• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Uchiha Hikari

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Dzień dobry! Przychodzę z techniczkami dla Uchiha \o/ Trochę kinda, nie jest takie pewne co tam wrzucać więc część z nich eksperymentalna i no, nie zdziwię się jakby kompletnie nie miały prawa bytu bo nie są do końca technikami... ale we will see!
► Pokaż Spoiler | Techniczka 1 (ogólnodostępna)
Mirai: Dōki | Future: Synchronize未来・同期
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 5 pieczęciom.
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan, zdolność przewidywania ruchów Sharingana
Technika skupiająca się na wykorzystaniu zdolności przewidywania ruchów Sharingana do jak najlepszego dopasowania się podczas walki do towarzyszy. Tak jak bazowo Sharingan bardzo w tym pomaga, tak przez skupienie większej ilości chakry w oczach użytkownik wzmacnia ten proces. Jest on w stanie idealnie przewidywać ruchy nawet większej ilości osób wokół niego krótkim spojrzeniem, idealnie się dopasowując do całego pola bitwy na jakim to się znajduje. Niezwykle trudnym jest wpadnięcie wtedy w jakiś atak sojusznika z racji że może bez problemu przewidzieć jego trajektorię, a także niesamowicie łatwo mu się do niego dopasować aby przeciwnik miał jak największe problemy z powstrzymaniem wspólnego natarcia. W milisekundach jest w stanie zareagować, aby unik był dla przeciwnika jak najtrudniejszy. Zdolność również bardzo dobrze działa w przypadku walki przeciwko większej ilości przeciwników, z racji na bardziej dokładne przewidywanie ruchów każdego z nich i potencjalne zmuszenie ich do wpadania na siebie. To jak efektywne działa użytkownik podczas używania tej techniki zależy mocno od jego już bazowych, naturalnych predyspozycji do takiej współpracy jak i samego poziomu ruchów jakie może przewidywać zależnej od poziomu rozwoju jego Sharingana.

Posiadając Sennina Sharingana i Kontrolę Chakry na poziomie 10 użytkownik również wie jak idealnie komponować techniki, tak aby jak najbardziej wzmocnić swoje lub te sojusznika. Nawet takie naturalne połączenia jak technika ognia z techniką wiatru stają się silniejsze przez to, że ten wie jak idealnie je połączyć aby w żaden sposób siebie nie osłabiały. Przyjmuje się, że przeważnie siła tak połączonych technik jest o rangę wyższa niż by wynikało to z naturalnego połączenia.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan koszt spada do Połowicznego na turę.
► Pokaż Spoiler | Techniczka 2 (ogólnodostępna)
Shinjitsu | Truth真実
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 20 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan
Prosta technika Sharingana polegająca w głównej mierze na dwóch rzeczach. Pierwszą z nich jest wykrywanie Genjutsu. Zwyczajnie, podczas utrzymywania tej techniki, użytkownik Sharingana jest w stanie rozpoznać kto znajduje się w Genjutsu. Zwyczajnie bez problemu widzi on jego zaburzoną chakrę. Drugim aspektem jest zdolność wykrywania kłamstw. Zwyczajnie obserwując swojego rozmówcę, jest on w stanie wykryć zaburzenia chakry w momencie kiedy to ten jakoś zacznie kłamać. To jak dobry jest w tym wykrywaniu kłamstw zależy od poziomu jego dziedziny Sharingana, gdzie na randze S jest prawie niemożliwe okłamanie użytkownika jeżeli cel nie jest mistrzem w kłamstwie. Użytkownik przy pomocy tej techniki jest w stanie również sprawdzić czy sam wpadł w Genjutsu, jednak musi wtedy widzieć całe swoje ciało, a sama iluzja nie może pokazywać fałszywego układu chakry.

