Śmierć po wygranym pojedynku może nie była czymś co planował, aczkolwiek po tym 'ostatnim' pocałunku, to już niczego nie żałował. No dobra, może żałował, ale to w tej chwili nie było aż takie ważne. "Bądź mój", w obecnej sytuacji... nie miał innego wyboru. Nawet gdyby istniał w tamtej chwili jakikolwiek inny wybór, to jego niema odpowiedź byłaby taka sama. To też mógł chyba umierać szczęśliwy.
Świat przed jego oczami zgasł i jak się okazało, nawet jeśli wylądował w czyiś ramionach to nie były to ramiona Śmierci. Świadomość wracała powoli, chociaż niekoniecznie Yoru był gotowy na ponowne starcie z rzeczywistością. Przynajmniej do momentu gdzie faktycznie zaczął otwierać oczy. Zamiast rozejrzeć się po otoczeniu skupił spojrzenie na Elysii. Serce mu biło jak szalone, a w głowie pojawiały się przeróżne obrazy. Musiał umrzeć i trafić do raju, prawda? Dlatego nawet nie przejmował się rumieńcem, który mógł pojawić się na jego twarzy. Powoli zaczął się podnosić, wpierw opierając się łokciami o ziemię. Najchętniej objąłby ją by...
Moment. Jak to w świecie żywych?
Samuraj zamrugał początkowo nieco zbity z tropu, dopiero z kolejnymi słowami Elysii, zaczynając łączyć wątki.. czy boli go gdzieś jeszcze? Zerknął odruchowo na swoją zmiażdżoną rękę, zaraz później dochodząc do wniosku, że faktycznie nie czuje żadnego bólu, a chyba powinien? - Nie.. nic mnie nie boli, czuje się świetnie. Dziękuje.. - Mógłby powiedzieć, że nie mogło być lepiej, ale patrząc po pozycji w jakiej się znajdował... to oczywiście, że mogłoby być. Mógłby ją na przykład porwać, założyć rodzinę...
"Chodźcie"
Odruchowo po raz pierwszy, nie licząc wstępnych oględzin własnych, oderwał wzrok od kobiety, by spojrzeć w kierunku znajomego głosu. Kiki! Najwidoczniej udało im się załatwić sytuację w komnacie obok? Yoru uśmiechnął się lekko, chociaż był to nieco zmieszany uśmiech.
- Niższe piętro... jasne. - Odpowiedział, chociaż nie zrywał się do wyjścia, z jednej strony nie miał takiej możliwości w obecnej chwili, a z drugiej... było tu całkiem komfortowo. - Powiesz mi co się działo..? - Zerknął jeszcze na Elysie, bo to było obecnie najpewniejsze źródło informacji.
Kiedy już jednak będą mieli okazję zebrać się z ziemi, Yoru na szybko poprawi swoje ubrania i podejdzie do ciała swojego przeciwnika. Po pierwsze odzyskać swoje ostrza, po drugie upewnić się czy ten na pewno nie żyje. Gdyby Garmr miał jakiś wisior czy coś podobnego, zabrałby go ze sobą i zwróciłby mu jego broń.
- To był dobry pojedynek, Garmr. Będę pamiętać twe imię aż do śmierci. - Skłonił się lekko. - Szczęściarzu. - Dodał cicho pod nosem, a kącik jego ust uniósł się w uśmiechu. Po tym odwrócił się do reszty, czy też wyszedł do nich z pomieszczenia.
- Reszta jest już na dole, ale sprawdziliście resztę pomieszczeń na tym piętrze? Są bezpieczne? - Zatrzymał tutaj spojrzenie na Kiki, bowiem Elysia była z nim. - Wolałbym nie zostawiać odkrytych pleców...
