• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Kasane Fujimi

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Kasane Fujimi
Posty: 55
Rejestracja: 06 paź 2023, 21:16
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

[WT] Kasane Fujimi

SOON
Obrazek
Awatar użytkownika
Kasane Fujimi
Posty: 55
Rejestracja: 06 paź 2023, 21:16
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Kasane Fujimi

Dzień dobry, jako że dostałam okejkę na stworzenie klanu, wrzucam opis.
► Pokaż Spoiler | Kasane Ichizoku
Kasane Ichizoku | Kasane Clan重一族
PrzynależnośćTsuki no Ōkoku
Klan Kasane od zarania dziejów był powiązany z Tsuki no Ōkoku, używając swoich zdolności do lojalnej służby mu i jego obronie. Nigdy nie wiązali się oficjalnie z żadną wioską ninja, aczkolwiek zawsze pojawiały się swoiste czarne owce, które postanowiły opuścić rodzinne ziemie i wieść inny tryb życia. Umiejętności klanu Kasane są uważane za wręcz elitarne i ze względu na to bardzo często sprawują wysokie pozycje oficerskie. Lider klanu, Kasane Yuuma, pełni funkcję osobistego doradcy Króla. Rodzina cieszy się dużym poszanowaniem wśród mieszkańców i są swoistą arystokracją Królestwa Księżyca. W trakcie Największej Wojny Shinobi pozostali neutralni, skupiając się jedynie na obronie granic Tsuki no Kuni, nie pozwalając by kraj dosięgła klęska wywołana wojną.
Historia
Legenda mówi, że pierwszą przedstawicielką ich klanu byłą Kasane Tsukimi, która przebudziła klanowe Kekkei Tōta podczas kąpieli w świetle Księżyca w pełni, w wodach otaczających wyspę. Ile w tym prawdy, nikt tak naprawdę nie wie, jednakże do dzisiaj ta wersja wydarzeń jest przekazywana kolejnym pokoleniom, a ich herb rodowy klanu nawiązuje między innymi do tego wydarzenia.

Klan Kasane był w Tsuki no Kuni od samego początku, mając olbrzymi wpływ na tworzenie się, a także i rozwój Królestwa. Na samym początku prowadzili dosyć proste życie, oddanie służąc krajowi, głównie w wojsku, gdzie ich umiejętności były bardzo przydatne. Dużo przedstawicieli klanu zajmowało się jednak również bardziej biznesową działalnością w postaci prowadzenia restauracji czy sklepów z kimonami, które wraz z czasem zyskały swoisty prestiż i są obecnie uważane za ekskluzywne.

Około czterysta lat temu, jeden z przedstawicieli klanu - Kasane Kouki - zaryzykował swoim życiem by uratować ówczesnego Króla przed atakiem zdrajcy. Po tym wydarzeniu, Król postanowił nadać im tytuł szlachecki oraz herb rodowy. Od tamtego momentu, pozycja klanu w Królestwie zaczęła się tylko wzmacniać, do tego stopnia że wielu liderów stawało się najbardziej zaufanymi doradcami Króla, czy też zaczęli zajmować wysokie stopnie oficerskie w wojsku. Pozycja którą zdobyli nie sprawiła jednak, że uderzyła im woda sodowa do głowy i wciąż na każdym kroku udowadniają swoją lojalność do Królestwa, używając swoich unikalnych umiejętności w jego obronie.

Dwadzieścia pięć lat temu wynikł konflikt pomiędzy Kasane a rodem Chiba - klanem samurajskim, który również ma swoje korzenie w Tsuki no Ōkoku. I jak głównie był on polityczno - gospodarczy, tak nie obeszło się też bez rozlewu krwi i ofiar. Po blisko pięciu latach walk między sobą, doszli jednak do porozumienia, uważając że współpraca między klanami jest ważna dla Królestwa, co zostało przypieczętowane małżeństwem, łącząc w ten sposób oba rody.

We współczesnych czasach, rodzina ta cieszy się ogromnym poszanowaniem wśród mieszkańców Tsuki no Ōkoku. Za tym jednak nie idą jedynie przywileje, ale także i obowiązki. Każdy członek klanu bowiem - bez względu na płeć - jest zobowiązany do odbycia służby wojskowej w Królewskiej Armii przez co najmniej 3 lata. Po tym czasie może albo kontynuować karierę wojskową bądź zająć się rodzinnymi biznesami, które są na terenie całego kraju. Jednakże w trakcie Największej Wojny Shinobi praktycznie każda osoba zdolna do walki w klanie ponownie ubrała mundur, gotowa bronić granic Królestwa. W przeciwieństwie do większości krajów, Tsuki no Ōkoku skupiło się na zapewnieniu bezpieczeństwa swoim obywatelom, nie wybierając żadnej ze stron. Klan Kasane grał ogromną rolę w tym, dzięki czemu Królestwo Księżyca nie ucierpiało w znacznym stopniu w trakcie wojny.

Poważnie traktują lojalność wobec Króla oraz Królestwa i wszelkie odchyły są znacząco piętnowane. Osoby, które łamią panujące w rodzinie reguły muszą się mierzyć z ostracyzmem czy nawet wydziedziczeniem - te drugie często też się wiąże ze śmiercią, bowiem klan nie chce, by rodzinne umiejętności przeszły w ręce niepowoływanych osób, a wszelkie skazy na honorze powinny być jak najszybciej eliminowane. Dla Kasane hierarchia jest bardzo ważna i niesubordynacja zdarza się niezwykle rzadko.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Kasane.
  2. Liderem klanu jest Kasane Yuuma.
  3. Członków tego klanu charakteryzuje blada cera, często białe wręcz włosy oraz bardzo jasne oczy.
  4. Rodowe kolory to granat i srebrny.
  5. Ich imiona często nawiązują w jakiś sposób do oceanu, Księżyca czy też nocy.
  6. Posiadają herb rodowy w postaci morskich fali na tle księżyca. Księżyc symbolizuje Króla, oni zaś są niczym ocean, którego pływy poddają się Księżycowi. Ten jest zawsze wyhaftowany na plecach ich odzieży.
  7. Znaczna większość rodu znajduje się w Tsuki no Ōkoku, jednakże pojedynczych jego przedstawicieli można spotkać w wielu innych krajch zarówno Starego jak i Nowego Kontynentu.
  8. Ich Kekkei Tōta nosi nazwę Ryokuton - Element Siły. Składają się na niego trzy podstawowe żywioły: Doton, Raiton oraz Suiton.
Zdolności
Umiejętności rodu Kasane nie są znane wśród klanów shinobi i bywają często mylone z nietypowymi właściwościami Dotonu. Ze względu na to, wciąż wierzy się, że Hokori są jedynymi użytkownikami Kekkei Tōta. Klan bardzo mocno stara się dotrzymać tajemnicy i nie pozwolić, by jego geny wpadły w niepowołane ręce.
  • Manipulacja grawitacją - członkowie klanu Kasane specjalizują się w zmienianiu grawitacji na różnych obszarach, w ten sposób tworząc pole walki im sprzyjające, a znacznie utrudniające przeciwnikowi.
  • Wpływanie na masę - Ryokuton pozwala użytkownikowi na zmienienie masy ich ciała, w ten sposób np. zwiększając siłę uderzeń czy umożliwianie lewitacji w przypadku jej zmniejszania. Przy bezpośrednim kontakcie, mogą wpływać na innych ludzi czy przedmioty.
  • Zmienianie przyciągania - Kasane są w stanie manipulować przyciąganiem wokół nich bądź danego przedmiotu, mogąc zarówno je zwiększać, przyciągając do siebie w ten sposób ludzi czy obiekty, ale i wręcz przeciwnie, doprowadzając do odpychania.
  • Tworzenie Czarnych Dziur - użytkownicy Ryokutonu mogą tworzyć duże ilości masy na stosunkowo małej przestrzeni, kreując w ten sposób Czarne Dziury mające właściwości silnie przyciągające i nie tylko.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton, w przypadku obcych technik wymagających konkretnej Siły by się z nich wydostać, Siła użytkownika jest traktowana jakby była o poziom wyższa. Jest to spowodowane ich doświadczeniem w poruszaniu się przy zwiększonej grawitacji.
Ostatnio zmieniony 08 paź 2023, 17:46 przez Kasane Fujimi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Kasane Fujimi