Posiadając Sennina Sharingana użytkownik jest w stanie rozpoznać jakiej rangi jej Genjutsu w jakie to wpadła inna osoba, a jeżeli sam zna to Genjutsu, to będzie w stanie również rozpoznać że to ono konkretnie zostało rzucone.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan koszt używania tej techniki spada do Połowicznego na turę.
► Pokaż Spoiler | Techniczka 3 (ogólnodostępna)
Ryōkai: Bubun Bunseki | Copy: Partial Analysis了解・部分分析
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 12 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan, zdolność kopiowania technik Sharingana, Specjalizacja w Sharingan
Technika opierająca się na zdolności kopiowania technik Sharingana i skupiająca się na samej analizie technik, czy zdolności naszych przeciwników. Nie wszystko jest się w stanie skopiować, jednak nie zatrzymuje to oczów użytkownika przed głębszą analizą takich technik, nawet kiedy to ich wykonanie jest niemożliwe. Kumulując chakrę i przelewając odpowiedni koszt chakry, użytkownik jest w stanie zwyczajnie analizować dogłębnie techniki jakie to inne osoby w zasięgu jego wzroku używają. Tak jak niekoniecznie się ich nauczą, tak bez problemu użytkownik jest w stanie wykryć "słabości" technik jakim to się przygląda i odkryć całą mechanikę ich działania jeżeli ma wystarczająco czasu.

Jeżeli ktoś tworzy barierę jaką łatwiej zniszczyć atakiem punktowym, będzie w stanie to wykryć. Jeżeli ktoś używa aury chakry jaka wzmacnia jego statystyki, będzie w stanie wykryć jak bardzo jakie wzmacnia. Jeżeli ktoś techniką zapewni sobie nieśmiertelność, również będzie w stanie wykryć na jakich zasadach ona działa. Również jest w stanie w ten sposób analizować pieczęci Fuinjutsu. Techniki rangi A analizowane są przez jeden post, a techniki rangi S w 2 posty. Techniki niższych rang zależą od ich skomplikowania i może to być natychmiastowe, lub zająć nawet cały post. W przypadku wspomagań zawsze jest tura więcej potrzebna do analizy techniki. Jeżeli cel ma na sobie kilka technik, użytkownik analizuje je wszystkie i wynik analizy uzyskuje dopiero po ich przeanalizowaniu. Przerwanie w trakcie tej analizy może jednak dać dalej jakieś częściowe informacje, o czym decyduje MG.

Posiadając Sennina Sharingana jesteśmy w stanie bez problemu rozdzielić efekty na ciele analizowanej osoby na poszczególne techniki, przez co duża ilość technik aktywnych nie sprawia nam już problemu w analizie i nie spowalnia jej. Użytkownik jest w stanie skupić się tylko na jednej technice i dostać wynik analizuje już po przeanalizowaniu jej, nie musząc czekać aż przeanalizuje wszystkie techniki u badanej osoby.
► Pokaż Spoiler | Techniczka 4 (ogólnodostępna)
Genjutsu: Nige no Me | Illusion Technique: Escape Eye幻術・逃げの目
KlasyfikacjaSharingan, Anty-Genjutsu
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 15 pieczęciom
KosztStandardowy + koszt niszczonego Genjutsu
Zasięg10 metrów
WymaganiaAktywny Sharingan, Genjutsu: Sharingan, Genjutsu A
Mistrzowska technika użytkowników Sharingana polegająca na ucieczce z Genjutsu w jakim to się specjalizują. Kumulując chakrę i przelewając odpowiedni koszt chakry, użytkownik zwyczajnie niszczy Genjutsu nawet rangi S w jakie to wpadła osoba oddalona od niego o maksymalnie 10 metrów. Wystarczy na nich spojrzeć i nie wymagany jest żaden kontakt fizyczny, ani nawet kontakt wzrokowy z ich strony. W ten sam sposób jest w stanie sam wyjść z nawet najpotężniejszych Genjutsu bez żadnych problemów.