Świat przed jego oczami zgasł i jak się okazało, nawet jeśli wylądował w czyiś ramionach to nie były to ramiona Śmierci. Świadomość wracała powoli, chociaż niekoniecznie Yoru był gotowy na ponowne starcie z rzeczywistością. Przynajmniej do momentu gdzie faktycznie zaczął otwierać oczy. Zamiast rozejrzeć się po otoczeniu skupił spojrzenie na Elysii. Serce mu biło jak szalone, a w głowie pojawiały się przeróżne obrazy. Musiał umrzeć i trafić do raju, prawda? Dlatego nawet nie przejmował się rumieńcem, który mógł pojawić się na jego twarzy. Powoli zaczął się podnosić, wpierw opierając się łokciami o ziemię. Najchętniej objąłby ją by...
Moment. Jak to w świecie żywych?
Samuraj zamrugał początkowo nieco zbity z tropu, dopiero z kolejnymi słowami Elysii, zaczynając łączyć wątki.. czy boli go gdzieś jeszcze? Zerknął odruchowo na swoją zmiażdżoną rękę, zaraz później dochodząc do wniosku, że faktycznie nie czuje żadnego bólu, a chyba powinien? - Nie.. nic mnie nie boli, czuje się świetnie. Dziękuje.. - Mógłby powiedzieć, że nie mogło być lepiej, ale patrząc po pozycji w jakiej się znajdował... to oczywiście, że mogłoby być. Mógłby ją na przykład porwać, założyć rodzinę...
"Chodźcie"
Odruchowo po raz pierwszy, nie licząc wstępnych oględzin własnych, oderwał wzrok od kobiety, by spojrzeć w kierunku znajomego głosu. Kiki! Najwidoczniej udało im się załatwić sytuację w komnacie obok? Yoru uśmiechnął się lekko, chociaż był to nieco zmieszany uśmiech.
- Niższe piętro... jasne. - Odpowiedział, chociaż nie zrywał się do wyjścia, z jednej strony nie miał takiej możliwości w obecnej chwili, a z drugiej... było tu całkiem komfortowo. - Powiesz mi co się działo..? - Zerknął jeszcze na Elysie, bo to było obecnie najpewniejsze źródło informacji.
Kiedy już jednak będą mieli okazję zebrać się z ziemi, Yoru na szybko poprawi swoje ubrania i podejdzie do ciała swojego przeciwnika. Po pierwsze odzyskać swoje ostrza, po drugie upewnić się czy ten na pewno nie żyje. Gdyby Garmr miał jakiś wisior czy coś podobnego, zabrałby go ze sobą i zwróciłby mu jego broń.
- To był dobry pojedynek, Garmr. Będę pamiętać twe imię aż do śmierci. - Skłonił się lekko. - Szczęściarzu. - Dodał cicho pod nosem, a kącik jego ust uniósł się w uśmiechu. Po tym odwrócił się do reszty, czy też wyszedł do nich z pomieszczenia.
- Reszta jest już na dole, ale sprawdziliście resztę pomieszczeń na tym piętrze? Są bezpieczne? - Zatrzymał tutaj spojrzenie na Kiki, bowiem Elysia była z nim. - Wolałbym nie zostawiać odkrytych pleców...
Chakra5000 + 5000?
SpecjalizacjaBushidō / Bukijutsu
AtutyZwiększona odporność, Oburęczność, Ulepszony zmysł: Wzrok
► Pokaż Spoiler | Atuty
Zwiększona odpornośćAtut wrodzony
Organizm postaci jest wyjątkowy. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn, środków halucynogennych. Nie oznacza to, że jest ona odporna na ich negatywne działanie. Zwyczajnie znosi to lepiej niż przeciętna osoba. I co ciekawe, taka osoba może korzystać ze specyfików nie przejmując się zbytnio efektami ubocznymi, czerpiąc pełne zyski z tego typu środków i prawie żadnych efektów ubocznych. Oczywiście, wciąż może przedawkować i mieć z tego tytułu efekty uboczne, jednak występują one rzadziej niż u przeciętnej osoby.
