seitaro
心を慰めるために | Ku pokrzepieniu serc - Yokomine Yozora, Mitsukyevu Uiriamu, Takatsukasa Jugemu
活動中の諜報員 | Agentki w akcji! - Hoshino Aiya, Hoshino Haruka, Hoshino Megumi
Misje 5/4
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Inne 2/2
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bagno

Oryginał & klon 2
Kiedy było po wszystkim Seitaro zręcznie, zgodne ze sztuką Iadō schował katanę do pochwy i w zasadzie, to gotów był iść na przód, zostawić za sobą co się wydarzyło i do tego nie wracać. Yui jednak miała nieco inny plan, uznając, że na jednym zgryźliwym komentarzu nie poprzestanie. Dziwił jej się, zrobił jak chciała, chociaż nie musiał, uznając na tamten moment, że ma jakiś większy plan. Otóż nie miała, zwyczajnie wpieprzyła się w środek akcji nie znając jej przebiegu.
- Z nas dwojga to nie ty masz zły słuch, nie każ mi się powtarzać. - skwitował tylko, uznając tym samym temat za zakończony. Na wszelkie jej kolejne dogryzki machnie ręką, albo zignoruje zupełnie, nie widząc sensu w przekomarzaniu się. Dokładnie to byłoby wysoce nieprofesjonalne jak na shinobi ich poziomu. No właśnie, na jakim poziomie realnie stała Yui? Teoretycznie zdążył się o tym przekonać, ale jednak nie do końca. Przeczuwał, że ten stworzony klon posiadał jedynie ułamek potencjału członkini Fukei. Mimo wszystko za szybko to poszło, za sprawnie. Wciąż jednak nie przejawiał chęci do przekonania się, co potrafi ona i w szczególności jej oczy. Już zostało wspomniane, że to nie jest dobry moment. Niemniej odnotował w swojej głowie, by pamiętać o kimś takim jak Uchiha Yui.
Kiedy kopnęła w drzwi, a te rozpadły się jak domek zapałek uzmysłowił sobie również, że próba siłowania się z Uchihą raczej źle by się dla niego skończyła. Mniejsza o rozważania kto jak bardzo jest silny i co potrafi, bo ich oczom ukazała się trójka kunoichi. O dziwo nawet zabetonowany wyraz twarzy Majiego nieco zelżał, gdy okazało się, że żyją, choć wydawało mu się, że są mu obojętne i zależy mu tylko na potencjalnej nagrodzie za nie. Nic więcej. A jednak gdzieś tam daleko tliło się coś, co nazywało się empatią. Chyba. Samodzielnie nie potrafiłby tego zdefiniować.
I tak, w tej sytuacji on jeden miał rozwiązanie wręcz wzorowe. Jasnym jest, że nie będą taszczyć czwórki nieprzytomnych kobiet aż do Ame, choć gdyby faktycznie chciał być zgryźliwy, to by coś powiedział... albo chociaż w sumie. Raz się żyje.
- Aktywuj Susanoo i rzuć nimi jak gównem, może dorzucisz do Ame. - powiedział w zupełności poważnie, choć kącik jego ust ledwo zauważalnie zadrgał w niezauważalnym uśmieszku. Zanim Yui całkiem by się odpaliła wyciągnąłby ręce w obronnym geście, mówiąc, że to tylko taki żart. Trochę niewyrafinowany, ale co tam. - Teleportuję nas bezpośrednio. Daj mi... kilka sekund. - dodał zaraz potem, by wręczyć swoją katanę klonowi i podejść do jednej z dziewczyn, z którą do zaraz przeniósł się do Wieży Paina. Tak samo zrobił z drugą, trzecią, siwowłosą i na końcu Yui. Całość raczej nie zajęła mu dłużej niż kilkunastu sekund. Klona zaś na końcu zlikwidował.
Chakra17,414 - 3,500(jeśli dobrze liczę za 5 skoków w jedną stronę z dodatkową osobą i 5 samotnie) + 285 = 14,99
DisclaimerKto kurwa tak znerfił tego HnJ że ja się muszę bujać pojedynczo z każdą jedną osobą, zamiast przenieść wszystkie na raz.
DodatkoweKuroi Kaminari: 3/5 postów
Wykorzystywane techniki
► Pokaż Spoiler | oryginał
Hiraishin no Jutsu | Flying Thunder God Technique飛雷神の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieNałożenie pieczęci: Tygrys → Wół → Zając → Ptak → Wąż → Baran → Szczur → Wół → Dzik → Tygrys
Skok: brak
Kosztpołowiczny na skok dla pojedynczej osoby, standardowy za nałożenie pieczęci
ZasięgNieograniczony, jedynie do specjalnych pieczęci
WymaganiaKontrola chakry 8, posiadanie przynajmniej 1 innej techniki czasoprzestrzennej, Fūinjutsu rangi B
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Jedna z najznamienitszych technik czasoprzestrzennych. To uniwersalne jutsu pozawala użytkownikowi na natychmiastową teleportację do wcześniej pozostawionych pieczęci.