Posiadając Sennina Sharingana można uruchomić technikę wcześniej. Kumulując chakrę i płacąc koszt Połowiczny A na turę, użytkownik aktywuje tą technikę w trybie gotowości. Następnie, w momencie kiedy trafi w niego Genjutsu, technika natychmiast pobiera od niego koszt Standardowy S + koszt Genjutsu w jakie ten miał wpaść i je anuluje, tak długo jak używając tej techniki byłby w stanie się z niego wyrwać po zostaniu wrzuconym w Genjutsu. W tym wariancie tej techniki można wykonać jedynie na sobie.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan używając techniki, użytkownik jest w stanie nawet pozbyć się większej ilości Genjutsu na sobie nałożonych, jeżeli jest ich więcej niż jedno. MG ocenia ile konkretnie zdało się zdjąć zależnie od ich siły, jednak przyjmuje się że zawsze zdejmie chociaż dwa Genjutsu rangi S.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
► Pokaż Spoiler | Techniczka 5 (ozwojowana/ogólnodostępna?)
Ryōkai: Kanpekina Kagami | Copy: Perfect Mirror了解・完璧な鏡
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 10 pieczęciom
KosztPołowiczny S na turę + koszt kopiowanej techniki
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan, zdolność kopiowania technik Sharingana, Sennin Sharingana
Technika bazująca na zdolności kopiowania technik Sharingana jakiej celem jest natychmiastowe posłanie w stronę przeciwnika techniki, jakiej to on sam zamierza użyć. Po skumulowaniu chakry w oczach, łezki w nich zaczynają się szybciej kręcić co sugeruje aktywację tej zdolności. Utrzymywanie jej kosztuje koszt Połowiczny S na turę. Podczas jej działania, w momencie kiedy przeciwnik znajduje się w zasięgu wzrok i widzimy jak ten szykuje się do użycia techniki - jesteśmy w stanie natychmiast zacząć wykonywać tę samą technikę niczym jego lustrzane odbicie. Użytkownik normalnie płaci za nią tyle chakry, ile to zapłaciłby samemu ją wykonując. Najczęściej skutkuje to wzajemną eliminacją technik, chociaż w przypadku kiedy jedna ze stron posiada jakieś wzmocnienia do nich, remis ten nie jest gwarantowany. Użytkownik może również zmienić kierunek wykonywania techniki, przez co w przypadku kopiowania jej z sojusznika, może wystrzelić ją w kierunku wrogów potencjalnie łącząc oba ataki.

Zdolność ta jest w stanie skopiować nawet techniki żywiołowe czy sztuki klanowe do jakich nie mamy dostępu. Jest również w stanie skopiować techniki wszelakiego rodzaju, niezależnie czy są ofensywne, defensywne czy jeszcze inne. Te są jednak jedynie kopiowane na to jedno użycie i jeżeli użytkownik nie spełnia wymogów, nie jest w stanie ich się nauczyć. Jedynym wyjątkiem od kopiowania technik są techniki Fuinjutsu lub bardzo specyficzne techniki, co ostatecznie ocenia MG. Zdolność ta ma też szereg innych ograniczeń. Jednym z nich jest fakt, że w przypadku odbijania technik wymagających utrzymania turowego - jesteśmy w stanie je utrzymać tylko przez turę. Również nie "odbijemy" w ten sposób technik wspomagających, jakie są zwyczajnie zbyt skomplikowane dla tego zabiegu. W przypadku technik wymagających pieczęci, potrzebne jest również dojrzenie wszystkich składanych pieczęci przez naszego przeciwnika. Pominięcie nawet jednej z powodu np. że przeciwnik zniknął nam z wzroku czyni skopiowanie wykonywanej przez niego techniki niewykonalnym.

Posiadając Specjalizacje w Sharingan oraz Refleks i Szybkość na poziomie 8 użytkownik jest w stanie przewidzieć lekko w przyszłość i wykonać technikę szybciej od osoby, od jaką to ją kopiuje. Zwyczajnie, jest o ten czas składania jednej pieczęci szybszy przez co to on pierwszy ją wykona.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
Ostatnio zmieniony 26 lut 2024, 13:24 przez Jelonek, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1.
- Posiadając zdolność kopiowania technik i Sennina Sharingana -> Posiadając KC10 i Sennina Sharingana
- Posiadając Specjalizacje w Sharingan koszt spada do Standardowego C na turę. -> Posiadając Specjalizacje w Sharingan koszt spada do Połowicznego na turę.

