• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Kurogane Kyōki

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Kurogane Kyōki
Posty: 164
Rejestracja: 13 mar 2022, 19:51
Ranga: Chūnin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

[WT] Kurogane Kyōki

Zaakceptowane: 0
Obrazek

Awatar użytkownika
Kurogane Kyōki
Posty: 164
Rejestracja: 13 mar 2022, 19:51
Ranga: Chūnin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

Hello o/ Przybywam z paroma techniczkami, a raczej pierwszą ich serią z... pewno 3 serii. Generalnie nie śpieszy mi się na event ani nic, więc jakby co to mogą być sprawdzone trochu później.

Techniczka 1 zdaje mi się że byłaby ozwojowana. Mierzi mnie trochę fakt, że Kurogane mogą modyfikować/niszczyć dopiero stal jak mają Speckę, a nie bazowo... ale no. To takie offtop narzekanie trochu.
► Pokaż Spoiler | Technika 1
Ichigeki | One Strike一撃
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieKumulacja chakry równa 15 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaSpecjalizacja w Kōton
Technika bazująca na zdolności modyfikowania atrybutów stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu, przeznaczona do broni specjalizujących się w obrażeniach siecznych np. katanie czy wakizashi. Jej jedynym, wyłącznym celem jest wzmocnienie ostrości ostrza na tyle, aby było w stanie przeciąć każdą przeszkodę. Poprzez koncentracje chakry w ostrzu, te zostaje naostrzone lepiej niż zrobiłby to jakikolwiek kowal i z racji na ciągły przepływ chakry, zachowywana jest również wtedy bazowa wytrzymałość takowego ostrza.

Tak wzmocnione ostrze bazowo jest w stanie przeciąć przedmiot o Wytrzymałości 10. To czy jest w stanie przeciąć bardziej wytrzymałe przedmioty zależy już od Siły użytkownika. Każdy poziom Siły ponad 7 zwiększa jaki poziom Wytrzymałości jest w stanie technika zniszczyć o 1. Postać z Siłą 8 zniszczy przedmiot mający Wytrzymałość 11, z Siłą 9 - 12 i tak dalej. Ostrza nasączone przez chakrę np. odpowiednią techniką mogą być bardziej odporne na efekt tej techniki i ją osłabić. Wszystko zależy od rodzaju tego nasączenia np. pokrycie zwiększające jakoś wytrzymałość przedmiotu będzie bardziej efektywne od takiego Hienu. Sam efekt ostatecznie podlega ocenie MG prowadzącego dany wątek.

Posiadając Sennina Kōtonu jesteśmy w stanie kosztem standardowym naostrzyć w ten sposób dwie bronie, zamiast jednej.
Wielki zwójKurogane Kyōki
Wielki zwój---
Techniczka 2, chyba ogólnodostępna?
► Pokaż Spoiler | Technika 2
Hakai | Destruction破壊
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Małpa → Smok → Szczur → Dzik → Tygrys → Zając
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Bazowa technika do niszczenia stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu. Użytkownik po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry do dłoni, jest w stanie dotknąć stalowego przedmiotu jaki to zaczyna rozpadać się w pył, zaczynając rozpad od miejsca dotyku. Użyteczne do niszczenia broni czy zbroi. Dopóki użytkownik podtrzymuje technikę, jest w stanie dotykiem w ten sposób niszczyć przedmioty. Nie ma znaczenia jaka jest wytrzymałość przedmiotu, tak długo jak ten jest stalowy. Ot, każda stal jest możliwa dla nich do zniszczenia. Ograniczeniem jest jednak rozmiar przedmiotu jaki to chcemy w ten sposób zniszczyć. Maksymalnie można zniszczyć przedmioty maksymalnie objętości 3m3, przez co realnie technika ta nie jest w stanie niszczyć całych budowli, choć może je uszkodzić.

Posiadając Sennina Kōtonu jesteśmy w stanie użyć techniki na dystans. Po złożeniu pieczęci, a następnie kumulowaniu chakry przez czas złożenia kolejnych 7 pieczęci - użytkownik zamiast niszczyć przedmioty dotykiem rozprowadza w promieniu 15 metrów chakrę, jaka to niszczy wszystkie stalowe przedmioty w zasięgu techniki. Te zwyczajnie rozpadają się w pył, nie zostawiając po sobie nic. Maksymalnie jest jednak w stanie zniszczyć w ten sposób 5m3. Nie jest on w stanie wybrać jakie są niszczone przez co można w ten sposób bardzo łatwo utrudnić sobie życie. W ten sposób niemożliwe jest jednak zniszczenie przedmiotów uznawanych za Unikaty. Koszt takiego zabiegu zamiast Standardowego B wynosi Trzykrotny A.

Posiadając rangę S w Kotonie zamiast przelewać niszczącą chakrę bezpośrednio do dłoni, możemy przelać ją na pojedynczy przedmiot i wykorzystać go jako przedłużenie tej techniki, tak długo jak mamy z nim kontakt. Dodatkowo w przypadku używania techniki na dystans, jesteśmy w stanie zdecydować jakie przedmioty są niszczone, a jakie nie.
Posiadając Specjalizację w Kotonie jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry zostaje taki sam.
TU BYŁA KIEDYŚ TECHNIKA 3. JUŻ NIE ISTNIEJE.

Adekwatna do techniki 2, techniczka 4 o/
► Pokaż Spoiler | Technika 4
Shūsei | Correction修正
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Małpa → Smok → Szczur → Dzik → Tygrys → Smok
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Bazowa technika do modyfikowania stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu. Użytkownik po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry do dłoni, jest w stanie dotknąć stalowego przedmiotu jaki to następnie jest w stanie dowolnie zmodyfikować. Nie jest w stanie zwiększyć jego masy ani objętości, jednak może zmienić jego kształt przez co dotykając zbroi może ją np. zapaść do środka potencjalnie zabijając osobę wewnątrz. Modyfikacje te są stosunkowo szybkie, prawie ża natychmiastowe, jednak ich siła nie jest jakaś niesamowita. Przyjmuje się, że jest ona równa Sile 6, więc odpowiednia wytrzymałość sprawi że np. taka zbroja nie będzie w stanie nas zgnieść.

