• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Uchiha Hikari

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

No kontrowanie kontr nam bardzo nie leży. Mógłbyś z tego wspomaganie zrobić no i to pewnie by rozwiązało problemy. Więc na razie zostawiamy to.

Co do Hiraishina jak ma pan obiekcje i chciałby pan buffa to proszę poprosić o dodanie do pinezki jako techniczny xd
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Hello hello! Przychodzę z... techniczkami! Once again. Tym razem jednak trochu bardziej w stronę uczynienia Suitonu bardziej fancy, więc nie będę - aż tak - zaśmiecał Ninjutsu :3
► Pokaż Spoiler | Technika 1 (ogólnodostępna)
Suiton: Hōyō | Water Release: Embrace水遁・抱擁
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Dzik → Wąż → Ptak → Wół → Dzik → Ptak → Wół → Szczur
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Prosta technika Suitonu przydatna do walki z osobami posługującymi się bronami fizycznymi czy Katonem. Po złożeniu pieczęci, użytkownik kumuluje chakrę wokół siebie tworząc wodę jaka to otacza go niczym swego rodzaju zbroja. Sama forma tej zbroi nie jest konkretna i może się różnić między użytkownikami, jednak jej działanie zawsze jest takie samo. Amortyzuje ona ciosy wymierzone w użytkownika. Z racji, że po jej wytworzeniu cała woda w zbroi krąży silnym nurtem, zapewnia to niewielką obronę przed atakami fizycznymi. Przyjmuje się, że aby ją przebić potrzebne jest uderzenie o Sile 7. Dodatkowo zapewnia rzecz jasna odporność na techniki Katonu do rangi A, lub te polegające zwyczajnie na energii cieplnej jak np. lawa lub wybuchy, choć w mniejszym stopniu. Analogicznie, techniki dotonu mają łatwiej się przebić i już techniki rangi C są w stanie ją kompletnie zginorować. Im bardziej punktowa technika, tym łatwiej się przebija. Innego rodzaju technik jednak kompletnie nie blokuje, chociaż może je delikatnie osłabić z racji na nurty wokół zbroi. Też negatywne wysokiej temperatury otoczenia są praktycznie nieodczuwalne kiedy postać nosi na sobie taką zbroję, przez co np. nie będzie męczyć się szybciej. Minusem jest jednak fakt, że zbroja potrafi być dość niewygodna w utrzymaniu podczas przemieszczania się i poruszanie się swobodnie jest zwyczajnie trudniejsze.

Posiadając Kontrolę Chakry 8 jesteśmy w stanie stworzyć taką idealną zbroję, że ta już nie ogranicza naszych zdolności poruszania się i nie odczuwamy z jej powodu żadnych problemów.
Posiadając rangę S w Suiton użytkownik jest w stanie otoczyć w pełni swoje ciało, nawet głowę, bez obawy o przemoczenie ubrań czy problemy z oddychaniem.
Posiadając Sennina Suitonu możemy przelać dowolną ilość chakry turowo do zbroi, co zwiększa ilość wody tam zawartej i może pozwolić amortyzować nawet silniejsze techniki ognia.
Posiadając Specjalizację w Suitonie użytkownik jest w stanie pominąć składanie pieczęci, kumulując chakrę przez ilość czasu równą ich złożeniu.
► Pokaż Spoiler | Technika 2 (ogólnodostępna)
Suiton: Seiryū | Water Release: Blue Dragon水遁・青龍
KlasyfikacjaSuiton, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji równy 6 pieczęciom
KosztRóżny na turę
ZasięgNa broń
InneTechnika kosztuje 10PT
Nie każdy jest mistrzem elementarnych sztuk ninja. Niektórzy zamiast skupiać się na swego rodzaju fundamentach, zapominają o podstawach i próbują opracować techniki "od środka". Poskutkowało to stworzeniem jutsu, będącym czysto wodnym odpowiednikiem Hienu. Nie jest on jednak bazą dla Seiryū, a raczej jedynie inspiracją ku stworzenia czegoś, co znajomości ów techniki Ninjutsu nie wymaga. Poprzez przelanie chakry Suitonu, broń zostaje zwyczajnie pokryta warstwą wody. To jak konkretnie to jednak działa jest zależne od ilości chakry z jaką wykonamy technikę.
  • Ranga D: przelewając koszt standardowy D na turę, możliwe jest pokrycie broni niewielką warstwą wody. Nie jest to jednak nic niesamowite i co najwyżej, pozwala na lekkie zmoczenie przedmiotów czy czyichś ubrań wodą. Też jest w stanie przygasić drobne płomienie. Bardziej element kosmetyczny.
  • Ranga C: uiszczając koszt standardowy C, ilość wody wokół broni robi się większa i zaczyna wpadać w nurt, jaki to delikatnie zwiększa jej ostrość. Cięcie skał dalej nie jest możliwe, ale z drzewkami przy odpowiedniej sile już sobie lepiej radzi.
  • Ranga B: przelewając standardowy koszt B na turę, możliwe jest pokrycie ostrza bądź całej broni wodą jak w przypadku zwykłego Hienu zwiększając tym samym jej ostrość. Nurty wokół ostrza stają się silniejsze, przez co sama woda zdaje się dodatkowo przecinać jakiekolwiek przeszkody stoją na drodze naszej broni. Wymagania: Suiton B
  • Ranga A: przelewając koszt standardowy A na turę oraz skupiając chakrę przez czas równy 2 pieczęciom więcej (8), ostrze lub cała broń otoczona jest silnymi wirami wodnymi jakie to tym razem zamiast lepiej ciąć, ścierają skórę przeciwnika potencjalnie powodując spore krwawienie. Zwiększa to też trochę objętość "ciosu" przez co nawet jak bezpośrednio nie trafimy ostrzem, dalej możemy wywołać poważne otarcia na skórze przeciwnika. Wymagania: Suiton A
  • Ranga S: uiszczając koszt standardowy S na turę oraz skupiając chakrę przez kolejne 9 pieczęci (15), możliwe jest uzyskanie największych efektów, jakie jest w stanie zaoferować technika. W przeciwieństwie do poprzedniego etapu, nie ma tutaj wielkiej ilości wody. Jest ona cienką warstwą skupioną bezpośrednio wokół broni. Woda jednak krąży wokół broni takim silnym nurtem, że w momencie uderzenie przeciwnika osiągamy efekt podobny do niezwykle ostrej piły mechanicznej zdolnej nawet przeciąć wytrzymałe, stalowe przedmioty. Ostrze wydaje też z sobie irytujący pisk z racji na tempo nurtu. Wymagania: Suiton S
Posiadając Sennina Suitonu użytkownik wykonując zamach bronią jest w stanie posłać strumień wodny w formie podobnej do półksiężyca. Zasięg takiego strumienia wynosi 3 metry, a jego szerokość zależy od wielkości zamachu. Obrażenia zbliżone do tych, jakie to przeciwnik otrzymałby bezpośrednio od ciosu ostrzem. Aby w ten sposób wystrzelić strumień, należy opłacić dodatkowy koszt równy Standardowemu, zależnemu od rangi aktualnego pokrycia.
Posiadając Specjalizację w Suitonie koszta spadają do kosztu Połowicznego dla danych rang.
► Pokaż Spoiler | Technika 3 (ozwojowana)
Suiton: Wadatsumi no Rakuen | Water Release: Sea God's Heaven水遁・海神の楽園
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieSmok → Wąż → Wół → Koń → Wół → Koń → Zając → Małpa → Wół → Wąż → Wół → Tygrys → Małpa → Dzik → Smok → Pies → Smok → Wół → Baran → Ptak → Małpa → Zając → Smok → Baran → Koń → Pies → Baran → Wół → Wąż → Zając
KosztStandardowy od osoby
Zasięg30m
WymaganiaNinjutsu A, Sennin Suitonu
Nietypowa technika czasoprzestrzenna Suitonu polegająca na przeniesieniu wszystkich istot w okolicy do wodnego wymiaru. Po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry, spod użytkownika wystrzeliwuje fala wody w każdą stronę. Ta po przebyciu 30 metrów formuje się w wodną bańkę wokół użytkownika, chwytająca każdego w zasięgu. Woda ta jest na tyle szybka, że bardzo ciężko jej uniknąć nawet najszybszym shinobi. Ma też w sobie na tyle siły, że ciężko się wyrwać z jej nurtów czy przeciwstawić się ognistymi technikami. Nie zadaje jednak żadnych obrażeń i utrzymuje się jedynie przez sekundę. Każdy kto znajdzie się w bańce jest w zasięgu działania techniki. Użytkownik następnie wybiera ile trafionych w ten sposób osób chce przenieść do wspomnianego wymiaru w tych samych odległościach, jakie to od siebie oryginalnie mieli. On również musi się z nimi przenieść. Bańka następnie zapada się do środka zabierając ze sobą wybranych do innego wymiaru i pozostawiając tych co nie zostali wybrani bez żadnych szkód.

