• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Maji Eiji

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Maji Eiji

Byłaby nawet silniejsza. Już biorę Twoją wersję techniczki i ją wzmacniam na poziom wspomagania, byś miał lepszy przykład.
► Pokaż Spoiler | Techniczka
Gyokukōtaitei no hōko | Jade Emperor's Treasury玉皇大帝の宝庫
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieUtworzenie połączenia: Ptak → Pies → Wąż → Małpa → Baran → Pies → Baran → Tygrys → Ptak → Wół → Baran → Smok → Zając → Wąż → Smok → Zając → Smok → Wół → Baran → Pies → Smok → Pies → Baran → Zając → Wół → Ptak → Dzik → Wół → Ptak → Wąż → Smok → Tygrys → Ptak → Dzik → Tygrys → Wąż → Smok → Ptak → Tygrys → Pies

Przyzwanie/Odesłanie przedmiotu: Natychmiastowe.
KosztRóżny
  • Jednorazowe utworzenie wymiaru - poczwórny S
  • Przenoszenie przedmiotu do mniej więcej wielkości wakizashi - połowiczny D
  • Przenoszenie przedmiotu do mniej więcej wielkości katany - połowiczny C
  • Przenoszenie przedmiotui do mniej więcej wielkości Samehady - połowiczny B
  • Przenoszenie przedmiotu do mniej więcej wielkości czołgu - połowiczny A
  • Przenoszenie przedmiotu do mniej więcej rozmiarów domku jednorodzinnego - standardowy S
  • Przenoszenie przedmiotu podobnych rozmiarem do Bijū - podwójny S
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Ninjutsu, Znajomość innej techniki czasoprzestrzennej, Minimum 10 000 chakry
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Niezwykle zaawansowana technika czasoprzestrzenna umożliwiająca użytkownikowi stworzenie własnej przestrzeni magazynującej broń i inne skarby. Użytkownik po wytworzeniu takiej przestrzeni ma z nią na stałe utworzoną więź. Osoby potrafiące zobaczyć przepływ czakry, są w stanie zobaczyć manifestacje więzi w postaci złotych strzępów czakry przypominających roztrzaskane szkło, które rozchodzą się po całym układzie użytkownika.

Mimo posiadania nazwy "Skarbca" w tej przestrzeni może znaleźć się dosłownie każdy przedmiot., nawet jakaś bezwartościowa patelnia. Czy to takie postrzegane przez społeczeństwo jak bronie, przedmioty o bardziej unikalnych właściwościach, pamiętniki, czy po prostu pieniądze. A, że przestrzeń jest nieskończona, zapełnianie jej nożami, książkami, doniczkami, czy cegłami w absurdalnych ilościach jest w pełni możliwe. Jedyną rzeczą, która w przestrzeni nie może się znaleźć to żywe organizmy. Jeżeli ktoś próbował by tej techniki na człowieku, spotkałby się z odrzuceniem i porażką. W samym wymiarze na stanie zerowym nie ma nic, a przedmioty w nim się znajdujące w praktyce są zatrzymywane w czasie, tak jak to dzieje się podczas pieczętowania przedmiotów w zwojach, przez co nie ulegają uszkodzeniom. Nie da się również pieczętować przedmiotów "połączonych" z podłożem, czyli nie zapieczętujemy np. domu jednorodzinnego czy góry tak długo jak ich nie "wyrwiemy" z ziemi.

Sam mechanizm odsyłania przedmiotu do skarbca, czy przyzywania go jest całkiem prosty. Ot wystarczy przelać czakrę na obiekt i wyobrazić sobie gdzie znajdzie się w wymiarze, a ten się tam przeniesie. Tak samo proste przyzywanie wymaga wystawienia ręki do przodu, wymieszania chakry i sięgnięcia umysłem do rzeczy, którą chcemy przyzwać. Przyzywanie przedmiotów do rąk standardowo wygląda jakby przestrzeń wokół ręki użytkownika na chwilę się zapadała, by następnie obiekt rozszerzył się z tego zapadnięcia. Odsyłanie natomiast wygląda jak zgniatanie przedmiotu do bardzo małego punktu. Nie musimy dotykać fizycznie tego przedmiotu, tak długo jak jest to przedmiot jaki maksymalnie 5 tur temu znajdował się w naszym wymiarze. Wystarczy sama intencja. Możliwe jest jednak dowolnie manipulowanie efektem. W przypadku amunicji możliwe jest przyzwanie jej od razu na broń np. zaczynając naciągać cięciwę łuku rozpoczynasz proces przyzywania strzały na cięciwę. Koszta wyżej opisane dotyczą zarówno przenoszenia przedmiotu do skarbca jak i z niego przywoływania.