Nowy kształt nadany przedmiotowi jest stały i anulowanie techniki nie przywraca oryginalnego kształtu. Dopóki użytkownik podtrzymuje technikę, jest w stanie dotykiem w ten sposób modyfikować przedmioty. Nie ma znaczenia jaka jest wytrzymałość przedmiotu, tak długo jak ten jest stalowy. Ot, każda stal jest możliwa dla nich do edycji. Ograniczeniem jest jednak rozmiar przedmiotu jaki to chcemy w ten sposób edytować. Maksymalnie można edytować przedmioty maksymalnie objętości 3m3, przez co realnie technika ta nie jest w stanie zmienić całych budowli, choć może je częściowo przekształcić.

Posiadając Sennina Kōtonu jesteśmy w stanie użyć techniki na dystans. Po złożeniu pieczęci, a następnie kumulowaniu chakry przez czas złożenia kolejnych 7 pieczęci - użytkownik zamiast modyfikować przedmioty dotykiem rozprowadza w promieniu 15 metrów chakrę, jaka to pozwala na dozwolone zmodyfikowanie wszystkich stalowych przedmioty w zasięgu techniki. Maksymalnie jest jednak w stanie zmodyfikować w ten sposób 5m3. Nie jest w stanie zwiększyć ich masy ani objętości, jednak może zmienić ich kształt np. wyginając bronie czy tworząc luki w zbrojach. W ten sposób niemożliwe jest jednak zmodyfikowanie przedmiotów uznawanych za Unikaty. Koszt takiego zabiegu zamiast Standardowego B wynosi Trzykrotny A.

Posiadając rangę S w Kotonie jesteśmy również w stanie zwiększać lub zmniejszać masę oraz objętość przedmiotów. Za każdy dodany lub odebrany przedmiotowi 1 metr3 użytkownik dopłaca koszt Standardowy B. Dodatkowo, używając wariantu dotykowego techniki możemy zamiast przelewać chakrę bezpośrednio do dłoni, możemy przelać ją na pojedynczy przedmiot i wykorzystać go jako przedłużenie tej techniki, tak długo jak mamy z nim kontakt.
Posiadając Specjalizację w Kotonie jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry zostaje taki sam.

TU BYŁA KIEDYŚ TECHNIKA 5. JUŻ NIE ISTNIEJE.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2023, 3:03 przez Kurogane Kyōki, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

*widzi grożenie tymi 3 seriami*
*zaczyna płakać*
*zaczyna sprawdzać*

Niszczenie stali: zapraszam do propek więc kappa
Ichigeki: mam z tym jeden problem. Ogólnie takie wzmocnienie chakry strasznie, ale to strasznie mi pachnie ninjutsu i jakimś Hien. Samo naostrzenie broni spoko. Tak samo nie widzi mi się ta fala. Co to ma wspólnego ze stalą? Stwierdzenie, że elo, moja broń będzie zawsze najostrzejsza jest spoko i elo. Tutaj na razie wydaje mi się trochę próbą oszukania braku Ninjutsu poprzez wrzucenie "robię stal, to mogę z niej puścić chakrę". Jak mi wytłumaczysz dlaczego tak ostre ostrze ma posyłać eksplodującą falę chakry czy przecinać wszystko, także stal innych Kurogane czy obiekty wzmocnione chakrą, będę bardziej skory. Na razie? Nie. Sowwy. Jak będę przekonany wypowiem się o zwojach.
Hakai: czym jest "Duży" przedmiot. Czy to rozpiska wedle paktów? Czy może nie lepiej wedle konkretnych przykładów obiektów? Bo tak to brzmi spoko. Tylko ta jedna rzecz daje mi takie "hmmm".
Hakai: Kakusan: trochę mi się nie podoba. Na Hakaiu (hehe) masz niszczenie w proch dopiero od Sennina. Tutaj? Od razu. Może lepiej połączyć te techniki i zrobić z nich jedną skalowalną, z bonusem z sennina, że robimy falę w promieniu d/c/b/a/s zasięgu?
Shūsei: dlaczego to ma speckę w wymaganiach? No i znowu te "Duże przedmioty". Wolałbym wiedzieć czy taką daikatanę mogę czy nie mogę. Albo naginatę. Ogólnie przez to, że możesz dotknąć zbroję i kogoś zmiażdżyć widziałbym to raczej na senninie. I z wytłumaczeniem jaka szybkość/siła jest takich modyfikacji. Czy zawsze przebije? Czy jednak "spróbuje", ale zbroja na ciele nie będzie miała miejsca by zrobić krzywdę?
Shūsei: Kakusan: W sumie... jak w lepszym Hakaiu (hehe). Może połączyć obie w jedną skalowalną?
Awatar użytkownika
Kurogane Kyōki
Posty: 164
Rejestracja: 13 mar 2022, 19:51
Ranga: Chūnin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

Nie no, spoko. Jestem trochę leniwy, to te 3 serie raczej nie będą zbyt "intensive".

Ichigeki - Mmm. Okay. To tą falę chakry wyrzucam, bo jako tako nie ma za tym bardzo strong powodu ani nic. Co do tego przecinania wszystkiego thou to... no czyni to ostrze "najostrzejszym" ostrzem jakie może być. Imo jako członek klanu Kurogane jest to w miarę valid zdolność do posiadania. Dlaczego miałoby przecinać wszystko? A no, dlatego że jest właśnie najostrzejsze.

Mamy bronie, przynajmniej jedną, jaka zdolna jest przeciąć się przez każdą defensywę bez naturalnego powodu choć to jest bardziej... inside wiedza do jakiej mamy dostęp, ale no. Lub dla pana ewentualny spoiler. Wtedy trochu ups. I mamy parę ostrzy jakie to są w stanie jakoś wzmocnienia chakrowe negować i się przebijać, bo no... mogą. To nie tak że mają jakąś fancy otoczkę chakry do tego, czy jakaś pieczęć je wsysa. Zakładam troche więc, że albo to jest po prostu super amazing wykonanie broni, albo jakaś specyficzna "stal" użyta w broni, ale mogę się mylić.

