Hikari #2
Widząc kawałek miejsca n biurku, a także gest co by tam zostawić swoją broń, Hikari odpiął Ryu no Daisho i zostawił oba ostrza tam gdzie Salomon kazał. Bronie te definitywnie były piękne, choć szczerze powiedziawszy jeszcze nie miał okazji ich typowo użyć i póki co były bardziej ozdobne niż cokolwiek innego. Nie mniej, z wzmocnieniami, definitywnie okażą się dla niego niezastąpioną bronią. Szkoda, że Delfin niezbyt z nich skorzysta bo są zbyt charakterystyczne, jednak nie można mieć wszystkiego, prawda?
- Będę wdzięczny. - odpowiedział na słowa, jak Salomon wspomniał o nałożeniu run jakie zadbają, aby broń się nie szczerbiła i tępiła. Nie było to wiele, ale zawsze coś. Sam Hikari też nie był jednak tak dobry w dbaniu o stan swojej broni. Jedynie standard jaki był zalecany dla każdego shinobi. Takie runy natomiast, pewnie bardziej by pomogły w tym wszystkim.
Poza tym jednak? Rozmowa z Salomonem jakiej to chłopak trochę się nie spodziewał, ale nie mógł powiedzieć że było to jakoś niemile widziane. Zwyczajnie, wysłuchał. Upadek Seidaito. Stolicy w jakiej to aktualnie się znajdował. Domu Salomona. Nawet nie myślał o tym jak bolesne musiało to być przeżycie, widzieć jak Twój dom upada. A przecież sam tego doświadczył, prawda?
- Nie wiem, ile wiesz o historii shinobi jacy to przybyli na wasz kontynent, ale... zamieszkiwałem w wiosce shinobi zwanej Konohą. Jedno z czterech mocarstw w pewnym sensie, na Starym Kontynencie. Po ciężkiej, krwawej wojnie udało nam się w końcu zwyciężyć... jednak z ostatecznej bitwy wróciliśmy do domu aby znaleźć naszą wioskę zniszczoną. Masa ofiar, wszystkie budynki zmiecione z ziemią, jeszcze więcej ludzi jakich wiara została złamana. Stary Kontynent zaczął też nienawidzić shinobi i obwiniać nas o wojnę... co nie było dalekie od prawdy. Z wielką mocą przychodzi wielka odpowiedzialność, a jej brak - doprowadził to tej wojny. Nie mniej... straciliśmy swój dom. Także... jestem w stanie sobie wyobrazić jakie to musiało być uczucie. Widzieć upadek Twojego domu. - przyznał dość smutno. Czy Hikari często przeżywał ten fakt? Nie. Minęły miesiące. Ponad rok. Zdążył się z tym pogodzić. Nie mniej... kiedy o tym myślał, ból zawsze wracał. - Nie mogę powiedzieć, że nie obawiam się powtórki. Że to samo mogłoby spotkać mój nowym dom... dlatego tak często staram się stać się silniejszy. Aby w momencie pojawienia się tych co zniszczyli mój ostatnio dom, być w stanie obronić mój nowy dom. Czasem nie doceniamy to jak bardzo istotne i kruche potrafi być miejsce w jakim żyjemy. Tak jak życie, zresztą.
Stwierdził, nim ostatecznie uśmiechnął się. Jak on się po tym wszystkim trzymał? Cóż...
- Dobrze... zadziwiająco dobrze. Nie mogę powiedzieć, że nie mam zmartwień. Choćby to, że nasz przyjaciel Nara może mieć jakieś plany jakie utrudnią mi życie. Też... myśląc o tym co tam się stało potrafi mnie momentami ogarnąć złość, najzwyczajniej. To nie było tylko przejęcie stolicy. To jak krwawe, brutalne i nieludzkie były działania Sukatsu... złości mnie to. I jednocześnie motywuje, co by to pozbyć się takich jak on nim gdzieś dojdzie do kolejnego "Baibai". Miewałem koszmary o Cieniach i ludzkich szczątkach jakie to się w nich kryły, ale na szczęście szybko odeszły kiedy wróciłem do rodziny i przyjaciół. - przyznał szczerze. Tak jak może nie miał aż takiej "rany" jak miał Salomon, tak definitywnie Baibai zostawiło na nim jakieś ślady. Te jednak... bardziej go motywowały do działania, nawet jeżeli tym działaniem było polowanie na Demony i zdobycie siły, aby móc się temu całemu "złu" przeciwstawiać. Też, po tym całym gadaniu musiał upić łyk wina. - Gdyby Seidaito miało jakieś problemy nie związane z ekspertyzą w runach, pamiętaj by mnie poinformować. Zjawię się by pomóc bronić Twój dom, tak długo jak ktoś właśnie mojego nie będzie niszczył.
Przyznał jeszcze z uśmiechem. Może stolica mistrzów run nie miała wsparcia czysto Sakuragakure, ale Salomon miał wsparcie jego. A być może, zmieni się to w przyszłości na wsparcie między tymi grupami? Mógł tylko mieć taką nadzieję. Na ten moment jednak było to ponad jego "uprawnienia", nawet sugerowanie takiej współpracy.
Rzeczy
Aktualna chakra: 5 906
Aktywne techniki: ---
Aktywne style walki: ---
Aktywne atuty: Ulepszony zmysł (Wszystkie), Sensor, Dokładny sensor
Specjalizacja: Ninjutsu
Sennin: Ninjutsu, Fuinjutsu
Statystyki: 7/10/7/7/7/10
Wady: Uszkodzony Wzrok
Sharingan: 1 łezka, ścieżka kopiowania
► Pokaż Spoiler | Używane techniki
---
► Pokaż Spoiler | Używane atuty
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KC | Zasięg bez pieczęci | Zasięg z pieczęcią |
1 | - | - |
2 | - | 5 |
3 | - | 10 |
4 | - | 20 |
5 | - | 40 |
6 | - | 60 |
7 | 2 | 120 |
8 | 5 | 200 |
9 | 8 | 350 |
10 | 12 | 500 |
W wyniku ciągłej analizy sensorem różnych osób oraz źródeł chakry, postać stała się bardziej czuła na swój dodatkowy zmysł. W momencie analizy otoczenia, natychmiastowo wykryje jakieś bardziej wyjątkowe źródła chakry, jak choćby te należące do Bijū czy ich Jinchūriki, Senjutsu czy te, które zostały zerodowane. Są dla niego niesłychanie wyraźne i z łatwością rozróżni je w natłoku innych źródeł chakry. Dodatkowo jest na tyle biegły, że jest w stanie szacować cudze ilości chakry z dokładnością do 500.
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
- Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
- Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
- Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
- Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
- Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek po Bunretsu
Większość ekwipunku unikatowego zostaje na Hikarim #1, z czego z tyłu kamizelki ma katanę zamiast Ryū no Daishō. Na bransoletce dodatkowe dwa koraliki naładowane Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.
To co ma Hikari #2 to: Ryū no Daishō, jedna z trzech pieczęci Hiraishina, 1x pigułka żywnościowa, 1x pigułka zwiększająca krew. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.
To co ma Delfin to: 1x katana przypięta poziomo do pasa, 2x kunai ze znacznikiem Hiraishina, 5x Dreamworks (we fioklach), 1x pigułka żywnościowa, 1x bombka świetlna, 2x bombka dymna, 1x pigułka zwiększająca krew. To wszystko jest trzymane w jednej torbie biodrowej. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.