Maji Eiji
Nawet jeżeli ta cała sytuacja, nie miała prawa mieścić się w cienkich granicach konwencjonalnie udanej misji. Nawet jeżeli ta sytuacja od czapy, w której się znalazł, nie stała obok jego wymarzonej „idealnej misji”. Nawet jeżeli wszystko, czego próbował, sypało się mocniej niż włosy starego Amekage. To dla dobra wszystkich, a przede wszystkim swojego własnego. Musiał sobie bardzo skutecznie wmówić kilka rzeczy. Po pierwsze i najważniejsze, że ta sytuacja nie jest tak bardzo tragiczna (jest okropna i nigdy nie przypuszczał, że będzie w tak tragicznym położeniu) oraz że jego zdolności medyczne, może, ale tylko może dało się jakoś przeżyć i mogły wystarczyć do szpitala (dosłownie zrobił opatrunek z ciuchów, bo nawet nie miał bandaży, a usztywnienie to kawałki głazów). Musiał więc w jego głowie utworzyć skomplikowany i przemyślany plan, jak tym wszystkim skutecznie zarządzać. Gdzie zachowanie świętego i ziemskiego spokoju było naprawdę cudowną rzeczą. Choć było to dla niektórych niesamowicie podstawową zdolnością, nad którą wywodzenie się mogło być marnowaniem czasu, to dawało mu to ten mały zalążek normalności w tej sytuacji, która przywodziła mu na myśl istny cyrk. Szczególnie że źle wykonane przedstawienie w tym cyrku, mogło się skończyć zamknięciem go jako organizatora na tej planecie wśród żywych. Tego oczywiście nie chciał i nie chciał temu w żaden sposób pomagać. Dlatego, kiedy nastąpił moment, że każdy jego błąd mógł kosztować go co najmniej jego życie, musiał być naprawdę ostrożny z tym, co robił. Naprawdę w takich momentach cieszył się, że wioska ukryta w kwiatach wiśni, nie postanawiała na osoby w krytycznym położeniu, nakładać jakiś dziwacznych pieczęci, które monitorowałyby poziom wykonania zadania. Po pierwsze, pewnie wynik, który by w takim wypadku otrzymał, nie byłby pewnie najlepszy, a po drugie było to okropnie creepy. Choć, nie był pewny, czy taka praktyka zdziwiłaby go na pierwszym miejscu. Patrząc, jakie inne moralnie wątpliwe decyzje była ona w stanie podejmować. Dlatego musiał wypracować jakąś zasadę, by zbytnio nie zwracać na siebie uwagi, po tym, jak uda mu się — jak miał nadzieję — dobrze przeprowadzić te misje. Może, dobrym pomysłem byłoby całkowite ignorowanie tych wszystkich wioskowych organizacji? Wtedy by był osobą bardziej poza systemem i by miał większą okazję, by być na low radar, przed wzrokiem urzędu, Z oczywistych powodów, dlatego wspinanie się na szczeblach hierarchii klanowej, też nie będzie takim dobrym wyborem. O co raczej nie musiał się martwić, nawet jeżeli pochodził od wcześniejszej głowy klanu. Po prostu miał go w czterech literach i niezbyt się przejmował jego życiem. Szczególnie po ostatnich wydarzeniach, niezbyt chciał mieć z nimi cokolwiek wspólnego. Szczególnie, jakby nagle zaczęli do niego przychodzić, po sobie o nim przypomnieli po tylu latach. Nie dzięki.
Problemy rodzinne klanu Maji, jednak były sprawą na później, bo teraz naprawdę musiał się skupić na tym, co rozgrywało się przed jego twarzą. I pewnie jacyś hejterzy powiedzieliby, że jest okropnie, bo dziecku kość wystaje i krwawi, ale... ale nikt nie pytał. I Eiji postanowił nie przejmować się tym więcej niż konieczne, bo dziecko działało. Nic mu się takiego nie działo i to, że dla niektórych to jak sobie poradził z sytuacją, mogło być nie dobre, to go absolutnie teraz nie obchodziło. Bo jedyne co miał teraz w głowie, to skończyć tę misję raz na dobre, i zaznać chociaż troszeczkę, nawet nie tak dużo upragnionego spokoju w swoim domu. Zdecydowanie będzie musiał sobie po tym wszystkim zrobić małą przerwę od chodzenia na misje. Przynajmniej na chodzenia na misję wyższej rangi, takie rangi D nie wydawały się znowu tragiczne, więc może w nich był klucz?
