• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Wakuri

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Wakuri

Sprawdzam...

Techniczka 1
a) Am I a joke to you?

Techniczka 2
a) W sumie wszystko spoko, tylko ten dopisek o niestandardowym rodzaju chakry po prostu w opis bym przeniósł ;3

Techniczka 3
a) Podwójny na turę
b) Jeżeli chcesz "utwardzać" ten ogień no to wymóg Sennina do techniki
c) Do tego wystrzeliwania technik z tej kopuły dopisałbym, że no ocenia to MG i najlepiej się go zapytać, czy konkretna technika jakiej chcemy tak użyć da radę.
d) Co do tego nakładania na inny osoby, dorzuciłbym że są w stanie po prostu wybiec/wyskoczyć z takiej bariery i nie dostaną z tego obrażeń. W innym wypadku miałaby pani weird crowd control, gdzie to czy ktoś może wyjść zależy od pani woli?
e) Ten Katon rangi S mi się nie podoba. W sensie, to brzmi trochę jak robienie dziwnej pseudoskalowalnej techniczki i no... no nie widzi mi się ten bonus. Też aktualnie to kinda widzę Sennina jako wymóg techniki to nawet nie ma prawa istnieć
f) To co aktualnie jest w Senninie, jeżeli technika będzie wymagała Sennina, można dać po prostu w zwykły opis. Jeżeli inaczej pani zedytuje technikę, lub jakoś się dogadamy że nie będzie wymogu Sennina no to... spoko.
g) W sumie też zasięg do 25 metrów zmniejszyć
h) Chyba byłoby ogólnodostępne... ale jeszcze nie wiem. Maybe zwój. Zobaczymy

Techniczka 4
a) kinda Katon Rasengan, hmm? Yhhh. Muszę przez to podpytać kolegów, bo z jednej strony nie ma sensu by to wymagało takiego Rasengana, z drugiej strony tak kinda brzmi jak to i... yes. Dopytam, ale poza tym to jedna kwestia w sumie
b) Sennin. Może... chyba mógłby być, też będę musiał dopytać bo to trochu new mechaniczka i w pizdu silne jest pomijanie pieczęci, ale no. Na pewno koszt innych technik Katonu nie byłby pomniejszony o koszt tej techniczki, a ona sama dalej byłaby słabsza bo jest po prostu medium do technik i tyle. Myślę, że gdyby ten Sennin był bazą techniki i całym clue, to trochę mniejszy problem byłby z tym że "isn't it Rasengan with extra steps?
c) I na pewno będzie ozwojowane, chyba że będzie wymóg Rasenagna i... ehh, dopytam, ale koledzy muszą się obudzić to w next turze ogarniemy to bardziej.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 601
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

Pa, na nową stronę nawet je przerzucę.
Hitosawagase no Jutsu | False Alarm Technique人騒がせの術
KlasyfikacjaFūinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieZając → Małpa → Tygrys → Zając → Wół
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Złożywszy pieczęcie, technika pozwala na przelanie do pieczęci niewielkiej ilości chakry. Chakra ta sama w sobie nie robi pieczęci nic - nie osłabia jej, nie łamie, nie uruchamia i nie wpływa na nią w żaden inny sposób. Nie mniej, osoba ją tworząca dostaje zupełnie inny impuls. Wie, że jest z nią coś nie tak, co można interpretować na wszelakie sposoby. Może być właśnie ściągana, może ktoś przy niej majstrować, ta sama mogła ulec jakiejś destabilizacji. Jest to rzecz jasna informacja całkowicie fałszywa i nieprawdziwa. Cele takiego zabiegu, najbardziej znane, są dwa: wprowadzenie w błąd twórcę techniki lub zwrócenie jego uwagi na tę konkretną pieczęć. Informacje dostaje bez względu na to, czy sama pieczęć posiada jakiekolwiek zabezpieczenia, jakie przekazywały informację o stanie założonej pieczęci bądź techniki Fūinjutsu. Posiadając niestandardowy rodzaj chakry, możliwe jest użycie jej nieznacznych ilości (dodatkowy koszt standardowy D) do użycia techniki. Wówczas osoba zaznajomiona z ów chakrą, niekoniecznie posiadająca zdolności sensoryczne, jest w stanie określić, kto konkretnie majstruje przy pieczęci.

