Po pierwsze dopisanie do żywiołu paktu Hyōtonu oraz następującego akapitu na koniec opisu:
Żywioł paktuKaton & Hyōton
W wyniku zaabsorbowania przez jednego z ludzi podpisanych na pakcie Hyōtonu, smoki także zyskały dostęp do tego Kekkei Genkai. Zyskały do niego dostęp jednak w tak specyficzny sposób, że nie muszą posiadać dwóch żywiołów składowych, coby go posiadać. Dodatkowo, nie jest on wliczany do limitu dwóch dziedzin żywiołowych, więc mogą go posiadać razem z dwoma innymi żywiołami składowymi (z których jeden wciąż musi być Katonem).
► Pokaż Spoiler | Saphira
Saphira
GatunekWąż Wodny ♀
RozmiarOlbrzymi
Posiadane dziedzinyHyōton B | Fūinjutsu A | Suiton A | Ninjutsu S
Siła4
Szybkość9
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli7
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry10 000
E: - |
D: 10 |
C: 50 |
B: 250 |
A: 500 |
S: 2 000
Dla niewprawnego oka Saphira jest jednym z wielu Węży Wodnych, stanowiących podwodną kulturę Ryūtō. Jej siedziba znajduje się w jednej z podwodnych jaskiń, a ona sama nieświadomie pełni rolę strażnika przed ludźmi, którzy nieopatrznie zbliżą się do Smoczych Wysp. Dlaczego nieświadomie? Jest bowiem dość próżnym smokiem, który słysząc, że zbliża się ktoś nowy, często chce się pokazać i zrobić jak najlepsze wrażenie. Niestety, przez swój rozmiar, wypływając spod wody porusza fale, które często odrzucają statki i powodują panikę wśród marynarzy, przez co ci rzucają się do ucieczki.
A warto wiedzieć, że Saphira, choć lubi gdy się łechce jej ego, jest bardzo szybka do gniewu, gdy ktoś jej nie skomplementuje. A jeśli akurat coś zmieniła w swoim wyglądzie? Oh, dramat! Z osobami, z którymi nawiązała jakąś nić współpracy jeszcze jakoś to zniesie. Obrazi się, może stwierdzi, że nikt jej nie docenia i w tonie narzekań zrobi to, o co się ją prosi. Tylko potem pewnie rzuci tekstem "i tak pewnie mnie nie docenisz", "pewnie zrobiłbyś to lepiej co" i inne takie, byleby tylko wzbudzić w przywoływaczu wyrzuty sumienia.
Jako smok jest dosyć próżna, często się myje i szoruje, dbając o to, by jej szafirowe łuski zawsze lśniły. Czasami przygotuje sobie jakąś biżuterię z podwodnych roślin, choć niekoniecznie jej to wychodzi (ale nie daj Hagoromo jej o tym wspomnieć, bo będzie narzekać, że jest ohydna i powoduje wymioty przez najbliższe 40 minut). Ma też duszę artystyczną, lubią malować i rysować (choć ponownie - niezbyt jej to wychodzi, ale lepiej to przemilczeć). Nie lubi, gdy się ją ujeżdża, z tego powodu częściej oferuje przejazd w swojej... jamie ustnej. Tam w końcu nikt swoimi brudnymi paluchami nie pobrudzi jej łusek. Co się może przydać do podwodnych wojaży, do których jako Wąż Wodny jest wręcz stworzona. Ogólnie jednak - jest czyściochem i nie lubi się brudzić.
Z ciekawych rzeczy, ma przy sobie perłę, która działa jak Wielki Zwój (pod kątem wagi, rozmiaru oraz wytrzymałości). Jej rozmiar oraz mechanika działania niczym się od takiego zwoju nie różni. Do Kurenjingushīru wykorzystuje najczęściej muszelki, które nosi jako ozdoby, po czym się ich pozbywa, gdy już oczyszczą jej łuski z zabrudzeń. Jest to też niewielka zmiana działania tej techniki do normalnej jej wersji. Zamiast notek papierowych do pieczęci wykorzystuje wodorosty. Mechanicznie jednak niczym się one od papierowych nie różnią. By jednak przywoływacz mógł korzystać z tego typu smoczych alternatyw musi złożyć odpowiednią prośbę do administracji.