Na szczęście jednak inni uczestnicy misji postanowili z nim współpracować, nie tak jak mieli to w zwyczaju go nie słuchać i po prostu poszedł uspokoić swoją matkę. Albo to w sumie ona jego uspokajała? Jakkolwiek to było, to działało wyśmienicie, patrząc, że oboje potrzebowali, chociaż troszeczkę uspokojenia, to taka chwila z bliskim mogła być do tego bardzo dobra. Nie wyobrażał sobie, ile rodzice musieli się najeść stresu, gdyby wracali tędy sami. Nawet nie chciałby sobie, wyobrażać jak ta sytuacja mogłaby się wtedy skończyć. Więc z drugiej strony, bardzo dobrze, że tu był. Jednak powód, dlaczego tak był, o nie był tym najweselszym. Dlatego mimo wszystko cieszył się, że powoli, ale powoli wszystko szło do przodu.
Pokiwał głową, kiedy tylko dostał odpowiedź na pytanie, które zadał wcześniej starszemu Ogasawarze, ten, choć spanikowany odpowiedział mu i musiał przyznać, że brzmiało to całkiem dobrze, choć osobiście myślał, że gdyby się uparł, to dałby radę się wcisnąć z tymi bagażami. Widocznie po prostu nie chciał tego robić i Eiji postanowił, że nie będzie dłużej drążył tego tematu. Głownie dlatego, że nie miał na to siły i rozłamywania motywacji Ogasawary-seniora. — Skoro tak mówisz — Pokiwał głową i ruszył do przodu z wszystkimi rzeczami. I przysięga, że Masamura Ogasawara to był kawał głupka. Nie dość, że zamiast być wdzięczny, że jego córka żyje, to wyglądał, jakby miał go dosyć, to dodatkowo zdecydowanie szybciej jechał niż wcześniej. Widocznie już tak bardzo nie przejmując się tym, że droga była w sumie dziurawa i przed chwilą chciał na to uważać. I poruszał się na tyle szybko, że chłopak musiał przyśpieszyć kroku. Nie, żeby był to jakiś większy problem, patrząc, że dalej był trochę wytrzymałymi człowiekiem i w miarę szybkim, to mógł to dogonić. Jednak miał wrażenie, że tamten robił mu to na złość. Kiedy dosłownie nosił jego wszystkie bagaże i córkę. Która zresztą też musiała lecieć troszeczkę szybciej, przez co musiał o wiele bardziej uważać na nią. Niż by sobie tego życzył, przy okazji narażając dziewczynkę na zbędne i niepotrzebne niebezpieczeństwo. Gdzie podobno wszyscy mówili, że on był tym najmniej odpowiedzialnym! Widocznie się mylili! Problem numer dwa polegał na tym, że niezbyt mógł cokolwiek powiedzieć swojemu pracodawcy, bo był on w tym momencie w pozycji siły i musiał się zamknąć. Było to dosyć trudne zadanie, gdy miało się coś naglącego do powiedzenia, być może odmieniającego życie. I potem się zaczęło. Dziecko się obudziło i zaczęło płakać. I to dosyć głośno. Widocznie zaśnięcie spowodowane bólem, okazało się niezbyt skuteczne i nie wytrwało szybkiej podróży. Za co możemy oczywiście podziękować panu Ojcu. — Hej Kaori co się dzieje? Wiem, że noga musi cię okropnie boleć, ale zbliżamy się już powoli do miejsca, w którym cię przebadają. Dzięki temu będziesz zdrowa jak nigdy mowie ci to...— Mówił spokojnym tonem, próbując uspokoić dziecko, typowymi cii, czy czymś na ten wzór. Klepiąc ją delikatnie po ramieniu, że nic takiego się nie dzieje, że wszystko w porządku. Że jej rodzice są obok i strasznie się martwią i żeby mówić, jakby coś się działo więcej. Oczywiście wykorzystał to oprócz rozmowy motywacyjnej, do okazji, by sprawdzić, czy z dziewczyną wszystko jest tak. Tak na wszelki wypadek, by się nie zaskoczyć. Choć dalej nie był pewny jak dokładnie do informacji z techniki podchodzić, dlatego wypytał, co dokładnie jej jest i czy coś się z nią dzieje nie tak. Po tem, jeżeli by mu się udało, mogliby ruszyć dalej. W końcu jakiś budynek był za zakrętem i oby nie był to budynek trucicieli, zabójców i tym podobnych. Bo tych już odwiedzania miał dosyć.
