• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pustkowia Kaze no Kuni

Kraj Wiatru kojarzy się wielu z jednym - wszechobecnym piaskiem noszonym przez wiatr. Na zachód od Kraju Rzek temperatury zaczynają coraz bardziej doskwierać, przerzedzając roślinność, ostatecznie zostawiając podróżnym przed oczami długą i szeroką pustynię. Chociaż wydmy nie są w samym Kaze no Kuni nazbyt duże, a nogi nie zapadają się po same kostki, stanowi miejsce ciężkie do życia. Większość miast ulokowanych jest przy wybrzeżu, na północy bądź w okolicach granic, gdzie dużo łatwiej o potrzebne zasoby. Środek kraju jest nie mniej zaludniony, składając się z koczowniczych ludów podróżujących z miejsca na miejsce w poszukiwaniu miejsc zdatnych do życia. Grup takich namnożyło się w szczególności po upadku Wioski Ukrytej w Piasku, która to została zrównana z ziemią podczas ostatniej wojny.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: Pustkowia Kaze no Kuni

Przeszłość przykryta piachem砂に覆われた過去­
WątekMisja A
Post53/?

Dezycja pozostania na miejscu. Ritsuka kiwnął na nią głową, jak i wysłuchał jego kolejnych słów. Uśmiechnął się nawet kiedy to wspomniał o tym, aby uwolnić cywilów. A może to przez ofertę Fumeia do stworzenia paru budynków mieszkalnych i gospodarczych? Nie mógł być pewien. Były to jednak detale.
- Taki miałem zamiar. - przyznał w kwestii uwolnienia ich, i dał Fumeiowi zwyczajnie zająć się swoimi sprawami. Ten szukając opaski mógł bez problem usłyszeć, jak chłopak przemawia na scenie za niego. Jak to ich grupa przybyła tutaj pozbyć się niewoli jakiej dokonywali shinobi Nowej Suny. Ci, sądząc po ich twarzach, faktycznie mieli za uszami dość sporo. Odetchnięcie z ulgą niektórych pustelników również sugerowało, że jednak faktycznie był tutaj problem. Chłopak powiedział też, że nie zamierzają niszczyć ich domu tutaj, jednak Ci mieli skończyć ze swoimi barbarzyńskimi metodami. Tak w mocnym skrócie. Jego przemowa była dużo bardziej inspirująca i mniej "sucha", ale czy aż tak kreatywność artystyczna słowami Ritsuki obchodziła Mesaia? Raczej nie. Nie bardziej niż opaska jaką to mimo wszystko znalazł.

Mógł się tym samym oddalić. Znaleźć miejsce z dobrym widokiem i był nim zwyczajnie jeden z większych budynków. Miał z 7 pięter i bez problemu Fumei mógł widzieć z tej perspektywy wioskę w 70%. Widział, jak w niektórych domach byli cywile którym to drużyna Ritsuki i zreformowani shinobi Nowej Suny zdejmowali kajdanki, czy nawet obroże. Widział, jak w Nowej Sunie były trzy wejścia do jakichś kopalnie kierujących się w stronę kanionu, gdzie to właśnie najwięcej tego typu osób było. I widział jak na twarzach prostych ludzi pojawia się radość gdy tylko zyskiwali wolność, a na twarzach shinobi Nowej Suny... był różnie. Część opuściła to miejsce. Część została niechętnie. Inni? Nawet chętnie pomagali. W tym chłopaczek jaki to na początku ich spotkał. Miejsce ogólnie zdawało się być dużo pełniejsze życia niż kiedy to je zastali. Definitywnie się ta osada jeszcze rozrośnie, jeżeli nikt nie będzie próbował narzucić tutaj swoich poglądów.