Sam wymiar ten jest jednak niezwyle prosty. Jest on zwyczajnie jednym wielkim oceanem, po jakim to praktycznie każdy shinobi jest w stanie się przemieszczać. Dąży on też ciągle do balansu swojego poziomu, to też każdy ubytek wody z niego jest uzupełniany, a każdy nadmiar wyrównywany do poziomu wody w momencie pojawienia się w nim. Rzecz jasna jest również ziemia, ta jednak jest głęboko pod wodą przez co ciężko wykorzystać ją do technik np. Dotonu. Sam wymiera w sobie nie jest groźny. Nie ma tam żadnych istot morskich, ani przeciwników. Jest za to idealnym środowiskiem dla użytkowników Suitonu do walczenia z przeciwnikiem na swoich zasadach.

Wyjście z wymiaru również jest bardzo proste. Przyjmuje się, że użytkownik wraz z istotami jakie były w zasięgu zawsze pojawiają się w centrum tego wymiaru, a jego wielkość to kopuła o promieniu 2 km. Po przebyciu tego dystansu trafia się na ścianę wodną, przez którą można bez problemu przebiec i tym samym - pojawić się w miejscu z jakiego to wcześniej zostaliśmy zabrani. Zasady te działają również dla samego użytkownika i tak długo jak nie jest w stanie wydostać się z tego wymiaru przy pomocy innych technik czasoprzestrzennych, tak również musi przebyć ten dystans aby się z niego wydostać. Wymier ten istnieje nawet kiedy użytkownich techniki nie przeniósł się do niego, ale jest jednak na tyle duży że dwóch innych użytkowników tej techniki ma własne pole do działania i nie spotkają się jeżeli w tym samym momencie wykonają technikę.

Posiadając techniki umożliwiające przenoszenie się między wymiarami użytkownik może je wykorzystać aby przenieść się do tego wymiaru, jak i z niego, zamiast normalnie używać techniki. Rzecz jasna, jeżeli takie techniki posiadają osoby pojmane, one również mogą z niego przy ich pomocy uciec.
Posiadając Specjalizację w Suitonie do opanowania techniki niewymagane jest Ninjutsu.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
► Pokaż Spoiler | Technika 4 (ozwojowana)
Suiton: Wadatsumi no Namida | Water Release: Sea God's Tears水遁・海神の涙
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Dzik → Koń → Zając → Tygrys → Dzik → Zając → Małpa → Tygrys → Wół → Szczur → Baran → Dzik → Wąż → Ptak → Wół → Dzik → Ptak → Wół → Szczur
KosztStandardowy za stworzenie kropel na turę + Połowiczny za promień
Zasięg25m
Wymagania---
Wysokorangowa technika stawiająca na coś stosunkowo wyjątkowego, a mianowicie precyzję. Użytkownik po złożeniu pieczęci tworzy w promieniu 25 metrów od siebie ogromne ilości wodnych kropel, jakie to swobodnie wiszą w powietrzu i bazowo nie zadają żadnych obrażeń ani nic. Przyjmuje się, że jedna kropla od drugiej ma dystans około 2 metrów i sam użytkownik nie ma kontroli nad ich rozstawieniem. Te są także stosunkowo proste do zniszczenia technikami, jednak na tyle śliskie że w przypadku ataków fizycznych krople wody raczej opływają taki atak i dalej istnieją sobie w miejscu bliskim ich naturalnej pozycji. Krople w odległości 2 metrów od użytkownika są również dwa razy większe od pozostałych i to one są głównym czynnikiem czyniącym tą technikę tak potężną.

Z każdej większej kropli użytkownik przy pomocy samej intencji jest w stanie wystrzelić niesamowicie cienki i cholernie szybki strumień wody o średnicy raptem pół centymetra oraz zasięgu 5 metrów. Ten ma niesamowicie wielką siłę przebicia, zdolny bez problemu przebić się przez stalowe zbroje czy kamienne struktury. Jedynie potężne defensywy rangi S są w stanie go zatrzymać. Oczywiście, dalej istnieje zależność żywiołowa gdzie w praktyce technika defenswyna Katonu na poziomie S nie będzie w stanie takiego promienia zatrzymać, natomiast wytrzymały Doton na randze A już będzie. Wymaga on jednak wielkiej precyzji użytkownika, ponieważ drobne błędy w celowaniu i obrażenia przez taką technikę zadaną są minimalne. Strumień może jedynie poruszać się w linii prostej, jednak tutaj z pomocą przychodzą mniejsze kropelki wody. Celując w nie przy pomocy strumienia, resetujemy jego stan. Ponownie wybieramy kierunek w jaki to strumień ma podążyć, a ten ponownie może przebyć maksymalnie 5 metrów. Jeżeli jednak przebił on już jakąś przeszkodę, jest on odpowiednio osłabiony i po paru takich przeskokach może całkowicie wygasnąć, co podlega ocenie MG.