Posiadając Atut Sensora lub inne zdolności tego typu, jakie byłyby aktywne w momencie użycia techniki, możliwe jest zapamiętanie sygnatury chakry osoby, która użyła techniki na danej pieczęci celem jej późniejszej lokalizacji.
Posiadając Sennina Fūinjutsu, technikę można wykonać na odległość. Wówczas należy wyciągnąć dłoń w stronę pieczęci, będąc od niej nie dalej jak 10m.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu, chakry nie da się zapamiętać sposobem wykorzystującym Sensora bądź inne zdolności tego typu tak długo, jak nie została do techniki użyta niestandardowa chakra.

Ryū no Su | Dragon's Nest竜の巣
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wąż → Smok → Wół → Pies → Wół → Baran → Tygrys → Małpa → Baran
KosztPodwójny za stworzenie | Podwójny za utrzymanie na turę
ZasięgDo 50m od użytkownika, max. 5m średnicy
WymaganiaZnaomość Katon: Honō no Kabe (Katon B)
Technika skupiająca chakrę ognia wokół użytkownika bądź wybranego celu, jaki dodatkowo pod wpływem chakry zostaje "utwardzony". Ogień taki jest w ciągłym ruchu, a pomimo bycia ogniem, chakra weń włożona sprawia, że słabsze techniki czy ataki są w stanie nawet się od niej odbić. Ściany bariery są gorące, czego można się spodziewać patrząc po użytym żywiole. Są w stanie nie tylko poparzyć, ale doprowadzić do sporych obrażeń osoby o przeciętnej Wytrzymałości (5) poprzez niewielki kontakt z tą. Co więcej, żar techniki czuć w promieniu 5m od ściany bariery. Na inne żywioły reaguje tak, jak zareagowałby ogień - dużo lepiej poradzi sobie z wysokopoziomowymi technikami Fūtonu nawet rangi S, podczas gdy Hyōton poniżej S może roztopić się nim uderzy w technikę. Podobnie ma się z jutsu innych dziedzin, gdzie większość technik poniżej S nie będą w stanie przez nią przejść. Inaczej ma się z technikami Suitonu, gdzie już techniki B mają szansę przebić się przez barierę. Wszystko jednak zależy od natury jutsu. Co więcej możliwe jest wystrzelenie części technik Katonu ze ścian kopuły, jeżeli ma to sens i jest fizycznie wykonalne. Zaleca się skonsultować z MG prowadzącym wątek w kwestii tego, czy technikę da się użyć w ten sposób.

W środku kopuły żar nie jest odczuwalny, zaś ściana zdaje się być gorąca. Nie na tyle jednak, by kogoś od razu poparzyć, a bliższa rozgrzanemu grzejnikowi zimą, jakie w chłodniejszych miejscach są w stanie dodatkowo ogrzać osoby w środku. Barierę można stworzyć zarówno wokół siebie czy innych osób, mając możliwość stworzyć "drzwi" w kopule jeśli użytkownik zechce kogoś wpuścić do środka. Chcąc wyjść, starczy przebiec przez ścianę bariery. Możliwe jest również swobodne przemieszczanie z kopułą czy nawet podróżowanie w środku niej przez tereny objęte pożarem czy miejsca charakteryzujące się bardzo wysoką temperaturą. Ta jest dużo słabiej odczuwalna w środku. Działa to też w drugą stronę i możliwe jest przemieszczanie się w niej przez rejony będące zimne, głównie przez ciepło dawane przez kopułę. W razie potrzeby, można ją też zamknąć od dołu.

Posiadając Katon rangi S możliwe staje się utrzymanie techniki przy użyciu do niej większej ilości chakry. Płacąc podwójny koszt jak za technikę S na stworzenie i połowiczny S na turę, ta staje się jeszcze potężniejsza, dużo lepiej radząc sobie z technikami Uwolnienia Wiatru czy Wody. Ciężej płomienie zgasić, rozwiać czy stłamsić.
Posiadając Sennina Katonu, możliwe jest również swobodne przemieszczanie z kopułą czy nawet podróżowanie w środku niej przez tereny objęte pożarem czy miejsca charakteryzujące się bardzo wysoką temperaturą. Ta jest dużo słabiej odczuwalna w środku. Działa to też w drugą stronę i możliwe jest przemieszczanie się w niej przez rejony będące zimne, głównie przez ciepło dawane przez kopułę. W razie potrzeby, można ją też zamknąć od dołu.
Posiadając Specjalizację w Katonie ogień jest na tyle gorący, że jest w stanie poważnie zranić nawet ogromne i monstrualne istoty, jeśli nie będą wystarczająco ostrożne.

