Heloł, tutaj będą potem techniczki co dostały okejkę :3
-
- Ogłoszenia
-
Aktualności fabularne
Obecna pora roku: Wiosna 164r.
Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.
24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.AdministracjaPingwinek Chaosu
Główny AdministratorNorka
Główna Mistrzyni FabularnaHefajstos
Główny Moderator KuźniTora
Główny Moderator Technik
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
[WT] Kami Nozomi
Moderator: Moderatorzy technik
- Kami Nozomi
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 maja 2021, 9:55
- Ranga: Muryō no ninja
- Kami Nozomi
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 maja 2021, 9:55
- Ranga: Muryō no ninja
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Bank:
- Origami no Jutsu ranga D - Gruby plik kartek, około 500
- Origami no Jutsu ranga C - Ilość kartek zdolna zasypać pokój 5x5 metrów
- Origami no Jutsu ranga B - Ilość kartek zdolna wypełnić basen
- Origami no Jutsu ranga A - Ilość kartek wystarczająca do oblepienia monstrualnego summona
- Origami no Jutsu ranga S - Ilość kartek zdolna do wywołania tsunami papieru
- Origami no Jutsu ranga D - 10 metrów
- Origami no Jutsu ranga C - 20 metrów
- Origami no Jutsu ranga B - 30 metrów
- Origami no Jutsu ranga A - 40 metrów
- Origami no Jutsu ranga S - 50 metrów
- Origami no Jutsu ranga D - 3 szybkości.
- Origami no Jutsu ranga C - 4 szybkości.
- Origami no Jutsu ranga B - 5 szybkości.
- Origami no Jutsu ranga A - 6 szybkości.
- Origami no Jutsu ranga S - 7 szybkości.
Re: [WT] Kami Nozomi
Kami no Kanri | Paper Control紙の管理
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWYMAGANE RUCHY RĘKI DO KONTROLI kartek papieru
KosztZależny od ilości kontrolowanych kartek
ZasięgZależny od rangi dziedziny
WymaganiaTechnika kosztuje 10 PT
Zdolność pozwalająca użytkownikom Origami no Jutsu kontrolować swobodnie kartki papieru jakie wytwarzają z własnego ciała, lub jakie ze sobą zabiorą w zwojach. Dzięki tej technice użytkownik może atakować zbitymi falami kartek, potrafiących ogłuszyć lub przycisnąć przeciwnika do ściany, jakby został uderzony młotem.
Maksymalna ilość kontrolowanych kartek:
Koszt kontroli kartek papieru jest zależny od ilości kontrolowanych kartek, czyli kontrolowanie ilości zdolnej wypełnić basen jest standardowym kosztem rangi B, a kontrola ilości zdolnej wywołać tsunami - koszt rangi S.
Zasięg kontroli kartek papieru:
Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu, zasięg kontroli zwiększony jest o 50% od wyżej podanych wielkości.
Prędkość kartek papieru:
Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu, prędkość kartek zwiększona jest o 1 od wyżej podanych wielkości.
Dodatkowo posiadając specjalizację w Origami no Jutsu, kartki nabierają ostrości shurikenów i są też w stanie pociąć przeciwnika.
Maksymalna ilość kontrolowanych kartek:
Koszt kontroli kartek papieru jest zależny od ilości kontrolowanych kartek, czyli kontrolowanie ilości zdolnej wypełnić basen jest standardowym kosztem rangi B, a kontrola ilości zdolnej wywołać tsunami - koszt rangi S.
Zasięg kontroli kartek papieru:
Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu, zasięg kontroli zwiększony jest o 50% od wyżej podanych wielkości.
Prędkość kartek papieru:
Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu, prędkość kartek zwiększona jest o 1 od wyżej podanych wielkości.
Dodatkowo posiadając specjalizację w Origami no Jutsu, kartki nabierają ostrości shurikenów i są też w stanie pociąć przeciwnika.
Kōshōken | Noble Fist高尚の拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Styl walki pasujący do osób “królewskiego” pochodzenia. Dba on o to, aby ciosy poza efektywnością, były jeszcze wykonywane z gracją oraz zapierały dech w piersiach. Walka z użytkownikiem tego stylu, sprawiała od razu wrażenie że ten ktoś był wyżej. Nie było u niego widać zmęczenia na twarzy, a nawet kiedy jego ubrania były podarte a twarz zalana krwią, dalej nikt nie miał wątpliwości że człowiek ten jest kimś wysokiego stanu.