Posiadając Sennina Suitonu możemy kosztem Połowicznym stworzyć tylko jedną kroplę większa i dwie mniejsze, dowolnie przez nas ustawione, a następnie natychmiastowo wystrzelić z nich strumień. Przydatne kiedy zależy nam na większej dyskrecji. Technika w tym wariancie wymaga jedynie połowy pieczęci jakich to wymaga bazowo.
Posiadając Specjalizację w Suitonie użytkownik jest w stanie pominąć składanie pieczęci, kumulując chakrę przez ilość czasu równą ich złożeniu.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
► Pokaż Spoiler | Technika 5 (big rak, ozwojowana)
Jikangiri | Time-out時間切れ
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry, Technika czasoprzestrzenna
PieczęciePtak → Wąż → Ptak → Tygrys → Zając → Dzik → Smok → Wąż → Małpa → Zając → Wół → Pies → Dzik → Tygrys → Pies → Koń → Szczur → Wół → Szczur → Wół → Zając → Koń → Wąż → Ptak → Dzik → Ptak → Małpa → Koń → Pies → Baran
KosztPoczwórny
Zasięg10m
WymaganiaSennin Ninjutsu, Specjalizacja w Ninjutsu
Cholernie niebezpieczna technika czasoprzestrzenna polegająca na zatrzymaniu czasu w okolicy dla wszystkich w zasięgu z wyjątkiem użytkownika. Po złożeniu pieczęci, użytkownik rozsyła chakrę w promieniu 10 metrów jaka to zatrzymuje wszystkie osoby w czasie na jedną sekundę. Nie zatrzymuje ta technika innych technik, a jedynie osoby czy inne zbliżone im istoty posiadające świadomość. Wyjątkiem od tego jest użytkownik, jaki to swobodnie może się w tym momencie poruszać. Zatrzymane są też tylko istoty jakie w momencie rzucana znajdują się w zasięgu techniki, to też jeżeli ktoś dopiero po jej rzuceniu wszedł w zasięg 10 metrów - ten nie jest zatrzymywany. Technika możliwa do użycia dwa razy na wątek, a przerwa między użyciami musi wynosić minimum 10 tur.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
Ostatnio zmieniony 19 paź 2023, 22:43 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

cri

Suiton: Hōyō - Hmm... dałbym, że analogicznie - już techniki C Dotonu się przebiją, bo ten śmieszny graf żywiołów. I nie wiem czy nie wymagałbym jakiegoś KC, by móc w tej zbroi poruszać się bez problemu. Np. 7. Albo 8.

Suiton: Seiryū - Na pewno nie przymarzanie. Coś takiego do klan Yuki, tutaj może być chłodna, ewentualnie w niskich temperaturach czy z odpowiednim Futonem etc. Ale nie bazowo. To po prostu... pokrycie wodą. Nie jak ogień, gdzie masz typową energię, która może rozgrzać broń. Ogólnie widzę, że bardzo dużo jest efektów z chłodem, na który bez Futonu czy Hyotonu nie masz co liczyć. Gdzie z Futonem byłby to i tak semi chłód, a z Hyotonem taki porządny. Więc najpierw to popraw.

Suiton: Wadatsumi no Rakuen - Nie podoba mi się. Pomijając trochę fakt, że to taki własny wymiar, do którego bierzesz wszystkich w swoim zasięgu bez znaczenia czy chcą czy nie chcą, a i ucieczka stamtąd jest niby dostępna, ale nie wiadomo jaka. Mam... mieszane uczucia. Niby sama technika z siebie za wiele nie robi, poza przeniesieniem, ale... jak zrobisz to w środku stolicy jakiegoś państwa sobie nagle sporą ilość cywilów zabierzesz. I oni umrą. Nie wiedząc jak wrócić. Jakoś... nie wiem... prosiłbym może o argumentację, kontrargumenty, bo obecnie jest to nawet technika więzienna, gdzie ty przenosisz ludzi i możesz... wyjść korzystając nawet z innej techniki. I robisz takie semi więzienie dla niektórych. I don't like it.

Suiton: Wadatsumi no Namida - Pierwsza rzecz, standardowa za stworzenie kropli - że jednej? Czy kropel, że wszystkich? Druga rzecz - zasięg 50 metrów - że to jest promień wokół użytkownika, czy że obszar o średnicy 50 metrów z użytkownikiem w środku? I to... na razie tyle, bo od tego zależy dalsza ocena.

Jikangiri - DissapointedJelen Nie rozumiem. Zatrzymuje czas. Ale nie techniki. Samo zatrzymanie czasu. Oh gosh. Nie wiem. Szczerze? Nawet nie wiem czy Specjalizacji nie dać w wymaganiach, to mi wydaje się tak potężne. Praktycznie to z jakąś inną techniką i masz instant kille na inne osoby. Nawet nie wiem, czy nie uznać tego za wspomaganie tbh.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Suiton: Hōyō - dodałem że Doton C się przebija i to z KC.
Suiton: Seiryū - okie, to wywaliłem całkiem kwestię temperatury. I też Speckę w tym wypadku zmieniłem, bo poprzednia nie miała już sensu. Jak to pan teraz widzi?
Suiton: Wadatsumi no Rakuen - Hmmm. Co do umieralności cywilów, to wiesz. Byle jaką techniką S w środku stolicy jakiegoś państwa możesz machnąć i ogromna ilość cywilów prawdopodobnie umrze. Prawdopodobnie więcej przy technikach obszarowych, bo zasięg też nie jest aż taki? Też, z tych 30 do 20 metrów można zmniejszyć jakby co. Generalnie imo patrzenie - "a co z cywilami, przecież ta technika ich zabije!" nie jest raczej czymś co powinniśmy specjalnie... robić? Ewentualnie może zrobić, że koszt techniki zamiast Poczwórnego to "Połowiczny od przenoszonej osoby" i że użytkownik wybiera osoby w zasięgu jakie chce tam przenieść? Wtedy nie przeniosę panu tej ogromnej ilości cywilów.

Co do tego że to takie semi-więzienie... no kinda yes. Tylko, więzienie z jakby otwartymi drzwiami bo no, nic im tam nie ograniczam i jakie jak sam pan zauważył, nic samo z siebie nie robi. Może zamiast ścian wodnych na krawędzi tamtego wymiaru dać po prostu bramy, co by to łatwo było się domyślić jak uciec? Ewentualnie że w tej wodnej ścianie widać jakby wymiar z jakiego ich zabrałem, jakby się patrzyło przez okno, aby wiedzieli że "o, tam trzeba iść"?

Suiton: Wadatsumi no Namida - kropel, że wszystkich. Mimo wszystko same w sobie wiele nie robią. Poprawiłem tą literówkę. Co do drugiej kwestii, to wstępnie dałem promień bo jednak jak ktoś chce tam więcej zdziałać tą techniką to musi trochu tej chakry wyrzucić, ale no - do dogadania. Generalnie raczej nie chciałbym kosztów bardzo zwiększać, czy obniżać jakoś obrażenia, to ten zasięg mogę w razie czego zmniejszyć :3