2.
- Dodaj że u siebie pod warunkiem że widzisz całe swoje ciało + no iluzja nie może ci pokazywać fałszywego układu chakry, by ta technika zadziałała na samym sobie
- Półprawdy nie. Półprawda to nie kłamstwo.
- Ranga B
- No ja bym dał tutaj mimo wszystko z 7 pieczęci, a nie kumulację. Kumulacje to sobie możesz zamiast mniejszego kosztu wrzucić na specce

3.
- Kumulacja 7 -> 12
- Wymaga Specjalizacji w Sharinganie
- Technikę rangi A analizujesz post, rangi S 2 posty, niższych rang od chwili do postu zależnie od rangi i skomplikowania. Wspomagania to zawsze +1 post. Jeśli cel ma na sobie kilka technik to analizujesz wszystkie i "Wyniki" analizy uzyskasz dopiero jak będziesz się skupiał pełną liczbę postów zależną od tych jakie techniki tam wpadły. Na Senninie możesz się skupić na jednej i dostawać wyniki takiej analizy po każdej tak przeanalizowanej technice. Przerwanie w trakcie analizowania techniki może dać ci jakieś info, zależy od MG co się tam dowiesz z takiego niepełnego analizowania.
- Tho ^ nie wiem czy to jest ok. Ale generalnie tak powinniśmy to opisać, żeby nie było pytań. Możemy się pobawić tymi cyferkami czy nawet bardziej mechaniką tego.

4.
- Koszt techniki to standardowy + koszt niszczonego Genjutsu
- Nie naprawisz szkód wyrządzonych Genjutsu
- Sennin spoko tylko koszt niszczenia do poprawy
- W wymaganiach Genjutsu A
- Ozwojowana

5.
- Posiadając Specjalizacje w Sharingan -> Posiadając Specjalizacje w Sharingan, Refleks 8, Szybkość 8
- Nie skopiujesz Technik żywiołowych jeśli nie masz żywiołu, technik Kekkei Genkai i technik Kekkei Tota.
- Koszt -> Połowiczny S na turę + kopiowanej techniki
- W wymaganiach dodać Sennina Sharingana
- Ogólnodostępna raczej IMO
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Dodane
2. A co pan powie, na 10 pieczęci kumulacji zamiast 7 pieczęci składanych? Lub coś w tą stronę? Mimo wszystko nie chciałby zbytnio tej technice dawać pieczęci, aby potem nie mieć potencjalnych problemów z jej odpaleniem jak to będę taką prawdomówność kogoś sprawdzał :/
3. Poprawione wszystko chyba, tylko ta kwestia Specki. Nooo, wiemy że jej nie mam to mnie to kinda lekko boli... czy dałoby radę może po prostu ją ozwojować? No jak nie da rady to poprawiem, ale noo :c
4. Koszta poprawiłem, wymóg Genjutsu dorzuciłem, zwoje też dorzuciłem... ale mam wrażenie że jest lekko słaba jak chodzi o antygenjutsu S ozwojowane? W sensie, no jak wyrzuci się to naprawianie szkód to będzie po prostu technika "wychodzę z Genjutsu" i tyle co jest trochu nudnawe. Co pan sądzi, aby mogło naprawiać szkody jeżeli ktoś w Genjutsu znajdował się tylko 1 post? Czy ni da rady? Jak nie da, no to nie da, trudno
5. Wszystko poprawione, tylko ta kwestia technik żywiołowych. Nooo... tbh chciałby o nią trochę powalczyć jednak. Tylko trochę, nie przesadnie, ale jednak. Głównie dlatego, że mamy technikę w takim Suitonie, czyli to wodne lustro jakie to no jest w stanie odbijać techniki Kekken Genkai i żywiołowe. Trochę nie ma sensu żeby woda to mogła, ale chakra i te sprawy. Nie mniej jak Suiton A może to imo Sharek S potencjalnie mógłby to zrobić trochę lepiej? Też głównie z tego aspektu chciałem to jako ozwojowaną, bez tego to trochę słabawo by wypadało i chyba nawet rangę można by znerfić. Co by pan powiedział, jakbyśmy ograniczyli do nieznanych żywiołów i Kekkei Genkai tylko żywiołowych, bez tych fancy KG jak Kaguye i bez Kekkei Tota?
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Akcept

