• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Saishin Tsuuhou no Jutsu - to akcept i przenoszę. Jedynie usuwam flavor tekst z opracowaniem - ostatnio usuwaliśmy je z innych technik, tak więc z tej też znika.

Gyakū Hiraishin no Jutsu - na moje git, przy biegłości pewnie będzie ku temu jakieś ograniczenie. Ogólnodostępna jednak, bo to po prostu rozwinięcie Hiraishina, więc głupio kazać iść po to po zwój. Zgodnie z ustaleniami dodałem do bonusu ze specki wymóg odpowiedniej, dodatkowej biegłości. Ty zaś możesz zgłosić się w temacie z biegłościami po następującą biegłość:
Odwrócony HiraishinBiegłość
Eksperci w wykorzystywaniu Techniki Latającego Boga Piorunów są w stanie nie tylko przenosić się do pieczęci, ale i w drugą stronę - pieczęci do siebie. W praktyce oznacza to, że posiadacz tej biegłości jest w stanie opanować Gyakū Hiraishin no Jutsu.

Kod: Zaznacz cały

[bieglosc name=Odwrócony Hiraishin]Eksperci w wykorzystywaniu Techniki Latającego Boga Piorunów są w stanie nie tylko przenosić się do pieczęci, ale i w drugą stronę - pieczęci do siebie. W praktyce oznacza to, że posiadacz tej biegłości jest w stanie opanować Gyakū Hiraishin no Jutsu.[/bieglosc]
Ostatnio zmieniony 20 lip 2023, 11:03 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

No to lecimy dalej :kekw:
Arashi no Sōzo | Storm Creation嵐 創造
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Koń → Małpa → Wół → Szczur → Tygrys → Pies → Baran → Szczur → Koń → Wąż → Szczur → Wąż → Tygrys → Koń → Tygrys → Pies → Małpa → Wół → Szczur → Wąż → Małpa → Dzik → Smok → Szczur
KosztTrzykrotnyna aktywację, standardowy S na utrzymanie.
Zasięgśrednica 750m
Wymaganiaznajomość innej techniki wpływającej na pogodę, kontrola chakry 8, suiton rangi B
Analogicznie do swojej bliźniaczki z Dotonu, ta technika tworzy dokładnie to od czego bierze swoją nazwę. Niezależnie od tego czy pogoda była słoneczna i bezchmurna oraz gdzie znajduje się twórca, po złożeniu dwudziestu pięciu pieczęci wypuszczamy z dłoni ku niebu błyskawicę. W niedługim czasie nad głową użytkownika tworzą się gęste, czarne cumulonimbusy. Owa burza wygląda i zachowuje się niemal tak jak naturalna, lecz jeżeli użytkownik tego chce może stać się jeszcze bardziej intensywna. Burzę można stworzyć nawet tam, gdzie naturalnie nie występuje. W zależności od intencji technikę można użyć w różnym charakterze. Od ofensywy począwszy, a na chęci nawodnienia suchych terenów i zmniejszenia upału skończywszy. Jest to też dobra technika wyjściowa dla innych o podobnym działaniu lub wymagających złej pogody do poprawnego efektu. Jutsu posiada jedną wadę - tworzenie się chmur nie jest natychmiastowe. Szacunkowo powstanie burzy pełnoprawnej burzy trwa około minutę.

Posiadając Specjalizację w Raitonie ilość wymaganych pieczęci jest zmniejszona o 10.
Posiadając Sennina Raitonu można przywołać z nieba błyskawicę we wskazane, znajdujące się w obrębie najbliższych 40 metrów, miejsce. Siła i koszt przywołania takiej błyskawicy to ranga S, natomiast jej szybkość porównywalna jest do atrybutu szybkości na poziomie 8. Jednak podczas namierzania i atakowania użytkownik musi pozostać nieruchomy.
Ozwojowana, dwa/trzy zwoje max proponuję. Na pewno nie ogólnodostępna.
Ostatnio zmieniony 24 lip 2023, 15:24 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 10 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Hello, sprawdzam. I yes, będzie ozwojowane.

a) Generalnie, bazowa forma nawet spoko. Dodałbym chyba Suiton do wymogów though, skoro ma pan robić jeszcze deszcz. I Trzykrotny koszt S aktywacji.
b) Sennin niezbyt aktualnie przejdzie. Tylko i wyłącznie przez jego zasięg. Błyskawicę możesz przywołać maksymalnie... hmm... no, nawet te 40 metrów oddaloną od Ciebie. Możemy jednak dodać, że płacąc większy koszt za błyskawicę i stojąc dłużej w miejscu możesz ten zasięg zwiększyć. Do 40 metrów Standardowy, do 80 Podwójny, do 120 Trzykrotny etc. I tak jak do 40 metrów jest natychmiastowe, tak każde kolejne 40 metrów to kolejna trua stania w miejscu. Czyli do 80 przez turę stoisz w miejscu, do 120 przez dwie etc. I maksymalnie do 200 metrów coś takiego. Jej siła to jednak dalej standardowy S, ona się nie zwiększa.
c) Suiton o rangę wyżej w wymogach, jeżeli chcesz robić potężny sztorm na taki zasięg. I będzie to Podwójny koszt S.
d) Futon... nah, tutaj musiałby być wymóg Sennina Futonu i dodatkowo do znerfienia. W sensie, o 1 stopień w dół te cyferki i ponownie jakiś zasięg musiałoby mieć, najpewniej średnica 25 metrów. W Suitonie przejdzie bez zasięgu bo tam nie bawimy się w cyfry, jest mocno sytuacyjny, może tobie zaszkodzić i jest w rękach MG.

