• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Shin'ya Yuki

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Hmmm, to może tak, od najprostszych:

-Ranga S - ok
- KC 10 jako wymaganie as well - spoko
- Na pewno bez sennina - eeech, ok
- Z pieczęciami zamiast kumulacji (12? coś w ten deseń) - ok

I teraz cięższy part. Jako że nie mam specjalizacji ani w iryo ani w jiongu i ciężko żeby taką "relatywnie szybko" zdobyć, to może zaproponuję inne wymaganie:
Specjalizacja w Iryo lub Nin, lub fabuła rangi S w celu nauczenia się techniki.

W gruncie rzeczy, na misjach S można zdobywać biegłości omijające pewne wymogi, tak jak też zostało powiedziane przez torę albo shuten, że łatwiej dostać biegłość dającą speckę do jednej techniki, niż do całej dziedziny wiec... co ty na to, żeby właśnie specke w jednej z tych dziedzin, jeżeli się jej nie ma zamienić w misję po "biegłość", która by umożliwiła nauczenie się tej techniki.
Najgorsze w niej jest i to najbardziej OP element "Traktowanie połączonej osoby jako część siebie"
A co gdyby, po pierwsze, dać że ta technika daje tylko i wyłącznie dostęp do tego albo, że nie można w ten sposób wykonać techniki, która w swoim założeniu ma na celu sprawienie, że jej użytkownik doznaje jakiś ran(jakieś suicide, więzienie własnej duszy, etc). Albo jeszcze inny wymóg, że nie można w ten sposób wykonywać technik które są uznawane za wspomagania(żeby nie było jakiś buffów). Generalnie, była by to w rezultacie "ofensywna" wersja konbi henge:
► Pokaż Spoiler
Konbi Henge | Combination Transformationコンビ変化­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika transformacji
PieczęcieOdwrócony Baran
KosztPodwójny
ZasięgNa siebie i towarzysza
WymaganiaZnajomość Henge no Jutsu, klon lub towarzysz znający technikę
Rozbudowana wersja Henge no Jutsu. Pomimo problemów z utrzymaniem transformacji w przypadku doznanych ran, posiada inne funkcje. Przede wszystkim ów odmiana skupia się na współpracy dwóch osób celem przemiany w zupełnie inną istotę lub obiekt. Posiadając towarzysza, można wraz z nim przybrać postać zupełnie innej osoby, kamuflując się w ten sposób, bądź wykonać technikę z bytem większym od nas, transformując się w zupełnie inną, ogromną istotę.

Koszta techniki wystarczy, by uiściła jedna osoba. Można je rzecz jasna podzielić pomiędzy używających technikę, jednak równie popularną czynnością stanowi powierzanie poniesienia kosztów przez jedną osobę, w momencie kiedy druga składa pieczęć. Technika zezwala na zamienienie się w istotę mniejszą o nie więcej, niż połowa wysokości największego wykonującego i nie większej, niż suma wysokości obu wykonujących technikę. Nie da się jej użyć w więcej niż dwie osoby.
Chciałbym też zaznaczyć, że technika sama w sobie nikogo nie więzi i nie trzyma, żeby kogoś zmusić do takiego połączenia, trzeba jednak go w jakiś sposób uwięzić i do tego przytrzymać. A jeżeli takie coś już można zrobić, to w sumie jest on podany na talerzu, więc jakiekolwiek nadużycia nie będą wcale gorsze od zwyczajnej śmierci. Jeżeli kogoś można przebić niciami i nie jest on w stanie nas odepchnąć, technika nie jest wcale groźniejsza od katany w brzuchu, bo to też możemy zrobić przeciwnikowi w tym momencie.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2023, 19:03 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Ta technika dalej jest problematyczna przez wzgląd na instacasty. Nic ci po tym że możesz się wyrwać, albo że ktoś może nie użyć na tobie ofensywnej techniki, jeśli zinstacastuje coś, co wykluczy cię całkowicie z dalszej walki, a co za tym idzie - egyzstencji. Weźmy np. sytuacje w której się do kogoś podłączasz i masz technikę która nie wymaga składania pieczęci a sprawia że zasypiasz. I wtedy rzucasz to na swoim celu instantowo w momencie podłączenia. OP shit as hell. Nawet jeśli założymy że ciała też na ciebie. I taka technika w założeniu "Działa tylko na mnie" byłaby oceniona totalnie inaczej niż "Działa na mnie i przeciwnika" i tą techniką omijasz ten dość rygorystyczny punkt. Yh...