SpecjalizacjaNinjutsu
SenninNinjutsu
Chakra8 462 -0(Bunseki no jutsu)
Klon 1: Satetsu374 -3(Utrzymanie) -0(Mała ilość metalu) - 20(Daisan no me) -20(Satetsu Fuyū)
Klon 2: Iwa657 -3(Utrzymanie)
Jutsu EijiBunseki no Jutsu, Satetsu Bunshin, Iwa Bunshin
► Pokaż Spoiler | Jiton
Satetsu Bunshin | Iron Sand Clone砂鉄の分身
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Technika Klonowania, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Pies → Tygrys → Pieczęć Klonowania
KosztChakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
Standardowy E utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Standardowy E utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
WymaganiaŻelazny Piasek, Jiton rangi A lub Specjalizacja w Jiton
Jeden z wielu materialnych klonów, jednak w tym przypadku za medium zostaje użyty właśnie Żelazny Piasek. Są one w stanie wykonywać wszystkie techniki Jitonu (póki posiadają chakrę i niezbędne materiały) oraz techniki rangi E. Dodatkowo mogą korzystać ze stylów walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku.
Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Po zniszczeniu, materiał może zostać ponownie użyty do technik Jitonu. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.
Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Po zniszczeniu, materiał może zostać ponownie użyty do technik Jitonu. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.
► Pokaż Spoiler | Doton
Iwa Bunshin no Jutsu | Rock Clone Technique岩分身の術
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury, Technika Klonujaca
PieczęcieBaran → Małpa → Koń → Baran
KosztChakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
ZasięgNa siebie
WymaganiaŹródło ziemi bądź kamieni, Doton A lub Specjalizacja w Dotonie
Technika tworząca kamienne klony. Po złożeniu pieczęci, decydujemy się ile chakry przekazać na poszczególne kopie. Są one w stanie wykonywać wszystkie techniki Dotonu (póki oczywiście posiadają chakrę) oraz techniki rangi E. Dodatkowo mogą korzystać ze stylu walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki nie ma też dostępu do technik powiązanych z klanem bądź limitami krwi. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez klony, znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. Są za to dość wytrzymałe i mogą wytrzymać kilka uderzeń, ze względu na materiał, z jakiego są wykonane.
Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Rozpadają się one po prostu na kamienie. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.
Posiadając rangę S w Doton do tworzenia klonów można wykorzystać generowaną przez postać masę ziemi, nawet gdy normalnie nie miałaby dostępu do tego materiału.
Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Rozpadają się one po prostu na kamienie. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.
Posiadając rangę S w Doton do tworzenia klonów można wykorzystać generowaną przez postać masę ziemi, nawet gdy normalnie nie miałaby dostępu do tego materiału.
► Pokaż Spoiler | Iryo-ninjutsu
Bunseki no Jutsu | Analysis Technique分析術
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Zając → Małpa
KosztStandardowy na turę
WymaganiaKontrola Chakry 5
Jedna z najbardziej podstawowych medycznych technik, stosowana nie bezpośrednio do leczenia, a do analizy ciała naszego pacjenta. Skupiając medyczną chakrę w dłoniach, otacza je jasnofioletowa barwa. Następnie, przykładając dłonie do pacjenta, jesteśmy w stanie zidentyfikować co mu dolega. Gdzie znajduje się problem (np. w wątrobie/płucach) oraz jakiego rodzaju on jest (np. trucizna, choroba).