Anyways, to głównie moje myślenie. Jestem Kurogane, mam stal - chcę żeby miecz tak naostrzony poprzez technikę S był faktycznie jednym z "najostrzejszych", będąc w stanie osiągnąć taką impressive rzecz jak przecięcie każdej defensywy. I imo no... trochę głupio jakby członek klanu od stali nie był w stanie na tym najwyższym poziomie zrobić czegoś w tym stylu, a przynajmniej temu bliskiemu, przy pomocy tej swojej dziedziny. Dunno jak pan to widzi. A jak pan widzie możliwość tego, ale na innej zasadzie działania, to też bym chętnie usłyszał ją.

Hakai - tak, to rozpiska wedle paktów. Ale jeżeli jest zbyt mało jasne, to mogę dać objętość? Dałem takie 3 metry sześcienne jakie chyba powinny być spoko, choć nie jestem zbytnio fanem tych cyferek, ale nie mam dobrego odwołania opisowego :/

Hakai: Kakusan - imo danie tego wszystkie w jedną technikę to trochu... dużo. I przez to imo byłaby bardziej ograniczona, a czasem możemy chcieć niszczyć rzeczy bardziej pojedynczo i może, powinno nawet, być to silniejsze od obszarowego niszczenia. Tak według mnie. Not sure. Jak pan myśli że można to połączyć w jedną techniczkę, bez szczególnie utraty na "quality" tego niszczenia, to spoczko? Mogę wtedy spróbować. Co do tego rozpadania się w pył, to no głównie z racji że ciężko mi o jakieś sensowne obszarowe niszczenie metalowych przedmiotów... mogę dać ewentualnie, że są łamane w wielu miejscach, a dopiero na Senninie zmieniają się w pył? Jeżeli zostaniemy przy tym, by to było oddzielne.

Shūsei - chyba poprawiłem. Co do wymogu Specki, jest on dlatego że klan Kurogane może istniejącą stal modyfikować dopiero na Specce.

Shūsei: Kakusan - podobnie jak w tym wyżej. Zdaje mi się, że trochę byłoby to dużo i pokomplikowałoby strasznie technikę. Byłaby jedna fancy technika, zamiast dwóch prostych, potencjalnie słabsza... generalnie to nie Ninjutsu, to aż tak ilością technik może bym się nie martwił i preferował zostawić jako oddzielne, ale pana ostatecznie głos czy są generalnie okej dla pana jako oddzielne, czy raczej mimo wszystko bawić się w ich łączenie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

Ichigeki: ogólnie nie wiem czy kojarzę tę wiedzę, o której piszesz (i która imo nie powinna być tu wspominana, a na PW), ale wciąż jest to kontra na unikaty czy specjalne defensywy. I to tak trochę... nie podoba mi się. Sam obecny opis jest okej, więc bym może zrobił, że nie przetnie przedmiotów, które mają w sobie przepływ chakry na poziomie standardowego S (jakby technika kontruje technikę). Do tego bym zrobił, że niszczy przedmioty do Wytrzymałości 10. By zniszczyć Wytrzymałość 11 postać musi mieć 8 Siły, 12 - 9 Siły, 13 - 10 Siły itd. Co ty na to?
Hakai: wstępnie akcept, ale zobaczymy z drugim. Choć nie wiem czy to robienie za przedłużenie nie jest dla mnie bardziej senninowe thinking
Hakai: Kakusan: zrobienie łamania w otoczeniu a na senninie w pył - jest spoko. Imo możesz spróbować je połączyć tak, by były skalowalne i na senninie np. w formie fali. Wtedy też np. niszczony rozmiar ich byłby różny.
Shūsei: jak to tylko na specce DissapointedJelen "nie jest niesamowita" - Siła 8 kappa Dałbym Siłę 6? Wciąż możesz komuś zrobić z jego zbroi żelazną dziewicę, a z natychmiastowym tempem zmian, wytrzymałość nie jest aż tak kontrująca na ostrza, którymi możesz kogoś przebić. I jak w Hakaiu - chyba medium bardziej dałbym na sennina?
Shūsei: Kakusan: W sensie to nie kwestia, że się boję dużej ilości technik czy coś takiego. Po prostu działają identycznie i różnicą jest "obszar". Pamiętaj, że technika skalowalna nie musi być zawsze na zasadzie "to samo, tylko dalej, szybciej, silniej, więcej", ale może być np. "na D - ma x, na C dodatkowo ma y, na B ma jeszcze z" etc. przez co na S może kompletnie nie przypominać.
Awatar użytkownika
Kurogane Kyōki
Posty: 164
Rejestracja: 13 mar 2022, 19:51
Ranga: Chūnin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

Ichigeki - ta kwestia że bazowo Wytrzymka 10 przetnie, powyżej zależne od Siły - spoczko. Ten etap mi pasuje. Niezbyt mi pasuje jednak to, żeby przepływ chakry na ostrzu wroga to kontrował. Znaczy, inaczej. Jeżeli ten przepływ chakry jest skupiony na defensywie? To spoko, wtedy może jak najbardziej kontrować. Jeżeli jednak jest to jakiś np. fancy Hien kosztem S, który jedyne co to zwiększa siłę cięcia to... no średnio mi to leży? Wiadomo, on wtedy może tak walnąć moją broń że obie rozpadną się na raz, ale nie widzę specjalnie logiki czy powodu aby po prostu każdy przepływ na ostrzu z odpowiednią ilością chakry miał to kontrować. Także no, prosiłbym aby bez tego może dało rade tą techniczkę ogarnąć. Ale jak będzie trzeba, no to dam.

Hakai - no dobra, to postarałem się te dwie połączyć trochę jako taką pseudo skalowalną? Nawet jak nie skalowalna, to no ma większy koszt PT więc może będzie valid tak jak jest, a jak nie to proszę powiedzieć.