Użytkownik może zamiast przyzwać obiekt do dłoni, otworzyć portal w zasięgu promienia 35 metrów od rzucającego. Rozmiar portalu, jak i jego kształt w pełni zależą od wielkości obiektu. Każdy obiekt wyłania się z oddzielnego portalu, jakiego kolorystykę określa sam użytkownik techniki, po czym utyka w powietrzu. Technikę można dzięki temu wykorzystać do przekazania broni naszemu sojusznikowi na daleki dystans lub do efektownych wejść na scenę. Sam portal znika od razu po wykorzystaniu. Z takich portali użytkownik jest w stanie "wystrzelić" obiekty po ich przyzwaniu z Szybkością 8. Koszt wystrzału jest równy kosztowi przyzwania x 2 i jest on oddzielny od kosztu przywołania, a jego zasięg zawsze wynosi 30 metrów.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu zasięg otwierania portali i wystrzału wzrasta o 15 metrów, a prędkość wystrzału rośnie o 1 poziom.
Wielki zwójMaji Eiji
Wielki zwój---
Jakoś tak by to wyglądało.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2023, 11:16 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

woowow nawet się nie spodziewałem że, aż tyle :padoru:

jeżeli wsm tak by wyglądało -/+ to nawet spoko opcja i bym się zdecydował jednak na tą opcje :padoru:
Ostatnio zmieniony 07 cze 2023, 22:52 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Eiji

Ma pan akcept.

Może pan załatwiać sobie MG, aby nauczyć pana tej techniczki. Ah, tylko z racji że to wspomaganie, to proszę pamiętać złożyć prośbę o naukę go.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2023, 10:00 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

Mam techniczki :paimonangry:
► Pokaż Spoiler | Prywatna?
Burasagatte iru seikaiju | Hanging World Treeぶら下がっている世界樹
KlasyfikacjaNinjutsu, Kinjutsu
PieczęcieBrak, czas kumulacji czakry wynosi tyle, ile zajęłoby złożeniu dwudziestu pięciu pieczęci
KosztRóżny [Decyduje prowadzący]
ZasięgNa siebie
WymaganiaSpecjalizacja Ninjutsu, Siła Woli 7
Zaawansowana i niebezpieczna technika Ninjutsu, która nie bez powodu została zakwalifikowana do grona niesławnych Kinjutsu. Gwarantuje ona użytkownikowi dostęp do potrzebnej mu w danej sytuacji wiedzy, stawiając jako koszt — jego siłę życiową. Skala poświęcenia, które musi podjąć użytkownik, nie jest stała i zależy od stopnia, wagi, czy ukrycia danej wiedzy. Tak, też uzyskanie przepisu na jajka sadzone sąsiadki, może nas kosztować od kilku dni, do tygodnia, a poznanie sekretu wiecznego życia Smoczego generała, nawet więcej niż żywot. Koszt, ten może zmieniać się, wraz z czasem tym więcej informacji odkrywamy, przez co sama technika, może służyć do uzupełniania luk brakujących informacji. Ostatecznie o koszcie decyduje GM prowadzący wątek lub moderator fabularny. Czasami jednak zapłatą, może być uzyskanie kilku wad, wspólnie z zabraniem siły życiowej lub w zamian.

Akt przehandlowania swojej siły życiowej wymaga chwili ciszy i skupienia, w której to użytkownik będzie mógł zmaterializować się w swoim umyśle. W sytuacji, w której jest to trudne dla użytkownika przez wszelakie czynniki zewnętrzne lub wewnętrzne, można skorzystać z pomocy technik pokroju Hiraitamona, czy innych pozwalających zajrzeć, lub zagłębić się w naszej podświadomości. Zaleca się również, żeby to miejsce było specjalnie puste (Dokładnie zawierające tylko drzewo), by ułatwić osobie podjęcie decyzji. Czasami, gdy użytkownik mocno się upiera, lub ma zbyt duże trudności spowodowane przez inne czynniki, zamiast prostego pola, może pojawić się w jego głowie wyzwanie, które musi przejść, by dotrzeć do Drzewa Wisielców. To właśnie pod nim użytkownik techniki podejmuje wymianę, której cena jest mu znana (Dzieje się to w scenariuszu, w którym korzystamy z technik pozwalających nam wejść do podświadomości). Następnie, jeżeli zgadza się, następuje akt „powieszenia” i część energii życiowej przepada na zawsze, pozwalając na jej miejsce przyjść wiedzy.

W momencie, którym siła życiowa zaczyna opuszczać ciało użytkownika, „fala” wiedzy zaczyna zapełniać pustkę po niej pozostawioną. Fala ta objawiać się może, w formie prostej wiadomości, lub jak zlepek różnych fragmentów wspomnień, czy namacalnych wizji, których interpretacją musi zając się użytkownik. Dzięki czemu shinobi jest w stanie uzyskać dostęp do ogromnych zasobów wiedzy, obejmujących dawno utracone historie, czy pochodzenie tajemniczych nieznajomych.

Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie obciążyć częścią zapłaty za uzyskanie wiedzy inną osobę. Ta jednak musi być w ciągłym kontakcie z wykonującym i nie stawiać oporu.
► Pokaż Spoiler | Ozwojowana?
Tekisutomōfingu | Text Morphingテキストモーフィング
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieTygrys → Wąż → Smok → Wąż → Ptak
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
Dosyć prosta technika z wachlarza ninjutsu, która, choć nie sprawuje się najlepiej w ogniu walki, znalazła swoje miejsce jako coś bardzo użytecznego. Technika, która sprawia, że stare powiedzenie, o tym, że słów wyrytych w kamieniu nie zmienisz, zaczyna kruszyć się w swoich posadach. Poprzez przelanie odpowiedniej ilości czakry, na zapisaną cyframi, literami, czy liczbami powierzchnię jesteśmy w stanie dowolnie nimi manipulować. Dzięki czemu jesteśmy w stanie zmienić jego treść, usunąć kilka słów, lub dodać coś od siebie. Możemy nawet zaszaleć, zmieniając kolor, rozmiar, czy nawet ułożenie słów na kartce. Ogranicza nas tak naprawdę tylko własna wyobraźnia w procesie formatowania i edycji.

Posiadając rangę B w Ninjutsu można pominąć całkowicie pieczęci.
Posiadając rangę A technikę możemy wykonać na niezapisanej kartce, by coś na niej napisać w przypadku braku długopisu, czy pióra. Ponosimy wtedy jednak koszt standardowy C od słowa/liczby.
Posiadając rangę S użytkownik jest w stanie nawet zmienić pismo obrazkowe, czy inne symbole, które znajdują się w tekście.
Posiadając Sennina w Ninjutsu użytkownik zyskuje możliwość zanalizowania, skopiowania i zapamiętania charakteru pisma innej osoby, by potem móc przy ponownej aktywacji techniki wykorzystać tę wiedzę, do podrobienia podpisu, czy wiadomości, zwiększając jej autentyczność.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu, możliwe jest używanie tej techniki na tekstach w odległości 5 metrów. Koszt jest wtedy Dwukrotny.
Średni zwójMaji Eiji
Średni zwój---
► Pokaż Spoiler | Ozwojowana ig
Tango no himitsu: angō| Word Secret: Cipher単語の秘密: 暗号
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieZając → Tygrys → Koń → Szczur → Wąż → Smok → Wół → Zając
KosztRóżny
ZasięgDotyk
WymaganiaKontrola Chakry 7
Technika utylizująca zaawansowane zdolności do kontroli chakry użytkownika w celu zwiększenia naszych zdolności poznawczych w zakresie szyfrowania. Pozwala ona na tworzenie łatwych, średniozaawansowanych, czy mistrzowskich kodów, zgodnie z poniższą rozpiską.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D od szyfru. W przypadku tworzenia szyfru dłużej niż 1 turę jest to też koszt na turę. Technika umożliwia tworzenie prostych szyfrów i używanie podstawowych algorytmu. Szyfr wytworzony w ten sposób jest bardzo łatwo złamać, posiadając nawet podstawową wiedzę kryptograficzną.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C od szyfru. W przypadku łamania szyfru dłużej niż 1 turę jest to też koszt na turę.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B od szyfru. W przypadku łamania szyfru dłużej niż 1 turę jest to też koszt na turę. Potrafi tworzyć wysoko zaawansowane szyfry, które stanowią trudne wyzwanie nawet dla doświadczonych kryptografów. Jego umiejętności umożliwiają stworzenie wielowarstwowych i skomplikowanych szyfrów, które zabezpieczają informacje przed nieautoryzowanym dostępem.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A od szyfru. W przypadku łamania szyfru dłużej niż 1 turę jest to też koszt na turę. Użytkownik używa bardzo skomplikowanych, innowacyjnych i unikalnych metod szyfrowania, przez co złamanie ich przez zaawansowanych kryptografów może spotkać się z trudnością.Wymagania: Ninjutsu A i Kontrola Chakry 8.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S od szyfru. W przypadku łamania szyfru dłużej niż 1 turę jest to też koszt na turę. Użytkownik staje się mistrzem w dziedzinie szyfrowania, mając niezrównaną zdolność do tworzenia najbardziej zaawansowanych szyfrów. Jego umiejętności nie mają sobie równych, użytkownik używa niekonwencjonalnych metod szyfrowana. Potrafi tworzyć jedne z najlepszych zabezpieczeń informacyjnych, mogąc je ograniczać nawet do DNA danych osób. Wymagania: Ninjutsu S i Kontrola Chakry 9.
Często jednak nadużywanie tej techniki, szczególnie na wyższych stopniach wiąże się z licznymi migrenami, poprzez przeciążanie umysłu.

