• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Maji Eiji

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Maji Eiji

Dobra, z racji na spełnianie wymagań przez pana gracza wracamy do kwestii techniczki tej o:
► Pokaż Spoiler | Jiton: Raijinga
Jiton: Raijinga | Magnet Release: Lightning God Self磁遁・雷神我
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja natury
PieczęcieTygrys → Małpa → Wół → Dzik → Tygrys → Małpa → Koń → Wąż → Koń → Zając → Smok → Ptak → Tygrys → Smok → Pies → Ptak → Szczur → Dzik → Wąż → Szczur → Zając → Baran → Zając → Wół → Pies
KosztDwukrotny na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania Gigantyczna ilość żelaznego piasku, Sennin Jitonu, Raiton B
Technika, która zyskała swoją sławę jako zettai bōgyo — obrona absolutna klanu Maji, która zaskakująco świetnie sprawdza również się w ofensywie. Poprzez połączenie Uwolnienia Błyskawicy i Magnetyzmu użytkownik jest w stanie z niesamowitą siłą zbić gigantyczną ilość żelaznego piasku wokół siebie. Ten powoli go otacza, niczym ogromna zbroja i ostatecznie użytkownik przypomina gigantycznego człowieka o wysokości maksymalnie 25 metrów. Jest on niezwykle wytrzymały (Wytrzymałość 10) i jedynie najsilniejsze techniki oraz uderzenia będą w stanie się przez niego przebić. Nawet kiedy już się przebiją jednak, zadanie obrażeń nie jest takie proste. Taki "golem" ma ogromne zdolności regeneracyjne i w ciągu tury jest w stanie w pełni załatać zadaną mu ranę, tak długo jak wokół niego znajduje się odpowiednia ilość żelaznego piasku do jej naprawienia. Wysokością golema można manipulować w zakresie od 5 metrów do 25 metrów. Nie zmienia to jednak kosztu jego utrzymania.

Jednak najciekawszą właściwością techniki, jest to jak działa ona z naturą. Tam gdzie jego kroki doprowadzają złoża podziemnego granitu do rozdrobnienia, wytwarzany jest piezoelektryczny efekt, któremu towarzyszą wyładowania elektryczne. Użytkownik jest w stanie przekształcić tą energię, w czakrę do utrzymania techniki (pokrywa 25% kosztu). Dzięki czemu nie musi on w pełni polegać na swoich własnych zasobach.

Posiadając Sennina w Raitonie jesteśmy w stanie kosztem A wystrzelić błyskawicę w wybranym przez nas kierunku. Jest to prosta, pojedyncza wiązka o zasięgu 10 metrów, jaka po uderzeniu jest w stanie poważnie porazić przeciwnika, potencjalnie paraliżując jakąś część jego ciała.
Posiadając Specjalizację w Raitonie wyładowania z podziemnego grafitu pokrywają 50% kosztów utrzymania.
Posiadając Specjalizację w Jitonie jesteśmy w stanie manipulować naszym kształtem ze sporą dowolnością. Dzięki temu można zaostrzyć np. ręce czy nogi, lub przybrać nawet wygląd np. lwa zamiast humanoidalnego człowieka. Wytrzymałość "golema" dalej zostaje taka sama, jednak jego wielkość może się wtedy zmieniać. Dalej jednak nie może przekroczyć 25 metrów, ani nie może być on mniejszy od 5 metrów.
Wielki zwójMaji Eiji
Wielki zwój---
Wielki zwój---
Potwierdź mi jeszcze raz, czy jest dla pana okej i jak jest, no to dam akcepta. Ozwojowana, ofc. Ewentualnie jak chce pan coś w niej zmienić, to też dawać znać.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2023, 19:22 przez Jelonek, łącznie zmieniany 2 razy.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

można byłoby mu dać te 2-5m metrów więcej? jak nie ma możliwości to pasi
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Maji Eiji

Można. Daje więc panu opcję z 25 metrami zamiast 20, i skoro to wszystko to akcept. Z bogiem o/
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

Tenki no jutsu | Weather Manipulation天気の術
KlasyfikacjaTenki no jutsu, Kontrola Chakry
PieczęciBrak. Czas kumulacji równy różnej liczbie pieczęci.
KosztRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Członkowie klanu Yota w swojej mądrości byli w stanie złamać wiele tabu wczesnego świata. Być może jednak największym faux-pas z nich wszystkich było przywłaszczenie sobie pierwotnej siły niebios. Zaklinanie pogody pod swoje widzimisię najbardziej przejawia się w podstawowej technice stworzonej w tym celu. Nie tylko udostępnia ona im niesamowicie szeroki wachlarz możliwości, ale również pozwoliła ona przetrwać w czasach nędzy. Niestety jej poznanie było mieczem obusiecznym. Tak jak użyteczne, tak i trudne do kontroli. A wszystko to wina ich emocji niezaprzeczalnie połączonych z pogodą. Jeżeli bowiem znająca tą technike osoba przygnieciona została poprzez jedna z emocji zdawała się wtedy manifestować odpowiadająca typ pogody podświadomie. Nieumyślnie doprowadzając tym samym do katastrof mogących kosztować życie.