- Może nie było to w pełni pokojowe, ale zdaje się, że Ci się udało. Ludzie stają się szczęśliwsi. Zadośćuczynienie za dawne grzechy z czasów wojny, być może? Lub za bycie genezą ideologii jaka do tego doprowadziła? - usłyszał nagle głos za sobą Riki. Był w stanie ją wyczuć swoimi zmysłami i ta stała sobie zwyczajnie na dachu na jakiego krawędzi to ten siedział. Tak z 5 metrów za nim. Głos... neutralny. Nie był w stanie odczytać z nich emocji. Podobnie jak z wyrazu jej twarzy. Nie mniej jej słowa... coś było z nimi nie tak. Choć rzadko to czuł, Fumei mógł poczuć jak po jego plecach przelatuje dreszcz obaw. Czy ona...?
Lista NPC
- Ao
- Ogou Ritsuka
- Ogou Aneki
- Rika
- Toto Boru
- Yugito Mii

- przeciwnik
- lider szajki
- dziarsko wyglądająca kobitka
- chłopaczek z uśmiechem na twarzy.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pustkowia Kaze no Kuni

Faktycznie, jakoś nie skupiał się na tym, co mówił chłopak jakiego to poznał w pierwszego kolejności. Wyłapywał jednak poszczególne zdania i puszczał je mimo uszu. Obudziła się jego cecha z czasów sprzed objęcia urzędu Kazekage, gdzie wolał działać z cienia i swoje zasługi przypisywać innym. Nie miał nic przeciwko temu, by to właśnie ten bezimienny chłopaczyna brylował teraz przed zebranym tłumem i zjednywał go ku sobie. Może będzie z niego ktoś, kto nad tym wszystkim zapanuje i wprowadzi te kilka chałup na krzyż w jakiś rozkwit. Wiadomo, nie dzisiaj ani jutro, ale za kilka lat jeżeli wróci tu żywy, zastanie zupełnie inne miejsce. Znalazłszy w końcu opaskę z symbolem swej ojczyzny wskoczył na najwyższy budynek, skąd miał naprawdę dobry widok. Stąd mógł obserwować teraz i przez najbliższe minuty oraz godziny życie jakie powoli miało wracać do normy. I obserwował ten obraz zadowoleniem. Nawet na chwilę przed oczami mignęła mu panorama bogatej i pełnej życia Sunagakure. Jednak jedynie na chwilę, mniej niż mrugnięcie oczu. Uśmiechnął się całkiem mimowolnie, choć materiał dalej skrywał jego lico.
W ręku ściskał stary ochraniacz i tak patrzył na ten przyjemny, ba, kojący widok. Nikt go nie niepokoił, właściwie mógł sobie teraz zniknąć i nikt by się nawet nie zorientował. Nie od razu przynajmniej. Tyle tylko że nie miał takiego zamiaru, zwyczajnie nie chciał. Miejsce, które na niego czekało ani trochę nie było przyjemnie i ciepłe jak to, w którym był teraz. Kiedy wiedział, że coś mu się udało czuł spokój i zadowolenie z samego siebie. Chciał więc wykorzystać ten moment jak najdłużej, może aż zajdzie słońce. Może nawet później.
W pewnym momencie ktoś mu przeszkodził, ktoś zjawił się za jego plecami. Wiedział kto i dlatego nie poczuł się jakoś specjalnie zaalarmowany. Z początku nawet się nie obrócił, wiedząc, że i tak się nic nie stanie... prawda? Widok, który miał przed sobą preferował o wiele bardziej, z różnych względów. Twarze rozanielonych cywili leżały mu na sercu lepiej niźli widok twarzy, która łudząco była podobna do ducha z przeszłości. Tylko że im dalej w las tym gorzej. Duch z przeszłości się odezwał, a jego jakby zmroziło. Oczy mimowolnie się rozszerzyły, a przez ciało przeszły fale nieprzyjemnych dreszczy, jakich to starał się nie okazać. Skąd ona? Nie, to tylko blef zrodzony z domysłów. Długo milczał, udając, że ją ignoruje, a tak naprawdę nie wiedział co powiedzieć. Chyba mu zabrakło jakiejś błyskotliwej riposty albo mądrej sentencji. W końcu jednak odpowiedzieć wypadało.