Każda pieczęć różni się w zależności od tego, kto ją nałożył. Wzór jest indywidualny i ustalany przez użytkownika. Pieczęci można nakładać również na ludzi. Nie znikają one nigdy - nawet po śmierci użytkownika, chyba że ten sam je usunie.
Każde utworzenie trzech pieczęci kosztuje 1 PD. Zniszczenie przedmiotu, na którym jest pieczęć lub jej usunięcie przez użytkownika nie zwraca PD.

Technika umożliwia przenoszenie wewnątrz jednej rzeczywistości, nie mogąc przenosić użytkownika między wymiarami.

Posiadając Sennina w Ninjutsu poprzez kontakt fizyczny możemy przenosić również jedną inną osobę, przedmiot lub summon do rozmiaru wielkiego wg standardowych kosztów techniki. By jednak przenieść istotę rozumną, suma wszystkich naszych statystyk musi być wyższa od sumy wszystkich statystyk owej istoty lub musi się ona nie opierać.
Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Ninjutsu możemy również przenosić summony do rozmiaru monstrualnego kosztem potrójnym.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Hiraishina.
Posiadane przedmioty
► Pokaż Spoiler
Maska przeciwgazowa
Koszt500 Ryō
Stack/Slot2/1
Maska zakładana na usta oraz nos, zapinana z tyłu głowy na mały zatrzask. Z boków maski znajdują się okrągłe filtry, które łatwo można wymienić.
Maska jest wielokrotnego użycia - jedyne co trzeba wymieniać, to filtr węglowy - jego koszt to 100 Ryō, kupując maskę ma ona od razu filtr. Stack/slot - 8/1.
Sakura no rūtsu | Sakura's roots さくらのルーツ
Koszt250 Ryō
Stack/Slot24/1
~~Medyczny specyfik wytworzony po raz pierwszy przez Mikan po jej dotarciu do Sakuragakure. Mikstura ma pomagać aniżeli szkodzić. Jednym z składników, tym któremu lek zawdzięcza swą nazwę są korzenie Wiśni, samych składników jest jednak znacznie więcej, a można do nich zaliczyć głównie faunę na jaką natknąć się można w Kraju Kwitnących Wiśni. Lek to dość rzadki, różowawy, słodkawy syrop, który po zażyciu wzmacnia wewnętrznie organizm, pomagając mu uporać się z zewnętrznymi, natrętnymi intruzami jak wirusy czy trucizny. Po zażyciu wytrzymałość postaci pod kątem właśnie takich zagrożeń traktowana jest jako o jeden wyższa, nie wzmacnia jednak ponad dziewiąty poziom wytrzymałości. Dodatkowym efektem, niekoniecznie pozytywnym jest podwyższona temperatura ciała. Sakura no rūtsu zażyć należy przed zostanie otrutym aby lek zadziałał. Jego żażycie po otruciu je daje efektu. Substancja trzymana w fiolkach. Jedna porcja to ilość jaką znaleźć można w standardowej sklepowej fiolce. Czas działania 8h.~~
Atuty
► Pokaż Spoiler
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna ChakraAtut wrodzony
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin: NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Sennin: RaitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Przyśpieszone Składanie PieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Ulepszony zmysł - Seitaro doskonałyAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Czułe punktyAtut nabyty
W zawodzie shinobi, często trzeba zabijać. Ba! Non stop właściwie trzeba kogoś zabijać. Nic więc dziwnego, że Ci są wytrenowani w jak najszybszym zabijaniu innych osób. A do tego, wymagana jest znajomość ciała. Nie każdy jest jednak medykiem, aby znać całą ludzką biologię. Zamiast tego, shinobi uczą się jedynie o tym, jak najlepiej i najszybciej kogoś zabić. Czułe punkty, gdzie uderzenie zostawia krytyczną ranę czy odpowiednie dawki trucizny do zabicia. Osoby z tym atutem zwyczajnie lepiej wiedzą te rzeczy, i wiedzą jak uderzyć żeby zabić, lub sprowadzić kogoś do nieprzytomności jednym dobrym ciosem.
Rozpoznanie pieczęci (Ninjutsu)Atut nabyty
Po zdobyciu znacznego doświadczenia, dany ninja jest w stanie orientować się w pewnych schematach i zachowaniach. W tym przypadku jest w stanie określić jakiej dziedziny technikę planuje wykonać przeciwnik. A jeśli widział bądź zna daną technikę, może być w stanie nawet to przewidzieć. Atut jest wielokrotnego wyboru, dla każdej dziedziny i stylu walki oddzielnie. By móc wykupić atut postać musi posiadać sporą wiedzę w zakresie danej dziedziny bądź posiadać ją rozwiniętą minimum na poziom B.
Bestialskie SakkiBiegłość
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki, zmniejszając jednocześnie koszt wzmocnienia do rangi E.
Kwiat LotosuBiegłość
Wielokrotna praktyka z trybem mędrca sprawiła, że posiadacz tej biegłości jest niemalże odporny na skamienienie. Wciąż nie może biegać, przemieszczać się i gromadzić chakry natury, jednak gdy gromadzi ją stojąc nieruchomo, nawet gdy zostanie rozproszony lub proces zostanie przerwany np. ciosem w plecy czy istnym trzęsieniem ziemi - zapanuje nad swoją energią i nie zostanie posągiem.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie ryō.
Odwrócony HiraishinBiegłość
Eksperci w wykorzystywaniu Techniki Latającego Boga Piorunów są w stanie nie tylko przenosić się do pieczęci, ale i w drugą stronę - pieczęci do siebie. W praktyce oznacza to, że posiadacz tej biegłości jest w stanie opanować Gyakū Hiraishin no Jutsu.
Inna drogaBiegłość
Kekkei Genkai są zdolnościami związanymi z więzami krwi i specyficzną chakrą. Jednak nawet one nie są sztywno zawarte w skale. Może przez specyficzne pochodzenie i geny, może przez trening, a może z jeszcze innego powodu, postać opanowała zaawansowany żywioł przy pomocy innych składowych elementów. W tym wypadku, jest w stanie władać Uwolnieniem Magnetyzmu poprzez mieszanie Uwolnienia Powietrza z Uwolnieniem Ziemi.
AktorBiegłość
Niejednokrotnie robota jako shinobi wymaga bardziej potajemnej pracy. Wymaga nas wdawania się w rolę jakiegoś prostego człowieka czy dostojnego arystokraty, po to aby zbliżyć się do naszego potencjalnego celu. Postać posiadająca tą biegłość staje się w tym naprawdę dobra i znacznie lepiej przychodzi jej podszywanie się pod inną osobę, niż przeciętnym shinobi. Nie ma najmniejszego problemu z przybieraniem różnych osobowości i jednocześnie jest bardzo dobra w kłamaniu. Taka osoba zarówno jest bardzo wyczulona na wszelakie kłamstwa innych osób, że znacznie łatwiej je wyłapać, a także kłamstwa takiej postaci nie odstają wręcz od prawdy. Oczywiście, dalej nie można mówić głupot, jednak podczas prób okłamania kogoś nie trzeba martwić się o jakieś drobniejsze luki w logice, bo postać ma tak gadane, że bez problemu to przejdzie jako prawda.
Still Not so perfect SeitaroWada
W wyniku walk został przeciążony, a następnie uszkodzony zmysł słuchu dawnego Kazekage. Po połączeniu się z drugim klonem Bunretsu zmysł ten został jednak częściowo odzyskany. Postać jest zwyczajnie przygłucha, trzeba przy niej czasami powiedzieć coś głośniej, bo inaczej nie zrozumie, jednak słyszy. Podczas posiadania tej wady nie można korzystać z atutu Ulepszonego Zmysłu Słuchu. W przypadku pozbycia się wady, dopiero po upływie kwartału czasu realnego można rozwinąć atut Ulepszonego Zmysłu Słuchu bądź ponownie korzystać z jego bonusów.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2023, 1:34 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Norka
Posty: 954
Rejestracja: 29 lip 2022, 0:50
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Bagno