Tak na ten moment to widzę. Jeszcze jak ustalimy pewno do innych technicznych podrzucę, czy nie będzie zbyt silne, ale na ten moment ma pan to do poprawki.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

a) zgoda na trzykrotny koszt, ale proponuję standardowy A na podtrzymanie. W całej skali technika i tak już jest chakrożerna, a bez użycia dodatków z innych żywiołów nie jest groźna aż tak. Wpisałem wymóg suitonu B
b)Nie chce mi się aż tak kombinować. Zgodzę się na max 40metrów.
c) sigh.... nie pasuje mi to, ale... dobrze cri
d)a gdyby zostawić to jak jest, ewentualnie wymaganie Futonu dać na S, ale analogicznie jak wyżej wpisać, że huragan stwarzałby zagrożenie także dla użytkownika?
Ostatnio zmieniony 23 lip 2023, 13:42 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

a) Hmmm. Może być I guess.
b) Jest więc git.
d) To dalej by niezbyt przeszło. W sensie, pana bonus z S w Suitonie wymaga użycie techniki na morzu lub zbiorniku wodnym. I tworzy pan wtedy trudny do opanowania sztorm... i tyle. Aktualnie w tym tornadzie jest znacznie więcej. Przede wszystkim nie ma tam dodatkowych wymagań przez co jest znacznie bardziej uniwersalne. Dodatkowo ma w sobie cyferki, jakie czynią tą technikę zbyt OP biorąc pod uwagę, że ma ona średnicę 750m. Techniki zadające obrażenia byłyby ciężkie do przepuszczenia z takim zasięgiem, co dopiero te będące crowd control. Szczerze powiedziawszy, to raczej nie ma szans na przepuszczenie tak o ogromnego huraganu jako samego bonusu za Futon.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Zmieniłem wymaganie Futonu na S, zasięg huraganu 50m wokół użytkownika, ale nie przemieszcza się on razem z nim, zmniejszyłem cyferki o 1, koszt standardowy S na turę. Jak w tej formie? Zależałoby mi by nie dodawać sennina do wymogu
Ostatnio zmieniony 23 lip 2023, 19:16 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Okej. Poszedłem na rozmówki z technicznymi i generalnie przynoszę smutną wieść.

Bonusy za Suiton + Futon do wywalenia, a zasięg zmniejszamy o połowę. Chyba że dasz Standardowy S za utrzymanie, wtedy zasięg dostanie.

Powód tego, to że zbyt bardzo idzie to w technikę manipulacji pogodę i zbyt bardzo podchodzi to pod zdolność klanu Yota. Aby coś takiego osiągnąć, to byś musiał mieć 3 oddzielne techniczki w każdym żywiole.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Niszczyciele dobrej zabawy, podłe. Akceptuję. Edytowalem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Ma pan akcepta, techniczka ozwojowana S, 2 zwoje.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

► Pokaż Spoiler | kanoniczne
Senpō: Muki Tensei | Sage Art: Inorganic Animation仙法・無機転生
KlasyfikacjaNinjutsu, Senjutsu
PieczęcieTygrys → Wąż → Ptak → Koń → Dzik → Małpa → Dzik → Wół → Zając → Ptak → Zając → Dzik → Wąż → Tygrys → Pies
KosztStandardowy na turę
Zasięg15m
WymaganiaAktywne Senjutsu, Ninjutsu S
Technika idealnie wpisująca się w definicję energii natury i tego, co można z nią zrobić. Poprzez nasycenie swoją energią życiową pobliskiego otoczenia jest w stanie na nie wpływać w dowolny sposób. Jego woli poddają się nawet skały, które mogą zmieniać swój rozmiar, długość, a nawet strukturę z twardej na zupełnie miękką. Technice można poddać nawet metal i wszystko inne, co nie jest organiczną formą życia. Posiada ona jednak wadę w postaci dużej wrażliwości na wahania temperatury. Jeżeli na przestrzeni, gdzie używa się techniki dochodzi do nagłej zmiany temperatury z pokojowej na bardzo gorącą lub bardzo zimną, wszystko, co zostało poddane działaniu jutsu wraca do domyślnego stanu. Kolejna wada objawia się w niemożności kontroli materiału, który w jakiś sposób został poddany wpływowi cudzej chakry. W ten sposób niemożliwe jest wpływanie na takie twory jak skalny golem, zbroja Kurogane lub inne techniki utrzymywane turowym kosztem.

Posiadając Specjalizację i Sennina w Ninjutsu technika zyskuje dużą odporność na wahania temperatury i teraz tylko techniki rangi S wpływające w jakiś sposób na temperaturę otoczenia są w stanie anulować Muki Tensei.
Wielki zwójMaji Seitaro
Wielki zwój---
► Pokaż Spoiler | kanoniczne
Senpō: Hakugeki no Jutsu | Sage Art: White Rage Technique仙法・白激の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Senjutsu
PieczęcieTygrys → Zając → Małpa → Baran → Zając → Ptak → Dzik → Małpa → Wół → Pies
KosztDwukrotny
Zasięg30m
WymaganiaAktywne Senjutsu, Ninjutsu S
Użytkownił wypuszcza średniego rozmiaru czerwonego smoka, który w rękach trzyma kulę. Ten po dotarciu na miejsce zaczyna wirować wokół trzymanej kuli, w efekcie wydzielając ogromne ilości oślepiającego światła przy jednoczesnym wytwarzaniu dźwięku i wibracji. Efektowi świetlnemu są poddani wszyscy, niezależnie od posiadanych atrybutów, nawet jej użytkownik, jeżeli w porę w jakiś sposób się nie zabezpieczy. Światło oślepia do tego stopnia, że nawet zamknięcie oczu ani ciemne okulary nie chronią przed nim, a po ustaniu światła ofiara jeszcze przez dwie tury ma mroczki przed oczami, uniemożliwiające jej poprawne wykorzystywanie zmysłu. Oprócz tego dochodzi wspomniany efekt dźwiękowy, powodujący, że zmysł słuchu oraz równowagi są tymczasowo poważnie uszkodzone, w związku z czym pojawiają się zaburzenia koordynacji ciała. Osoby posiadające Wytrzymałość poniżej 7 poziomu są w pełni poddane działaniu efektowi dźwiękowemu, zaś osoby posiadające atrybut powyżej tej wartości są na niego częściowo odporne i są w stanie, choć nie bez problemu, się poruszać. Posiadając Wytrzymałość na poziomie 10 jest się odpornym na skutki techniki, dotyczy to tak ofiarę, jak użytkownika.