- Nie istnieje żadne stosowne zadośćuczynienie, które wynagrodziłoby wyrządzone krzywdy. Nie istnieją żadne skarby na świecie zdolne wypełnić lukę w życiu, jaką doznało tysiące, może nawet miliony osób. Twierdzenie lub myślenie, że może być inaczej to przejaw skrajnej naiwności lub wiary, że w każdym istnieje jakieś dobro. To i to naiwność. Brzmisz jakbyś była naiwna. Jesteś, Rika? - odpowiedział jej równie neutralnie. Przynajmniej mówiąc to wstał i obrócił się ku niej. Nie miał pewności w jakim kierunku potoczy się ta rozmowa, ale wolał być gotowy na najgorsze.
Chakra2,976
Dodatkowe-
Wykorzystywane techniki
► Pokaż Spoiler
Posiadane przedmioty
► Pokaż Spoiler
Atuty
► Pokaż Spoiler
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna ChakraAtut wrodzony
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin: NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Sennin: RaitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Przyśpieszone Składanie PieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Ulepszony zmysł - Seitaro doskonałyAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
BezszelestnyAtut nabyty
Postać potrafi przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Dzięki temu wręcz idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Bestialskie SakkiBiegłość
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki, zmniejszając jednocześnie koszt wzmocnienia do rangi E.
Kwiat LotosuBiegłość
Wielokrotna praktyka z trybem mędrca sprawiła, że posiadacz tej biegłości jest niemalże odporny na skamienienie. Wciąż nie może biegać, przemieszczać się i gromadzić chakry natury, jednak gdy gromadzi ją stojąc nieruchomo, nawet gdy zostanie rozproszony lub proces zostanie przerwany np. ciosem w plecy czy istnym trzęsieniem ziemi - zapanuje nad swoją energią i nie zostanie posągiem.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie ryō.
Odwrócony HiraishinBiegłość
Eksperci w wykorzystywaniu Techniki Latającego Boga Piorunów są w stanie nie tylko przenosić się do pieczęci, ale i w drugą stronę - pieczęci do siebie. W praktyce oznacza to, że posiadacz tej biegłości jest w stanie opanować Gyakū Hiraishin no Jutsu.
Not so perfect SeitaroWada
W wyniku walk został przeciążony, a następnie uszkodzony zmysł słuchu dawnego Kazekage. Oznacza to, że jedynie głośniejsze dźwięki słyszy, ale tylko w formie szumu, może lekkiej barwy i tonacji, jednak bez konkretnych słów. W przypadku pozbycia się wady, dopiero po upływie pół roku czasu realnego można rozwinąć atut Ulepszonego Zmysłu Słuchu bądź ponownie korzystać z jego bonusów.
Ostatnio zmieniony 01 sie 2023, 0:58 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: Pustkowia Kaze no Kuni

Przeszłość przykryta piachem砂に覆われた過去­
WątekMisja A
Post55/?
To był dobry widok. Widok definitywnie bliższy temu co można było spotkać w Sunie po jej obudowie i przed samą wojną. Widok... życia. Szczęścia na ludzkich twarzach i swego rodzaju nawet beztroskości, kiedy to najgorsze co mogło ich spotkać przeminęło. Może faktycznie zastanie nowe miejsce tutaj za kilka lat. Lub może popadnie ono w ruinę. Nie wiedział, a i też na ten moment nie planował się jakoś bardziej mieszać w jego rozkwit ani nic w tym stylu. Widok tego wszystkiego jednak definitywnie był nostalgiczny. Przypominający o dawnej chwale i tym co mieli, a co stracili przez swoją... pychę? A może pragnienie więcej? Ciężko było stwierdzić co było konkretnie tym zapalnikiem, przynajmniej narratorowi tej całej historii. Czasu jednak cofnąć nie mogli to też zostały jedynie wspomnienia. Melancholia. I tak jak mógł zniknąć w każdym momencie, tak korzystał z tej chwili.

