Koszt100 Ryō
Stack/Slot8/1
~~Gorzka mieszanka wykonana z wysuszonych korzenni pustynnych krzewów do której dorzucone są wyparzone ziarna kawy. Pobudza organizm, niweluje objawy senności oraz dostarcza spore pokłady endorfiny. Mikan stworzyła ten specyfik podczas swych lat wśród koczowniczych ludów Kraju Pustyni, jest on niezastąpiony podczas długich podróży na wielbłądach przez depresyjne krajobrazy Kraju Piasku. Trunek trzymany w szklanych buteleczkach. Dezātokōhī ma mocno brązową barwę, pachnie jak kawa. Jedna porcja trunku to ilość ekspresso. Czas działania 8h.~~
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=デザートコーヒー] Dezātokōhī | Desert Coffee[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/GsKlo6U.png[/pic]
[row title=Koszt]100 Ryō[/row]
[row title=Stack/Slot]8/1[/row]
[description]~~Gorzka mieszanka wykonana z wysuszonych korzenni pustynnych krzewów do której dorzucone są wyparzone ziarna kawy. Pobudza organizm, niweluje objawy senności oraz dostarcza spore pokłady endorfiny. Mikan stworzyła ten specyfik podczas swych lat wśród koczowniczych ludów Kraju Pustyni, jest on niezastąpiony podczas długich podróży na wielbłądach przez depresyjne krajobrazy Kraju Piasku. Trunek trzymany w szklanych buteleczkach. Dezātokōhī ma mocno brązową barwę, pachnie jak kawa. Jedna porcja trunku to ilość ekspresso. Czas działania 8h.~~[/description]
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Środek o działaniu usypiającym. Występuje w formie klarownego płynu o słomkowym kolorze i delikatnie ziołowym zapachu i smaku. Pojedyncze dawki przechowuje się we fiolkach. Domyślnym sposobem zażycia jest podanie doustne, jednak przy ewentualnym kontakcie specyfiku z krwiobiegiem, efekt działania jest zauważalny w zbliżonej do docelowej efektywności już przy znacznie niższych objętościach. Podaż kolejnej dawki w krótkim czasie od zażycia poprzedniej przyspiesza nasilające się z czasem poczucie senności. Specyfik przyjęty doustnie wraz z alkoholem etylowym lub przez osobę będącą już pod jego wpływem potrafi niemal momentalnie zmieść większość pechowców z planszy. Należy również uważać na próby leczenia ewentualnych objawów senności spowodowanych miksturą za pomocą kofeiny - w tym wypadku bardzo łatwo o objawy kołatania serca i wzmożone poczucie skołowania. Oprócz zażywania antidotum, dodatkowym sposobem na zatrucie jest żucie liści mięty, co nie wpływa na efekt I etapu, ale uniemożliwia zaśnięcie.
Działanie specyfiku dzieli się na dwa etapy:
I - Postać zaczyna odczuwać problemy z koncentracją, jej ruchy stają się powolniejsze i pozbawione odpowiedniej siły, czy impetu. Pojawiają się senność, efekt ciężkich powiek i narastająca apatia. Percepcja wydaje się nie nadążać za wydarzeniami i impulsami z otoczenia. Zażycie antidotum w pełni neguje efekty działania środka usypiającego po 2 turach. I etap trwa 4 tury. Dodatkowa dawka przyjęta w trakcie trwania tego etapu skraca go o połowę przed wejściem w etap II.
II - Postać zasypia, choć przypomina to bardziej utratę przytomności, ponieważ sen przychodzi gwałtownie i trwa do 5 tur. Podanie antidotum natychmiast budzi cel, jednak objawy ze wcześniejszego stadium trwają jeszcze po 2 tury aż do zniknięcia efektu zatrucia. II etap pojawia się standardowo po 4 turach trwania etapu I.
* Łączenie środka nasennego z alkoholem etylowym lub kofeiną może prowadzić do dodatkowych powikłań - dodatkowego osłabienia organizmu, uczucia skołowania, ćmiącego bólu głowy przechodzącego w migrenę, wymiotów, czy też faktycznej utraty przytomności.