A warto wiedzieć, że Saphira, choć lubi gdy się łechce jej ego, jest bardzo szybka do gniewu, gdy ktoś jej nie skomplementuje. A jeśli akurat coś zmieniła w swoim wyglądzie? Oh, dramat! Z osobami, z którymi nawiązała jakąś nić współpracy jeszcze jakoś to zniesie. Obrazi się, może stwierdzi, że nikt jej nie docenia i w tonie narzekań zrobi to, o co się ją prosi. Tylko potem pewnie rzuci tekstem "i tak pewnie mnie nie docenisz", "pewnie zrobiłbyś to lepiej co" i inne takie, byleby tylko wzbudzić w przywoływaczu wyrzuty sumienia.
Jako smok jest dosyć próżna, często się myje i szoruje, dbając o to, by jej szafirowe łuski zawsze lśniły. Czasami przygotuje sobie jakąś biżuterię z podwodnych roślin, choć niekoniecznie jej to wychodzi (ale nie daj Hagoromo jej o tym wspomnieć, bo będzie narzekać, że jest ohydna i powoduje wymioty przez najbliższe 40 minut). Ma też duszę artystyczną, lubią malować i rysować (choć ponownie - niezbyt jej to wychodzi, ale lepiej to przemilczeć). Nie lubi, gdy się ją ujeżdża, z tego powodu częściej oferuje przejazd w swojej... jamie ustnej. Tam w końcu nikt swoimi brudnymi paluchami nie pobrudzi jej łusek. Co się może przydać do podwodnych wojaży, do których jako Wąż Wodny jest wręcz stworzona. Ogólnie jednak - jest czyściochem i nie lubi się brudzić.
Z ciekawych rzeczy, ma przy sobie perłę, która działa jak Wielki Zwój (pod kątem wagi, rozmiaru oraz wytrzymałości). Jej rozmiar oraz mechanika działania niczym się od takiego zwoju nie różni. Do Kurenjingushīru wykorzystuje najczęściej muszelki, które nosi jako ozdoby, po czym się ich pozbywa, gdy już oczyszczą jej łuski z zabrudzeń. Jest to też niewielka zmiana działania tej techniki do normalnej jej wersji. Zamiast notek papierowych do pieczęci wykorzystuje wodorosty. Mechanicznie jednak niczym się one od papierowych nie różnią. By jednak przywoływacz mógł korzystać z tego typu smoczych alternatyw musi złożyć odpowiednią prośbę do administracji.
Techniki zwierzęcia
Fūinjutsu E // Fūin no Meisai | Seal Camouflage // Standardowy
Fūinjutsu E // Yōso no Hibana | Elemental Spark // Standardowy/Impuls
Fūinjutsu D // Fūin no Jutsu | Sealing Technique // Standardowy/Brak
Fūinjutsu C // Kurenjingushīru | Cleansing Seal // Standardowy/Impuls
Genjutsu E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę
Ninjutsu S // Ryū no Hōkō | Dragon's Roar // Standardowy/Potrójny na turę
Suiton E // Harugakudan | Orchestra at the End of the Winter // Standardowy na turę
Suiton E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy
Suiton E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)
Suiton D // Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique // Standardowy na turę
Suiton D // Tenkyū | Heavenly Weeping // Standardowy za senbon (minimum 3)
Suiton C // Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea // Różny na turę
Suiton C // Suiton: Mizuame Nabara | Water Release: Starch Syrup Trap // Standardowy
Suiton B // Suiton: Amearare | Water Release: Rain Barrage // Standardowy za 20 pocisków
Suiton B // Suiton: Mizu Kawarimi | Water Release: Water Replacement // Standardowy
Suiton B // Suiton: Suishū Gorugon | Water Release: Water Attacking Gorgon // Trzykrotny/Standardowy na turę
Suiton A // Suiton: Suijinheki | Water Release: Water Formation Wall // Standardowy
Hyōton E // Reikyaku | Cooling // Standardowy
Hyōton D // Hyō | Hail // Standardowy od trzech pocisków
► Pokaż Spoiler | Dvalin
Dvalin
GatunekSmok Europejski ♂
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinyKōshōken A | Hyōton A | Katon S | Fūton S | Ninjutsu S
Siła4
Szybkość10
Wytrzymałość7
Refleks9
Siła woli7
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry15 000
E: 5 |
D: 25 |
C: 75 |
B: 300 |
A: 750 |
S: 3 500
Dvalin, choć należy głównie do Smoków Europejskich nie jest ich typowym przedstawicielem. Różnic jest całkiem sporo i najważniejsze są dwie - posiada upierzenie, które skrywa jego łuski oraz ma dwie pary skrzydeł. Posiada jasnoniebieskie ubarwienie, z ciemniejszymi fragmentami oraz miejscami na jego ciele, gdzie jego barwa przypomina wręcz lśniące kamienie szlachetne, nadając mu zarówno majestatycznego, jak niebezpiecznego wyglądu. Czasami można wręcz odnieść wrażenie, że jest jakąś mieszanką smoka i ptactwa szybującego po niebie.