Tylko chwila ta została przerwana. Pojawienie się osoby jaka to nie była do niego źle nastawiona. Nie teraz. Nie była do niego groźnie nastawiona również. I trzeba było przyznać, że widok przed nim był naprawdę przyjemny. Nie mniej... plusem też był fakt, że się nie obróciła kiedy tylko zjawiła się. Ciężej byłoby jednak ukryć jego reakcję. Duch z przeszłości się odezwał, a jego krew przymarzła. Blef. Definitywnie musiał być to blef i same domysły, prawda? To też nie przyznawał się do niczego. Po minucie zastanowienia odpowiedział tym czym odpowiedział. Wstał, spojrzał na nią. Tak jak wcześniej był w stanie jakoś lepiej rozczytać jej emocje, tak teraz? Nic nie był w stanie rozczytać.
- Nie nazwałam zadoścuczynienia stosownym. - odpowiedziała ostatecznie, robiąc krok do przodu w jego stronę. Stali od siebie te 5 metrów, jednak ta szła powolnie. Nie wyciągała też żadnej broni, choć miała ostrze przy pasie. - Ukrywanie twarzy. Kocie oczy. Wysokie stanowisko Sunijskie. A przede wszystkim, Mokuton z Kuroi Kaminari, jaki sugeruje nawet władzę nad czterema żywiołami. Rasengan. Ponadprzeciętna siła dzięki której jounin został pokonany bez problemu. I... zapach. Znajomy.
Wypowiadając swój ostatnio "dowód" podejrzenia, zatrzymała się na metr przed nim. Głos ten dalej nie był stalą. Złością. Był niezwykle... denerwujący w swojej neutralności. Fumei mógł kątem oka dojrzeć jak spod jego kołnierza wygrzebuje się pojedyncza osa, jaka po chwili poleciała w kierunku Riki. Ta wystawiła palec, a ta na nim usiadła. Nie spuszczała jednak wzroku z bohatera naszej opowieści.
- Świat myśli, że zginąłeś. Ja myślałam, że zginąłeś. To jednak zbyt wiele zbieżności. - stwierdziła, nim na moment przycichła. Wzięła większy oddech, jakby szykując się do kolejnych słów. - Jesteś Maji Seitaro. Były Kazekage Suny i człowiek, który rozpętał Największą Światową Wojnę Shinobi.
Stwierdziła, a tym razem w jej głosie poczuł pewność siebie. I... co teraz? No właśnie. Co teraz?
Lista NPC
- Ao
- Ogou Ritsuka
- Ogou Aneki
- Rika
- Toto Boru
- Yugito Mii

- przeciwnik
- lider szajki
- dziarsko wyglądająca kobitka
- chłopaczek z uśmiechem na twarzy.
Ostatnio zmieniony 01 sie 2023, 1:26 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pustkowia Kaze no Kuni

Wyglądało na to, że nadchodziła kulminacyjna część niedokończonej wcześniej rozmowy. Tak jak wtedy mieli do siebie jakieś podejrzenia, tak teraz mogli to zweryfikować. Mogli, ale Seitaro nie chciał nawet korzystać z tej opcji. Wolał pozostać w błogiej niewiedzy, żyć dalej ze świadomością, że wszystko jest tak jak myślał, że jest. To błędne rozumowanie, owszem. Ale w tym wypadku całkiem nieszkodliwe i wygodne. Nieszkodliwe? Nie. Nie, nie w momencie, w którym Rika im bliżej była tym bardziej jej zapach uderzał w jego nozdrza. On sam nie podejmował żadnej negatywnej reakcji, w spokoju obserwował jak dziewczyna się zbliża ku niemu i z każdą sekundą jej głos staje się coraz to bardziej nieznośny. Nawet nie głos, jej słowa. Każde wypowiedziana fraza była jak rzut nożem w odsłoniętą klatkę piersiową, tylko że nie zabijał, a ranił, sprowadzał do parteru. Maji jednak się nie cofał, bo nie miał dokąd. Za sobą miał jedynie krawędź budynku, skąd droga szła wyłącznie w dół. A on stoczył się już wystarczająco, co zauważyłby dawno każdy obiektywny obserwator.