Jikangiri - I know, problematyczna techniczka. Imo uznałem że jakoś zatrzymanie czasu będzie... mmm... słabsze, jeżeli nie będzie zatrzymywać technik? Bo nie wykorzystam go wtedy per se do obrony, a i może jakieś techniki będą broniły użytkownika np. pana Fuiny, o. Też no, wiem że to potężne dlatego użycia tej techniki chciałem ograniczyć do 2. Można nawet do 1. Wtedy tak jak w teorii może uda ci się tą sekundę wykorzystać, tak jak ci się nie uda to jesteś do tyłu całkiem sporą ilość chakry i już nie będziesz miał takiej drugiej szansy tej techniki użyć na danym wątku. Taki trochę jednorazowy as w rękawie. Ewentualnie można też ograniczyć, że mogę tym na tylko 1 osobę zadziałać w promieniu tych 10 metrów - tylko imo to z jednej strony wtedy silniejsze, bo ty możesz mieć kolegów, albo słabsze - bo ktoś może mieć kolegów. Co do wspomagania no... raczej nie chciałbym tego jako wspomaganie tbh. To też jakby na pewno musiało nim być, to raczej bym porzucił ogarnianie techniki. Generalnie pewno byłoby wtedy bardzo fajne, ale po prostu mam inne plany na te sloty.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Suiton: Hōyō - Akcept, acz pamiętaj, że Sennin to mocno zależny od MG będzie.
Suiton: Seiryū - tbh nie podoba mi się opis tego "przecinania skał", gdzie lorowo i mechanicznie - Doton, czyli skały, kontrują wodę. Popraw to, że zwyczajnie zwiększa ostrość broni, sprawiając, że ta zdaje się sama dodatkowo przecinać i byłby akcept imo
Suiton: Wadatsumi no Rakuen - O, O, O! Połowiczny czy standardowy od przenoszonej osoby brzmi już o niebo lepiej. Choć raczej widziałbym standardowy, może nawet podwójny od osoby, wliczając w to Ciebie, zważywszy na to, co robisz sobie... od tak. Jak pstryknięcie palcem. Tylko po złożeniu pieczęci. Imo przenoszenie ludzi świadomych do innego wymiaru, bez ich woli, powinno być trudne. A nie tak łatwe. Może jakieś uczucie, że coś nie gra, może jakaś fala wody, która zdaje się ich przenosić, jako efekt typowo wizualny?
Suiton: Wadatsumi no Namida - 50 metrów promienia to ogromny zasięg. I patrząc po opisie - możesz z lokalizatorem lub dobrym Refleksem każdą osobę w promieniu tych 50 metrów zabić. Może to nie wydaje się być duży obszar, jednak tak cienkie trafienie w tętnicę czy serce zabije. Imo zmniejszenie promienia i zwiększenie kosztów to takie minimum. Może nawet zmniejszenie zasięgu promienia do 3 metrów. Zmień też opis, że "potężne defensywy rangi S". Po prostu potężne defensywy. Taki katon probably nawet na S cię nie uratuje, gdy Doton B już pewnie tak. Nie wiem też czy nie dałbym jakichś wymagań typu musi padać deszcz czy ogromny zbiornik wodny, by móc w ogóle użyć tej techniki, gdzie Specka by ten wymóg usuwała. Zwyczajnie... ta technika jest silna. Może też gdybyś ograniczył ilość promieni na turę moja ocena byłaby inna. Oczywiście, te wszystkie powyższe informacje - nie muszą być na raz. Możesz zwiększyć koszt, a nie zmniejszyć promienia etc. Więc no... do dogadania się. Ale obecnie - strasznie potężna technika. Sama prędkość tych pocisków też jest... straszna.
Jikangiri - Spójrz na to z drugiej strony - zatrzymasz czas, a ktoś jest pod wpływem techniki, np. iluzji. Czy ta iluzja nadal działa pokazując jakiś filmik. Czy Raiton no Yoroi zużyje chakrę. Czy obszar poza 10 metrami czas idzie normalnie czy nie. Tu jest cholernie dużo pytań i wątpliwości jak to ma działać. I sam potencjał tej techniki jest wręcz... ogromny. Chyba jedyna opcja, gdzie jestem w stanie uznać, że to nie będzie wspomaganie, a i tak się będę konsultował i głowił ogromnie, to w sytuacji, gdzie nie możesz zmienić stanu innych osób. Ot, czas dla nich się zatrzymał, ale ty w tą sekundę czy dwie nie możesz ich zranić czy zabić, bo ich ciała są jak pomniki ze spiżu. Ale no... to bardzo wstępnie. Daj znać czy coś takiego Ci może pasuje i podrzucę Donowi też do konsultacji, bo oh god.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2023, 17:49 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Suiton: Seiryū - poprawiłem, może tak być?

Suiton: Wadatsumi no Rakuen - standardowy od osoby dla mnie brzmi git? W sensie, pewnie. Robię to od tak, "pstryknięciem palców" kinda, ale no... nie oszukujmy się, wymiar ten nie jest czymś niesamowitym. Dlatego Podwójny to no... no byłoby już dużo imo, jak za coś takiego. I dałem też trochę wizualnie/mechaniczny opis jak to działać by nie było tak o, pstryk i cyk.

Suiton: Wadatsumi no Namida - akurat gdyby Doton B by mi blokował uderzenie techniką S, to byłaby to bardzo smutna technika. Mimo wszystko z jakiegoś powodu ta technika stawia na siłę przebicia promienia, a nie AOE effect. I true, trafienie takim promieniem w serce zabije, ale trafienie katonem S AOE prosto w twarz też raczej zabije więc no... generalnie techniki S to trochę techniki jakie jak trafią, to zabijają jednak. Ogólnie thou, zasięg z 50 metrów do 25 zmniejszyłem. Zmniejszyłem też ten zasięg promienia wystrzeliwanego z 10 metrów do 5 metrów, no bo 3 to jednak trochę biednie. Co do tych potężnych defensyw, to przerobiłem ale zostawiłem tam wspomnienie o randze S. Bo sorry, ale bez niego, to MG mi uznają jeszcze że potężną defensywą jest byle techniczka B czy coś, więc wolę by to było dość jasne :3 Jest jednak już o tych zależnościach żywiołowych. Co do tego wymogu wody to... no trochę mi nie leży tbh, to powiedz pan co o takiej formie myśli. W sensie, to i tak nie są duże ilości wody więc imo bez zbiornika powinno być do wykonania. I wiadomo no, strasznie potężna technika, dlatego jest ozwojowaną S.

Daj znać co pan sądzi o aktualnej formie i czy to dalej zbyt wiele. Sam już wolałbym jednak dać koszt Standardowy za promień, jeżeli trochę by temu brakowało do bycia git :3