1. Czy to nie za dużo władzy jak na klan, zwłaszcza graczy? Żaden inny klan (AFAIK) nie jest traktowany w tak elitystyczny sposób gdzie niemalże sprawują władzę nad krajem, jak ten. Generalnie jestem na nie czemuś takiemu i bym to stonował, żeby nie dochodziło do nadużyć fabularnych. Inna kwestia jak zbierzesz pieczątki aprobaty od innych MFów, to nie jest tak że jestem jakoś TURBO przeciw. Ot, nie podoba się mnie to. Możecie mnie przekonać, ale i tak no, pewnie będę to z pozostałymi fabularami ogarniał. Poza tobą, wiadomo dlaczego xD

2. Tworzenie Czarnych Dziur -> To odpada. W sensie, możecie sobie robić coś co wygląda jak czarna dziura, stosuje podobną metodykę działania... ale nie stworzycie "Faktycznej czarnej dziury", bo to by się dość szybko skończyło końcem świata. Wiadomo że technikami i tak byśmy wam na to nie pozwolili ale wtedy to też nie do końca byłyby czarne dziury? To jak powiedzieć że robicie ogień a my wam pozwalamy tylko w temperaturze pokojowej bo inaczej zbyt OP. Co to za ogień w temperaturze pokojowej? No właśnie. Wiec nie czarnym dziurom. Ale możecie to opisać by robiło rzeczy czarno dziurowe, ale nie sugerowało konkretnego fenomenu astrofizycznego

3. Musicie wrzucić kilka technik na start. Z 3-5 chociaż.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kasane Fujimi
Posty: 55
Rejestracja: 06 paź 2023, 21:16
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Kasane Fujimi

1. Prawdę powiedziawszy tym konceptem się wzorowaliśmy trochę na rodzie Ashikaga z samurajów, który jest normalnie dostępnym rodem samurajskim dla graczy, a jego lider jest doradcą tamtejszego shoguna, więc osobiście nie widziałam problemu, czemu by nie zrobić tego w podobny sposób. Żeby to zbalansować jednak - napisałam "jednym z osobistych doradców", co pokazuje że jest ich więcej i nie mamy na to monopolu.

Ogólnie nasz wpływ na politykę nie jest duży, bo nawet jeśli mamy jakiś wpływ - to niewielki na jeden, mniejszy kraj który nie da się porównać siłą do wielkich wiosek shinobi czy wielkich królestw nowego kontynentu. Jeśli już klan na coś ma wpływ - to na małe, hermetyczne środowisko a nie cały kontynent.

Dodatkowo żaden gracz na start nie dostanie większej pozycji militarnej czy fabularnej - a jak każdy inny gracz w innym kraju czy klanie, będzie sobie to musiał wypracować. Nie wiem, zaczynanie jako Kasane może mieć wpływ taki sam jak zaczynanie Uzumakim w Sakurze. Czy taki gracz w Sakurze ma wpływ na politykę wioski, bo jest rodziną z Sakurakage? Nie, bo jest podlotkiem, póki fabularnie sobie pozycji nie wypracuje. Nie oczekujemy, że nasze postacie będą słuchane przez władze kraju i klanu, póki fabularnie nie udowodnią swojej wartości - co może zrobić każdy gracz na forum, w każdym miejscu.

Samuraje też się np. w Tetsu cieszą dużym szacunkiem, co też jest swoistym obciążeniem dla graczy, bo jeśli coś zjebią, to fabularnie się to odbija na dobrym imieniu całego klanu. Jakby jakiś samuraj-gracz z Ashikaga np. zamordował cywilów w Tetsu, to raczej nie przeszłoby to bez echa, albo trzeba byłoby zamiatać pod dywan, a brud pod dywanem magicznie nie znika, więc w pewnym momencie pojawiłyby się konsekwencje akcji takiego gracza.

Jednocześnie, żeby było jaśniej - doprecyzowałam, że nie dostają tych oficerskich pozycji w wojsku za sam fakt bycia z klanu, a no... za służbę w wojsku i zasługi w niej. Dodatkowo dopisałam, że każdy zaczyna od zwykłego żółtodzioba, który musi się po tej drabince wspinać.

Stonowałam też trochę opisy, żeby podkreślić, że fakt, że klan pełni ważną funkcję nie zmienia tego, że dla nich najważniejsza wciąż jest służba krajowi.

2. Understandable. Poprawion.
► Pokaż Spoiler | Kasane Ichizoku
Kasane Ichizoku | Kasane Clan重一族
PrzynależnośćTsuki no Ōkoku
Klan Kasane od zarania dziejów był powiązany z Tsuki no Ōkoku, używając swoich zdolności do lojalnej służby mu i jego obronie. Nigdy nie wiązali się oficjalnie z żadną wioską ninja, aczkolwiek zawsze pojawiały się swoiste czarne owce, które postanowiły opuścić rodzinne ziemie i wieść inny tryb życia. Umiejętności klanu Kasane są uważane za wyjątkowe i dzięki nim są w stanie wiele zmienić na polu bitwy. Ze względu na to można znaleźć zasłużonych członków rodu na wyższych stopniach oficerskich. Lider klanu, Kasane Yuuma, pełni funkcję jednego z osobistych doradców Króla. Rodzina cieszy się dużym poszanowaniem wśród mieszkańców. W trakcie Największej Wojny Shinobi pozostali neutralni, skupiając się jedynie na obronie granic Tsuki no Kuni, nie pozwalając by kraj dosięgła klęska wywołana wojną.
Historia
Legenda mówi, że pierwszą przedstawicielką ich klanu byłą Kasane Tsukimi, która przebudziła klanowe Kekkei Tōta podczas kąpieli w świetle Księżyca w pełni, w wodach otaczających wyspę. Ile w tym prawdy, nikt tak naprawdę nie wie, jednakże do dzisiaj ta wersja wydarzeń jest przekazywana kolejnym pokoleniom, a ich herb rodowy klanu nawiązuje między innymi do tego wydarzenia.