Dziewczyna w końcu skończyła, co miała powiedzieć, a on... nie zrobił nic. Nic oprócz powolnego podniesienia obu rąk, jak gdyby był gotowy złożyć serię pieczęci. To jednak nie nastąpiło, a zamiast tego.
Klask.
Klask.
W sekundowych odstępach ciche klaskanie trwające około dziesięciu sekund. W tym momencie patrzył jej prosto w oczy tylko teraz już w sposób pewny, a na poły szaleńczy jak dawniej. Sięgnął jedną ręką ku płóciennej masce i odsunął ją na brodę, ukazując w pełni swoje poranione do szczętu lico. Skutek prezentu pozostawionego przez kochanego kuzyna, o czym dowiedział się swego czasu każdy.
- Nawet się nie starałem z tym ukryciem, prawda? Beznadzieja. - odparł, uśmiechając się nieszczerze. Powlókł wzrokiem ku pszczole wylatującej zza jego pazuchy i pokręcił głową. - Skłamałbym, gdybym powiedział, że miło Cię po tylu latach widzieć, Ririko. Też byłem przekonany, że nie żyjesz od kiedy bez wieści zaginęłaś. Czułem się pogodzony z tą myślą, a jednak się zjawiasz i wyprowadzasz z wieloletniego błędu. Oboje lubiliśmy się zaskakiwać, tak mi się wydaje. Nawet nam to teraz wyszło. - pokiwał głową, patrząc jej w oczy. Nie zmieniał dystansu w jakim się znaleźli. Nie zdawał sobie też sprawy, że w podobnym czasie jego połówka została również zdemaskowana, co rzecz jasna jest historią na zupełnie inny rozdział.
- No więc brawo, winszuję dedukcji, mój niedrogi sentymencie. Tylko co teraz, czego oczekujesz? - oddał jej inicjatywę, będąc ciekawym, co wyniknie z tej sytuacji. Czy dziewczyna mając już pewność co do tego z kim rozmawia podejmie walkę? Jeżeli tak, jej błąd, byłby na to gotowy. Póki co jednak nic nie robił, stał jak stał, ale już się nie uśmiechał, ani nic.
Chakra2,976
DodatkoweZ/T
Wykorzystywane techniki
► Pokaż Spoiler
Posiadane przedmioty
► Pokaż Spoiler
Atuty
► Pokaż Spoiler
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna ChakraAtut wrodzony
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin: NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Sennin: RaitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Przyśpieszone Składanie PieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Ulepszony zmysł - Seitaro doskonałyAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
BezszelestnyAtut nabyty
Postać potrafi przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Dzięki temu wręcz idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Bestialskie SakkiBiegłość
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki, zmniejszając jednocześnie koszt wzmocnienia do rangi E.
Kwiat LotosuBiegłość
Wielokrotna praktyka z trybem mędrca sprawiła, że posiadacz tej biegłości jest niemalże odporny na skamienienie. Wciąż nie może biegać, przemieszczać się i gromadzić chakry natury, jednak gdy gromadzi ją stojąc nieruchomo, nawet gdy zostanie rozproszony lub proces zostanie przerwany np. ciosem w plecy czy istnym trzęsieniem ziemi - zapanuje nad swoją energią i nie zostanie posągiem.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie ryō.
Odwrócony HiraishinBiegłość
Eksperci w wykorzystywaniu Techniki Latającego Boga Piorunów są w stanie nie tylko przenosić się do pieczęci, ale i w drugą stronę - pieczęci do siebie. W praktyce oznacza to, że posiadacz tej biegłości jest w stanie opanować Gyakū Hiraishin no Jutsu.
Not so perfect SeitaroWada
W wyniku walk został przeciążony, a następnie uszkodzony zmysł słuchu dawnego Kazekage. Oznacza to, że jedynie głośniejsze dźwięki słyszy, ale tylko w formie szumu, może lekkiej barwy i tonacji, jednak bez konkretnych słów. W przypadku pozbycia się wady, dopiero po upływie pół roku czasu realnego można rozwinąć atut Ulepszonego Zmysłu Słuchu bądź ponownie korzystać z jego bonusów.
