W przeciwieństwie do Lin, Seira która cały czas szła pół kroku za nią od czasu do czasu skinęła głową jakiejś mijanej osobie, szczególnie jeśli ta nie wyglądała zbyt groźnie. Nerwy zaczęły jej się jednak udzielać, gdyż trudno jej było wydobyć z siebie uśmiech. Powtarzała sobie w głowie ewentualne scenariusze przebiegu misji. Były razem, a co za tym idzie powinny sobie poradzić... poza tym medyczka nie wierzyła do końca, że Arashi by je tak po prostu zostawił na śmierć. Byli z tej samej wioski, a jego zobojętniała postawa mogła być tylko efektem ubocznym mieszkania w Hanie, jak w przypadku Lin. Mimo wszystko, choć chciała widzieć dobro nawet w człowieku, który zawodowo zajmował się robieniem złych rzeczy, tej teorii wolała nie testować na własnej skórze.
- Bardzo by nam pomogło, gdybyś z nami współpracował na tym etapie Arashi-san - dodała łagodniejszym od Lin tonem uśmiechając się przepraszająco, jakby wbrew własnej woli musiała go wyprosić ze swojego domu. Zaśmiała się też z żarciku smoczycy czując, jak stres nieco ustępuje pod wpływem dobrego humoru. - A więc rezygnujemy z elementu zaskoczenia? Mam broń i chciałam jej użyć jak tylko wóz pojawi się na drodze... dlatego jestem za opcją ukrycia się, przynajmniej dla mnie.Seira posługiwała się kuszą całkiem sprawnie, ale celowanie wymagało skupienia, a przeładowywanie też nie odbywało się automatycznie. Siedzenie na kamieniu i strzelanie brzmiało na bardzo zły pomysł... nie oddałaby celnego strzału, już z daleka mogliby się domyślić, że działają razem, a w dodatku uczyniłby to z niej łatwy cel. Mimo to, uwaga o zwiadzie miała jakiś sens. - Ale masz rację, by nie wzbudzać podejrzeń schowam się dopiero gdy usłyszę, że nadjeżdżają. A ty możesz poudawać zakochaną parę z Arashi-sanem, jeśli nie będzie chciał się ukryć... po drugiej stronie drogi.Zdaniem Seiry taka opcja była najlepsza dla nich obu, choć pozostawiała Lin nieco otwartą na atak. Medyczka była jednak przekonana, że nie nastąpi on dopóki nie padną pierwsze strzały z jej kuszy, a wtedy smoczyca będzie bezpieczniejsza z dala od niej. Plan dziewczyny był prosty - jak tylko wóz pojawi się w odległości umożliwiającej oddanie precyzyjnego strzału, wyceluje w koła. Przygotowała jeszcze trzy dodatkowe bełty poza tym, który już miała w kuszy i podejrzewała, że więcej nie uda jej się użyć nim nie będzie zmuszona dobyć naginaty. Konie nadal będą zaprzężone, ale nie pociągną wozu bez kół... by zaś je uspokoić, Seira rzuci im pod nogi fiolkę z usypiającą trucizną. Nie musiała mówić Lin, ani tym bardziej Atashi'emu, żeby przypadkiem nie wchodzili w podejrzanie wyglądający dym. Trucizna zapewne nie uśpi tak dużych zwierząt, ale może je uspokoić. A jeśli wozów będzie więcej? Zablokowanie drogi pierwszym znacząco utrudni ucieczkę kolejnym, ale tym będzie się martwić później.
Itemy
► Pokaż Spoiler
Sleeping Beauty
Koszt200 ryō
Stacki12/1
Specyfik o zasadniczo prostym zadaniu, bowiem po wprowadzeniu do organizmu ma za zadanie obniżyć znacząco poziom adrenaliny, spowolnić rytm serca i ostatecznie dopomóc osobie w oddaniu się w objęcia Morfeusza. Bazą specyfiku jest olej, najczęściej makowy, jaki pod wpływem zmieszania z grzybami i ziołami tworzy mieszaninę parującą pod wpływem tlenu. Dym z cieczy ulatnia się bardzo szybko, będąc w stanie w kilka chwil zaczadzić ciemno-szarym dymem z ziołową nutą zamknięte pomieszczenie. Substancja ta przyjmowana jest poprzez proces inhalacji.
Po zażyciu, które rozumie się jako inhalację rzeczonego dymu, specyfik w neutralnych warunkach zaczyna działać po ilości tur równym poziomowi wytrzymałości podzielonemu przez 2 - zmęczenie bądź znajdowanie się pod wpływem innych specyfików jak np. alkohol są w stanie znacznie ten czas skrócić, co zależy od oceny MG. Pojawiają się wtedy pierwsze objawy jak poczucie szybko narastającego zmęczenia, mroczki przed oczami oraz drobne problemy ze skupieniem uwagi. W przypadku stanu rozluźnienia, sen następuje po następnych dwóch turach. W przeciwnym wypadku powyższe symptomy zaczynają się pogłębiać przez kolejne 5 tur, podczas których działanie specyfiku rzeczywiście wymęcza organizm od środka. Po tym czasie z reguły moc specyfiku zaczyna dość szybko maleć, nie pogarszając bardziej stanu zażywającego. Skutki jednak pozostają do momentu zasięgnięcia faktycznego odpoczynku i snu, który organizm w przypadku mniej wytrzymałych osób (5 i mniej) może wymusić sam z siebie, bez względu na okoliczności. Tak jak jednak w przypadku czasu trwania, tak i tutaj startowy stan przyjmującego może mocno wpłynąć na działanie trucizny, będąc w stanie powalić przy bardzo sprzyjających okolicznościach bez większego względu na wytrzymałość celu.