Drobna przysługa小さい恩
Tura23
Oryginał Seitaro & Oryginał Yui & Klon Seitaro
Yui rzuciła jedynie Seitaro taki wzrok, że gdyby zabijał, to pewnie dawno był już martwy, jednak nie zamierzając tego dalej ciągnąć. Najwidoczniej doszli do podobnego wniosku – na ich poziomie to były trochę dziecinne przepychanki. Jeśli zaś chodziło o to, co Fukei tutaj zaprezentowała ciężko było mu dokładnie to określić. Kopia wydawała się być gorsza w szermierce od klona Uchihy, nie wspominając o tym, że nie miała dostępu do jej oczu. Co gdyby to oryginał Yui zerwał notkę i przyszłoby mu walczyć z kopią mającą dostęp do Sharingana – czy co gorsza – Mangekyo? To wtedy mogło być zdecydowanie bardziej upierdliwe. Analizując to, doszedł też do wniosku, że imitacja wydawała się wolniejsza niż prawdziwa Yui. I jak nie znał dokładnego działania tej techniki, mógł się domyślić, że tworzona kopia wcale nie była taka idealna i mogła być gorsza od oryginału. Jednakże sam fakt, że kobieta była Fukei zdecydowanie dużo powinno mu powiedzieć i że nie jest byle leszczem, co ledwo akademię ukończy.
Mimo że trójka kunoichi była dla niego jedynie potencjalnie większą nagrodą za wykonane zadanie, tak wciąż – gdzieś tam w głębi miejsca, gdzie normalny ludzie posiadali serce poczuł minimalną ulgę. Nie trwało to jednak długo, bowiem musiał rzucić swoje pięć groszy na temat przetransportowania dziewczyn do Ame. Yui odwróciła się w jego stronę, piorunując go sharinganem. Całe szczęście tym zwykłym.
Żebym zaraz tobą nie rzuciła – odparła jedynie, by zaraz westchnąć ciężko. – Ile my mamy lat? – mruknęła, tak że Seitaro ledwo był w stanie to usłyszeć, ale jednak dotarło. – Przeteleportować? Czy to ten sławny Hiraishin? – zapytała. Najwidoczniej sama Yui nie potrafiła tej techniki, ale posiadała o niej wiedzę. Całe szczęście cały proces poszedł całkiem sprawnie i mogli zająć się przeniesieniem dziewczyn. Yui stworzyła trzy klony, które zaczęły je nieść na rękach, by pobiec w stronę szpitala. Ostatni klon wziął nieprzytomną siwowłosą kobietę i gdzieś… poleciał. Najpewniej ogarniać Yamanakę.
Gdy pracownicy zobaczyli wbiegającą do środka Fukei z trójką nieprzytomnych dziewcząt, od razu zareagowali. Seiatro mógł być pod wrażeniem, jak szybko te znalazły się na noszach i były już pod opieką odpowiednich medyków. Wtedy dopiero też Yui odwołała klony, by wraz z Seitaro skierować się ponownie do gabinetu Saiyori, znów idąc przez te wszystkie korytarze. Uchiha zapukała i gdy padło słowo „wejść”. Kise wyprostowała się, widząc ich wchodzących. Fukei się ukłoniła.
Kise – sama… przychodzę z wieściami. Udało nam się nie tylko zdobyć kwiaty bagiennej lilii. Znaleźliśmy również dziewczyny… żywe. W ciężkim stanie, ale żyją. Oddaliśmy je pod opiekę lekarzy. Oprócz tego odnaleźliśmy także najpewniej siedzibę Klaunów, ale o szczegółach już porozmawiam z Shodaime – sama – złożyła kobiecie szybki raport. Gdy wspomniała o tym, że zespół Ino-Shika-Cho żył, na twarzy kobiety pojawiła się olbrzymia ulga. Spojrzała również na zwój, który podarowała jej Fukei. – Jest jego – dodała.
Saiyori przytaknęła jedynie głową, by podejść do jednej z gablot i wyciągnąć z niej dwie rzeczy – po pierwsze zwój, a po drugie mieszek. Zapewne wypełniony pieniędzmi. Następnie podeszła do Seitaro by mu je wręczyć.
Zgodnie z umową, panie Fumei. Dodatkowe wynagrodzenie za sprowadzenie naszych kunoichi i pusty zwój, by nie był pan stratny. Odpieczętowanie tych kwiatów byłoby niebezpieczne… W takim wypadku nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić pana jutro na siódmą rano na zabieg. Osobiście go przeprowadzę. Czy ma pan jeszcze jakieś pytania bądź chce coś dodać? – zapytała, spoglądając na Seitaro.
Dodatkowe
Mapka bagien
Skala: 1 kratka - 500 metrów. Filtr w masce starczy na jeszcze ok.16 minut

Stan Seitaro: Obolałe plecy po upadku, lekko ograniczają ruchy ale do przeżycia.