Posiadając Sennina w Ninjutsu możliwe, jest przekazanie innej osobie „klucza” do danego szyfru poprzez Koszt standardowy B, dzięki czemu będzie mogła spokojnie odszyfrować wiadomość.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu Szyfry tworzone przez osobę, są naturalnie lepsze, przez co traktuje się je jak o rangę silniejsze.
Znajac technike Tekisutomōfingu jesteśmy w stanie przelać chakre na zapisaną wiadomość, by zaszyfrowana wersja wiadomości pojawiła się w jej miejscu.
Średni zwójMaji Eiji
Średni zwój---
► Pokaż Spoiler | chb też ozwojowana
Tango no himitsu: Kaidoku suru| Word Secret: Decipher単語の秘密: 解読する
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie Zając→ Wół → Smok → Wąż → Szczur → Koń → Tygrys → Zając
KosztRóżny
ZasięgDotyk
WymaganiaKontrola Chakry 7
Bliźniacza technika do Tango no himitsu: angō. Tylko tutaj zamiast, używać zaawansowanej Kontroli Chakry, do zwiększenia naszych zdolności szyfrowania, zwiększamy nasze zdolności deszyfrowania. Dzięki czemu jesteśmy w stanie zrozumieć różnego rodzaju kody, zgodnie z rozpiską.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D od szyfru. W przypadku łamania szyfru dłużej niż 1 turę jest to też koszt na turę. Technika umożliwia odczytywanie prostych kodów o małym poziomie trudności. Potrafi on również wykrywać wzorce i zauważać powszechnie stosowane metody szyfrowania, umożliwiając zrozumienie najbardziej podstawowych ukrytych informacji.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C od szyfru. W przypadku łamania szyfru dłużej niż 1 turę jest to też koszt na turę. Użytkownik jest w stanie odczytać proste szyfry z relatywną łatwością, a te bardziej skomplikowane nie wydają się dłużej problemem. Jest w stanie dostrzec ukryte wzorce i słabości w algorytmach użytych do zaszyfrowania. Dzięki czemu może je zidentyfikować i obrać odpowiednią metodę.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B od szyfru. W przypadku łamania szyfru dłużej niż 1 turę jest to też koszt na turę. Podczas działania techniki użytkownik jest w stanie zastosować najróżniejsze zaawansowane sposoby kryptograficzne. Jest w stanie łamać skomplikowane i wielowarstwowe szyfry.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A od szyfru. W przypadku łamania szyfru dłużej niż 1 turę jest to też koszt na turę. Zyskuje możliwość niemal instynktownej identyfikacji wzorców, powiązań i ukrytych znaczeń w zaszyfrowanych wiadomości. Przekracza granice konwencjonalnych metod deszyfracji, zyskuje zdolność odnalezienie informacji w pozornie niewinnych danych. Będąc w stanie złamać wysoce skomplikowane szyfry i odszyfrować informacje trudno dostępne. Wymagania: Ninjutsu A i Kontrola Chakry 8.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S od szyfru. W przypadku łamania szyfru dłużej niż 1 turę jest to też koszt na turę. Zdolności do deszyfrowania wiadomości, jaką uzyskuje użytkownik, jest praktycznie niezrównana. Mogąc niemal natychmiastowo zrozumieć większość kodów i tajnych wiadomości. Przekraczając zwykłą granicę, działania ludzkiego mózgu przez co, jest w stanie zrozumieć najbardziej skomplikowane algorytmy i odkryć prawdziwe nawet najbardziej niejasnych wiadomości. Odczytując starożytne teksty i zagadki, jest w stanie odnaleźć potrzebne mu informacje. Wymagania: Ninjutsu S i Kontrola Chakry 9.
Często jednak nadużywanie tej techniki, szczególnie na wyższych stopniach wiąże się z licznymi migrenami, poprzez przeciążanie umysłu.

Posiadając Sennina w Ninjutsu można użyć techniki, by zwiększyć nasze umiejętności zrozumienia sytuacji, nie odnosząc się już tylko do szyfrów.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu Zdolności deszyfracji osoby są naturalnie silniejsze, przez co traktuje się je jak o rangę wyżej.
Znajac technike Tekisutomōfingu jesteśmy w stanie przelać chakre na zapisany szyfr i rozszyfrowane zdanie pojawi się w jego miejscu.
Średni zwójMaji Eiji
Średni zwój---
► Pokaż Spoiler | Prywatna? Ozwojowana?
Kesshite taorenakatta tō | The Tower who never fell決して倒れなかった塔
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieSzczur → Małpa → Szczur → Tygrys → Koń → Zając → Dzik → Szczur → Koń → Zając
KosztDwukrotny za aktywacje, połowiczny za utrzymanie
ZasięgNa siebie
Specyficzna technika Ninjutsu, która wymaga od użytkownika zaawansowanych zdolności Kontroli Chakry. Umożliwia ona użytkownikowi wytworzenie więzi z czakry, manifestującej się dla osób mogących widzieć czakrę, jako delikatne nitki czakry łączące oba ciała. Przez co osoby widzące czakrę przy pomocy odpowiednich technik, są w stanie zerwać takie połączenie. Ustanawia się je poprzez kontakt fizyczny z osobą, którą chcemy go zawszeć. Kiedy nastąpi pomyślne zawiązanie, użytkownik zyskuje zdolność do zrozumienia języka ojczystego osoby, którą dotknął i vice versa. W praktyce dla osób, które zawiązały więź, wygląda, jakby druga osoba mówiła w jej języku. Technikę, można również użyć do zrozumienia specyficznego akcentu, czy dialektu osoby. Czas wytworzenia takiego połączenia, zależny jest od pokrewieństwa, języka, akcentu czy dialektu do naszej rodowitej mowy. Tym bliżej do niej spokrewniony jest ten, który chcemy zrozumieć, tym mniej zajmuje ustabilizowanie połączenia, czasami kilka sekund, czy minut. W przypadku, gdzie język jest trudniejszy i mniej spokrewniony z naszym, może zająć to nawet kilka tur. Zależnie od GM prowadzącego misje. W tym czasie musimy płacić koszt dwukrotny, aż do czasu prawidłowego zawiązania. By takie połączenie się utrzymało, należy przebywać w odległości 20 m od drugiej osoby, inaczej dojdzie do rozerwania.