Klan Kasane był w Tsuki no Kuni od samego początku, mając olbrzymi wpływ na tworzenie się, a także i rozwój Królestwa. Na samym początku prowadzili dosyć proste życie, oddanie służąc krajowi, głównie w wojsku, gdzie ich umiejętności były bardzo przydatne. Dużo przedstawicieli klanu zajmowało się jednak również bardziej biznesową działalnością w postaci prowadzenia restauracji czy sklepów z kimonami.

Około czterysta lat temu, jeden z przedstawicieli klanu - Kasane Kouki - zaryzykował swoim życiem by uratować ówczesnego Króla przed atakiem zdrajcy. Po tym wydarzeniu, Król postanowił nadać im tytuł szlachecki oraz herb rodowy. I jak od tamtego momentu pozycja w klanu zaczęła się w Królestwie wzmacniać, tak nie zapomnieli o swoich korzeniach w postaci bycia lojalnymi wobec Króla i ich głównym celem jest ochrona i służba Królestwu.

Dwadzieścia pięć lat temu wynikł konflikt pomiędzy Kasane a rodem Chiba - klanem samurajskim, który również ma swoje korzenie w Tsuki no Ōkoku. I jak głównie był on polityczno - gospodarczy, tak nie obeszło się też bez rozlewu krwi i ofiar. Po blisko pięciu latach walk między sobą, doszli jednak do porozumienia, uważając że współpraca między klanami jest ważna dla Królestwa, co zostało przypieczętowane małżeństwem, łącząc w ten sposób oba rody.

We współczesnych czasach, rodzina ta cieszy się szacunkiem i zaufaniem mieszkańców Tsuki no Ōkoku, którzy wierzą, że ci pomogą im i Królestwu, gdy te będzie w potrzebie. Za tym jednak nie idą jedynie przywileje, ale także i obowiązki. Każdy członek klanu bowiem - bez względu na płeć - jest zobowiązany do odbycia służby wojskowej w Królewskiej Armii przez co najmniej 3 lata, gdzie jednak muszą zaczynać swoją karierę od najniższych szczebli, bowiem praca u podstaw leży również w naturze rodu Kasane. Po tym czasie może albo kontynuować karierę wojskową bądź zająć się rodzinnymi biznesami.

W trakcie Największej Wojny Shinobi praktycznie każda osoba zdolna do walki w klanie ponownie ubrała mundur, gotowa bronić granic Królestwa. W przeciwieństwie do większości krajów, Tsuki no Ōkoku skupiło się na zapewnieniu bezpieczeństwa swoim obywatelom, nie wybierając żadnej ze stron. Klan Kasane grał ogromną rolę w tym, dzięki czemu Królestwo Księżyca nie ucierpiało w znacznym stopniu w trakcie wojny.

Poważnie traktują lojalność wobec Króla oraz Królestwa i wszelkie odchyły są znacząco piętnowane. Osoby, które łamią panujące w rodzinie reguły muszą się mierzyć z ostracyzmem czy nawet wydziedziczeniem - te drugie często też się wiąże ze śmiercią, bowiem klan nie chce, by rodzinne umiejętności przeszły w ręce niepowoływanych osób, a wszelkie skazy na honorze powinny być jak najszybciej eliminowane. Dla Kasane hierarchia jest bardzo ważna i niesubordynacja zdarza się niezwykle rzadko.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Kasane.
  2. Liderem klanu jest Kasane Yuuma.
  3. Członków tego klanu charakteryzuje blada cera, często białe wręcz włosy oraz bardzo jasne oczy.
  4. Rodowe kolory to granat i srebrny.
  5. Ich imiona często nawiązują w jakiś sposób do oceanu, Księżyca czy też nocy.
  6. Posiadają herb rodowy w postaci morskich fali na tle księżyca. Księżyc symbolizuje Króla, oni zaś są niczym ocean, którego pływy poddają się Księżycowi. Ten jest zawsze wyhaftowany na plecach ich odzieży.
  7. Znaczna większość rodu znajduje się w Tsuki no Ōkoku, jednakże pojedynczych jego przedstawicieli można spotkać w wielu innych krajch zarówno Starego jak i Nowego Kontynentu.
  8. Ich Kekkei Tōta nosi nazwę Ryokuton - Element Siły. Składają się na niego trzy podstawowe żywioły: Doton, Raiton oraz Suiton.
Zdolności
Umiejętności rodu Kasane nie są znane wśród klanów shinobi i bywają często mylone z nietypowymi właściwościami Dotonu. Ze względu na to, wciąż wierzy się, że Hokori są jedynymi użytkownikami Kekkei Tōta. Klan bardzo mocno stara się dotrzymać tajemnicy i nie pozwolić, by jego geny wpadły w niepowołane ręce.
  • Manipulacja grawitacją - członkowie klanu Kasane specjalizują się w zmienianiu grawitacji na różnych obszarach, w ten sposób tworząc pole walki im sprzyjające, a znacznie utrudniające przeciwnikowi.
  • Wpływanie na masę - Ryokuton pozwala użytkownikowi na zmienienie masy ich ciała, w ten sposób np. zwiększając siłę uderzeń czy umożliwianie lewitacji w przypadku jej zmniejszania. Przy bezpośrednim kontakcie, mogą wpływać na innych ludzi czy przedmioty.
  • Zmienianie przyciągania - Kasane są w stanie manipulować przyciąganiem wokół nich bądź danego przedmiotu, mogąc zarówno je zwiększać, przyciągając do siebie w ten sposób ludzi czy obiekty, ale i wręcz przeciwnie, doprowadzając do odpychania.
  • Tworzenie mas grawitacyjnych - użytkownicy Ryokutonu mogą tworzyć duże ilości masy na stosunkowo małej przestrzeni, kreując w ten sposób obiekty mające właściwości silnie przyciągające i nie tylko.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton, w przypadku obcych technik wymagających konkretnej Siły by się z nich wydostać, Siła użytkownika jest traktowana jakby była o poziom wyższa. Jest to spowodowane ich doświadczeniem w poruszaniu się przy zwiększonej grawitacji.
3. Dobrz. oto techniczki!
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Ayatsuri || E
Ryokuton: Ayatsuri | Force Release: Manipulation力遁・操り
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieSmok
KosztStandardowy na turę
ZasięgBezpośredni
Bardzo prosta technika, która pozwala nam na zmniejszanie bądź zwiększanie masy obiektów. Żeby zadziałała na daną rzecz, musimy mieć z nią wpierw bezpośredni kontakt. Można zmienić masę przedmiotów, które nie przekraczają rozmiarem Mały. Nie działa w żaden sposób na ludzi czy istoty żywe.

Technika ta ma głównie zastosowanie w codziennym życiu - jeśli nie chcemy nieść ciężkiej torby z zakupami to te jutsu będzie pasowało do tego idealnie. Jeśli boimy się, że nasze ważne dokumenty zostawione na biurku przy otwartym oknie zostaną rozwiane silny wiatr, to będziemy mogli zwiększyć ich masę, tak że naturalne podmuchy nie będą mu straszne. Maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową (niezależnie od tego czy jest zmniejszana czy zwiększana) wynosi 5kg.