Dodatkowa zasada: zwierzęta powiązane z paktem z wężami lub z paktem ze smokami, a także osoby, które są na tych paktach podpisane, mogą opanować tę technikę bez pójścia po zwój. Wciąż jednak muszą zapłacić za nią PT.
Posiadając Specjalizację i Sennina w Ninjutsu technika działa nawet na przeciwników o wytrzymałości 10 i wyższej, jednak wciąż nie z taką efektywnością jaka dotyka poniżej 7 poziomu wytrzymałości. Skutki ocenia MG w zależności od poziomu Wytrzymałości ofiary.
Wielki zwójMaji Seitaro
Wielki zwój---
Wielki zwój---
► Pokaż Spoiler | prywatna
Raiton: Raijin no Ikari | Lightning Release: Wrath of Thunder God雷神の怒り
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja kształtu, Transformacja natury
PieczęcieWół → Szczur → Wół → Baran → Szczur → Wąż → Pies → Małpa → Pies → Smok → Ptak → Dzik → Wąż → Baran → Koń → Zając → Małpa → Baran → Małpa → Smok
KosztDwukrotny za wytworzenie dla olbrzymiego tworu lub czterokrotny dla monstrualnego, standardowy na turę
ZasięgZależny od pogody. Minimum 50m dla olbrzymiego tworu i 100m dla monstrualnego w obrębie chmur
WymaganiaChmury deszczowe lub burzowe, sennin Raitonu, refleks 7, kontrola chakry 10
Kwintesencja uwolnienia błyskawic, godna prawdziwych mistrzów tego żywiołu. Użytkownik, wykorzystując chmury nad sobą tworzy istotę rozmiaru odpowiadającym olbrzymim summonom. Można na raz stworzyć jedną istotę ze smoka, golema i pantery do wyboru. Twory wyłaniają się z chmur i mogą dowolnie przemieszczać się w ustalonym zasięgu oraz atakować. Twór taki jest całkowicie odporny na inne techniki raitonu, a suiton może wzmocnić z racji przewodnictwa. Jedynie techniki futonu dobrze przeciwdziałają, gdzie i tak dopiero techniki rangi A są w stanie uszkodzić twór, a S niszczą go od razu. W pobliżu pięciu metrów od stwora powstają wyładowania mające siłę rangi B, a więc każdy, kto nie dostanie techniką bezpośrednio nadal może zostać porażony. Szybkość tworzonej istoty to 8, jednak za dużą siłą ofensywną idzie wada w postaci uwagi, jaką użytkownik musi poświęcić technice. Szacuje się, że bezpośrednia siła uderzenia jest w stanie uszkodzić tkanki, doprowadzić do paraliżu trafionego miejsca lub całego ciała jeżeli trafiona ofiara posiada Wytrzymałość mniejszą od 7. Osoby z wyższą wytrzymałością oprócz tradycyjnych obrażeń spowodowanych samą siłą fizyczną ciosu mogą zostać w całości sparaliżowane dopiero po kilku solidnych ciosach, co ocenia MG.

Stworzyć można następujące istoty, każda o innym stylu walki.
  • Smok (竜 Ryū): Stworzenie najbardziej mobilne w walce w przestworzach, nieco mniej sprawdza się na ziemi, gdyż kontrolowanie tego tworu jest nieco łatwiejsze gdy sunie po niebie. Potrafi zadawać ciosy pazurami przyobleczonymi w błyskawice, a także ziać elektrycznością, której siła porównywalna jest do Jibashi na randze A, tyle że z zasięgiem wynoszącym 30m.
  • Avatar (アバター Abataa): w tej wersji powstaje humanoidalna postać, która od pozostałych cechuje się innym stylem walki. Potrafi kopnąć, uderzyć pięścią czy sprawniej wykonywać uniki od innych form tej techniki. W gruncie rzeczy zachowuje się jak człowiek i nawet zdaje się z wyglądu przypominać swojego stwórcę.
  • Lew (ライオン Raion): stwór łudząco podobny Raiton: Kuropansa, jednak nieposiadający tak precyzyjnego kształtu i ciemnej barwy. Ta forma techniki idealnie nadaje się do szybkich ataków naziemnych. Podobnie jak w przypadku smoka pazury i kły przyobleczone są błyskawicą i, co oczywiste, jest to główna broń tej formy.
Posiadając Refleks na poziomie 10 użytkownik jest w stanie podzielić swoją uwagę i reagować na rzeczy wokół siebie. Może również się poruszać, jednak umiejętna walka jest dalej dla niego ciężka przez skupienie jakie musi poświęcać technice. Im wyższy Refleks, tym łatwiejsza ona się staje
Posiadając Specjalizację Raitonu użytkownik jest w stanie stworzyć istoty o rozmiarze monstrualnym.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2023, 17:28 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 6 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Techniczka 1
a) zasięg 15 metrów
b) Specjalizacja i Sennin w bonusie z dużej litery
c) nie możesz wpływać na rzeczy, który aktualnie ktoś inny kontroluje. Czyli np. jak ktoś robi sobie golema z Dotunu i przelewa do niego ciągle chakrę, to nad nim kontroli nie przejmiesz. Tak samo nad wodą, czy jakimś metalem Kurogane jeżeli ci aktywnie daję temu chakrę.
d) dopisać do wymagań "Aktywne senjutsu, Ninjutsu S"

Techniczka 2
a) dopisać do wymagań "Aktywne senjutsu, Ninjutsu S"
b) jak odnosisz się do poziomów atrybutów to one z dużej litery, aby to było jasne
c) ten bonus za posiadanie paktu z wężami to zmienić na taką formułkę jaką już mamy na forko:

"Dodatkowa zasada: zwierzęta powiązane z paktem z wężami lub z paktem ze smokami, a także osoby, które są na tych paktach podpisane, mogą opanować tę technikę bez pójścia po zwój. Wciąż jednak muszą zapłacić za nią PT."
d) Bonus z Sennina zmień, że posiadając Specjalizację i Sennina. I też te "Skutki ocenia MG." zmienić na ładniejsze "Skutki ocenia MG w zależności od poziomu Wytrzymałości ofiary."