Posiadając rangę A w Ninjutsu nie wymagane jest dłużej dotyk można to robić na odległość koszt jest wtedy czworokrotny.
Posiadając rangę S w Ninjutsu możliwe jest uśpienie połączenia i ponowną jego aktywacje, zamiast wymagania utworzenia kolejnego od nowa
Posiadając Specjalizacje w Ninjutsu koszt utrzymania więzi, nie jest większy niż impuls chakry.
Posiadając Sennina w Ninjutsu użytkownik zyskuje możliwość „kradzieży” akcentu, język, czy sposobu wypowiedzi, który charakteryzuje osobę, z którą jest połączona. Pozwala to na późniejsze wykorzystywanie tego, przy aktywacji techniki. Taki sposób poznawania języka/dialektu/akcentu kosztuje 5 PT od „nauki” jednego.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2023, 7:33 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Maji Eiji

1. Ogólnie nie ukrywam że na chwilę obecną bardziej brak akcepta niż akcept. I niezrozum mnie źle bo jest super techniczka i podoba się i mnie i Jeleniowi z którym to konsultowałem. Tylko że ja nie widzę tutaj związku z Ninjutsu. To be honest nie widzę tutaj związku z czymkolwiek i nigdzie mi to nie pasuje. Jeśli gdzieś miałbym taką technikę umieścić, to najpewniej jako jedna z prywatnych technik dla kogoś kto z Mangekyo Sharinganem? Dlatego na chwilę obecną spróbuj przebudować opis/uzasadnić i uargumentować jakoś dlaczego to jest spoko jako Ninjutsu. Możesz też poczekać aż Tora wróci z wyjazdu

2. Odpada. Zbyt bardzo klan Kami z tego. Mógłbyś próbować coś podobnego osiągać Genjutsu albo może Fuinjutsu, chociaż na pewno nie aż tak. Na pewno jednak nie Nin, skoro istnieje klan Kami.

3 i 4. Odpada. Nie dość że to jest turbo weird to nijak nie pasuje do Ninjutsu. Jeśli już jako potion zrobiony Renkinjutsu(?) albo jako jakaś weird techniczka Iryo (?) ale i tam, ciężko byłoby je przepchnąć. Możesz to też próbować ogarnąć na inne sposoby niż boost brain powera, coś w Dojutsu z percepcją? Może fuinowo podejść do tematu?

5. Wymóg KC bym wyjebał. I chyba dał jako ogólnodostępną? I chyba nie mam więcej uwag. Najwyżej się jeszcze odezwę.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

1. Hmm rozumiem, jednak spróbuje coś zmienić.
Patrząc ogólnie czy klasyfikuje się do czegokolwiek, to czy nie mamy przypadkiem w ninjutsu już technik pokroju rzucenia klątwy? To też nie brzmi jakoś bardzo jak klasyczne ninjutsu, szczególnie że w zasadzie jest to sztuka ninja jako cała i z definicji jest to każde używanie chakry poza pozostałymi zakładające właściwie pieczęci i użycie many, a skoro pozwalają na władze nad czasem, życiem i śmiercią, to why not

Można to też ugryźć w taki sposób odwołując się do natury czakry, jako połączenia siły duchowej i fizycznej. Na przykład, że technika bazuje na przeciążeniu fizycznej części, żeby wyrównać to duchową korzyścią w postaci wiedzy thinking
► Pokaż Spoiler
Burasagatte iru seikaiju | Hanging World Treeぶら下がっている世界樹
KlasyfikacjaNinjutsu, Kinjutsu
PieczęcieBrak, czas kumulacji czakry wynosi tyle, ile zajęłoby złożeniu dwudziestu pięciu pieczęci
KosztRóżny [Decyduje prowadzący]
ZasięgNa siebie
WymaganiaSpecjalizacja Ninjutsu, Siła Woli 7
Zaawansowana i niebezpieczna technika Ninjutsu, która nie bez powodu została zakwalifikowana do grona niesławnych Kinjutsu. Gwarantuje ona użytkownikowi dostęp do potrzebnej mu w danej sytuacji wiedzy, stawiając jako koszt — jego siłę życiową. Skala poświęcenia, które musi podjąć użytkownik, nie jest stała i zależy od stopnia, wagi, czy ukrycia danej wiedzy. Tak, też uzyskanie przepisu na jajka sadzone sąsiadki, może nas kosztować od kilku dni, do tygodnia, a poznanie sekretu wiecznego życia Smoczego generała, nawet więcej niż żywot. Koszt, ten może zmieniać się, wraz z czasem tym więcej informacji odkrywamy, przez co sama technika, może służyć do uzupełniania luk brakujących informacji. Ostatecznie o koszcie decyduje GM prowadzący wątek lub moderator fabularny. Czasami jednak zapłatą, może być uzyskanie kilku wad, wspólnie z zabraniem siły życiowej lub w zamian. Sama technika, opiera się na zasadzie zachowania równowagi i podstawowej natury czakry. Poprzez czakrę użytkownika, rozprowadzaną po organizmie następuje celowe, przeciążenie fizycznej jej części, co doprowadza do potrzeby wyregulowania jej duchową energią. Podsumowując w procesie doprowadzamy do uszkodzenia fizycznych zdolności, skutecznie skracając nasze życie, lub dobry stan zdrowia, otrzymując w zamian rekompensatę duchową w postaci wiedzy.