[/quote]
Ostatnio zmieniony 01 sie 2023, 3:06 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: Pustkowia Kaze no Kuni

Przeszłość przykryta piachem砂に覆われた過去­
WątekMisja A
Post57/57
Powolne klaskanie, będące swego rodzaju gratulacjami za odkrycie jego sekretu. Dziewczyna uniosła lekko brew na jego reakcję, widocznie nie takiej się spodziewając. Nie mniej, kącik jej ust również poszedł w górę. Błędne rozumowanie w jakim to chciał żyć niestety prysnęło. Ot, nie zostało z niego kompletnie nic. Musiał pogodzić się z faktem, że ta odkryła kim on jest. A on? On też miał potwierdzenie tym kim była ona. Z początku same podejrzenia, lecz po tym wszystkim? Pewność. Zupełnie jakby obraz zasłonięty przez drobinki piachu, z jakiego to te zostały strzepane, ujawniając całą przeszłość. Dziewczyna nie zareagowała jakoś bardziej na pokazanie przez niego twarzy, nawet na ranę jaka to została na niej pozostawiona. A przynajmniej tak mu się wydawało. Przyglądając się przez moment, mógł dojrzeć jak ta definitywnie uważnie sprawdza jego bliznę.
- Nie starałeś się. - przyznała faktycznie, choć jednocześnie nie rozgryzła go od razu, prawda? Prychnęła jednak dziewczyna na stwierdzenie, że skłamałby. Z pewnością zgodziła by się z tym stwierdzeniem. Choć chyba delikatnie się uśmiechnęła kiedy wspomniał o zaskakiwaniu się wzajemnie. Trwał ten uśmiech jednak jedynie milisekundę, nim ponownie na jej twarzy pojawiło się zniesmaczenie. - A no lubiliśmy... I kiedy zaczynasz żyć ANBU, wiele uznaje Cię za martwych. Nie jest to jednak cud większy od Twojego przeżycia.
Stwierdziła prosto, przyznając się też faktycznie do bycia tą Ririką, choć ten nie miał najmniejszych co do tego już wątpliwości. Nie mniej pozostawała jeszcze jedna kwestia. Co planowała. Walka? Był na nią gotowy. Była dawną przyjaciółką, jednak był na to gotowy. Ta słysząc zadane przez niego pytanie, zdawała się być trochę... zmieszana. Był w stanie to dość łatwo wyczytać z jej twarzy. Jakby gryzła się sama ze sobą nim ostatecznie... westchnęła zrezygnowana. Obróciła się, odchodząc od niego kawałek i stojąc do niego plecami. Zabicie jej teraz byłoby takie proste. To wiedział bez wątpliwości. Nawet nikt by nie zwrócił uwagi.
- Niczego. Musiałam się upewnić. - stwierdziła zwyczajnie, choć jej głos był... dziwny. Fumei mógł dojrzeć jak ta rzuca przez ramię sakiewkę w jego stronę. - Zapłata za zadanie od Ritsuki. Tak, gdybyś miał nagle zniknąć, jak to lubisz.
Zatrzymała się w połowie drogi do drugiej krawędzi dachu, nim odwróciła się do niego bokiem, ponownie na niego zerkając. Dłuższa chwila ciszy, nim ponownie zaczęła się od niego oddalać.
- Nie wiem, co jest twym celem. Nie rozumiem dlaczego robisz to co robisz i dlaczego zrobiłeś to co zrobiłeś. Nie wiem co o Tobie myśleć, Seitaro. I choć nienawidzę Cię całym swoim sercem tak... może jestem trochę naiwna. Może dalej widzę nas, młodszych, trenujących razem nim zniknąłeś. Zostawiłeś Iwę. Zostawiłeś mnie. A potem, wiele z naszych znajomych nie było wcale lepszych od Ciebie. Nie wiem co sądzić, ale nie zamierzam się przejmować duchem przeszłości jeżeli ten planuje ponownie zniknąć. A jeżeli być może, jakimś cudem, potworowi zależy na tym co było kiedyś... to wie gdzie mnie szukać.- zatrzymała się na drugiej krawędzi niewielkiego dachu. Jeżeli chciał, to bez problemu mógłby ją zatrzymać. Tylko czy chciał? To było już pytanie dla niego.
