Ta chakra działa na zasadzie neurotoksyny, gdzie trucizny już są jak najbardziej w zasięgu Iryo i jego działania. Bardzo ładnym przykładem neurotoksyny jest chociażby wszystkim dobrze znany jad kiełbasiany, który łączy się z zakończeniami nerwowo - mięśniowymi i prowadzi do skurczu mięśni, przy jednoczesnym zaburzeniu przepływie impulsów między nerwami
Szczerze, jeśli chodzi o tą szybkość na specce, to nie do końca wiedziałam co tam wrzucić i widzę, że to wygląda na sporo.
Mam w takiej kwestii propkę. Co powiesz na to, żeby odbierało te 2 punkty na turę za kontakt z daną chakrą, ale również przywracało 2 punkty na turę jak przez te 2 posty się nie ma z chakrą kontaktu ze zmniejszeniem na 1 punkt na specce?
Tak jak też wspomniałam, w mojej technice są odgórne ograniczenia ile punktów mogę komuś zabrać albo poniżej ilu można nie zejść. I powiedźmy sobie szczerze, spadek wytrzymki w przypadku sabataya i większe obrażenia, które dostają w wyniku spadajacej wytrzymki, wpływają pośrednio na szybkość i refleks przeciwnika - nie w postaci punktów, ale opisowo jak najbardziej
► Pokaż Spoiler | Shinkeishō no Mahi
Shinkeishō no Mahi | Neurotic Paralysis神経症の麻痺
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kinjutsu
PieczęcieOdwrócony tygrys
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 10, Sennin Iryō Ninjutsu
DodatkoweTechnika jest traktowana jako wspomaganie
Iryōnini słyną ze swojej wybitnej Kontroli Chakry, która jest wymagana by móc być w stanie używać niezwykle precyzyjnych medycznych jutsu. Oprócz tego potrzebują jednak również tradycyjnej wiedzy z zakresu anatomii człowieka, muszą być świadomi jak działa każdy organ czy nawet komórka w ludzkim organizmie. I jak zwykle te umiejętności są wykorzystywane do leczenia innych, tak wiedza ta pozwala również wykorzystanie Iryō Ninjutsu w sposób ofensywny. Bo skoro wie, jak sprawić, by jego chakra komuś pomagała i leczyła, tak będzie wiedział w jaki sposób ją wykorzystać do mniej cnotliwych celów.
W trakcie trwania techniki całe ciało Iryōnina jest pokryte warstwą seledynowej chakry, która na pierwszy rzut oka wygląda dokładnie tak, jak ta której używa się do leczenia. Jak ona sama w żaden sposób nie działa na użytkownika, tak ma ona wpływ na osoby trzecie, które mają z nią kontakt i przez które ta chakra przenika. Zamiast jednak leczyć rany i uśmierzać ból, to ta działa na zasadzie neurotoksyny. Każdy, dłuższy bądź krótszy kontakt z nią sprawia, że przedostaje się do organizmu ofiary i wpływa negatywnie na jego działanie, a dokładnie na jego układ nerwowy. Ofiara przez to ma problemy z równowagą, ciężej o lepiej skoordynowane ruchy, ciało zaczyna nie być w stanie nadążać. Każdy kontakt z tą chakrą powoduje, że przeciwnik raz na turę traci 2 punkt Refleksu. Maksymalna ilość Refleksu, którą możemy przeciwnikowi "zabrać" to 6, a minimalna wartość Refleksu ofiary nie może spaść poniżej 3.
Efekt ten oczywiście nie jest permanentny. W momencie, w którym ofiara nie ma kontaktu z chakrą przez co najmniej 2 tury, zabrane punkty stopniowo wracają w prędkości 2 punktów na turę.
Oczywiście wszystko ma swoje ograniczenia i tak jest też w tym przypadku. W trakcie trwania tego jutsu, a także 2 tury po jego zakończeniu, Iryōnin nie może wykonywać żadnych leczniczych technik Iryō Ninjutsu, nawet tych rangi E, bowiem te mogłyby zostać wypaczone i mieć odwrotny skutek - zamiast pomagać, to szkodzić.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu w momencie, gdy ofiara nie ma kontaktu z chakrą przez co najmniej 2 tury, zabrane punkty Refleksu są przywracane w prędkości 1 stopnia na turę.