Doppelganger Yui znajduje się jakieś 2m od Seitaro, bezwładnie siedzi opierając się o drzwi. Oryginał Yui jest za Seitaro, jakieś 3 metry.
Obrazek
Prowadzone wątki
Przygody 3/3
贖罪道 | Droga do odkupienia - Maji Seitaro
心を慰めるために | Ku pokrzepieniu serc - Yokomine Yozora, Mitsukyevu Uiriamu, Takatsukasa Jugemu
活動中の諜報員 | Agentki w akcji! - Hoshino Aiya, Hoshino Haruka, Hoshino Megumi
Misje 5/4
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Inne 2/2
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bagno

Przekomarzanie się z Yui szybko zeszło na plan dalszy, ale jej reakcja nawet go rozbawiła. Na tyle, że gdy się obróciła na jego twarz wpełzł jeszcze większy, bardziej usatysfakcjonowany uśmiech. Jednak mina zrzedła mu dość szybko, gdy trzeba było zająć się nieprzytomnymi dziewczynami. Kiwnął twierdząco głową do Uchihy, że chodzi właśnie o Hiraishin no Jutsu. Zdecydowanie za dużo osób interesowało się tą techniką i wyciągało po nią łapy. Nie podobał mu się ten stan rzeczy, choć rozumiał dlaczego tak się dzieje. Nie miał też żadnej możliwości, by temu zapobiec. Wypadało zaakceptować rzeczywistość. W każdym razie zabrał się do roboty, niedługiej, ale jednak dość wymagającej. Mimo, że było to tylko naście sekund, to bez problemu odczuł dość znaczący ubytek chakry. Na tyle, że musiał przystanąć na chwilę i zamknąć oczy, gdy już wszyscy byli na miejscu. Ten stan raczej trwał tylko chwilę, po czym się uspokoił. Całą resztę pracy zostawił Yui i tylko podążył za nią w kierunku szpitala, gdzie czekała na nich fachowa opieka medyczna. Nie dziwił się temu, w końcu nie trafili do kliniki na absolutnym wypizdowie. Wysoki poziom świadczenia usług aż rzucał się w oczy, szkoda tylko, że taki był zarezerwowany głównie dla tutejszych. Dla Pana Seitaro było zapieprzanie po bagnach, zagadki, ryzyko zatrucia i w ogóle śmierci przy okazji. Ten stan rzeczy również musiał zrozumieć i zaakceptować, siłą rzeczy.
Krótko później wraz ze swoją przyzwoitką stanęli przed obliczem małżonki Cienia Deszczu. Przyzwoitka spełniła swoją rolę, składając zupełnie nieobszerny raport na temat wyprawy. Po twarzy Saiyori dało się bez problemu wyczytać ukontentowanie. Mógł uznać, że sprawa zakończona pomyślnie, choć pozostawała jeszcze kwestia samej operacji. Ta miała odbyć się jutro z samego rana, co Maji przyjął do zrozumienia. Dzień oczekiwania go nie zbawi, po prostu odpocznie w tym czasie, albo zajmie się innymi zupełnie niezobowiązującymi rzeczami.
- Polecam się na przyszłość, wyjątkowo nie mam żadnych pytań. Do zobaczenia nazajutrz. - odpowiedział jej tylko i po tym zabrał swoją należność i za pozwoleniem wyszedł z gabinetu, na odchodne posyłając spojrzenie okraszone uśmiechem do Yui. Jutro jedynie dopyta o szczegóły sprawy związane z siwowłosą. Nawet jeśli nie był upoważniony do takich informacji, to może chociaż wyjątkowo otrzymałby je, jako że podjął się tego zadania. Był zwyczajnie ciekawy co też wykryli.
Chakra14,99
DodatkoweKuroi Kaminari: 3/5 postów
Wykorzystywane techniki
► Pokaż Spoiler | oryginał
Hiraishin no Jutsu | Flying Thunder God Technique飛雷神の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieNałożenie pieczęci: Tygrys → Wół → Zając → Ptak → Wąż → Baran → Szczur → Wół → Dzik → Tygrys
Skok: brak
Kosztpołowiczny na skok dla pojedynczej osoby, standardowy za nałożenie pieczęci
ZasięgNieograniczony, jedynie do specjalnych pieczęci
WymaganiaKontrola chakry 8, posiadanie przynajmniej 1 innej techniki czasoprzestrzennej, Fūinjutsu rangi B
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Jedna z najznamienitszych technik czasoprzestrzennych. To uniwersalne jutsu pozawala użytkownikowi na natychmiastową teleportację do wcześniej pozostawionych pieczęci.