Dobra, zróbmy tak:
- W wymaganiach dodać Sennina Jiongu oraz Iryo
- W wymaganiach dodać że musisz mieć zaawansowaną wiedzę na temat Tenketsu/układu chakry (Misja rangi A) lub Dojutsu które pozwala ci widzieć układ chakry
- Zwiększyć koszt do potrójnego
- Dodać że jeśli używasz technik wymagających kumulowania chakry zamiast pieczęci, to czas takiej kumulacji jest podwojony.

Wydaje mi się najbardziej ok. Jako że nie spełniasz pierwszych dwóch myślników do opanowania techniki to i tak z akceptem będziemy pewnie czekać aż spełnisz, ale yeah, tak to na chwilę obecną widzę.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

IKIRYŌ NO TATARI: Genjitsu kōken'nin| WRAITH’S CURSE: Reality Guardian生霊の祟り・現実後見人
KlasyfikacjaIKIRYŌ NO TATARI
ZasięgNa siebie
Zdolność ta ma dość prostolinijne zastosowanie i wywodzi się z faktu, że w ciele użytkownika nie przebywa on sam, lecz ma drugi, oddzielny umysł - należący do Cienia. Jest to pasywna umiejętność umożliwiająca określenie co jest realne, a co nie. Użytkownik, nawet w przypadku najbardziej subtelnych czy też potężnych iluzji, jest w stanie stwierdzić czy to co widzi, jest realne. I choć nie objawia się to w żaden konkretny sposób, on po prostu to "wie", co znacząco pomaga w uwolnieniu się spod technik Genjutsu. Nadal jednak, ta zdolność nie zmienia żadnych wymagań co do tego, jak można wyjść z danej iluzji, przez co w razie nie spełniania wymagań, użytkownik może nadal przeżywać tortury, wiedząc jedynie że to co widzi i czuje, nie jest prawdziwe. Wyjątkiem są techniki do rangi C włącznie, z których niezależnie od możliwych sposobów wyjścia wymienionych w opisie techniki, można wyjść uiszczając pojedynczy koszt techniki rangi B.
Ostatnio zmieniony 03 lis 2023, 13:19 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Za mocne. Zastanowiłbym się nad C na sam pierwszy akapit (Chociaż i tak jest mocne) ale na pewno nie nad całością.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Poprawione do takiego stopnia, aby był jedynie pierwszy akapit. Jest to w gruncie rzeczy podobna zdolność do tego co można mieć w fuuinjutsu, lecz przez to że jest jedną z 5 unikalnych zdolności dla użytkownika tego wspomagania, mam wrażenie że w takiej formie, jest jak najbardziej ok.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Hmm...

W sumie racja. Jak tak się nad tym zastanowić to to gówno z Fuinjutsu może to samo... Ok, wiesz co, wzmocnijmy to trochę. Nie jakoś bardzo, ale wzmocnijmy. Na pewno nie to co było wcześniej bo to było zdecydowanie za dużo, ale coś w stylu łamania genjutsu rangi D~C po uiszczeniu odpowiedniego kosztu? Pokombinuj, ale coś siłowo w tej gestii
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

updated ostatnie zdanie co do boosta techniki
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