Katon: Yakeryū | Fire Release: Scorching Flow火遁・焼け流
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Małpa → Zając → Koń → Zając
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Nie zawsze potrzeba technik, jakich zasięg liczony jest w setkach metrów. Chęć skompresowania siły Honōmatsuri, ognistej wersji Bijūdamy, finalnie poskutkowała powstaniem techniki niezwykle podobnej do bardziej powszechnego Rasengana. Czymże jest bowiem to jutsu, jak nie kulą wirującego ognia? Ta mieści się w dłoni, lewitując około dwóch centymetrów nad nią. Energia zgromadzona w tejże jest naturalnie dużo mniejsza, aniżeli w technice, która była dla niej wzorem, jednak i bez tego jest w stanie przepalić się bez trudu przez skałę, że o ludzkiej tkance nie wspominając.

Posiadajac Sennina Katonu, technika może posłużyć również za medium do innych technik ognia tak długo, jak ma to sens. Wówczas jej koszt zamienia się na standardowy na turę, wszystkie techniki ognia używane w ten sposób nie wymagają składania pieczęci, jaki zostaje zastąpiony czasem kumulacji chakry przez czas równy ich złożenia, zaś czas rzucania techniki zostaje zwiększony o 1/3 pieczęci tejże, zaokrąglając go w dół. W momencie użycia techniki chociaż raz jako medium do innej, jej siła spada do rangi C do czasu ponownego uiszczenia za nią odpowiedniego kosztu.
Posiadając Specjalizację w Katonie, czas składania pieczęci do Yakeryū zostaje zastąpiony kumulacją chakrą przez czas równy ich złożeniu.

1 Techniczka
...
To tylko ja i mój udar Jeleniu. To nie miało być w tym temacie.

2 Techniczka
A to zaraz przeniosę

3 Techniczka
Wszystko spoko, tylko no... To są straszne nerfy w porównaniu do takich samych technik w innych dziedzinach. I tak się zastanawiam czy te nerfy wynikają z tego, że robię sobie technikę defensywną (nie pierwszą w zasadzie) w Katonie i ten Sennin mi tego nie połata, czy w sumie... czemu. Bo tak to technika jest dosłownie kopiuj+wklej takiej samej techniki którą robiłam dla Suitonu. A jak to ma być w ten sposób, no to... you know, mister Jeleń, I've come to bargain.
a) Paaanie, a nie da się taniej? Podwójny za utrzymanie na turę sprawia, że DUŻO bardziej opłaca mi się próbować robić z tego S o standardowym koszcie. Wyjdę na to samo za koszt +5PT, a może ugrałabym w innych kwestiach nieco więcej. Poza tym Kairyū no Yurikago mając dosłownie taki sam potencjał defensywny ma połowiczny na turę utrzymania, jedynie no "żywioły" dostosowane pod wodę. I w sumie czaję, że no, woda jest bardziej "defensywna" od ognia pod kątem charakterystyki samego żywiołu, ale to może zejdźmy do standardowego? Niby zmieniłam, ale no... No nie ukrywam, że jakby coś, to bym przygarnęła mniejszy.
b) spoczko
c) No... spoczko
d) Oke
e) Ale... To jest w sumie też w innych technikach? Ten wodnej barierze wyżej. Ba, dotonowy golem też ma, że dokładając więcej chakry można go zrobić większego, acz dodatkowo wymaga Specki. Więc pewnie ifryt w Katonie ma też tę mechanikę. To też nie tak, że skaluje się przez większość poziomów i mogę zrobić technikę słabszą. Ot, mając S mogę ją trochę przeładować w bezpieczny sposób dla większych efektów.
f) No, mogę przenieść. Sennin mnie ni ziębi, ni (he he) parzy.
g) Koszty podbił, o S mi się wykłóca, zasięg uciął... Co za Jeleń. Znaczy no, mogę go uciąć na pół, tutaj się nie będę wykłócać.