2. 20 kumulacji i się dogadamy

3. Podbij do S, w wymogach daj Sennina i zostaw ozowojowane to się dogadamy na taką alternatywę zamiast tej specki.

4. Nie jest zbyt słabe jak na antygenjutsu, akurat w tym przypadku raczej mnie nie przekonasz sorry.

5. Tu z kolei przekonaned, akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

2. Dane 20 kumulacji
3. No to niech będzie Specka, trochę się nie kalkuluje inaczej po prostu
4. No dobrzem, to zmienione
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

2. Akcept
3. Akcept
4. Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Hello! Grzecznie wrzucam tylko jedną techniczkę tym razem!... A w sumie to trzema, bo jednak no, trochę te jedna techniczka czekała.
► Pokaż Spoiler | Technika 1 (ogólnodostępne/ozwojowane)
Eizoku Kanryō Henge no Jutsu | Permanent Complete Transformation Technique永続完了変化の術
KlasyfikacjaFūinjutsu, Ninjutsu, Technika transformacji
PieczęcieTygrys → Koń → Ptak → Pies → Baran → Małpa → Tygrys → Małpa → Pies → Małpa → Tygrys → Baran → Dzik → Ptak → Dzik → Pies → Koń → Zając → Tygrys → Wąż → Smok → Wąż → Zając → Wąż → Wół → Małpa → Smok → Dzik → Ptak → Dzik → Wół → Koń → Zając → Ptak → Pies → Szczur → Wół → Smok → Pies → Szczur → Małpa → Wąż → Wół → Zając → Pies → Tygrys → Smok → Małpa → Zając → Małpa
KosztPodwójny + 1/3 maksymalnej chakry użytkownika
ZasięgNa siebie
WymaganiaTechnika Kanryō Henge no Jutsu, Sennin Fūinjutsu, Sennin Ninjutsu
DodatkoweNałożenie techniki kosztuje 15 PD z puli użytkownika
Technika będąca rozwinięciem Kanryō Henge no Jutsu i utrwalająca bardziej jego działanie. Zastosowanie ma identyczne do swojej matczynej techniki - zmianę wyglądu użytkownika w kompletnie inną osobę. Im lepiej znamy cel, w jaki chcemy się zamienić, tym bardziej dokładna transformacja. Im lepsza i dokładniejsza wizualizacja, tym łatwiej zmylić przeciwnika. Modyfikacji podlega również głos, a obrażenia nie rozpraszają tej transformacji co czyni ją znacznie odporniejszą na różne weryfikacje. Transformacja dalej musi być jednak ograniczona do ludzkiej formy i maksymalnie może stać się o metr wyższym czy niższym. Dalej jest na tyle zaawansowana, że można zmienić się w przeciwną płeć i nowe narządy dalej będą realnie funkcjonować. Nawet zdolności takie jak Dōjutsu czy sensor nie są w stanie przejrzeć tej transformacji. Nie znika ona nawet jak śpimy oraz nie naprawia doznanych uszkodzeń ciała. Jeśli stracimy rękę, przemieniona postać nie będzie miała ręki i tym podobne. Nie wytworzymy też dodatkowych części ciała, jak np. ręka, jeśli oryginalna forma takowej nie posiadała. Rozwinięcie jakim jest Eizoku Kanryō Henge no Jutsu ma na celu wyeliminowanie zwyczajnie wady matczynej techniki jaką jest rozproszenie techniki przez zejście poziomem chakry poniżej 1/3 maksymalnej chakry użytkownika.

Użytkownik składając pieczęci, przelewając chakrę oraz przykładając dłoń do swojego ciała - tworzy w danym miejscu pieczęć wyglądem przypominającą "完". We wspomnianej pieczęci umieszczana jest 1/3 maksymalnej chakry użytkownika jakiej przeznaczeniem jest wyłącznie podtrzymywanie tej przemiany i nie można jej wykorzystać do niczego innego. Minusem również jest fakt, że w takiej pieczęci może być zapisany tylko jeden wygląd, co czyni ją znacznie mniej uniwersalną. Zmiana tego zapisanego wyglądu wymaga ponownego nałożenia pieczęci i uiszczenia odpowiednich kosztów (również kosztu PD). Tak zapisany wygląd aktualizuje się do ostatniego stanu w jakim był użytkownik podczas tej przemiany dzięki czemu np. skrócenie włosów po przemianie sprawi, że po ponownej późniejszej przemianie te dalej będą krótsze.