Akt przehandlowania swojej siły życiowej wymaga chwili ciszy i skupienia, w której to użytkownik będzie mógł zmaterializować się w swoim umyśle. W sytuacji, w której jest to trudne dla użytkownika przez wszelakie czynniki zewnętrzne lub wewnętrzne, można skorzystać z pomocy technik pokroju Hiraitamona, czy innych pozwalających zajrzeć, lub zagłębić się w naszej podświadomości. Zaleca się również, żeby to miejsce było specjalnie puste (Dokładnie zawierające tylko drzewo), by ułatwić osobie podjęcie decyzji. Czasami, gdy użytkownik mocno się upiera, lub ma zbyt duże trudności spowodowane przez inne czynniki, zamiast prostego pola, może pojawić się w jego głowie wyzwanie, które musi przejść, by dotrzeć do Drzewa Wisielców. To właśnie pod nim użytkownik techniki podejmuje wymianę, której cena jest mu znana (Dzieje się to w scenariuszu, w którym korzystamy z technik pozwalających nam wejść do podświadomości). Następnie, jeżeli zgadza się, następuje akt „powieszenia” i część energii życiowej przepada na zawsze, pozwalając na jej miejsce przyjść wiedzy.

W momencie, kiedy siła życiowa z uszkodzonego ciała zaczyna uciekać, „fala” wiedzy zaczyna równoważyć pustkę pozostawioną przez energie. Przypływ fali może objawiać się w formie prostej wiadomości w naszym umyśle, lub jako zlepek różnych fragmentów wspomnień, czy namacalnych wizji. Pozostawionych do interpretacji użytkownika. Dzięki czemu jest on w stanie uzyskać dostęp do ogromnych zasobów wiedzy, obejmujących dawno utracone powieści, historie poległych, czy tajemniczych nieznajomych. Oczywiście wszystko za odpowiednią opłatą.

Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie obciążyć częścią zapłaty za uzyskanie wiedzy inną osobę. Ta jednak musi być w ciągłym kontakcie z wykonującym i nie stawiać oporu.
zawsze mogę bardziej pokombinować sadok

w najgorszym wypadku trzeba msa zdobyć :kitty:

2;3;4 Rozumiem niech przepada w czeluściach i nie wraca :paimonangry:

5. Wywaloned i na pewno nie ozowojowana? thinking Wydaje mi się, że nie ma zbytniej potrzeby do zrozumienia innego języka, szczególnie że z tego co fabularnie pamiętam, niezbyt ten język się różni by było to na tyle popularne
Ostatnio zmieniony 27 cze 2023, 8:37 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Maji Eiji

1. Różnica między tym a klątwą jest taka że efekty klątwy to coś co się da osiągnąć innymi jutsu. Po prostu losowe debuffy tutaj wchodzą. Twoja technika natomiast ma ten problem, że bierze "Wiedzę znikąd". I chakra sama w sobie nie tłumaczy skąd się ta wiedza bierze. Chakra nie może ci stworzyć wiedzy. I chociaż zaczynam dostrzegać powoli światełko w tunelu i sposoby w jaki można by to wytłumaczyć, tak no, musisz trochę pokombinować i mnie do tego przekonać.

5. Ale technika nie jest na tyle complicated by musiała być ozwojowana. To dość basic koncept chociaż nie totalnie popularny. Anyway, akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

1. O faktycznie, jak tak teraz o tym mówisz to ma sens.

Więc kombinatoryki czas zacząć, i faktycznie skąd ta wiedza się bierze jest mega ważne, idk czemu zapomniałem o tym.
► Pokaż Spoiler
Burasagatte iru seikaiju | Hanging World Treeぶら下がっている世界樹
KlasyfikacjaNinjutsu, Kinjutsu
PieczęcieBrak, czas kumulacji czakry wynosi tyle, ile zajęłoby złożeniu dwudziestu pięciu pieczęci
KosztRóżny [Decyduje prowadzący]
ZasięgNa siebie
WymaganiaSpecjalizacja Ninjutsu, Siła Woli 7
Zaawansowana i niebezpieczna technika Ninjutsu, która nie bez powodu została zakwalifikowana do grona niesławnych Kinjutsu. Gwarantuje ona użytkownikowi dostęp do potrzebnej mu w danej sytuacji wiedzy, stawiając jako koszt — jego siłę życiową. Skala poświęcenia, które musi podjąć użytkownik, nie jest stała i zależy od stopnia, wagi, czy ukrycia danej wiedzy. Tak, też uzyskanie przepisu na jajka sadzone sąsiadki, może nas kosztować od kilku dni, do tygodnia, a poznanie sekretu wiecznego życia Smoczego generała, nawet więcej niż żywot. Koszt, ten może zmieniać się, wraz z czasem tym więcej informacji odkrywamy, przez co sama technika, może służyć do uzupełniania luk brakujących informacji. Ostatecznie o koszcie decyduje GM prowadzący wątek lub moderator fabularny. Czasami jednak zapłatą, może być uzyskanie kilku wad, wspólnie z zabraniem siły życiowej lub w zamian. Sama technika opiera się na zasadzie zachowania równowagi i podstawowej natury czakry. Poprzez czakrę użytkownika, rozprowadzaną po organizmie następuje celowe, przeciążenie fizycznej jej części, co doprowadza do potrzeby wyregulowania jej duchową energią. Podsumowując, w procesie doprowadzamy do uszkodzenia fizycznych zdolności, skutecznie skracając nasze życie, lub dobry stan zdrowia, otrzymując w zamian rekompensatę duchową w postaci wiedzy.