Techniczka 3
a) Pierwsza i najważniejsza kwestia. Aktualnie, tak wielki twór by wymagał Specki w Raitonie. Żeby nie blokować jednak, to bazowo zrób jego wielkość o jeden stopień mniejszą, a potem ze Specką będzie można go stworzyć Monstrualnego. Z czego koszta dla Monstrualnego, to Czterokrotny za wytworzenie i Standardowy za utrzymanie.
b) "W pobliżu pięciu metrów od techniki" zmień na stwora. Będzie trochę łatwiejsze do zrozumienia, bo tak to brzmi ciut weird.
c) z tego co rozumiem, jest to technika jaka właśnie tworzy stwora z konkretnym kształtem. Także to wymaganie KC 10 jakie jest niżej napisane raczej do przerzucenia w wymogi techniki? Tak samo ten wymóg Refleksu 7, w wymagania od razu wpisać.
d) zasięg zmieniłbym na "Zależny od pogody". I wtedy no jeżeli masz burzę na 300 metrów, no to możesz w jej obrębie się poruszać. Na 5km, no to też możesz, a jak będzie mniejsza no to też możesz. Z czego dałbym, że burza musi mieć szerokość minimum 50 metrów aby móc tego stwora stworzyć i 100 metrów dla Monstrualnego. Byłoby to bardzo sensowne, chyba że panu by to przeszkadzało.
e) Ten bonus za Refleks zapisać za to jako "Posiadając Refleks na poziomie 10 użytkownik jest w stanie podzielić swoją uwagę i reagować na rzeczy wokół siebie. Może również się poruszać, jednak umiejętna walka jest dalej dla niego ciężka przez skupienie jakie musi poświęcać technice. Im wyższy Refleks, tym łatwiejsza ona się staje."
f) Sennin powinien trafić do wymagań. Dlatego też ten bonus z jaki jego chciałeś, to wplotłem w Refleks. Pasuje to panu?
g) coś o tym, jak silne są jego ataki. W sensie, bo jest on kinda burzowym golemem. Co się stanie jak w ciebie trafi? A raczej nawet nie tyle co cię trafi, a co cię dotknie. Imo jakieś silne wyładowanie rangi A byłoby pasujące, co może sparaliżować. Aktualnie nie ma nic o tym napisane.
h) A. I generalnie kwestia prywatności. Aktualnie są dwie opcje. Albo jest to wymóg KC 10 i technika jest nawet ogólnodostępna, albo jest to wywalenie tego wymogu KC i technika jest wtedy ozwojowana. Niech pan wybierze co pan preferuje. Prywatna... no nie jest to na tyle unique. Praktycznie tworzyć ala golema z chmur burzowych, co jest trudne, ale nie jakieś wielce... unikatowe I think. Ewentualnie może pan pomyśleć by jakoś bardziej fancy go zrobić
Ostatnio zmieniony 09 sie 2023, 15:40 przez Jelonek, łącznie zmieniany 2 razy.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Techniczka 1
a) ok
b) fixed
c) w sumie logiczne, fixed
d) Po co? W tytule jest senpo, w tabelce jest ranga, tak samo klasyfikacja ninjutsu. Już po samym tym idzie wnieść, że potrzeba tutaj nin na S i aktywnego senjutsu, inaczej nie ma rady.

Techniczka 2
a) jak wyżej
b) fixed
c) fixed
d) fixed

Techniczka 3
a)jestem w stanie to zaakceptować
b) fixed
c) k
d) akceptuję
e) akceptuję
f) ok
g) dopisałem coś więcej. Zgadzamy się? Uznałem, że skoro technika S takich gabarytów powinna mieć faktycznie siłę tej rangi, bo dlaczegóż by nie?
h)No i tutaj się nie zgadzam, bo technika spełnia definicję techniki prywatnej opisanej w regulaminie WT. Zacytuję ,,Bardzo oryginalne pomysły, nierzadko charakteryzujące postać w świecie'', co ma odzwierciedlenie choćby w reputacji postaci, tutaj cytat: ,,Nie ma shinobi jacy o nim nie słyszeli, a nawet niektórzy kojarzą jego niesamowitą władze nad błyskawicą czy współpracowanie z lwim paktem''. Tutaj mamy gigantyczny i bardzo zaawansowany twór z bardzo nieregularnego ,,materiału". Większość technik raitonu polega na strzelaniu błyskawicami i skupianie ich w formie pioruna kulistego, co jest bardzo common. Jedynie kirin jest do tego podobny, ale to nie to samo.
i) dopisałem coś o senjutsu, żeby było fancy