Każda pieczęć różni się w zależności od tego, kto ją nałożył. Wzór jest indywidualny i ustalany przez użytkownika. Pieczęci można nakładać również na ludzi. Nie znikają one nigdy - nawet po śmierci użytkownika, chyba że ten sam je usunie.
Każde utworzenie trzech pieczęci kosztuje 1 PD. Zniszczenie przedmiotu, na którym jest pieczęć lub jej usunięcie przez użytkownika nie zwraca PD.

Technika umożliwia przenoszenie wewnątrz jednej rzeczywistości, nie mogąc przenosić użytkownika między wymiarami.

Posiadając Sennina w Ninjutsu poprzez kontakt fizyczny możemy przenosić również jedną inną osobę, przedmiot lub summon do rozmiaru wielkiego wg standardowych kosztów techniki. By jednak przenieść istotę rozumną, suma wszystkich naszych statystyk musi być wyższa od sumy wszystkich statystyk owej istoty lub musi się ona nie opierać.
Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Ninjutsu możemy również przenosić summony do rozmiaru monstrualnego kosztem potrójnym.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Hiraishina.
Posiadane przedmioty
► Pokaż Spoiler
Maska przeciwgazowa
Koszt500 Ryō
Stack/Slot2/1
Maska zakładana na usta oraz nos, zapinana z tyłu głowy na mały zatrzask. Z boków maski znajdują się okrągłe filtry, które łatwo można wymienić.
Maska jest wielokrotnego użycia - jedyne co trzeba wymieniać, to filtr węglowy - jego koszt to 100 Ryō, kupując maskę ma ona od razu filtr. Stack/slot - 8/1.
Sakura no rūtsu | Sakura's roots さくらのルーツ
Koszt250 Ryō
Stack/Slot24/1
~~Medyczny specyfik wytworzony po raz pierwszy przez Mikan po jej dotarciu do Sakuragakure. Mikstura ma pomagać aniżeli szkodzić. Jednym z składników, tym któremu lek zawdzięcza swą nazwę są korzenie Wiśni, samych składników jest jednak znacznie więcej, a można do nich zaliczyć głównie faunę na jaką natknąć się można w Kraju Kwitnących Wiśni. Lek to dość rzadki, różowawy, słodkawy syrop, który po zażyciu wzmacnia wewnętrznie organizm, pomagając mu uporać się z zewnętrznymi, natrętnymi intruzami jak wirusy czy trucizny. Po zażyciu wytrzymałość postaci pod kątem właśnie takich zagrożeń traktowana jest jako o jeden wyższa, nie wzmacnia jednak ponad dziewiąty poziom wytrzymałości. Dodatkowym efektem, niekoniecznie pozytywnym jest podwyższona temperatura ciała. Sakura no rūtsu zażyć należy przed zostanie otrutym aby lek zadziałał. Jego żażycie po otruciu je daje efektu. Substancja trzymana w fiolkach. Jedna porcja to ilość jaką znaleźć można w standardowej sklepowej fiolce. Czas działania 8h.~~
Atuty
► Pokaż Spoiler
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna ChakraAtut wrodzony
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin: NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Sennin: RaitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Przyśpieszone Składanie PieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Ulepszony zmysł - Seitaro doskonałyAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Czułe punktyAtut nabyty
W zawodzie shinobi, często trzeba zabijać. Ba! Non stop właściwie trzeba kogoś zabijać. Nic więc dziwnego, że Ci są wytrenowani w jak najszybszym zabijaniu innych osób. A do tego, wymagana jest znajomość ciała. Nie każdy jest jednak medykiem, aby znać całą ludzką biologię. Zamiast tego, shinobi uczą się jedynie o tym, jak najlepiej i najszybciej kogoś zabić. Czułe punkty, gdzie uderzenie zostawia krytyczną ranę czy odpowiednie dawki trucizny do zabicia. Osoby z tym atutem zwyczajnie lepiej wiedzą te rzeczy, i wiedzą jak uderzyć żeby zabić, lub sprowadzić kogoś do nieprzytomności jednym dobrym ciosem.