Posiadając Ryokuton na randze B można pominąć pieczęć, jednakże kumulacja chakry wynosi tyle ile jej złożenie.
Posiadając Ryokuton na randze A maksymalny rozmiar przedmiotu, którego masa jest modyfikowana to Średni.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową wynosi 8kg.
► Pokaż Spoiler | Kantanna Kūchū Fuyō || E
Kantanna Kūchū Fuyō | Simple levitation簡単な空中浮揚
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieZając → Wół
KosztStandardowy na turę za przedmiot
Zasięg5m
Technika o bardzo prostym koncepcie - mianowicie przy jej pomocy można zmniejszyć siłę przyciągania przedmiotów, których rozmiar nie przekracza Małego, a ich masa nie jest większa niż 2kg w taki sposób, że te zaczynają po prostu lewitować wokół nas. Technika nie działa na ludzi czy istoty żywe. Możemy wpłynąć na przedmiot w zasięgu 5 metrów, jednakże nie mamy nad nim żadnej kontroli tj. nie możemy nim w kogoś rzucić, aczkolwiek anulowanie techniki sprawia, że dany przedmiot spada z normalną prędkością jakby był z danej wysokości rzucony, co może doprowadzić do np. jego uszkodzenia. Ta technika bywa użyteczna, gdy np. chcemy przejrzeć zwoje, a nie mamy gdzie ich położyć.

Posiadając Ryokuton na randze C użytkownik może manipulować trzema obiektami na raz bazowym kosztem.
Posiadając Ryokuton na randze B istnieje możliwość pominięcia pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle czasu co ich złożenie.
Posiadając Ryokuton na randze A maksymalny rozmiar przedmiotu, którego przyciąganie jest zmieniane to Średni.
Posiadając Sennina w Ryokuton użytkownik zyskuje możliwość dynamicznego wpływania na przyciąganie przedmiotów, dzięki czemu może np. wertować pomiędzy przeglądanymi obiektami czy nawet pisać długopisem bez udziału rąk. Wciąż to jednak jest za mało, żeby np. cisnąć w kogoś danym przedmiotem.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton możemy wpływać na obiekty o masie do 5kg.
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Oshi || D
Ryokuton: Oshi | Force Release: Push away力遁・押し
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieZając → Baran → Pies
KosztStandardowy
Zasięg10 m
Użytkownik zmniejsza przyciąganie niewielkich obiektów z ziemi (takich jak gałązki, kamyczki czy piasek) znajdujących się w zasięgu 10 metrów od niego, by następnie je odepchnąć w kierunku przeciwnika. Maksymalna masa podnoszonych przedmiotów nie może przekroczyć 500 gram. Prędkość takiego odepchnięcia jest nieco powyżej przeciętnej (6). Przydatna głównie w dywersji, czy jeśli chcemy np. rozproszyć przeciwnika poprzez sypnięcie mu piaskiem w oczy i kupieniem sobie trochę czasu.

Posiadając Ryokuton na randze B istnieje możliwość pominięcia pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle czasu co ich złożenie.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton zasięg zwiększa się do 15m.
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Inryoku || C
Ryokuton: Inryoku | Force Release: Attraction力遁・引力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBaran → Wąż → Szczur
KosztStandardowy
Zasięg10 m
WymaganiaKontrola Chakry 6
Czasami może się zdarzyć, że nam jakiś przedmiot wypadnie i nie jesteśmy w stanie po niego sięgnąć, bądź zostanie przechwycony przez przeciwnika i odrzucony, tak żebyśmy nie mieli do niego dostępu. Dzięki tej technice możemy zwiększyć przyciąganie pomiędzy użytkownikiem a wybranym przez niego przedmiotem, w ten sposób przyciągając go do siebie. Obiekt leci po linii prostej i jeżeli napotka po drodze jakieś przedmioty, to ten proces może zostać zatrzymany.

Jeśli obiekt znajduje się w rękach osoby trzeciej, by ta była w stanie była utrzymać w rękach przyciągany przedmiot, musi wykazać się ponadprzeciętną Siłą (7). Przyciągany przedmiot jest też całkiem Szybki (6). Maksymalna waga obiektu, na którym możemy użyć tej techniki to 7kg, a jego gabaryty nie mają znaczenia tak długo jak mieści się w określonej wadze.

Posiadając Ryokuton na randze B możemy przyciągnąć przedmioty ważące 13kg.
Posiadając Ryokuton na randze A istnieje możliwość pominięcia pieczęci.
Posiadając Ryokuton na randzie S zasięg rośnie dwukrotnie.
Posiadając Sennina w Ryokuton istnieje możliwość zaginania toru lotu przyciąganego przedmiotu, co pozwala na np. ominięcie napotkanych przeszkód.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton Siła przyciągania wzrasta i być w stanie utrzymać obiekt w rękach, przeciwnik musi wykazać się wybitną Siłą (8).
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Sekiryoku || C
Ryokuton: Sekiryoku | Force Release: Repulsion力遁・斥力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBaran → Wąż → Szczur
KosztStandardowy na turę
ZasięgPromień 5m
Siostrzana technika do Ryokuton: Inryoku, jednakże tym razem, zamiast przyciągać, to odpychamy. Może to być przydatne w momencie, w którym ktoś np. próbuje rzucić w nas jakimiś przedmiotami czy wyprowadzić uderzenie. Przy pomocy tej techniki użytkownik przed sobą tworzy sferę antygrawitacyjną w promieniu 5m od siebie. Takowa jest w stanie odepchnąć nadlatujące w nas przedmioty czy też obiekty fizyczne (jak np. kamienie wytworzone przy pomocy Dotonu), bądź zatrzymać uderzenia o nieco ponad przeciętnej Sile (6). Odbija również techniki do C włącznie.

Posiadając Ryokuton na randze A istnieje możliwość pominięcia pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle czasu co ich złożenie.
Posiadając Ryokuton na randze S zasięg wzrasta dwukrotnie.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton jesteśmy w stanie zatrzymać uderzenia, których Siła jest znacznie ponadprzeciętna (7).
Nie wiem czy jednak przy tej techniczce nie opłacałoby się bardziej zrobić tego skalowalną C/B? thinking
Ostatnio zmieniony 09 paź 2023, 2:39 przez Kasane Fujimi, łącznie zmieniany 29 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Kasane Fujimi

1. No, zbyt OP na bycie E. Wspomaganie. Nie no żartuje że wspomaganie, ale nie żartuje że zbyt OP. Ranga E to nieznaczny shit, nic coś w bitwie użytecznego. Ta technika? Jest OP. Przykład z zakupami to mydło na oczy bo starczy to odnieść to bardziej zabójczych przykładów jak chociażby kunai. Podbij do D/C i zobaczymy co dalej, same założenia nie są złe, ale to nie będzie technika E.

2. To było by nawet spoko gdyby wyjebać wszystkie buffy jakie dostaje ta techniczka na wyższych rangach. W tym wypadku to nie będzie technika E, więc no. Albo podbijasz rangę do D/C albo wypierdalamy wszystkie wyższo rangowe buffy i zostawiamy to co jest w basic wersji

3. Chytrusie z Nazaretu. Zmień tą prędkość z (6) na "Jak przy lekkim podmuchu wiatru". Po cholere wszędzie te cyfry wciskacie...