Przez to, że jest to najbardziej prymitywna i podstawowa technika klanu, nie daje ona dostępu do pełnego przekroju zdolności władania pogodą. Ogranicza się ona bowiem do pięciu podstawowych, w niezbyt skomplikowanej formie. Jeżeli chciałby ktoś osiągnąć lepszy, czy bardziej szczegolny efekt, lepiej jest to wykonać odpowiednio stworzona techniką.
  • Wiatr - Yota odczuwający ekscytacje, będzie najlepiej zaprzyjazniony z mocą wiatru. Na randze D tworzy delikatne podmuchy zdolne przepchnać małe przedmioty, na B wiatr jest zdolny przesunać obiekty zbliżone do człowieka. Siłę zdolną do niszczenia kawałków zabudowy, wiatr osiąga wraz z poziomem S.
  • Deszcz - Yota odczuwający smutek, będzie najlepiej zaprzyjazniony z mocą deszczu. Na randze D opady które możemy kontrolować przypominają raczej delikatną mżawke, na B deszcz pada intensywniej stając się bardziej irytujący. Przekształcając się na końcu w ulewę na randze S, skutecznje ograniczająca widoczność.
  • Pioruny - Yota odczuwający gniew, będzie najlepiej zaprzyjazniony z mocą piorunów. Na randze D wyładowania są delikatne, migace wywolac lekkie drętwienie, na B sa w stanie już oparzyc a nawet lekko ograniczyc zdolnosci ruchowe osoby. Jednak to Pioruny po osiągnięciu poziomu S posiadaja najsilniejsza siłę ogniową. Nie dość że powodują rozległe oparzenia, to są w stanie porządnie sparaliżować ofiarę.
  • Słońce - Yota odczuwający radość, będzie najlepiej zaprzyjazniony z mocą światła słonecznego. Na randze D jest w stanie rozchmurzyc mały teren gwarantujac przyjemne cieplo i rozswietlenie. Na randze B na niebie pozostają nieliczne chmurki, a ciepło, ktorym ogrzewa jak i blask wydaja sie byc troszeczek bardziej intensywne. Siła słońca osiąga pełnię po osiągnięciu Rangi S. Nie dość że niebo nie jest skalane żadna chmurką, to można bardzo szybko nabawić się oparzenia słonecznego po kilku chwilach, bycia wystawionym na jego działanie.
  • Śnieg - Yota odczuwający obojętność, będzie najjlepiej zaprzyjazniony z mocą śniegu. Na randze D jest w stanie przywołac delikatne opady sniegu, czy kontrolowac kilka snieżynek jednocześnie, na B siła ich uderzenia porownywalna może byc z dostaniem snieżką prosto w twarz, utrudniajac tym samym poruszanie się w ciagle opadającym śniegu. Jednak to możliwośc stworzenia i manipulacji prawdziwą zamiecią, dostępna jest dopiero od dziedziny na S.
Wszystkie z tych efektów są w stanie występować w najróżniejszych zakresie, w zależności od doświadczenia, czy włożonej chakry. Większość jednak zależy głównie od Rangi Dziedziny Klanowej:
  • Ranga D: koszt równy standardowemu D. Technika posiada zasięg 10 metrów we wszystkich kierunkach, poza osią wysokości ze wzgledu na specyfikę techniki. Czas kumulacji odpowiadający 5 pieczęcią.
  • Ranga C: koszt równy standardowemu C. Technika posiada zasięg 15 metrów we wszystkich kierunkach, poza osią wysokości ze wzgledu na specyfikę techniki. Czas kumulacji odpowiadający 10 pieczęcią.Wymagania: Tenki no Jutsu C
  • Ranga B: koszt równy standardowemu B. Technika posiada zasięg 20 metrów we wszystkich kierunkach, poza osią wysokości ze wzgledu na specyfikę techniki. Czas kumulacji odpowiadający 15 pieczęcią.Wymagania: Tenki no Jutsu B
  • Ranga A: koszt równy standardowemu A. Technika posiada zasięg 25 metrów we wszystkich kierunkach, poza osią wysokości ze wzgledu na specyfikę techniki.Czas kumulacji odpowiadający 20 pieczęcią.Wymagania: Tenki no Jutsu A
  • Ranga S: koszt równy standardowemu S. Technika posiada zasięg 50 metrów we wszystkich kierunkach, poza osią wysokości ze wzgledu na specyfikę techniki. Czas kumulacji odpowiadający 25 pieczęcią.Wymagania: Tenki no Jutsu S
Posiadając Sennina w Tenki no Jutsu może coś wymyśle jeszcze
Posiadający Specjalizację w żywiole emitowanym przez daną pogodę i płacąc 50% więcej chakry, siła pogody jedt liczona jako pół ragi wyższą.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2023, 0:34 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Eiji

1. Ranga C, nie D.

2. Nie pioruny, a burza. Władasz pogodą, nie elementami, które pojawiają się w pogodzie. Przynajmniej tak rozumiem zamysł tej techniki. Że powodujesz personifikację pogody zależnie od nastroju. A tu nie jest to jako pogoda, tylko semi żywioł, który w klanie także masz oczywiście.

3. Powiem tak, przez to, jak dziwnie jest to opisane pod kątem różnych pogód oraz rang, widziałbym to raczej jako dwie oddzielne techniki, może więcej. Jedna, która byłaby jedynie personifikacją emocji na danym obszarze. Taka technika mogłaby też robić za rozpiskę jaka emocja - jaka pogoda i mogłaby nawet być zrobiona jako zdolność klanu, ale mająca niewielki wpływ. Inna technika, już skalowalna, odnosiłaby się do tej emocjonalnej rozpiski, ale byłaby np. aoe, gdy jeszcze inna - bardziej ukierunkowana. Co ty na to?