Wraz z rozwojem Iryō Ninjutsu możemy z większą pewnością wykryć, czy dana osoba padła ofiarą trucizny. Wykryjemy tylko truciznę o randze równej bądź niższej od naszej rangi Iryō Ninjutsu. W przeciwnym razie wiemy, że pacjent ma np. problem z płucami. Oznacza to, że posiadając Iryō Ninjutsu na randze B wykryjemy, że problemem są trucizny o randze D, C i B oraz gdzie znajduje się problem. W przeciwnym razie, dowiemy się tylko, że problem znajduje się w konkretnym miejscu. Sytuacja ta, zależnie od MG, może dotyczyć też rzadszych bądź bardziej specyficznych chorób.
Posiadając rangę B w Iryō Ninjutsu jesteśmy również w stanie ocenić sprawność ciała osoby nie posiadającej żadnych ran. Gdzie ma słabsze mięśnie/kości, a gdzie te silniejsze. Jesteśmy również w stanie ogólnie ocenić jej siłę, wytrzymałość, szybkość.
Posiadając rangę A w Iryō Ninjutsu jesteśmy w stanie rozpoznać nawet przyczynę śmierci osoby, tak długo, póki wszystkie niezbędne elementy są na miejscu. Nie wykryjemy, że przyczyną śmierci była trucizna blokująca drogi oddechowe, jeśli został sam szkielet.
Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu jesteśmy w stanie rozpoznać nawet drobnoustroje, normalnie niezauważalne.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Wraz z rozwojem Iryō Ninjutsu możemy z większą pewnością wykryć, czy dana osoba padła ofiarą trucizny. Wykryjemy tylko truciznę o randze równej bądź niższej od naszej rangi Iryō Ninjutsu. W przeciwnym razie wiemy, że pacjent ma np. problem z płucami. Oznacza to, że posiadając Iryō Ninjutsu na randze B wykryjemy, że problemem są trucizny o randze D, C i B oraz gdzie znajduje się problem. W przeciwnym razie, dowiemy się tylko, że problem znajduje się w konkretnym miejscu. Sytuacja ta, zależnie od MG, może dotyczyć też rzadszych bądź bardziej specyficznych chorób.
Posiadając rangę B w Iryō Ninjutsu jesteśmy również w stanie ocenić sprawność ciała osoby nie posiadającej żadnych ran. Gdzie ma słabsze mięśnie/kości, a gdzie te silniejsze. Jesteśmy również w stanie ogólnie ocenić jej siłę, wytrzymałość, szybkość.
Posiadając rangę A w Iryō Ninjutsu jesteśmy w stanie rozpoznać nawet przyczynę śmierci osoby, tak długo, póki wszystkie niezbędne elementy są na miejscu. Nie wykryjemy, że przyczyną śmierci była trucizna blokująca drogi oddechowe, jeśli został sam szkielet.
Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu jesteśmy w stanie rozpoznać nawet drobnoustroje, normalnie niezauważalne.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Jutsu Klon 1Satetsu no Sōju, Daisan no me, Satetsu Fuyū
► Pokaż Spoiler | Jiton
Satetsu no Sōju | Iron Sand Manipulation砂鉄の操縦
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieWymagane ruchy ręki do kontroli żelaznego piasku
KosztZależny od ilości kontrolowanego żelaznego piasku za turę
ZasięgZależny od dziedziny
WymaganiaŻelazny piasek
Podstawowa technika Kontroli Żelaznego Piasku, a zarazem z najsłabszą mocą ofensywną. Umożliwia ona manipulację żelaznymi drobinkami, ale bardziej kreatywni użytkownicy Jitonu mogą używać jej do manipulacji wszelkich żelaznych albo stalowych przedmiotów. Zważając jednak na prostotę tej techniki, niemożliwe jest tworzenie skomplikowanych albo stabilnych kształtów. Technika musi być stale podtrzymywana, aby móc korzystać z pozostałych technik Satetsu. Używanie tej techniki może zastąpić techniki dedykowane, jednak ich efektywność będzie znacznie mniejsza. Oznacza to, że np. tworząc z jej pomocą obiekt będzie on znacznie słabszy niż w Satetsu Kesshū.