Wytrzymałość Celu | Efekt |
9 i więcej | Cel odporny na specyfik |
8 | Efekt działania trucizny pozostaje na pierwszej fazie. |
5 | Działanie trucizny startuje z fazy I |
4 i mniej | Działanie trucizny startuje z fazy II |
Składniki do antidotum są stosunkowo łatwo dostępne, choć ich skuteczność może się różnić w zależności od stadium objawów i sposobu zatrucia. Do ran należy przykładać kompres z babki szerokolistnej, w przypadku przyjęcia doustnego - napar z rumianku i szałwi. (Tutaj jeszcze cena gotowej odtrutki w sklepie?)
Kod: Zaznacz cały
[title]Dreamworks[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/ul3SEJw.png[/pic]
[row title=Koszt]300 ryo[/row]
[row title=Stacki]12/1[/row]
[description]Środek o działaniu usypiającym. Występuje w formie klarownego płynu o słomkowym kolorze i delikatnie ziołowym zapachu i smaku. Pojedyncze dawki przechowuje się we fiolkach. Domyślnym sposobem zażycia jest podanie doustne, jednak przy ewentualnym kontakcie specyfiku z krwiobiegiem, efekt działania jest zauważalny w zbliżonej do docelowej efektywności już przy znacznie niższych objętościach. Podaż kolejnej dawki w krótkim czasie od zażycia poprzedniej przyspiesza nasilające się z czasem poczucie senności. Specyfik przyjęty doustnie wraz z alkoholem etylowym lub przez osobę będącą już pod jego wpływem potrafi niemal momentalnie zmieść większość pechowców z planszy. Należy również uważać na próby leczenia ewentualnych objawów senności spowodowanych miksturą za pomocą kofeiny - w tym wypadku bardzo łatwo o objawy kołatania serca i wzmożone poczucie skołowania. Oprócz zażywania antidotum, dodatkowym sposobem na zatrucie jest żucie liści mięty, co nie wpływa na efekt I etapu, ale uniemożliwia zaśnięcie.
Działanie specyfiku dzieli się na dwa etapy:
I - Postać zaczyna odczuwać problemy z koncentracją, jej ruchy stają się powolniejsze i pozbawione odpowiedniej siły, czy impetu. Pojawiają się senność, efekt ciężkich powiek i narastająca apatia. Percepcja wydaje się nie nadążać za wydarzeniami i impulsami z otoczenia. Zażycie antidotum w pełni neguje efekty działania środka usypiającego po 2 turach. I etap trwa 4 tury. Dodatkowa dawka przyjęta w trakcie trwania tego etapu skraca go o połowę przed wejściem w etap II.
II - Postać zasypia, choć przypomina to bardziej utratę przytomności, ponieważ sen przychodzi gwałtownie i trwa do 5 tur. Podanie antidotum natychmiast budzi cel, jednak objawy ze wcześniejszego stadium trwają jeszcze po 2 tury aż do zniknięcia efektu zatrucia. II etap pojawia się standardowo po 4 turach trwania etapu I.
* Łączenie środka nasennego z alkoholem etylowym lub kofeiną może prowadzić do dodatkowych powikłań - dodatkowego osłabienia organizmu, uczucia skołowania, ćmiącego bólu głowy przechodzącego w migrenę, wymiotów, czy też faktycznej utraty przytomności.
| Wytrzymałość Celu | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| 9 i więcej | Cel odporny na specyfik|
| 8 | Efekt działania trucizny pozostaje na pierwszej fazie.|
| 5 | Działanie trucizny startuje z fazy I |
| 4 i mniej | Działanie trucizny startuje z fazy II|
Składniki do antidotum są stosunkowo łatwo dostępne, choć ich skuteczność może się różnić w zależności od stadium objawów i sposobu zatrucia. Do ran należy przykładać kompres z babki szerokolistnej, w przypadku przyjęcia doustnego - napar z rumianku i szałwi. (Tutaj jeszcze cena gotowej odtrutki w sklepie?)[/description]
Koszt400 ryō
Stacki12/1
Mikstura znajdująca zastosowanie przede wszystkim w medycynie. Jej działanie jest dosyć proste - polega bowiem na pobudzeniu szpiku kostnego do pracy, a co za tym idzie, do znacznie zwiększonej produkcji płytek krwi. To z kolei prowadzi do przyspieszenia procesu krzepnięcia krwi, a co za tym idzie, do szybszego zasklepiania się rany, a w efekcie zmniejszenia krwawienia. O ile w przypadku mniejszych lub średnich ran, specyfik jest w stanie całkowicie zatamować krwawienie, tak w przypadku większych (nawet krytycznych), jego użycie pozwala spowolnić krwawienie, a tym samym doczekać otrzymania specjalistycznej pomocy medycznej. Kessen może być stosowane jako dodatek przy Shōsen Jutsu ( na przykład, gdy siła techniki nie wystarczająca, by zatrzymać krwawienie), lub jako wsparcie działania pigułki zwiększającej krew.
