Ikinonagai Yoroi | Armor of Long Breath分身大爆破
KlasyfikacjaFuton, Transformacja Natury, Transformacja kształtu
PieczęcieIntensywne wydychanie czakry przez czas równy złożeniu 6 pieczęci
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania -
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Użytkownik oddycha głęboko przez czas równy złożeniu sześciu pieczęci, mieszając w płucach powietrze ze swoją czakrą. Po przez kontrolowanie przepływu wydychanej czakry, użytkownik tworzy i nagina prądy powietrzne dookoła swojego ciała, w taki sposób, że wiatr okalając użytkownika tworzy powłokę, uniemożliwiającą rozpoznanie go. Nie jest to żadna niewidzialność, gdyż sylwetka shinobi zostaje wyraźnie zaznaczona intensywnymi ruchami powietrza wokoło.
Wirujące powietrze stanie odepchnąć od siebie większość fizycznych ataków. Zagrożeniem nie są ani miecze, ani pięści jeśli osoba atakująca ma Siłę 7 lub niższą. Techniki przeciwników rangi B są całkowicie blokowane przez powstałą barierę. Zagrożeniem dalej są techniki rangi A i S działające punktowo. Chociaż są w stanie przedrzeć się przez defensywę techniki, osłabiając ją na krótką chwilę, ich siła traktowana jest, jakby te były o dwie rangi słabsze niż w rzeczywistości. Ograniczenie to nie dotyczy technik katonu, które niezależnie od tego czy są punktowe, są dla użytkownika zagrożeniem od rangi C, oczywiście proporcjonalnie do siły. Natomiast z technikami raitonu jest odwrotnie, techniki rangi A tej dziedziny wyrządzają małe szkody i jedynie ranga S może stanowić zagrożenie dla tego, kto używa zbroi długiego oddechu.
Oprócz właściwości defensywnych, jutsu przy pomocy prądów powietrznych, które towarzyszą użytkownikowi przy każdym ruchu, wzmacniają jego ciało, działając jak egzo-szkielet, popychając i przyspieszając, zgodnie z intencją ruchu użytkownika. Kontrola powietrza wydychanego i wdychanego przez nas, optymalizuje ilość tlenu jaka przyjmowana jest przez nasze płuca do krwi, w wyniku czego nasze zmysły również zostają pobudzone i wyostrzone. (na czas działania techniki +3 do refleksu, +2 do szybkości i +1 do siły).
Ze specjalizacją w dziedzinie Futon na czas działania techniki użytkownik otrzymuje również +2 do szybkości.
Sennin Futonu Powłoka z wietrznych prądów staje się na tyle potężna, że użytkownik jest w stanie poruszać się odbijając się od powietrza. Za każde jedno odbicie płacąc dodatkowo koszt rangi B.
Biegłość: Ikinagai Yoroi(Misja A), Kontrola Czakry 10 Dzięki mistrzowskiemu poziomowi umiejętności w zakresie kształtowania czakry, kształt wietrznej zbroi na kończynach nabiera właściwości ostrza. Nasze ciosy nogami i rękami mogą ciąć i kłuć jak inne tnące i przebijające techniki futonu. Siła tnąca i przebijająca jest równa technikom Futonu S i nie zależy od atrybutu siły. Uformowanie i utrzymanie ostrzy kosztuje połowę standardowego kosztu S, przez co płacimy na turę standardowy koszt S.
Wirujące powietrze stanie odepchnąć od siebie większość fizycznych ataków. Zagrożeniem nie są ani miecze, ani pięści jeśli osoba atakująca ma Siłę 7 lub niższą. Techniki przeciwników rangi B są całkowicie blokowane przez powstałą barierę. Zagrożeniem dalej są techniki rangi A i S działające punktowo. Chociaż są w stanie przedrzeć się przez defensywę techniki, osłabiając ją na krótką chwilę, ich siła traktowana jest, jakby te były o dwie rangi słabsze niż w rzeczywistości. Ograniczenie to nie dotyczy technik katonu, które niezależnie od tego czy są punktowe, są dla użytkownika zagrożeniem od rangi C, oczywiście proporcjonalnie do siły. Natomiast z technikami raitonu jest odwrotnie, techniki rangi A tej dziedziny wyrządzają małe szkody i jedynie ranga S może stanowić zagrożenie dla tego, kto używa zbroi długiego oddechu.
Oprócz właściwości defensywnych, jutsu przy pomocy prądów powietrznych, które towarzyszą użytkownikowi przy każdym ruchu, wzmacniają jego ciało, działając jak egzo-szkielet, popychając i przyspieszając, zgodnie z intencją ruchu użytkownika. Kontrola powietrza wydychanego i wdychanego przez nas, optymalizuje ilość tlenu jaka przyjmowana jest przez nasze płuca do krwi, w wyniku czego nasze zmysły również zostają pobudzone i wyostrzone. (na czas działania techniki +3 do refleksu, +2 do szybkości i +1 do siły).
Ze specjalizacją w dziedzinie Futon na czas działania techniki użytkownik otrzymuje również +2 do szybkości.
Sennin Futonu Powłoka z wietrznych prądów staje się na tyle potężna, że użytkownik jest w stanie poruszać się odbijając się od powietrza. Za każde jedno odbicie płacąc dodatkowo koszt rangi B.
Biegłość: Ikinagai Yoroi(Misja A), Kontrola Czakry 10 Dzięki mistrzowskiemu poziomowi umiejętności w zakresie kształtowania czakry, kształt wietrznej zbroi na kończynach nabiera właściwości ostrza. Nasze ciosy nogami i rękami mogą ciąć i kłuć jak inne tnące i przebijające techniki futonu. Siła tnąca i przebijająca jest równa technikom Futonu S i nie zależy od atrybutu siły. Uformowanie i utrzymanie ostrzy kosztuje połowę standardowego kosztu S, przez co płacimy na turę standardowy koszt S.