....
Ostatnio zmieniony 02 gru 2023, 17:36 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Fudō | Immovable不動
KlasyfikacjaTaijutsu wspierane chakrą, Styl walki
WymaganiaKONTROLA CHAKRY 8, WYTRZYMAŁOŚĆ 8, STYL WALKI TAIJUTSU RANGI S
Styl ten jest przeznaczony w głównej mierze dla osób, które podchodzą do konfliktów w mniej aktywny sposób. Lata doświadczenia lub wrodzone nastawienie, sprowadzają pewne osoby do jednej konkluzji - nie wszystko można rozwiązać samą ofensywą. Użytkownik tego stylu nie będzie więc zazwyczaj kimś, kto za pierwszy plan wybiera wbiegnięcie we wroga i zaatakowanie go czym tylko potrafi. Wręcz przeciwnie, aby wykorzystać pełnię tego stylu trzeba nastawić się na to, że jakiś atak będzie przyjęty. "Ale dlaczego?" Ktoś mógłby się zapytać. Otóż, ten styl jest nastawiony na jak najbardziej efektywnym przyjęciu ciosu i rozprowadzeniu go tak, aby wyrządził jak najmniejsze szkody użytkownikowi.

Posiadając Fudō na randze C, użytkownik opłacając standardowy koszt rangi C na turę, jest w stanie skupić chakrę w ciele i wokół niego tak, że jakikolwiek atak nie jest w stanie go poruszyć. Nadal jednak użytkownik poczuje pełnię ciosu, jednakże jego ciało będzie w stanie się oprzeć ewentualnej zmianie pozycji. Jest jak skała niezdolna do ruszenia, tak długo jak jest w stanie utrzymać się przytomnym oraz jego siła, jest zdolna do zablokowania ataku. Ponadto, opieranie się atakom jest możliwe tylko wtedy, kiedy ma kontakt z podłożem, które nie będzie utrudniało utrzymania pozycji, czym może być chociażby piach lub żwir. Taka sama sytuacja będzie miała miejsce również w przypadku, kiedy grunt na którym stoi przeciwnik, zostanie zniszczony podczas blokowanego ataku.
Posiadając Fudō na randze B, użytkownik opłacając podwójny koszt rangi B na turę, oprócz efektów wymienionych wyżej, jest w stanie rozprowadzić siłę ataku, dzięki czemu ataki które skupiają swoją siłę w jakimś punkcie lub obszarze ciała, są rozproszone równomiernie po nim całym. Rozproszenie nie dotyczy specjalnych efektów ataków, więc tak jak siła przykładowo Raitonowej techniki jest rozproszona, tak paraliż nadal może miejscowo wystąpić.
Posiadając Fudō na randze A, użytkownik zamiast rozprowadzać całą siłę ataku po swoim ciele, jest w stanie przekierować siłę ciosu o równowartości swojej wytrzymałości do otoczenia, przykładowo podłoża z którym ma kontakt lub ściany o którą się opiera, przy czym reszta siły ciosu jest nadal brana "na siebie". Kosztuje to tyle ile efekt Fudō na randze B, lecz wymaga nieożywionego obiektu do przekazania energii ciosu. Dodatkowo, podłoże do którego jest przenoszone musi być odpowiednio wytrzymałe i jeżeli zostanie zniszczone, to użytkownik jako że nie był w stanie przenieść pełnej sił ciosu, przyjmuje ją na siebie.
Posiadając Fudō na randze S, użytkownik opłacając standardowy koszt rangi S jest w stanie przetrzymać siłę pojedynczego ciosu o maksymalnie równowartości swojej wytrzymałości i zwrócić w dowolny cel, podczas tej samej tury. Jeżeli ciosem jest technika, koszt poniesiony przez użytkownika jest równy standardowemu kosztowi rangi S powiększonego o 50% kosztu techniki. Koszt ten jest kalkulowany tak, jakby wykonywał on sam daną technikę ze swoją kontrolą chakry. Dodatkowo, posiadając atut Sensor, użytkownik jest w stanie przewidzieć, ile takie przetrzymanie będzie go kosztować. Oczywiście, czy to jest technika, czy cios o specjalnych właściwościach, pod uwagę brana jest tylko czysta siła techniki. Zdolność ta nie pozwala na kopiowanie technik, przez co użytkownik nie skumuluje z techniki Raitonowej efektów paraliżu, a samą jego siłę.
Posiadając Fudō na randze S oraz Kontrolę Chakry 10, użytkownik korzystając z innych efektów Fudō jest w stanie rozproszyć efekty technik (jak np. paraliż czy poparzenia) tak samo efektywnie jak zwykłych ciosów.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą oraz Fudō na randze S, użytkownik korzystając z efektu Fudō rangi S, jest w stanie przetrzymać zgromadzoną siłę pojedynczego ciosu w swoim ciele, do następnej tury od otrzymania zgromadzonego ataku.
Ostatnio zmieniony 24 gru 2023, 1:52 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 10 razy.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Wrzuce tu komentarz: nie wiem jakiej rangi, dałem B bo większość jest B.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Fudō: Wstawiając styl walki wystarczy wrzucić jeden post, niekoniecznie zapowiedź, technikę i dywagację w trzech różnych xD
Ranga D - za silna, albo źle opisana. To oznacza, że owszem, umrzesz od ciosu z Siłą 20, ale przynajmniej zostaniesz w miejscu. To jest ranga D, więc nie wiem czy za koszt C na turę nie dałbym, że obrażenia są pełne, ale przemieszczenie jakby Siła ciosu była o 1 mniejsza thinking.
Ranga C - coś tutaj?
Ranga B - hmmm, nie wiem czy nie widziałbym tu kosztu podwójnego tbh.
Ranga A - dodałbym, że jeśli obiekt ulegnie zniszczeniu, pozostała siła wciąż trafia użytkownika. No i wypada doprecyzować, czy tym obiektem może być ziemia pod nogami.
Ranga S - Hmmm, I'm not quite sure. Dałbym, że każdy poziom powyżej 8 Siły daje +1 koszt standardowy do przekierowania. Bo obecnie z tym stylem i wspomaganiem buffującym Wytrzymałość, możesz komuś za standardowy S wywalić z Siłą nawet i 20 (przy odpowiednich buffach). Więc z tą zmianą byłby to koszt 13krotny S. Przy np. Sile 10 koszt 3 krotny S, przy Sile 12 5krotny, a przy sile 8 - standardowy.
KC 10 - prędzej powiedziałbym, że jest w stanie wpłynąć na techniki tak, jakby były ciosem. Czyli przesunie się tak, jakby technika miał 1 Siły mniej (nie rangi) czy rozproszy atak... na pewno jednak nie będzie zwracał, bo to byłoby wtedy już na pograniczy Meitonu. Ogólnie jednak działania na technikach bym dał, że podwajają koszty działań lub trzeba opłacić połowę kosztu techniki, na którą chcesz z tego korzystać. I chyba bardziej na tę drugą opcję się przekładam.
Specka - czy można stackować i np. w jednej turze otrzymać 10 ciosów, a w drugiej wszystkie uwolnić? Czy nie?
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Ale przecież uczyli w szkole, że wypracowania mają mieć wstęp, rozwinięcie i zakończenie pikachuface