Specyfik ma klarowny, ciemnoczerwony kolor. Jego zapach jest drażniący i od złudzenia przypomina żelazo, a po spożyciu, w jamie ustnej utrzymuje się specyficzny, gorzki posmak. Miksturę można zastosować zarówno enteralnie jak i parenteralnie (dożylnie czy domięśniowo). Mikstura zaczyna działać natychmiast po spożyciu, a jego lecznice właściwości trwają pięć tur.
Nadużywanie eliksiru może doprowadzić do bólu głowy lub wymiotów. Niezalecane jest również przyjęcie specyfiku na zapas - zwiększenie krzepliwości krwi w przypadku braku aktywnego krwawienia może być tragiczne w skutkach,
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=血栓]Kessen | Coagulo[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/SYZqFUo.png[/pic]
[row title=Koszt]400 ryō[/row]
[row title=Stacki]12/1[/row]
[description]
Mikstura znajdująca zastosowanie przede wszystkim w medycynie. Jej działanie jest dosyć proste - polega bowiem na pobudzeniu szpiku kostnego do pracy, a co za tym idzie, do znacznie zwiększonej produkcji płytek krwi. To z kolei prowadzi do przyspieszenia procesu krzepnięcia krwi, a co za tym idzie, do szybszego zasklepiania się rany, a w efekcie zmniejszenia krwawienia. O ile w przypadku mniejszych lub średnich ran, specyfik jest w stanie całkowicie zatamować krwawienie, tak w przypadku większych (nawet krytycznych), jego użycie pozwala spowolnić krwawienie, a tym samym doczekać otrzymania specjalistycznej pomocy medycznej. Kessen może być stosowane jako dodatek przy Shōsen Jutsu ( na przykład, gdy siła techniki nie wystarczająca, by zatrzymać krwawienie), lub jako wsparcie działania pigułki zwiększającej krew.
Specyfik ma klarowny, ciemnoczerwony kolor. Jego zapach jest drażniący i od złudzenia przypomina żelazo, a po spożyciu, w jamie ustnej utrzymuje się specyficzny, gorzki posmak. Miksturę można zastosować zarówno enteralnie jak i parenteralnie (dożylnie czy domięśniowo). Mikstura zaczyna działać natychmiast po spożyciu, a jego lecznice właściwości trwają pięć tur.
Nadużywanie eliksiru może doprowadzić do bólu głowy lub wymiotów. Niezalecane jest również przyjęcie specyfiku na zapas - zwiększenie krzepliwości krwi w przypadku braku aktywnego krwawienia może być tragiczne w skutkach,
[/description]
Dystans8 metrów
Koszt100 Ryō
Stack/Slot12/1
Trucizna powstała z mieszanki dwóch ziół powszechnie dostępnych w lasach Kraju Ognia oraz miejscach o podobnym klimacie i ekosystemie. Specyfik przyjmuje postać błękitnego gazu o przyjemnym i odświeżającym zapachu, który jednak piecze przy kontakcie ze skórą i oczami. Człowiek pod wpływem zapachu zaczyna płakać — jego oczy łzawią, wylewając potok łez, utrudniając widoczność, nos się zatyka, pogarszając zmysł węchu. Łzawienie utrzymuje się jeszcze przez dwie tury od momentu oddalenia się od dymu. Pozostawanie w dymie utrzymuje efekty, dym rozwiewa się po 4 turach.