Techniczka 4
a) suhaj Jelon, mam aż dwa argumenty, by to nie wymagało Rasengana. Pierwszy: Hahonryu w Suitonie go nie wymaga, a to też Rasengan with extra steps. A dwa: mam dosłownie technikę, która pozwala mi zrobić OGROMNĄ KULĘ OGNIA. I nie wymaga Bijuudamy. I na tej OGROMNEJ KULI OGNIA bazuję technikę mniejszej kuli ognia.
b) A to podpytaj pan. W najgorszym razie nie mam z tym rozwiązaniem jakiegoś problemu jakby co, ale jakby dało się mieć ciastko i zjeść ciastko to czemu nie? To ten, nic nie zmieniam póki co w sumie.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2024, 20:33 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 3 razy.
► Pokaż Spoiler | Pasywne zdolności & pieczęcie oraz unikaty
Zdolności pasywne- z wyjątkiem atutów i biegłości
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
  • Hiraishin no Jutsu - pieczęć na kraku nałożona przez Shikō.
Unikaty
  • Garahaddo no Kōkei-sha - naszyjnik z zamkniętą duszą Galahada. Tłumi częściowo negatywne skutki części wad mentalnych.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Naginata [2] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Wakuri

Techniczka 2
a) Spoczko, akcept jako ogólnodostępna

Techniczka 3
Generalnie, będzie ona wypadać gorzej od tej techniki co ma pani w Suitonie zwyczajnie przez właściwości żywiołu. Doton i Suiton będę miały łatwiej, oraz korzystniej z defensywami, a Katon... no chyba będzie miał najmniej korzystanie z defensywami ze wszystkich żywiołów imo. Z czego, no nie wiedziałem że tego typu techniczka już jest i jak sobie czytnąłem tą technikę Suitonową oraz Sujinheki too... no, poprosiłem o wrzucenie ich do pinezki bo tam parę rzeczy mi nie trybi. Nie mniej, spoko, bardziej się do tamtej dopasujemy póki co i najwyżej jak pinezkę już ruszymy z chłopakami i coś się zmieni, to tą też tykniemy.

a) Naaah, podwójny będzie git. W sensie, techniki defensywne są raczej drogie jak nie jest to żywioł typowo do defensywy. Tutaj, jest to żywioł jaki jest bardzo mało dostosowany do defensywy, to będzie taka defensywa droga. Podobnie jak Fujinheki z Futonu, z czego no to ma dużo więcej uniwersalności od tamtego.
e) Nieeech będzie ta ranga S. Tylko, tamtego Sennina w takim wypadku pani może przywrócić, no bo jak jest ta Suitonowa to kinda nie będę teraz narzucił swoich widzimisie.
g) No jak ta w Suitonie ma 50, to niech to też ma te 50, ehh
h) Biorąc pod uwagę tą Suitonową, no to będzie ozwojowana ta też

Techniczka 4
a) dobra, pomyślałem i niech będzie bez Rasengana jako wymogu. Co do bazowania na tej ogromnej kuli ognia, to pamiętaj że tamto wybucha a nie wierci thou kappa
b) Sennin. Na pewno będzie bez zmniejszania kosztu innych technik jakie rzucasz i dalej osłabiało by siłę tego "rasengana" dopóki castujesz inną techniczkę. Do tego też zwiększyłbym wtedy czas kumulacji do technik jakie chcesz w ten sposób użyć? Ot, o 1/3 ilości pieczęci jaką mają zaokrąglane w dół zawsze. Generalnie pomijanie składania pieczęci to dla mnie dość strong buff, często jaki to jest w speckach, i też nie chciałbym tego zbytnio w techniki wprowadzać, dlatego jak ma być to ma mieć te mocne wady
c) Będzie ozwojowane
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 601
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

2 Techniczka
Yay \o/

3 Techniczka
Niech ci będzie, Pepe Panie Jeleniu. Ale wiedz, że gdzieś tam w świecie zginął właśnie pingwinek ze smutku! Jest podwójny koszt, zmieniony zasięg i przywrócony Sennin.

