• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Saban'na Gōrudo to Makkuro

Ciężko nazwać je oddzielnymi lokacjami, znajdującymi się poza znanymi kontynentami. W gruncie rzeczy nie wiadomo, gdzie one do końca leżą. Tak jak możliwe jest dostanie się do każdej z nich tym czy innym sposobem, nikt nie podjął się trudu, by oznaczyć je na mapie. Może na to mieć wpływ fakt, że niewiele osób ma do nich dostęp dzięki podpisaniu paktu z odpowiednią grupą zwierząt.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Saban'na Gōrudo to Makkuro

Sawanna Złota i Czerni; Saban'na Gōrudo to Makkuro (サバンナゴールドとブラック)
Ta gigantyczna kraina o nieznanej nikomu lokalizacji jest domem nie tylko dla gigantycznych kotów, ale i wszelkiej maści zwierząt innych gatunków koegzystujących z wielkimi kotowatymi. Nazwa krainy jest nazwą mocno uogólniającą ponieważ w praktyce dzieli się ona na dwie części. Pierwszą z nich jest sawanna "faktyczna" - stanowiąca bardziej tropikalne, zalesione rejony, gdzie można spotkać jaguary, tygrysy oraz lwy. Drugą częścią Sawanny Złota i Czerni są góry. Na ich bezdrożach nieostrożny podróżnik może natknąć się chociażby na pantery. Wszystkie podgatunki lampartów żyją tutaj ze sobą w pełnej zgodzie.

Lamparty posiadają wiele tradycji i obyczajów, które odbywają się właśnie na Saban'na Gōrudo to Makkuro. Jednym z nich tak zwane "Wielkie Polowanie" - wielkie łowy, w których lamparty oraz wybrani przez nich ludzie podpisani na pakcie uczestniczą by pozbyć się problemów, które mogły zawitać do ich krainy. Innym obrzędem jest zaś "Ostatnie Polowanie" - gdy więź między człowiekiem na pakcie podpisanym, a lampartami się rozchodzi, wspólnie polują na wybraną zdobycz, by jeden ostatni raz zacisnąć ze sobą więzi. W obu jednak tych przypadkach lamparty traktują to jako "swoje" święta i wymuszają na ludziach dostosowanie się do ich zachowań... jak choćby pozbycie się ubrań.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Czas się pożegnać別れを告げる時間
Tura10/?
Pojawienie się w sawannie mogło obudzić w dawnym Kazekage nostalgiczne uczucia i falę wspomnień. Te uczucia jednak były oddalane innymi - tradycją lampartów, która wymuszała na nim rozebranie się do noga. I to nie przez wzgląd kompleksu czy jakiegoś wstydu. Kto normalny chodzi i robi rzeczy nago? Trochę... dziwnie. Przynajmniej dla człowieka. Mimo wszystko przywitał się z Sanjim i zaczęli się rozbierać. Chłopak, choć młody, nie zdawał się przejąć bliznami na ciele Mesaia, ani nawet zawiesić na nim dłużej wzroku. Możliwe, że nie było to potrzebne mu do szczęścia i spokojnie odłożył wszystko po drugiej stronie drzewa. Nawet wdali się w rozmowę.
-Ja uczestniczę w Wielkim Polowaniu. Dla ciebie zaś, to polowanie jednocześnie będzie Ostatnim Polowaniem. - wyjaśnił spokojnie, zanim nie niespodziewani goście ich nie "przywitali".
Oboje uniknęli jakichś ataków, a duet zwierząt zdawał się być ukontentowany. Choć pantera zdawała się mieć jakiś zirytowany wyraz twarzy, gdy spojrzał jej w oczy dostrzegł coś... znajomego. Szybko jednak obróciła głowę i podeszła bliżej lwa.
-Już teraz. To nie jakieś ludzkie święta wymagające oficjalnego rozpoczęcia. - odpowiedział mu lew, zanim nie zapytał dwójki zwierzęcych przybyszy -Nadal na północy?
-Tak. Wciąż w górach, choć szykuje się do zejścia z nich wnioskując po znalezionych śladach i rannych panterach. - odparła Akita.
-Musimy się śpieszyć. - dodał Kiba męskim, acz młodym głosem. Ustawił się tak, że prawie położył się dookoła Sanjiego.
-Jak ruszymy, będziemy trzymać szybkie tempo. Nadążajcie. Jakieś pytania? - rzucił zachrypniętym głosem lew, a szatyn pokręcił przecząco głową.
Tylko tak stojąc i myśląc wiedział, skąd kojarzył "Akitę". Jedna z panter, która zginęła na wojnie, wspominała o swojej siostrze często, motywując się do bitwy słowami w stylu "szybki wpierdol i na polowanko z siostrą". Niestety, podobnie jak wielu towarzyszy zwierzęcych, oddał życie w boju.
NPCHoga Sanji - Wysłannik lampartów
NPC??? - Czarny lew
NPCKiba - Tygrys
NPCAkita - Pantera
Podział Bunretsu
► Pokaż Spoiler
10k chakry
Kubera no Ippa
Kaze no Ha
Kabura nr 1:
Kabura nr 2:
Torba biodrowa nr 1: bandaż 4m,
Torba biodrowa nr 2:, 25m stalowej żyłki, 4x kartka papieru(Raiko Kenka), 1x średni zwój:
Płaszcz Seitaro: -

