► Pokaż Spoiler | Techniczka 1 (ogólnodostępna)
Mirai: Dōki | Future: Synchronize未来・同期
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 5 pieczęciom.
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan, zdolność przewidywania ruchów Sharingana
Technika skupiająca się na wykorzystaniu zdolności przewidywania ruchów Sharingana do jak najlepszego dopasowania się podczas walki do towarzyszy. Tak jak bazowo Sharingan bardzo w tym pomaga, tak przez skupienie większej ilości chakry w oczach użytkownik wzmacnia ten proces. Jest on w stanie idealnie przewidywać ruchy nawet większej ilości osób wokół niego krótkim spojrzeniem, idealnie się dopasowując do całego pola bitwy na jakim to się znajduje. Niezwykle trudnym jest wpadnięcie wtedy w jakiś atak sojusznika z racji że może bez problemu przewidzieć jego trajektorię, a także niesamowicie łatwo mu się do niego dopasować aby przeciwnik miał jak największe problemy z powstrzymaniem wspólnego natarcia. W milisekundach jest w stanie zareagować, aby unik był dla przeciwnika jak najtrudniejszy. Zdolność również bardzo dobrze działa w przypadku walki przeciwko większej ilości przeciwników, z racji na bardziej dokładne przewidywanie ruchów każdego z nich i potencjalne zmuszenie ich do wpadania na siebie. To jak efektywne działa użytkownik podczas używania tej techniki zależy mocno od jego już bazowych, naturalnych predyspozycji do takiej współpracy jak i samego poziomu ruchów jakie może przewidywać zależnej od poziomu rozwoju jego Sharingana.
Posiadając Sennina Sharingana i Kontrolę Chakry na poziomie 10 użytkownik również wie jak idealnie komponować techniki, tak aby jak najbardziej wzmocnić swoje lub te sojusznika. Nawet takie naturalne połączenia jak technika ognia z techniką wiatru stają się silniejsze przez to, że ten wie jak idealnie je połączyć aby w żaden sposób siebie nie osłabiały. Przyjmuje się, że przeważnie siła tak połączonych technik jest o rangę wyższa niż by wynikało to z naturalnego połączenia.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan koszt spada do Połowicznego na turę.
Posiadając Sennina Sharingana i Kontrolę Chakry na poziomie 10 użytkownik również wie jak idealnie komponować techniki, tak aby jak najbardziej wzmocnić swoje lub te sojusznika. Nawet takie naturalne połączenia jak technika ognia z techniką wiatru stają się silniejsze przez to, że ten wie jak idealnie je połączyć aby w żaden sposób siebie nie osłabiały. Przyjmuje się, że przeważnie siła tak połączonych technik jest o rangę wyższa niż by wynikało to z naturalnego połączenia.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan koszt spada do Połowicznego na turę.
► Pokaż Spoiler | Techniczka 2 (ogólnodostępna)
Shinjitsu | Truth真実
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 20 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan
Prosta technika Sharingana polegająca w głównej mierze na dwóch rzeczach. Pierwszą z nich jest wykrywanie Genjutsu. Zwyczajnie, podczas utrzymywania tej techniki, użytkownik Sharingana jest w stanie rozpoznać kto znajduje się w Genjutsu. Zwyczajnie bez problemu widzi on jego zaburzoną chakrę. Drugim aspektem jest zdolność wykrywania kłamstw. Zwyczajnie obserwując swojego rozmówcę, jest on w stanie wykryć zaburzenia chakry w momencie kiedy to ten jakoś zacznie kłamać. To jak dobry jest w tym wykrywaniu kłamstw zależy od poziomu jego dziedziny Sharingana, gdzie na randze S jest prawie niemożliwe okłamanie użytkownika jeżeli cel nie jest mistrzem w kłamstwie. Użytkownik przy pomocy tej techniki jest w stanie również sprawdzić czy sam wpadł w Genjutsu, jednak musi wtedy widzieć całe swoje ciało, a sama iluzja nie może pokazywać fałszywego układu chakry.