Wynagrodzenie za misję A
MG (Uchiha Hikari) - 50 PB, 12 PD, 100 PT, 2 000 Ryō
Fumei Mesai - 50 PD, 100 PT, 3 000 Ryō + biegłość Aktor
► Pokaż Spoiler | Aktor
AktorBiegłość
Niejednokrotnie robota jako shinobi wymaga bardziej potajemnej pracy. Wymaga nas wdawania się w rolę jakiegoś prostego człowieka czy dostojnego arystokraty, po to aby zbliżyć się do naszego potencjalnego celu. Postać posiadająca tą biegłość staje się w tym naprawdę dobra i znacznie lepiej przychodzi jej podszywanie się pod inną osobę, niż przeciętnym shinobi. Nie ma najmniejszego problemu z przybieraniem różnych osobowości i jednocześnie jest bardzo dobra w kłamaniu. Taka osoba zarówno jest bardzo wyczulona na wszelakie kłamstwa innych osób, że znacznie łatwiej je wyłapać, a także kłamstwa takiej postaci nie odstają wręcz od prawdy. Oczywiście, dalej nie można mówić głupot, jednak podczas prób okłamania kogoś nie trzeba martwić się o jakieś drobniejsze luki w logice, bo postać ma tak gadane, że bez problemu to przejdzie jako prawda.

Kod: Zaznacz cały

[bieglosc name=Aktor]Niejednokrotnie robota jako shinobi wymaga bardziej potajemnej pracy. Wymaga nas wdawania się w rolę jakiegoś prostego człowieka czy dostojnego arystokraty, po to aby zbliżyć się do naszego potencjalnego celu. Postać posiadająca tą biegłość staje się w tym naprawdę dobra i znacznie lepiej przychodzi jej podszywanie się pod inną osobę, niż przeciętnym shinobi. Nie ma najmniejszego problemu z przybieraniem różnych osobowości i jednocześnie jest bardzo dobra w kłamaniu. Taka osoba zarówno jest bardzo wyczulona na wszelakie kłamstwa innych osób, że znacznie łatwiej je wyłapać, a także kłamstwa takiej postaci nie odstają wręcz od prawdy. Oczywiście, dalej nie można mówić głupot, jednak podczas prób okłamania kogoś nie trzeba martwić się o jakieś drobniejsze luki w logice, bo postać ma tak gadane, że bez problemu to przejdzie jako prawda.[/bieglosc]
Lista NPC
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pustkowia Kaze no Kuni

To jej spojrzenie i zdawkowe, błyskawiczne uniesienie kącików ust. Coś mu to przypominało. Troskę, albo raczej jej cień. Ba, nawet nie cień, bardziej ulotne wspomnienie i złudzenie. Niemniej odnotował to i w ten właśnie sposób zinterpretował, gdy tak badawczo przyglądała się jego ranie. Nawet jego spojrzenie jakoś tak zelżało, ale dosłownie tylko na moment. Równie niezauważalny co uniesienie kącika jej ust. Przyznała, że wcielono ją do ANBU. Trzeba było przyznać, że długo się ukrywała przez te wszystkie lata. Aż ciężko przypisać komuś winę za zerwanie kontaktów. On uciekł z wioski w podobnym czasie, co ona zaginęła. Nie szukał jej, ani ona jego, choć działania jakie podejmował często były jawne.