Plakietka do techniki Raikō Kenka na nadgarstku
Sznureczek od Midoro z techniką Kagayaku Rantan no Jutsu
Sznureczek na drugim nadgarstku ze swoją własną chakrą(Kagayaku Rantan no Jutsu)
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Odpowiedź Sanjiego była prosta, klarowna i nie wymagała wiadomości zwrotnej. Seitaro przyjął do zrozumienia i nie pociągnął tematu, tym bardziej że chwilę później padł ofiarą pozorowanego ataku. Ataku, którego uniknął, co zostało już wspomniane po dwakroć przynajmniej. Kolejna odpowiedź przyniosła cień zadowolenia na twarzy Seitaro. Nie przepadał bowiem za oficjalnymi, patetycznymi wstępami. Od razu z grubej rury, same mięso i konkrety... chociaż konkretów było zdecydowanie za mało jak na zadanie, którego mieli się podjąć. Najsampierw wsłuchał się w krótką wymianę zdań między inteligentnymi zwierzętami, a dopiero potem zabrał głos, zapytany o to.
- Standardowe pytania. Nie przypominam sobie bym kiedykolwiek miał do czynienia z chimerą. Czego można się po takiej spodziewać, poza wspomnianą trucizną i tego, na co wskazuje definicja nazwy tej istoty? Z tego, co już usłyszałem trucizna wskazuje na obecność gada w organizmie chimery. Co ze śladami? Na co wskazywały? - cała ta sprawa aż nazbyt śmierdziała mu wykorzystaniem Kimera no Jutsu, aczkolwiek tą myślą już się nie podzielił. Nie przypuszczałby, aby takie istoty istniały w naturze. Rzecz jasna mógł się mylić. Równie dobrze mogło wyjść na to, że chimery to rzadki element fauny krainy lampartów, o czym nie wiedział nie zainteresowawszy się wcześniej. Najwyżej zostanie wyprowadzony z błędu, a na miejscu już prowadzony swoją wiedzą i doświadczeniem zweryfikuje informacje. A tymczasem potwierdził gotowość do drogi i ruszył wraz z resztą, próbując w trakcie przyzwyczajać się do wciąż doskwierającej nagości. Przypomniał sobie również skąd kojarzy Akitę, lecz zrezygnował z próby podjęcia drażliwego tematu. Nie teraz, może później, może nigdy.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2023, 1:34 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Czas się pożegnać別れを告げる時間
Tura11/?
Praktyczność wypowiedzi zwierząt, ale także Sanjiego były miłe dla osoby, która taki tryb życia preferowała. Bez zbędnych ozdób czy formalności. Z tego względu, gdy mieli ruszać zadano jeszcze pytania o... pytania. Dawny Kazekage miał ich kilka. Lew chwilę się zastanowił, prawdopodobnie przypominając sobie wszystkie szczegóły, których się dowiedział.
-Bestii walczącej. Z tego co widzieliśmy po śladach, jest to połączenie jakiegoś kopytnego zwierzęcia i kotowatego. Przednie łapy miał podobne do lwich, gdy tylne do tych końskich. - wyjaśnił spokojnie -Trucizna powoduje paraliż oraz wyniszcza organy w dłuższej perspektywie czasu.
-Prawdopodobnie posiada skrzydła. - dodała Akita, przeciągając się -Ślady czasami znikały i pojawiały się w zbyt wielkiej odległości i zbyt płytkie, by sugerować skok. Niestety, trucizna prawdopodobnie też przy okazji niszczenia organów, powoduje problemy z pamięcią. Nikt z tych, co przetrwał nie mógł sobie przypomnieć szczegółów ataku. - doprecyzowała.
-To co, więcej pytań w drodze? - zapytał Kiba, przeciągając się, a czarny lew skinął głową.
-Ruszajmy! - potwierdził. -Trzymajcie dystans. - dodał, gdy ruszył biegiem.
Ruszyli biegiem, trzy zwierzęta szybko wyprzedziły resztę, choć Mesai bardzo sprawnie nadgonił. Dziwne uczucie biegać nago. Co miał więc powiedzieć Sanji, który zamiast biec... leciał? Na to wychodziło. Krajobraz się zmieniał i po kilkunastu minutach pojedyncze skały stawały się coraz bardziej popularnym widokiem, a góry - coraz bliższe. Wkrótce znaleźli się przy jednej z pojedynczych, większych skał, mogących robić za preludium do gór.
-Potrzebujecie odpoczynku? - zapytał lew.
NPCHoga Sanji - Wysłannik lampartów
NPC??? - Czarny lew
NPCKiba - Tygrys
NPCAkita - Pantera
Podział Bunretsu
► Pokaż Spoiler
10k chakry
Kubera no Ippa
Kaze no Ha
Kabura nr 1:
Kabura nr 2:
Torba biodrowa nr 1: bandaż 4m,
Torba biodrowa nr 2:, 25m stalowej żyłki, 4x kartka papieru(Raiko Kenka), 1x średni zwój:
Płaszcz Seitaro: -

Plakietka do techniki Raikō Kenka na nadgarstku
Sznureczek od Midoro z techniką Kagayaku Rantan no Jutsu
Sznureczek na drugim nadgarstku ze swoją własną chakrą(Kagayaku Rantan no Jutsu)
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Kiedy tak lew opowiadał mu o chimerze, Seitaro własnie rozrysowywał sobie jej wygląd w głowie. Przyznać trzeba było, że nawet w wyobrażeniach zwierzę to wydawało się być... nietuzinkowe? O ile to dobre słowo. Na pewno budzące wrażenie, ale o tym przekona się przecież w swoim czasie, gdy już wytropią mutanta. Swoją drogą, jak nazwać jego samego, będącego dwukrotnym eksperymentem Kimera no Jutsu? Słowo mutant też tutaj pasowało, choć, poza oczami wygląd nie różnił się od innych ludzi. Trzeci Kazekage jedynie był istnym koktajlem genetycznym. W każdym razie słysząc odpowiedzi lwów kiwnął głową w zrozumieniu i nie mając innych pytań pobiegł za zwierzętami. I o tyle jak nie miał problemu z dogonieniem ich, o tyle refleks mógł go zawieść w każdej chwili. Jakby czuł, że wyjście z tamtej zasadzki było bardziej łutem szczęścia niż pokazem umiejętności. Był szybki, ale nad zwinnością należało jeszcze popracować. Grunt, że nie czuł się ani trochę zmęczony. Jedynie... cóż, narządy płciowe mu nieco przeszkadzały w biegu. Tej myśli ciężko mu się było pozbyć. Patrząc jak Sanji bezoporowo unosi się w powietrzu i płynie za nimi od razu na myśl przyszła mu Nidaime Kazekage, która również zwykła poruszać się w ten sposób. Wygodne, sprawdzał to, ale mimo wszystko wolał chyba twardy grunt pod nogami.
Na pytanie o zmęczenie zaprzeczył otwarcie, dając do zrozumienia, że może kontynuować wędrówkę. W drodze przyglądał się elementom otoczenia i potencjalnym śladom w oparciu o swoje umiejętności tropienia. I, co najważniejsze, patrzył pod nogi.
► Pokaż Spoiler
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna ChakraAtut wrodzony
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin: NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Sennin: RaitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Przyśpieszone Składanie PieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Ulepszony zmysł - Seitaro doskonałyAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
BezszelestnyAtut nabyty
Postać potrafi przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Dzięki temu wręcz idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Bestialskie SakkiBiegłość
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki, zmniejszając jednocześnie koszt wzmocnienia do rangi E.
Kwiat LotosuBiegłość
Wielokrotna praktyka z trybem mędrca sprawiła, że posiadacz tej biegłości jest niemalże odporny na skamienienie. Wciąż nie może biegać, przemieszczać się i gromadzić chakry natury, jednak gdy gromadzi ją stojąc nieruchomo, nawet gdy zostanie rozproszony lub proces zostanie przerwany np. ciosem w plecy czy istnym trzęsieniem ziemi - zapanuje nad swoją energią i nie zostanie posągiem.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 10:06 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Czas się pożegnać別れを告げる時間
Tura12/?
Tak przyglądając się Sanjiemu mógł odnieść wrażenie, że jego kontrola lotów była... inna. Możliwe, że Nidaime Kazekage posiadała większą wprawę, jednak u niego zdawało się działać to raczej bardziej... szarpanie, mniej kontrolowanie. Takie przynajmniej odniósł wrażenie. Wędrowali tak tym wymagającym tempem, aż nastąpiło pytanie, choć tempo nadal nie było zwolnione. Dawny Cień Wiatru pokiwał przecząco głową, tym samym niemo udzielając odpowiedzi. Zupełnie inaczej niż Hoga.
-Dam radę. - odpowiedział, brzmiąc... no normalnie.
Nie dało się też dostrzec po nim jakiegoś zmęczenia, choć czy taki lot był na pewno dla niego bezproblemowy? Na ten moment Seitaro nie był w stanie tego określić. Wobec jednak takich odpowiedzi, cały kwintet ruszył dalej, wkrótce zbliżając się po jakichś pół godzinach do niskiego wyjścia z jednego z wąwozów.
-Według tego, co znaleźliśmy, kierowała się w stronę tego wąwozu. - wyjaśniła Akita.
-Odpocznijmy chwilę, zanim ruszymy dalej. Będziemy musieli mieć oczy otwarte. - wyjaśnił czarny lew. -Sanji, przeprowadzisz zwiad z powietrza, czy nie planuje nas zaatakować z góry. Kiba, Akita, sprawdzicie wejście do wąwozu, Seitaro, sprawdź najbliższą okolicę, czy czegoś nie znajdziesz. - zaczął wydawać polecenia. -Jak się na coś natkniecie, od razu dajcie znać. - ostatni rozkaz i... w sumie wszyscy zaczęli je wykonywać.
Sanji wziął głębszy wdech i lekki powiew wiatru wzniósł go w górę, a Akita z Kibą podeszli ostrożnie do ścian wąwozu, uważnie nosem wąchając i udając się jeden kotowaty przy jednej, drugi przy drugiej ścianie wąwozu. Jedynie czarny lew został na miejscu. No i Seitaro. Jeszcze.
NPCHoga Sanji - Wysłannik lampartów
NPC??? - Czarny lew
NPCKiba - Tygrys
NPCAkita - Pantera
Podział Bunretsu
► Pokaż Spoiler
10k chakry
Kubera no Ippa
Kaze no Ha
Kabura nr 1:
Kabura nr 2:
Torba biodrowa nr 1: bandaż 4m,
Torba biodrowa nr 2:, 25m stalowej żyłki, 4x kartka papieru(Raiko Kenka), 1x średni zwój:
Płaszcz Seitaro: -