Jikangiri - true, problematyczne tylko zatrzymanie ludzi. Too... wywalmy technikę do kosza i tyle. Szkoda na ta naszej energii
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Suiton: Seiryū: Akcept, acz usunę zdanie "Cięcie skał dalej nie jest możliwe, ale z drzewkami przy odpowiedniej sile już sobie lepiej radzi." z rangi C.
Suiton: Wadatsumi no Rakuen: Akcept, acz zmienię " i nie spotkają się jeżeli w tym samym momencie wykonają technikę." na "i raczej nie spotkają się, jeżeli w tym samym momencie wykonają technikę". To 2km promienia, max 4km. Dużej prostej przestrzeni. Dostrzec się mogą ;)
Suiton: Wadatsumi no Namida: Hmm... na pewno zmniejszyłbym zasięg z 25m promienia, może do max 10. I nie wiem czy w wymaganiach, mimo wszystko, nie dodać Sennina. Bo obecnie to strasznie potężna technika jest. Ale jak tak sobie czytam - jest lepiej niż było.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Suiton: Wadatsumi no Namida - zmieniłem te 25 metrów na 10 metrów, ale sennina nie ruszałem bo... no, chciałbym aby ten aktualny sennin zwyczajnie został bo jest fajny. W sensie, imo to ozwojowana techniczka jaka w sumie teraz jest... no generalnie tak naprawdę jej siła mocno zależy od interpretacji MG tempa tego ataku i zobaczymy jak w praktyce się to sprawdzi. Ale chyba nie jest ona aż takim rakiem, by wymóg też Sennina dodać. Mamy potężniejsze rzeczy na S'kach jakimi łatwiej trafić imo.
► Pokaż Spoiler | Technika 4 (ozwojowana)
Suiton: Wadatsumi no Namida | Water Release: Sea God's Tears水遁・海神の涙
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Dzik → Koń → Zając → Tygrys → Dzik → Zając → Małpa → Tygrys → Wół → Szczur → Baran → Dzik → Wąż → Ptak → Wół → Dzik → Ptak → Wół → Szczur
KosztStandardowy za stworzenie kropel na turę + Połowiczny za promień
Zasięg25m
Wymagania---
Wysokorangowa technika stawiająca na coś stosunkowo wyjątkowego, a mianowicie precyzję. Użytkownik po złożeniu pieczęci tworzy w promieniu 10 metrów od siebie ogromne ilości wodnych kropel, jakie to swobodnie wiszą w powietrzu i bazowo nie zadają żadnych obrażeń ani nic. Przyjmuje się, że jedna kropla od drugiej ma dystans około 2 metrów i sam użytkownik nie ma kontroli nad ich rozstawieniem. Te są także stosunkowo proste do zniszczenia technikami, jednak na tyle śliskie że w przypadku ataków fizycznych krople wody raczej opływają taki atak i dalej istnieją sobie w miejscu bliskim ich naturalnej pozycji. Krople w odległości 2 metrów od użytkownika są również dwa razy większe od pozostałych i to one są głównym czynnikiem czyniącym tą technikę tak potężną.

Z każdej większej kropli użytkownik przy pomocy samej intencji jest w stanie wystrzelić niesamowicie cienki i cholernie szybki strumień wody o średnicy raptem pół centymetra oraz zasięgu 5 metrów. Ten ma niesamowicie wielką siłę przebicia, zdolny bez problemu przebić się przez stalowe zbroje czy kamienne struktury. Jedynie potężne defensywy rangi S są w stanie go zatrzymać. Oczywiście, dalej istnieje zależność żywiołowa gdzie w praktyce technika defenswyna Katonu na poziomie S nie będzie w stanie takiego promienia zatrzymać, natomiast wytrzymały Doton na randze A już będzie. Wymaga on jednak wielkiej precyzji użytkownika, ponieważ drobne błędy w celowaniu i obrażenia przez taką technikę zadaną są minimalne. Strumień może jedynie poruszać się w linii prostej, jednak tutaj z pomocą przychodzą mniejsze kropelki wody. Celując w nie przy pomocy strumienia, resetujemy jego stan. Ponownie wybieramy kierunek w jaki to strumień ma podążyć, a ten ponownie może przebyć maksymalnie 5 metrów. Jeżeli jednak przebił on już jakąś przeszkodę, jest on odpowiednio osłabiony i po paru takich przeskokach może całkowicie wygasnąć, co podlega ocenie MG.

Posiadając Sennina Suitonu możemy kosztem Połowicznym stworzyć tylko jedną kroplę większa i dwie mniejsze, dowolnie przez nas ustawione, a następnie natychmiastowo wystrzelić z nich strumień. Przydatne kiedy zależy nam na większej dyskrecji. Technika w tym wariancie wymaga jedynie połowy pieczęci jakich to wymaga bazowo.
Posiadając Specjalizację w Suitonie użytkownik jest w stanie pominąć składanie pieczęci, kumulując chakrę przez ilość czasu równą ich złożeniu.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Nadal w zasięgu techniki masz wpisane 25 metrów... ale to niech będzie. Ech... zobaczymy. Ale tak, to technika S. Ozwojowana. Niech będzie, akcept i przenoszę. Przy przenoszeniu zasięg poprawię.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Hello! Przychodzę z nowymi techniczkami!
► Pokaż Spoiler | Technika 1 (ogólnodostępna)
Suiton: Wadatsumi no Rōgoku | Water Release: Sea God's Prison水遁・海神の牢獄
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Baran → Tygrys → Dzik → Tygrys → Szczur → Koń → Wąż → Szczur → Małpa → Zając → Pies → Smok → Szczur → Zając → Dzik → Baran → Ptak → Smok → Ptak
KosztPodwójny za użycie + Standardowy na turę od drugiej tury
Zasięg50 metrów
Wymaganiaduży zbiornik wodny, Suirō no Jutsu
Przez niektórych nazywana lepszą techniką wodnego więzienia, technika ta niesie ze sobą identyczny cel - pojmanie wrogiej jednostki. Po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry w odległości 50 metrów od użytkownika wystrzeliwuje słup wodny o średnicy 10 metrów. Jego wysokość sięga 20 metrów. W przypadku nietrafienia celu, woda zwyczajnie opada z powrotem nie robiąc żadnych szkód. W momencie kiedy jednak trafi cel jaki to chcemy pojmać, zmienia swój bieg i zaczyna otaczać nasz cel tworząc wodną kulę o średnicy 10 metrów z nim uwięzionym w środku. W przeciwieństwie jednak od techniki wodnego więzienia, woda wewnątrz kuli nie jest spokojna. Ciągle ona wiruje, wciągając pojmany cel do jej środka, przez co jedynie osoby o ogromnej sile są w stanie się jej przeciwstawić. Z racji na wielkość wodnej kuli jednak, nawet im zajmuje to trochę czasu. Użytkownik w momencie używania techniki nie może się poruszać, musząc być skupionym na utrzymywaniu więzienia.

Posiadając Sennina Fūtonu użytkownik dopłacając koszt Połowiczny S na turę, generuje prądy powietrzne jakie to przyśpieszają dodatkowo te wodne, przez co wymagana jest jeszcze większa siła niż poprzednio i jedynie najsilniejsze osoby są w stanie z niej uciec. Ponownie jednak, nie jest to takie proste i moment im to zajmie.
Posiadając Sennina Suitonu możemy tą techniką pochwycić większe obiekty, nawet ogoniaste bestie. Są to jednak odpowiednio większe koszta, gdzie pojmanie olbrzymiej istoty zwiększa koszt do Podwójnego na turę, a pojmanie Monstrualnej - Potrójnego na turę. Również wymagany jest wtedy zbiornik wody z monstrualną jej ilością, a zasięgi techniki odpowiednio się skalują aby być w stanie taką bestię pojmać. Nie można jednak w ten sposób chwytać mniejszych celów, a jedynie te ogromne bestie.
Posiadając Specjalizację w Suitonie użytkownik jest w stanie normalnie działać podczas podtrzymywania techniki i nie musi stać w miejscu.
► Pokaż Spoiler | Technika 2 (ogólnodostępna)
Fūton: Jōshō Kiryū | Wind Release: Updraft風遁・上昇気流
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Małpa → Wąż → Smok → Wąż → Szczur → Zając → Szczur → Dzik → Tygrys → Szczur → Koń → Wąż → Małpa → Dzik
KosztPodwójny za użycie + Standardowy za turę od drugiej tury
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Prosta technika Futonu polegająca na wzniesieniu wszystkich wokół nas w powietrze. Po złożeniu pieczęci, w promieniu 20 metrów skupiana jest chakra wiatru jaka to następnie wybucha w górę, unosząc ze sobą wszystkich co są w zasięgu na wysokość 40 metrów. Nie jest to powolne unoszenie, a stosunkowo nagły wybuch co może zdezorientować te mniej spostrzegawcze osoby. Sam w sobie jednak żadnych obrażeń nie zadaje. Oczywiście, nienaturalnie cięższe przedmioty czy osoby mogą zostać uniesione na mniejszą wysokość, lub nawet wcale.