4. To jeszcze zostawiamy... muszę coś wpierw ogadać z technicznymi.

5. To też...

Na razie zajmijmy się 3 pierwszymi a z 2 następnymi do was wrócę I hope soon
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kasane Fujimi
Posty: 55
Rejestracja: 06 paź 2023, 21:16
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Kasane Fujimi

Ryokuton: Ayatsuri, wrzucone na D i trochę edytowałam opis. Let's see.
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Ayatsuri || D
Ryokuton: Ayatsuri | Force Release: Manipulation力遁・操り
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieSmok
KosztStandardowy na turę
ZasięgBezpośredni
Bardzo prosta technika, która pozwala nam na zmniejszanie bądź zwiększanie masy obiektów. Żeby zadziałała na daną rzecz, musimy mieć z nią wpierw bezpośredni kontakt. Można zmienić masę przedmiotów, które nie przekraczają rozmiarem Mały. Nie działa w żaden sposób na ludzi czy istoty żywe.

Technika ta ma zastosowanie zarówno w codziennym życiu - jeśli nie chcemy nieść ciężkiej torby z zakupami to te jutsu będzie pasowało do tego idealnie. Jeśli boimy się, że nasze ważne dokumenty zostawione na biurku przy otwartym oknie zostaną rozwiane silny wiatr, to będziemy mogli zwiększyć ich masę, tak że naturalne podmuchy nie będą mu straszne. Oczywiście istnieje możliwość bardziej ofensywnego zastosowania tej techniki na przedmiotach takich jak np. kunaie, które dzięki zwiększonej masie mogą zadać większe obrażenia.

Maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową (niezależnie od tego czy jest zmniejszana czy zwiększana) wynosi 5kg.

Posiadając Ryokuton na randze B można pominąć pieczęć, jednakże kumulacja chakry wynosi tyle ile jej złożenie.
Posiadając Ryokuton na randze A maksymalny rozmiar przedmiotu, którego masa jest modyfikowana to Średni.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową wynosi 8kg.
Kantanna Kūchū Fuyō - wywaliłam C i A, może uda się zostawić tę część z pominięciem pieczęci? Ew. możemy wrzucić to np. na rangę A? I czy "wyższorangowe bufy" to również Sennin i Specka?
► Pokaż Spoiler | Kantanna Kūchū Fuyō || E
Kantanna Kūchū Fuyō | Simple levitation簡単な空中浮揚
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieZając → Wół
KosztStandardowy na turę za przedmiot
Zasięg5m
Technika o bardzo prostym koncepcie - mianowicie przy jej pomocy można zmniejszyć siłę przyciągania przedmiotów, których rozmiar nie przekracza Małego, a ich masa nie jest większa niż 2kg w taki sposób, że te zaczynają po prostu lewitować wokół nas. Technika nie działa na ludzi czy istoty żywe. Możemy wpłynąć na przedmiot w zasięgu 5 metrów, jednakże nie mamy nad nim żadnej kontroli tj. nie możemy nim w kogoś rzucić, aczkolwiek anulowanie techniki sprawia, że dany przedmiot spada z normalną prędkością jakby był z danej wysokości rzucony, co może doprowadzić do np. jego uszkodzenia. Ta technika bywa użyteczna, gdy np. chcemy przejrzeć zwoje, a nie mamy gdzie ich położyć.

Posiadając Ryokuton na randze B istnieje możliwość pominięcia pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle czasu co ich złożenie.
Posiadając Sennina w Ryokuton użytkownik zyskuje możliwość dynamicznego wpływania na przyciąganie przedmiotów, dzięki czemu może np. wertować pomiędzy przeglądanymi obiektami czy nawet pisać długopisem bez udziału rąk. Wciąż to jednak jest za mało, żeby np. cisnąć w kogoś danym przedmiotem.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton możemy wpływać na obiekty o masie do 5kg.
Ryokuton: Oshi - Fix'd
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Oshi || D
Ryokuton: Oshi | Force Release: Push away力遁・押し
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieZając → Baran → Pies
KosztStandardowy
Zasięg10 m
Użytkownik zmniejsza przyciąganie niewielkich obiektów z ziemi (takich jak gałązki, kamyczki czy piasek) znajdujących się w zasięgu 10 metrów od niego, by następnie je odepchnąć w kierunku przeciwnika. Maksymalna masa podnoszonych przedmiotów nie może przekroczyć 500 gram. Prędkość takiego odepchnięcia jest podobna jakby zawiał wiatr. Przydatna głównie w dywersji, czy jeśli chcemy np. rozproszyć przeciwnika poprzez sypnięcie mu piaskiem w oczy i kupieniem sobie trochę czasu.

Posiadając Ryokuton na randze B istnieje możliwość pominięcia pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle czasu co ich złożenie.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton zasięg zwiększa się do 15m.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Kasane Fujimi

1. Dodaj że nie więcej jak dwukrotność obecnej wagi zarówno w dół jak i w górę. Wywal bonus z rangi A. Wywal tą pieczęć daj od razu kumulacje jak przy złożeniu 6 pieczęci. W B zmień że redukuje kumulacje do 3 pieczęci i przebij to na bonus z A. Koszt standardowy D ale minimum 3 chakry

2. Sennin odpada. Specka i B mogą zostać ale musisz jeszcze dopisać że nie zadziała na przedmioty które znajdują się już w ruchu. Prościej mówiąc jak ktoś rzuci w ciebie kunaiem to dostaniesz kunaiem, a nie zlewitujesz go sobie na orbite. No i w sumie dałbym że maksymalnie tak sobie jeden item po lewitujesz na orbicie około userowej. No i w jakiej odległości od użytkownika lewituje przedmiot? Also prędkość takiej lewitacji jest naprawdę malutka i nie ma szans żeby np. się na czas takim przedmiotem zasłonić jak ktoś by sobie nie wiem, lewitował tacke na obiad i próbował nią ataki tankować.

3. Akcept przenoszę

4. Posiadając Specjalizację w Ryokuton -> Posiadając specjalizację oraz rangę S

5. Koszt standardowy -> Dwukrotny. Bonus z rangi S raczy do wywalenia ale możesz zastąpić go redukcją kosztów do standardowego. Nie podoba mi się też pomijanie pieczęci na tej technice, ale na razie niech sobie będzie, jeszcze się zastanowię. W wymaganiach KC 6
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kasane Fujimi
Posty: 55
Rejestracja: 06 paź 2023, 21:16
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Kasane Fujimi

Ryokuton: Ayatsuri, fixed, tylko wtedy nam zostaje stara specka, więc ją też poprawiłam.
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Ayatsuri || D
Ryokuton: Ayatsuri | Force Release: Manipulation力遁・操り
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle co złożenie 6 pieczęci
KosztStandardowy na turę (min. 3 chakry)
ZasięgBezpośredni
Bardzo prosta technika, która pozwala nam na zmniejszanie bądź zwiększanie masy obiektów. Żeby zadziałała na daną rzecz, musimy mieć z nią wpierw bezpośredni kontakt. Można zmienić masę przedmiotów, które nie przekraczają rozmiarem Mały. Nie działa w żaden sposób na ludzi czy istoty żywe.