4. Na senninie wtedy mógłbyś mieć np. zwiększony koszt, ale władanie właśnie bardziej żywiołami niż całymi pogodami.

5. O co chodzi z żywiołem emitowanym przez daną pogodę?
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

Hello
Porozbijalem na 3 jak pan prosił
Dałem jeszcze jakaś podstawowa technikę do zmienianian chmurek
I jedno Ninjutsu żeby było do 5 i nie marnować naszego czasu
► Pokaż Spoiler | Pasywka
Kyōkan no araware | Manifestation of Empathy共感の現れ
Ujarzmianie sił natury, zawsze wiąże się z większym lub mniejszym kosztem dla użytkowników tych sił. Dla członków klanu Yota objawia się to poprzez niezwykłe połączenie między emocjami a klanowym Hidenem. Wraz z poznaniem tajnik manipulacji pogodą, każde silniejsze uczucie staje się zagrożeniem dla otoczenia adepta Tenki no Jutsu. Ci spośród nich o najbardziej gorącej krwi, zdają się nie rozstawać z burzowymi chmurami nad ich głowami. Ogarnięci radością, są w stanie zwracać uwagę nie tylko tłumów, ale i smug naturalnego światła, a kiedy nikt nie patrzy. Za ścianami domostwa, to uderzające o posadzkę krople deszczu są świadkami ich smutków. Same w sobie efekty nie są potwornie silnie, i choć ich siła może się różnić zależnie od intensywności i czynników zewnętrznych, to zazwyczaj największe problemy sprawia ich nieporęczność. Trudno jest ukrywać emocje kiedy nawet świat ci o nich przypomina. Odpowiednia wysoka Siła Woli u użytkownika jest w stanie opierać się tym efektom, jednak skuteczność zależy od GM.
Emocje i wpływ na otoczenie
  • Radość – zdaje się przyciągać naturalne światło.
  • Smutek – wokół zaczynają zbierać się deszczowe chmury.
  • Strach – sylwetkę opiewa delikatna mgła, która znacznie gęstnieje w okolicach twarzy.
  • Złość – układające się wokół głowy burzowe chmury.
  • Zazdrość – wyładowania elektryczne, otaczające ciało niczym wąż.
  • Odraza – chmury kształtem emitujące obiekt odrazy.
  • Obojętność – skóra zostaje pokryta delikatną warstwą śniegu.
  • Ekscytacje – ruchom zdaje się towarzyszyć powiew wiatru, który zwiększa gracje ruchów.
  • Szok – manifestuje przypominającą aureole zorzę polarną.
  • Zawód – Ciało i otoczenie zdają się być chłodniejsze o kilkanaście stopni.
  • Wstyd – Ciało i otoczenie zdają się być cieplejsze o kilkanaście stopni.
► Pokaż Spoiler | Tenki no Eria
Tenki no Eria | Area of Weather天気のエリア
KlasyfikacjaTenki no jutsu
PieczęcieIlość pieczęci zależy od poziomu, na którym aktywujemy technikę.
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Choć jest ona jedną z pierwszych technik jej przestronność i potencjał, sprawiają, że pozostaje ona użyteczna przez naprawdę długi czas, stanowiąc nie raz podstawę dla działania późniejszych technik. Pozwala ona, na dowolną zmianę warunków pogodowych w okolicy użytkownika. Dzięki utylizacji talentu do pogody i odpowiednich ilości chakry jesteśmy w stanie przekształcić pogodny dzień w burzę śniegową, czy pobłogosławić pustynie upragnionym deszczem. Efekt działania jak i jego zasięg zależą w pełni od poziomu, na którym aktywowana zostaje technika. Zmiany w pogodzie stają się trwałe, przez co do ich rozpędzenia wymagana jest albo interwencja odpowiednich technik, albo odczekanie aż natura sama zajmie się tym problemem. Należy jednak pamiętać, że efekty przypominające dane Uwolnienia Natury są w starciu z nimi słabsze.
  • Ranga D: Koszt trzykrotny D. Pogoda jest delikatna i nieszkodliwa. Wiatr, jest w stanie poruszać gałęziami pobliskiego drzewa, a deszcz przynieść ukojenie w parne wieczory. Technika posiada promień 10 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie pięciu pieczęci.
  • Ranga C: Koszt trzykrotny C. Siła techniki wzrasta, a wraz z nią jej użyteczność. Deszczu, można zacząć używać do podlewania ogródka, chmur do ukrycia się przed irytującym słońcem, a śniegu do uprzykrzania życia sąsiadom. Technika posiada promień 15 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 10 pieczęci.
  • Ranga B: Koszt trzykrotny B. Od tego poziomu, jesteśmy w stanie zaspokoić potrzebę wody dla części terenów rolnych, wytworzyć wiatr zdolny do porywania okolicznych obiektów, lub odpychania ludzi. Technika posiada promień 20 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 15 pieczęci. Wymagania: Tenki no Jutsu B
  • Ranga A: Koszt trzykrotny A. Efekty na tym poziomie zdolne są do przewracania ludzi i powozów za pośrednictwem silnych wiatrów. Blokowania wizji przeciwnikowi dzięki silnym opadom śniegu, czy do całkowitego przemoczenia przy pomocy deszczu. Technika posiada promień 25 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 20 pieczęci. Wymagania: Tenki no Jutsu A
  • Ranga S: Koszt trzykrotny S. Ekstremalne warunki pogodowe towarzyszące temu poziomowi bez problemu są w stanie uszkodzić budynki, pogrzebać kogoś żywcem pod warstwą śniegu, czy przysmażyć kilka ważnych monumentów, miotanymi wszędzie burzowymi błyskawicami. Technika osiąga swój maksymalny promień w postaci 30 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 25 pieczęci.Wymagania: Tenki no Jutsu S
Uwaga: W przypadku bardzo drastycznej zmiany warunków pogodowych koszt rośnie do trzykrotnego na poziom.

Zależnie od emocji towarzyszących podczas rzucania techniki, efekty techniki na poszczególnych poziomach mogą być silniejsze, jeżeli emocje są zgodne, lub słabsze, jeżeli są przeciwne.
Posiadając Raiton, Futon lub inne emitowane przez technikę Uwolnienie na randze S siła efektów emitowanych przez technikę jest taka sama.
Posiadając Sennina w Tenki no Jutsu
► Pokaż Spoiler | Tenki no Nagare
Tenki no Nagare | Flow of Weather天気の流れ
KlasyfikacjaTenki no jutsu
PieczęcieRóżny
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Kolejne z jutsu, które można zaliczyć do prostych, ale niebywale użytecznych. Tym razem odpowiada za to niezwykle szerokie zastosowanie ofensywne. Poprzez scentralizowanie i skupienie zdolności jednostki do manifestacji pogody w jednym punkcie. Możliwe staje się wypuszczenie we wskazanym kierunku czegoś na wzór strumienia pogody. Przyjmującego właściwości pogody, którą chcemy manifestować. Strumień burzowych chmur, czy dewastujący podmuch wiatru. Efekt zależy w pełni od użytkownika. Należy jednak pamiętać, że w porównaniu z odpowiednimi Transformacjami Natury będą one wypadały słabiej.
  • Ranga D: Koszt standardowy D. Pogoda posyłana strumieniem jest delikatna niczym poranna bryza, czy ciepło słonecznych promieni padających na śpiącą twarz. Technika posiada zasięg 5 metrów, a promień strumienia wynosi 5 centymetrów. Czas kumulacji jest równy złożeniu 7 pieczęci.
  • Ranga C: Koszt standardowy C. Siła strumienia wzrasta na sile, na tyle, by móc pokusić się o próbę zrzucenie kapelusza z głowy przechodnia, albo wypchania buzi wroga śniegiem. Technika posiada zasięg 10 metrów, a promień strumienia wynosi 10 centrymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 10 pieczęcią.
  • Ranga B: Koszt standardowy B. Przygniecenie wroga śniegiem, wrzycenie go pomiędzy parzące chmury burze, czy odepchnięcie lecących pocisków, zdaje się nie być większym problemem. Technika posiada zasię 15 metrów, a promień strumienia wynosi 15 centrymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 15 pieczęcią.Wymagania: Tenki no Jutsu B
  • Ranga A: Koszt standardowy A. Wiatr jest w stanie rozwalić na kawałki powody, śnieżny strumień bez problemu zaskoczy nieprzygotowanego przeciwnika. Technika posiada zasięg 20 metrów, a promień strumienia wynosi 20 centymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 20 pieczęcią. Wymagania: Tenki no Jutsu A
  • Ranga S: Koszt standardowy S. Pogoda ujarzmiona w strumieniach, spokojnie może mieć przylepioną łatkę tej ekstremalnej. Wiatry zdolne niszczyć budynki, burze z morderczymi piorunami, śnieg mogący pogrzebać nawet najwytrwalszych. Technika posiada zasięg 25 metrów, a promień strumienia wynosi 25 centymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 25 pieczęcią.Wymagania: Tenki no Jutsu S
Zależnie od emocji towarzyszących podczas rzucania techniki, efekty techniki na poszczególnych poziomach mogą być silniejsze, jeżeli emocje są zgodne, lub słabsze, jeżeli są przeciwne.
Posiadając Raiton, Futon lub inne emitowane przez technikę Uwolnienie na randze S siła efektów emitowanych przez technikę jest taka sama.
► Pokaż Spoiler | Ozora o horu
Carving the firmament | Ōzora o horu大空を彫る
KlasyfikacjaTenki no Jutsu
PieczęcieSmok → Małpa → Wół → Koń → Małpa → Wąż → Tygrys → Małpa → Ptak → Smok
KosztStandardowy za chmure
ZasięgWzrokowy
Jedna z prostszych technik manipulowania pogodą w repertuarze klanu Yota, której źródła inspiracji można poszukiwać w ludowych tradycjach. Od wielu lat ludzie spoglądali w niebo, próbując w chaotycznych kształtach chmur doszukać się mistycznych symboli i zwiastunów tragedii. Być może przypadkiem podczas swoich prób trafili oni na “sygnały” pozostawione przez tą technikę. I głowią się co takie ich Pan chciał im przekazać pokazując im goniące się po nieboskłonie chmurokoty. Starannie wyrzeźbione za pomocą tej techniki. Pozwalając zamienić każdą chmure w zasięgu wzroku użytkownika w dzieło sztuki w postaci podobizn żab, różnych symboli, czy sylwetek ludzkich. Nawet jeżeli są one niestabilne - gdyż naturalnie po kilku turach po uformowaniu zaczyna zmieniac ksztalt zupełnie jak zwykła chmura.

