KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy za każdą osobę
ZasięgZależny od rangi Shintenshin no Jutsu
Ranga Shintenshin no Jutsu | Zasięg bez pieczęci | Zasięg z pieczęcią |
D | 50 m | 100 m |
C | 125 m | 250 m |
B | 250 m | 500 m |
A | 500 m | 1000 m |
S | 1000 m | 2000 m |
Wymagania---
Technika telepatii, która umożliwia wysłanie dowolnej osobie wiadomości a także odsłuchanie jej odpowiedzi. Wiadomość może dodatkowo zostać "wzmocniona" poprzez obrazy oraz emocje.
Istnieje możliwość udostępnienia zdolności innemu shinobi za pomocą dotyku; samemu kontrolując, z kim łączność zostanie nawiązana.
Istnieje specjalne urządzenie, które pozwala na połączenie się z masową liczbą osób a także na bardzo duże odległości. Należy jednak pamiętać, że zarówno połączenie się z większą liczbą osób, jak i na ogromne odległości jest obciążające dla organizmu Yamanaki - zwiększa ciśnienie krwi, wywołuje osłabienie, w najgorszych przypadkach omdlenie.
Posiadając Rangę B w Shintenshin no Jutsu można połączyć się maksymalnie z trójką osób.
Posiadając Rangę A w Shintenshin no Jutsu można połączyć się maksymalnie z piątką osób.
Posiadając Rangę S w Shintenshin no Jutsu można połączyć się maksymalnie z siódemką osób.
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu by połączyć się z masową liczbą osób nie potrzeba dłużej specjalnego urządzenia. Wymagana jest za to Kontrola Chakry na poziomie 10.
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Fūinjutsu, Przepływ Chakry, Technika pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Dzik → Ptak → Dzik → Wąż → Smok → Ptak → Pies → Małpa → Ptak → Tygrys
Korzystanie: Baran
KosztPodwójny za nałożenie pieczęci, połowiczny za turę za jedną osobę podczas korzystania
ZasięgDotykowy podczas nakładania pieczęci, dowolny podczas korzystania
WymaganiaKontrola Chakry 10, Fūinjutsu rangi B
Jutsu, które umożliwia połączenie telepatyczne pomiędzy użytkownikiem, a osobą, na którą zostanie nałożona charakterystyczna pieczęć, całkowicie znosząc ograniczenia dystansu, jakie istnieją w wyjściowej technice. Technika umożliwia wysyłanie oraz odsłuchiwanie wiadomości, a te dodatkowo mogą zostać wzmocnione obrazami oraz emocjami. Samo nałożenie pieczęci nie jest problemem, za to korzystanie z techniki jest obciążające dla organizmu Yamanaki - zbyt długie lub częste używanie techniki może skutkować bólem głowy, a nawet migreną (do decyzji MG).
Istnieje możliwość połączenia się z wieloma osobami, tak długo jak posiadają one nałożoną pieczęć. W zależności od decyzji Yamanaki, może nawiązywać połączenie pojedynczo z każdą osobą, oraz stworzyć swoistą "konwersację" dla nich wszystkich.
Każde utworzenie trzech pieczęci kosztuje 1 PD. Raz nałożona pieczęć zdjęta może zostać wyłącznie przez osobę, która ją nałożyła; zdjęcie pieczęci nie zwraca PD.
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu możliwe jest korzystanie z techniki bez pieczęci.
Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu Istnieje możliwość udostępnienia połączenia osobie trzeciej z kimś, kto posiada nałożoną pieczęć; wymagany jest wtedy dotyk.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Sakura Fūin.
Jeśli osoba, na którą nałożona jest pieczęć posiada 8 poziom Kontroli Chakry lub większy może połączyć się z użytkownikiem, który ją nałożył (to on płaci wtedy koszty chakry). W przypadku posiadania przez tę osobę Fūinjutsu na poziomie B, wymóg KC spada do 7.
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Pies → Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci z ziemi wyrastają grube belki tworzące wytrzymałą połowę kopuły. Jak większość technik Mokutonu charakteryzuje się sporą odpornością ze względu na materiał z jakiego jest stworzona.
Posiadając rangę A w Mokuton jesteśmy w stanie utworzyć pełną kopułę chroniąc siebie lub więżąc przeciwnika wewnątrz. Koszt jest wtedy Podwójny.
Posiadając rangę S w Mokuton wytrzymałość kopuły rośnie i jest ona w stanie wytrzymać poważniejsze ataki.
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Zając → Małpa
KosztStandardowy na turę
WymaganiaKontrola Chakry 5
Jedna z najbardziej podstawowych medycznych technik, stosowana nie bezpośrednio do leczenia, a do analizy ciała naszego pacjenta. Skupiając medyczną chakrę w dłoniach, otacza je jasnofioletowa barwa. Następnie, przykładając dłonie do pacjenta, jesteśmy w stanie zidentyfikować co mu dolega. Gdzie znajduje się problem (np. w wątrobie/płucach) oraz jakiego rodzaju on jest (np. trucizna, choroba).
