• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Atuty nabyte i biegłości

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Kurogane Hao
Posty: 234
Rejestracja: 07 cze 2021, 10:12
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Atuty nabyte i biegłości

6. Do wywalenia niewidomi nie walczą. Ja wiem bajki itp ale tam zawsze mieli haxa aby cokolwiek robić. A przynajmniej nie widzę tego tak ;D Ktoś powie ale no słuch. A tymczasem ta prędkość dźwięku betonuje takiego jako no upośledza. Jak dla mnie kwestia dobrej techniki sensorycznej czy innego bardzo skomplikowanego myku. Inaczej to no nic nie widzisz... I jasne może nawet coś słyszysz ale weź ogarnij co to tir czy młotek. Ludzie zapytają ale czemu jesteś taki wrogi ale no potem ktoś to weźmie i jest całą grę inwalidą... A jeśli słyszysz gdzieś tam bicie serca wroga no to wiesz na oko gdzie dziabnąć i tak.

Oszust, aktor, uwodziciel też jakoś bym je upchnął w jedno, no chyba że naprawdę postać jest tak piękna że cuda się dzieją.. Wówczas uwodziciel ok. Tylko czy to mogło by być wadą :D

24. Fajne ale jak się przyzna komuś bieda rozwinięcie to i ten wariant może dostanie za 5 razem według mnie spoko i tak zawsze jakieś poczucie progresu.

Reszta nie mam pojęcia wiele tego i cięzko się wgryźć więc te najbardziej które rzuciły mi się w oko.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Atuty nabyte i biegłości

9. Specjalista - Nadal jestem na nie. Mega łatwy abuse przez klasyfikacje jak np. "transformacja natury" czy "kontrola chakry"
12. Oszust - Imo ten opis jest git
13. Czułe punkty - Jak tak patrzę i myślę to w sumie jestem na nie. Wydaje mi się lekką próbą obejścia stylów walki, które w takie rzeczy celują. Np. Hari. Jak ktoś chce celować w czułe punkty, niech rozwinie pod to styl walki. I wiedza np. Zabuzy w tym zakresie mogła też wynikać z jego szkolenia w innym stylu walki imo.
15. Uwodziciel - Fair point mista Jeloń. Niech więc będzie.
19. Podwójne składanie pieczęci - 50 PD to imo takie minimum. Dopisałbym w wymaganiach także KC 10. Bo koncentrujesz chakrę do dwóch technik na raz i imo to wymaga idealnej jej kontroli.
24. Poręczny sensor - To, że ktoś ma coś podobnego, nie znaczy, że może mieć kilku podobnych rzeczy i je scalić. Teraz imo jest git.
25. Dokładny instynkt niebezpieczeństwa - no nie wiem czy łatwiejsze. Z tego co pamiętam Hikari dopiero na Sce odblokował oczko, gdy mógł mieć coś tego typu na start? Plus, nie mówię, żeby nie wzmacniać atutów poprzez biegłość. Ale nie róbmy na siłę OP biegłości, której nikt nie otrzyma, bo zbyt wygórowane wymagania. Wciąż nie podoba mi się to, że użytkownik sobie znikąd przewidzi atak z kompletnego zaskoczenia, zwłaszcza, gdy wszystko jest okej. Podchodzisz do best frienda, który nigdy by cię nie zdradził (ale teraz ci dosypał cyjanku do herbaty) i wiesz, że z tą herbatą jest coś nie tak, bo twój BF od 40 lat ci ją daje jak przez ostatnie 40 lat waszej znajomości?

P.S. Poprawiony opis atutu wrodzonego według Tamury też mi pasuje.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Atuty nabyte i biegłości

9. Specjalista - Nie zależy mi na tym, więc nie mam większego zdania. Jak zobaczę jakieś ciekawe argumenty od Jelenia to może, ale obecnie to już prędzej bym wydupił niż zostawił.
12. Oszust - Git
13. Czułe punkty - Ale to nie jest obchodzenie stylów walki. To nawet nie jest lekka próba. To jak powiedzieć że medyk obchodzi style walki bo zna słabe punkty - a zna, bo jest medykiem. To zaś wybiórcza wiedza z dziedziny medycyny co jako atut jest jak najbardziej spoko. Style walki są praktyczne a tutaj jest tylko teoria, co więcej, to style walki nie opierają się na założeniach tego atutu a jedynie wykorzystują go. Czy jak ktoś zrobi styl walki chakrą w podpierdalanie komuś chakry, to znaczy że mamy problem bo atut absorpcji chakry obchodzi style walki?
15. Uwodziciel - Git
19. Podwójne składanie pieczęci - Jak tam chcecie z tymi PD. I zgadzam się co do KC