Shūsei - dobra, to zrobiłem podobnie jak wyżej. I jak pan powiedział, tą Siłę z 8 na 6 zmieniłem. Nie wiem jedynie pod względem Sennina tbh, czy nie ma w nim zbyt wiele, no bo te z obu technik chciałem jakoś połączyć. Gdybym można bonus ze Specki mieć to by była prosta kwestia, ale no na ten moment specka jest wymagana do techniki więc no.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

Ichigeki - hmm, to dopisz, że ostrza nasączone chakrą, np. odpowiednią techniką mogą być bardziej odporne na efekt tej techniki i ją osłabić, ale efekt zależy od MG, gdzie no, taki zwykły Hien niezbyt zadziała, ale już jakiś rangi S czy właśnie defensywny - bardziej.

Hakai - zamiast rangi S - Sennin. Jest to imo zbyt duże działanie. Sennin na Skę imo byłby zaś git. I dodałbym, że w przypadku zasięgowego, to też maksymalnie 3m sześcienne. Przez medium jako jeden przedmiot imo może być na S?

Shūsei - w sumie jak wyżej, choć tutaj ten obecny sennin... dziwny opis. W sensie, to jest modyfikacja. Czyli jak modyfikacja doda dodatkowy metal - będzie cięższe. Jak odbierze - będzie lżejsze. Nie widzę sensu, by to istniało, bo imo jest to już część techniki?
Awatar użytkownika
Kurogane Kyōki
Posty: 164
Rejestracja: 13 mar 2022, 19:51
Ranga: Chūnin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

Ichigeki - dopisane \o/
Hakai - właśnie dałem to jako S, jako taka technika pseudoskalowalna? Anyway, jak dobrze zrozumiałem to je głównie miejscami zamienić co daje co, to też tak zrobiłem. Tylko zamiast 3 metrów sześciennych dałem 5 metrów jeżeli to nie problem, bo jednak koszta sporo większa przy tym obszarowym to też "cap" lekko bym zwiększył? Maybe. Jak nie pasuje do dam na 3 metry. A, i druga kwestia, co do aktualnej propki. Bo wiemy że z tej zdolności zejdzie wymóg Specki. Mogę w technikę więc dać bonus od Specki i ewentualnie techniczka byłaby ozwojowana? Rzuciłem taki jaki mi by się tam widział. Jak będzie trzeba ją jednak wrócić do wymogu, no to okej :3
Shusei - ah, nie do końca. W bazowym opisie techniczki jest, że nie jest w stanie właśnie zmieniać objętości ani masy tego metalu. Może tylko kształtować. Poza tym, poprawiłem miejscami te rzeczy analogicznie do sytuacji powyżej i też tą Speckę dałem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

Ichigeki - ogólnie akcept, tylko nie wiem czy jest to coś aż tak wyjątkowego? I tak wymaga specki, więc raczej dałbym ogólnodostępne?

Hakai - Imo nie ma potrzeby by był tutaj zwój. Co zaś do rangi S... nie dawałbym decydować o niszczeniu tych przedmiotów. Ot, nadal niszczysz wszystkie. Specka ok, ale jak przejdzie propka, możliwe, że zostanie ona usunięta, miej to proszę na uwadze.

Shūsei - nie podoba mi się ta masa tbh. Brzmi albo jak klan grawitacyjny, albo Doton, albo coś dziwnego. Prędzej widziałbym to jako jakieś dziwne połączenie technik. Może nawet oddzielna, która pozwala ci utworzyć na kimś dodatkowy metal lub go zniknąć. Raczej temu jestem na nie? Co do specki - jak wyżej.
Awatar użytkownika
Kurogane Kyōki
Posty: 164
Rejestracja: 13 mar 2022, 19:51
Ranga: Chūnin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

Ichigeki - może być i ogólnodostępne w tej formie, fair enough :3 Jeszcze raz wrzucę jej opis by nie trzeba było tam na górę latać.
► Pokaż Spoiler | Technika 1
Ichigeki | One Strike一撃
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieKumulacja chakry równa 15 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaSpecjalizacja w Kōton
Technika bazująca na zdolności modyfikowania atrybutów stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu, przeznaczona do broni specjalizujących się w obrażeniach siecznych np. katanie czy wakizashi. Jej jedynym, wyłącznym celem jest wzmocnienie ostrości ostrza na tyle, aby było w stanie przeciąć każdą przeszkodę. Poprzez koncentracje chakry w ostrzu, te zostaje naostrzone lepiej niż zrobiłby to jakikolwiek kowal i z racji na ciągły przepływ chakry, zachowywana jest również wtedy bazowa wytrzymałość takowego ostrza.

Tak wzmocnione ostrze bazowo jest w stanie przeciąć przedmiot o Wytrzymałości 10. To czy jest w stanie przeciąć bardziej wytrzymałe przedmioty zależy już od Siły użytkownika. Każdy poziom Siły ponad 7 zwiększa jaki poziom Wytrzymałości jest w stanie technika zniszczyć o 1. Postać z Siłą 8 zniszczy przedmiot mający Wytrzymałość 11, z Siłą 9 - 12 i tak dalej. Ostrza nasączone przez chakrę np. odpowiednią techniką mogą być bardziej odporne na efekt tej techniki i ją osłabić. Wszystko zależy od rodzaju tego nasączenia np. pokrycie zwiększające jakoś wytrzymałość przedmiotu będzie bardziej efektywne od takiego Hienu. Sam efekt ostatecznie podlega ocenie MG prowadzącego dany wątek.

Posiadając Sennina Kōtonu jesteśmy w stanie kosztem standardowym naostrzyć w ten sposób dwie bronie, zamiast jednej.
Hakai - spoczko, tylko ten brak opcji z wybieraniem niszczenia co chcesz przy AOE trochę boli w sumie, bo zaraz wyjdzie że jakoś budynek przypadkowo się uszkodzi... co pan sądzi nad tym, żeby pozwolić na to przy KC 10 na wybranie co jest niszczone, a co nie bo ma się tak dobrą kontrolę chakry?
► Pokaż Spoiler | Technika 2
Hakai | Destruction破壊
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Małpa → Smok → Szczur → Dzik → Tygrys → Zając
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Bazowa technika do niszczenia stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu. Użytkownik po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry do dłoni, jest w stanie dotknąć stalowego przedmiotu jaki to zaczyna rozpadać się w pył, zaczynając rozpad od miejsca dotyku. Użyteczne do niszczenia broni czy zbroi. Dopóki użytkownik podtrzymuje technikę, jest w stanie dotykiem w ten sposób niszczyć przedmioty. Nie ma znaczenia jaka jest wytrzymałość przedmiotu, tak długo jak ten jest stalowy. Ot, każda stal jest możliwa dla nich do zniszczenia. Ograniczeniem jest jednak rozmiar przedmiotu jaki to chcemy w ten sposób zniszczyć. Maksymalnie można zniszczyć przedmioty maksymalnie objętości 3m3, przez co realnie technika ta nie jest w stanie niszczyć całych budowli, choć może je uszkodzić.