Posiadając Tenki no Jutsu na randze A technikę można wykonać pomijając połowę pieczęci.
Posiadając Tenki no Jutsu na randze S zamiast składać pieczęci można
Posiadając Sennina w Tenki no Jutsu użytkownik jest w stanie wykorzystywać chmury nie tylko jako źródło zabawy i do przekazywania prostych obrazów, ale również do tworzenia skomplikowanych symboli, tym samym dając możliwość przekazywania wiadomości przy pomocy techniki.
► Pokaż Spoiler | Wanderer's Door
Hōrō-sha no Tobira | Wanderer's Door放浪者の扉
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieUtworzenie drzwi: Wąż → Smok → Tygrys → Baran → Wół → Zając → Koń → Tygrys → Smok → Zając → Małpa → Smok → Wół → Szczur → Małpa → Tygrys → Ptak → Dzik → Smok → Wół → Baran → Ptak → Wąż → Smok → Koń → Baran → Koń → Dzik → Pies → Koń → Wąż → Przyłożenie dłoni do drzwi.


Aktywowanie drzwi: Brak, Koncentracja Chakry równa 15 pieczęcią.
KosztPodwójny za utworzenie, połowiczny za przeniesienie
ZasięgN/D
WymaganiaZnajomość innej techniki czasoprzestrzennej rangi S
Manipulacja czasoprzestrzenią inspirowała ludzką wyobraźnię przez wieki. Kwestią czasu pozostawało, by ktoś połączył zdolności do zaginania przestrzeni z samym pojęciem drzwi. Oryginalnym symbolem podróży i przejścia. Zresztą “Drzwi Świata”, perfekcyjnie opisywałyby esencję tej techniki. Bo biorąc te słowa dosłownie, umożliwia ona używanie tych ludzkich wytworów jako stabilizatora dla portalu pomiędzy najróżniejszymi zakątkami obu Kontynentów. Pozwalając na przemierzanie ogromnych odległości w zaledwie sekundę, wymagają tylko otworzenie drzwi i przekroczenia progu.

Jedynym ograniczeniem techniki jest to, że drzwi, które chcemy użyć jako tunelu czasoprzestrzennego, muszą zostać wcześniej odmienione i podłączone do systemu. Sam akt odmieniania drzwi jest prosty, choć zdecydowanie niedostosowany do używania w ogniu walki, wymagający poza odpowiednim kosztem chakry użycia 25 PT (Nie zostają zwrócone po zniszczeniu drzwi). Przyłącza to wejście do systemu i łączy go na stałe z innymi obiektami. Ta zmiana jednak jest kompletnie niewidoczna dla gołego oka. Choć ci, którzy są w stanie widzieć chakre, być może mamrotaliby o dziwnych niciach rozciągających się w nieskończoność i dziwnym poczuciu głębi, która wcale nie występuje.

Do przemieszczania się między wszystkimi drzwiami w sieci, wystarczy posiadać przy sobie jedną parę odmienionych. Te dosyć łatwo ukryć, gdyż przez większość czasu wyglądają i zachowują funkcje normalnych odpowiedników. Dopiero przelanie na nie chakry, umożliwia aktywacje przejścia, przez które jest w stanie przejść tylko użytkownik techniki. Ewentualnie — przedmioty znajdujące się w jego ręce. Dopiero zamknięcie drzwi po drugiej stronie rozprasza technikę.

Posiadając specjalizację w Ninjutsu liczba drzwi w sieci rośnie do 10.
Posiadająć sennina w Ninjutsu uściślając koszt standardowy, jesteśmy w stanie utworzyć tymczasowe połączenie między zwykłymi drzwiami a odmienionymi. Jest to przejście jednorazowe, którego nie można użyć w drugą stronę.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2024, 18:08 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Eiji

Najpierw nazwa japońska, potem angielska, please fix

Kyōkan no araware: Pierwsze pięć zdań jest jedynie flavourem, który za wiele dla samej zdolności nie dodaje, a ponadto przez składnię - jest mega konfundujący. Jak rozumiem bonus z SW to bonus dotyczący użytkownika Tenki no Jutsu, nie? Ogólnie jednak opis... mega się w nim zgubiłem, możliwe, że niestety przez sporą ilość literówek, interpunkcję czy formę "tym x tym y", która jest dla mnie czymś nowym, w przeciwieństwie do "im x tym y". Z chęcią Ci pomogę przy przeredagowaniu tego, jednak dopiero jak wrócę do Szczecina. Skupmy się więc na mechanikach. Radość - oświetleni światłem naturalnym. To nie znaczy, że gdy są weseli w teatrze to nagle wszystkie reflektory na siłę idą na nich ;) Ekscytacja i zachwycenie są dla mnie dwoma bardzo... zbliżonymi emocjami? Więc jedno bym raczej usunął, jak tak myślę. W sumie to wszystko, bo reszta jest względnie ok, jeśli chodzi o poziom, choć proszę, przejrzyj całość raz jeszcze i w miarę możliwości popraw literówki, interpunkcję czy jakieś błędy, bo naprawdę kilka razy się zastanawiałem o co chodzi. Jako przykład chociażby: "uacisniexie"