Technika ta ma zastosowanie zarówno w codziennym życiu - jeśli nie chcemy nieść ciężkiej torby z zakupami to te jutsu będzie pasowało do tego idealnie. Jeśli boimy się, że nasze ważne dokumenty zostawione na biurku przy otwartym oknie zostaną rozwiane silny wiatr, to będziemy mogli zwiększyć ich masę, tak że naturalne podmuchy nie będą mu straszne. Oczywiście istnieje możliwość bardziej ofensywnego zastosowania tej techniki na przedmiotach takich jak np. kunaie, które dzięki zwiększonej masie mogą zadać większe obrażenia.

Maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową (niezależnie od tego czy jest zmniejszana czy zwiększana) wynosi dwukrotność początkowej wagi.

Posiadając Ryokuton na randze A czas kumylacji chakry jest zredukowany do 3 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową wynosi trzykrotność początkowej wagi.
Kantanna Kūchū Fuyō, przeredagowałam trochę opis, by był bardziej jasny jak to działa, bo miałam wrażenie że nie do końca jest to klarowne. Dodałam też rzeczy o których wspomniałeś.
► Pokaż Spoiler | Kantanna Kūchū Fuyō || E
Kantanna Kūchū Fuyō | Simple levitation簡単な空中浮揚
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieZając → Wół
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m
Technika o dosyć prostym koncepcie - użytkownik wybiera przedmiot w zasięgu maksymalnie do 5 metrów od niego i którego waga nie przekracza 2kg, by go do siebie przyciągnąć i wprowadzić swoistą "orbitę" wokół niego, na której to lewituje w odległości maksymalnie do 2m od użytkownika. Jutsu nie działa na ludzi, istoty żywe a także przedmioty, które znajdują się w ruchu - tj. nie będzie możliwości użycia tego jutsu np. na lecącym w naszą stronę kunaiu. Można lewitować maksymalnie jeden przedmiot jednocześnie. Prędkość poruszającego się na "orbicie" użytkownika obiektu jest bardzo niska, niewystarczająca by np. zasłonić się lewitującą wokół nas rzeczą. Przy pomocy tej techniki nie mamy możliwości kontroli nad unoszącym się przedmiotem. W praktyce oznacza to, że nie pozwala ona nam na np. ciśnięcie danym obiektem w przeciwnika.

Posiadając Ryokuton na randze B istnieje możliwość pominięcia pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle czasu co ich złożenie.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton możemy wpływać na obiekty o masie do 5kg.
Ryokuton: Inryoku, fixed
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Inryoku || C
Ryokuton: Inryoku | Force Release: Attraction力遁・引力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBaran → Wąż → Szczur
KosztStandardowy
Zasięg10 m
WymaganiaKontrola Chakry 6
Czasami może się zdarzyć, że nam jakiś przedmiot wypadnie i nie jesteśmy w stanie po niego sięgnąć, bądź zostanie przechwycony przez przeciwnika i odrzucony, tak żebyśmy nie mieli do niego dostępu. Dzięki tej technice możemy zwiększyć przyciąganie pomiędzy użytkownikiem a wybranym przez niego przedmiotem, w ten sposób przyciągając go do siebie. Obiekt leci po linii prostej i jeżeli napotka po drodze jakieś przedmioty, to ten proces może zostać zatrzymany.

Jeśli obiekt znajduje się w rękach osoby trzeciej, by ta była w stanie była utrzymać w rękach przyciągany przedmiot, musi wykazać się ponadprzeciętną Siłą (7). Przyciągany przedmiot jest też całkiem Szybki (6). Maksymalna waga obiektu, na którym możemy użyć tej techniki to 7kg, a jego gabaryty nie mają znaczenia tak długo jak mieści się w określonej wadze.

Posiadając Ryokuton na randze B możemy przyciągnąć przedmioty ważące 13kg.
Posiadając Ryokuton na randze A istnieje możliwość pominięcia pieczęci.
Posiadając Ryokuton na randzie S zasięg rośnie dwukrotnie.
Posiadając Sennina w Ryokuton istnieje możliwość zaginania toru lotu przyciąganego przedmiotu, co pozwala na np. ominięcie napotkanych przeszkód.
Posiadając Ryokuton na randze S i Specjalizację Siła przyciągania wzrasta i być w stanie utrzymać obiekt w rękach, przeciwnik musi wykazać się wybitną Siłą (8).
Ryokuton: Sekiryoku, ogólnie to przerobiłam na skalowalną B, bo coś mi świta, że takie obronne techniczki to raczej B jest, ale zastosowałam część rzeczy + na specce dałam redukcję kosztów zamiast na randze S. Dałam też sennina.
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Sekiryoku || B
Ryokuton: Sekiryoku | Force Release: Repulsion力遁・斥力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBaran → Wąż → Szczur
KosztRóżny
ZasięgRóżny
WymaganiaKontrola Chakry 6
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Siostrzana technika do Ryokuton: Inryoku, jednakże tym razem, zamiast przyciągać, to odpychamy. Może to być przydatne w momencie, w którym ktoś np. próbuje rzucić w nas jakimiś przedmiotami czy wyprowadzić uderzenie. Przy pomocy tej techniki użytkownik przed sobą tworzy sferę antygrawitacyjną. Takowa jest w stanie odepchnąć nadlatujące w nas przedmioty czy też obiekty fizyczne (jak np. kamienie wytworzone przy pomocy Dotonu), bądź zatrzymać nadchodzące w nas ataki. Im bardziej zaawansowany użytkownik jest w utylizacji Ryokutonu, tym potężniejsza ta bariera się staje.

Jeśli atak wykonany w naszą stronę jest silniejszy niż wytworzona sfera antygrawitacyjna, to takowy może zostać osłabiony. Ostateczna decyzja zależy od MG, bazując na specyfice danego ataku, jego randze itp.

  • C: Płacąc mniejszy koszt podwójnego C na turę, można stworzyć słabszą sferę o promieniu 2 metrów. Ta będzie w stanie odepchnąć techniki rangi C, a także uderzenia o Sile 6.
  • B: Dwukrotny koszt B na turę. Zasięg bariery wynosi promień o długości 4 metrów. Jest w stanie wytrzymać uderzenia o Sile 7 bądź technikę rangi B.
  • A: Dwukrotny koszt A na turę. Po złożeniu pieczęci należy jeszcze kumulować chakrę przez czas równy złożeniu 3 pieczęciom. Promień sfery zostaje zwiększony do 8 metrów. Jest w stanie również odepchnąć techniki rangi A oraz wytrzymać uderzenia o Sile 8. Wymaga Ryokuton na randze A.
  • S: Dwukrotny koszt S na turę. Po złożeniu pieczęci należy jeszcze kumulować chakrę przez czas równy złożeniu 6 pieczęciom. Zasięg bariery zostaje ponownie zwiększony i wynosi promień o długości 16 metrów. Siły antygrawitacyjne wykonanej sfery są na tyle duże, by odepchnąć techniki rangi S, a także uderzenia o Sile 9. Wymaga Ryokuton na randze S.
Posiadając Sennina w Ryokuton oplacając dodatkowy połowiczny koszt na danej randze, sfera zyskuje nowe właściwości - ta odbija technikę w kierunku z którego one przybyły, jednakże siła takiego jutsu zostaje obniżona o rangę. W przypadku wyprowadzenia ataków fizycznych (jak uderzenia, cięcie mieczem itd.) taka osoba jest odpychana od sfery na 3 metry.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton koszt techniki jest redukowany do Standardowego na turę.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2023, 3:04 przez Kasane Fujimi, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Kasane Fujimi