Poprawiony Instynkt Tamury też spoko, a biegłość do niego Jelenia to no, coś co mi dalej nie bangla, soraski.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: Atuty nabyte i biegłości

► Pokaż Spoiler | Te co mają już akcept
1. Oburęczność - Atut nabyty, 5 PD.
3. Treser - Atut nabyty, 5 PD. Akceptnięty.
5. Znaki migowe - Atut nabyty, 5 PD (3 osoby za atutem, 1 za biegłością). - co do tego co pan Don powiada, to imo nie jest to karanie? To tylko 5 PD, i jak dla mnie dużo łatwiej te PD będzie wydać takim osobom niż prowadzić teraz specjalny wątek żeby się tego nauczyć.
Znaki migowe (5 PD)Atut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Od dawnych czasów, shinobi zawsze mieli potrzebę komunikowania się w jakiś bardziej sekretny sposób podczas wykonywania misji. Podczas tych najbardziej tajnych, najpopularniejszym sposobem zawsze były... znaki migowe. Posiadacz tego atutu bez problemu może się komunikować przy pomocy gestów dłonią. Nawet fraszkę mógłby nią wygestykulować! Są jednak różne "języki" znaków migowych. Mogą one być zależne od wioski z jakiej pochodzi shinobi, a równie dobrze w Królestwie Kupców straż mogła opanować jakieś własne znaki migowe. Z racji na to, na świecie wyróżnianie są ogólne znaki migowo znane praktycznie przez każdego kto się nimi posługuje, jak te bardziej konkretne zależne od wioski, osady czy kraju.

Aby wykupić specyficzny rodzaj znaków migowych należy mieć podstawy do znania znaków odpowiedniej wioski/osady/kraju np. wychowanie w danej wiosce lub przynależność. W innym wypadku, trzeba ten atut zdobyć fabularnie. Znaki migowe (ogólne) są dostępne dla wszystkich.
7. Kamuflaż - Atut nabyty, 5 PD. - opis tam lekko poprawiłem panie Tora.
Ninja (5 PD)Atut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
11. Shibari - Atut nabyty, 5 PD.
Shibari (5 PD)Atut nabyty
Niejednokrotnie zlecenia jako shinobi wymagają jakiegoś porwania osoby czy jej unieruchomienia. Tutaj z pomocą przychodzą różnego rodzaju więzy. Posiadacz tego atutu jest w stanie tak dobrze zawiązać węzły przy pomocy np. metalowej linki czy faktycznej liny, że osoba porwana nie jest w stanie zbyt mocno drgnąć, a popularna technika E Ninjutsu do wychodzenia z więzów tutaj nie pomoże. Nie tak łatwo uciec od tej osoby.
19. Podwójne składanie pieczęci - Atut nabyty, 50 PD. - no to 50 PD i KC 10 jako wymóg.
Podwójne składanie pieczęci (50 PD)Atut nabyty
Bardzo unikatowa zdolność pozwalająca posiadaczom na składanie pieczęci do dwóch technik jednocześnie, bez obawy o to że coś pójdzie nie tak. Zwyczajnie są w stanie tak podzielić swój układ chakry, że staje się to możliwe. Dalej wymaga to odpowiednich zdolności na to pozwalających np. 2 par rąk czy atutu Jednoręcznego Składania Pieczęci.

Wymaga Kontroli Chakry na poziomie 10.
20. Współpracująca kontrola chakry - Atut nabyty, 20 PD.
Współpracująca kontrola chakry (20 PD)Atut nabyty
Często zdarza się tak, że shinobi muszą podtrzymywać wiele technik w tym samym czasie. Nie jest to rzecz najprostsza, szczególnie kiedy techniki te skupiają się na jednej rzeczy np. na broni czy na oczach. Posiadacze tego atutu jednak tak często używali multum technik jakie trzeba było podtrzymywać, że w są w stanie to robić praktycznie bez skupiania się na nich. Wymaga to całkiem wysokiej Kontroli Chakry oraz długich treningów, jednak później nie muszą się przejmować ciągłym skupieniem na np. technice Hien.