A mimo to... Dvalin jest iście artystyczną duszą. Uwielbia latać w przestworzach i przyglądać się krajobrazom. Kocha muzykę, wspominając niekiedy jednego z ludzi, z którym niegdyś współpracował, a który grał na harfie. Jest jednym z tych smoków, które większość czasu spędzają w przestworzach, często robiąc różnego rodzaju akrobacje powietrzne. Niektóre smoki wręcz uważają, że czasami "tańczy" wśród przestworzy i to z niebywałą gracją. Jest pasjonatem w tym co robi, a choć dla wielu może wydawać się zdystansowany (lekki introwertyzm z niego wychodzi), tak w gruncie rzeczy, gdy się go pozna, jest niezwykle przyjaznym i skorym do interakcji smokiem, gotowym udzielić swoich pleców jako środka transportu, rozmawiać czy zwyczajnie bawić się.
A mimo to... Dvalin jest iście artystyczną duszą. Uwielbia latać w przestworzach i przyglądać się krajobrazom. Kocha muzykę, wspominając niekiedy jednego z ludzi, z którym niegdyś współpracował, a który grał na harfie. Jest jednym z tych smoków, które większość czasu spędzają w przestworzach, często robiąc różnego rodzaju akrobacje powietrzne. Niektóre smoki wręcz uważają, że czasami "tańczy" wśród przestworzy i to z niebywałą gracją. Jest pasjonatem w tym co robi, a choć dla wielu może wydawać się zdystansowany (lekki introwertyzm z niego wychodzi), tak w gruncie rzeczy, gdy się go pozna, jest niezwykle przyjaznym i skorym do interakcji smokiem, gotowym udzielić swoich pleców jako środka transportu, rozmawiać czy zwyczajnie bawić się.
Techniki zwierzęcia
Genjutsu E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu D // Chakura Kaihō | Chakra Release // Potrójny na turę (minimum 9)
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kemono no Haji | Grasp of the Beast // Połowiczny za użycie na jednej kończynie
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę
Ninjutsu A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra
Ninjutsu S // Ryū no Hōkō | Dragon's Roar // Standardowy/Potrójny na turę
Katon E // Hi no Sōsa | Flame Manipulation // Standardowy na turę
Katon E // Kaen | Flame // Standardowy
Katon E // Okaerinasai no Jutsu | Welcome Home Technique // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy na 5 pocisków
Katon C // Katon: Ryūka no Jutsu | Fire Release: Dragon Fire Technique // Standardowy
Katon B // Hinonami | Fire Wave // Standardowy na turę
Fūton E // Doraiyā | Dryer // Standardowy na turę (minimum 3)
Fūton E // Habuyō | Leaf Dance // Standardowy na turę
Fūton E // Kaze Hitokuchi | Breeze Bite // Standardowy na turę (minimum 3)
Fūton C // Fūton: Daitoppa | Wind Release: Great Breakthrough // Różny na turę
Fūton C // Jūha Shō | Beast Tearing Palm // Różny
Fūton B // Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere // Standardowy
Fūton B // Fūton: Taifūikka | Wind Release: Passing Typhoon // Różny
Hyōton E // Reikyaku | Cooling // Standardowy
Hyōton C // Sōdaina Sōzō no Kagayakashī Uta | Luminous Song of Magnificent Creation // Różny
► Pokaż Spoiler
Ryū no Hōkō | Dragon's Roar竜の精神
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieBrak, czas gromadzenia chakry jak przy złożeniu 15 pieczęci
KosztStandardowy na turę
Potrójny na turę przy zwiększaniu Sakki
Potrójny na turę przy zwiększaniu Sakki
ZasięgZasięg głosu
Atak: 50 metrów
Atak: 50 metrów
WymaganiaBycie smokiem bądź posiadanie podpisu na pakcie ze smokami
DodatkoweTechnika kosztuje 30 PT
Technika Smoczego Ryku nosi dość mylącą nazwę, bowiem każdy smok potrafi ryczeć. Tylko prawdziwa siła tej techniki leży w czymś zgoła innym. Po pierwsze - technika ta wzmacnia głos użytkownika sprawiając, że jest on w stanie mówić, a wszyscy to słyszą tak, jakby był wielometrową bestią, choć dla niego - słowa te są normalne. Inni jednak słyszą je znacznie głośniej, a ponadto - technika współpracuje z Sakki, zwiększając jej efektywność o 1 punkt. By jednak móc wzmocnić Sakki - koszt techniki jest wówczas większy.