Posiadając Sennina Sharingana użytkownik jest w stanie rozpoznać jakiej rangi jej Genjutsu w jakie to wpadła inna osoba, a jeżeli sam zna to Genjutsu, to będzie w stanie również rozpoznać że to ono konkretnie zostało rzucone.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan koszt używania tej techniki spada do Połowicznego na turę.
Posiadając Sennina Sharingana użytkownik jest w stanie rozpoznać jakiej rangi jej Genjutsu w jakie to wpadła inna osoba, a jeżeli sam zna to Genjutsu, to będzie w stanie również rozpoznać że to ono konkretnie zostało rzucone.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan koszt używania tej techniki spada do Połowicznego na turę.
► Pokaż Spoiler | Techniczka 3 (ogólnodostępna)
Ryōkai: Bubun Bunseki | Copy: Partial Analysis了解・部分分析
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 12 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan, zdolność kopiowania technik Sharingana, Specjalizacja w Sharingan
Technika opierająca się na zdolności kopiowania technik Sharingana i skupiająca się na samej analizie technik, czy zdolności naszych przeciwników. Nie wszystko jest się w stanie skopiować, jednak nie zatrzymuje to oczów użytkownika przed głębszą analizą takich technik, nawet kiedy to ich wykonanie jest niemożliwe. Kumulując chakrę i przelewając odpowiedni koszt chakry, użytkownik jest w stanie zwyczajnie analizować dogłębnie techniki jakie to inne osoby w zasięgu jego wzroku używają. Tak jak niekoniecznie się ich nauczą, tak bez problemu użytkownik jest w stanie wykryć "słabości" technik jakim to się przygląda i odkryć całą mechanikę ich działania jeżeli ma wystarczająco czasu.
Jeżeli ktoś tworzy barierę jaką łatwiej zniszczyć atakiem punktowym, będzie w stanie to wykryć. Jeżeli ktoś używa aury chakry jaka wzmacnia jego statystyki, będzie w stanie wykryć jak bardzo jakie wzmacnia. Jeżeli ktoś techniką zapewni sobie nieśmiertelność, również będzie w stanie wykryć na jakich zasadach ona działa. Również jest w stanie w ten sposób analizować pieczęci Fuinjutsu. Techniki rangi A analizowane są przez jeden post, a techniki rangi S w 2 posty. Techniki niższych rang zależą od ich skomplikowania i może to być natychmiastowe, lub zająć nawet cały post. W przypadku wspomagań zawsze jest tura więcej potrzebna do analizy techniki. Jeżeli cel ma na sobie kilka technik, użytkownik analizuje je wszystkie i wynik analizy uzyskuje dopiero po ich przeanalizowaniu. Przerwanie w trakcie tej analizy może jednak dać dalej jakieś częściowe informacje, o czym decyduje MG.
Posiadając Sennina Sharingana jesteśmy w stanie bez problemu rozdzielić efekty na ciele analizowanej osoby na poszczególne techniki, przez co duża ilość technik aktywnych nie sprawia nam już problemu w analizie i nie spowalnia jej. Użytkownik jest w stanie skupić się tylko na jednej technice i dostać wynik analizuje już po przeanalizowaniu jej, nie musząc czekać aż przeanalizuje wszystkie techniki u badanej osoby.
Jeżeli ktoś tworzy barierę jaką łatwiej zniszczyć atakiem punktowym, będzie w stanie to wykryć. Jeżeli ktoś używa aury chakry jaka wzmacnia jego statystyki, będzie w stanie wykryć jak bardzo jakie wzmacnia. Jeżeli ktoś techniką zapewni sobie nieśmiertelność, również będzie w stanie wykryć na jakich zasadach ona działa. Również jest w stanie w ten sposób analizować pieczęci Fuinjutsu. Techniki rangi A analizowane są przez jeden post, a techniki rangi S w 2 posty. Techniki niższych rang zależą od ich skomplikowania i może to być natychmiastowe, lub zająć nawet cały post. W przypadku wspomagań zawsze jest tura więcej potrzebna do analizy techniki. Jeżeli cel ma na sobie kilka technik, użytkownik analizuje je wszystkie i wynik analizy uzyskuje dopiero po ich przeanalizowaniu. Przerwanie w trakcie tej analizy może jednak dać dalej jakieś częściowe informacje, o czym decyduje MG.