Wymagany minimum poziom 7 w Kontroli Chakry aby zdobyć biegłość.

2. Sensor żywiołów - Biegłość.
4. Lider - Biegłość.
8. Analityk - Biegłość. Akceptnięta.
AnalitykBiegłość
Każdy szanujący się shinobi w pewnym momencie dociera do tego momentu, gdzie jest w stanie zwyczajnie dojrzeć więcej patrząc na tą samą scenę co amator po ukończeniu akademii. Widzieli oni już tyle, a także przeżyli tyle, że zwyczajnie analizowanie jakiegoś pola bitwy czy zachowań innych ludzi nie jest dla nich żadnym problemem. Nie zwiększa to w żaden sposób ich percepcji. Zwyczajnie to co dojrzą, to z tego są w stanie więcej wniosków wyciągnąć. Rozpoznają bez problemu czy ktoś kłamie, tak długo jak nie jest utalentowanym kłamczuszkiem, a z pola bitwy będą w stanie wyciągnąć informację ilu shinobi się zmierzyło i jakie żywioły nawet posiadali.

Biegłość ta wspiera gracza, a nie zwalnia go z przeprowadzania własnej analizy w postach. MG zwyczajnie powinni takiej osobie oferować więcej informacji o sytuacji, niż zaoferowaliby bez tej biegłości.
10. Partner - Biegłość.
PartnerBiegłość
Niejednokrotnie zlecenia jako shinobi nie wykonujemy pojedynczo, a w zespołach. Niejednokrotnie też należy w tych zespołach walczyć wspólnie, bez wzajemnego wchodzenia sobie w drogę. Posiadacze tej biegłości zwyczajnie są w stanie lepiej współpracować z innymi osobami, jakie również muszą posiadać tą biegłość, i nie trzeba się bardzo obawiać o to że ktoś kogoś niechcący trafi techniką.
12. Oszust - biegłość - no to są okejki, to zostawiam już jak jest akceptnięte.
AktorBiegłość
Niejednokrotnie robota jako shinobi wymaga bardziej potajemnej pracy. Wymaga nas wdawania się w rolę jakiegoś prostego człowieka czy dostojnego arystokraty, po to aby zbliżyć się do naszego potencjalnego celu. Postać posiadająca tą biegłość staje się w tym naprawdę dobra i znacznie lepiej przychodzi jej podszywanie się pod inną osobę, niż przeciętnym shinobi. Nie ma najmniejszego problemu z przybieraniem różnych osobowości i jednocześnie jest bardzo dobra w kłamaniu. Taka osoba zarówno jest bardzo wyczulona na wszelakie kłamstwa innych osób, że znacznie łatwiej je wyłapać, a także kłamstwa takiej postaci nie odstają wręcz od prawdy. Oczywiście, dalej nie można mówić głupot, jednak podczas prób okłamania kogoś nie trzeba martwić się o jakieś drobniejsze luki w logice, bo postać ma tak gadane, że bez problemu to przejdzie jako prawda.
15. Uwodziciel - Biegłość - okejki poszły, to tu zostawiam.
UwodzicielBiegłość
Postać na skutek doświadczeń i przeżytych wydarzeń nabyła biegłości w uwodzeniu innych osób. Zwyczajnie, kiedy rozmawia ona z innymi osobami, jest w stanie wykonywać drobne gesty czy posyłać uśmiechy jakie po prostu sprawiają, że inni jej pragną. Posiadacz biegłości dalej musi być jednak kimś, kto mógłby te pozostałe osoby zauroczyć. Jeżeli jest kompletnym przeciwieństwem ich wymarzonego partnera, biegłość ta nic nie da. Biegłość ta wspiera uwodzenie dość mocno, jednak go nie zastępuje. Efekt dalej zależny jest od postu, wyglądu oraz zachowania postaci.
16. Odporność na Genjutsu - Biegłość. - Skoro generalnie względnie jest okej i nie rzucono co w tym poprawić etc, to daję jako akceptnięta.
Odporność na genjutsuBiegłość
Iluzje, iluzje i iluzje. Posiadacz tej biegłości już nie raz w takich się znalazł. Nie dwa razy. Co najmniej dziesiątki iluzji w jakie już wpadł, sprawiają że jest on już niezwykle doświadczony w tym jak wyglądają. Dzięki temu, zwyczajniej szybciej od innych rozpozna że znalazł się w iluzji i może odpowiednio rozpocząć działania, aby z niej wyjść. Co też przychodzi mu łatwiej z racji na jego doświadczenie.
17. Niepokonany - Biegłość. - tutaj nie dodaję tego ze zwiększoną odpornością, z racji że... no to nie do końca tak? Zwiększona odporność osłabia efekty trucizn etc, a Niepokonany pozwala Ci działać mimo negatywnych efektów na twoim ciele. DMG dalej wchodzi.
Niepokonany!Biegłość
Ninja posiadający tą biegłość nie jest dosłownie niepokonany. Ba! Bardzo łatwo można go dalej pokonać! Nie ważne jednak w jak złym stanie jest jego ciało, jak bardzo ranne czy odwodnione jest, shinobi posiadający tą biegłość dzięki swojej Sile Woli czy Wytrzymałości dalej jest w stanie się poruszać! Zbyt wielkie przeciążenie ciała może jednak skończyć się tragicznie, to też biegłość ta jest czymś co posiadają tylko uparci szaleńcy. Biegłość pozwala nawet na działanie pod wpływem trucizn jakie mają nas powalić, jednak nie uratuje przed np. utratą przytomności czy śmiercią. Efekty wpływające na Siłę Woli postaci lub jej Wytrzymałość mogą osłabić tą biegłość. Zależy to od tego na czym bazujemy tą biegłość, czy na Wytrzymałości czy na Sile Woli, i ostatecznie to MG wątku decyduje ile ona daje postaci gracza.