Drugą zaletą techniki jest to, że można ją połączyć z jednym, z posiadanych żywiołów podstawowych chakry lub Hyōtonem. Wystarczy tylko mieć względnie dobre obeznanie w technikach żywiołych (ranga B), a wówczas można poza samym zwiększeniem głosu, wypuścić swoisty promień, którego cechy zależą od żywiołu:
Drugą zaletą techniki jest to, że można ją połączyć z jednym, z posiadanych żywiołów podstawowych chakry lub Hyōtonem. Wystarczy tylko mieć względnie dobre obeznanie w technikach żywiołych (ranga B), a wówczas można poza samym zwiększeniem głosu, wypuścić swoisty promień, którego cechy zależą od żywiołu:
- Katon - wypuszczany jest potężny strumień niezwykle gorącego płomienia, zdolnego zwęglić ciało w kilka sekund
- Fūton - wypuszczany jest silny podmuch wiatru, który zarówno odpycha, jak i rozcina cel przy pomocy niezwykle głębokich, powietrznych ostrzy
- Raiton - wypuszczana jest potężna wiązka elektryczności, mogąca lekko przypalić, ale jednocześnie i doprowadzić do paraliżu osoby, której Siła Woli bądź Wytrzymałość jest na poziomie 8 bądź mniejszym. Osoby z jedną z tych statystyk na poziomie 8 są w stanie częściowo zignorować paraliż, jedynie mają lekkie problemy z poruszaniem się
- Suiton - wypuszczany jest pod wielkim ciśnieniem strumień wody, mogący połamać kości bez większych problemów
- Doton - wypuszczana jest spora ilość piachu, która po opuszczeniu ust użytkownika zaczyna się zwiększać, przez co ryk ten przypomina przywołanie lawiny, aniżeli ryk.
- Hyōton - wypuszczane jest ogromna ilość niewielkich sopli, które działają jak igły, choć ich głównym celem nie jest poprzebijanie wroga. Ryk ten, choć zadaje jakieś obrażenia cięte, ma głównie za zadanie doprowadzenie do odmrożeń i w ostateczności - pokryciu wroga warstwą lodu, doprowadzając do zamrożenia i odmrożeń celu, uprzednio także raniąc go trochę wspomnianymi igłami.
- D: - zasięg 5 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest znacznie słabsza, mogąc zadać co najwyżej niewielkie obrażenia. Głos postaci zwiększa się nieznacznie, zdaje się mówić niższym, głębszym tonem. Koszt Standardowy rangi D na turę.
- C: - zasięg 10 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest słabsza, mogąc zadać średniej siły obrażenia. Głos postaci głośniejszy, mówi niższym, głębszym tonem. Koszt Standardowy rangi C na turę.
- B: - zasięg 20 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest lekko słabsza, mogąc zadać spore obrażenia. Głos postaci jest zdecydowanie bardziej słyszalny, a także niższy oraz niezwykle głęboki. Koszt Standardowy rangi B na turę.