Tak wytworzony nurt powietrzny można utrzymać po wybuchu opłacając odpowiedni koszt. Dzięki temu osobą tak uniesionym nie grozi upadek, chociaż bez odpowiednich technik, nie mają oni wielkiej kontroli nad własnym ciałem kiedy to jest tak unoszone. Mogą dalej nim poruszać ale nieprzemyślane poruszanie się jest w stanie sprawić, że osoby takie zaczną nagle robić np. fikołki w powietrzu przez to jak nacisk wiatru się na ich ciele rozłoży. Przyjmuje się, że Refleks na poziomie 9 pozwala na swobodne manewrowanie w tej technice będąc unoszonym przez nurt, jednak dalej nie jest to poziom manewrowania jaki to normalnie byliby w stanie osiągnąć na ziemi i jest zwyczajnie wolniejsze.

Posiadając Sennina Fūtonu użytkownik może decydować na kogo nurt wpływa, a na kogo nie.
Posiadając Specjalizację w Fūtonie wysokość na jaką unoszone są przeciętnie ważące osoby wynosi 80 metrów.
► Pokaż Spoiler | Technika 3 (ogólnodostępna?)
Fūton: Kakō Kiryū | Wind Release: Downdraft風遁・下降気流
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Dzik → Smok → Pies → Szczur → Smok → Małpa → Zając → Pies → Szczur → Tygrys → Małpa → Szczur → Wąż → Zając → Smok → Wąż → Ptak → Dzik → Wół
KosztPodwójny
Zasięg20 metrów
WymaganiaFūton: Jōshō Kiryū
Technika stworzona jako uzupełnienie do Fūton: Jōshō Kiryū. Tym razem jednak, po złożeniu pieczęci użytkownik zbiera chakrę Wiatru wysoko w powietrzu na wysokości chmur w promieniu 20 metrów od niego, aby następnie ta eksplodowała i zmieniła się w silny nurt skierowany w dół, przygniatający osoby wokół użytkownik do podłoża. W przeciwieństwie do poprzedniczki jednak, ten nurt już zadaje obrażenia zależne od wysokości z jakiej przeciwnicy zostali trafieni. Siła nurtu jest na tyle duża, że osoby wokół czują jakby rozpędzony pociąg w nie przywalił co może poważnie połamać co mniej wytrzymałe osoby. Im ktoś wyżej, tym większe szkody taka technika tej osobie wywołuje.

Posiadając Sennina Fūtonu użytkownik może postanowić podtrzymywać tak skierowany w dół nurt wokół siebie opłacając koszt Standardowy S na turę od drugiej tury. Tak jak nie zadaje to większych obrażeń, tak nurt taki dodatkowo utrudnia ludziom poruszanie się wgniatając ich w ziemię. Dopiero Siła na poziomie 7 umożliwia tam poruszanie się, choć jest ono znacznie wolniejsze. Osoby z Siłą powyżej poziomu 8 są już w stanie bez problemu w takim nurcie się poruszać.
Posiadając Specjalizację w Fūtonie koszt techniki spada do Standardowego i Połowicznego dla wariantu Sennina.
► Pokaż Spoiler | Technika 4 (ogólnodostępna)
Jikanshitsu | Time Room時間室
KlasyfikacjaFūinjutsu, Ninjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieDzik → Wół → Zając → Małpa → Pies → Wół → Tygrys → Ptak → Małpa → Zając → Szczur → Małpa → Dzik → Smok → Dzik → Wąż → Dzik → Tygrys → Zając → Wół → Zając → Pies → Małpa → Pies → Baran → Tygrys → Wąż → Smok → Dzik → Szczur
KosztPodwójny na turę
ZasięgPomieszczenie
WymaganiaTechnika Jikan seigyo no kami bōheki, Sennin Fūinjutsu, specjalne przygotowane notki
Technika jakiej celem jest stworzenie pomieszczenia w którym czas płynie inaczej niż w rzeczywistym świecie, co pozwala chociażby na więcej czasu na trening przed ważnymi wydarzeniami. Przed użyciem techniki należy do niej przygotować specjalne notki, w jakich to następnie musimy umieścić chakrę, od jakiej to zależny jest czas przez jaki technika będzie działać. Maksymalnie może umieścić 5 000 chakry w jednej notce. Tylko osoby znające technikę lub potrafiące przekazywać chakrę są w stanie taką notkę naładować. Można również uzupełniać jej zasoby podczas działania techniki.

Mając przygotowane notki, musimy rozłożyć minimum po jednej na wszystkich ścianach. Im więcej ich rozłożymy, tym dłuższe będzie działanie techniki. W przypadku kiedy na jednej ścianie zabraknie notek, technika jest przerywana i przestaje działać. Po rozłożeniu notek, użytkownik składa pieczęci i impulsem aktywuje technikę, jaka to zaczyna pobierać chakrę z notek jakie to znajdują się w pomieszczeniu. Koszt techniki jest równomiernie rozkładany między wszystkie notki i tempo w jakim chakra jest pobierana jest zależne od czasu rzeczywistego, nie tego zmanipulowanego. W momencie aktywacji techniki, użytkownik wybiera w jakim stopniu zmieniany jest tam czas. Maksymalnie można przyśpieszyć lub spowolnić jego bieg sześćdziesięciokrotnie. Tym samym, minuta na zewnątrz może być sekundą w pomieszczeniu lub godziną. W przypadku chęci zmiany tego czasu, ponownie należy złożyć pieczęci do techniki i przesłać impuls chakry.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu jesteśmy w stanie wykonać technikę przy użyciu tylko jednej notki, chociaż jej limit to 10 000 chakry.
► Pokaż Spoiler | Styl walki chakrowy
Tobiken | Jumping Sword跳び剣
KlasyfikacjaBukijutsu, Styl walki
WymaganiaNinjutsu S, Kontrola Chakry 8, inny styl walki Bukijutsu rangi S
Styl walki jednoręcznym ostrzem opierający się na manipulacji czasoprzestrzenią możliwą jedynie dla najpotężniejszych mistrzów tej dziedziny. Celem tego stylu jest osiągnięcie dwóch rzeczy. Jedną z nich, jest omijanie wrogich defensyw jakie to mogłyby napotkać nasze ostrze. Drugą, ważniejszą, jest atakowanie przeciwnika z jak najmniej komfortowych dla niego pozycji kompletnie niespodziewanie, tak aby ten miał jak najmniej czasu na obronę. Tego wszystkiego użytkownik stylu dokonuje poprzez przeniesienie ataku jaki wykonuje w czasoprzestrzeni, tak aby ten znalazł się z tej strony przeciwnika, z jakiej to ten najmniej spodziewa się ataku - tym samym wyrządzając jak największe szkody. Z racji na ten aspekt, mistrzowie tego stylu uczą kolejne pokolenia jak najszybciej atakować, aby wykorzystać moment zaskoczenia jaki użycie stylu potrafi sprawić. Z racji również, na względne bezpieczeństwo jego używania, nie skupia się on na unikach ani obronie. To ostatnie jest dokonywane zwyczajnie przez dobry, kontrujący atak. Nikt nie chce walczyć przeciwko użytkownikom tego stylu z racji na to, jak jedynym sposobem na przeżycie jego natarcia jest niesamowita defensywa, nieśmiertelność lub oczy dookoła głowy.