1. Nah, ale to że to max. 5/8KG zostawiamy xd
2. Akcept, jak było ukryte OP którego nie zauważyłem to dostaniecie takim renerfem że wam planetoidy z orbit pospadają xD
3. Akcept
4. Bez zwiększania zasięgu. Promień 2 metry i tyle. Zbij to na rangę C i koszt 10 PT, podbij ilość pieczęci na B o 2, na A o 5, na S o 9 do bazowych 3 które masz na C. Możesz też dorobić wersję D, bo dlaczego nie? Sennin - Dodatkowy koszt standardowy. Specjalizacja - Nooooo... za mocne.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kasane Fujimi
Posty: 55
Rejestracja: 06 paź 2023, 21:16
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Kasane Fujimi

Ryokuton: Ayatsuri, a dobra, przydzbaniłam trochę. Chyba fixed w takim razie?
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Ayatsuri || D
Ryokuton: Ayatsuri | Force Release: Manipulation力遁・操り
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle co złożenie 6 pieczęci
KosztStandardowy na turę (min. 3 chakry)
ZasięgBezpośredni
Bardzo prosta technika, która pozwala nam na zmniejszanie bądź zwiększanie masy obiektów. Żeby zadziałała na daną rzecz, musimy mieć z nią wpierw bezpośredni kontakt. Można zmienić masę przedmiotów, które nie przekraczają rozmiarem Mały. Nie działa w żaden sposób na ludzi czy istoty żywe.

Technika ta ma zastosowanie zarówno w codziennym życiu - jeśli nie chcemy nieść ciężkiej torby z zakupami to te jutsu będzie pasowało do tego idealnie. Jeśli boimy się, że nasze ważne dokumenty zostawione na biurku przy otwartym oknie zostaną rozwiane silny wiatr, to będziemy mogli zwiększyć ich masę, tak że naturalne podmuchy nie będą mu straszne. Oczywiście istnieje możliwość bardziej ofensywnego zastosowania tej techniki na przedmiotach takich jak np. kunaie, które dzięki zwiększonej masie mogą zadać większe obrażenia.

Maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową (niezależnie od tego czy jest zmniejszana czy zwiększana) wynosi dwukrotność początkowej wagi. Nie może jednak ona przekroczyć 5kg różnicy.

Posiadając Ryokuton na randze A czas kumylacji chakry jest zredukowany do 3 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową wynosi 8kg.
Ryokuton: Sekiryoku, pan kierownik mówi C, będzie C. Ogólnie wszystko fix'd nowa specka - plus dodałam od B do S zapisek "Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny", który też jest w innych techniczkach skalowalnych, co by było jasne c:
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Sekiryoku || C
Ryokuton: Sekiryoku | Force Release: Repulsion力遁・斥力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBaran → Wąż → Szczur
KosztRóżny
Zasięg2m
WymaganiaKontrola Chakry 6
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Siostrzana technika do Ryokuton: Inryoku, jednakże tym razem, zamiast przyciągać, to odpychamy. Może to być przydatne w momencie, w którym ktoś np. próbuje rzucić w nas jakimiś przedmiotami czy wyprowadzić uderzenie. Przy pomocy tej techniki użytkownik przed sobą tworzy sferę antygrawitacyjną. Takowa jest w stanie odepchnąć nadlatujące w nas przedmioty czy też obiekty fizyczne (jak np. kamienie wytworzone przy pomocy Dotonu), bądź zatrzymać nadchodzące w nas ataki. Im bardziej zaawansowany użytkownik jest w utylizacji Ryokutonu, tym potężniejsza ta bariera się staje.

Jeśli atak wykonany w naszą stronę jest silniejszy niż wytworzona sfera antygrawitacyjna, to takowy może zostać osłabiony. Ostateczna decyzja zależy od MG, bazując na specyfice danego ataku, jego randze itp.
  • D: Płacąc mniejszy koszt dwukrotnego D na turę, istnieje możliwość stworzenia słabszej wersji sfery. Ta zatrzyma techniki rangi D bądź uderzenia o Sile 5.
  • C: Dwukrotny koszt C na turę. Stworzona sfera będzie w stanie odepchnąć techniki rangi C, a także uderzenia o Sile 6.
  • B: Dwukrotny koszt B na turę. Po złożeniu pieczęci należy jeszcze kumulować chakrę przez czas równy złożeniu 2 pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Jest w stanie wytrzymać uderzenia o Sile 7 bądź technikę rangi B. Wymaga Ryokuton na randze B.
  • A: Dwukrotny koszt A na turę. Po złożeniu pieczęci należy jeszcze kumulować chakrę przez czas równy złożeniu 5 pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Jest w stanie odepchnąć techniki rangi A oraz wytrzymać uderzenia o Sile 8. Wymaga Ryokuton na randze A.
  • S: Dwukrotny koszt S na turę. Po złożeniu pieczęci należy jeszcze kumulować chakrę przez czas równy złożeniu 9 pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Siły antygrawitacyjne wykonanej sfery są na tyle duże, by odepchnąć techniki rangi S, a także uderzenia o Sile 9. Wymaga Ryokuton na randze S.
Posiadając Sennina w Ryokuton oplacając dodatkowy Standardowy koszt na danej randze, sfera zyskuje nowe właściwości - ta odbija technikę w kierunku z którego one przybyły, jednakże siła takiego jutsu zostaje obniżona o rangę. W przypadku wyprowadzenia ataków fizycznych (jak uderzenia, cięcie mieczem itd.) taka osoba jest odpychana od sfery na 3 metry.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton zasięg rośnie dwukrotnie.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2023, 13:12 przez Kasane Fujimi, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Kasane Fujimi

1. Akcept
2. Akcept
Ostatnio zmieniony 24 paź 2023, 13:18 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kasane Fujimi
Posty: 55
Rejestracja: 06 paź 2023, 21:16
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Kasane Fujimi

Dzień dobry, przychodzę z porcją techniczek B do Ryokutonu, bo trochę bieda w tym zakresie.

Szczerze, to trochę mi pachnie ozwojowaną techniką, ale jak już wielokrotnie wspominałam, nie mam parcia zbytnio na zwoje, więc jeżeli zostanie stwierdzone, że to może być ogólnodostępna to też git. Szczerze to nie wiem, czy przypadkiem nie zamienić bonusu z Ski ze Specką, ale to zostawię Wam do oceny.
► Pokaż Spoiler | Shibor || B
Shibori | Squeezing絞り
KlasyfikacjaRyokuton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Wół → Smok → Wąż → Pies → Ptak → Tygrys
KosztStandardowy za dwa obiekty
Zasięg20m
W promieniu 20 metrów od siebie, użytkownik wybiera dwa obiekty, których rozmiar nie przekracza jednak Duży. Takowe nie mogą posiadać w sobie chakry, a co za tym idzie - nie może zostać użyty na istotach żywych. Poprzez zmniejszenie oddziaływania przyciągania na wybrane przedmioty, te unoszą się na pół metra nad ziemię. Następnie zwiększa przyciąganie pomiędzy tymi dwoma obiektami doprowadzając do ich kolizji ze sobą i ciągnięcia za sobą wszystkiego, co napotkały na drodze, a następnie - zgniecenia pomiędzy sobą. Siły działające na obiekty wpływają w mniejszym stopniu na osoby pomiędzy nimi, przez co można mieć problem ze sprawnym poruszaniem się.