Dodatkowo, nie ma szans, by taka postać zachorowała w sposób naturalny, choć wciąż umrze ze starości. Dodatkowo, celowe wprowadzenie przez kogoś choroby, np. wirusa do ciała, wciąż taką postać zarazi, jednak jej organizm będzie sobie radził z tą chorobą lepiej niż przeciętnie.
Innym plusem jest lepsza odporność postaci na przeciążenia organizmu, co przekłada się na to, że może działać nieznacznie dłużej w kryzysowych sytuacjach - ot, lepiej wytrzyma dłuższą i cięższą pracę fizyczną bez np. ryzyka przepukliny, wątroba tak szybko nie ulegnie alkoholowi, a przeciążenia chakry są dla niej mniej uciążliwe. Wciąż istnieją i mogą się pojawić, jednak w słabszej formie niż u przeciętnej osoby.
Dodatkowo, nie ma szans, by taka postać zachorowała w sposób naturalny, choć wciąż umrze ze starości. Dodatkowo, celowe wprowadzenie przez kogoś choroby, np. wirusa do ciała, wciąż taką postać zarazi, jednak jej organizm będzie sobie radził z tą chorobą lepiej niż przeciętnie.
Innym plusem jest lepsza odporność postaci na przeciążenia organizmu, co przekłada się na to, że może działać nieznacznie dłużej w kryzysowych sytuacjach - ot, lepiej wytrzyma dłuższą i cięższą pracę fizyczną bez np. ryzyka przepukliny, wątroba tak szybko nie ulegnie alkoholowi, a przeciążenia chakry są dla niej mniej uciążliwe. Wciąż istnieją i mogą się pojawić, jednak w słabszej formie niż u przeciętnej osoby.
Ulepszony zmysł nazwa zmysłuAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
- Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
OburęcznośćAtut nabyty
Ninja jednak jest takim zawodem, gdzie możliwość korzystania z obu rąk jest niezbędna. Czy to wrodzony, czy nabyty, atut ta sprawia, że dane postaci równie sprawnie posługują się obiema rękoma.
Techniki
► Pokaż Spoiler | Techniki & style
► Pokaż Spoiler | Iaidō
Iaidō | A Way Of Drawing Out Sword居合道
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Odnosi się do specyficznego stylu kenjutsu, który polega na płynnych, kontrolowanych ruchach wyciągania miecza z pochwy, uderzania lub cięcia przeciwnika oraz też usuwania krwi z ostrza, a następnie umieszczania go z powrotem w pochwie. Liniowy ruch i siła zastosowana do wyciągnięcia broni skutkuje cięciami, które są szybsze i silniejsze niż te wykonane mieczem już wyciągniętym. Powoduje to, że znający ten styl definitywnie mocniej atakuje z zaskoczenia. Skupia się on przede wszystkim na refleksie, niżeli typowej sile czy szybkości ciosów. Można go używać przy krótkich ostrzach (katana, wakizashi itd.). Pochwa miecza musi znajdować się przy pasie aby móc korzystać z stylu.
Szybkość, z jaką te techniki mogą być wykonywane - w szczególności początkowe uderzenie - jest taka, że gdy jest wykonywana przez wprawnego użytkownika, może uniemożliwić wrogiemu ninja tworzenie pieczęci dłoni (a tym samym ninjutsu), wykorzystując małe luki w obronie przeciwnika, które te ruchy tworzą. To sprawia, że są bardzo skuteczne przeciwko większości shinobi, a także w przypadku samoobrony. Nie jest skuteczny podczas wykonywania kombinacji oraz w totalnej ofensywie, gdyż ten styl opiera się przede wszystkim na odparciu ataku wroga oraz jego obezwładnieniu (czy to poprzez odpowiednia kontrę w ciało lub wybicie broni o ile to możliwe) podczas wyciągnięcia broni. Podczas dłuższych pojedynków, szermierz korzystający z tego stylu walki często odkłada miecz do pochwy by zyskać możliwość na ponowne potężne uderzenie.