W sklepach trucizna sprzedawana jest w papierowych bombkach.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=泣き虫毒]Nakimushi doku | Crybaby poison[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/cvP3asb.png[/pic]
[row title=Dystans]8 metrów[/row]
[row title=Koszt]100 Ryō[/row]
[row title=Stack/Slot]12/1[/row]
[description][p]Trucizna powstała z mieszanki dwóch ziół powszechnie dostępnych w lasach Kraju Ognia oraz miejscach o podobnym klimacie i ekosystemie. Specyfik przyjmuje postać błękitnego gazu o przyjemnym i odświeżającym zapachu, który jednak piecze przy kontakcie ze skórą i oczami. Człowiek pod wpływem zapachu zaczyna płakać — jego oczy łzawią, wylewając potok łez, utrudniając widoczność, nos się zatyka, pogarszając zmysł węchu. Łzawienie utrzymuje się jeszcze przez dwie tury od momentu oddalenia się od dymu. Pozostawanie w dymie utrzymuje efekty, dym rozwiewa się po 4 turach.[/p]
[p]W sklepach trucizna sprzedawana jest w papierowych bombkach.[/p][/description]
Koszt1200 Ryō
Stack/Slot36/1
Są one używane przez ninja, aby przyspieszyć tworzenie i wzrost krwi w organizmie. Po tym jak shinobi straci znaczną ilość krwi w bitwie, może skorzystać z tej pigułki do jej szybkiego uzupełnienia, dzięki czemu może on kontynuować walkę. Pozwala całkowicie odnowić utraconą krew oraz zapewnić jej wzmożoną produkcję na czas 10 tur, co pozwala w tym czasie ignorować wszelkie problemy z ubytkiem krwi i liczyć je dopiero po upływie tego czasu. Pakowane pojedynczo w papierku.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=]Pigułka zwiększająca krew[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/Ss3eOJK.png[/pic]
[row title=Koszt]1200 Ryō[/row]
[row title=Stack/Slot]36/1[/row]
[description]Są one używane przez ninja, aby przyspieszyć tworzenie i wzrost krwi w organizmie. Po tym jak shinobi straci znaczną ilość krwi w bitwie, może skorzystać z tej pigułki do jej szybkiego uzupełnienia, dzięki czemu może on kontynuować walkę. Pozwala całkowicie odnowić utraconą krew oraz zapewnić jej wzmożoną produkcję na czas 10 tur, co pozwala w tym czasie ignorować wszelkie problemy z ubytkiem krwi i liczyć je dopiero po upływie tego czasu. Pakowane pojedynczo w papierku.[/description]
Koszt1500 Ryō
Stack/Slot36/1
Specjalne pigułki, które przywracają chakrę oraz żywotność użytkownika. Natychmiast usuwają zmęczenie postaci, która je zjadła oraz odnawiają zużyte zasoby chakry, znów przywracając pełną jej ilość. Dzień po zjedzeniu pigułki użytkownika dopada ogromne zmęczenie, trwające przez kolejne trzy dni. Zjedzenie więcej niż jednej pigułki bez przerwy na odpoczynek może, a nawet prawie na pewno, będzie niosło za sobą konsekwencje.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=]Pigułka żywnościowa[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/h3pVh0M.png[/pic]
[row title=Koszt]1500 Ryō[/row]
[row title=Stack/Slot]36/1[/row]
[description]Specjalne pigułki, które przywracają chakrę oraz żywotność użytkownika. Natychmiast usuwają zmęczenie postaci, która je zjadła oraz odnawiają zużyte zasoby chakry, znów przywracając pełną jej ilość. Dzień po zjedzeniu pigułki użytkownika dopada ogromne zmęczenie, trwające przez kolejne trzy dni. Zjedzenie więcej niż jednej pigułki bez przerwy na odpoczynek może, a nawet prawie na pewno, będzie niosło za sobą konsekwencje. Pakowane pojedyńczo w papierku.[/description]
Koszt250 Ryō
Stack/Slot12/1