- A: - zasięg 30 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest nieznacznie słabsza, mogąc zadać nawet i śmiertelne obrażenia. Głos postaci jest słyszalny z daleka, a także niższy oraz niezwykle głęboki. Koszt Standardowy rangi A na turę.
- S: - technika działa zgodnie z podstawowym opisem.
► Pokaż Spoiler | 1. Ogólnodostępna
Fūin no Keihatsu | Seal Enlightenment封印の啓発
KlasyfikacjaFūinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Wół → Dzik → Wąż → Ptak
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
WymaganiaFūinjutsu D
Technika Fūinjutsu, która pozwala nam podświetlić pieczęć, by np. ją bardziej wyróżnić, sprawić, by ta była bardziej wyraźna w mroku. Również, w przypadku kilku pieczęci na siebie się nakładających, pozwala podświetlić tylko jedną z nich, co pozwala na łatwiejszą analizę. W takim jednak przypadku użytkownik musi sam wiedzieć, jak wygląda dana pieczęć i jak działa (znajomość techniki bądź przeprowadzona analiza). Nie można użyć tej techniki by bezmyślnie rozdzielać, która pieczęć jest którą.
Posiadając rangę B w Fūinjutsu można podświetlić tylko jeden z fragmentów pieczęci, co pozwala na większe zaakcentowanie danego elementu i np. prezentowanie go innym.
Posiadając rangę A w Fūinjutsu możliwe jest pominięcie pieczęci, jednak czas koncentracji chakry pozostaje bez zmian. Po dotknięciu pieczęci możemy utrzymać jej podświetlenie, bez konieczności kontaktu fizycznego.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możliwe jest podświetlenie różnych fragmentów jednej pieczęci na kilka różnych kolorów.
Posiadając rangę B w Fūinjutsu można podświetlić tylko jeden z fragmentów pieczęci, co pozwala na większe zaakcentowanie danego elementu i np. prezentowanie go innym.
Posiadając rangę A w Fūinjutsu możliwe jest pominięcie pieczęci, jednak czas koncentracji chakry pozostaje bez zmian. Po dotknięciu pieczęci możemy utrzymać jej podświetlenie, bez konieczności kontaktu fizycznego.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możliwe jest podświetlenie różnych fragmentów jednej pieczęci na kilka różnych kolorów.
► Pokaż Spoiler | 2. Ogólnodostępna
Fūin no Jutsu: Tejō | Sealing Technique: Handcuffs封印術・手錠
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęciePtak → Dzik → Koń → Pies → Koń → Szczur → Koń
KosztStandardowy od dwóch notek
Zasięg---
WymaganiaPrzygotowanie dwóch notek
Technika tworząca specjalne notki, które można potem użyć w postaci kajdanek. By zadziałały, trzeba nałożyć je na oba nadgarstki celu. Notka sama się przylepia do przeciwnika, a następnie przykleja się do swojej siostrzanej notki, niczym swoiste kajdanki. Uniemożliwiają też korzystanie z technik, których źródłem są dłonie celu (do Rangi C). Poza tymi aspektami, technika nie utrudnia w żaden inny sposób życia ofiary. By zdjąć notkę, wymagana jest technika Rangi B lub wyższej lub Siła postaci na poziomie 7 lub wyższym, by oderwać dłonie od siebie lub zerwać notki. Kajdanki mogą zostać zdjęte przez użytkownika techniki, wysyłając impuls chakry. Traci również swoje właściwości po upływie 12 godzin od nałożenia.
Posiadając rangę A w Fūinjutsu można zmniejszyć ilość wykonywanych pieczęci do połowy.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu można połączyć więcej par kajdanek w jedną, tworząc kilka złączonych ze sobą par, co pomaga. uwięzić kilka osób ze sobą lub unieruchomić ręcę np. członkowi klanu Kumojin, których kończyn górnych posiada więcej niż przeciętna osoba.
Posiadając rangę A w Fūinjutsu można zmniejszyć ilość wykonywanych pieczęci do połowy.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu można połączyć więcej par kajdanek w jedną, tworząc kilka złączonych ze sobą par, co pomaga. uwięzić kilka osób ze sobą lub unieruchomić ręcę np. członkowi klanu Kumojin, których kończyn górnych posiada więcej niż przeciętna osoba.