Wstawiam nową technikę, prywatna obligatoryjnie
► Pokaż Spoiler
Rengoku | Purgatory煉獄
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna, Kinjutsu
PieczęcieZając → Wąż → Ptak → Baran → Smok → Zając → Koń → Wół → Zając → Smok → Zając → Baran → Koń → Pies → Szczur → Pies → Zając → Pies → Dzik → Szczur → Baran → Pies → Tygrys → Ptak → Koń → Dzik → Koń → Pies → Zając → Szczur → Wół → Tygrys → Koń → Pies → Tygrys → Smok → Szczur → Zając → Smok → Małpa → Ptak → Pies → Szczur → Zając → Dzik → Ptak → Szczur → Zając → Wąż → Smok
KosztDwukrotny za portal + połowiczny standardowego za osobę
ZasięgPortal pojawia się dwa metry przed użytkownikiem
WymaganiaMisja/fabuła rangi A celem podróży do zaginionej świątyni i poznania tam techniki, sennin ninjutsu
Dzięki tej technice użytkownik zyskuje dostęp do tytułowego Czyśćca. Jest to wymiar o nieokreślonym rozmiarze, bowiem osoba, która spróbuje dotrzeć na jego skraj zorientuje się, że trafiła na jego początek. Jest to miejsce bardzo zróżnicowane pod względem tego, co można tu znaleźć. Są tu obecne bezkresne wydmy z wiecznie wiejącym wiatrem, a gdzie indziej wszechobecna mgła i groteskowe budynki, formacje skalne, cmentarze, niezliczone pomniki nieznanych postaci i wszystko inne, co można spotkać w rzeczywistym świecie, a co zostało przekształcone w groteskowy i niepokojący sposób. Całe miejsce cechuje surrealizm wyciągnięty prosto z najgorszych koszmarów. Wszędzie da się spotkać lamentujące dusze przemierzające pustkowia w tylko sobie znanym celu, a wraz z nimi strażników wszelakiego kształtu i rozmiaru, z czego każdy przerażający i wrogi dla gości odwiedzających wymiar. Spotkanie takiego Strażnika rzadko kiedy kończy się dobrze dla postaci z Siłą Woli 7 i niżej. Wówczas paraliżuje je strach, a po dłuższym oddziaływaniu tracą rozum i stają się częścią pochodu dusz. Nawet jeśli nie spotka się Strażników, to atmosfera miejsca przytłaczająca jest sama w sobie i nawet postaci z Siłą Woli 8 przebywające w wymiarze dłużej niż jeden dzień powoli popadają w obłęd. Można temu zapobiec mając wymieniony atrybut na dziesiątym poziomie, jednak nawet wtedy ogólny niepokój nie przestaje opuszczać postaci. Zdecydowanie nie jest to miejsce komfortowe dla kogokolwiek. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by stoczyć tu walki, o ile nie rozjuszy się strażników. Wszelkie rany tutaj się szybko regenerują, a poniesienie śmierci nawet w wyniku najpotężniejszej techniki jest niemożliwe. Dotyczy to jedynie ran zadanych w Czyśćcu i o ile nie zostały oczywiście zadane przez Strażników. Ponadto nie istnieje pojęcie czasu. Lata spędzone tutaj mogą być jedną sekundą w świecie rzeczywistym. Wspaniały poligon, można rzec.

Użytkownik techniki staje się jedynie gościem w tym wymiarze, a nie jego panem. Istnieje legenda jakoby panem tego miejsca miała być nieokreślona z wyglądu istota o imieniu Baal i jedynie jej ujarzmienie bądź pokonanie pozwala decydować o porządku wymiaru. Dopóki nim nie jest nie ma prawa decydować o tym, kto jest mile widziany, a kto nie. Nie może też nawiązać kontaktu z wędrującymi duszami i innymi nadnaturalnymi istotami zamieszkującymi ten świat, nie może też wydawać rozkazów strażnikom ani decydować o wyglądzie przedstawionego świata. Ile jest w tym prawdy? O tym może przekonać się jedynie ten, kto wkroczy do wymiaru i w nim przetrwa. W Czyśćcu nie istnieje naturalne życie, poza tym, które samo do niego przybędzie. Nie istnieją tu żadne rośliny, ani woda. Próba zmienienia tego stanu rzeczy nie powiedzie się. Wytworzone rośliny od razu zwiędną, prowiant zamieni się w proch, zwykłe drewno natychmiast zbutwieje, a woda wyparuje. Odporne na ten efekt są przedmioty nieorganiczne, a więc, przykładowo, metal czy papier zdołają przetrwać fatalne warunki. O dziwo da się tutaj normalnie oddychać, a także czerpać energię natury, choć wydawałoby się to niemożliwe z racji specyfiki tego miejsca. Wszystkie powyższe niedogodności da się wyeliminować nabywając odpowiednie biegłości na drodze fabuły w Czyśćcu.

W całym katalogu wymiarów, jakie mogą istnieć we wszechświecie ten jest na tyle specyficzny, że jego dostęp do niego można nabyć jedynie za pośrednictwem tej techniki. Osoby chcące dostać się do tego wymiaru przy pomocy innej techniki spotkają się z gniewem Strażników i gdzie nie pójdzie, w przypadku trafienia na takowego będzie musiał stoczyć z nim walkę. Przyjmuje się, że są oni przeciętnymi przeciwnikami rangi S. Sama forma przenoszenia się do wymiaru nie jest taka szybka i prosta. Użytkownik najpierw musi złożyć serię pieczęci i kumulować chakrę przez drugie tyle czasu i dopiero po tym na przeciwko niego powstaje portal w postaci ciemnego, bezkresnego wiru. Posiadacz techniki decyduje o tym, kto może pojawić się w wymiarze. Próba przyczepienia się do twórcy i przekroczenia portalu spowoduje mimowolne oderwanie się i pozostanie w prawdziwym świecie. Portal ma 3 metry wysokości i 2 metry szerokości, więc nie przedostanie się przez niego nic większego od bardzo rosłego człowieka. Metoda wyjścia jest identyczna, ale opłaca się jedynie koszt za osobę, nie za portal, który to zresztą pojawia się w tym samym miejscu, w którym został najpierw stworzony. Nie jest to więc technika czasoprzestrzenna pozwalająca przenieść się w inne, dowolne znane miejsce. Jest to też swoiste więzienie, bowiem osoba, która nie zostanie wypuszczona przez użytkownika zostaje skazana na pastwę losu, o ile nie posiada własnych sposobów na ucieczkę. Nie można tu wejść, ale w zależności od posiadanych zdolności ucieczka jest możliwa np. przy pomocy innych technik czasoprzestrzennych pozwalających na przemierzanie wymiarów.