~~Medyczny specyfik wytworzony po raz pierwszy przez Mikan po jej dotarciu do Sakuragakure. Mikstura ma pomagać aniżeli szkodzić. Jednym z składników, tym któremu lek zawdzięcza swą nazwę są korzenie Wiśni, samych składników jest jednak znacznie więcej, a można do nich zaliczyć głównie faunę na jaką natknąć się można w Kraju Kwitnących Wiśni. Lek to dość rzadki, różowawy, słodkawy syrop, który po zażyciu wzmacnia wewnętrznie organizm, pomagając mu uporać się z zewnętrznymi, natrętnymi intruzami jak wirusy czy trucizny. Po zażyciu wytrzymałość postaci pod kątem właśnie takich zagrożeń traktowana jest jako o jeden wyższa, nie wzmacnia jednak ponad dziewiąty poziom wytrzymałości. Dodatkowym efektem, niekoniecznie pozytywnym jest podwyższona temperatura ciała. Sakura no rūtsu zażyć należy przed zostanie otrutym aby lek zadziałał. Jego żażycie po otruciu nie daje efektu. Substancja trzymana w fiolkach. Jedna porcja to ilość jaką znaleźć można w standardowej sklepowej fiolce. Czas działania 8h.~~
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=さくらのルーツ] Sakura no rūtsu | Sakura's roots [/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/GsKlo6U.png[/pic]
[row title=Koszt]250 Ryō[/row]
[row title=Stack/Slot]24/1[/row]
[description]~~Medyczny specyfik wytworzony po raz pierwszy przez Mikan po jej dotarciu do Sakuragakure. Mikstura ma pomagać aniżeli szkodzić. Jednym z składników, tym któremu lek zawdzięcza swą nazwę są korzenie Wiśni, samych składników jest jednak znacznie więcej, a można do nich zaliczyć głównie faunę na jaką natknąć się można w Kraju Kwitnących Wiśni. Lek to dość rzadki, różowawy, słodkawy syrop, który po zażyciu wzmacnia wewnętrznie organizm, pomagając mu uporać się z zewnętrznymi, natrętnymi intruzami jak wirusy czy trucizny. Po zażyciu wytrzymałość postaci pod kątem właśnie takich zagrożeń traktowana jest jako o jeden wyższa, nie wzmacnia jednak ponad dziewiąty poziom wytrzymałości. Dodatkowym efektem, niekoniecznie pozytywnym jest podwyższona temperatura ciała. Sakura no rūtsu zażyć należy przed zostanie otrutym aby lek zadziałał. Jego żażycie po otruciu je daje efektu. Substancja trzymana w fiolkach. Jedna porcja to ilość jaką znaleźć można w standardowej sklepowej fiolce. Czas działania 8h.~~[/description]
Koszt400 ryo
Stacki12/1
Mikstura siły. Jej działanie polega przede wszystkim na wzmocnieniu mięśni ramion i w pewnym stopniu pozostałych górnych partii ciała (głównie klatki piersiowej i pleców), by te lepiej znosiły dodatkowy wysiłek i obciążenie. Po wypiciu bardzo szybko się przyswaja i działa już od następnej tury. Podstawowy czas działania wynosi 4 postów, jednak u osób o sile wyższej niż 5 potrafi utrzymać się wyraźnie dłużej. Podnosi użytkownikowi statystykę siły o 1 dla czynności wykonywanych siłą ramion, aby po zakończeniu swojego działania na 1 post obniżyć ogólną statystykę siły o 1. Jednorazowe zastosowanie w ciągu doby nie wywołuje żadnych skutków ubocznych. Kolejne dawki oferują działanie skrócone o 1 post i o 1 post wydłużony efekt późniejszego osłabienia. Zastosowanie więcej niż dwóch dawek na dobę skutkuje również wyraźnymi bólami mięśni towarzyszącymi postaci przez dwie lub więcej fabularne doby i w niektórych przypadkach może wywołać dodatkowe długofalowe urazy zależnie od poziomu wyeksploatowania organizmu. W połączeniu z alkoholem etylowym specyfik działa słabiej i dwukrotnie krócej, a późniejsze osłabienie wynosi aż 2 punkty siły.
Wymaga podania doustnego. Nie wywołuje żadnych pozytywnych efektów u osób mających 9 lub więcej siły, a osoby o wytrzymałości 7 i więcej są odporne na efekty uboczne pierwszej dawki i konsekwencje kolejnych dawek odczuwają o 1 post krócej (nadal mogą pojawić się długofalowe konsekwencje zażywania środka w dużej częstotliwości). Każda przygotowana mikstura to jedna dawka specyfiku. Występuje w formie intensywnie czerwonego napoju o dość kwaśnym, wiśniowym smaku. Przechowywany jest we fiolkach.