► Pokaż Spoiler | 3. Ozwojowana
Kyūshū | Absorption吸収
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika absorpcji, Technika pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Koń → Zając → Smok → Ptak → Dzik → Smok → Pies → Zając → Koń → Małpa → Zając → Pies → Baran → Smok → Dzik → Pies → Zając → Smok → Wół → Baran
Aktywacja: Brak, czas kumulacji jak przy złożeniu 5 pieczęci
Aktywacja: Brak, czas kumulacji jak przy złożeniu 5 pieczęci
KosztNałożenie: Podwójny
Aktywacja i utrzymanie: Połowiczny na turę
Aktywacja i utrzymanie: Połowiczny na turę
ZasięgDotyk
Wymagania---
DodatkoweNałożenie pieczęci kosztuje 3 PD z puli nakładającego bądź osoby, na którą pieczęć jest nakładana (tylko za jej zgodą). Nałożenie pieczęci drugi raz na tę samą osobę nie zabiera ponownie PD
Technika pieczętująca nakładająca na jedną, wybraną dłoń użytkownika symbol rombu. Niemożliwa jest zmiana lokalizacji pieczęci.
Po aktywacji pieczęci, romb ten pieczętuje chakrę celu, co działa dokładnie tak jak atut Absorpcji Chakry, z tą różnicą, że chakra ofiary nie uzupełnia zapasów chakry użytkownika pieczęci. Umożliwia natomiast opanowywanie i korzystanie z technik, które wymagają posiadania tego atutu, choć wciąż - niemożliwe jest odzyskiwanie chakry przez takowe techniki. Jest ona pieczętowania w rombie, a następnie wypuszczana do otoczenia.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możliwe jest nałożenie pieczęci na każdą rękę osoby. Każdorazowe nałożenie takowej pieczęci kosztuje jednak PD, jak przy nakładaniu na nową osobę. Jedynie ponowne nałożenie na tę samą dłoń nie zabiera chakry. Ilość pieczęci nie wpływa na szybkość działania, jedynie zwiększa możliwości korzystania z pieczęci przy pomocy innych dłoni.
Posiadając atut Absoprcji Chakry oraz Sennina Fūinjutsu możliwe jest wchłanianie chakry z pieczęci, zamiast wypuszczanie jej do otoczenia, zwiększając tym samym ilość chakry absorbowanej na turę.
Po aktywacji pieczęci, romb ten pieczętuje chakrę celu, co działa dokładnie tak jak atut Absorpcji Chakry, z tą różnicą, że chakra ofiary nie uzupełnia zapasów chakry użytkownika pieczęci. Umożliwia natomiast opanowywanie i korzystanie z technik, które wymagają posiadania tego atutu, choć wciąż - niemożliwe jest odzyskiwanie chakry przez takowe techniki. Jest ona pieczętowania w rombie, a następnie wypuszczana do otoczenia.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możliwe jest nałożenie pieczęci na każdą rękę osoby. Każdorazowe nałożenie takowej pieczęci kosztuje jednak PD, jak przy nakładaniu na nową osobę. Jedynie ponowne nałożenie na tę samą dłoń nie zabiera chakry. Ilość pieczęci nie wpływa na szybkość działania, jedynie zwiększa możliwości korzystania z pieczęci przy pomocy innych dłoni.
Posiadając atut Absoprcji Chakry oraz Sennina Fūinjutsu możliwe jest wchłanianie chakry z pieczęci, zamiast wypuszczanie jej do otoczenia, zwiększając tym samym ilość chakry absorbowanej na turę.