Rozpoznanie pieczęci (Ninjutsu)Atut nabyty
Po zdobyciu znacznego doświadczenia, dany ninja jest w stanie orientować się w pewnych schematach i zachowaniach. W tym przypadku jest w stanie określić jakiej dziedziny technikę planuje wykonać przeciwnik. A jeśli widział bądź zna daną technikę, może być w stanie nawet to przewidzieć. Atut jest wielokrotnego wyboru, dla każdej dziedziny i stylu walki oddzielnie. By móc wykupić atut postać musi posiadać sporą wiedzę w zakresie danej dziedziny bądź posiadać ją rozwiniętą minimum na poziom B.
Bestialskie SakkiBiegłość
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki, zmniejszając jednocześnie koszt wzmocnienia do rangi E.
Kwiat LotosuBiegłość
Wielokrotna praktyka z trybem mędrca sprawiła, że posiadacz tej biegłości jest niemalże odporny na skamienienie. Wciąż nie może biegać, przemieszczać się i gromadzić chakry natury, jednak gdy gromadzi ją stojąc nieruchomo, nawet gdy zostanie rozproszony lub proces zostanie przerwany np. ciosem w plecy czy istnym trzęsieniem ziemi - zapanuje nad swoją energią i nie zostanie posągiem.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie ryō.
Odwrócony HiraishinBiegłość
Eksperci w wykorzystywaniu Techniki Latającego Boga Piorunów są w stanie nie tylko przenosić się do pieczęci, ale i w drugą stronę - pieczęci do siebie. W praktyce oznacza to, że posiadacz tej biegłości jest w stanie opanować Gyakū Hiraishin no Jutsu.
Inna drogaBiegłość
Kekkei Genkai są zdolnościami związanymi z więzami krwi i specyficzną chakrą. Jednak nawet one nie są sztywno zawarte w skale. Może przez specyficzne pochodzenie i geny, może przez trening, a może z jeszcze innego powodu, postać opanowała zaawansowany żywioł przy pomocy innych składowych elementów. W tym wypadku, jest w stanie władać Uwolnieniem Magnetyzmu poprzez mieszanie Uwolnienia Powietrza z Uwolnieniem Ziemi.
AktorBiegłość
Niejednokrotnie robota jako shinobi wymaga bardziej potajemnej pracy. Wymaga nas wdawania się w rolę jakiegoś prostego człowieka czy dostojnego arystokraty, po to aby zbliżyć się do naszego potencjalnego celu. Postać posiadająca tą biegłość staje się w tym naprawdę dobra i znacznie lepiej przychodzi jej podszywanie się pod inną osobę, niż przeciętnym shinobi. Nie ma najmniejszego problemu z przybieraniem różnych osobowości i jednocześnie jest bardzo dobra w kłamaniu. Taka osoba zarówno jest bardzo wyczulona na wszelakie kłamstwa innych osób, że znacznie łatwiej je wyłapać, a także kłamstwa takiej postaci nie odstają wręcz od prawdy. Oczywiście, dalej nie można mówić głupot, jednak podczas prób okłamania kogoś nie trzeba martwić się o jakieś drobniejsze luki w logice, bo postać ma tak gadane, że bez problemu to przejdzie jako prawda.
Still Not so perfect SeitaroWada
W wyniku walk został przeciążony, a następnie uszkodzony zmysł słuchu dawnego Kazekage. Po połączeniu się z drugim klonem Bunretsu zmysł ten został jednak częściowo odzyskany. Postać jest zwyczajnie przygłucha, trzeba przy niej czasami powiedzieć coś głośniej, bo inaczej nie zrozumie, jednak słyszy. Podczas posiadania tej wady nie można korzystać z atutu Ulepszonego Zmysłu Słuchu. W przypadku pozbycia się wady, dopiero po upływie kwartału czasu realnego można rozwinąć atut Ulepszonego Zmysłu Słuchu bądź ponownie korzystać z jego bonusów.
Obrazek
Awatar użytkownika
Norka
Posty: 954
Rejestracja: 29 lip 2022, 0:50
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Bagno