Niczego nie chciała? Jedynie upewnienia w swej dedukcji. Spodziewał się... czegoś więcej? Nie, na pewno nie rzucenia na ramionach, ani nakazu wyrażenia skruchy. Na nic podobnego nie byłoby go stać. Niemniej nie potrafił określić, czego oczekiwał po reakcji dziewczyny. Chwilę później złapał w locie pieniądze. Równie dobrze mogła ich nie dawać, rzeczy materialne miały do dziś niewielkie znaczenie w jego życiu. Radził sobie często i bez tego, ale też nie zamierzał z tego powodu odmawiać nagrody rzeczowej. Następnie, a właściwie na sam koniec przyszły jej żale. Pozwolił jej się oddalić i wysłuchał co też miała do powiedzenia nieco więcej. Nie dał po sobie poznać jakiejś innej reakcji, przybrał nieco kamienną minę gdy tak wspominała o nich młodszych. To było dziesięć lat temu, a w tym czasie wydarzyło się zbyt wiele w jego życiu, by jeszcze to roztrząsać. Kiedyś wspominał te lata, owszem, ale już się z tego wyleczył.
Podszedł do Ririki, i złapał ją delikatnie za ramiona. Nachylił twarz do jej policzka, tak że gdyby chciał mogli się zetknąć. Słowem końca powiedział jej jeszcze, że...
- Rozsądek nakazuje mi cię zabić nie zważając na stare sentymenty, ale wiem, że nie potrafiłbym zabić osoby, która swego czasu okazała mi tyle wsparcia i uczucia. Następnym razem postaram się bardziej uważać na swoją anonimowość, a to spotkanie niech stanie się naszą słodką tajemnicą, o której wyjawieniu w razie czego szybko się dowiem. Wtedy na pewno Cię znajdę. Tymczasem bywaj i... do zobaczenia w przyjemniejszych okolicznościach. Być może. - wyszeptał jej do ucha, po czym oddalił się najpierw powoli, a potem całkowicie znikł z jej radaru. Zanim przeniósł się Hiraishinem do Wioski Deszczu odebrał cały ekwipunek, który wcześniej zostawił i wybudował za pomoca mokutonu kilka solidnych domów mieszkalnych. Niewiele to, bo i chakry miał mało. Może... może następnym razem.
Chakra2,976
Dodatkowez/t
Wykorzystywane techniki
► Pokaż Spoiler
Posiadane przedmioty
► Pokaż Spoiler
Atuty
► Pokaż Spoiler
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna ChakraAtut wrodzony
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin: NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Sennin: RaitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej klasyfikacji nie miałby dostępu.
Przyśpieszone Składanie PieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Ulepszony zmysł - Seitaro doskonałyAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
BezszelestnyAtut nabyty
Postać potrafi przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Dzięki temu wręcz idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Bestialskie SakkiBiegłość
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki, zmniejszając jednocześnie koszt wzmocnienia do rangi E.
Kwiat LotosuBiegłość
Wielokrotna praktyka z trybem mędrca sprawiła, że posiadacz tej biegłości jest niemalże odporny na skamienienie. Wciąż nie może biegać, przemieszczać się i gromadzić chakry natury, jednak gdy gromadzi ją stojąc nieruchomo, nawet gdy zostanie rozproszony lub proces zostanie przerwany np. ciosem w plecy czy istnym trzęsieniem ziemi - zapanuje nad swoją energią i nie zostanie posągiem.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie ryō.
Odwrócony HiraishinBiegłość
Eksperci w wykorzystywaniu Techniki Latającego Boga Piorunów są w stanie nie tylko przenosić się do pieczęci, ale i w drugą stronę - pieczęci do siebie. W praktyce oznacza to, że posiadacz tej biegłości jest w stanie opanować Gyakū Hiraishin no Jutsu.
Not so perfect SeitaroWada
W wyniku walk został przeciążony, a następnie uszkodzony zmysł słuchu dawnego Kazekage. Oznacza to, że jedynie głośniejsze dźwięki słyszy, ale tylko w formie szumu, może lekkiej barwy i tonacji, jednak bez konkretnych słów. W przypadku pozbycia się wady, dopiero po upływie pół roku czasu realnego można rozwinąć atut Ulepszonego Zmysłu Słuchu bądź ponownie korzystać z jego bonusów.
[/quote]
[/quote]
Ostatnio zmieniony 01 sie 2023, 8:53 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kaze no Kuni - Kraj Wiatru”