W trakcie trwania techniki całe ciało Iryōnina jest pokryte warstwą seledynowej chakry, która na pierwszy rzut oka wygląda dokładnie tak, jak ta której używa się do leczenia. Jak ona sama w żaden sposób nie działa na użytkownika, tak ma ona wpływ na osoby trzecie, które mają z nią kontakt i przez które ta chakra przenika. Zamiast jednak leczyć rany i uśmierzać ból, to ta działa na zasadzie neurotoksyny. Każdy, dłuższy bądź krótszy kontakt z nią sprawia, że przedostaje się do organizmu ofiary i wpływa negatywnie na jego działanie, a dokładnie na jego układ nerwowy. Ofiara przez to ma problemy z równowagą, ciężej o lepiej skoordynowane ruchy, ciało zaczyna nie być w stanie nadążać. Każdy kontakt z tą chakrą powoduje, że przeciwnik raz na turę traci 2 punkt Refleksu. Maksymalna ilość Refleksu, którą możemy przeciwnikowi "zabrać" to 6, a minimalna wartość Refleksu ofiary nie może spaść poniżej 3.
Efekt ten oczywiście nie jest permanentny. W momencie, w którym ofiara nie ma kontaktu z chakrą przez co najmniej 2 tury, zabrane punkty stopniowo wracają w prędkości 2 punktów na turę.
Oczywiście wszystko ma swoje ograniczenia i tak jest też w tym przypadku. W trakcie trwania tego jutsu, a także 2 tury po jego zakończeniu, Iryōnin nie może wykonywać żadnych leczniczych technik Iryō Ninjutsu, nawet tych rangi E, bowiem te mogłyby zostać wypaczone i mieć odwrotny skutek - zamiast pomagać, to szkodzić.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu w momencie, gdy ofiara nie ma kontaktu z chakrą przez co najmniej 2 tury, zabrane punkty Refleksu są przywracane w prędkości 1 stopnia na turę.
► Pokaż Spoiler | Jūken: Yūdokuzetsu
Jūken: Yūdokuzetsu | Gentle Fist: Poisoning touch柔拳: 有毒接
KlasyfikacjaJūken, Iryō Ninjutsu
PieczęcieBaran → Małpa → Dzik → Pies → Wąż → Szczur → Ptak → Smok → Małpa → Tygrys
KosztPodówjny za aktywację, Standardowy B za podtrzymanie
ZasięgDotykowy
WymaganiaIryō Ninjutsu S, znajomość Dokugiri, Kontrola Chakry 9
Specyficzna technika łącząca styl walki klanu Hyūga z tą bardziej ciemną stroną Iryō Ninjutsu, wykorzystującą trucizny. Mianowicie, w trakcie gdy jutsu jest aktywne, uderzenia przy pomocy Jūkena nie tylko blokują tenketsu, ale także wtłaczają przy każdym trafieniu niewielkie dawki trucizny, które jednak się z kumulują się z czasem, stając się coraz bardziej uciążliwymi dla przeciwnika.
Kompozycja po przedostaniu się do organizmu jest traktowana niczym trucizna rangi A. Im większy procent tenketsu zostanie trafionych, tym bardziej odczuwalny jest wpływ trucizny. W trakcie używania tej techniki nie blokujemy tenketsu przeciwnika.
Wszelkie techniki klanowe używane w trakcie trwania tego jutsu - tak długo jak polegają one na bezpośrednich uderzeniach - również nakładają truciznę. W momencie, w których technika wspomina ile tenketsu zostało zablokowanych, są one liczone jako zatrute.
Posiadając Specjalizację w Jūken trucizna jest wtłaczana bezpośrednio do układu chakry ofiary, przez co szybciej się rozprzestrzenia po organizmie w momencie kumulowania chakry. W zależności od oceny MG i ilości używanych technik, działanie trucizny może być traktowane jakby ofiara miała 10% tenketsu więcej zablokowanych niż w rzeczywistości.
Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu oraz rozwinięte Renkinjutsu minimum na D można wytworzyć truciznę, która działa analogicznie do wytworzonych przez użytkownika specyfików. Do użycia z tą techniką można jednak wykorzystać tylko takie twory, których ranga nie przekracza A.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Kompozycja po przedostaniu się do organizmu jest traktowana niczym trucizna rangi A. Im większy procent tenketsu zostanie trafionych, tym bardziej odczuwalny jest wpływ trucizny. W trakcie używania tej techniki nie blokujemy tenketsu przeciwnika.
Ilość zatrutych Tenketsu | Efekt trucizny |
---|---|
10% | Ból brzucha oraz mdłości powodujący znaczny dyskomfort u postaci |
20% | Znacznie problemy z oddychaniem, postać niewiarygodnie szybko się męczy |
50% | Niedotlenienie mózgu wiążące się z typowymi dla tego stanu objawami jak znaczące opóźnienie reakcji, zaburzenie wizji, problemy z równowagą |
90% | Utrata przytomności i śpiączka jeżeli pomoc nie zostanie udzielona w przeciągu 3 postów. Śmierć, jeśli pomoc nie zostanie udzielona w przeciągu 5 postów. |
Posiadając Specjalizację w Jūken trucizna jest wtłaczana bezpośrednio do układu chakry ofiary, przez co szybciej się rozprzestrzenia po organizmie w momencie kumulowania chakry. W zależności od oceny MG i ilości używanych technik, działanie trucizny może być traktowane jakby ofiara miała 10% tenketsu więcej zablokowanych niż w rzeczywistości.
Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu oraz rozwinięte Renkinjutsu minimum na D można wytworzyć truciznę, która działa analogicznie do wytworzonych przez użytkownika specyfików. Do użycia z tą techniką można jednak wykorzystać tylko takie twory, których ranga nie przekracza A.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
W kwestii kosztów i obszaru... cała mechanika tego jutsu jest ŻWYCEM wzięta z techniki Yuki, gdzie tam ten obszar na dodatek z każdą turą się powiększa i efekty są praktycznie takie same, więc nie wiem czemu miałabym tutaj mieć większe koszty albo mniejszy obszar działania
► Pokaż Spoiler
Hyōgaki | Ice Age氷河期
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieKoń → Szczur → Małpa → Tygrys → Wół → Małpa → Szczur → Koń → Małpa → Pies → Tygrys → Pies → Koń → Wąż → Zając → Koń → Smok → Tygrys → Baran → Koń
KosztDwukrotny za użycie, standardowy B na turę za utrzymanie
ZasięgPromień 50 metrów
Wymagania---
Technika ta sprawia, że od użytkownika rozchodzi się fala chłodu i lodu. Wszystko pokrywa się lodem, a temperatura powietrza spada do poziomu -40 stopni Celsjusza, wyziębiając każdego, kto znajdzie się tam ubrany w nieodpowiedni sposób. Z każdą turą, gdy technika ta jest aktywna, promień techniki rośnie o 5 metrów. Temperatura jest na tyle niska, że dłuższe przebywanie na niej może doprowadzić do odmrożeń, zamrażania oczu czy krwi. Staje się to jeszcze bardziej widoczne po 5 turze działania techniki, gdzie temperatura spada jeszcze bardziej.
Od 5 tury, jeśli ktoś przebywa z dala od źródła ognia przez więcej niż 3 tury, to całkiem zamarza. Przez przebywanie przy źródle ognia, liczy się pełną turę przy ogniu. Technika nie działa na użytkownika. Po zakończeniu jutsu i nie wspieraniu go chakrą, potrzeba 3 tur, by wszystko wróciło do normy. Osoby które zamarzły, odmrażają się przez 3 tury od momentu, w którym powróciły normalne warunki atmosferyczne. To czy osoba przeżyje zamrożenie, zależne jest od poziomu jej wytrzymałości i przekłada się na to, że poziom atrybutu wytrzymałości jest równy ilości tur jaką można przeżyć będąc zamrożonym.
Mając Specjalizację w Hyōtonie można ukierunkować technikę skupiając ją w węższym punkcie i przekształcając w stożek o konkretnym kierunku i bazowym zasięgu 50 metrów.
Od 5 tury, jeśli ktoś przebywa z dala od źródła ognia przez więcej niż 3 tury, to całkiem zamarza. Przez przebywanie przy źródle ognia, liczy się pełną turę przy ogniu. Technika nie działa na użytkownika. Po zakończeniu jutsu i nie wspieraniu go chakrą, potrzeba 3 tur, by wszystko wróciło do normy. Osoby które zamarzły, odmrażają się przez 3 tury od momentu, w którym powróciły normalne warunki atmosferyczne. To czy osoba przeżyje zamrożenie, zależne jest od poziomu jej wytrzymałości i przekłada się na to, że poziom atrybutu wytrzymałości jest równy ilości tur jaką można przeżyć będąc zamrożonym.
Mając Specjalizację w Hyōtonie można ukierunkować technikę skupiając ją w węższym punkcie i przekształcając w stożek o konkretnym kierunku i bazowym zasięgu 50 metrów.
Bo wpływasz bezpośrednio na fizyczny, istniejący ośrodek w mózgu człowieka, który zajmuje się termoregulacją ciała człowieka. Tak jak Shosen no Jutsu leczymy rany, przyśpieszając naturalną regenerację ciała, tak tą techniką dosłownie manipulujemy ten ośrodek w mózgu, tak że ten wysyła odpowiednie sygnały o potrzebie obniżenia / zwiększenia temperatury. To nie jest omijanie wymogu, to jest robienie tej samej rzeczy, tylko inaczej.