Tenki no Eria: Ile w końcu pieczęci. Tyle co na poszczególnych poziomach, czy tyle co w technice? Nie wiem, czy jak na "stałą" zmianę pogody, nawet kompletnie nie pasującą, nie dać kosztu czterokrotnego. Zwłaszcza, że ma to ogromne zastosowania. Dodałbym, że zależnie od emocji - efekt może być silniejszy (jeśli tworzymy efekt pasujący do emocji) lub gorszy (jeśli tworzymy przeciwstawny). Sennin też mi się niezbyt podoba. Jest bardzo... otwarty. Aż za bardzo. Do tego zasięg na S jest także ogromny, bo to obszar o średnicy 80 metrów, przez co chce mi się jeszcze bardziej na A i S podnieść koszta. No i niestety - też czasami pojawiają się jakieś literówki czy składnia, która sprawiała, że fragmenty musiałem czytać po kilka razy, jak np. "Jak przywołanie deszczu, do połapią kawałka ogródku". To nie tak, że jest niezrozumiałe. Ale dziwnie się czyta i trzeba więcej myśleć niż imo powinno być to konieczne przy tego typu technice. Trzeba też dodać, że efekty np. Raitonowe czy Futonowe będą słabsze niż w przypadku zwykłej techniki danego żywiołu na tej randze. Ale można dać specjalną zasadę, że np. mając Futon S, to tworzenie np. wichury na randze S nie jest traktowane "gorzej".

Tenki no Nagare: Znowu część jest konfundująca ;_; "wierząc je pośród burzowych chmur" - tego zdania np. w ogóle nie rozumiem. Czy też raczej równoważnika zdania. Pieczęci w technice i w opisie są różne. Sam poziom C wydaje mi się już dość silny przy burzy, ale to taki lekki zgrzyt, nic co na razie wymagałoby faktycznie zmiany. Jakie "uwięzić pod naciskiem burzy", gdy to pocisk? Czas kumulacji równy 25 metrów? To prawie jak trasa na Kessel w 12 parseków. I te same uwagi co wyżej - dodać o emocjach, dodać o żywiołach i ewentualnie specjalną zasadę. No i ten Sennin też mam lekko mieszane uczucia, w sensie - wiem, że jest to w zdolnościach klanu. Ale z obecnym opisem jest to... horrendalnie uniwersalne, przez co też mnie kusi podniesienie kosztu. Ale zobaczmy po ewentualnych zmianach.

Ōzora o horu: Akcept, acz lekko przeredagują przenosząc, gdyż czasami składnia mnie atakowała. I dodałem koszt turowy, gdybyś non stop chciał rzeźbić. I rangę S opisałem, bo u Ciebie się nagle... urywała.

Hōrō-sha no Tobira: Szczerze? Kojarzy mi się trochę z moją prywatną:
► Pokaż Spoiler
Pōtaru no Sakusei | Portal Creationポータルの作成
KlasyfikacjaFūinjutsu, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran → Małpa → Tygrys → Małpa → Ptak → Baran → Ptak → Wół → Baran → Małpa → Wół → Ptak → Tygrys → Dzik → Szczur → Pies → Małpa → Wół → Szczur → Małpa → Zając → Małpa → Wąż → Tygrys → Szczur → Wąż → Tygrys → Szczur → Baran → Pies → Wąż → Koń → Zając → Ptak → Szczur → Tygrys → Pies → Baran → Szczur → Pies → Ptak → Wół → Pies → Wąż → Szczur → Pies → Małpa → Ptak → Baran → Ptak → Wąż → Małpa → Koń → Dzik → Ptak → Zając → Dzik → Zając → Małpa → Tygrys → Pies → Szczur → Wąż → Wół → Małpa → Szczur → Tygrys → Wół → Wąż → Ptak → Małpa → Wąż → Zając → Koń → Wąż → Małpa → Smok → Wół → Baran → Koń → Baran → Dzik → Baran → Wąż → Koń → Baran → Pies → Szczur → Dzik → Wół → Małpa → Pies → Dzik → Baran → Tygrys → Małpa → Dzik → Wół → Dzik → Wąż
KosztStandardowy S od tworzonego portalu
Połowiczny S od tworzonej runy
Standardowy E od aktywacji
ZasięgDotykowy
WymaganiaSpecjalizacja w Fūinjutsu lub Ninjutsu, Ninjutsu B, znajomość dowolnej techniki czasoprzestrzennej
Zaawansowana technika pieczętująca, pozwalająca stworzyć miejsca powiązane ze sobą czasoprzestrzennie. Wizualnie mogą one przybrać dowolny kształt, tak długo, jak zdają się być to przejścia prowadzące "donikąd". Sam proces jest długotrwały i trwa około czterech dni, podczas którego tworzony portal znajduje się w środku specjalnie przygotowanego kręgu pieczętującego i jest w nim pieczętowana chakra oraz jest podłączany do "sieci" portali. Po zakończonym procesie twórca portalu jest w stanie jednoznacznie go określić przy pomocy konkretnego symbolu, tzw. runy. Taki portal jest tak samo wytrzymały, jak materiał, z którego został wykonany.

Następnie jest w stanie on utworzyć tzw. runy transportowe. Jest to nic innego jak przedmiot posiadający symbole dwóch portali. Samo stworzenie takiej runy nie zajmuje już dużo czasu, jednak trzeba znać symbol obu portali, które ma ona aktywować. Po przygotowaniu runy, jej symbole delikatnie lśnią w pobliżu portali, dla których została ona stworzona.

Posiadając runę transportową oraz będąc w pobliżu portali możemy przez nią przelać chakrę (koszt Standardowy E), by aktywować portal. Wypełnia się on wówczas chakrą, a sposób, w jaki to wygląda jest zależny od twórcy danego portalu - może to być masa energii, utworzone iluzoryczne drzwi, czy wciągający wir. Po aktywacji portalu utrzymuje się on przez turę i można przez niego przejść, wychodząc przez drugi. Niestety, technika nie pokazuje co znajduje się po drugiej stronie portalu, więc nie wiadomo, czy nie wpadnie się w pułapkę. Każda runa łączy tylko dwa portale, których symbole zostały na niej utworzone.