Siła Postaci | Czas działania |
9 i więcej | Brak efektu |
7+ | 6 postów |
6 | 5 postów |
5 i mniej | 4 posty |
Kod: Zaznacz cały
[title]Scarlet Parr[/title]
[pic rank=B][/pic]
[row title=Koszt]400 ryo[/row]
[row title=Stacki]12/1[/row]
[description]Mikstura siły. Jej działanie polega przede wszystkim na wzmocnieniu mięśni ramion i w pewnym stopniu pozostałych górnych partii ciała (głównie klatki piersiowej i pleców), by te lepiej znosiły dodatkowy wysiłek i obciążenie. Po wypiciu bardzo szybko się przyswaja i działa już od następnej tury. Podstawowy czas działania wynosi 4 postów, jednak u osób o sile wyższej niż 5 potrafi utrzymać się wyraźnie dłużej. Podnosi użytkownikowi statystykę siły o 1 dla czynności wykonywanych siłą ramion, aby po zakończeniu swojego działania na 1 post obniżyć ogólną statystykę siły o 1. Jednorazowe zastosowanie w ciągu doby nie wywołuje żadnych skutków ubocznych. Kolejne dawki oferują działanie skrócone o 1 post i o 1 post wydłużony efekt późniejszego osłabienia. Zastosowanie więcej niż dwóch dawek na dobę skutkuje również wyraźnymi bólami mięśni towarzyszącymi postaci przez dwie lub więcej fabularne doby i w niektórych przypadkach może wywołać dodatkowe długofalowe urazy zależnie od poziomu wyeksploatowania organizmu. W połączeniu z alkoholem etylowym specyfik działa słabiej i dwukrotnie krócej, a późniejsze osłabienie wynosi aż 2 punkty siły.
Wymaga podania doustnego. Nie wywołuje żadnych pozytywnych efektów u osób mających 9 lub więcej siły, a osoby o wytrzymałości 7 i więcej są odporne na efekty uboczne pierwszej dawki i konsekwencje kolejnych dawek odczuwają o 1 post krócej (nadal mogą pojawić się długofalowe konsekwencje zażywania środka w dużej częstotliwości). Każda przygotowana mikstura to jedna dawka specyfiku. Występuje w formie intensywnie czerwonego napoju o dość kwaśnym, wiśniowym smaku. Przechowywany jest we fiolkach.
| Siła Postaci | Czas działania |
|:----------:|:----------:|
| 9 i więcej | Brak efektu|
| 7+ | 6 postów |
| 6 | 5 postów |
| 5 i mniej | 4 posty |[/description]
Koszt200 ryō
Stacki12/1
Specyfik o zasadniczo prostym zadaniu, bowiem po wprowadzeniu do organizmu ma za zadanie obniżyć znacząco poziom adrenaliny, spowolnić rytm serca i ostatecznie dopomóc osobie w oddaniu się w objęcia Morfeusza. Bazą specyfiku jest olej, najczęściej makowy, jaki pod wpływem zmieszania z grzybami i ziołami tworzy mieszaninę parującą pod wpływem tlenu. Dym z cieczy ulatnia się bardzo szybko, będąc w stanie w kilka chwil zaczadzić ciemno-szarym dymem z ziołową nutą zamknięte pomieszczenie. Substancja ta przyjmowana jest poprzez proces inhalacji.
Po zażyciu, które rozumie się jako inhalację rzeczonego dymu, specyfik w neutralnych warunkach zaczyna działać po ilości tur równym poziomowi wytrzymałości podzielonemu przez 2 - zmęczenie bądź znajdowanie się pod wpływem innych specyfików jak np. alkohol są w stanie znacznie ten czas skrócić, co zależy od oceny MG. Pojawiają się wtedy pierwsze objawy jak poczucie szybko narastającego zmęczenia, mroczki przed oczami oraz drobne problemy ze skupieniem uwagi. W przypadku stanu rozluźnienia, sen następuje po następnych dwóch turach. W przeciwnym wypadku powyższe symptomy zaczynają się pogłębiać przez kolejne 5 tur, podczas których działanie specyfiku rzeczywiście wymęcza organizm od środka. Po tym czasie z reguły moc specyfiku zaczyna dość szybko maleć, nie pogarszając bardziej stanu zażywającego. Skutki jednak pozostają do momentu zasięgnięcia faktycznego odpoczynku i snu, który organizm w przypadku mniej wytrzymałych osób (5 i mniej) może wymusić sam z siebie, bez względu na okoliczności. Tak jak jednak w przypadku czasu trwania, tak i tutaj startowy stan przyjmującego może mocno wpłynąć na działanie trucizny, będąc w stanie powalić przy bardzo sprzyjających okolicznościach bez większego względu na wytrzymałość celu.