Posiadając Sennina Sharingana jesteśmy w stanie bez problemu rozdzielić efekty na ciele analizowanej osoby na poszczególne techniki, przez co duża ilość technik aktywnych nie sprawia nam już problemu w analizie i nie spowalnia jej. Użytkownik jest w stanie skupić się tylko na jednej technice i dostać wynik analizuje już po przeanalizowaniu jej, nie musząc czekać aż przeanalizuje wszystkie techniki u badanej osoby.
► Pokaż Spoiler | Techniczka 4 (ogólnodostępna)
Genjutsu: Nige no Me | Illusion Technique: Escape Eye幻術・逃げの目
KlasyfikacjaSharingan, Anty-Genjutsu
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 15 pieczęciom
KosztStandardowy + koszt niszczonego Genjutsu
Zasięg10 metrów
WymaganiaAktywny Sharingan, Genjutsu: Sharingan, Genjutsu A
Mistrzowska technika użytkowników Sharingana polegająca na ucieczce z Genjutsu w jakim to się specjalizują. Kumulując chakrę i przelewając odpowiedni koszt chakry, użytkownik zwyczajnie niszczy Genjutsu nawet rangi S w jakie to wpadła osoba oddalona od niego o maksymalnie 10 metrów. Wystarczy na nich spojrzeć i nie wymagany jest żaden kontakt fizyczny, ani nawet kontakt wzrokowy z ich strony. W ten sam sposób jest w stanie sam wyjść z nawet najpotężniejszych Genjutsu bez żadnych problemów.
Posiadając Sennina Sharingana można uruchomić technikę wcześniej. Kumulując chakrę i płacąc koszt Połowiczny A na turę, użytkownik aktywuje tą technikę w trybie gotowości. Następnie, w momencie kiedy trafi w niego Genjutsu, technika natychmiast pobiera od niego koszt Standardowy S + koszt Genjutsu w jakie ten miał wpaść i je anuluje, tak długo jak używając tej techniki byłby w stanie się z niego wyrwać po zostaniu wrzuconym w Genjutsu. W tym wariancie tej techniki można wykonać jedynie na sobie.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan używając techniki, użytkownik jest w stanie nawet pozbyć się większej ilości Genjutsu na sobie nałożonych, jeżeli jest ich więcej niż jedno. MG ocenia ile konkretnie zdało się zdjąć zależnie od ich siły, jednak przyjmuje się że zawsze zdejmie chociaż dwa Genjutsu rangi S.
Posiadając Sennina Sharingana można uruchomić technikę wcześniej. Kumulując chakrę i płacąc koszt Połowiczny A na turę, użytkownik aktywuje tą technikę w trybie gotowości. Następnie, w momencie kiedy trafi w niego Genjutsu, technika natychmiast pobiera od niego koszt Standardowy S + koszt Genjutsu w jakie ten miał wpaść i je anuluje, tak długo jak używając tej techniki byłby w stanie się z niego wyrwać po zostaniu wrzuconym w Genjutsu. W tym wariancie tej techniki można wykonać jedynie na sobie.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan używając techniki, użytkownik jest w stanie nawet pozbyć się większej ilości Genjutsu na sobie nałożonych, jeżeli jest ich więcej niż jedno. MG ocenia ile konkretnie zdało się zdjąć zależnie od ich siły, jednak przyjmuje się że zawsze zdejmie chociaż dwa Genjutsu rangi S.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
► Pokaż Spoiler | Techniczka 5 (ozwojowana/ogólnodostępna?)