Posiadając Sennina Kōtonu jesteśmy w stanie użyć techniki na dystans. Po złożeniu pieczęci, a następnie kumulowaniu chakry przez czas złożenia kolejnych 7 pieczęci - użytkownik zamiast niszczyć przedmioty dotykiem rozprowadza w promieniu 15 metrów chakrę, jaka to niszczy wszystkie stalowe przedmioty w zasięgu techniki. Te zwyczajnie rozpadają się w pył, nie zostawiając po sobie nic. Maksymalnie jest jednak w stanie zniszczyć w ten sposób 5m3. Nie jest on w stanie wybrać jakie są niszczone przez co można w ten sposób bardzo łatwo utrudnić sobie życie. W ten sposób niemożliwe jest jednak zniszczenie przedmiotów uznawanych za Unikaty. Koszt takiego zabiegu zamiast Standardowego B wynosi Trzykrotny A.

Posiadając Kontrolę Chakry 10 użytkownik w przypadku używania techniki na dystans ma taką kontrolę nad niszczącą falą, że jest w stanie zdecydować jakie przedmioty są niszczone, a jakie nie.
Posiadając rangę S w Kotonie zamiast przelewać niszczącą chakrę bezpośrednio do dłoni, możemy przelać ją na pojedynczy przedmiot i wykorzystać go jako przedłużenie tej techniki, tak długo jak mamy z nim kontakt.
Posiadając Specjalizację w Kotonie jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry zostaje taki sam.
Shūsei - tbh trochę nie dziwi się że brzmi jak Doton, bo jednak to bardzo podobne rzeczy, Koton i Doton w kwestii technik. Pomijając na manipulację grawitacją tam z dupy. Anyway, spoczko. Wyrzuciłem to :3
► Pokaż Spoiler | Technika 4
Shūsei | Correction修正
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Małpa → Smok → Szczur → Dzik → Tygrys → Smok
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Bazowa technika do modyfikowania stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu. Użytkownik po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry do dłoni, jest w stanie dotknąć stalowego przedmiotu jaki to następnie jest w stanie dowolnie zmodyfikować. Nie jest w stanie zwiększyć jego masy ani objętości, jednak może zmienić jego kształt przez co dotykając zbroi może ją np. zapaść do środka potencjalnie zabijając osobę wewnątrz. Modyfikacje te są stosunkowo szybkie, prawie ża natychmiastowe, jednak ich siła nie jest jakaś niesamowita. Przyjmuje się, że jest ona równa Sile 6, więc odpowiednia wytrzymałość sprawi że np. taka zbroja nie będzie w stanie nas zgnieść.

Nowy kształt nadany przedmiotowi jest stały i anulowanie techniki nie przywraca oryginalnego kształtu. Dopóki użytkownik podtrzymuje technikę, jest w stanie dotykiem w ten sposób modyfikować przedmioty. Nie ma znaczenia jaka jest wytrzymałość przedmiotu, tak długo jak ten jest stalowy. Ot, każda stal jest możliwa dla nich do edycji. Ograniczeniem jest jednak rozmiar przedmiotu jaki to chcemy w ten sposób edytować. Maksymalnie można edytować przedmioty maksymalnie objętości 3m3, przez co realnie technika ta nie jest w stanie zmienić całych budowli, choć może je częściowo przekształcić.

Posiadając Sennina Kōtonu jesteśmy w stanie użyć techniki na dystans. Po złożeniu pieczęci, a następnie kumulowaniu chakry przez czas złożenia kolejnych 7 pieczęci - użytkownik zamiast modyfikować przedmioty dotykiem rozprowadza w promieniu 15 metrów chakrę, jaka to pozwala na dowolone zmodyfikowanie wszystkich stalowych przedmioty w zasięgu techniki. Maksymalnie jest jednak w stanie zmodyfikować w ten sposób 5m3. Nie jest w stanie zwiększyć ich masy ani objętości, jednak może zmienić ich kształt np. wyginając bronie czy tworząc luki w zbrojach. W ten sposób niemożliwe jest jednak zmodyfikowanie przedmiotów uznawanych za Unikaty. Koszt takiego zabiegu zamiast Standardowego B wynosi Trzykrotny A.

Posiadając rangę S w Kotonie używając wariantu dotykowego techniki możemy zamiast przelewać chakrę bezpośrednio do dłoni, możemy przelać ją na pojedynczy przedmiot i wykorzystać go jako przedłużenie tej techniki, tak długo jak mamy z nim kontakt.
Posiadając Specjalizację w Kotonie jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry zostaje taki sam.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

Ichigeki: Akcept, przenoszę
Hakai: Z drugiej strony wybieranie co chcesz, a czego nie jest bardzo OP. Pozbawić wroga całej broni, a siebie nie. Alternatywnie można zrobić, że koszt będzie standardowy B za jeden przedmiot + koszt zrobienia fali, np. Standardowy A? Że wtedy sennin będzie dystansowy i od razu będziesz mógł kontrolować co i jak, ale nie zniszczysz ogroma przedmiotów bo tak? I wtedy np. zniszczenie dwóch mieczy wroga to byłby koszt A + 2B.
Shūsei: Akcept, przenoszę
Awatar użytkownika
Kurogane Kyōki
Posty: 164
Rejestracja: 13 mar 2022, 19:51
Ranga: Chūnin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