Gdy aktywny jest jeden portal, drugi, z nim połączony, aktywuje się automatycznie, co może zawiadomić osoby po drugiej stronie. Jeśli zaś spróbujemy użyć runy by przenieść się do portalu, który został zniszczony, to portal wejściowy w ogóle się nie aktywuje, a sama runa nie będzie świeciła blaskiem, który na ogół sugeruje możliwe przejście.

Posiadając rangę S w Ninjutsu lub technikę czasoprzestrzenną rangi S czas potrzebny na utworzenie portalu maleje do dwóch dni.
Przez co trochę nie wiem co o tym myśleć. Owszem, różnią się one, ale nie jestem pewny czy aż tak? Spróbuj mnie przekonać, a w razie czego zapytam się innych technicznych, czy dla nich coś takiego byłoby okej.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2024, 0:20 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

przepraszam jak to pisałem to byłem na telefonie i nie byłem świadom ile błędów przez to się pojawiło :pepecry:

a więc...

1. Kyōkan no araware
Przeredagowałem, wywaliłem i poprawiłem co trzeba!

2. Tenki no Eria
Poprawione wszystkie literówki it? Rewrite zrobiłem trochę. Zmniejszyłem promień o 10 metrów na S, oraz dodałem dopisek, że w skrajnych zmianach pogodowych koszt jest trzykrotny. Plus o zależności emocji i to o słabości w porównaniu z Raitonem etc. Usunałem również sennina, jednak chwilowo nie mam pomysłu na nic kreatywnego.

3. Tenki no Nagare
to samo co powyżej poza zmianą promienia, też pomysłu nie mam na sennina jak zaświta to powiem gavin2

4. Hōrō-sha no Tobira

fair point, nie czytałem twoich prywatnych nie kojarzyłem jej więc. Są do siebie całkiem podobne...

Powiedziałbym jednak, że to jest podejście do jednego tematu pod dwoma różnymi kątami, przez co efektywność jak i szybkość jest trochę inna?

Drzwi Horo-sha są o wiele szybsze do utworzenia niż wielodobowy proces pieczętowania do utworzenia portalu, jednak jest w pełni ograniczony do drzwi we framudze, które stoją w danym miejscu i zbytnio nie ma możliwości wpływania na materiał, z którego powstaje i kształt. Przez co zazwyczaj musisz się męczyć z tą niedogodnością w przemieszczaniu. Dodatkowo Portali z runami może być o wiele więcej niż drzwi posiadających w swoim niejako szybszym systemie trochę większe limity wymagające pt etc. Rekompensują to trochę tym, że kluczem jest sama osoba tworząca ten portal, przez co jest w stanie tylko ona ich użyć, czy też użyć dowolnych drzwi, by się do nich dostać. Jednak jednocześnie jest pozbawiona możliwości obdarowania kogoś takim kluczem, przez co jest to raczej zdolność jednoosobowa. Zwłaszcza że jest w stanie przenieść tyle osób, ile dana osoba trzyma, czy tyle rzeczy, które uniesie. ( Portal się zamyka w momencie, w którym przejdzie osoba, wraz z trzymającą ją. Jest to bardziej droga ucieczki/przejście niż narzędzie jakichś większych przerzutów.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Eiji

Kyōkan no araware: Akcept, lekko przeredaguję kilka rzeczy, ale nie chcę na siłę już tego trzymać. Jakby coś było nie tak - daj znać, to w razie czego się popoprawia. To raczej delikatne zmiany i doprecyzowanie zdolności, jak np. wyładowania nie zrobią krzywdy czy zmiana kilkanaście stopni na kilka stopni.

Tenki no Eria: Nadal technika ma ogromny zasięg, ogromne zdolności i stosunkowo mały koszt. Dałbym właśnie minimum 3krotny na każdej randze, albo dwukrotnie zwiększył wszystkie pieczęci. Nie powiedziałbym, że "lekko słabiej" tylko po prostu "słabiej". Bo lekko słabiej to dla mnie coś w stylu "ja zrobię 1000 pocisków, ale Doton zrobi... 1001!".

Tenki no Nagare: Znowu masz ten dziwny przykład "uwięzienie pomiędzy". To nie uwięzienie. Poślesz w niego chmury burzowe, z wyładowaniami etc. A nie... zamkniesz go. Analogicznie - nie widzę tu "śnieżnej pokrywy" tylko po prostu strumień śniegu. Możesz też dopisać mniej więcej promienie tych strumieni na każdej randze. Czy to wąski pasek, czy szerszy etc. Nawet imo może rosnąć z czasem.

Hōrō-sha no Tobira: Hmmm, mam kinda mieszane uczucia, ale niech będzie. W sensie sprawdzę, a w tym czasie zarzucę temat do pinezki, bo być może inni będą mieli na ten temat odmienne zdanie. Albo będzie jedna technika od portali. Jeszcze nie wiem jak to się ustali. A więc przechodząc - opisz to, co opisałeś mi w odpowiedzi. O tym pojedynczym przenoszeniu się i przedmiotów, acz imo nie pozwalałbym na ten moment przenosić innych. By bardziej rozróżnić te techniki.
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

poprawione wszystko
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Eiji

Tenki no Eria: Akcept, przenoszę. Zmienię tylko w uwadze, że rośnie do czterokrotnego, bo trzykrotny jest bazowy.

Tenki no Nagare: Akcept, przenoszę.

Hōrō-sha no Tobira: Akcept, przenoszę, acz lekko przeredaguję. "Tylko użytkownik techniki, ewentualnie przedmioty znajdujące się w jego posiadaniu (ręce, plecaku)" czy "widzieć bądź wyczuwać chakrę".
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

Dzień dobry państwu w ten pogodny dzień, przyszedłem pokazac moje nowe wypociny (prosze nie zabijać)
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu A
Wŭdì Bōei | War God's Defense武帝防衛
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Bariery
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 5 pieczęcią
KosztPołowiczny za pięć sześciokątów
Zasięg5m
WymaganiaKontrola Chakry 10
Zaawansowana technika defensywna, której podstawą jest wytworzenie niezwykle wytrzymałych struktur z skondensowanej chakry w kształcie sześciokątów. Ich wysokość wynosi 30 centymetrów, a szerokość 20.

Każdy szcześciokąt jest w stanie zablokować uderzenie przeciętnej techniki rangi S, nawet tej punktowej, lub cios o Sile 10. Większa ich ilość nie zwiększa typowo naszej defensywy, a zwyczajnie obszar jaki jesteśmy w ten sposób zdolni obronić.