Wraz z rozwojem Iryō Ninjutsu możemy z większą pewnością wykryć, czy dana osoba padła ofiarą trucizny. Wykryjemy tylko truciznę o randze równej bądź niższej od naszej rangi Iryō Ninjutsu. W przeciwnym razie wiemy, że pacjent ma np. problem z płucami. Oznacza to, że posiadając Iryō Ninjutsu na randze B wykryjemy, że problemem są trucizny o randze D, C i B oraz gdzie znajduje się problem. W przeciwnym razie, dowiemy się tylko, że problem znajduje się w konkretnym miejscu. Sytuacja ta, zależnie od MG, może dotyczyć też rzadszych bądź bardziej specyficznych chorób.
Posiadając rangę B w Iryō Ninjutsu jesteśmy również w stanie ocenić sprawność ciała osoby nie posiadającej żadnych ran. Gdzie ma słabsze mięśnie/kości, a gdzie te silniejsze. Jesteśmy również w stanie ogólnie ocenić jej siłę, wytrzymałość, szybkość.
Posiadając rangę A w Iryō Ninjutsu jesteśmy w stanie rozpoznać nawet przyczynę śmierci osoby, tak długo, póki wszystkie niezbędne elementy są na miejscu. Nie wykryjemy, że przyczyną śmierci była trucizna blokująca drogi oddechowe, jeśli został sam szkielet.
Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu jesteśmy w stanie rozpoznać nawet drobnoustroje, normalnie niezauważalne.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęcieDzik → Wół → Wąż → Zając → Szczur → Tygrys → Małpa → Koń → Ptak → Zając → Koń → Wąż
KosztRóżny
ZasięgWzroku
WymaganiaMokuton S
DodatkoweTechnika kosztuje 30 PT
Prosta w zamyśle technika, która pozwala stworzyć drewniane istoty, służące jako pomoc czy to w domowych czynnościach, czy to podczas batalii. Technikę można użyć na wielu poziomach, od tworzenia niewielkich istot, po tworzenie nawet istnego entowego wsparcia:
- D: koszt Podwójny rangi D (minimum 5 chakry) za utworzenie, Standardowy rangi D (minimum 3 chakry) utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty sięgają może do kolana i wyglądem przypominają owoce, warzywa czy kwiaty z rękoma i nogami oraz widoczną twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 4;
- C: koszt Podwójny rangi C za utworzenie, Standardowy rangi C utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty sięgają do pasa i wyglądem przypominają krzewy, większe kwiaty, wydłużone owoce czy warzywa czy patyczaki z rękoma i nogami, a także widoczną twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 5;
- B: koszt Podwójny rangi B za utworzenie, Standardowy rangi B utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty są wielkości człowieka i wyglądem przypominają krzewy, niewielkie drzewa i masywniejsze krzewy z rękoma, nogami i twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 6;
- A: koszt Podwójny rangi A za utworzenie, Standardowy rangi A utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty mają jakieś 2.5 metra wzrostu (rozmiar Duży) i wyglądem przypominają drzewa z rękoma, nogami i twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 7;
- S: koszt Podwójny rangi S za utworzenie, Standardowy rangi S utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty są wielkości wyrośniętych drzew (rozmiar Wielki) z tym, że posiadają widoczne ręce, nogi oraz twarz. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 8;
Użytkownik ma prawo decydować o wyglądzie tworzonych istot.
Posiadając Sennina Mokutonu możemy manipulować statystykami istot w granicy jednego poziomu. Ich łączna ilość musi się jednak zgadzać. Możemy więc np. osłabić Siłę jednej istoty o 1 poziom, by zwiększyć jej Wytrzymałość o 1 poziom. Możemy to zrobić jednak tylko przy tworzeniu i nie możemy potem tego zmienić.
Posiadając Specjalizację w Mokutonie koszty tworzenia maleją do Standardowego, zaś koszty utrzymania do Połowicznego na turę. W przypadku poziomu D miniumum wynosi 3 chakry za stworzenie i 1 chakry za utrzymanie.
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Ptak → Pies → Szczur → Wąż
KosztPodwójny na Turę
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci jesteśmy w stanie wysunąć do 3 niezwykle wytrzymałych belek drewna w zasięgu techniki. Każda z nich może się wysunąć na wysokość 10m. Użytkownik musi ciągle trzymać pieczęć Węża by móc dowolnie nimi manipulować. Jutsu ma szeroki zakres działania gdyż możemy nim podtrzymać walący się budynek, stworzyć sobie most czy nawet opleść kogoś unieruchamiając go. W ostatnim przypadku by wyrwać się z objęć drewnianych więzów trzeba mieć nadludzko dużo Siły (8).
Posiadając rangę S w Mokuton jesteśmy w stanie stworzyć do 5 belek.
Posiadając rangę S oraz Specjalizacje w Mokuton Siła wymagana do wyzwolenia się wzrasta do 9.