Ciosy w tym stylu opierają się na szybkich ruchach pełny gracji, mający powalić przeciwnika i uczynić go niezdolnym do walki. W równej ilości wykorzystuje on kopnięcia jak i precyzyjne uderzenia pięścią. Nie chodzi w nim jednak o zalanie przeciwnika falą ciosów, a o jak najmniejszą ilość ciosów. Przez to użytkownicy tego stylu są wyspecjalizowani w trafieniu w czułe punkty ciała, z wystarczającą siłą aby powalić słabszych przeciwników nawet 1 ciosem. W tym stylu praktycznie nie ma czegoś takiego jak garda, a jedyny sposób obrony to uniki po których przeważnie kontratakują.
Posiadając rangę B Kōshōken nabieramy większą wiedzę o czułych punktach w ciele człowieka, nawet nie będą Iryoninem. Trafianie w nie jest więc prostsze.
Posiadając rangę A Kōshōken oraz Wytrzymałość 6 użytkownik opanował styl do tego stopnia, że jest on bardzo mało męczący. Rzadko kiedy dojrzeć można pot spływający po jego czole.
Posiadając rangę S Kōshōken oraz Siłę Woli 8 użytkownik osiągnął kwintesencję tego stylu walki. Każdy jego cios - nawet te które faktycznie są dzikie, mało przemyślane oraz błędne - jest wykonany z gracją. Używając tego stylu, wszyscy wokół użytkownika którzy widzą jego walkę, zniechęcają się do sprzeciwiania się mu i walczenia z nim. Oczywiście, osoby bardziej odporne na wpływy umysłowe oprą się temu działaniu częściowo lub całkowicie (do całkowitej odporności wymagana siła woli 8, 6 i 7 do częściowej).
Ciosy w tym stylu opierają się na szybkich ruchach pełny gracji, mający powalić przeciwnika i uczynić go niezdolnym do walki. W równej ilości wykorzystuje on kopnięcia jak i precyzyjne uderzenia pięścią. Nie chodzi w nim jednak o zalanie przeciwnika falą ciosów, a o jak najmniejszą ilość ciosów. Przez to użytkownicy tego stylu są wyspecjalizowani w trafieniu w czułe punkty ciała, z wystarczającą siłą aby powalić słabszych przeciwników nawet 1 ciosem. W tym stylu praktycznie nie ma czegoś takiego jak garda, a jedyny sposób obrony to uniki po których przeważnie kontratakują.
Posiadając rangę B Kōshōken nabieramy większą wiedzę o czułych punktach w ciele człowieka, nawet nie będą Iryoninem. Trafianie w nie jest więc prostsze.
Posiadając rangę A Kōshōken oraz Wytrzymałość 6 użytkownik opanował styl do tego stopnia, że jest on bardzo mało męczący. Rzadko kiedy dojrzeć można pot spływający po jego czole.
Posiadając rangę S Kōshōken oraz Siłę Woli 8 użytkownik osiągnął kwintesencję tego stylu walki. Każdy jego cios - nawet te które faktycznie są dzikie, mało przemyślane oraz błędne - jest wykonany z gracją. Używając tego stylu, wszyscy wokół użytkownika którzy widzą jego walkę, zniechęcają się do sprzeciwiania się mu i walczenia z nim. Oczywiście, osoby bardziej odporne na wpływy umysłowe oprą się temu działaniu częściowo lub całkowicie (do całkowitej odporności wymagana siła woli 8, 6 i 7 do częściowej).
Ostatnio zmieniony 10 cze 2021, 16:54 przez Kami Nozomi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tora
- Posty: 2761
- Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
- Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
- Discord: Tora#0227
- Karta Postaci:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
Re: [WT] Kami Nozomi
Kami no Kanri - do kontroli piasku powiadasz? ;) Opisałbym jak przy Suna no Seichu - jakie ilości kartek to jaka ranga. Poza tym wydaje mi się chyba, że jest okej.
Kōshōken - hmm... tylko to z siłą woli mi się nie podoba. Jakieś takie... dziwne. Nie wiem jak do tego nawet podejść? Może wskaż jaki poziom SW jest wymagany by się temu "oprzeć"?