Sześciokąty używane są zwykle w większych grupach, formując przy tym bardziej zaawansowane struktury (często będące dużymi zagiętymi tarczami) dostosowane do danego ataku. Sześciokąty te łatwo wyginają się w przestrzeni, przez co mogą formować właśnie zagięte tarcze lub nawet kulę wokół użytkownika. Jeżeli atak jest niezwykle silny można nawet uciec się do używania kilku warstw, by zapewnić sobie bezpieczeństwo. Niestety jednak nie jest to częsta praktyka, przez dużą wadę techniki. Jest ona przez swoją naturę niezwykle czakrożerna i mimo, że może broni dobrze, to nieuważnie używana bardzo szybko może pozbawić całych zasobów chakry. Dlatego, tak rzadko widuje się kształty pokroju kuli, czy kogoś utrzymującego technikę dłużej niż turę. Większość walk z jej udziałem opiera się na taktyce szybkiego blokowania, rozproszenia i kontrataku.

Posiadając sennina w Ninjutsu możliwe jest utrzymywanie stanu spoczynku techniki, poprzez opłacenie kosztu standardowego C co turę, otaczamy się pewną bańką chakry będąca w rzeczywistości prawie zamanifestowanymi sześcianami, która rozciąga się do 15 centymetrów od użytkownika. Przystosowana jest by reagować niemal automatycznie jeżeli zostanie przekroczona atakiem chakrowym. Podczas aktywacji pobiera ona chakre potrzebna do utworzenia kafelków, a maksymalnie może wytworzyć się ich 15. Jeżeli jednak przekroczone zostanie 10% chakry zmanifestuje się tylko część kafelków. Bańka widoczna jest bez problemu dla osob widzacych chakre.
Posiadający specjalizację w Ninjutsu każdy szcześciokąt jest w stanie zablokować uderzenie nawet silnieszej techniki rangi S, nawet tej punktowej, lub cios o Sile aż 11.
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu A
Chakura no kōsoku | Chakra Restraintsチャクラの拘束
KlasyfikacjaNinjutsu,
PieczęcieSmok → Szczur → Wół → Pies → Szczur → Baran → Małpa → Tygrys → Szczur → Ptak → Wąż → Małpa → Ptak → Smok → Wół
KosztRóżny
Koszt techniki na ture zależy od rozmiaru istoty która została złapana:
  • Mały: Standardowy A
  • Średni: Standardowy A
  • Człowiek: Standardowy A
  • Duży: Standardowy S
  • Ogromny: Podwójny S
ZasięgZłapanie 10cm | Utrzymanie 10m
WymaganiaKontrola Chakry 10
Prosta technika, która z pewnością jest numerem jeden dla każdej osoby, która chciałaby postawić swoje nogi w przemyśle łowieckim. Umożliwiająca nie tylko polowanie na złowrogich Nukenninów, ale również dając okazję do złapanie większej zwierzyny, czy jakiejś bestii żywcem wyjętej z mitologii. Wymagająca znalezienia się jednak na niebezpiecznie bliskim dystansie dziesięciu centymetrów od ofiary, umożliwia praktycznie natychmiastowe uwięzienie w sidłach złotawej chakry. Kompletnie unieruchamia złapaną osobę, uniemożliwiając jej nawet zrobienie prostego ruchu, większość złapanych pada niczym sparaliżowana na ziemię, sekundę po wykonaniu techniki. Tak naprawdę jedynym spokojnym wyjściem z techniki jest posiadanie Siły na poziomie 8, pozwalająca na rozerwanie chakrowych więzów.

Posiadając rangę S w Ninjutsu zasięg utrzymywania techniki wzrasta do 20 metrów.
Posiadając sennina w Ninjutsu płacąc koszt standardowy B można wprawić linki wibracje a te, zacząć okaleczać i ciąć ciało złapanej ofiary. Siła z jaką naciskaja równa jest randzę B, maksymalnie osiągając centymetr głębokości. Bardziej ma przywracać do porządku, niż faktycznie skrzywdzić.
Posiadając specjalizację w Ninjutsu płacąc podwójny koszt dla danej rangi, jestesmy w stanie stworzyć więzy wymagające siły 9 do uwolnienia się.
► Pokaż Spoiler | Tenki no jutsu B
Kuraudou~ōkā | Cloudwalkerクラウドウォーカー
KlasyfikacjaTenki no Jutsu
PieczęcieBaran
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaSuimen Hokō no Gyō
Jedna z najłatwiejszych do opanowania technik klanu Yota, jednak często wiążąca się z niesamowicie dużym ryzykiem przy nieuważnej jej nauce. Poprzez odpowiednio precyzyjnie operowanie czakrą u podeszw stóp nomadzi, są w stanie poruszać się po chmurach niczym po zwyczajnych drogach. Choć w odczuciu wydają się przypominać przemoknięte podłoże, które ugina się pod każdym krokiem, nie ma czego się obawiać, o to, że nagle zacznie się spadać kilkanaście stóp w dół. Chmury, po których jednak się poruszamy muszą być wystarczajaco geste, inaczej technika nie stworzy dobrego podłoża. Jeżeli spacerą po niebie towarzysza silne emocje, czy natrętne myśli, to podświadomie wymusza na chmurach by przyjęły kształt ich obiektu. Jest to idealna technika, jeżeli potrzeba znaleźć miejsce na odpoczynek, dostać się gdzieś relatywnie szybko, albo by przesiedzieć okropną pogodę. Pod warunkiem, że wie jak się dostać na takie chmury, oraz że nie zostanie prędzej rozwiana.

Posiadając rangę A w Tenki no Jutsu techniką, można objąć całe ciało. Pozwala to, na dosłownie leżenie z głową w chmurach.
Posiadając rangę S w Tenki no Jutsu jeżeli zaśniemy, lub stracimy przytomność podczas używania techniki, nie musimy się martwić nagłym spadnięciem. Kawałek chmury pod nami będzie powoli opadał, aż rozpłynie się gdy ciało dotknie ziemi.
Posiadając Sennina Tenki no Jutsu jesteśmy w stanie płacić koszt turowy D, by utrzymać chmurę na której stoimy, czy leżymy. Jednak nie zostanie utrzymane nic, poza dosłownym odbiciem naszej sylwetki. Należy więc uważać, by przypadkiem nie spaść.
Posiadając specjalizację w Tenki no Jutsu koszt utrzymania spada do pomijalnego impulsu chakry.