Plakietka do techniki Raikō Kenka na nadgarstku
Sznureczek od Midoro z techniką Kagayaku Rantan no Jutsu
Sznureczek na drugim nadgarstku ze swoją własną chakrą(Kagayaku Rantan no Jutsu)
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Póki co nie potrafił się wczuć w to zadanie. Wiadomo, podchodził do tego na poważnie i nie zamierzał robić niczego byle jak, ale też nie miał jakiejś szczególnej motywacji wiedząc, że jedyny dobry finał jaki go dzisiaj czeka to permanentne zerwanie stosunków z gatunkiem, na którym swego czasu opierał całą swoją siłę. Prowadziło to do tego, że był jeszcze mniej chętny do rozmowy niż zwykle i niechętnie podchodził do próby nawiązania jakiejś relacji z kimkolwiek z tu obecnych. Więc po prostu postępował zgodnie z udzielanymi wskazówkami i rozkazami, zamierzając udzielać się tylko na tyle na ile to potrzebne, nie prowadząc przy tym do pogorszenia i tak nadszarpniętej relacji. Dostał swoje zadanie - sprawdzić najbliższy teren w poszukiwaniu jakichkolwiek tropów, no, czegokolwiek właściwie. Ruszył się więc, nie zważając na obecność jednego z kotowatych. Procedura znana i oczywista - patrzyć pod nogi i nie wpieprzyć się na minę, choćby w postaci plamy żrącej substancji prosto z pyska chimery. Poza tym wzrok miał niezgorszy, tropić również go nauczono, więc będzie próbował dostrzec różne drobne mankamenty, by powiązać je z tym czego szukają lub wykluczyć.
► Pokaż Spoiler
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna ChakraAtut wrodzony
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin: NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Sennin: RaitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Przyśpieszone Składanie PieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Ulepszony zmysł - Seitaro doskonałyAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
BezszelestnyAtut nabyty
Postać potrafi przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Dzięki temu wręcz idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Bestialskie SakkiBiegłość
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki, zmniejszając jednocześnie koszt wzmocnienia do rangi E.
Kwiat LotosuBiegłość
Wielokrotna praktyka z trybem mędrca sprawiła, że posiadacz tej biegłości jest niemalże odporny na skamienienie. Wciąż nie może biegać, przemieszczać się i gromadzić chakry natury, jednak gdy gromadzi ją stojąc nieruchomo, nawet gdy zostanie rozproszony lub proces zostanie przerwany np. ciosem w plecy czy istnym trzęsieniem ziemi - zapanuje nad swoją energią i nie zostanie posągiem.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2023, 11:55 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Czas się pożegnać別れを告げる時間
Tura13/?
Motywacja nie była w tej chwili mocną stroną dawnego Kazekage. Zadanie, które miał wykonać, miało być zerwaniem stosunków z lampartami, zwierzętami, które dały mu dużo wsparcia, choćby w postaci swoich przedstawicieli, czy w formie choćby trybu mędrca. Tak jak sam określił - ten gatunek swego czasu był podstawą jego siły, jego potęgi. Obecnie jednak - te relacje zmierzały ku końcowi, a on sam się temu nie dziwił. W wyniku wojny wielu ich przedstawicieli zmarło, a on sam także zaniedbał swoje relacje z nimi. Niby to polowanie miało być zwieńczeniem ich relacji, ceremonią, tak jednocześnie - było w tym coś smutnego. Mesai... nie, Seitaro, jak był dla lampartów znany stracił z tego powodu chęć do rozmów. Nawet, jeśli być może były to ostatnie szanse na takie dyskusje. Logika, którą się kierował, przynajmniej w jego opinii, zapewne wydawała się sensowna. Udał się w najbliższą okolicę szukając czegokolwiek. Bo w sumie nie miał pomysłu. Do jego nozdrzy szybko dotarł specyficzny zapach. Zapach rozkładanego ciała. Słuch jednak nic nie wykrył. Ostrożnie zmierzając w tamtą stronę znalazł... coś. Coś, co definitywnie było kiedyś jakimś zwierzęciem. Zdawało się jednak bardziej przypominać zmielony w zębach kawałek kotleta wielkości owczarka niemieckiego i następnie wypluty. Nie widział, nie słyszał, ani nie wyczuwał owej chimery. Jedynie te dziwne zwłoki, przypominające obecnie bardziej worek, aniżeli zewnętrzną powłokę jakiegoś niegdyś żywego zwierzęcia. Gdyby rozejrzał się po okolicy dostrzegłby specyficzne ślady - zarówno kopyt, jak i lwich łap. Oraz rozlanej krwi. Miejsce to było niedaleko jednej z akacji oraz odłamanej zapewne wieki temu skały. Jedne zaś ślady wydawały się być głębsze, inne zaś - były otoczone przygniecioną na zewnątrz po okręgu trawą kończącej się przy skałach sawanny, zupełnie jakby poddane były silnemu wiatru. Nie widział bowiem śladów, które wskazywałyby, że chimera gdzieś odeszła.
NPCHoga Sanji - Wysłannik lampartów
NPC??? - Czarny lew
NPCKiba - Tygrys
NPCAkita - Pantera
Podział Bunretsu
► Pokaż Spoiler
10k chakry
Kubera no Ippa
Kaze no Ha
Kabura nr 1:
Kabura nr 2:
Torba biodrowa nr 1: bandaż 4m,
Torba biodrowa nr 2:, 25m stalowej żyłki, 4x kartka papieru(Raiko Kenka), 1x średni zwój:
Płaszcz Seitaro: -