Czas, po jakim trucizna działa | Czas trwania | Dodatkowe |
Wytrzymałość celu/2 | Do 5 tur | Przy Wytrzymałości 5 i mniej - szansa na zapadnięcie w sen |
Powyższa tabela stanowi skrót opisu zamieszczonego nad nią. Należy pamiętać, że skuteczność trucizny zależy od stanu ofiary oraz jej Wytrzymałości, gdzie każdy poziom powyżej 5 nieznacznie zmniejsza odczuwalne skutki.
Kod: Zaznacz cały
[title]Sleeping Beauty[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/brjPbmA.png[/pic]
[row title=Koszt]200 ryō[/row]
[row title=Stacki]12/1[/row]
[description]Specyfik o zasadniczo prostym zadaniu, bowiem po wprowadzeniu do organizmu ma za zadanie obniżyć znacząco poziom adrenaliny, spowolnić rytm serca i ostatecznie dopomóc osobie w oddaniu się w objęcia Morfeusza. Bazą specyfiku jest olej, najczęściej makowy, jaki pod wpływem zmieszania z grzybami i ziołami tworzy mieszaninę parującą pod wpływem tlenu. Dym z cieczy ulatnia się bardzo szybko, będąc w stanie w kilka chwil zaczadzić ciemno-szarym dymem z ziołową nutą zamknięte pomieszczenie. Substancja ta przyjmowana jest poprzez proces inhalacji.
Po zażyciu, które rozumie się jako inhalację rzeczonego dymu, specyfik w neutralnych warunkach zaczyna działać po ilości tur równym poziomowi wytrzymałości podzielonemu przez 2 - zmęczenie bądź znajdowanie się pod wpływem innych specyfików jak np. alkohol są w stanie znacznie ten czas skrócić, co zależy od oceny MG. Pojawiają się wtedy pierwsze objawy jak poczucie szybko narastającego zmęczenia, mroczki przed oczami oraz drobne problemy ze skupieniem uwagi. W przypadku stanu rozluźnienia, sen następuje po następnych dwóch turach. W przeciwnym wypadku powyższe symptomy zaczynają się pogłębiać przez kolejne 5 tur, podczas których działanie specyfiku rzeczywiście wymęcza organizm od środka. Po tym czasie z reguły moc specyfiku zaczyna dość szybko maleć, nie pogarszając bardziej stanu zażywającego. Skutki jednak pozostają do momentu zasięgnięcia faktycznego odpoczynku i snu, który organizm w przypadku mniej wytrzymałych osób (5 i mniej) może wymusić sam z siebie, bez względu na okoliczności. Tak jak jednak w przypadku czasu trwania, tak i tutaj startowy stan przyjmującego może mocno wpłynąć na działanie trucizny, będąc w stanie powalić przy bardzo sprzyjających okolicznościach bez większego względu na wytrzymałość celu.
| Czas, po jakim trucizna działa | Czas trwania | Dodatkowe |
|:----------:|:----------:|:----------:|
| Wytrzymałość celu/2 | Do 5 tur | Przy Wytrzymałości 5 i mniej - szansa na zapadnięcie w sen |
Powyższa tabela stanowi skrót opisu zamieszczonego nad nią. Należy pamiętać, że skuteczność trucizny zależy od stanu ofiary oraz jej Wytrzymałości, gdzie każdy poziom powyżej 5 nieznacznie zmniejsza odczuwalne skutki.