4 Techniczka
► Pokaż Spoiler
Honōmatsuri | Festival of Flames炎まつり
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 40 pieczęciom
KosztDwudziestokrotny S
Zasięg lotu100m + 100m za każde kumulowanie chakry przez kolejne 40 pieczęci (max 500m)
Zasięg wybuchu50m + 10m za każdy dodatkowy koszt dziesięciokrotny S (max 100m)
WymaganiaSennin Katonu, Specjalizacja w Katonie
Swego rodzaju odpowiedź gatunku ludzkiego na Bijūdamę... lub zwyczajna chęć zmaksymalizowania możliwości żywiołu ognia, bez wdawania się w zdolności Ogoniastych Bestii. Siła techniki jest jednak porównywalna z ów sławetnym jutsu. Ilość potrzebnej chakry jest na tyle duża, że od podczas zbierania chakry wszyscy w okolicy mogą poczuć jej ogromne nagromadzenie - nawet osoby bez atutu sensora. Przygotowanie techniki jest zaś dość proste. Ów nawał chakry należy skupić nad wyciągniętą w górę ręką, gdzie ta zaczyna formować się w coraz to większą, ognistą kulę, jaka potrafi przybrać rozmiary wielkości domu jednorodzinnego. Następnie zaś ruchem ręki należy wskazać kierunek, w jakim ta ma pomknąć. W momencie impaktu, cała energia zostaje uwolniona pod postacią szalejącego inferno zdolnego stopić szyby czy ściany, zniszczyć zabudowę i pozbawić życia co mniej fartownych obywateli. Podczas pierwszych kilku chwil, płomienie utrzymują się pod postacią wiru ognia obejmującego cały teren trafienia, po czym stopniowo wygasają z pominięciem tych, jakie dały radę coś podpalić. Kula ognia już w momencie tworzenia jest absurdalnie gorąca, jednak nie na tyle, by zaszkodzić użytkownikowi czy osobom stojącym obok. W przypadku przerwania ładowania techniki przez osoby trzecie, Kontrola Chakry użytkownika odgrywa znaczącą rolę, czy da radę zapanować nad zebraną chakrą i wysłać ją z dala od siebie, czy wybuchnie ona z odpowiednią siłą w miejscu gromadzenia, sięgając właściciela techniki i osoby stojące obok. Przyjmuje się, że posyłając kulę od razu, zasięg wybuchu jest równy 50m.
Wir to wir kappa Wir też wierci. Nie no, żartuje sobie teraz trochę. Mam jakoś bardziej ująć że nie wiem... wybucha? Czy przez to, jak jest ten opis może sobie to zostać tak, jak jest? Bo w sumie zostawiłabym jak jest chociażby po to, by nie było, że odwalam bootlegowy Bakuton.

Dobra Jeleniu, wywaliłam zmniejszanie kosztów i dałam to o 1/3. Zerknij czy to, jak to opisałam ci leży (bo opisałam to tak, jak mi się wydaje kinda logiczne, ale moja logika i logika tego świata to czasami dwie różne rzeczy) i jak coś to ten, dawaj znać jak coś jeszcze trzeba poprawić.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2024, 16:47 przez Kurama Wakuri, łącznie zmieniany 4 razy.
► Pokaż Spoiler | Pasywne zdolności & pieczęcie oraz unikaty
Zdolności pasywne- z wyjątkiem atutów i biegłości
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
  • Hiraishin no Jutsu - pieczęć na kraku nałożona przez Shikō.
Unikaty
  • Garahaddo no Kōkei-sha - naszyjnik z zamkniętą duszą Galahada. Tłumi częściowo negatywne skutki części wad mentalnych.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Naginata [2] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Wakuri