Plakietka do techniki Raikō Kenka na nadgarstku
Sznureczek od Midoro z techniką Kagayaku Rantan no Jutsu
Sznureczek na drugim nadgarstku ze swoją własną chakrą(Kagayaku Rantan no Jutsu)
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Istotnie, w tym wszystkim było coś smutnego, co zapewne jeszcze będzie się za nim ciągnąć jakiś kawałek czasu. Winę za całą tą sytuację mógł zrzucić wyłącznie na siebie, nikogo innego. Wiedząc, że nie zakończy się to inaczej niż zostało zapowiedziane, zaakceptował rzeczywistość i robił swoje, by jak najszybciej doprowadzić sprawę do końca. W tym celu udał się na zwiad połączony z tropieniem. Zmysły go nie zawiodły, szybko doprowadziły do pierwszej poszlaki. Truchło, o ile można było je tak jeszcze nazwać nie wykazywało śladów działalności pospolitego drapieżnika. Przynajmniej tyle co wiedział o lampartach, to to, że nie doprowadzają ofiary do takiego stanu. Tutaj zadziałała siła, którą zwyczajny koci drapieżnik nie dysponuje. Nie dotykał ciała zwierzęcia, obawiając się, że mogło zostać już dawno zatrute przez chimerę, ani nie wdychał za długo zapachu wydzielanego przez prawdopodobnie zainfekowane mięso. Starał się natomiast oszacować jaki czas temu ta sytuacja miała miejsce po wyglądzie truchła. Po tym przeszedł się po okolicy, gdzie napotkał kolejne ślady. Subtelne, ale widoczne i oczywiste dla jego oczu. Wniosek z tego nasuwał się prosty - potwierdzały się słowa lwa, chimera potrafiła latać. Bezrefleksyjnie sięgnął palcem ku uchu, by aktywować krótkofalówkę, ale szybko sobie zdał sprawę, że takiego urządzenia nie posiada. Nawyki z przygody w Baibai dawały o sobie znać. Co więc dalej, gdzie nie wiadomo dokąd dokładnie udali się pozostali? Został jeszcze przez chwilę na miejscu, by przyjrzeć się miejscu skąd wystartowała chimera. Być może po kierunku położenia trawy pozna z której strony zawiał wiatr spod skrzydeł, by oszacować w którą stronę mogła polecieć.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Czas się pożegnać別れを告げる時間
Tura14/?
Lepsze zmysły Seitaro pozwoliły mu wyczuć zwyczajnie smród. Nie chciał jednak za długo wdychać tego zapachu, więc ewentualne poszlaki, które być może się w aromacie znajdowały, były obecnie poza jego zasięgiem. Miał też problem z oszacowaniem wieku ciała. Jeśli to była chimera, która upolowała to coś, to nie mogło tu leżeć długo. Nie wyglądało też na takie, które leżałoby tu długo, zaś z drugiej strony nie przypominało niczego, a śmierdziało tak, jakby było już w zaawansowanym rozkładzie. Skupił się jeszcze chwilę na miejscu "startu" i faktycznie coś jeszcze dostrzegł. Coś, co pewnie komukolwiek innemu by umknęło. Ale nic przed wzrokiem dawnego Kazekage nie umknie. Zdawało się, że bestia ruszyła w stronę skał, wąwozu. Gdy tak poleciał wzrokiem dostrzegł latającego nad wąwozem Sanjiego. Bestii jednak nie dostrzegał. Mógł też zawsze wrócić do wejścia do wąwozu, gdzie czarny lew pozostał. Stąd go nie widział, jednak nie wyglądał na takiego, który miałby gdzieś się wybrać. I nagle... krzyk. Albo ryk. Bólu? Gniewu? Nie wiedział. Był zniekształcony i dobiegający gdzieś z wąwozu. Lewitujący ninja szybko zaczął kierować się w dół.
NPCHoga Sanji - Wysłannik lampartów
NPC??? - Czarny lew
NPCKiba - Tygrys
NPCAkita - Pantera
Podział Bunretsu
► Pokaż Spoiler
10k chakry
Kubera no Ippa
Kaze no Ha
Kabura nr 1:
Kabura nr 2:
Torba biodrowa nr 1: bandaż 4m,
Torba biodrowa nr 2:, 25m stalowej żyłki, 4x kartka papieru(Raiko Kenka), 1x średni zwój:
Płaszcz Seitaro: -