Wymóg do nabycia biegłości: Siła Woli na co najmniej 9 poziomie lub Wytrzymałość na co najmniej 7 poziomie
18. Trutmistrz - Biegłość.
TrutmistrzBiegłość
Istnieje wielu wojowników, szczególnie shinobi, wykorzystujących trucizny. Nie każdy z nich jest jednak bardzo obeznany w samej dziedzinie, zwyczajnie korzystając z tego co oferują w wyspecjalizowanych sklepach. Mimo tego jednak, są prawdziwymi mistrzami w wykorzystywaniu ich. Mogą oni bez problemu przygotować swój ekwipunek z truciznami dużo wcześniej, bez obawy że sami się w tym procesie zatrują, a trucizny na ich broniach pozostają dłużej niż normalnie z racji na to jak profesjonalnie je przetrzymują. Posiadacze tej biegłości nie muszą się przejmować przypadkowymi zatruciami własną trucizną, ani tym że ta "wyschnie" z racji na ich długą podróż.

Posiadając Renkinjutsu na poziomie A lub S biegłość ta jest otrzymywana automatycznie i wymaga tylko zgłoszenia się w odpowiednim temacie.
21. Odporność na przeciążenie - Biegłość.
Odporność na przeciążenieBiegłość
Posiadacz tej biegłości wielokrotnie już przeciążył swój układ chakry używając bardzo intensywnych technik przez zbyt długi czas lub w połączeniu. Tak jak na pewno zebrało to już swoje żniwa, tak jednocześnie dało mu to doświadczenie jak to robić, aby nie miało to aż tak negatywnych skutków. Zwyczajnie, posiadacz tej biegłości musi bardziej przeciążyć swoje ciało niż normalna osoba, aby pojawiły się tego negatywne efekty. Niezbędnik dla osób, jakie pragną jakoś bardziej łączyć wspomagania bez śmierci w pierwszej turze.