Dodatkowa zasada: Wszystkie wątki dążące do interakcji z wszelkimi postaciami niezależnymi w Czyśćcu wymagają nadzoru GMF, MF lub upoważnionego MG.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu możliwe jest pominięcie połowy pieczęci
Posiadając technikę Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo możliwe jest spotkanie duszy, która w realnym świecie została potraktowana tą techniką. Interakcja z taką duszą możliwa jest jedynie pod pieczą MG.
Stając się Panem Czyśćca użytkownik oddziałuje nieprzyjemną aurą na innych w rzeczywistym świecie. Efekt jest porównywalny do wpływu wymiaru na osobę z Siłą Woli 10. Nic, oprócz niepokoju. Jednak gdy użytkownik próbuje użyć Sakki zyskuje +1 do siły techniki, w karcie postaci gracza musi znaleźć się stosowna biegłość informująca o tym.
► Pokaż Spoiler | kanoniczna
Jigokuzuki | Hell Stab地獄突き
KlasyfikacjaRaiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieBrak, czas kumulowania chakry zależny od ilości palców
KosztRóżny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaKontrola Chakry 9
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Dość osobliwa jak na Raiton technika, w której to użytkownik skupia w dłoni tak duże ilości skondensowanej chakry, że staje się ona widoczna gołym okiem wraz z przeskakującymi wyładowaniami. Idea jutsu skłania się w całości ku ofensywie i choć technika jest oceniana na rangę C jej siła jest zależna od ilości palców jakiej użyjemy, w ostateczności mogąc osiągnąć bez problemu moc penetracji wykraczającą poza niejedną technikę rangi S. Siła techniki przedstawia się następująco;
  • Cztery Palce (四本貫手, Yonhon Nukite): wydawałoby się, że im większa powierzchnia ciosu tym większe obrażenia. Nic bardziej mylnego, na tym poziomie technika dopiero rozwija swoje skrzydła. Obrażenia zadane czteroma palcami są w stanie mocno poturbować shinobi z Wytrzymałością 7, jednak nie będzie w stanie go przebić. Przebija wszystkie defensywy rangi C, a B mocno uszkadza. Koszt: Pięciokrotny C, czas kumulowania chakry równy pięciu pieczęciom
  • Trzy Palce (三本貫手, Sanbon Nukite): Tutaj siła jest już większa i jest w stanie dać w kość postaci o Wytrzymałości 8. Na tym etapie tkanki miękkie, kości i defensywy rangi B nie stanową przeszkody, zaś te rangi A są mocno uszkadzane. Koszt: Trzykrotny B, czas kumulowania chakry równy siedmiu pieczęciom
  • Dwa Palce (二本貫手, Nihon Nukite): Ciała większości ludzi nie byłyby w stanie nic wskórać przeciwko tej technice. Dopiero ktoś o Wytrzymałości 9 byłby w stanie przeżyć bezpośrednie trafienie, choć nie bez szwanku. Defensywy rangi A nie stanową przeszkody, a te rangi S są uszkadzane. Koszt: Dwukrotny A, czas kumulowania chakry równy 10 pieczęciom
  • Jeden Palec (一本貫手, Ippon Nukite): Znana jako „najsilniejsza włócznia” (最強の矛, saikyō no hoko), gdzie kondensacja chakry jest tak wielka, że była w stanie odciąć wszystkie ogony oraz róg Hachibiego. Tak przynajmniej głosi legenda opowiadana w Kaminari no Kuni, ale wcale nie musi odbiegać od prawdy. Jedynie postaci z Wytrzymałością 10 i wyżej mogą przetrwać, ale nawet tacy wytrzymali shinobi nie powinni ryzykować. W konfrontacji z jednym palcem upadają niemal wszystkie defensywy rangi S. Jedynie te oparte na specjalnych właściwościach mogą się oprzeć, jednak ostateczny efekt pozostaje w ocenie MG. Koszt: Dwukrotny S, czas kumulowania chakry równy piętnastu pieczęciom
Posiadając Specjalizację Raitonu czas kumulacji chakry jest o połowę mniejszy niż wynika to z powyższego opisu.
Posiadając Sennina Raitonu można pokryć techniką drugą rękę, co wiąże się tak ze zdwojeniem potencjału ofensywnego, jak i kosztów.
Duży zwójMaji Seitaro
Duży zwój---
Ostatnio zmieniony 12 sie 2023, 13:20 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 10 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Techniczka 1
d) Co do tego że aktywne senjutsu, to głównie z racji że jest to w aktualnie jedynej techniczce Senjutsu. Także wzorując się na tym i idąc tym tropem, po prostu to: Aktywne Senjutsu. Kto wie, może jakieś techniki będą jakie nie będą wymagały jego aktywnego. Co do Ninjutsu natomiast, to dla przejrzystości. Czasem w klasyfikacji masz 2 dziedziny i nie jest wymagany poziom obu na tej samej randze. Generalnie osoby powinny ogarnąć, ale robimy to raczej "idiotoodporne" dając te wymagania po prostu.

Techniczka 2
a) jak wyżej
d) zapomniał pan o dopisaniu wymagania Specjalizacji i Sennina. Dalej jest, że sam Sennin.

Techniczka 3
g) mmm, aktualnie jest to zbyt wiele. Właśnie dlatego że jest to taka ogromna technika o ogromnym zasięgu, siła tych uderzeń nie może być aż tak mocna. Ogólnie spoko żeby była ona mocna, jak najbardziej, ale paraliż całego ciała osoby z Wytrzymką poniżej 9 nie przejdzie od jednego ciosu. Paraliż całego ciała przy takiej ogromnej technice to dla osób z Wytrzymką poniżej 7, chyba że zostanie trafiony wielokrotnie, ale no to inna kwestia.
h) Dwie kwestie w takim wypadku. "Pomysły charakteryzujące postać", a pan ma tam cytat o niesamowitej kontroli nad błyskawicą. Nie oznacza to jednak, że jest pan jedynym tak potężnym użytkownikiem błyskawicy. Jakieś łączenie tego z inną pana "cechą" np. tym lwim paktem jakiego to już pan nie ma, czy czymś innym - no to wtedy większa szansa na prywatną. Z czego no, to jeszcze spoko. Pasuje do postaci, to nie jest aż taki problemy aby nazwać to charakteryzującym. Jest jednak inny problem.