Posiadając range B w Iaidō możemy dobyć miecza z pochwy i wykonać początkowy atak podczas szybkiego i dynamicznego ruch np. bieg bądź wyskok.
Posiadając range A w Iaidō możemy dobyć ostrza i wykonać atak bez utraty siły z niemal każdej pozycji, nawet tych mniej wygodnych, tak długo jak jest to fizycznie możliwe do wykonania.
Posiadając range S w Iaidō schowanie broni po wykonanym ataku jest znacznie szybsze i płynniejsze, dzięki czemu łatwiej o powrócenie do początkowej pozycji, pozwalającą na ponowne dobycie ostrza wraz z wykonaniem ataku.
Posiadając Siłę na poziomie 8 do stylu walki wykorzystać można również większe ostrza posiadające pochwę, jak np. No-dachi.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu użytkownik dobywając miecza, wykonuje cięcie z taką szybkością, że w rzeczywistości - są to trzy cięcia. Tak są też traktowane dla różnych technik - jako trzy oddzielne ataki mieczem, a nie jeden.
Szybkość, z jaką te techniki mogą być wykonywane - w szczególności początkowe uderzenie - jest taka, że gdy jest wykonywana przez wprawnego użytkownika, może uniemożliwić wrogiemu ninja tworzenie pieczęci dłoni (a tym samym ninjutsu), wykorzystując małe luki w obronie przeciwnika, które te ruchy tworzą. To sprawia, że są bardzo skuteczne przeciwko większości shinobi, a także w przypadku samoobrony. Nie jest skuteczny podczas wykonywania kombinacji oraz w totalnej ofensywie, gdyż ten styl opiera się przede wszystkim na odparciu ataku wroga oraz jego obezwładnieniu (czy to poprzez odpowiednia kontrę w ciało lub wybicie broni o ile to możliwe) podczas wyciągnięcia broni. Podczas dłuższych pojedynków, szermierz korzystający z tego stylu walki często odkłada miecz do pochwy by zyskać możliwość na ponowne potężne uderzenie.
Posiadając range B w Iaidō możemy dobyć miecza z pochwy i wykonać początkowy atak podczas szybkiego i dynamicznego ruch np. bieg bądź wyskok.
Posiadając range A w Iaidō możemy dobyć ostrza i wykonać atak bez utraty siły z niemal każdej pozycji, nawet tych mniej wygodnych, tak długo jak jest to fizycznie możliwe do wykonania.
Posiadając range S w Iaidō schowanie broni po wykonanym ataku jest znacznie szybsze i płynniejsze, dzięki czemu łatwiej o powrócenie do początkowej pozycji, pozwalającą na ponowne dobycie ostrza wraz z wykonaniem ataku.
Posiadając Siłę na poziomie 8 do stylu walki wykorzystać można również większe ostrza posiadające pochwę, jak np. No-dachi.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu użytkownik dobywając miecza, wykonuje cięcie z taką szybkością, że w rzeczywistości - są to trzy cięcia. Tak są też traktowane dla różnych technik - jako trzy oddzielne ataki mieczem, a nie jeden.
► Pokaż Spoiler | Hien
Hien | Flying Swallow 飛燕
KlasyfikacjaBushidō, Transformacja Kształtu
PieczęcieBrak, czas ładowania równy 5 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgAura do 2 metrów wokół przedmiotu z przelaną chakrą
Wymagania---
Samurajska wersja techniki Hien, będąca jedną z trzech podstawowych zdolności, jakich ci wojownicy wykorzystują w walce. Samuraj przesyła własną chakrę do przedmiotu lub broni jaką jest w stanie unieść w rękach, wzmacniając jej podstawowe właściwości jak wytrzymałość i ostrość oraz pozwalając za pomocą aury zmienić kształt i działanie broni. W porównaniu do Hien wykorzystywanego przez ninja, samurajowie nie mogą łączyć tej techniki z żywiołami, jednak ich kontrola nad aurą chakry oraz jej moc jest zdecydowanie większa.