Hakai - hmmm. Po namyśleniach, niech w sumie będzie bez tego wybierania co się niszczy. Może kiedyś jakaś biegłość czy coś w tym stylu,
► Pokaż Spoiler | Technika 2
Hakai | Destruction破壊
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Małpa → Smok → Szczur → Dzik → Tygrys → Zając
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Bazowa technika do niszczenia stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu. Użytkownik po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry do dłoni, jest w stanie dotknąć stalowego przedmiotu jaki to zaczyna rozpadać się w pył, zaczynając rozpad od miejsca dotyku. Użyteczne do niszczenia broni czy zbroi. Dopóki użytkownik podtrzymuje technikę, jest w stanie dotykiem w ten sposób niszczyć przedmioty. Nie ma znaczenia jaka jest wytrzymałość przedmiotu, tak długo jak ten jest stalowy. Ot, każda stal jest możliwa dla nich do zniszczenia. Ograniczeniem jest jednak rozmiar przedmiotu jaki to chcemy w ten sposób zniszczyć. Maksymalnie można zniszczyć przedmioty maksymalnie objętości 3m3, przez co realnie technika ta nie jest w stanie niszczyć całych budowli, choć może je uszkodzić.

Posiadając Sennina Kōtonu jesteśmy w stanie użyć techniki na dystans. Po złożeniu pieczęci, a następnie kumulowaniu chakry przez czas złożenia kolejnych 7 pieczęci - użytkownik zamiast niszczyć przedmioty dotykiem rozprowadza w promieniu 15 metrów chakrę, jaka to niszczy wszystkie stalowe przedmioty w zasięgu techniki. Te zwyczajnie rozpadają się w pył, nie zostawiając po sobie nic. Maksymalnie jest jednak w stanie zniszczyć w ten sposób 5m3. Nie jest on w stanie wybrać jakie są niszczone przez co można w ten sposób bardzo łatwo utrudnić sobie życie. W ten sposób niemożliwe jest jednak zniszczenie przedmiotów uznawanych za Unikaty. Koszt takiego zabiegu zamiast Standardowego B wynosi Trzykrotny A.

Posiadając rangę S w Kotonie zamiast przelewać niszczącą chakrę bezpośrednio do dłoni, możemy przelać ją na pojedynczy przedmiot i wykorzystać go jako przedłużenie tej techniki, tak długo jak mamy z nim kontakt.
Posiadając Specjalizację w Kotonie jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry zostaje taki sam.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kurogane Kyōki
Posty: 164
Rejestracja: 13 mar 2022, 19:51
Ranga: Chūnin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

Rzucam techniczki! Dwie to low-level Tatari to raczej nie powinno być aż tak źle, jeden chakra mode czyli standard trochu, i no dwa pewno ciut gorsze peeposhy
► Pokaż Spoiler | Techniczka 1
Ikiryō no Tatari: Emono Hyōshiki | Wraith’s Curse: Prey's Mark生霊の祟り・獲物標識
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari
PieczęcieCzas kumulowania chakry jak przy 3 pieczęciach
KosztTrzykrotny
Zasięg10 metrów
Zdolność Cieni polegająca na oznaczeniu swojej ofiary, w celu łatwiejszego na nią polowania. Kumulując cienistą chakrę w swojej dłoni, użytkownik wystrzeliwuje ją następnie w formie niewielkiej cienistej kuli. Ma ona zasięg 10 metrów i sama z siebie nie zadaje żadnych obrażeń. Zamiast tego w momencie kiedy kogoś nią trafimy, na ciele tej osoby w losowy miejscu powstaje dość niewielki znak. Utrzymuje się on przez 3 godziny.

Tak długo jak ten znajduje się na ciele innej osoby, użytkownik jaki nałożył ten znak jest w stanie bez problemu wykryć gdzie ta się znajduje wyczuwając cienistą energię pozostawianą przez znak. Pomaga to zarówno w polowaniu kiedy przeciwnik zacznie uciekać, jak i podczas walki z osobą lubiącą się ukrywać. Nie przekazywane są informacje o tym jak ta konkretnie teraz wygląda, zwyczajnie jesteśmy w stanie wyczuć punkt w którym ta się znajduje. Maksymalny zasięg na jakim działa znak to kilometr. Jeżeli dystans między użytkownikiem a ofiarą techniki jest większy, znak przestaje działać dopóki ta ponownie nie znajdzie się w zasięgu. Podobnie, jeżeli ofiara dysponuje techniką ukrywającą źródła chakry, to nie będziemy wtedy w stanie jej wytropić.
► Pokaż Spoiler | Techniczka 2
Ikiryō no Tatari: Kariudo Chōyaku | Wraith’s Curse: Hunter's Leap生霊の祟り・狩人跳躍
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari
PieczęcieSzczur
KosztCzterokrotny
ZasięgMaksymalnie 20 metrów
Zdolność mająca na celu zmniejszenie dystansu między użytkownikiem, a jego ofiarą. W praktyce, bardzo podobna do Shunshin no Jutsu. Użytkownik kumulując chakrę cieni w nodze, wybija się z ogromną siłą z podłoża tym samym poruszając się z błyskawicznym tempem. Potrafi on w ten sposób w mgnieniu oka pojawić się w innym miejscu, o ile jest fizycznie dostępne. Mimo tempa z jakim pojawiamy się w wybranym przez nas miejscu, zdolność ta nie jest teleportacją i wszelakie przeszkody na drodze dalej stanowią dla użytkownika problem, jeżeli to nie jest w stanie się przez nie po prostu przebić jak pocisk.

Co ciekawe, technika ta nie bazuje typowo na Szybkości użytkownika, a na Sile z jaką ten się wybija. Z tego powodu im użytkownik silniejszy, tym lepsze jej efekty. Dystans ten jest dla takowych łatwiejszy do przebycia, przez co mogą też w ten sposób lepiej manipulować swoim wyskokiem. Start czy wyhamowanie, aby potem użyć jej ponownie do wyskoczenia w innym kierunku jest wtedy znacznie łatwiejsze. Nie pozwala im to jednak przebyć większego dystansu, zwyczajnie bardziej efektywnie poruszają się na dystansie tych 20 metrów. Tak jak można wyskoczyć na mniejszy dystans, tak nie można przekroczyć tych 20 metrów przy jednym skoku.

