KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna, Kinjutsu
PieczęcieZając → Wąż → Ptak → Baran → Smok → Zając → Koń → Wół → Zając → Smok → Zając → Baran → Koń → Pies → Szczur → Pies → Zając → Pies → Dzik → Szczur → Baran → Pies → Tygrys → Ptak → Koń → Dzik → Koń → Pies → Zając → Szczur → Wół → Tygrys → Koń → Pies → Tygrys → Smok → Szczur → Zając → Smok → Małpa → Ptak → Pies → Szczur → Zając → Dzik → Ptak → Szczur → Zając → Wąż → Smok
KosztDwukrotny za portal + połowiczny standardowego za osobę
ZasięgPortal pojawia się dwa metry przed użytkownikiem
WymaganiaMisja/fabuła rangi A celem podróży do zaginionej świątyni i poznania tam techniki, sennin ninjutsu
Dzięki tej technice użytkownik zyskuje dostęp do tytułowego Czyśćca. Jest to wymiar o nieokreślonym rozmiarze, bowiem osoba, która spróbuje dotrzeć na jego skraj zorientuje się, że trafiła na jego początek. Jest to miejsce bardzo zróżnicowane pod względem tego, co można tu znaleźć. Są tu obecne bezkresne wydmy z wiecznie wiejącym wiatrem, a gdzie indziej wszechobecna mgła i groteskowe budynki, formacje skalne, cmentarze, niezliczone pomniki nieznanych postaci i wszystko inne, co można spotkać w rzeczywistym świecie, a co zostało przekształcone w groteskowy i niepokojący sposób. Całe miejsce cechuje surrealizm wyciągnięty prosto z najgorszych koszmarów. Wszędzie da się spotkać lamentujące dusze przemierzające pustkowia w tylko sobie znanym celu, a wraz z nimi strażników wszelakiego kształtu i rozmiaru, z czego każdy przerażający i wrogi dla gości odwiedzających wymiar. Spotkanie takiego Strażnika rzadko kiedy kończy się dobrze dla postaci z Siłą Woli 7 i niżej. Wówczas paraliżuje je strach, a po dłuższym oddziaływaniu tracą rozum i stają się częścią pochodu dusz. Nawet jeśli nie spotka się Strażników, to atmosfera miejsca przytłaczająca jest sama w sobie i nawet postaci z Siłą Woli 8 przebywające w wymiarze dłużej niż jeden dzień powoli popadają w obłęd. Można temu zapobiec mając wymieniony atrybut na dziesiątym poziomie, jednak nawet wtedy ogólny niepokój nie przestaje opuszczać postaci. Zdecydowanie nie jest to miejsce komfortowe dla kogokolwiek. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by stoczyć tu walki, o ile nie rozjuszy się strażników. Wszelkie rany tutaj się szybko regenerują, a poniesienie śmierci nawet w wyniku najpotężniejszej techniki jest niemożliwe. Dotyczy to jedynie ran zadanych w Czyśćcu i o ile nie zostały oczywiście zadane przez Strażników. Ponadto nie istnieje pojęcie czasu. Lata spędzone tutaj mogą być jedną sekundą w świecie rzeczywistym. Wspaniały poligon, można rzec.
Użytkownik techniki staje się jedynie gościem w tym wymiarze, a nie jego panem. Istnieje legenda jakoby panem tego miejsca miała być nieokreślona z wyglądu istota o imieniu Baal i jedynie jej ujarzmienie bądź pokonanie pozwala decydować o porządku wymiaru. Dopóki nim nie jest nie ma prawa decydować o tym, kto jest mile widziany, a kto nie. Nie może też nawiązać kontaktu z wędrującymi duszami i innymi nadnaturalnymi istotami zamieszkującymi ten świat, nie może też wydawać rozkazów strażnikom ani decydować o wyglądzie przedstawionego świata. Ile jest w tym prawdy? O tym może przekonać się jedynie ten, kto wkroczy do wymiaru i w nim przetrwa. W Czyśćcu nie istnieje naturalne życie, poza tym, które samo do niego przybędzie. Nie istnieją tu żadne rośliny, ani woda. Próba zmienienia tego stanu rzeczy nie powiedzie się. Wytworzone rośliny od razu zwiędną, prowiant zamieni się w proch, zwykłe drewno natychmiast zbutwieje, a woda wyparuje. Odporne na ten efekt są przedmioty nieorganiczne, a więc, przykładowo, metal czy papier zdołają przetrwać fatalne warunki. O dziwo da się tutaj normalnie oddychać, a także czerpać energię natury, choć wydawałoby się to niemożliwe z racji specyfiki tego miejsca. Wszystkie powyższe niedogodności da się wyeliminować nabywając odpowiednie biegłości na drodze fabuły w Czyśćcu.
W całym katalogu wymiarów, jakie mogą istnieć we wszechświecie ten jest na tyle specyficzny, że jego dostęp do niego można nabyć jedynie za pośrednictwem tej techniki. Osoby chcące dostać się do tego wymiaru przy pomocy innej techniki spotkają się z gniewem Strażników i gdzie nie pójdzie, w przypadku trafienia na takowego będzie musiał stoczyć z nim walkę. Przyjmuje się, że są oni przeciętnymi przeciwnikami rangi S. Sama forma przenoszenia się do wymiaru nie jest taka szybka i prosta. Użytkownik najpierw musi złożyć serię pieczęci i kumulować chakrę przez drugie tyle czasu i dopiero po tym na przeciwko niego powstaje portal w postaci ciemnego, bezkresnego wiru. Posiadacz techniki decyduje o tym, kto może pojawić się w wymiarze. Próba przyczepienia się do twórcy i przekroczenia portalu spowoduje mimowolne oderwanie się i pozostanie w prawdziwym świecie. Portal ma 3 metry wysokości i 2 metry szerokości, więc nie przedostanie się przez niego nic większego od bardzo rosłego człowieka. Metoda wyjścia jest identyczna, ale opłaca się jedynie koszt za osobę, nie za portal, który to zresztą pojawia się w tym samym miejscu, w którym został najpierw stworzony. Nie jest to więc technika czasoprzestrzenna pozwalająca przenieść się w inne, dowolne znane miejsce. Jest to też swoiste więzienie, bowiem osoba, która nie zostanie wypuszczona przez użytkownika zostaje skazana na pastwę losu, o ile nie posiada własnych sposobów na ucieczkę. Nie można tu wejść, ale w zależności od posiadanych zdolności ucieczka jest możliwa np. przy pomocy innych technik czasoprzestrzennych pozwalających na przemierzanie wymiarów.
Dodatkowa zasada: Wszystkie wątki dążące do interakcji z wszelkimi postaciami niezależnymi w Czyśćcu wymagają nadzoru GMF, MF lub upoważnionego MG.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu możliwe jest pominięcie połowy pieczęci
Posiadając technikę Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo możliwe jest spotkanie duszy, która w realnym świecie została potraktowana tą techniką. Interakcja z taką duszą możliwa jest jedynie pod pieczą MG.
Stając się Panem Czyśćca użytkownik oddziałuje nieprzyjemną aurą na innych w rzeczywistym świecie. Efekt jest porównywalny do wpływu wymiaru na osobę z Siłą Woli 10. Nic, oprócz niepokoju. Jednak gdy użytkownik próbuje użyć Sakki zyskuje +1 do siły techniki, w karcie postaci gracza musi znaleźć się stosowna biegłość informująca o tym.