I teraz ten najważniejszy punkt. "Bardzo oryginalne pomysły". Jak pan powiedział, mamy tutaj gigantyczny i zaawansowany twór. I jest on ciężki do wykonania, dlatego ranga i wymogi. Nie jest on jednak niczym skomplikowanym do wymyślenia, ani charakterystycznym. Swego rodzaju "golem" zwyczajnie wykonany przy pomocy Raitonu co jest cięższe od np. zrobienia go z Dotonu. Idea sama jednak nie jest czymś jakoś wielce "rzadkim" czy mocniej urozmaiconym żeby było to prywatne. I tak, Kirin jest do tego podobny, a on też jest ozwojowaną. Jak pan powiedział "common" Raiton to te strzelanie. Potem masz "Rare" techniki i to są ozwojowane. I na samym końcu masz "very rare" i to są prywatne.

Generalnie im bardziej skomplikowana też w swoim działaniu technika, tym większa szansa że będzie prywatna. Mógłbyś przykładowo dać takiemu "golemowi" różne formy zamiast bliżej nieokreślonych np. lew, człowiek, smok. Każda taka forma mogłaby umieć co innego lub mieć jakieś inne bonusy np. zianie prądem, możliwość tworzenia broni z elektryczności i takie tam. Co prawda może to być lekko ograniczone z racji na to że nie ma pan specjalizacji w tym żywiole, ale postaramy się jakoś to ogarnąć by nie była ona wymagana. Może zrobić z tego technikę Senpo? Samo Senpo jest rzadsze od bycia Raitonem, więc już tutaj masz plusy i zdejmie trochę wymogi specki potencjalne. Generalnie Kuroi Kaminari też by pomogło, ale raczej nie chcesz aby móc tego używać tylko przez 5 tur. Jak zrobisz to jako Senpo i tak rozbudujesz jak tutaj tobie wspomniałem, to wtedy można ewentualnie dorzucić jakiś bonus przy odpalonym Kuroi Kaminari tak jak teraz pan przy SM by chciał.

i) yyyh. Nope. W sensie, jeżeli teraz pozwolimy ten dopisek wstawić to moglibyśmy teraz lecieć po 200 technikach wszędzie go dopisywać, bo czemu nie? Senjutsu i tak bazowo boostuje Ci technikę, jak chcesz coś bardziej amazing z tego wycisnąć no to masz Senpo.

Techniczka 4
a) bez problemu prywatna
b) w sumie wszystko ogólnie bardzo spoko i ma to prawie akcept? Przenieś pan tylko tą dodatkową zasadę nad bonusy, a tak to akcept. Najwyżej inni techniczni mnie pokrzyczą jak coś przeoczyłem.

Techniczka 5
a) boże, Seiciak, jakie punkty nauki. U nas to się PT nazywa XD
b) Ogólnie spoko, tylko zamien Sennina i Speckę miejscami. Dodatkowo, w Senninie lekka zmiana by się przydała opisu, bo aktualnie sugeruje to że odpalasz sobie Cztery Palce 5 pieczęciami, a potem przechodzisz od razu do Jednego. Profit? Profit. Niech to będzie coś na zasadzie, że jak z Dwóch Palcy przechodzisz do Jednego to musisz kumulować przez ten czas dodatkowych 5 pieczęci co jest różnica między nimi, a jak schodzisz "w dół" to możesz od razu z Jednego do np. Czterech przejść. Wtedy możesz robić to płynnie i nie jest broken.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2023, 14:09 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Techniczka 1
fixed

Techniczka 2
fixed

Techniczka 3
g) Edytowałem zgodnie ze wskazówką
h)Okej, starałem się nieco uatrakcyjnić technikę. Jak to teraz widzisz?
i) deleted

Techniczka 4
b) poprawioned

Techniczka 5
a) mortyzm silny, poprawioned
b) szczerze powiedziawszy to w twojej wizji pomysł na tą speckę przestał być sensowny. To trochę miało być takie broken, ale skoro nie, to specka obowiązkowa chyba nie jest?
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Techniczka 1 - akcept, ozwojowane

Techniczka 2 - akcept, ozwojowane.


Techniczka 3

h) hmmm. Lepiej, ale jeszcze trochę brakuje do prywatnej. Tak na moje i Donowe oko. Mogę panu zaoferować opis takiej techniczki jaki pozwoliłbym, aby to była prywatna (przynajmniej mym zdaniem, a jak będzie mym zdaniem to będzie akcept i ewentualnie jak inni techniczni się nie zgodzą to kiedyś w przyszłości zdjęcie tego z prywaty). Głównie to co tam zmieniłem to zrobiłem z tego Senjutsu, przez co dostało to też boost do szybkości i obrażeń, a także rozbudowałem lekko pana formy co by to więcej umiały i faktycznie było bardziej skomplikowane. Jak pan chce, może pan pomyśleć co dać od Kurai Kaminari bo ja właściwie nie wiem.