Posiadając Tobiken na randze B użytkownik płacąc koszt Standardowy A, jest w stanie przenieść swoje cięcie w czasoprzestrzeni o 5 metrów. To dalej jednak ma ten sam kąt uderzenie i skierowane jest w tą samą stronę, to nie możemy w ten sposób wbić komuś ostrza w plecy kiedy znajdujemy się przed nim. Wizualnie, ostrze podczas cięcia wnika w purpurowy portal jaki to również otwiera się w miejscu, w które to ma być ono przeniesione. Takiego cięcia nie można pojawić w np. ścianie czy wnętrzu czyjegoś ciała. W momencie kiedy cięcie zostanie dokonane, portal szybko znika. Samo wnikanie w portal nie spowalnia w jakikolwiek sposób całego procesu, a fakt że ten pojawia się dosłownie na moment przed samym cięciem, czyni zareagowanie na taki atak niesamowicie ciężkim.
Posiadając Tobiken na randze A oraz atut Oburęczność możemy tego stylu używać bez problemu władając dwoma jednoręcznymi ostrzami nie tracąc na jego efektywności ani tempie ataków. Ataki można przenosić w tym samym momencie, jednak koszt jest wtedy odpowiednio większy.
Posiadając Tobiken na randze S użytkownik Tobiken może również zmieniać kąt oraz stronę cięcia. Tym samym, frontalne cięcie może nagle pojawić się za plecami niespodziewającymi się przeciwnika i poważnie go zranić.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu Wspieranym Chakrą użytkownik jest w stanie podążyć za tak przeniesionym cięciem opłacając koszt Standardowy S, zamiast Standardowego A. Nie pojawia się wtedy wyrwa, a zwyczajnie on sam teleportuje się razem z ostrzem w wybranej przez niego pozycji do kontynuacji swojego ataku.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
I poza tym, parę prywat chciałbym wyrzucić, aby kinda miejsce było na coś bardziej fancy i pasujące? Tylko nie do końca jestem pewien jak to wywalanie rzeczy z prywatnych by miało działać, niby wedle regulaminu jest wspominka że stają się ozwojowane, ale not sure. Może niektóre nawet kompletnie do kosza przez ich specyficzność, not sure. Zdaje się kinda na opinię pana sprawdzającego. To, co mnie ciekawi aby wyrzucić z prywatnych to:
- Nenchaku-sei no te (technika C)
- Minakami Sukēto (technika C)
- Suberaseru no te (technika C)
Ostatnio zmieniony 26 sty 2024, 11:23 przez Jelonek, łącznie zmieniany 6 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. No jak dla mnie do wywalenia te odniesienia do konkretnych poziomów siły. W zupełności wystarczy napisać o bardzo silnym prądzie wymagającym ogromnej siły by mu się przeciwstawić. W wymaganiach Suirō no Jutsu. Użycie techniki podwójny a potem standardowy na turę. Przy senninie Futonu same shit, przyspiesza i wymaga więcej siły ale bez cyferek. Ogólnodostępna

2. "chociaż bez odpowiednich technik, nie mają oni wielkiej kontroli nad własnym ciałem kiedy to jest tak unoszone. " czyli co, ala paraliż? To zdanie zdecydowanie albo jest źle zbudowane, albo nie przejdzie. Bo rozumiem brak możliwości "Lotu" będąc tak unoszonym, ale na pewno nie będzie przeszkadzało machać kończynami w celu atakowania tego co podleci. Ogólnodostępna

3. Nie czaje. Że wiatr wieje z góry w dół i mamy obrażenia? Bo to się wydaje no... nie bardzo? W sensie, jak zadawane są tu obrażenia? W sensie przyspiesza to upadek osób u góry? Nie do końca czaje jak ty widzisz żeby to działało.

4. Jak dla mnie to powinno wymagać Jikan seigyo no kami bōheki i być ogólnodostępne. Ta technika robi zbyt bardzo to samo co tamta z tym że tutaj masz pieczęci.

5. Styl S, ozwojowany

Co do technik niżej, daj znać czy ci pasuje tak:

Nenchaku-sei no te (technika C) - Prywatna -> Ogólnodostępna
Minakami Sukēto (technika C) - Prywatna -> Ogólnodostępna
Suberaseru no te (technika C) - Prywatna -> Ogólnodostępna
Ostatnio zmieniony 23 sty 2024, 0:34 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. No dobra. Niby wywaliłem te poziomy siły, tylko trochę... dziwne to takie. W sensie, no bo ta technika to jest crowd control. Przy nich jestem prawie pewien, że no jednak dajemy te cyferki. Tak w 90% tych technik na forko, jak chociażby to Suiro no Jutsu jakie jest w wymaganiach. Nawet tam jest ta cyferka. Także no... jak pan mówi że bez nich to okej, ale kinda zdają mi się dość potrzebne akurat w kwestii technik co są CC.

2. Znaczy, tu głównie mi chodzi o to że jak masz silny nurt powietrza od dołu, no to nawet machanie wtedy jest trudniejsze. Wie pan, jak są te takie atrakcje, gdzie wiatr wieje od dołu i unosi to pana, i pan sobie lata jakby w takiej komorze. To niby można się tam poruszać, ale drobny ruch i sprawia że jakieś fikołki zaczynasz odwalać, bo rozłożenie ciężaru jest inne etc. Także no, możesz się poruszać, to nie jest tak kompletny stun, ale jest to cholernie ciężkie jak się na tym nie znasz, albo nie masz odpowiedniego "refleksu". Przeredagowałem trochę żeby było może jaśniejsze?

3. No... kinda tak? W sensie wiesz, wiatr z góry po prostu wieje z takim impetem, że czujesz jakby pociąg w ciebie przywalił kinda. I no jak ktoś jest wyżej, to dodatkowo przyśpiesz ich upadek więc obrażenia są większe. Lekko przeredagowałem może?

4. Poprawione więc, z czego nie mam techniki to nie wiem czy możemy je wrzucić? Ale też jest niby ogólnodostępne. Pan zrobi co pan uważa

5. Poprawione

I tamte techniczki na ogólnodostępne mi pasują, pewno.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Było. A nie powinno. Czasami te cyferki mają sens. Czasami - nie mają. Tak długo jak coś da się zobrazować bez problemu słowami, nie ma potrzeby używania cyferek. Kiedy jest to bardzo ciężkie, można się nimi wspomóc. Na przykład przy takiej sile woli czy kontroli chakry cyferki to spora pomoc - bo często ciężko się odnieść do tych statystyk za pomocą tylko słów. W przypadku tej techniki wystarczy stwierdzenie że to są bardzo silne prądy powietrzne wymagające ogromu siły by się uwolnić. Nie ma tutaj potrzeby do tego, by używać cyfr.