Plakietka do techniki Raikō Kenka na nadgarstku
Sznureczek od Midoro z techniką Kagayaku Rantan no Jutsu
Sznureczek na drugim nadgarstku ze swoją własną chakrą(Kagayaku Rantan no Jutsu)
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Cokolwiek zastał i tak śmierdziało, zdawało się nie mieć aż tak wielkiego znaczenia. Intensywny zapach wytłumaczył sobie wpływem trucizny na kontakt z krwią i mięsem, a nad tym, co zostało upolowane już nie toczył wewnętrznych rozpraw. Idąc dalej sprawny wzrok i zdolność dedukcji pozwoliły mu na oszacowanie z którego miejsca i w którą stronę mogła polecieć chimera. Wiedziony tropem automatycznie powlókł spojrzenie do góry, gdzie dojrzał latającego Sanjiego. Czyżby dojrzał właśnie jakiś trop, czy dopiero był w trakcie? Nie dowie się tego nie mając krótkofalówki, a drzeć się nie miał zamiaru. Był gotów cofnąć się do miejsca, w którym pozostał jeden z lwów, gdy nagle do jego uszu dobiegł ryk. Albo krzyk, nie potrafił tego teraz rozróżnić, co mogło oznaczać, że coś co ten dzwięk wydało było większy kawałek stąd. Zlokalizował natomiast kierunek z którego krzyk pochodził. Zresztą nie on jeden to usłyszał. Sanji niemal jak na rozkaz poszybował w tym samym kierunku. Seitaro pobiegł w tamtą stronę, jak zwykle uważając pod nogi, aby w nic nie wdepnąć. Tylko co dalej? Wiele zależy przecież od tego, co zastanie na miejscu, więc układanie jakiegokolwiek planu już teraz mijało się z celem. Póki co zjawienie się na miejscu i rozeznanie w sytuacji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Czas się pożegnać別れを告げる時間
Tura15/?
Cóż, było trochę problemów z dotarciem na miejsce. Oczywiście nic, czego dawny Kazekage miał się obawiać. Jednak musiał wpierw pokonać skały. Jako ninja oczywiście mógł to zrobić przy pomocy prostej manipulacji chakry i wchodzeniu na pionową skałę jak po ziemi. Tylko tego nie było opisanego. Mógł też udać się do wejścia, gdzie zapewne spotkałby czarnego lwa i ruszyć w labirynt korytarzy wąwozu, który mógł wcale nie być labiryntem i napotkać źródło tego dźwięku. No... ale tak też nie opisał. Mógł też wbiec w ścianę. Ale to byłoby dość głupie. A głupcy raczej nie mieli szans piastować stanowiska Kage. No i mógł też jak cywil po prostu się wspiąć. Jeśli jednak planował zmierzać bezpośrednio to cóż... musiał jakoś pokonać kamienną skałę. Z jego kontrolą chakry wybór drogi nie stanowił jakiegoś większego problemu, jednak ogrom możliwości i brak precyzji cóż... sprawił, że trochę się na skałach zatrzymał, być może testując możliwości swojego własnego ciała, by nie zostać zaślepionym leniem, wykorzystującym jedynie własną energię do rozwiązywania problemów, być może traktując to jako część treningów, bądź próbując w ten sposób zapomnieć o śmierdzącym zapachu. Tak czy inaczej wszedł na niewielkie wyniesienie skalne i udał się w stronę, skąd zdawał się dobiegać krzyk. Dostrzegł, że wąwóz w pewnym momencie się rozwidlał, a krzyk raczej dochodził z jego lewego "korytarza". Musiał przeskoczyć, co nie stanowiło dla niego problemu i trochę w głębi dostrzegł leżącego Kibę z krwawiącym bokiem. I dość intensywny zapach rozkładającego się ciała. Akita i Sanji, którzy też tu byli się rozglądali - Akita wgłąb wąwozu, a Sanji z powietrza, trochę nad. Dostrzegłszy Mesaia zakrzyknął:
-Widziałeś coś? Albo mistrza? - no właśnie, gdzie był czarny lew?
NPCHoga Sanji - Wysłannik lampartów
NPC??? - Czarny lew
NPCKiba - Tygrys
NPCAkita - Pantera
Podział Bunretsu
► Pokaż Spoiler
10k chakry
Kubera no Ippa
Kaze no Ha
Kabura nr 1:
Kabura nr 2:
Torba biodrowa nr 1: bandaż 4m,
Torba biodrowa nr 2:, 25m stalowej żyłki, 4x kartka papieru(Raiko Kenka), 1x średni zwój:
Płaszcz Seitaro: -

Plakietka do techniki Raikō Kenka na nadgarstku
Sznureczek od Midoro z techniką Kagayaku Rantan no Jutsu
Sznureczek na drugim nadgarstku ze swoją własną chakrą(Kagayaku Rantan no Jutsu)
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Jakkolwiek śmiesznie to wyglądało, to dotarcie zajęło mu więcej czas niż powinno. Normalnie zrzuciłby to na niewygodny grunt i chodzenie gołymi stopami po nawierzchni różnego rodzaju. Jednak ileż można było zrzucać winę na inne czynniki niż te powodowane przez samego siebie. Sapnął, docierając na wzniesienie. Nie ze zmęczenia, ale... jakoś tak po prostu. Nie podziwiał widoku, jaki zastał, ani nie wygrzewał się w palącym słońcu. Skierował się dalej, ku miejscu skąd mógł dochodzić zasłyszany krzyk. Jednak... rozwidlenie i szybkie podjęcie decyzji. Lewo. Na miejscu zraniony Akita... a więc to on tak krzyknął. Nie dumał nad tym, co się tutaj stało. Możliwe że chimera, albo pułapka. Jeżeli to drugie, to na razie nie dostrzegał żadnego mechanizmu który uruchomi Akita. Jeżeli chimera, to wyglądało na to, że była bardzo, bardzo blisko. Tyle że nieuchwytna jak na jej potencjalny rozmiar, który sobie wyobrażał. I ten smród. Może nie tyle padlina, co zapach samej chimery. Zamiast się domyślać wypadało zapytać. Podbiegł do Akity, choć ostrożnie. Jeżeli był to sprytny zabieg chimery w celu ściągnięcia ich tutaj, to byłby w dupie, gdyby się nie upewnił że jest bezpiecznie. W razie gdyby, cóż, unik w bezpieczną stronę.
- Pamiętasz co się stało? - zapytał kota, jednocześnie badając jego ranę. Jeżeli nie pamiętał, była to chimera, a lew został zainfekowany.
- Jeżeli cię zatruł, będę w stanie wyciągnąć z ciebie toksyny. Ale nie tutaj, nie teraz. Póki co... - w dłoni rozbłysło niebieskie, a następnie morskie światło. Na tyle na ile jego umiejętności pozwalały chciał ocenić i zasklepić ranę pantery. Toksyny mogą krążyć w organizmie, jeżeli nie wywołują innych szkód niż te z pamięcią. W swoim czasie może się tym zająć.
Spojrzał w niebo, ku Sanjiemu.
- Poza padliną i śladami chimery prowadzącymi w tę stronę, zupełnie nic. Mistrz został na miejscu! - odkrzyknął. Jeżeli mistrz faktycznie był jak mistrz, to sobie poradzi.
► Pokaż Spoiler
10000 - 100 - 0 = 9,900
Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique掌仙術­
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Zając → Małpa → Pies → Wąż → Wół → Baran
KosztRóżny na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 7
DodatkoweWykupienie techniki kosztuje 10 PT
Najbardziej podstawowa, a zarazem użyteczna technika medyczna. Za jej pomocą można oczywiście leczyć rany zarówno swoje, jak i innych. Jednak jej cechą charakterystyczną jest to, że technika jest tym efektywniejsza im zdolności używającego ją Iryōnina są większe. Mimo więc sklasyfikowania jako technika C, jej siła może się wahać pomiędzy D aż do S.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie drobnych zadrapań i skaleczeń.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie lekkich ran.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie zwykłych ran oraz umożliwia zatamowanie krwawienia. Wymagania: Iryō Ninjutsu B.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Technika umożliwia leczenie poważniejszych ran, a także można próbować ustabilizować uszkodzone narządy wewnętrzne. Nie zostaną one uleczone, jednak przy pomocy tej techniki można kupić sobie dość czasu na uzyskanie wsparcia. Wymagania: Iryō Ninjutsu A i Kontrola Chakry 8.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu ośmiu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Technika umożliwia leczenie ran krytycznych, a także możliwym jest zatamowanie krwawienia wewnętrznego czy częściową regenerację organów wewnętrznych. Nie zregeneruje jednak ubytku krwi czy w pełni nie odbuduje zniszczonego narządu. Może jednak dać nam dość czasu, na ustabilizowanie rannego i dostarczenie go do miejsca, gdzie otrzyma bardziej specjalistyczną pomoc. Wymagania: Iryō Ninjutsu S i Kontrola Chakry 9.
Warto mieć na uwadze, że sam proces leczenia nie jest prosty i wymaga skupienia i koncentracji. Nie można więc techniki wykonać w biegu. Leczenie samego siebie wymaga odrobinę mniejszej koncentracji, jednak wciąż jest bardzo zajmującą rzeczą.

Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu technikę można wykonać na dystans do 5 metrów od użytkownika. Koszt jest wówczas podwójny.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Bunseki no Jutsu | Analysis Technique分析術
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Zając → Małpa
KosztStandardowy na turę
WymaganiaKontrola Chakry 5
Jedna z najbardziej podstawowych medycznych technik, stosowana nie bezpośrednio do leczenia, a do analizy ciała naszego pacjenta. Skupiając medyczną chakrę w dłoniach, otacza je jasnofioletowa barwa. Następnie, przykładając dłonie do pacjenta, jesteśmy w stanie zidentyfikować co mu dolega. Gdzie znajduje się problem (np. w wątrobie/płucach) oraz jakiego rodzaju on jest (np. trucizna, choroba).

Wraz z rozwojem Iryō Ninjutsu możemy z większą pewnością wykryć, czy dana osoba padła ofiarą trucizny. Wykryjemy tylko truciznę o randze równej bądź niższej od naszej rangi Iryō Ninjutsu. W przeciwnym razie wiemy, że pacjent ma np. problem z płucami. Oznacza to, że posiadając Iryō Ninjutsu na randze B wykryjemy, że problemem są trucizny o randze D, C i B oraz gdzie znajduje się problem. W przeciwnym razie, dowiemy się tylko, że problem znajduje się w konkretnym miejscu. Sytuacja ta, zależnie od MG, może dotyczyć też rzadszych bądź bardziej specyficznych chorób.

Posiadając rangę B w Iryō Ninjutsu jesteśmy również w stanie ocenić sprawność ciała osoby nie posiadającej żadnych ran. Gdzie ma słabsze mięśnie/kości, a gdzie te silniejsze. Jesteśmy również w stanie ogólnie ocenić jej siłę, wytrzymałość, szybkość.
Posiadając rangę A w Iryō Ninjutsu jesteśmy w stanie rozpoznać nawet przyczynę śmierci osoby, tak długo, póki wszystkie niezbędne elementy są na miejscu. Nie wykryjemy, że przyczyną śmierci była trucizna blokująca drogi oddechowe, jeśli został sam szkielet.
Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu jesteśmy w stanie rozpoznać nawet drobnoustroje, normalnie niezauważalne.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Czas się pożegnać別れを告げる時間
Tura16/?
Miejsce, w którym się znalazł... no nie pachniało dobrze. Ale faktycznie - był to zapach podobny do tego, jaki czuł przy truchle. Czyżby więc był to zapach owej chimery? Ostrożnie się rozejrzał, podobnie zresztą jak Akita, która pilnowała dalszej części wąwozu. Kiba leżał ranny, nieopodal jakiejś skały, a Sanji zdawał się także szukać winowajcy. Żadnego mechanizmu, żadnej pułapki nie widział, więc zbliżył się blisko i do jego nozdrzy coś dotarło. Zapach... dobiegał z rany Kiby. I dostrzegł w jego krwi lekko zielonkawą substancję. Tygrys zdawał się majaczyć, nie mogąc coś powiedzieć.
-Rrrawrfggghhh... khy - zaharczał, możliwe, że próbując coś odpowiedzieć.
Wobec tego musiał zacząć go leczyć. Gdy jego lecznicza aura spotkała się z rozdartym futrem, dało się usłyszeć wyraźnie westchnienie ulgi z lampartowatego i jakby uspokojenie. W tym czasie odpowiedział Sanjiemu, gdy nagle dostrzegł, jak ten poważnieje i wyciąga w jego stronę rękę. I wtedy do niego dotarło. Obecność tuż za nim. Powiew wiatru z dłoni uczestnika Wielkiego Polowania dotarł do twarzy dawnego Kazekage, gdy jego ciało w ostatniej chwili próbowało spiąć się do uniku przed tym, co było za nim. Poczuł jak pazury rozrywają mu plecy, zostawiając trzy równoległe rany. Szczęśliwie - były płytkie. Lekki ryk niezadowolenia zza jego pleców jasno wskazał, co się stało, zwłaszcza gdy odskoczył i dostrzegł za sobą chimerę.
Potwór, bo tak najlepiej go opisać, zdawał się być okrutnym żartem z biologii. Jego przednie łapy faktycznie przypominały te lwie, gdy tylne - końskie. Tułów, który je łączył był zaś pokryty łuskami, które zdawały się być półprzezroczyste. Jego ogon przypominał ten skorpionów, a skrzydła wychodzące z łopatek - nietoperze skrzydła. Łeb zaś miał orli, choć w dziobie widniały kły, a rozłożony jak u kobry kołnierz wskazywał gniew. Dziwne połączenie syku, ryku i gniewu przerodziło się w ryk niezadowolenia, że Sanji aż wzleciał trochę wzwyż, gdy bestia spojrzała na niego swoimi oczyma jak u muchy. Jego skrzydła się rozłożyły, gdy jego ciało zaczynało się znowu... maskować, sprawiając, że był ciężki do dostrzeżenia. Zapewne mając więcej czasu był w stanie niemalże idealnie się ukryć. Co wyjaśnia jak Kiba oraz dawny Kazekage dał się złapać. Wciąż nie wyjaśniało to maskowania węchu, jednak możliwe, że była to jedna z cech tej specyficznej trucizny. Już teraz bestia niemalże zaczynała przypominać jedynie ciepłe powietrze, lekko wirujące nad ogniskiem. I to z jego wybitnym wzrokiem. Sanji zaś zaczął składać pieczęci, krzycząc:
-Zabierz stąd Kibę! - krzyknął do drugiego nagiego mężczyzny, a gdyby Seitaro spojrzał na niego, dostrzegłby, że sam składa pieczęci.
Akita zaś? Wbiegła na ścianę wąwozu, spoglądając w stronę niknącego przeciwnika.
NPCHoga Sanji - Wysłannik lampartów
NPC??? - Czarny lew
NPCKiba - Tygrys
NPCAkita - Pantera
Info od MG
Fumei Mesai: 9 900, plecy rozcięte w trzech miejscach od pazurów, rana jest płytka, ale lekko krwawi.
Podział Bunretsu
► Pokaż Spoiler
10k chakry
Kubera no Ippa
Kaze no Ha
Kabura nr 1:
Kabura nr 2:
Torba biodrowa nr 1: bandaż 4m,
Torba biodrowa nr 2:, 25m stalowej żyłki, 4x kartka papieru(Raiko Kenka), 1x średni zwój:
Płaszcz Seitaro: -