Posiadając Kontrolę Chakry i Siłę na poziomie 10 staje się możliwe wybijanie się od powietrza. Użytkownik jest w stanie zwyczajnie na tyle precyzyjnie kontrolować "wybuch" cienistej chakry jaki go wybija, że nie ma wtedy potrzeby odbijania się od podłoża. Należy wtedy jednak zapłacić większy koszt chakry za technikę - Sześciokrotny za jedno wybicie.
► Pokaż Spoiler | Techniczka 3 (ozwojowana)
Kōsei | Made of Steel鋼製
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztPołowiczny S na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Technika na pierwszy rzut oka podobna do Kōton no Yoroi, pokrywająca ciało użytkownika czarną stalą. Różni się jednak tym, że poza pokrywaniem ciała stalą, nasącza ona chakrą również wnętrzności użytkownika czyniąc również je stalowe i jednocześnie nie ograniczając w ten sposób jego mobilności. Tym sposobem osiągana jest wytrzymałość jaka nie jest możliwa dla przeciętnych użytkowników Kotonu oraz wielu innych shinobi.

Podczas działania techniki, wzrasta wytrzymałość użytkownika, ale również siła poprzez utwardzenie mięśni (na czas działania techniki +3 do Wytrzymałości i +3 do Siły). Również, jego wytrzymałość jest traktowana trochę inaczej niż w przypadku zwykłego ludzkiego ciała z racji na zmianę w stal mająca identyczną wytrzymałość co ciało użytkownika podczas używania techniki.

Posiadając Sennina Kōtonu stal wytwarzana w ten sposób jest pod ciągłą kontrolą użytkownika i niemożliwe jest aby inne osoby bezpośrednio nią władały. Z tego powodu niemożliwe jest użycie na stali technik manipulujących metalem. Ostatecznie wynik zależy od MG.
Posiadając Specjalizację w Kōton technika podczas trwania daje dodatkowo +2 do Wytrzymałości.
Wielki zwójKurogane Kyōki
Wielki zwój---
► Pokaż Spoiler | Techniczka 4 (ozwojowana)
Kōtetsu no Unmei | Fate of Steel鋼鉄の運命
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Szczur → Zając → Tygrys → Dzik → Wąż → Smok → Ptak → Tygrys → Wąż → Tygrys → Małpa → Koń → Smok → Wół → Smok → Tygrys → Smok → Zając → Ptak
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 10
Technika mająca na celu zmienienie dotkniętej przez nas ofiary w stalowy posąg. Po przelaniu chakry i dotknięciu drugiej osoby, użytkownik wtłacza swoją chakrę jaka zaczyna zmieniać cel w stal. Użytkownik wybiera od której kończyny zaczyna się rozchodzić zmiana niezależnie od miejsca która dotknął. Przemiana może zacząć się rozchodzić tylko od palców danej kończyny, a nie jej np. środka. Ta stal nie jest jednak taka giętka jak ta jaką najczęściej pokrywa się sam użytkownik, a jej zadaniem jest unieruchomienie przeciwnika i zmienienie go we wspomniany posąg. Sama zmiana zachodzi stosunkowo szybko. W jedną całą turę technika jest w stanie pokryć całą kończynę, przez dwie tury połowę ciała, a po trzech pełnych turach całe ciało. Pełna zmiana w posąg równoznaczna jest śmierci, chyba że ktoś ma jakieś metody aby temu zabiegowi przeciwdziałać lub go odwrócić.

Nie na każdego taka technika jednak zadziała. To, czy uda nam się kogoś w pełni zmienić w stal zależy od jego wytrzymałości. Im bardziej wytrzymały użytkownik, tym wolniej ten proces zamiany w stal zachodzi. Dopiero Wytrzymałość na poziomie 9 u ofiary techniki jest w stanie kompletnie ją ochronić przed tym zabiegiem. Również, odpowiednie szybkie odcięcie np. ręki sprawi, że reszta ciała nie zamieni się w stal.

Posiadając Sennina Kōtonu zamiana taka w stal jest zaraźliwa, przez co w momencie kiedy osoba trzecia dotknie ciała zmieniającej się w stal osoby, sama również zacznie zmieniać się w stal dokładnie na tej samej zasadzie.
Posiadając Specjalizację w Kōton technika jest w stanie w ten sposób pojmać nawet osoby z Wytrzymałością 9 i dopiero Wytrzymałość 10 chroni przed tym efektem.
Wielki zwójKurogane Kyōki
Wielki zwój---
► Pokaż Spoiler | Styl walki
Nana Mashou No Kaiten Kōgeki | Rotational Attack of the Seven Demon Generals七魔将の回転攻撃
KlasyfikacjaTaijutsu wspierane chakrą, Styl walki
WymaganiaSiła 8, Wytrzymałość 8, Kontrola Chakry 8, Styl walki Taijutsu rangi S
Bardzo specyficzny styl walki jakiego użyteczność jest kwestionowana przez wielu i jaki jest zabójczy jedynie w dłoniach specyficznie przystosowanych do niego osób. Nana Mashou no Kaiten Kōgeki miał swoje początki w głowie jednego szaleńca, którego siła i wytrzymałość były na poziomie jakie przekraczały ludzką wyobraźnie. Głowił się on nad stylem walki jaki byłby nie do zatrzymania i po latach pracy, rezultatem był ten oto styl, jakiego nazwa wzięła się z tego że podobno - w momencie opanowania go w pełni twórca stylu pokonał w ten sposób 7 demonów. Ile w tym prawdy, historyczne źródła sugerują że praktycznie zero. Nie mniej styl walki pozostał i dalej istnieją osoby go praktykujące. Sama zasada stylu jest prosta. Kręcić się, aż do momentu zwycięstwa. Użytkownik biorąc zamach robi rotacyjne kopnięcie, a następnie przy pomocy chakry przelewanej do mięśni dodaje temu wszystkiego pędu, tworząc swoiste tornado. Kluczem do efektywności tego stylu jest jednak siła i wytrzymałość, dzięki to której użytkownik nie jest zmuszony do zatrzymania się na pierwszej lepszej przeszkodzi i faktycznie jest w stanie osiągnąć brutalne rezultaty tym stylem walki.