Kōshōken - hmm... tylko to z siłą woli mi się nie podoba. Jakieś takie... dziwne. Nie wiem jak do tego nawet podejść? Może wskaż jaki poziom SW jest wymagany by się temu "oprzeć"?
Bunpōnachisu | Grammarnazi文法ナチス
Prowadzone fabuły
Bez drogi do domu (帰れない) - Yōgan Sayu
W ślad za przodkiem (先人の足跡に) - Hanatora Jinsei
Gdzie zacząć (どこから始めれば) - Yumekawa Kaito
Ziemia pośród chmur - Początek (雲の中の土地 - 始まり) - Kurama Wakuri
Poznać Cię lepiej (あなたをもっとよく知るようになる) - Chinoike Raita
Kocia opowieść (猫の物語) - Kurosawa Shin'ichi
W ślad za przodkiem (先人の足跡に) - Hanatora Jinsei
Gdzie zacząć (どこから始めれば) - Yumekawa Kaito
Ziemia pośród chmur - Początek (雲の中の土地 - 始まり) - Kurama Wakuri
Poznać Cię lepiej (あなたをもっとよく知るようになる) - Chinoike Raita
Kocia opowieść (猫の物語) - Kurosawa Shin'ichi
Prowadzone misje
Ranga B
Dziedzictwo Kowala (鍛冶屋の遺産) - Asano Hisayuki
Nietypowe zlecenie (異常事態) - Mirai Sereza
Wspomnienia Przeszłości (過去の記憶) - Dōhito Midoro & Hōseki Homura
Nietypowe zlecenie (異常事態) - Mirai Sereza
Wspomnienia Przeszłości (過去の記憶) - Dōhito Midoro & Hōseki Homura
Ranga A
- Kami Nozomi
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 maja 2021, 9:55
- Ranga: Muryō no ninja
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Bank:
Re: [WT] Kami Nozomi
Kami no Kanri - fixed
Kōshōken - widzę że ktoś tu woli mieć cyferki niż opis :> Dorzuciłem cyferki, ale jak na moje, to zwyczajnie MG w wątku powinien patrzeć że jest taki bonus i ocenia sam co z niego wynikło. Mogę dodać taki zapisek I think, zamiast tych cyferek bo ich nie lubię.
Kōshōken - widzę że ktoś tu woli mieć cyferki niż opis :> Dorzuciłem cyferki, ale jak na moje, to zwyczajnie MG w wątku powinien patrzeć że jest taki bonus i ocenia sam co z niego wynikło. Mogę dodać taki zapisek I think, zamiast tych cyferek bo ich nie lubię.
- Tora
- Posty: 2761
- Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
- Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
- Discord: Tora#0227
- Karta Postaci:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
Re: [WT] Kami Nozomi
Akcept
Bunpōnachisu | Grammarnazi文法ナチス
Prowadzone fabuły
Bez drogi do domu (帰れない) - Yōgan Sayu
W ślad za przodkiem (先人の足跡に) - Hanatora Jinsei
Gdzie zacząć (どこから始めれば) - Yumekawa Kaito
Ziemia pośród chmur - Początek (雲の中の土地 - 始まり) - Kurama Wakuri
Poznać Cię lepiej (あなたをもっとよく知るようになる) - Chinoike Raita
Kocia opowieść (猫の物語) - Kurosawa Shin'ichi
W ślad za przodkiem (先人の足跡に) - Hanatora Jinsei
Gdzie zacząć (どこから始めれば) - Yumekawa Kaito
Ziemia pośród chmur - Początek (雲の中の土地 - 始まり) - Kurama Wakuri
Poznać Cię lepiej (あなたをもっとよく知るようになる) - Chinoike Raita
Kocia opowieść (猫の物語) - Kurosawa Shin'ichi
Prowadzone misje
Ranga B
Dziedzictwo Kowala (鍛冶屋の遺産) - Asano Hisayuki
Nietypowe zlecenie (異常事態) - Mirai Sereza
Wspomnienia Przeszłości (過去の記憶) - Dōhito Midoro & Hōseki Homura
Nietypowe zlecenie (異常事態) - Mirai Sereza
Wspomnienia Przeszłości (過去の記憶) - Dōhito Midoro & Hōseki Homura
Ranga A