Oczywiście wiedza, jak wszystko na świecie, nie bierze się z niczego i również ma swoje źródło. W tym wypadku pochodzi ona od chakry, a raczej osób ją obdarzonych, które przez wiele lat zdołały swoimi umysłami i informacjami utkać sieć wiedzy w duchowym wymiarze, którą na potrzeby możemy uznać za kolektywną świadomość. Przez to też, ta swoista baza danych tylko i wyłącznie informacje, które dostarczyły, by jej osoby posiadające ją. Nie ma znaczenia typ chakry, jaki się dzierży. Może, być zarówno Zerodowana jak u Cieni, ognista i parząca jak u posiadaczy Biju, czy po prostu dziwna jak ta znajdująca się w kamieniach Geler. Choć, może korzystanie z wiedzy pozostawionej przez te byty, może wiązać się z niekoniecznie dobrymi dla nas skutkami.

Akt przehandlowania swojej siły życiowej wymaga chwili ciszy i skupienia, w której to użytkownik będzie mógł zmaterializować się w swoim umyśle. W sytuacji, w której jest to trudne dla użytkownika przez wszelakie czynniki zewnętrzne lub wewnętrzne, można skorzystać z pomocy technik pokroju Hiraitamona, czy innych pozwalających zajrzeć, lub zagłębić się w naszej podświadomości. Zaleca się również, żeby to miejsce było specjalnie puste (Dokładnie zawierające tylko drzewo), by ułatwić osobie podjęcie decyzji. Czasami, gdy użytkownik mocno się upiera, lub ma zbyt duże trudności spowodowane przez inne czynniki, zamiast prostego pola, może pojawić się w jego głowie wyzwanie, które musi przejść, by dotrzeć do Drzewa Wisielców. To właśnie pod nim użytkownik techniki podejmuje wymianę, której cena jest mu znana (Dzieje się to w scenariuszu, w którym korzystamy z technik pozwalających nam wejść do podświadomości). Następnie, jeżeli zgadza się, następuje akt „powieszenia” i część energii życiowej przepada na zawsze, pozwalając na jej miejsce przyjść wiedzy.

W momencie, kiedy siła życiowa z uszkodzonego ciała zaczyna uciekać, „fala” wiedzy zaczyna równoważyć pustkę pozostawioną przez energie. Przypływ fali (W istocie będącej wybranymi przez technikę fragmentami kolektywnej wiedzy.) może objawiać się w formie prostej wiadomości w naszym umyśle lub jako zlepek różnych fragmentów wspomnień, czy namacalnych wizji. Pozostawionych do interpretacji użytkownika. Dzięki czemu jest on w stanie uzyskać dostęp do ogromnych zasobów wiedzy, obejmujących dawno utracone powieści, historie poległych, czy tajemniczych nieznajomych. Oczywiście wszystko za odpowiednią opłatą.

Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie obciążyć częścią zapłaty za uzyskanie wiedzy inną osobę. Ta jednak musi być w ciągłym kontakcie z wykonującym i nie stawiać oporu.
Ta duchowa część chakry przynajmniej wczesnych etapach tej cywilizacji była używana by łączyć ludzi, więc może jej duchowa natura manifestuje się w takiej kolektywnej wiedzy thinking
2. Rozumiem niech leci :zaba:
Ostatnio zmieniony 28 cze 2023, 8:10 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Maji Eiji

Dobra, to teraz musisz użyć Eijirar software i wyjebać z tej techniki flavor text zostawiając część mechaniczną.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

