Kopia, a właściwie drugi oryginał Majiego Seitaro przechadzał się ulicami Amegakure. Wyszedł niedawno ze swojej wieży, zanosząc tam zakupiony w pobliskim sklepie ekwipunek. Nie miał żadnych planów, wychodząc poza swoje gniazdo, chcąc jedynie zorientować się co dzieje się na mieście i po prostu pospacerować, wsłuchując się w przyjemny szum deszczu i, o dziwo, kojący gwar tłumu. Za każdym razem, kiedy tylko się pokazywał zwracał na sobie uwagę przechodniów i strażników, których kolektywnie ignorował. Wiedział, że nie ma czego się obawiać tak długo, póki nie robił nic złego. To, że tą uwage zwracał i nie wzbudzał zaufania tym jak wyglądał było naturalną koleją rzeczy, do której zdążył się dawno przyzwyczaić. Lepiej budzić zaciekawienie lub obawę wśród tłumu jako zamaskowany i zakapturzony nieznajomy niż otwartą wrogość i alarm piątego poziomu, gdyby tylko ktoś rozpoznał go bez maski. Spacerował, nie wiedząc dokładnie jaka jest jego destynacja. Po prostu szedł, napawając się przyjemną atmosferą i wschodzącym blaskiem księżyca. Mimo obecności ludzi do okoła czuł błogą samotność i spokój. Czuł się po prostu dobrze, wiedząc, że nie czekają na niego żadne obowiązki i to, co stanie się jutro będzie w pełni zależeć od niego. Nie był wszakże nikomu podległy. Choć z tą możliwością kształtowania swojej własnej przyszłości może za daleko odleciał, bo nagle na jego drodze stanął... ktoś.
Ktoś, kto wpatrywał się w Shimo Kara Nikuya zaciekawionym spojrzeniem, na co ten nie odpowiedział tym samym. Podniósł brew pod maską, nie wiedząc czy chłopak chce coś powiedzieć, a jeśli nie to dlaczego gapi się jak sroka w gnat. Ale tak, chyba chłopak, bo androgeniczność i ubiór mogły mocno zaburzać ocenę. Bardziej zresztą osobliwe były oczy. Heterochromia czy coś więcej? Zadał to sobie pytanie w myślach, ale prędko sobie uświadomił, że nie jest zainteresowany otrzymaniem odpowiedzi. Sunijczyk nie chciał się bawić w walkę na spojrzenia, więc po krótkiej chwili postąpił krok w przód, chcąc obejść chłopaka i zapomnieć, że taka sytuacja miała w ogóle miejsce. Nie było mu to dane, gdy
babochłop chyba-chłopiec się odezwał. Mesai zatrzymał się i obrócił głowę ku nieznajomemu.
- Znowu? - pytanie zadał bardziej samemu sobie, choć na tyle głośno, że dało się usłyszeć. Przecież całkiem niedawno pomagał równolatce chłopca w odzyskaniu jej brata i reszty ofiar handlarza dziećmi. Gdzie jest to całe Fukei w takich momentach? W końcu Mesai nie wyglądał jak jeden z nich. Nie wyglądał jak ktokolwiek, kto byłby godny zaufania. Mimo to ludzie w wieku dziecięcym i nastoletnim kleili się do niego jak muchy do gówna. Tym razem wyminął dzieciaka i szedł dalej, ale po pięciu krokach znowu się zatrzymał. Zacisnął zęby, zaklął cichutko i zacisnął pięść, a na koniec westchnął. Obrócił się i wyrzekł...
- Skąd w ogóle to twierdzenie o sile? I jakiego rodzaju pomoc, w czym?
► Pokaż Spoiler | ekwipunek
Kubera no Ippa, Kaze no Ha oraz medalion pozostały u drugiego Seitaro
Kabura nr 1: 1x kunai,
Kabura nr 2: Fuma Shuriken x1
Torba biodrowa nr 1: Krótkofalówka x1, świetlna bombka x1, bombka dymna x1, bandaż 5m,
Torba biodrowa nr 2:, 25m stalowej żyłki, 4x kartka papieru(Raiko Kenka), 1x średni zwój:
Płaszcz Seitaro: -
Średni zwój czarny[1/15]: Slot nr 1: Fuma Shuriken 1 na 2 stacki
Średni zwój biały[0/15]:
Średni zwój złoty[4/15]: Zestaw przetrwania(bez żywności, namiot(1 slot), krzesiwa, naczynia i zestaw sztućców dla jednej osoby(2 slot), śpiwór (3 slot)) wraz z mapą.(4 slot)
Ukryte ostrze na lewej ręce
Rękawiczki Tebukuro
Pilnik w bucie
Plakietka do techniki Raikō Kenka na nadgarstku
Sznureczek od Midoro z techniką Kagayaku Rantan no Jutsu
Sznureczek na drugim nadgarstku ze swoją własną chakrą(Kagayaku Rantan no Jutsu)
► Pokaż Spoiler | atuty
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
- Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
- Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
- Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
- Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
- Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
Postać potrafi przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Dzięki temu wręcz idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki, zmniejszając jednocześnie koszt wzmocnienia do rangi E.
[/atuty]