[/description]
Koszt150 ryō
Stacki12/1
Remedium na najprostsze choroby, czy to katar sienny czy przeziębienie z grypą. Ponieważ ludzie, również ninja, nie są pod żadną protekcją w kwestii tych najbardziej popularnych, niekiedy uciążliwych chorób, prędzej czy później musiało pojawić się coś, co chociaż częściowo zbije najbardziej problematyczne objawy. W przypadku zażycia przez osobę nękaną przez infekcje wirusowe czy zapalenie, po 15 minutach od zażycia może zauważyć ustąpienie części objawów jak katar i ból gardła. Nie eliminuje jednak w pełni gorączki, nieznacznie ją obniżając i w podobny sposób traktując ogólne uczucie osłabienia. By całkowicie wyeliminować z organizmu chorobę, specyfik należy brać raz dziennie przez trzy dni. Działa na najbardziej pospolite czy popularne choroby. W przypadku bardziej poważnych schorzeń, może nieznacznie pomóc w walce z nimi bądź nie mieć efektów wcale - jest to wtedy w pełni zależne od oceny MG i stopnia zaawansowania schorzenia wraz z jego specyfiką. Nie jest również w żaden sposób wpłynąć na trucizny bądź toksyny nękające organizm. Możliwe jest również rozlanie specyfiku na konkretną ranę bądź rany. Wtedy tylko te, które miały kontakt z płynem, znajdą się pod jego działaniem.
Samo lekarstwo ma postać różowo-pomarańczowego płynu. Dość rzadki, w konsystencji przypominający wodę - również w smaku. Pozostawia w ustach posmak wody z cytryną z dodatkiem delikatnych ziół, a co bardziej wrażliwi mogliby nawet wyczuć językiem drobne bąbelki wydobywające się z mikstury, jak z lekko gazowanych napojów. Sam skład składa się głównie z dóbr natury. Pomijając kilka kropel cytryny dostarczającej witamin, można wyróżnić rumianek, tymianek czy koniczynę łąkową, jaka w głównej mierze barwi zawartość fiolki.
Jeden flakonik specyfiku zawiera w sobie dość substancji, by móc zażyć go trzy razy. Tym samym jeden wystarczy, by przeprowadzić w pełni trzydniową kurację.
Kod: Zaznacz cały
[title]Warming Shot[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/aFfTMRE.png[/pic]
[row title=Koszt]150 ryō[/row]
[row title=Stacki]12/1[/row]
[description]Remedium na najprostsze choroby, czy to katar sienny czy przeziębienie z grypą. Ponieważ ludzie, również ninja, nie są pod żadną protekcją w kwestii tych najbardziej popularnych, niekiedy uciążliwych chorób, prędzej czy później musiało pojawić się coś, co chociaż częściowo zbije najbardziej problematyczne objawy. W przypadku zażycia przez osobę nękaną przez infekcje wirusowe czy zapalenie, po 15 minutach od zażycia może zauważyć ustąpienie części objawów jak katar i ból gardła. Nie eliminuje jednak w pełni gorączki, nieznacznie ją obniżając i w podobny sposób traktując ogólne uczucie osłabienia. By całkowicie wyeliminować z organizmu chorobę, specyfik należy brać raz dziennie przez trzy dni. Działa na najbardziej pospolite czy popularne choroby. W przypadku bardziej poważnych schorzeń, może nieznacznie pomóc w walce z nimi bądź nie mieć efektów wcale - jest to wtedy w pełni zależne od oceny MG i stopnia zaawansowania schorzenia wraz z jego specyfiką. Nie jest również w żaden sposób wpłynąć na trucizny bądź toksyny nękające organizm. Możliwe jest również rozlanie specyfiku na konkretną ranę bądź rany. Wtedy tylko te, które miały kontakt z płynem, znajdą się pod jego działaniem.
Samo lekarstwo ma postać różowo-pomarańczowego płynu. Dość rzadki, w konsystencji przypominający wodę - również w smaku. Pozostawia w ustach posmak wody z cytryną z dodatkiem delikatnych ziół, a co bardziej wrażliwi mogliby nawet wyczuć językiem drobne bąbelki wydobywające się z mikstury, jak z lekko gazowanych napojów. Sam skład składa się głównie z dóbr natury. Pomijając kilka kropel cytryny dostarczającej witamin, można wyróżnić rumianek, tymianek czy koniczynę łąkową, jaka w głównej mierze barwi zawartość fiolki.
Jeden flakonik specyfiku zawiera w sobie dość substancji, by móc zażyć go trzy razy. Tym samym jeden wystarczy, by przeprowadzić w pełni trzydniową kurację.
[/description]