Plakietka do techniki Raikō Kenka na nadgarstku
Sznureczek od Midoro z techniką Kagayaku Rantan no Jutsu
Sznureczek na drugim nadgarstku ze swoją własną chakrą(Kagayaku Rantan no Jutsu)
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Saban'na Gōrudo to Makkuro

Nie dostrzegłszy i nie wyczuwszy swoimi zmysłami żadnego zagrożenia w pobliżu Kiby ruszył mu na pomoc, coby ulżyć lekko w cierpieniu. Porządnie dostał, ale i tak miał trochę więcej szczęścia niż inni jego pobratymcy. Jego poprawiający się z chwili na chwilę stan dawał nadzieję, że z tego wyjdzie, tyle że będzie musiał zapewne zbastować z tą przygodą. Bezskutecznie usiłował nawiązać kontakt z pacjentem, ale bezskutecznie. Zdawał się majaczyć, albo trucizna wpływała również na mięśnie ofiary. Tłumaczyłoby to brak możliwości wysłowienia się Kiby. Czasu na analizę nie miał dużo, praktycznie w ogóle. Moment, w którym nawiązał kontakt z Sanjim był również momentem, w którym Seitaro wytrzeszczył oczy w zaskoczeniu i automatycznie spiął mięśnie w uniku. Tyle że nie do końca skutecznym. Wykrzywił twarz w grymasie, czując to charakterystyczne uczucie rozciętej skóry. Prawie jak zacięcie papierem, tyle że kilka, kilkanaście razy groźniejsze. Nie musiał długo czekać, aby poczuć spływającą po plecach posokę. Tak samo chimera nie musiała długo czekać na reakcję swojej niedoszłej ofiary. Seitaro odskoczył na jakieś piętnaście metrów, tworząc w trakcie klona cienia. Jego zadaniem miało być trzymanie się blisko oryginału i natychmiastowe utworzenie półprzezroczystej bariery(docelowo do 40m), mającej wykrywać takie sprytne osobniki jak ta chimera. Klon zatem na bieżąco miał informować o tym gdzie aktualnie jest przeciwnik, podczas gdy oryginał miał wyprowadzać ataki lub się bronić. Tylko jakie? Chcąc objąć jak największy obszar i skupić się na defensywie i ofensywnie złożył kilka pieczęci i przywołał ogromną ilość złotego pyłu. Jego część rozsypał w półkolu na przeciwko siebie, na dystansie jakichś 10 metrów, a pozostała część materiału wirowała w powietrzu dookoła obu Majich. W zasadzie chodziło o to by zareagować w odpowiednim czasie gdyby chimera przypuściła atak naziemny lub z powietrza. Potencjalna reakcja miała sprowadzać się do próby pochwycenia i obalenia chimery. Złoto co prawda nie było tak szybkie jak żelazo, ale nieporównywalnie miało większy potencjał defensywny i obalający. Część złota na ziemi przesunął w kierunku Kiby, co by go pochwycić i bezpiecznie przenieść do siebie. I na tyle na ile mógł nie spuszczał z oka chimery. Jej kamuflaż zdawał się nie być doskonały aż tak. To oraz informacje od klona miały zmaksymalizować skuteczność wykrycia i wyprowadzenia skutecznych akcji. Liczył przy okazji, że Sanji również nie pozostanie obojętny. Chyba nawet składał pieczęci, jednak nie przyglądał się jakie, by przewidzieć efekt techniki. Natomiast to, na co liczył najbardziej w tej sytuacji, że zaraz nie wykituje jak Kiba. Dostał pazurami, nie jakoś mocno, ale kto wie czy one również one nie były zatrute. W razie gdyby powyższy plan nie poskutkował, to nie ma to jak tradycyjny unik i zajęcie dogodniejszej pozycji.
► Pokaż Spoiler
9,900 - 1500(klon) - 100(kontrola) - 200(przywołanie) = 8,100
Klon 1,500 - 100 = 1,400
*poprzednio pomyliłem Kibę z Akitą. Pardą
Sakin no Sōju | Gold Dust Manipulation砂金の操縦
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieWymagane ruchy ręki do kontroli złotego pyłu
KosztZależny od ilości kontrolowanego złotego pyłu za turę
ZasięgZależny od dziedziny
WymaganiaZłoty Pył
Zdolność Uwolnienia Magnetyzmu, która powstała w celu kontrowania zdolności klanu Sabaku. Dzięki niej, Maji jest w stanie wprowadzić swoją chakrę w przedmioty wykonane ze złota i, korzystając z diamagnetycznych właściwości tego materiału, kontrolować go. Jednak ze względu na swoją masę jest on trudniejszy w kontroli niż Żelazny Piasek, a do tego wolniejszy oraz mniej stabilny - techniki Sakin nie opierają się na formie, tylko na jego ilości. Z tego powodu, korzystając z Sakin, użytkownik jest w stanie ruszyć o wiele większe ilości materiału. Używanie tej techniki może zastąpić techniki dedykowane, jednak ich efektywność będzie znacznie mniejsza. Oznacza to, że np. tworząc z jej pomocą ochronną tarczę będzie ona znacznie słabsza niż w Sakin no Kabe.