Duży zwójHokori Kensei
Duży zwój---
► Pokaż Spoiler | 4. Ozwojowana
Anzen'na Hinansho: Inpei | Safe Haven: Hiding安全な避難所・隠蔽
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Baran → Ptak → Tygrys → Pies → Wąż → Ptak → Dzik → Szczur → Ptak → Baran
Aktywacja: Konfrontacji
Aktywacja: Konfrontacji
KosztNałożenie: Standardowy
Aktywacja i utrzymanie: Połowiczny na turę
Aktywacja i utrzymanie: Połowiczny na turę
ZasięgZależy od wykorzystywanego klona
Wymagania---
DodatkoweNałożenie pieczęci kosztuje 3 PD z puli nakładającego bądź osoby, na którą pieczęć jest nakładana (tylko za jej zgodą). Nałożenie pieczęci drugi raz na tę samą osobę nie zabiera ponownie PD
Technika pieczętująca, która pozwala nam uniknąć bycie celem technik, które wymagają zmiany naszej sygnatury chakry. Nie ukrywa ona chakry przed sensorami czy zdolnościami umożliwiającymi jej widzenie, jednak, jeśli jakaś technika wymaga znajomości chakry celu (np. Tōmegane no Jutsu - Ninjutsu A), to podczas utrzymywania tej pieczęci nie możemy stać się celem takowej techniki.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możliwa jest aktywacja pieczęci bez potrzeby składania pieczęci konfrontacji.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu oraz Specjalizację bądź biegłość pozwalającą wykrywać chakrę pieczęć aktywuje się samoistnie, gdy ktoś spróbuje użyć techniki, przed którą ta pieczęć broni na celu. Wówczas jednak koszt aktywacji wynosi wówczas Standardowy S, a utrzymania jest równy kosztowi techniki, przed którą chroni, wedle KC osoby, na którą pieczęć jest nałożona (jeśli cudza technika kosztuje Standardowy A, to osoba z pieczęcią zapłaci Standardowy A, niezależnie od różnicy w KC czy biegłościach, które zmieniałyby koszta techniki).
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możliwa jest aktywacja pieczęci bez potrzeby składania pieczęci konfrontacji.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu oraz Specjalizację bądź biegłość pozwalającą wykrywać chakrę pieczęć aktywuje się samoistnie, gdy ktoś spróbuje użyć techniki, przed którą ta pieczęć broni na celu. Wówczas jednak koszt aktywacji wynosi wówczas Standardowy S, a utrzymania jest równy kosztowi techniki, przed którą chroni, wedle KC osoby, na którą pieczęć jest nałożona (jeśli cudza technika kosztuje Standardowy A, to osoba z pieczęcią zapłaci Standardowy A, niezależnie od różnicy w KC czy biegłościach, które zmieniałyby koszta techniki).
Średni zwójHokori Kensei
Średni zwój---
Średni zwój---
► Pokaż Spoiler | 5. Ozwojowana
Ninjutsu Bunshin no Jutsu | Ninja Techniques Clone Technique忍術分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry jak przy złożeniu 10 pieczęci
KosztBrak, potraja koszt utrzymania klona
ZasięgZależy od wykorzystywanego klona
WymaganiaSennin Ninjutsu , znajomość techniki klonującej
Technika, która ma za zadanie wzmocnić tworzone przez nas klony. Mianowicie umożliwia ona klonom wykonywanie, poza swoimi domyślnymi technikami, także technik Ninjutsu.
Duży zwójHokori Kensei
Duży zwój---
► Pokaż Spoiler
Fūin no Meisai | Seal Camouflage封印の迷彩
KlasyfikacjaFūinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieZłożone dłonie → Pies → Dzik→ Ptak → Szczur → Baran
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
WymaganiaFūinjutsu D
Prosta technika Fūinjutsu, która pozwala wizualnie dopasować wygląd pieczęci, o ile dana pieczęć na to pozwala. Zmiana wyglądu na lekko inną czy upodobnienie jej do jakiejś blizny. Nie oszuka to nikogo, kto się choć trochę na pieczęciach zna (Fūinjutsu rangi C lub wyżej), jednak może stanowić swoisty "podpis" czy maskowanie wśród cywili, gdy zmieni się wygląd bliżej nieokreślonych symboli np. w tatuaż.
Posiadając rangę A w Fūinjutsu możliwe jest pominięcie pieczęci, jednak czas koncentracji chakry jest równy czasowi potrzebnemu na ich złożenie.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu można zmienić lokalizację pieczęci na ciele, o ile dana pieczęć nie ma jasno określonego miejsca występowania.
Posiadając rangę A w Fūinjutsu możliwe jest pominięcie pieczęci, jednak czas koncentracji chakry jest równy czasowi potrzebnemu na ich złożenie.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu można zmienić lokalizację pieczęci na ciele, o ile dana pieczęć nie ma jasno określonego miejsca występowania.