Posiadając rangę B w Bushidō aura chakry pozostaje na przedmiocie jeszcze przez kilkanaście sekund po jego puszczeniu, co pozwala na skuteczne wykorzystywanie Hien z bronią dystansową jak np. łuki i kusze.
Posiadając rangę A w Bushidō samuraj zyskuje większą kontrolę nad aurą chakry otaczającą przedmiot, jaki ten wykorzystuje za broń. Dzięki temu nawet zwykły kij dzięki kształtowaniu chakry może przeistoczyć się w topór, młot czy jakąkolwiek inną broń.
Posiadając rangę S w Bushidō zwiększa się zasięg aury z 2 metrów wokół przedmiotu do 3,5 metra.
Posiadając Specjalizację w Bushido koszt techniki zmienia się na połowiczny C na turę.
Posiadając rangę B w Bushidō aura chakry pozostaje na przedmiocie jeszcze przez kilkanaście sekund po jego puszczeniu, co pozwala na skuteczne wykorzystywanie Hien z bronią dystansową jak np. łuki i kusze.
Posiadając rangę A w Bushidō samuraj zyskuje większą kontrolę nad aurą chakry otaczającą przedmiot, jaki ten wykorzystuje za broń. Dzięki temu nawet zwykły kij dzięki kształtowaniu chakry może przeistoczyć się w topór, młot czy jakąkolwiek inną broń.
Posiadając rangę S w Bushidō zwiększa się zasięg aury z 2 metrów wokół przedmiotu do 3,5 metra.
Posiadając Specjalizację w Bushido koszt techniki zmienia się na połowiczny C na turę.
► Pokaż Spoiler | Issen
Issen | Flash一閃
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry
PieczęcieZamach bronią
KosztStandardowy
Zasięg25m
WymaganiaAktywne Hien
Dystansowa technika, która wykorzystuje Hien do stworzenia potężnego ataku. Zasada działania jest identyczna do prekursora, po przelaniu chakry do przedmiotu wykonujemy nim zamach, podczas którego wybrana przez samuraja, skumulowana w orężu chakra opuszcza broń tworząc dystansowe ostrze - pocisk z chakry o mocy zależnej od wykorzystanej chakry i poziomu opanowania Hien przez samuraja. Po posłaniu pocisku, Hien przestaje działać, chyba że samuraj od razu opłaci dodatkowy koszt równy aktywacji wspomnianej techniki.
Przy trafieniu ostrze chakry atakuje z taką samą mocą, z jaką był wykonany zamach oraz z ostrością wykorzystanej broni, dodatkowo będąc wzmocnionym wykorzystaną chakrą.
Posiadając rangę A w Bushidō zasięg techniki zwiększa się o 10 metrów.
Posiadając rangę S w Bushidō zasięg techniki zwiększa się o kolejne 10 metrów.
Przy trafieniu ostrze chakry atakuje z taką samą mocą, z jaką był wykonany zamach oraz z ostrością wykorzystanej broni, dodatkowo będąc wzmocnionym wykorzystaną chakrą.
Posiadając rangę A w Bushidō zasięg techniki zwiększa się o 10 metrów.
Posiadając rangę S w Bushidō zasięg techniki zwiększa się o kolejne 10 metrów.
► Pokaż Spoiler | Ugokasenai Kame
Ugokasenai Kame | Unmovable Turtle動かせない亀
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry
PieczęcieBrak, czas ładowania równy 5 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie/Aura do 20 cm metrów wokół ubrania/zbroi
Wymagania---
Technika będąca wariacją w temacie Hien, jednak zamiast wzmacniania oręża polega ona na zapewnieniu lepszej defensywy poprzez przelanie chakry w noszoną zbroję czy też w ubranie - acz te drugie jest znacznie mniej skuteczne. Dlaczego? Otóż przelana chakra wzmacnia wytrzymałość przedmiotu w jaki jest przelewana, dlatego też im wytrzymalsza zbroja tym potężniejszy efekt posiada technika. Wizualnie działanie techniki można zauważyć po chakrze użytkownika, która zdaje się ulatywać, a następnie znikać z nałożonej zbroi.