Zasięg Techniki w Zależności od Rangi Dziedziny:
  1. Jiton Ranga B (3) - 25 metrów
  2. Jiton Ranga A (4) - 40 metrów
  3. Jiton Ranga S (5) - 50 metrów
Szybkość Złotego Pyłu:
  1. Jiton Ranga B (3) - 5 szybkości.
  2. Jiton Ranga A (4) - 6 szybkości.
  3. Jiton Ranga S (5) - 7 szybkości.
Ilość Złotego Pyłu:
  1. Mała - Koszt Standardowy D. Garść pyłu jaką zmieścić możemy w kieszeniach bądź plecaku. Mniej-więcej wiadro piachu. Z takich ilości złotego pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 5 slotach.
  2. Duża - Koszt Standardowy C. Ilość jaką możemy nosić przy sobie w piaskowym naczyniu. Mniej-więcej pełna, duża piaskownica. Z takich ilości złotego pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 15 slotach.
  3. Ogromna - Koszt Standardowy B. Ilość pyłu potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. Z takich ilości złotego pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie A. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 40 slotach.
  4. Gigantyczna - Koszt Standardowy A. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Z takich ilości pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie S. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 100 slotach.
  5. Monstrualna - Koszt Standardowy S. Ilość mogąca zasypać całe stadion piłkarski. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 200 slotach. Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedziną na poziomie S.
  6. Absurdalna - Koszt Podwójny S. Wszystko powyżej monstrualnej. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 500 slotach. Z takich ilości piasku korzystać może jedynie Maji posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedziną na poziomie S.
Posiadając Specjalizację w Jiton, koszta na turę zmniejszone są o połowę.

Nie można kontrolować złotego pyłu, który jest wykorzystywany przez innego posiadacza tego Kekkei Genkai. Jeśli jednak taki pył po użyciu techniki leżał przez turę, nie będąc wykorzystywanym do żadnej techniki przeciwnika, wówczas można go wykorzystać tak, jakby był naturalny.

Posiadając Rangę S w Jiton nie trzeba dłużej kontrolować pyłu dłońmi i można samymi myślami.
Kuchiiyose no Jutsu: Sabaku no Tengoku | Summoning Technique: Desert Heaven口寄せの術・砂漠の天国
KlasyfikacjaJiton, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
Pieczęcie Tygrys → Koń → Dzik → Smok → Wół → Pies → Wąż
KosztRóżny
Koszt techniki jest zależny od ilości przywoływanego piachu.
  • Mała - Koszt Podwójny D. (Minimum 6 chakry)
  • Duża - Koszt Podwójny C.
  • Ogromna - Koszt Podwójny B.
  • Gigantyczna - Koszt Podwójny A.
  • Monstrualna - Koszt Podwójny S.
  • Absurdalna - Koszt Potrójny S.
Uwaga: By przywołać określoną ilość materiału, posiadacz techniki musi spełniać wszystkie wymagania by ją kontrolować.
ZasięgDowolny
WymaganiaZnajomość Kuchiyose no Jutsu, wcześniej przygotowany żelazny pył bądź złoty piach
Technika czasoprzestrzenna, która pozwala przywoływać piach, który jest niezbędny do używania technik Maji. Dzięki niej, członek klanu nie musi przenosić materiału w zwojach lub w pojemnikach przy sobie. Jest szczególnie lubiana przez część klanu specjalizującą się w walce Złotym Pyłem, który jest o wiele cięższy i trudniejszy w transporcie. Przed przywołaniem, trzeba przygotować materiał, w którym krąży chakra użytkownika - nie można tym sposobem przywoływać żelaza lub złota znajdującego się w podziemnych złożach.
Kage Bunshin no Jutsu | Shadow Clone Technique影分身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
PieczęciePieczęć klonowania
KosztChakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
Wymagania---
Jedna z najdoskonalszych technik klonowania, niosąca nie tylko dodatkowe możliwości, ale również ryzyko. Po złożeniu jednej pieczęci nasze pokłady chakry dzielą się równo pomiędzy wszystkie stworzone kopie. Są w stanie wykonywać techniki oparte na chakrze, jak również zadawać fizyczne obrażenia. Posiadają też wszelakie atuty, jakie posiada oryginał. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki nie ma też dostępu do technik powiązanych z klanem bądź limitami krwi. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez klony, znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. W zamian za to, są w stanie podróżować samodzielnie na dłuższe dystanse, a zdobyte przez nie informacje i doświadczenia wracają podczas ich zniszczenia do twórcy.

W przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca jedynie 50% pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Każdy klon po zniszczeniu pozostawia po sobie kłębek dymu, który może być zarówno przydatnym narzędziem, jak i utrudnieniem w zależności od sytuacji.

Na randze A Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 500.
Na randze S Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 250.
Na randze S Ninjutsu oraz posiadając Specjalizację w Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 100.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 6 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 60% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 7 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 70% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 80% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 90% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 100% pozostałej u kopii chakry.
Kekkai: Tengai Hōjin | Barrier: Canopy Method Formation結界・天蓋法陣­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika bariery
PieczęcieTygrys → Pies → Dzik → Małpa → Ptak → Złączone dłonie
KosztStandardowy na turę
Zasięg20m
Wymagania---
Technika tworząca powiększającą się bańkę, która wykrywa wszystkie obiekty i ruchy tego, co znajduje się wewnątrz niej. W sam raz do skanowania ciemnych jaskiń czy poszukiwań niewidzialnego celu. Po złożeniu pieczęci i koncentracji chakry możemy w tempie 1 zasięgu na turę zwiększyć obszar poszukiwań o kolejny zasięg tejże techniki (czyli w drugiej turze 40m, w trzeciej 60 itd.). Wymaga to jednak trzymania nieustannie złączonych dłoni. Po ich rozdzieleniu można dalej technikę utrzymywać, jednak zasięg bańki nie ulegnie już dalszym zmianom. Podczas korzystania z tej techniki niemożliwe jest korzystanie z technik. Jedynym wyjątkiem są te o randze E, które nie wymagają składania pieczęci.
► Pokaż Spoiler
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna ChakraAtut wrodzony
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin: NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Sennin: RaitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Przyśpieszone Składanie PieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Ulepszony zmysł - Seitaro doskonałyAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
BezszelestnyAtut nabyty
Postać potrafi przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Dzięki temu wręcz idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Bestialskie SakkiBiegłość
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki, zmniejszając jednocześnie koszt wzmocnienia do rangi E.
Kwiat LotosuBiegłość
Wielokrotna praktyka z trybem mędrca sprawiła, że posiadacz tej biegłości jest niemalże odporny na skamienienie. Wciąż nie może biegać, przemieszczać się i gromadzić chakry natury, jednak gdy gromadzi ją stojąc nieruchomo, nawet gdy zostanie rozproszony lub proces zostanie przerwany np. ciosem w plecy czy istnym trzęsieniem ziemi - zapanuje nad swoją energią i nie zostanie posągiem.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie ryō.
[/atuty]
Ostatnio zmieniony 19 lip 2023, 1:19 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Krainy Zwierząt”