Akcept.

2. Uh czaje że to ranga A, ale obniżyłbym ten refleks na poziom 7, możesz mnie przekonać do 8. Na pewno nie 9. To wbrew pozorom nie jest takie cieżkie i ludzie normalnie, są w stanie coś takiego opanować więc ludzki poziom refleksu powinien wystarczyć. O i widzisz, w tej technice cyferki mają już sens bo koordynacja ruchowa i panowanie nad ruchami to coś co ciężko postopniować i odpowiednio odnieść słowami tak, by MG nagle nie stwierdził że ziomek z Refleksem 3 po pewnym czasie dał radę.

3. Daaalej mam wątpliwości. W sensie ok, już nieco lepiej rozumiem co chcesz przez to osiągnąć, ale nie wiem co do tych obrażeń. To jest teoretyczny insta kill na każdym kto ma niską wytrzymałość? Doszło by do złamania karku, bo stojąc na ziemi, wiatr uderzy w twoją głowę. Jeśli uderza w twoją głowę tak jak by to zrobił pociag to... nie sądzę by to przeżył ktoś bez wytrzymki na bardzo wysokim poziomie? No i jest kwestia tego że nie bardzo jest jak się przed tym bronić. A o AoE stunie nie wspomnę(Cyfry do wywalenia). Zdecydowanie co bym tutaj osłabił i przeredagował to ten damaż. Zamiast tego lepiej by pasowało że masy powietrza przygniatają postać do ziemi i dopiero gdy jest przygnieciona, napierając na nią zaczynają wywierać zadającą ból presję która z czasem może uszkodzić mięśnie i kości. A opieranie się jej, wiadomo, męczy. To i tak będzie dużo robiło a nie będzie takie... takie. Możesz też jakoś inaczej to ugryźć, ale no w chwili obecnej to jest zwyczajnie zbyt mocne?

4. Ogólnodostępne, więc w sumie można. Akcept.

5. Akcept

Prywaty bedo przeniesione, akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

2. W sumie, może być nawet ta 7. Nie ma specjalnie większego argumentu, żeby to było 8 jakby więc no.
► Pokaż Spoiler | Technika 2 (ogólnodostępna)
Fūton: Jōshō Kiryū | Wind Release: Updraft風遁・上昇気流
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Małpa → Wąż → Smok → Wąż → Szczur → Zając → Szczur → Dzik → Tygrys → Szczur → Koń → Wąż → Małpa → Dzik
KosztPodwójny za użycie + Standardowy za turę od drugiej tury
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Prosta technika Futonu polegająca na wzniesieniu wszystkich wokół nas w powietrze. Po złożeniu pieczęci, w promieniu 20 metrów skupiana jest chakra wiatru jaka to następnie wybucha w górę, unosząc ze sobą wszystkich co są w zasięgu na wysokość 40 metrów. Nie jest to powolne unoszenie, a stosunkowo nagły wybuch co może zdezorientować te mniej spostrzegawcze osoby. Sam w sobie jednak żadnych obrażeń nie zadaje. Oczywiście, nienaturalnie cięższe przedmioty czy osoby mogą zostać uniesione na mniejszą wysokość, lub nawet wcale.

Tak wytworzony nurt powietrzny można utrzymać po wybuchu opłacając odpowiedni koszt. Dzięki temu osobą tak uniesionym nie grozi upadek, chociaż bez odpowiednich technik, nie mają oni wielkiej kontroli nad własnym ciałem kiedy to jest tak unoszone. Mogą dalej nim poruszać ale nieprzemyślane poruszanie się jest w stanie sprawić, że osoby takie zaczną nagle robić np. fikołki w powietrzu przez to jak nacisk wiatru się na ich ciele rozłoży. Przyjmuje się, że Refleks na poziomie 7 pozwala na swobodne manewrowanie w tej technice będąc unoszonym przez nurt, jednak dalej nie jest to poziom manewrowania jaki to normalnie byliby w stanie osiągnąć na ziemi i jest zwyczajnie wolniejsze.

Posiadając Sennina Fūtonu użytkownik może decydować na kogo nurt wpływa, a na kogo nie.
Posiadając Specjalizację w Fūtonie wysokość na jaką unoszone są przeciętnie ważące osoby wynosi 80 metrów.
3. Yyyh, tylko tu u mnie jest ten problem, że kinda zależy mi na insta demejdżu a nie turowym DoT, a pana sugestia trochę brzmi jak ten DoT. Dorzuciłem, że no jest to kinda bardziej widzialne i wyjebałem Sennina, na zasadzie wciągnąłem w wymagania i no już nie ma tej opcji stunowania. Lekko zmniejszyłem też zasięg, no bo to też zawsze coś. Co do tego insta killa na osobach z małą wytrzymałością... kurde no, to technika S jakby. Zmieniłem trochu opis obrażeń though, to może teraz bardziej by pan to widział? Ewentualnie dodać temu zwój jak to jest w np. Kirinie czy meteorycie S z Dotonu?
► Pokaż Spoiler | Technika 3 (ogólnodostępna?)
Fūton: Kakō Kiryū | Wind Release: Downdraft風遁・下降気流
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Dzik → Smok → Pies → Szczur → Smok → Małpa → Zając → Pies → Szczur → Tygrys → Małpa → Szczur → Wąż → Zając → Smok → Wąż → Ptak → Dzik → Wół
KosztPodwójny
Zasięg15 metrów
WymaganiaFūton: Jōshō Kiryū, Sennin Fūton
Technika stworzona jako uzupełnienie do Fūton: Jōshō Kiryū. Tym razem jednak, po złożeniu pieczęci użytkownik zbiera chakrę Wiatru wysoko w powietrzu (około 200 metrów nad jego pozycją) w promieniu 15 metrów od niego. Jest to dość widoczny proces i każdy kto uniesie głowę jest w stanie zobaczyć jak wiatry na niebie się zbierają i kumulują. Tak zebrana chakra następnie eksploduje i zmienia się w silny nurt skierowany w dół, przygniatający z impetem osoby wokół użytkownik do podłoża. Sam nurt jest też bardzo szybki, przez co uniknięcie go jest bardzo problematyczne i w momencie znajdowania się w zasięgu techniki jedynie najszybsze osoby będą w stanie z jej zasięgu uciec. W przeciwieństwie do poprzedniczki jednak, ten nurt już zadaje obrażenia zależne od wysokości z jakiej przeciwnicy zostali trafieni. Siła nurtu jest na tyle duża, że osoby wokół czują jakby uderzyło w nich rozpędzone auto co może poważnie połamać co mniej wytrzymałe osoby. Im ktoś wyżej, tym większe szkody taka wywołuje np. jeżeli przeciwnik znajdował się na wysokości około 40 metrów, poczuje jakby uderzył w niego wręcz rozpędzony pociąg jaki może go bardzo poważnie połamać. Ostateczną decyzję w kwestii obrażeń rzecz jasna ma MG.

Posiadając Specjalizację w Fūtonie koszt techniki spada do Standardowego.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

2. Akcept

3. Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”