Ranga D - Oczywiście że chodziło mi że obrażenia sią jak najbardziej pełne, ale no... postać stoi w miejscu. Trafienie w rękę? Ok, trafiło, urwało, ale nie wzruszyło reszty ciała. Coś takiego. Nie wiem czy to jest rzeczywiście tak silne, są style np rangi S które pozwalają na przewidywanie ciosów bez żadnego kosztu chakry. Więc dla odmiany, nastawienie się w pełni na przyjęcie ciosu, chyba nie jest aż tak złe?

Ranga C - nie wiem w sumie co by pasowało, ewentualnie przenieść perk z D na C, przy czym ten styl by nic nie dawał na randze D więc nie wiem czy to dobry deal

Ranga B - raczej ok, aż tak duża zmiana to nie będzie

Ranga A - Chodzi o to, żeby przenosić cios do czegoś cholernie wytrzymałego, albo inaczej użytkownik i tak dostanie pełny wpieprz? Yup, jak najbardziej jestem za. No i generalnie tak, chciałem podłoże też brać pod uwagę. Tutaj o: "przykładowo podłoża z którym ma kontakt lub ściany o którą się opiera", wydaje mi się że ziemia jest tutaj w domyśle, ale no mogę dodać

Ranga S - No z jednej strony, tak, przy odpowiednich wspomaganiach, tak, jest to możliwe. Ale. Żeby mieć 20 wytrzymałości, trzeba mieć jednak co najmniej 2 wspomagania do statystyk, które dają razem po 5 w wytrzymałość, lub trzy, które mają to inaczej rozłożone. No i własnej wytrzymałosci trzeba też mieć na 10, bo bez tego, to nigdzie się nie zajdzie. Więc, to oczywiście, jest mocne, ale ile osób będzie miało tyle wytrzymki?
Co powiesz na to, żeby "uśrednić" i dać tutaj dwukrotny S po prostu?