Ryōkai: Kanpekina Kagami | Copy: Perfect Mirror了解・完璧な鏡
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 10 pieczęciom
KosztPołowiczny S na turę + koszt kopiowanej techniki
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan, zdolność kopiowania technik Sharingana, Sennin Sharingana
Technika bazująca na zdolności kopiowania technik Sharingana jakiej celem jest natychmiastowe posłanie w stronę przeciwnika techniki, jakiej to on sam zamierza użyć. Po skumulowaniu chakry w oczach, łezki w nich zaczynają się szybciej kręcić co sugeruje aktywację tej zdolności. Utrzymywanie jej kosztuje koszt Połowiczny S na turę. Podczas jej działania, w momencie kiedy przeciwnik znajduje się w zasięgu wzrok i widzimy jak ten szykuje się do użycia techniki - jesteśmy w stanie natychmiast zacząć wykonywać tę samą technikę niczym jego lustrzane odbicie. Użytkownik normalnie płaci za nią tyle chakry, ile to zapłaciłby samemu ją wykonując. Najczęściej skutkuje to wzajemną eliminacją technik, chociaż w przypadku kiedy jedna ze stron posiada jakieś wzmocnienia do nich, remis ten nie jest gwarantowany. Użytkownik może również zmienić kierunek wykonywania techniki, przez co w przypadku kopiowania jej z sojusznika, może wystrzelić ją w kierunku wrogów potencjalnie łącząc oba ataki.
Zdolność ta jest w stanie skopiować nawet techniki żywiołowe czy sztuki klanowe do jakich nie mamy dostępu. Jest również w stanie skopiować techniki wszelakiego rodzaju, niezależnie czy są ofensywne, defensywne czy jeszcze inne. Te są jednak jedynie kopiowane na to jedno użycie i jeżeli użytkownik nie spełnia wymogów, nie jest w stanie ich się nauczyć. Jedynym wyjątkiem od kopiowania technik są techniki Fuinjutsu lub bardzo specyficzne techniki, co ostatecznie ocenia MG. Zdolność ta ma też szereg innych ograniczeń. Jednym z nich jest fakt, że w przypadku odbijania technik wymagających utrzymania turowego - jesteśmy w stanie je utrzymać tylko przez turę. Również nie "odbijemy" w ten sposób technik wspomagających, jakie są zwyczajnie zbyt skomplikowane dla tego zabiegu. W przypadku technik wymagających pieczęci, potrzebne jest również dojrzenie wszystkich składanych pieczęci przez naszego przeciwnika. Pominięcie nawet jednej z powodu np. że przeciwnik zniknął nam z wzroku czyni skopiowanie wykonywanej przez niego techniki niewykonalnym.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan oraz Refleks i Szybkość na poziomie 8 użytkownik jest w stanie przewidzieć lekko w przyszłość i wykonać technikę szybciej od osoby, od jaką to ją kopiuje. Zwyczajnie, jest o ten czas składania jednej pieczęci szybszy przez co to on pierwszy ją wykona.
Zdolność ta jest w stanie skopiować nawet techniki żywiołowe czy sztuki klanowe do jakich nie mamy dostępu. Jest również w stanie skopiować techniki wszelakiego rodzaju, niezależnie czy są ofensywne, defensywne czy jeszcze inne. Te są jednak jedynie kopiowane na to jedno użycie i jeżeli użytkownik nie spełnia wymogów, nie jest w stanie ich się nauczyć. Jedynym wyjątkiem od kopiowania technik są techniki Fuinjutsu lub bardzo specyficzne techniki, co ostatecznie ocenia MG. Zdolność ta ma też szereg innych ograniczeń. Jednym z nich jest fakt, że w przypadku odbijania technik wymagających utrzymania turowego - jesteśmy w stanie je utrzymać tylko przez turę. Również nie "odbijemy" w ten sposób technik wspomagających, jakie są zwyczajnie zbyt skomplikowane dla tego zabiegu. W przypadku technik wymagających pieczęci, potrzebne jest również dojrzenie wszystkich składanych pieczęci przez naszego przeciwnika. Pominięcie nawet jednej z powodu np. że przeciwnik zniknął nam z wzroku czyni skopiowanie wykonywanej przez niego techniki niewykonalnym.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan oraz Refleks i Szybkość na poziomie 8 użytkownik jest w stanie przewidzieć lekko w przyszłość i wykonać technikę szybciej od osoby, od jaką to ją kopiuje. Zwyczajnie, jest o ten czas składania jednej pieczęci szybszy przez co to on pierwszy ją wykona.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---