Aby dokonać przemiany po nałożeniu pieczęci wystarczy impuls chakry do niej, co pozwala nam na swobodną zmianę form. Zniszczenie pieczęci anuluje transformację jeżeli ta aktualnie trwa i poza cofnięciem jej z własnej woli użytkownika, jest to jedyny sposób jej anulowania. Osoby zaznajomione z techniką również bez problemu ją wykryją po zobaczeniu pieczęci, przez co sugerowane jest jej ukrywanie.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możemy mieć zapisane 3 wyglądy.
► Pokaż Spoiler | Techniczka 2 (ogólnodostępna, MS)
Zenshikai | All Seeing Eye全視界
KlasyfikacjaSharingan, Technika czasoprzestrzenna, Technika sensoryczna
PieczęcieZając → Ptak → Zając → Wół → Ptak → Smok → Baran → Pies → Tygrys → Szczur → Zając → Wół → Małpa → Tygrys → Baran → Wół → Baran → Małpa → Pies → Smok → Pies → Tygrys → Wół → Szczur → Zając → Szczur → Wół → Zając → Smok → Zając → Tygrys → Koń → Wół → Dzik → Małpa → Wół → Smok → Ptak → Małpa → Pies
KosztPotrójny
ZasięgNieograniczony
WymaganiaAktywny Mangekyō Sharingan
Specyficzna technika jaka ma zastosowanie praktycznie jedynie w poszukiwaniu osób jakich konkretnej lokalizacji nie znamy. Po złożeniu pieczęci, jedno z oczu użytkownika zmienia swój kolor na błękitny, a wzór Mangekyo zanika i zamiast niego pojawiają się w oku chmury, sprawiające że ktokolwiek akurat patrzy teraz w te oko może dostać wrażenie jakby obserwował bezkresne niebo.

Po wykonaniu techniki użytkownik jest w stanie "przeglądać" cały świat w teraźniejszości niezależnie od tego gdzie się teraz znajduje. Bazowo sposób tego przeglądania jest niczym jakaś satelita, czy zwyczajnie z lotu ptaka, aczkolwiek użytkownik ma możliwość dowolnej manipulacji nad sposobem w jakim to obserwuje konkretny fragment świata. Może nawet bardziej immersyjnie oglądać np. miasto ustawiając swój obraz tak jakby to po prostu był jakąś osobą aktualnie poruszająca się po mieścinie. Szybkość przemieszczania się takiej wizji zależy kompletnie od użytkownika. Chcąc dojrzeć więcej detali o danej lokacji raczej spowolni swoje poruszanie się lub kompletnie się zatrzyma, natomiast chcąc sprawdzić co znajduje się po drugiej stronie planety - jest tam w stanie przenieść swoją wizję w parę sekund. Nie ma też problemów w przechodzeniu przez budowle swoją wizją. Unikatowym aspektem takiej wizji jest fakt, że również jesteśmy w stanie słyszeć rozmowy oraz co się dzieje kiedy tylko tego zapragniemy. Skupiając się na konkretnym punkcie w naszej wizji, użytkownik zaczyna słyszeć rzeczy jakby po prostu stał w tym konkretnym miejscu. Dodatkowo też, normalnie na taką wizję nakładają się zdolności Mangekyō Sharingana przez co jesteśmy w stanie widzieć chociażby chakrę innych osób czy prześwietlać niezbyt grube ściany. Nie można wykonywać jednak żadnych technik wzrokowych w ten sposób. Samo przeglądanie świata działa do momentu kiedy to sam użytkownik nie przerwie techniki.