Technika ochroni przed jutsu rangi B, chyba, że dana technika skupiona jest w jednym punkcie, bądź uderzenie ma Siłę porównywalną do 7 poziomu tejże statystyki.
Posiadając Specjalizację w Bushidō czas koncentracji chakry skraca się o 2 pieczęcie.
Posiadając rangę S w Bushidō technika wzmacnia swe działanie, jeszcze bardziej zwiększając wytrzymałość zbroi. Płacąc koszt Standardowy rangi A na turę jesteśmy w stanie ochronić się przed jutsu rangi A, tak długo, jak nie są one punktowe, bądź przed uderzeniami o Sile maksymalnie 8. Dodatkowo zmienia się efekt wizualny techniki - teraz zamiast ulatującego i znikającego dymu, zbroja otoczona jest przez niewielką energetyczną poświatę - aurę, która przy zderzeniu z czymkolwiek zdaje się być niezwykle twarda. Owe wzmocnienie jest niezwykle przydatne podczas obrony przed bardziej destrukcyjnymi technikami ninja, jak np. w starciu z jutsu katonu. Czas koncentracji chakry na wzmocnioną zbroję jest dwa razy dłuższy niż normalnie (10 pieczęci standardowo, 6 posiadając Specjalizację).
Technika ochroni przed jutsu rangi B, chyba, że dana technika skupiona jest w jednym punkcie, bądź uderzenie ma Siłę porównywalną do 7 poziomu tejże statystyki.
Posiadając Specjalizację w Bushidō czas koncentracji chakry skraca się o 2 pieczęcie.
Posiadając rangę S w Bushidō technika wzmacnia swe działanie, jeszcze bardziej zwiększając wytrzymałość zbroi. Płacąc koszt Standardowy rangi A na turę jesteśmy w stanie ochronić się przed jutsu rangi A, tak długo, jak nie są one punktowe, bądź przed uderzeniami o Sile maksymalnie 8. Dodatkowo zmienia się efekt wizualny techniki - teraz zamiast ulatującego i znikającego dymu, zbroja otoczona jest przez niewielką energetyczną poświatę - aurę, która przy zderzeniu z czymkolwiek zdaje się być niezwykle twarda. Owe wzmocnienie jest niezwykle przydatne podczas obrony przed bardziej destrukcyjnymi technikami ninja, jak np. w starciu z jutsu katonu. Czas koncentracji chakry na wzmocnioną zbroję jest dwa razy dłuższy niż normalnie (10 pieczęci standardowo, 6 posiadając Specjalizację).
► Pokaż Spoiler | Rei no Nami
Rei no Nami | Aura Wave霊の波
KlasyfikacjaBUSHIDŌ, KONTROLA CZAKRY
PieczęcieBRAK, CZAS KUMULACJI CHAKRY WYNOSI TYLE ILE ZŁOŻENIE 4 PIECZĘCI
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Samurajowie są specjalistami w bezpośredniej walce z przeciwnikami. Jednak czasami i oni potrzebują odzyskać trochę pola i zwiększyć dystans do swojego oponenta. Użytkownik skupia swoją aurę w ciele, by przy pomocy stąpnięcia lub wymachu bronią, wypuścić swoją aurę dookoła siebie, uderzając i odpychając wszystko na swojej drodze. Uderzenie można porównać do ciosu obuchem, który może zignorować fizyczne pancerze. Siła takiego uderzenia jest zależna od tego z jaką siłą je wykonamy:
Posiadając Sennina w Bushidō użytkownik może zdecydować na co będzie oddziaływała aura, może przykładowo wykluczyć z jej działania sojuszników czy dane elementy otoczenia. Nie potrzeba wymachu broni czy uderzenia w ziemię by wywołać falę.