Drobna przysługa小さい恩
Tura24
Oryginał Seitaro & Oryginał Yui & Klon Seitaro
Zasoby chakry Seitaro się dosyć uszczupliły, aczkolwiek nie sprawiało to że nagle miałby tu zejść i potrzebować pomocy. Wszystko powoli zaczynało iść ku końcowi, a biorąc pod uwagę, że robił się późny wieczór – to zdecydowanie był dzień pełen wrażeń. Mimo że to nie było zapewne czego się spodziewał, gdy się stawił w szpitalu, to koniec końców nie wyszło tak najgorzej można by rzec? I nawet jeśli musiał zapracować sobie na leczenie w szpitalu, to wciąż widząc profesjonalizm tutejszych medyków mógł się czuć względnie pewny tego, że jego słuchem się zajmą na najwyższym poziomie. Było też w nim też jednak zrozumienie dla takiego stanu rzeczy, nic dziwnego, że dla wioski priorytetem było dobro jej własnych ludzi, aniżeli przypadkowego przybłędy, nawet jeśli ta przybłęda nosiła tytuł bohatera Baibai.
Wszelkie formalności z Saiyori zostały załatwione – dostał dodatkowe wynagrodzenie za uratowanie dziewcząt, a także kazano mu przyjść następnego dnia na zabieg. Kise słynęła z szanowania własnego czasu i bardzo rzadko kiedy pracowała ponad wyznaczone godziny, nic więc dziwnego, że zamierzała go przyjąć następnego dnia.
Dobra robota, Fumei – odparła do niego Yui jeszcze na odchodne, by przytaknąć mu głową. Nie był w stanie stwierdzić, czy się uśmiecha, bo znowu miała maskę na twarzy, jednak zabrzmiała, jakby w jej głosie była nutka uznania.
Następnego dnia stawił się na zabieg. Zgodnie z tym co było zapowiedziane – przeprowadzała go sama Kise Saiyori. Na znieczuleniu miejscowym przez co Seitaro był przez cały zabieg obecny, choć nikt mu niczego nie kroił, a żona Cienia Deszczu manipulowała czystą chakrą. Ze względu na znieczulenie, któremu został poddany nic nie czuł w tym miejscu ale po dobrych dwóch godzinach, kobieta stwierdziła, że jest po wszystkim. Uprzedziła jednak Seitaro, że słuch do pełnego działania wróci w ciągu kilku dni, bowiem organizm musiał się przyzwyczaić ponownie do słyszenia na poziomie, jak w przeszłości. Kazała mu przez pierwszy tydzień unikać wyjątkowo głośnych dźwięków i to był koniec jej zaleceń.
Po wykonanej operacji, Seitaro został przetransportowany do osobnej sali, gdzie mógł na spokojnie przebrać się ze swoich „operacyjnych” ciuszków i został wypisany. Nikt mu jednak nie udzielił dokładnych informacji na temat siwowłosej kobiety, Wychodząc ze szpitala i spoglądając w górę – mógł zobaczyć Saiyori spoglądającą na niego z okna swojego gabinetu.
Wynagrodzenie
Fumei Mesai - 50 PD, 100 PT 5 000 Ryō
Dodatkowo: Wyleczona wada "STILL NOT SO PERFECT SEITARO".