Zasięg Techniki w Zależności od Rangi Dziedziny:
Nie można kontrolować żelaznego piasku, który jest wykorzystywany przez innego posiadacza tego Kekkei Genkai. Jeśli jednak taki piasek po użyciu techniki leżał przez turę, nie będąc wykorzystywanym do żadnej techniki przeciwnika, wówczas można go wykorzystać tak, jakby był naturalny.
Posiadając Rangę B w Jiton nie trzeba dłużej piasku kontrolować dłońmi i można samymi myślami.
Zasięg Techniki w Zależności od Rangi Dziedziny:
- Jiton Ranga D (1) - 15 metrów
- Jiton Ranga C (2) - 25 metrów
- Jiton Ranga B (3) - 40 metrów
- Jiton Ranga A (4) - 55 metrów
- Jiton Ranga S (5) - 75 metrów
- Jiton Ranga D (1) - 4 szybkości.
- Jiton Ranga C (2) - 5 szybkości.
- Jiton Ranga B (3) - 6 szybkości.
- Jiton Ranga A (4) - 7 szybkości.
- Jiton Ranga S (5) - 8 szybkości.
- Mała - Koszt Standardowy D. Garść piachu jaką zmieścić możemy w kieszeniach bądź plecaku. Mniej-więcej wiadro piachu. Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie D. Taką ilość żelaznego piasku możemy zapieczętować w 5 slotach.
- Duża - Koszt Standardowy C. Ilość jaką możemy nosić przy sobie w piaskowym naczyniu. Mniej-więcej pełna, duża piaskownica. Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie C. Taką ilość żelaznego piasku możemy zapieczętować w 15 slotach.
- Ogromna - Koszt Standardowy B. Ilość piachu potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. Z takich ilości żelaznego piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B. Taką ilość żelaznego piasku możemy zapieczętować w 40 slotach.
- Gigantyczna - Koszt Standardowy A. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Taką ilość żelaznego piasku możemy zapieczętować w 100 slotach. Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji, posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedzinę na poziomie A.
Nie można kontrolować żelaznego piasku, który jest wykorzystywany przez innego posiadacza tego Kekkei Genkai. Jeśli jednak taki piasek po użyciu techniki leżał przez turę, nie będąc wykorzystywanym do żadnej techniki przeciwnika, wówczas można go wykorzystać tak, jakby był naturalny.
Posiadając Rangę B w Jiton nie trzeba dłużej piasku kontrolować dłońmi i można samymi myślami.
Daisan no Me | Third Eye第三の眼
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Małpa → Szczur → Małpa → Ptak → Małpa → Smok → Małpa → Szczur → Małpa
KosztStandardowy na Turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek albo Złoty Pył
Nader ciekawa i użyteczna technika. Po złożeniu dosyć długiej serii pieczęci, pobliski piach formuje się w funkcjonujące oko. Możemy bez żadnych przeszkód widzieć wszystko, co znajduje się w zasięgu jego wzroku. Poza tym, oko to jest w stanie lewitować, dzięki czemu ma dość spore pole manewru. Z tego powodu, to jutsu idealnie się sprawdza do zwiadu. Musimy jednak zasłonić jedno z naszych prawdziwych oczu, by korzystać z dobrodziejstw tej techniki.
Posiadając Rangę B w Jiton użytkownik może pominąć połowę pieczęci niezbędnych do użycia tej techniki.
Posiadając Rangę S w Jiton można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając Rangę B w Jiton użytkownik może pominąć połowę pieczęci niezbędnych do użycia tej techniki.
Posiadając Rangę S w Jiton można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Satetsu Fuyū | Iron Sand Suspension砂鉄浮遊
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Dzik → Baran → Szczur → Małpa
KosztStandardowy na turę od platformy
Zasięg10 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Technika Żelaznego Piasku, która polega na utrwaleniu formy do tego stopnia, że można się na niej unosić. Dzięki temu, jesteśmy w stanie podróżować, nawet na wysokich pułapach. Znajdowanie się na takiej ruchomej platformie nie wyklucza użycia innych technik Uwolnienia Magnesu.
Specjalne: Stworzenie jednej platformy wymaga posiadania co najmniej Dużej ilości Żelaznego Piasku.
Specjalne: Stworzenie jednej platformy wymaga posiadania co najmniej Dużej ilości Żelaznego Piasku.
Jutsu Klon 2---