Jeżeli opis panu nie podpasuje, no to byśmy szli z tym co tutaj aktualnie jest. A z tym co aktualnie jest, to tylko do smoka dopisać że ten wystrzał Jibashi rangi A to koszt Połowiczny rangi A i będzie tego akcept jako ozwojowane.
► Pokaż Spoiler |
Senpō: Raijin no Ikari | Sage Art: Wrath of Thunder God仙法・雷神の怒り
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja kształtu, Transformacja natury
PieczęcieWół → Szczur → Wół → Baran → Szczur → Wąż → Pies → Małpa → Pies → Smok → Ptak → Dzik → Wąż → Baran → Koń → Zając → Małpa → Baran → Małpa → Smok
KosztDwukrotny za wytworzenie + standardowy na turę za podtrzymanie
ZasięgZależny od pogody, w obrębie chmur burzowych
WymaganiaChmury deszczowe lub burzowe o wielkości minimum 50m dla olbrzymiego tworu i 100m dla monstrualnego, Aktywne Senjutsu, Sennin Raitonu, Kontrola Chakry 10
Kwintesencja uwolnienia błyskawic, godna prawdziwych mistrzów tego żywiołu. Użytkownik, wykorzystując chmury nad sobą tworzy istotę rozmiaru odpowiadającym Olbrzymim summonom. Można na raz stworzyć jedną istotę jaka to może przyjąć różne, niżej wymienione formy. Twory wyłaniają się z chmur i mogą dowolnie przemieszczać się w ustalonym zasięgu oraz atakować. Twór taki jest całkowicie odporny na inne techniki raitonu, a suiton może wzmocnić z racji przewodnictwa. Jedynie techniki futonu dobrze przeciwdziałają, gdzie i tak dopiero techniki rangi A są w stanie uszkodzić twór, a S zniszczyć go po paru trafieniach. W pobliżu pięciu metrów od stwora powstają wyładowania mające siłę rangi A, a więc każdy, kto nie dostanie techniką bezpośrednio nadal może zostać porażony. Szybkość tworzonej istoty to 9, jednak za dużą siłą ofensywną idzie wada w postaci uwagi, jaką użytkownik musi poświęcić technice. Szacuje się, że bezpośrednia siła uderzenia jest w stanie uszkodzić tkanki, doprowadzić do paraliżu trafionego miejsca lub całego ciała jeżeli trafiona ofiara posiada Wytrzymałość mniejszą od 7. Osoby z wyższą Wytrzymałością oprócz tradycyjnych obrażeń spowodowanych samą siłą fizyczną ciosu mogą zostać w całości sparaliżowane dopiero po kilku solidnych ciosach, co ocenia MG.

Stworzyć można następujące istoty, każda o innym stylu walki.
  • Smok (竜 Ryū): Stworzenie najbardziej mobilne w walce w przestworzach, nieco mniej sprawdza się na ziemi, gdyż kontrolowanie tego tworu jest nieco łatwiejsze gdy sunie po niebie. Potrafi zadawać ciosy pazurami przyobleczonymi w błyskawice, a także ziać elektrycznością, której siła porównywalna jest do Jibashi na randze A, tyle że z zasięgiem wynoszącym 30m. Użytkownik może na takim stworzeniu stanąć i się na nim przemieszczać, jeżeli jego refleks na to pozwala.
  • Avatar (アバター Abataa): w tej wersji powstaje humanoidalna postać, która od pozostałych cechuje się innym stylem walki. Potrafi kopnąć, uderzyć pięścią czy sprawniej wykonywać uniki od innych form tej techniki. W gruncie rzeczy zachowuje się jak człowiek i nawet zdaje się z wyglądu przypominać swojego stwórcę. Dodatkowo jest w stanie tworzyć bronie z chmur burzowych np. katanę czy włócznię. Ich rozmiar jest proporcjonalny do rozmiaru istoty, a koszt stworzenia pojedynczej broni wynosi Standardowy B. Może również wedle woli użytkownika wytworzyć sobie dodatkową rękę do trzymania kolejnej broni. Koszt takiej kolejnej ręki to Standardowy B na turę. Im ich więcej, tym większy Refleks jest wymagany to poprawnej walki nimi wszystkimi.
  • Lew (ライオン Raion): stwór łudząco podobny Raiton: Kuropansa, jednak nieposiadający tak precyzyjnego kształtu i ciemnej barwy. Ta forma techniki idealnie nadaje się do szybkich ataków naziemnych. Podobnie jak w przypadku smoka pazury i kły przyobleczone są błyskawicą i, co oczywiste, jest to główna broń tej formy. Dopłacając dodatkowy koszt równy Standardowemu B podczas atakowaniu pazurami jest w stanie posłać błyskawicę z każdego pazura jaka zadaje obrażenia równe normalnemu atakowi stwora. Ich forma nadawana jest przez zamachnięcie pazurem, najczęściej będąc półksiężycem, a zasięg błyskawic wynosi 10 metrów.
Posiadając Refleks na poziomie 10 użytkownik jest w stanie podzielić swoją uwagę i reagować na rzeczy wokół siebie. Może również się poruszać, jednak umiejętna walka jest dalej dla niego ciężka przez skupienie jakie musi poświęcać technice. Im wyższy Refleks, tym łatwiejsza ona się staje.
Posiadając Specjalizację w Raitonie użytkownik jest w stanie stworzyć istoty o rozmiarze monstrualnym. Koszt jej wytworzenia wynosi jednak Czterokrotny, zamiast Dwukrotnego.

Techniczka 4
a) okej, dostałem głos z niebios jaki zachęca nas do poprawy jednej rzeczy. W sensie, tego wchodzenia w ten wymiar. Nie może być żeby to był idealny schron na zawsze, dlatego musi być możliwość wejścia. Bardzo trudna, ale jednak. Osobiście miałem jeden pomysł jak to możemy zrobić, ale śmiało pan może zasugerować własny:
Idea - "Osoby chcące dostać się do tego wymiaru przy pomocy innej techniki spotkają się z gniewem Strażników i gdzie nie pójdzie, w przypadku trafienia na takowego będzie musiał stoczyć z nim walkę. Przyjmuje się, że są oni przeciętnymi przeciwnikami rangi S."

Co do wychodzenia natomiast, jak masz:
"Nie można tu wejść, ale w zależności od posiadanych zdolności ucieczka jest możliwa."
to zmienić dla jasności na:
"Nie można tu wejść, ale w zależności od posiadanych zdolności ucieczka jest możliwa np. przy pomocy innych technik czasoprzestrzennych pozwalających na przemierzanie wymiarów."

Techniczka 5
b) True, nie miałoby to sensu. To w sumie jako Speckę możesz dać po prostu, że czas kumulacji przy Specce to połowa normalnego czasu kumulacji? Wtedy mamy coś bliskie temu co pan chciał i bardziej pasujące w nasze forkowe rzeczy jakie mamy?
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”