Zdobywasz następującą wiedzę na temat tych jutsu:

Kyōmen Shūja no Jutsu - Seitaro wie, że Gofu Kekkai może zostać dodatkowo zabezpieczone, że po zniszczeniu notki wyłania się kopia osoby, która ją zniszczyła. Wie, że ta może posiadać KG / Hiden, a także wydaje mu się, że te są słabsze niż oryginał.

Katon: Tenrō - Seitaro jest w stanie rozpoznać pieczęcie do tej techniki, wie że należy mieć Katon by jej użyć. Jest mniej więcej świadom działania, że utrudnia korzystanie z chakry, ale nie wie dokładnie w jaki sposób.
Słuch normikaWada
Po odzyskaniu słuchu przez Seitaro, ten nie wrócił jednak do pełnej chwały. Ex-Kazekage słyszy wszystko normalnie, tak jak zwyczajny w świecie człowiek, pomimo posiadania Atutu Ulepszonego Słuchu. Ze względu na to, nie może korzystać z bonusów wynikających z tego atutu przez okres dziewięćdziesięciu dni. Wada znika automatycznie po upłynięciu tego czasu.

Data uzyskania wady: 28.08.2023

Kod: Zaznacz cały

[wada name=Słuch normika]Po odzyskaniu słuchu przez Seitaro, ten nie wrócił jednak do pełnej chwały. Ex-Kazekage słyszy wszystko normalnie, tak jak zwyczajny w świecie człowiek, pomimo posiadania Atutu Ulepszonego Słuchu. Ze względu na to, nie może korzystać z bonusów wynikających z tego atutu przez okres dziewięćdziesięciu dni. Wada znika automatycznie po upłynięciu tego czasu.

[b]Data uzyskania wady:[/b] 28.08.2023
 [/wada]

Proszę nie zapomnieć zgłosić nagród w tym temacie

Norka (Hyuga Tsubaki) - 50 PB, 12 PD, 100 PT, 2 000 Ryō

Nie musi pan pisać z/t
Ostatnio zmieniony 28 sie 2023, 3:30 przez Norka, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
Prowadzone wątki
Przygody 3/3
贖罪道 | Droga do odkupienia - Maji Seitaro
心を慰めるために | Ku pokrzepieniu serc - Yokomine Yozora, Mitsukyevu Uiriamu, Takatsukasa Jugemu
活動中の諜報員 | Agentki w akcji! - Hoshino Aiya, Hoshino Haruka, Hoshino Megumi
Misje 5/4
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Inne 2/2
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ame no Kuni - Kraj Deszczu”