Równie dobrze, mogłabym powiedzieć, czemu w katonie mamy technikę do pokrywania broni ogniem, przecież Hien to robi
W normalnym świecie możemy kogoś z gorączką wrzucić do wody albo robić okłady z nadzieją że ta spadnie... ale mamy też leki, które pozwalają nam zbijać gorączkę. Możemy zmarzniętą osobę owinąć kocem, ale mamy leki rozgrzewające, więc nie widzę powodu, dlaczego Iryonin nie miałby nie mieć możliwości tak wpływania chakrą na konkretną rzecz w mózgu człowieka, tak by działał ona w taki sposób, jaki on tego chce?
Jestem fine z tym żeby była ogólnodostępna.
Genjitsu e no tobira, jeśli pan kierownik mówi B, to biorę B.
Jedyne czego nie rozumiem, to tego kosztu standardowego B za przywrócenie mózgu do normalnego stanu?
Przez "normalny" stan masz na myśli mózg nie bedący pod wpływem iluzji?
Zedytowałam techniczkę, daj znać czy o to Ci chodziło.
► Pokaż Spoiler | Genjitsu e no tobira
Genjitsu e no tobira | Gate to reality現実への扉
KlasyfikacjaFūinjutsu, Iryō Ninjutsu, Anty-genjutsu
Pieczęcie Pies → Wąż → Ptak → Wół → Szczur → Baran → Zając → Małpa → Pies → Wół
KosztPodwójny B za nałożenie pieczęci
Standardowy B na turę za aktywowanie odporności
Standardowy B za rozproszenie iluzji
Standardowy B na turę za aktywowanie odporności
Standardowy B za rozproszenie iluzji
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry 9, Fūinjutsu A
DodatkoweNałożenie pieczęci na stałe zabiera 100 chakry z puli użytkownika bądź osoby na którą jest pieczęć nakładana jeżeli wyrazi na to zgodę
Większość technik anty-genjutsu skupia się na pomocy użytkownika z wyjścia z iluzji, gdy już się w takową wpadnie. Jednakże, jak stare przysłowie mówi, zdecydowanie lepiej zapobiegać aniżeli leczyć. Użytkownik przesyła do swojego mózgu specyficzny impuls chakry, który wpływa na ośrodek odpowiadający właśnie za odbiór iluzji. Ze względu na specyfikę tego impulsu, trzeba wykazać się ponadprzeciętną Kontrolą Chakry, a także wybitną wiedzą medyczną, bo inaczej może to doprowadzić do uszkodzenia mózgu. Wpływ chakry na ośrodek w mózgu shinobi sprawia, że jego umiejętność odróżniania rzeczywistości od iluzji znacząco się polepsza. Następnie ninja pieczętuje stan, w którym się mózg znalazł po przesłaniu tego impulsu, co skutkuje byciem odpornym na iluzje, które wymagają do wyjścia Siły Woli 8 bądź niższej. Ot, tego typu Genjutsu na niego nie działają, bowiem zostają od razu rozproszone przez barierę nałożoną na umysł. Koszt rozproszenia iluzji jest równy Standardowemu B. Dzieje się to mimowolnie, jednakże poprzez ubytek chakry użytkownik będzie wiedział, że przeciwnik próbował go złapać w Genjutsu. Jeśli zabranie chakry spowodowałoby śmierć użytkownika, to iluzja nie jest rozpraszana i normalnie na niego działa. W przypadku, gdy zostaje użyta silniejsza technika iluzji i ninja zostanie w takową złapany, z większą łatwością aniżeli normalnie będzie w stanie się zorientować, że coś jest nie tak i wydostać się spod działania Genjutsu innymi sposobami jak np. zaburzeniem przepływu chakry.
Technika ta nie chroni w żaden sposób przed przeszukiwaniem naszego umysłu, będąc ściśle ograniczoną do jutsu opierających się na iluzjach, więc osoby korzystające z technik zaglądania w umysł jak np. członkowie klanu Yamanaka nie mają tego procesu w żaden sposób utrudnionego.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu zyskujemy możliwość zapieczętowania umysłu drugiej osoby.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu użytkownik jest w stanie zapieczętować umysł w taki sposób, że staje się odporny na techniki wymagające Siły Woli 9 bądź niższej w celu wyjścia z niej i może wpaść jedynie w najpotężniejsze techniki Genjutsu.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Technika ta nie chroni w żaden sposób przed przeszukiwaniem naszego umysłu, będąc ściśle ograniczoną do jutsu opierających się na iluzjach, więc osoby korzystające z technik zaglądania w umysł jak np. członkowie klanu Yamanaka nie mają tego procesu w żaden sposób utrudnionego.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu zyskujemy możliwość zapieczętowania umysłu drugiej osoby.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu użytkownik jest w stanie zapieczętować umysł w taki sposób, że staje się odporny na techniki wymagające Siły Woli 9 bądź niższej w celu wyjścia z niej i może wpaść jedynie w najpotężniejsze techniki Genjutsu.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.