1. Okok to chyba tak
► Pokaż Spoiler
Burasagatte iru seikaiju | Hanging World Treeぶら下がっている世界樹
KlasyfikacjaNinjutsu, Kinjutsu
PieczęcieBrak, czas kumulacji czakry wynosi tyle, ile zajęłoby złożeniu dwudziestu pięciu pieczęci
KosztRóżny [Decyduje prowadzący]
ZasięgNa siebie
WymaganiaSpecjalizacja Ninjutsu, Siła Woli 7
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Zaawansowana i niebezpieczna technika Ninjutsu, która nie bez powodu została zakwalifikowana do grona niesławnych Kinjutsu. Gwarantuje ona użytkownikowi dostęp do potrzebnej mu w danej sytuacji wiedzy, stawiając jako koszt — jego siłę życiową. Skala poświęcenia, które musi podjąć użytkownik, nie jest stała i zależy od stopnia, wagi, czy ukrycia danej wiedzy. Tak, też uzyskanie przepisu na jajka sadzone sąsiadki, może nas kosztować od kilku dni, do tygodnia, a poznanie sekretu wiecznego życia Smoczego generała, nawet więcej niż żywot. Koszt, ten może zmieniać się, wraz z czasem tym więcej informacji odkrywamy, przez co sama technika, może służyć do uzupełniania luk brakujących informacji. Ostatecznie o koszcie decyduje GM prowadzący wątek. Czasami jednak zapłatą, może być uzyskanie kilku wad, wspólnie z zabraniem siły życiowej lub w zamian. Sama technika opiera się na zasadzie zachowania równowagi i podstawowej natury czakry. Poprzez czakrę użytkownika, rozprowadzaną po organizmie następuje celowe, przeciążenie fizycznej jej części, co doprowadza do potrzeby wyregulowania jej duchową energią. Podsumowując, w procesie doprowadzamy do uszkodzenia fizycznych zdolności, skutecznie skracając nasze życie, lub dobry stan zdrowia, otrzymując w zamian rekompensatę duchową w postaci wiedzy. Przepływ wybranych przez technikę fragmentów wiedzy, może objawiać się w formie prostej wiadomości w naszym umyśle lub jako zlepek różnych wspomnieć, czy namacalnych wizji.

Oczywiście wiedza, jak wszystko na świecie, nie bierze się z niczego i również ma swoje źródło. W tym wypadku pochodzi ona od chakry, a raczej osób ją obdarzonych, które przez wiele lat zdołały swoimi umysłami i informacjami utkać sieć wiedzy w duchowym wymiarze, którą na potrzeby możemy uznać za kolektywną świadomość. Przez to też, ta swoista baza danych tylko i wyłącznie informacje, które dostarczyły, by jej osoby posiadające ją. Nie ma znaczenia typ chakry, jaki się dzierży. Może, być zarówno Zerodowana jak u Cieni, ognista i parząca jak u posiadaczy Biju, czy po prostu dziwna jak ta znajdująca się w kamieniach Gelel. Choć, może korzystanie z wiedzy pozostawionej przez te byty, może wiązać się z niekoniecznie dobrymi dla nas skutkami.

Posiadając Hiraitamona lub inną technikę pozwalającą zajrzeć w naszą podświadomość, możemy wykonać technikę trochę inaczej. Poprzez znalezienie chwili skupienia i ciszy w nas samych, jesteśmy w stanie zmaterializować się w pustelniczej części naszego umysłu. W którym nie znajduje się nic więcej niż jedno tytułowe drzewo. To właśnie pod nim następuje wymiana, tym razem jednak jest on świadomy ceny, której będzie musiał się podjąć. Następnie, jeżeli zgadzamy się na warunki, następuje akt „powieszenia” i część naszego życia przepada na zawsze. Nasze wnętrze może oporować do użycia techniki, w przypadku kiedy użytkownik jest pod wpływem czynników zewnętrznych. Z powodu natury techniki, akt powieszenia nie jest traktowany jako "śmierć w podświadomości" w kontekście techniki, która umożliwiła nam wejście do podświadomości

Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie obciążyć częścią zapłaty za uzyskanie wiedzy inne osoby. Te jednak muszą być w ciągłym kontakcie z wykonującym bez stawiania oporu, oraz świadoma aktu. To z jakimi osobami dzielimy się kosztem, może również na niego wpłynąć (np jeżeli dzielisz się z Sakurakage kosztem poznania czegoś o Sakurakage będzie on mniejszy niż by był gdybyś dzielił go z randomem z ame).
Ostatnio zmieniony 14 lip 2023, 15:24 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Maji Eiji

Dobra po kolejnej rundzie narad z technicznymi, widzę dwie drogi.

a) Prywatne wspomaganie Ninjutsu

b) Ozwojowana technika pod inny klan (Mangekyo Sharingan, Jikagan)

W drugim wypadku no technika odpada na chwilę obecną, w pierwszym tracisz slot wspomagania. I tak źle i tak niedobrze, ale tutaj raczej niestety więcej nie ugrasz.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

Myślę, że opcja a mi na razie pasuje całkiem :kannasip: może to być jako prywatne wspomaganie ninjutsu
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Maji Eiji

No to dopisz że wspomaganie i zmień MF na MG
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

poprawioned
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Eiji

Tyle nadprogramowych przecinków @@

Ogólnie więc, jak coś bez chakry zostawiło wiedzę do tego dostępu nie masz.

Wytłumacz mi tylko tę "śmierć w podświadomości". Bo to trochę brzmi, że jak ceną za wiedzę miałaby być śmierć postaci, to umrze w podświadomości, ale nie będzie to miało negatywnego efektu na postać, bo w sumie elo, to podświadomość.

Tak to git. Wolałbym lekko przeredagowane, ale jak doprecyzuje tę "śmierć w podświadomości" to poleci akcept na prywatną.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”