Techniczka 3
a) No to niech będzie ten akcept ze zwojem *enter audible sigh*

Techniczka 4
a) Yyy, czas kumulacji zwiększony zamiast czasu rzucania bo... no nie mamy czasu rzucania w technikach, i takie dziwne to słowo i by konfuzji nie było u ludzi. Tylko to mogę sam poprawić, to niech pani po prostu da znać czy jest okej takie słownictwo dla pani:
► Pokaż Spoiler | Techniczka 4
Katon: Yakeryū | Fire Release: Scorching Flow火遁・焼け流
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Małpa → Zając → Koń → Zając
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Nie zawsze potrzeba technik, jakich zasięg liczony jest w setkach metrów. Chęć skompresowania siły Honōmatsuri, ognistej wersji Bijūdamy, finalnie poskutkowała powstaniem techniki niezwykle podobnej do bardziej powszechnego Rasengana. Czymże jest bowiem to jutsu, jak nie kulą wirującego ognia? Ta mieści się w dłoni, lewitując około dwóch centymetrów nad nią. Energia zgromadzona w tejże jest naturalnie dużo mniejsza, aniżeli w technice, która była dla niej wzorem, jednak i bez tego jest w stanie przepalić się bez trudu przez skałę, że o ludzkiej tkance nie wspominając.

Posiadajac Sennina Katonu, technika może posłużyć również za medium do innych technik ognia tak długo, jak ma to sens. Wówczas jej koszt zamienia się na standardowy na turę, wszystkie techniki ognia używane w ten sposób nie wymagają składania pieczęci, jaki zostaje zastąpiony czasem kumulacji chakry przez czas równy ich złożenia zwiększony o 1/3 ilości pieczęci, zaokrąglając go w dół. W momencie użycia techniki chociaż raz jako medium do innej, jej siła spada do rangi C do czasu ponownego uiszczenia za nią odpowiedniego kosztu.
Posiadając Specjalizację w Katonie, czas składania pieczęci do Yakeryū zostaje zastąpiony kumulacją chakrą przez czas równy ich złożeniu.
Duży zwójKurama Wakuri
Duży zwój---
Duży zwój---
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 601
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

:umu:
► Pokaż Spoiler | To kiedyś będzie Tatari ale to nie ten dzień jednak
1. Tak, sprawdzam co jeszcze dam radę wyciągnąć z Katonów i czy coś prócz "oto basic ogień ale w innych kształtach" też przejdzie z odpowiednimi wymaganiami @@
Katon: Yakeryū no Gōtō | Fire Release: Scorching Flow of Larceny火遁・焼け流の強盗
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 12 pieczęciom
KosztStandardowy C za świat. nat. na turę | Połowiczny rangi "negowanej" techniki na turę
Zasięg10m
WymaganiaKaton: Yakeryū użyte jako medium do technik, znajomość Ikiryō no Tatari: Usugurai Hikari lub innej techniki działającej w podobny sposób, Specjalizacja w Katonie
Technika, jaka do rzucenia wykorzystuje Katon: Yakeryū, skupiając się w pełni tylko na jednym elemencie towarzyszącym ogniu - świetle. Kula wchłania wszelakie światło znajdujące się na obszarze działania. Prowadzi to do dwóch rzeczy: powstania bańki nieprzeniknionego mroku z kulą w samym centrum oraz pozbawienia możliwości emitowania światła obiektom czy technikom do tego zdolnym. Kula pochłania całe światło, jakie znajdzie się w zasięgu nawet wtedy, kiedy jego źródło znajduje się poza nim sprawiając, że nie dochodzi ona dalej niż na kraniec działania kuli. W bańce nic nie widać, zarówno patrząc na nią z zewnątrz jak i przebywając w środku, przy czym przebywając w środku nie widać tego, co dzieje się na zewnątrz. Nawet światło dawane przez samą kule jest zassane do środka. Płacąc koszt standardowy C możliwe jest pochłonięcie tak całego naturalnego światła w okolicy, a jeśli została użyta w miejscu spowitym półmrokiem - nawet mniej. W przypadku technik, należy uiścić koszt połowiczny rangi najsilniejszej techniki, z jakiej pochłaniamy światło, na turę. Kula jest w stanie zanegować emitowane światło oraz wszelakie jego efekty, nawet te nienaturalne. Nie rozprasza jednak jutsu, nie zmniejsza ich siły ofensywnej czy nie wpływa na nie w jakikolwiek inny sposób. Kula ognia dalej będzie dawała widoczny żar, a świeczka dalej poparzy trzymając rękę w ogniu.

Posiadając Sennina Katonu, możliwe jest wessanie światła tylko z wybranych źródeł tak długo, jak ów światło (niekoniecznie jego źródło) znajduje się w zasięgu techniki.