Jest to jedynie połowa zdolności, jakiej to celem mimo wszystko jest odnalezienie konkretnego celu. Skupiając na nim swoje myśli podczas takiego przeglądania świata, wyczuwamy w którym kierunku świata on się znajduje. To jak dobre to wyczuwanie jest zależne od tego ile wiemy o danej osobie. W przypadku znania samego imienia kierunek jest ten bardzo generalny i maksymalnie wskaże nam on kraj w jakim ta osoba aktualnie się znajduje. W momencie jednak, kiedy dodatkowo znamy zdolności takiej osoby ta już może wskazać nam nawet konkretne miasto w innym kraju. Jeżeli wiemy, że ta osoba podróżuje z innymi towarzyszami, a posiadamy również o nich informacje? Wyczuwanie to staje się jeszcze lepsze, zdolne wskazać dzielnicę w jakiej taki jegomość się znajduje. Natomiast w przypadku kiedy wiemy praktycznie wszystko o danej osobie, lub znamy jej sygnaturę chakry, jesteśmy w stanie wyczuć konkretne miejsce gdzie ta się znajduje oraz jak do niego dotrzeć. Tyczy się to nie tylko ludzi, ale też takich istot jak np. Bijū czy zwierzęta paktowe. Ostateczną decyzję w tym wszystkim ma sam MG prowadzący dany wątek.

Sporą słabością techniki jest jednak fakt, że podczas jej wykonywania i przeglądania świata użytkownik nie może się poruszać, oraz sam nie wie co się wokół niego. Nie docierają do niego ani dźwięki z miejsca gdzie aktualnie przebywa, ani zapachy, ani żadna wizja - co czyni technikę dość niebezpieczną jeżeli nie jesteśmy pewni środowiska w jakim się znajdujemy lub nie mamy nikogo do ochrony nas kiedy to zajdzie taka potrzeba. Jedyne co jest w stanie poczuć to moment kiedy ktoś go dotknie i np. nim potrząśnie.

Posiadając atut Sensora użytkownik jest w stanie normalnie badać otoczenie również przy pomocy samego sensora, jednak nie jest w stanie wykonywać dodatkowo technik sensorycznych jeżeli te wymagają składania pieczęci. Możemy również w ten sposób zapamiętać sygnaturę chakry innych osób, aby następnie łatwiej je namierzać.
Posiadając zdolność przenoszenia się do innych wymiarów swoim wzrokiem jesteśmy w stanie przeniknąć nawet do innego wymiaru, jeżeli nasz cel w nim się znajduje. W żaden sposób jednak technika nie informuje nas jak do takiego wymiaru się dostać, chociaż zależnie od zdolności przenoszenia się do innych wymiarów - możemy to potem osiągnąć oddzielną techniką.
Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Sharingan użytkownik jest w stanie przy pomocy tej techniki nawet omijać bariery sensoryczne czy czasoprzestrzenne, jakie normalnie nie pozwalałyby na zlokalizowanie takiej osoby. Tyczy się to również technik bezpośrednio nałożonych na cel np. pieczęci jakie ukrywałyby chakrę celu.
Korzystanie z Zenshikai jest wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 5% wzroku.
► Pokaż Spoiler | Techniczka 3 (ogólnodostępna, MS)
Nisegami no Sōzō | Creation of False Gods偽神の創造
KlasyfikacjaSharingan, Technika klonująca
PieczęcieSmok → Małpa → Dzik → Koń → Zając → Baran → Wół → Pies → Tygrys → Koń → Małpa → Pies → Koń → Dzik → Baran → Dzik → Wąż → Ptak → Szczur → Wąż
KosztStandardowy na turę za twór
Zasięg5 metrów
WymaganiaAktywny Mangekyō Sharingan
Specyficzna technika mająca na celu tworzenie kopii znanych użytkownikowi unikatów jakie to zachowuję w 100% swoje właściwości. Po złożeniu pieczęci oraz przelaniu chakry, użytkownik wytwarza idealną kopię unikatu jakiego to zdolności da. Nie jest to jednak broń wytworzona na stałe i rozpada się w czystą chakrę po tym jak użytkownik przestanie opłacać za ten unikat koszta. Może również taki unikat pojawić się w odległości 5 metrów od użytkownika, aczkolwiek po jego początkowym stworzeniu nie ma ograniczeń co do dystansu między nimi. Nie można jednak stworzyć dwóch kopii jednocześnie tego samego unikatu.