Powyższa tabela stanowi skrót opisu zamieszczonego nad nią. Należy pamiętać, że skuteczność trucizny zależy od stanu ofiary oraz jej Wytrzymałości, gdzie każdy poziom powyżej 5 nieznacznie zmniejsza odczuwalne skutki.
Po zażyciu, które rozumie się jako inhalację rzeczonego dymu, specyfik w neutralnych warunkach zaczyna działać po ilości tur równym poziomowi wytrzymałości podzielonemu przez 2 - zmęczenie bądź znajdowanie się pod wpływem innych specyfików jak np. alkohol są w stanie znacznie ten czas skrócić, co zależy od oceny MG. Pojawiają się wtedy pierwsze objawy jak poczucie szybko narastającego zmęczenia, mroczki przed oczami oraz drobne problemy ze skupieniem uwagi. W przypadku stanu rozluźnienia, sen następuje po następnych dwóch turach. W przeciwnym wypadku powyższe symptomy zaczynają się pogłębiać przez kolejne 5 tur, podczas których działanie specyfiku rzeczywiście wymęcza organizm od środka. Po tym czasie z reguły moc specyfiku zaczyna dość szybko maleć, nie pogarszając bardziej stanu zażywającego. Skutki jednak pozostają do momentu zasięgnięcia faktycznego odpoczynku i snu, który organizm w przypadku mniej wytrzymałych osób (5 i mniej) może wymusić sam z siebie, bez względu na okoliczności. Tak jak jednak w przypadku czasu trwania, tak i tutaj startowy stan przyjmującego może mocno wpłynąć na działanie trucizny, będąc w stanie powalić przy bardzo sprzyjających okolicznościach bez większego względu na wytrzymałość celu.
Czas, po jakim trucizna działa | Czas trwania | Dodatkowe |
---|---|---|
Wytrzymałość celu/2 | Do 5 tur | Przy Wytrzymałości 5 i mniej - szansa na zapadnięcie w sen |
Powyższa tabela stanowi skrót opisu zamieszczonego nad nią. Należy pamiętać, że skuteczność trucizny zależy od stanu ofiary oraz jej Wytrzymałości, gdzie każdy poziom powyżej 5 nieznacznie zmniejsza odczuwalne skutki.
Kusza pistoletowa
Dystans125 metrów
Koszt1200 Ryō
Stack/Slot2/1
Kompaktowa wersja zwyklej kuszy, wymagająca jedynie jednej ręki do oddania strzału. Pomimo tego, wciąż bardzo wolno się ją ładuje. Chociaż jednoręczna, co pozwala na używanie dwóch na raz, nie jest to zbyt efektywne przez problemy z ładowaniem.
► Pokaż Spoiler
Ninpō: Jū no buki | Ninja Art: Gun weapon Techniques忍法・銃の武器
KlasyfikacjaBukijutsu, Styl walki
Niektórzy shinobi specjalizują się w walce przy pomocy wyposażenia w postaci wszelkiego rodzaju wyrzutni, małych bądź dużych, kojarzonych zwykle z prostszymi mechanizmami chowanymi w marionetkach w tym wypadku zaadaptowanych do normalnego użytkowania. Wyrzutnie zazwyczaj skupiają się na walce krótki bądź średni dystans (zależnie od wyrzutni, możliwe jest stworzenie dalekodystansowej) przy wykorzystywaniu standardowej lub zmodyfikowanej amunicji takiej jak senbony, kunaie, shurikeny czy bomby. Taki ninja jest również w stanie wykorzystywać i utrzymywać w dobrym stanie wyrzutnie stworzone przez siebie bądź innych majsterkowiczów. Skomplikowanie i potencjał wykorzystywanej/stworzonej broni zależy od przedmiotu stworzonego przy pomocy dziedziny Shokunin-waza.
Posiadając rangę D w Jū no Buki użytkownik jest w stanie walczyć przy pomocy jednej małej broni. (np: automatyczna wyrzutnia senbon)
Posiadając rangę C w Jū no Buki użytkownik jest w stanie walczyć przy pomocy jednej średniej broni. (np: karabin na kunaie, kusze)
Posiadając rangę B w Jū no Buki użytkownik jest w stanie walczyć przy pomocy jednej dużej broni.
Posiadając rangę D w Jū no Buki użytkownik jest w stanie walczyć przy pomocy jednej małej broni. (np: automatyczna wyrzutnia senbon)
Posiadając rangę C w Jū no Buki użytkownik jest w stanie walczyć przy pomocy jednej średniej broni. (np: karabin na kunaie, kusze)
Posiadając rangę B w Jū no Buki użytkownik jest w stanie walczyć przy pomocy jednej dużej broni.
Si: 6
Sz, W, Re, SW: 7
KC: 8