Posiadając Nana Mashou No Kaiten Kōgeki na randze C dostajemy dostęp do prostego wariantu "tornada". Użytkownik bierze zamach nogą, a następnie opłacając koszt Standardowy B na turę, podtrzymuje swoje kręcenie się na drugiej nodze robiąc proste "tornado". Im dłużej jest podtrzymywane, tym szybciej użytkownik się kręci i tym większego impetu nabiera. Dalej ten jest jednak zależny od Siły i Wytrzymałości użytkownika. Im ten silniejszy i wytrzymalszy, tym tornado zadaje poważniejsze obrażenia i tym trudniejsze jest do zatrzymania. W wielu przypadkach jednak oberwanie nim potrafi nawet poważnie połamać nawet wytrzymalsze osoby i odrzucić je na bok, tak długo jak te nie mają wystarczająco siły aby je zatrzymać. Na tym etapie można tylko kręcić się w miejscu. Istnieją jednak negatywne skutki przez to jak dynamicznie się kręcimy. Za każdą pełną turę kręcenia użytkownik jest oszołomiony na pół tury po tym jak zakończy się kręcić.
Posiadając Nana Mashou No Kaiten Kōgeki na randze B oraz Refleks na poziomie 8 użytkownik nabiera takiej wprawy w stylu, że nie groźne są mu negatywne efekty tak szybkiego kręcenia się. Nie zrobi mu się niedobrze, dalej normalnie może obserwować otoczenie i w dowolnym momencie może się zatrzymać, aby przejść do walki w normalny sposób bez wielkiej utraty na prędkości. Nie otrzymuje też wyżej wspomnianego oszołomienia.
Posiadając Nana Mashou No Kaiten Kōgeki na randze A użytkownik jest w stanie poruszać się podczas wykonywania tornada. Szybkość z jaką się porusza nie jest zależna typowo od jego prędkość poruszania się, a od tego jak bardzo rozpędziło się tornado. Im szybciej, tym szybciej ten sunie po ziemi zostawiając za sobą jedynie zniszczenie. Maksymalna prędkość jaką jest w stanie w ten sposób osiągnąć jest równa jego Sile, natomiast startowa równa się jego Szybkości. Pełna tura kręcenia się zwiększa tempo poruszania się o 1 poziom, aż to nie osiągnie równowartości siły.
Posiadając Nana Mashou No Kaiten Kōgeki na randze S użytkownik nie jest już ograniczony do prostego wariantu tornada i może go modyfikować, tak aby ten mu bardziej pasował. Może np. wykonać go będąc w powietrzu bez potrzeby kręcenia się na nodze, może wykonać pionowy jego wariant czy zamiast wykonywać obrotowe kopnięcie - wystawić dłonie w bok lub nawet wykorzystać broń do stworzenia takowego tornada.
Posiadając Nana Mashou No Kaiten Kōgeki na randze S oraz Siłę na poziomie 10 wokół użytkownika wytwarzają się prądy powietrzne jakie zwiększają zasięg takiego tornada. Bazowo jego promień jest o metr większy niż sugerowałoby to ciało użytkownika, ale opłacając koszt Standardowy S jest w stanie zwiększyć ten promień o 5 metrów, tworząc prawdziwe tornado zniszczenia. Nie wpływa to w żadnym stopniu na siłę, z jaką tornado uderza.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą użytkownik natychmiast nabiera pełną prędkość tornada.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2024, 14:05 przez Jelonek, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Kurogane Kyōki

1. Akcept

2. Yhh... Koszt czterokrotny, czas kumulowania chakry jak przy 10 pieczęciach. Możemy dealować ale w obecnej formie wydaje się być tuuuuuurbo zbyt OP. Czaje że to wspomaganie i nie może to być "Po prostu gorszy Sunshin" ale no, to jest za mocne raczej w tej formie. Więc znajdźmy złoty środek!

3. Yh, no nie. W sensie "Jedynie najsilniejsze techniki penetracyjne są w stanie przebić się przez taką obronę, a i ich obrażenia są mocno zmniejszane." to tak nie może działać, biorąc pod uwagę że jesteś stalą z określoną wytrzymałością i tak będziesz traktowany. Jak technika nie puntkowa a obszarowa będzie dostatecznie silna by cię rozpierdolić to cię rozpierdoli. Więc wywaliłbym ten dopisek by przypadkiem MG nie pomyślał że masz full resa na wszystko poza penetracja futonem a poza tym też +3/5 wytrzymki i jesteś ze stali. Można to też jakoś przeredagować ale no, w tej formie to za mocne. Sennin też do przeredagowania. Czaje chęć odporność na koton czy Jinton, ale ten opis sugeruje też chociażby odporność na Fuinjutsu czy tak naprawdę - cokolwiek.

4. Nooo to również nie będzie zależne od siły. Od kontroli chakry - jak najbardziej, ma sens. No i IMO to powinno wymagać KC 10 albo at least chakry natury by odwalać takie rzeczy. Also za silne bo jak zaczniesz kogoś zmieniać w posąg od głowy to technicznie zabijasz go w "Chwilę" nawet jeśli to tylko kończyna na post, więc i w tym spektrum musi być osłabione.

5. Dopisz też kontrolę chakry na 8 w wymaganiach.

Posiadając Nana Mashou No Kaiten Kōgeki na randze B - To zbyt dużo i to zbyt OP. IMO powinno być tak że dopiero Refleks 8 uchroni cię przed negatywnym aspektem tej techniki. W innym wypadku po jednym ataku dostajesz stuna, który trwa 0,5 posta za każdy post w którym trwało kręcenie. I jedynym sposobem by tego uniknąć jest właśnie refleks poziom 8. Bo alternatywa to wogóle w wymaganiach dać refleks 8 ale IMO taki risky play style wciąż jest ok, ale no nie unikniesz efektów kręcenia się, tylko dlatego że jesteś dobry w używaniu tego stylu.
Posiadając Nana Mashou No Kaiten Kōgeki na randze A - 2 poziomy -> 1 poziom
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”