Ważnym aspektem mocno wpływającym na tą zdolność jest jednak znajomość tego unikatu. Nie ma najmniejszych problemów jeżeli jest to unikat jaki sami posiadamy lub jakiego to zdolności perfekcyjnie znamy. Kopia wtedy jest idealna i jedynie mistrzowie Shokunin-waza byliby w stanie te dwa unikaty rozróżnić. Sprawa inaczej wygląda jednak w momencie kiedy to nie znamy unikatu idealnie. Wtedy kopia jest brakująca i posiada w sobie jedynie te właściwości, jakie to faktycznie są nam znane. Zależnie od unikatu, może to kompletnie go zniszczyć przy próbie użycia przez brak kluczowych dla niego zdolności, lub po prostu stworzyć słabszą wersję takiego unikatu. Za kluczową zdolność nie jest uznawana jednak sama wytrzymałość unikatu i brak jej znajomości tworzy po prostu unikat o takiej wytrzymałości jaką miałby identyczny, standardowy przedmiot. Tyczy się to zarówno unikatów fabularnych jak i tych wytwarzanych przez graczy. Można również w ten sposób kopiować nietypowe przedmioty.

Dodatkowo, aby móc skopiować unikat trzeba go "zapamiętać" w ramach tej techniki. Jest to jednorazowy koszt 8 PD za pojedynczy unikat i wymagany jest nawet, kiedy nie znamy pełni zdolności unikatu. W momencie ich lepszego poznania jednak nie potrzebna jest kolejna dodatkowo opłata. Opłata ta nie jest potrzebna w przypadku nietypowych przedmiotów.

Specjalne: tak wytwarzane unikaty można również zaaplikować do Susanoo. Są one wtedy odpowiednio większe dla rozmiaru samego Susanoo oraz wyglądają jakby były stworzone z czystej energii tego samego koloru co eteryczny szkielet użytkownika.

Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Sharingan zmniejsza koszty utrzymania techniki do Połowicznego na turę za kopię.
Korzystanie z Nisegami no Sōzō jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każda tura używania zabiera mu 1% wzroku niezależnie od ilości tworów.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2024, 18:50 przez Jelonek, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Scam, jaka jedna techniczka, jak są trzy :kappa:

Eizoku Kanryō Henge no Jutsu: Nie podoba mi się. Jakby - tamta technika ma konkretną wadę. Powstrzymywanie wad jest spoko. Ale nie na zasadzie "zrobię inną technikę i elo". A potem co? Technika rozwinięcia, rozwinięcia, która będzie wymagała mniej pieczęci bo coś tam? Nie pasuje mi to. Raczej widziałbym to na zasadzie jakiejś biegłości do oryginału, że np. na mniejszym limicie tamta przemiana się odczynia, albo coś innego. Alternatywnie widziałbym to jako zdolność, która nie jest dedykowana do konkretnej techniki, ale pod ewentualnie wszystkie techniki, które są lub mogą być uzależnione od aktualnego poziomu chakry. Tylko no... kojarzy mi się to trochę jak rozwinięcie Infuin Kai. Więc tak to na razie widzę, bo szczerze? Nie wiem jak za bardzo to tutaj ugryźć.

Zenshikai: Sensor na pewno do wywalenia z zapamiętywaniem tych sygnatur. Tak samo z przenoszeniem się do innego wymiaru. SenninoSpecka brzmi git, ale brakuje w ogólnym opisie tej techniki takiej wzmianki, że no... takie bariery są. Ewentualnie zastanawiam się, czy też Specki Ninjutsu tam nie wymagać, bo to dość silne jest. Ale duży koszt na oczy, więc na razie zostawmy. Dodałbym też, że by się przenieść "natychmiastowo" musimy znać to miejsce. Więc np. Hikari będący w Baibai byłby w stanie tam pójść natychmiastowo, ale rzucić okiem gdzieś, gdzie nigdy nie był, np. smocze imperium - musiałby ruszyć z Baibai w tamtą stronę. Tylko no właśnie - jakie jest tempo przemieszczania się. Koszt powinien wtedy być też turowy i tracenie wzroku też chyba? Ale może być mniejsze, zależnie od tego jak opiszesz bariery i ograniczenia - od 3 do nawet 1% na turę.

Nisegami no Sōzō: "zdolności da" - chyba zna, no, chyba, że chcesz tylko te unikaty, którym właściwości sam nadajesz :kappa: Poza tym chyba zwiększyłbym uszkodzenie wzroku do 3% na turę?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”