Biegłość ta łączy się z atutem wrodzonym Zwiększona odporność. Posiadając go, przeciążenie staje się praktycznie czymś niemożliwym dla shinobiego i może nawet stabilnie podtrzymywać dwa wspomagania na raz, bez obawy śmierć lub stan krytyczny po tym. Dalej skutki uboczne mogą być jednak poważne, ale nie doprowadzą do śmierci.
24. Poręczny sensor - Biegłość - jak teraz jest git to git, przerzucam do akceptniętych.
Poręczny sensorBiegłość
Biegłość pozwalająca na używanie zmysłu sensorycznego bez składania pieczęci nawet na ogromne dystanse. Użytkownik tak często go używał i tak często starał się pominąć tą jedną, nieszczęsną pieczęć... że w końcu osiągnął ten etap. Dalej trzeba jednak normalnie tego sensora opłacać i dalej zbyt długie go używanie może przeciążyć nasz umysł.
26. Nabyty sensor - Biegłość.
Nabyty sensorBiegłość
Niektórzy ninja rodzą się z możliwością wyczuwania chakry wokół siebie. Są jednak osoby, które poprzez trening były w stanie posiąść podobne zdolności. Sensor taki jest jednak słabszy niż ten u osób, które od samego początku wykazują odpowiedni dryg i umiejętności w jego używaniu. Podczas gdy zachowuje wszystkie możliwości zwykłego sensora, jego zasięg jest zmniejszony i połowę względem wrodzonego atutu, płacąc za niego taki sam koszt tj. połowiczny B przy złożeniu odpowiedniej pieczęci. Zmysł sensoryczny można udoskonalać innymi biegłościami bądź atutami, zaś w przypadku zdolności i technik, jakie przewidują bonusy związane z posiadaniem atutu wrodzonego, ów bonusy są o 50% mniejsze.
► Pokaż Spoiler | Te o których jeszcze rozmawiamy.

9. Specjalista - atut - skoro jest wincyj głosów na nie, to wyrzucam. Może kiedyś, jak się go sensowniej opisze.

13. Czułe punkty - Atut nabyty, 10 PD. - podobnie, jak dla mnie jest to git. Dla Dona też. Dla Tamury i Tory też tooo... dunno, idę Norkę i Tasię zawołać niech się wypowiedzą maybe. Dla mnie no, nie jest to obchodzenie. To jest po prostu wiedza jaka zdaje mi się stosunkowo common dla osób obeznanych w zabójstwach, a nie jakichś mistrzów stylów walki.
Czułe punkty (10 PD)Atut nabyty
W zawodzie shinobi, często trzeba zabijać. Ba! Non stop właściwie trzeba kogoś zabijać. Nic więc dziwnego, że Ci są wytrenowani w jak najszybszym zabijaniu innych osób. A do tego, wymagana jest znajomość ciała. Nie każdy jest jednak medykiem, aby znać całą ludzką biologię. Zamiast tego, shinobi uczą się jedynie o tym, jak najlepiej i najszybciej kogoś zabić. Czułe punkty, gdzie uderzenie zostawia krytyczną ranę czy odpowiednie dawki trucizny do zabicia. Osoby z tym atutem zwyczajnie lepiej wiedzą te rzeczy, i wiedzą jak uderzyć żeby zabić, lub sprowadzić kogoś do nieprzytomności jednym dobrym ciosem.
25. Dokładny instynkt niebezpieczeństwa - biegłość - to dam ten poprawiony opis atutu od Tamury jako aktualizację i koniec tematu.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 376
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Atuty nabyte i biegłości

Czułe punkty, jako osoba grająca medykiem i stylem walki, który... trochę się na dokładnych punktach skupia, imo jest git.
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 601
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Atuty nabyte i biegłości

Naah, wygląda ok.
► Pokaż Spoiler | Pasywne zdolności & pieczęcie oraz unikaty
Zdolności pasywne- z wyjątkiem atutów i biegłości
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
  • Hiraishin no Jutsu - pieczęć na kraku nałożona przez Shikō.
Unikaty
  • Garahaddo no Kōkei-sha - naszyjnik z zamkniętą duszą Galahada. Tłumi częściowo negatywne skutki części wad mentalnych.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Naginata [2] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: Atuty nabyte i biegłości

To też mocą nadana mi przez Bogów na niebie i ziemi, zamykam temat z racji ustalenia wszystkiego... i idę teraz to przerzucać. God help me.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”