Ranga S z KC 10 - efekt działania na techniki tak, jakby były ciosem to jest jakby "pasywny" perk tego stylu, jest on zamieszcozny na końcu wstępu-opisu "Rozproszenie nie dotyczy specjalnych efektów ataków, więc tak jak siła przykładowo Raitonowej techniki jest rozproszona, tak paraliż nadal może miejscowo wystąpić." I tak jak jestem skłonny przenieść po prostu ten perk z "bazowego" na KC 10 + S, oraz pozbyć się "odbijania" tej siły, tak jedna rzecz mi nie daje spokoju:

Dlaczego w sumie mam płacić za rozproszenie zależnie od kosztu techniki? Ten styl ma za zadanie zamienić użytkownika w żywą barierę, a techniki barier mają jakiś określony koszt x na turę i odpowiednią wytrzymke. Zresztą, koszt techniki to bardzo słaby wyznacznik, bo czasami więcej zapłaci słabiak z KC 7 za technike A niż mocna postać z KC 10 za technikę S.

Specka - nie no, jeden cios. One in one out, tylko z większym maksymalnym opóźnieniem, więc ma więcej potencjalnych strategii.


I w sumie, może przed zmianami w opisie stylu, porozmawiajmy o tym co tutaj powyżej dałem. Bo coś czuje że może jeszcze być sporo iteracji.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Trzy kropki i jedno zdanie to niezbyt wstęp i zakończenie ;)

Od siebie zaś dodam, że póki nie zobaczę opisu stylu jakiekolwiek "ok", "brzmi git" czy nawet gdybym przypadkiem powiedział "akcept" nie jest równoznaczne z akceptem, dopóki nie będzie pełnego opisu stylu. To, że jeden poziom brzmi git nie znaczy, że po połączeniu wszystkich coś będzie nie halo.

Ranga D: Imo przenieś bonus stąd na C. D to same podstawy tego, czym ten styl ma być i to jest już w opisie. Więc w randze C odpowiem.
Ranga C: Ogólnie mam dylemat z tym, że czysto teoretycznie, z tym bonusem, bardzo łatwo zdobywalnym, staniesz sobie w przejściu/barierze i elo. Nikt nie przejdzie, dopóki nic z ciała nie zostanie. I to imo trzeba jakoś zbalansować.
Ranga B: To dopisz
Ranga A: Mniej więcej tak. Też chodzi o takie sytuacje, że jak przeniesiesz do czegoś, a to ulegnie zniszczeniu, to ty dostaniesz dmg pomniejszony. Mam pewien rodzaj dylematu co do ziemi, ale to jak pisałem wcześniej (we wstępie hehe) to pewnie bardziej będę w stanie to sobie wyobrazić, ale nie mówię, że nie.
Ranga S: Znaczy tu chodziło o to, że jeśli technika ma koszt standardowy S, to uwzględnia twoje KC, nie KC ziomka z KC 7. Więc jakby... koszt opisany w technice, a nie uiszczony przez użytkownika.
Specka: To proszę to doprecyzuj w opisie.

TBH wolę bardziej z edytowanymi technikami dyskutować :D
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Ranga C - dodane wyjaśnienia jak takie blokowanie ma działać

Ranga B - zmieniony koszt

Ranga A - dodane wyjaśnienie w co można przenieść i jakie są konsekwencje

Ranga S - dodane dodatkowe koszty oraz wzmianka o sensorze

Specka - wyjaśnione dokładnie co można zrobić, tzn jeden cios przetrzymać dłużej.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”