A to w sumie basic ogień, tylko mniej aoe, bo aoe to jest w Katonie trochę.
Katon: Yakeryū no Kaminoikari | Fire Release: Scorching Flow of God's Wrath火遁・焼け流の神の怒り
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 15 pieczęciom
KosztStandardowy
Zasięg40m
WymaganiaKaton: Yakeryū użyte jako medium do techniki
Technika, jaka zamienia kulę do walki w zwarciu w broń dystansową, zdolną do posłania strumienia palącego ognia. Siła techniki przekracza tą standardowych technik najwyższej rangi Katonu przez użyte medium, a szybkość promienia porównywalna jest z Kontrolą Chakry użytkownika. Jego promień odpowiada promieniowi kuli, z jakiej został wysłany, zaś po przebyciu każdych kolejnych pięciu metrów rozwarstwia się na boki tworząc na maksymalnym dystansie swym wyglądem bardzo specyficzną strzałę... lub przewróconą choinkę. Podczas gdy ów efekty wizualne również mogą poparzyć, główna siła techniki leży w samym jej rdzeniu, jakim jest stosunkowo wąska wiązka.

Posiadając Sennina Katonu oraz Kontrolę Chakrę 10, możliwe jest dowolne przeładowywanie techniki, mogąc włożyć w nią tyle chakry, na ile nas stać. Siła techniki zwiększa się z każdym standardowym kosztem techniki S w nią włożony. Dla przykładu, włożenie w technikę kosztu dwukrotnego sprawiłoby, że siła uderzenia byłaby porównywalna z przyjęciem na siebie dwóch technik S, jednej po drugiej lub jednocześnie. Każdy koszt standardowy S przeładowania zajmuje dodatkowy czas zbliżony do złożenia 8 pieczęci przez rzucającego.
Posiadając Specjalizację w Katonie, zasięg techniki zostaje zwiększony o kolejne 20m
Ostatnio zmieniony 21 mar 2024, 19:39 przez Kurama Wakuri, łącznie zmieniany 4 razy.
► Pokaż Spoiler | Pasywne zdolności & pieczęcie oraz unikaty
Zdolności pasywne- z wyjątkiem atutów i biegłości
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
  • Hiraishin no Jutsu - pieczęć na kraku nałożona przez Shikō.
Unikaty
  • Garahaddo no Kōkei-sha - naszyjnik z zamkniętą duszą Galahada. Tłumi częściowo negatywne skutki części wad mentalnych.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Naginata [2] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Wakuri

Dziń dobry, zerkam swym oczkiem o/

Techniczka 1

Nooo, odpada zwyczajnie. Jako techniczka Tatari specjalnie do tego spoko, ale jako Katon to nope, zbyt mało polega na samym koncepcie światła i nie manipuluje nim de facto.

Techniczka 2

Chyba jedynie co do bonusu z Sennina mam problem, na zasadzie żeby dopisać tam że przeładowywanie tej techniki zajmuje te X czasu. Przykładowo, każdy kolejny koszt Standardowy S to kolejne 8 pieczęci kumulacji tej chakry.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kurama Wakuri
Posty: 601
Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Wakuri

#1
No to pierwszą sobie zostawie jako Tatari-in-the-future i do tego czasu przerobie. Anyway don't mind it.

#2

Aaaa spoko. Dopisze zaraz.
► Pokaż Spoiler | Pasywne zdolności & pieczęcie oraz unikaty
Zdolności pasywne- z wyjątkiem atutów i biegłości
Pieczęcie
  • Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
  • Hiraishin no Jutsu - pieczęć na kraku nałożona przez Shikō.
Unikaty
  • Garahaddo no Kōkei-sha - naszyjnik z zamkniętą duszą Galahada. Tłumi częściowo negatywne skutki części wad mentalnych.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
  • Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)


Na szyi:
  • Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
    • pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
    • niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)


Prawa kieszeń:
  • Mały zwój [Naginata [2] ]
  • Kunai x1
  • Mitsurugi Kunai x2


Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
  • Kunai x1
Lewa kieszeń:
  • Mitsurugi Kunai x3


Czarna, skórzana torba biodrowa
  • Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
  • Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
  • Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
  • Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
  • Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
  • Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]



Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Wakuri

Techniczka 2

Akcept o/
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”