Ostatnio zmieniony 10 kwie 2024, 14:32 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 16 razy.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Maji Eiji

Techniczka 1
1) Ładna technika do klanu Arashi, jaki specjalizuje się w wiązkach energii. To też, no nie przejdzie techniczka. Gdybyśmy nie mieli tego klanu spoko, ale z racji na jego istnienie, nie dajemy tej możliwości Ninjutsu. Jak pan chce o niej pogadać, aby dać ją Arashim to możemy ewentualnie podyskutować, ale no nie będzie jej pan miał. Z drugiej strony, maybe lepiej jak Arashi sam sobie ją ogarnie - generalnie pana decyzja, ja się dostosuje.

Techniczka 2
0) Przede wszystkim, to dużo, zbyt dużo matmy w całym opisie techniki. Pozwól więc, że przerobię ci go i pan powie czy jest okej, jak czegoś panu by tam brakowało to dopisz sobie, chyba że kompletnie nie będzie pasować to do wyrzucenia. Wartości żadnych nie zmieniam, to też o nich w następnych punktach.
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu A
Wŭdì Bōei | Wǔdì's Defense武帝防衛
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Bariery
PieczęcieCzas kumulacji Chakry równy 15 pieczęcią
KosztPołowiczny za sześciokąt
Zasięg15m
WymaganiaKontrola Chakry 9
Zaawansowana technika defensywna, której podstawą jest wytworzenie niezwykle wytrzymałych struktur z skondensowanej chakry w kształcie sześciokątów. Ich wysokość wynosi 30 centymetrów, a szerokość 20.

Sześciokąty używane są zwykle w większych grupach, formując przy tym bardziej zaawansowane struktury (często będące dużymi zagiętymi tarczami) dostosowane do danego ataku. Sześciokąty te łatwo wyginają się w przestrzeni, przez co mogą formować właśnie zagięte tarcze lub nawet kulę wokół użytkownika. Jeżeli atak jest niezwykle silny można nawet uciec się do używania kilku warstw, by zapewnić sobie bezpieczeństwo. Niestety jednak nie jest to częsta praktyka, przez dużą wadę techniki. Jest ona przez swoją naturę niezwykle czakrożerna i mimo, że może broni dobrze, to nieuważnie używana bardzo szybko może pozbawić całych zasobów chakry. Dlatego, tak rzadko widuje się kształty pokroju kuli, czy kogoś utrzymującego technikę dłużej niż turę. Większość walk z jej udziałem opiera się na taktyce szybkiego blokowania, rozproszenia i kontrataku.

Posiadając Refleks 8 i ulepszony zmysł wzroku jesteśmy w stanie bezbłędnie określić minimalny potrzebny rozmiar tarczy.
Posiadając sennina w Ninjutsu możliwe jest utrzymywanie stanu spoczynku techniki, poprzez opłacenie kosztu standardowego C co turę, otaczamy się pewną bańką chakry będąca w rzeczywistości prawie zamanifestowanymi sześcianami, która rozciąga się do 15 centymetrów od użytkownika. Przystosowana jest by reagować niemal automatycznie jeżeli zostanie przekroczona, bez świadomości użytkownika. Widoczna jest ona bez problemu dla osób widzących chakre.
Posiadający specjalizację w Ninjutsu siła ofensywna techniki rośnie o jeden poziom.
1) Czas kumulacji chakry - 5 pieczęci
2) Koszt - Połowiczny za pięć sześciokątów
2) Zasięg - 5 metrów
3) Wymagania - KC 10, nie 9
5) Wytrzymałość - wszystko fajnie, ale nie mamy nic właściwie o aktualnej wytrzymałości takiej bariery, a nie da się jej domyślić. Sugeruję coś takiego:
Każdy szcześciokąt jest w stanie zablokować uderzenie przeciętnej techniki rangi S, nawet tej punktowej, lub cios o Sile 10. Większa ich ilość nie zwiększa typowo naszej defensywy, a zwyczajnie obszar jaki jesteśmy w ten sposób zdolni obronić.
6) Bonus za Refleks - generalnie do wyrzucenia. W sensie, można opisowo dać że z wysokim refleskem i dobrym wzrokiem bez problemu użytkownik jest w stanie te rzeczy określić, ale nie jako taki typowy bonus. To podlega ocenie MG
7) Sennin - ogólnie spoko, ale sugerowałbym żeby reagowała ona tylko na ataki chakrowe bo jakbyś chciał wyłapywać wszystko co fizyczne zostanie przez nią przekroczone to... no jakiś robak odpali ci barierę, a chyba nie o to chodzi. Oczywiście, możesz też sam pojawić kafelek jeżeli takie twe życzenie i warto to tam dopisać. Dodatkowo, dopisz też że chakra wtedy jest automatycznie z Ciebie pobierana za manifestację tych kafelków i pojawia się ich tyle, by zablokować taki chakrowy atak. Jeszcze dodatkowo, sugeruję zastanowienie się trochę nad nią po może Cię bardzo łatwo zabić przez ten pobór chakry. Może jakiś bezpiecznik jak użytkownik zejdzie poniżej 10% chakry, lub maksymalna ilość kafelków jaka może się tak pojawić? Pomyśl i daj znać
8) Specka - ...siła ofensywna? Coś panu się pomyliło. Proszę nad czymś innym pomyśleć, bo to tutaj nie istnieje

Techniczka 3
1) Koszta dla Małego i Średniego rozmiaru też Standardowy A. Dla tych wyżej jest okej.
2) Zasięg. Generalnie tak jak jest okej zasięg nałożenia, tak limit na jaki możesz się oddalić od tej osoby potrzebny. Na randze A może to być 10 metrów, na randze S Nin 20 metrów.
3) Jako wymóg KC 10, bo no robienie więzów z dziedziny pure chakry... Taaaak.
4) Kwestia Sennina, to jak mocne te linki się wcinają? No bo, tak aktualnie to trochę ciężko MG byłoby ocenić czy super mocno one wchodzą, czy jak. Troszkę rozpisać bardziej "obrażenia" czy mogą one być nawet poważne, czy raczej nope.
5) Będzie ozwojowane
6) Potencjalnie może znerfimy tą Siłę potrzebną do wydostania się, bo to jednak więzy z pure chakry, ale to jeszcze dopytam innych i w next turze panu powiem.
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2024, 2:05 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Maji Eiji

ZAPOMNIAŁEM POSTA DAĆ

Techniczka 1
e tak pierwsza wylatuje

Techniczka 2

1-8.Don

Techniczka 3

1-5. Don

Techniczka 4
dodana
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”