Posiadając Specjalizację w Bushidō czas kumulacji chakry spada o połowę na każdej z rang. Użytkownik może ukierunkować aurę, wysyłając ją w konkretnych kierunkach, zamiast dookoła siebie. Aura uderza wtedy w formie stożka określonego przez użytkownika, a jej zasięg jest zwiększony dwukrotnie.
/code]
- D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D, zasięg fali równy 6 metrom wokół nas, aura zdolna jest popchnąć przeciwnika czy złamać/zniszczyć gałązki drzew, przesunąć mniejsze kamienie.
- C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C, zasięg fali równy 9 metrom wokół nas, aura zdolna przewrócić człowieka czy nadkruszyć skały.
- B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B, zasięg fali równy 12 metrom wokół nas, aura zdolna jest złamać kości zwykłym ludziom, doprowadzić do poważnych obrażeń czy obić drugiego człowieka, jak też złamać/zniszczyć drzewa o cienkim pniu. Czas kumulacji chakry wzrasta o 1 dodatkową pieczęć. Wymagania: Bushidō B.
- A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A, zasięg fali równy 15 metrom wokół nas, aura potrafi już zabić co słabsze osoby gruchocząc im kości czy też dotkliwie zranić bardziej wytrzymałych. Drzewa czy też ściany nie są problemem i zostają zburzone. Czas kumulacji chakry jest o 2 pieczęcie dłuższy względem podstawowego jego czasu. Wymagania: Bushidō A.
- S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S, zasięg fali równy 18 metrom wokół nas, aura jest w stanie zmiażdżyć słabsze osoby. Stanowi nie mniejsze zagrożenie dla bardziej zaprawionych w boju mając wystarczająco siły, by nie tylko pogruchotać kości, ale też zmiażdżyć organy wewnętrzne. Zdemolowanie całych budynków za pomocą tego poziomu nie sprawia problemu. Czas kumulacji chakry zostaje zwiększony o dodatkowe 6 pieczęci względem podstawowego jego czasu. Wymagania: Bushidō S.
Posiadając Sennina w Bushidō użytkownik może zdecydować na co będzie oddziaływała aura, może przykładowo wykluczyć z jej działania sojuszników czy dane elementy otoczenia. Nie potrzeba wymachu broni czy uderzenia w ziemię by wywołać falę.
Posiadając Specjalizację w Bushidō czas kumulacji chakry spada o połowę na każdej z rang. Użytkownik może ukierunkować aurę, wysyłając ją w konkretnych kierunkach, zamiast dookoła siebie. Aura uderza wtedy w formie stożka określonego przez użytkownika, a jej zasięg jest zwiększony dwukrotnie.
Ekwipunek
► Pokaż Spoiler | Cienioostrze
Cienioostrze
Koszt???
Stack/slot1/1
Katana o ostrzu długości 72cm oraz rękojeści długiej na 30cm. Garda jest w formie swastyki. Cała katana jest czarna, w dotyku wydaje się być chłodna i "wilgotna". Cienioostrze nigdy się nie stępi, jest również zdecydowanie bardziej wytrzymałe na uszkodzenia mechaniczne niż bronie z normalnej stali. Katana posiada też specjalną właściwość jakim jest waga dopasowana do użytkownika, tak by w jego rękach zawsze leżała tak dobrze jak bronie do których przywykł. Katana z cienioostrza jest bardzo słaba na wpływ ognia, miecz bardzo szybko i łatwo deformuje się pod wpływem wysokich temperatur. Na dodatek jeśli cienioostrze jest wykorzystywane na słońcu lub przy innym dużym źródle światła, traci wszystkie swoje właściwości i zachowuje się jak zwyczajna katana kiepskiej jakości, zachowując jednak swoją słabość na ogień.