Oczywiście technika ma swoje minusy w postaci bycia mało elastyczną - użytkownik po użyciu jutsu, traci nad obiektami jakąkolwiek kontrolę. Oznacza to, że nie może np. zmienić ich pozycji, anulować przyciągania, także jeżeli znajdzie się na drodze tychże obiektów, to będzie również zagrożony, nie mogąc zmienić toru ich lotu. Można próbować co prawda wpływać na owe obiekty innymi technikami, jednakże może to być mniej bądź bardziej skuteczne i zależy od oceny MG.

Obrażenia zadane przez technikę są zależne głównie od użytych obiektów - bycie przygniecionym przez dwie skały będzie poważniejsze w skutkach niż przez dwie drewniane szafki. To samo tyczy się prędkości przyciągania przedmiotów - dwie małe igły będą przyciągnięte do siebie szybciej, niż duże głazy. Ze względu na to, ostateczna decyzja o zadawanych przez obiekty obrażeniach, a także o tym z jakąś prędkością się one poruszają jest zależna od oceny MG.

Posiadając Ryokuton na randze A można pominąć trzy ostatnie pieczęci.
Posiadając Ryokuton na randze S użytkownik jest w stanie użyć obiektów, których rozmiar wynosi Wielki.
Posiadając Sennina w Ryokuton techniki można użyć na większych obiektach, wyrywając z nich przedmiot o wielkości mieszczących się w zakresie jutsu.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton ilość obiektów, których można użyć do tej techniki zwiększa się do czterech. Te będą zawsze przyciągane do środka, który jest pomiędzy tymi przedmiotami. Koszt użycia techniki rośnie wtedy do Podwójnego.
Myślę, że ogólnodstępna?
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Ten'yo Sōsa || B
Ryokuton: Ten'yo Sōsa | Force Release: Heavenly Influence力遁・天与操作
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle co złożenie 8 pieczęci
KosztStandardowy na turę za jeden przedmiot
ZasięgBezpośredni
WymaganiaZnajomość Ryokuton: Ayatsuri
Technika rozwijająca podstawową umiejętność klanu Kasane do manipulacji masą przedmiotów, które użytkownik trzyma w rękach, tym razem skupiając się dokładnie na jej zwiększaniu. Jutsu pozwala na oddziaływanie na każdy obiekt, których rozmiar nie przekracza Duży. Nie będzie więc problemu, by wpłynąć zarówno na masę kunaia, jak i większej broni w postaci np. naginaty. Technika ta nie działa na nic, co posiada w sobie chakrę. Użytkownik musi mieć cały czas bezpośredni kontakt z przedmiotem, by móc manipulować jego masą, inaczej ta wraca do normy.

Masa przedmiotu jest zwiększana proporcjonalnie do jego oryginalnej wagi, dzięki czemu wszelkie obrażenia zadawane przy jego pomocy są większe, aniżeli byłyby normalnie. Uderzenie przy pomocy kija, które normalnie zostawiłoby niegroźnego siniaka, może doprowadzić do mikro uszkodzeń na kościach czy bardziej poważniejszych krwiaków. Technika może dać większą szansę na przebicie się przez obronę przeciwnika, nawet jeśli postaci mogłoby normalnie brakować ku temu siły. Warto jednak pamiętać, że w przypadku mniej wytrzymałych broni, zmiana jego masy może zwiększyć szansę na szybsze ich uszkodzeni aniżeli miałoby to miejsce normalnie. Ostateczna decyzja zarówno w kwestii obrażeń, jak i potencjalnego uszkodzenia przedmiotu na którego masę wpływamy zależy od MG.

W przypadku zwiększania masy przedmiotów, postać musi mieć odpowiednią siłę, żeby ją unieść. I tak jak zwiększenie najpewniej zwiększenie masy Dużego worka z pierzem i jego uniesienie nie będzie żadnym problemem, tak w przypadku np. głazu, może to być niemożliwe, jeżeli postać nie wykazuje się stosowną krzepą.

Posiadając Ryokuton A kumulacja chakry jest skrócona o połowę.
Posiadając Ryokuton S możemy wpłynąć na dwa przedmioty jednocześnie bazowym kosztem.
Posiadając Sennina w Ryokuton zwiększona masa przedmiotu utrzymuje się przez krótką chwilę po utracie kontaktu fizycznego z użytkownikiem. dzięki czemu ten może np. rzucić bronią w przeciwnika.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton koszt techniki jest redukowany o połowę.
Też myślę, że ogólnodostępna.
► Pokaż Spoiler | Ryokuton: Hane || B
Ryokuton: Hane | Force Release: Feather力遁・羽
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle co złożenie 8 pieczęci
KosztPołowiczny na turę za jeden przedmiot za zmniejszenie masy dwukrotnie
ZasięgBezpośredni
WymaganiaZnajomość Ryokuton: Ayatsuri
Siostrzana technika do Ryokuton: Ten'yo Sōsa, tym razem skupiająca się na zmniejszaniu masy przedmiotów, z którymi ma kontakt fizyczny użytkownik. Jutsu pozwala na oddziaływanie na obiekty, których wielkość nie przekracza Duży. Technika ta nie działa na nic, co posiada w sobie chakrę. Użytkownik musi cały czas mieć kontakt fizyczny z przedmiotem, by móc manipulować jego masą, inaczej ta wraca do normy.

Dzięki tej technice Kasane może pozwolić sobie na uniesienie przedmiotów, których normalnie nie byłby w stanie, co może być przydatne zarówno w życiu codziennym, jak i w walce poprzez np. zmniejszenie wagi swojego pancerza czy sprawienie, że ciężki miecz dwuręczny może być użyty przy pomocy jednej ręki. Maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektu, a nową wynosi dwudziestokrotność wagi początkowej. Warto wspomnieć, że ta technika ma swoje wady - w momencie, w którym zmniejszymy masę broni, to obrażenia przez nią zadane mogą być mniejsze, niż miałoby to miejsce normalnie, choć ostateczna decyzja należy do MG.

Posiadając Ryokuton A kumulacja chakry jest skrócona o połowę.
Posiadając Ryokuton S możemy wpłynąć na dwa przedmioty jednocześnie bazowym kosztem.
Posiadając Sennina w Ryokuton oraz znając technikę Ryokuton: Ten'yo Sōsa użytkownik zyskuje możliwość płynnego manipulowania masą przedmiotu, dzięki temu np. w momencie uderzenia broń ma swoją oryginalną wagę, która zostaje szybko zmniejszona, tak by ponownie była na tyle lekka, by użytkownik był w stanie ją unieść. W takim wypadku koszt techniki wynosi Podwójny na turę.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton koszt jest redukowany o połowę.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2024, 4:54 przez Kasane Fujimi, łącznie zmieniany 9 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Kasane Fujimi

Shibori: ostatnio rozmawiałem z technicznymi i raczej wolimy nie mieć konkretnych statystyk w technikach, poza kilkoma przypadkami. Więc wszystkie poziomy Szybkości czy Siły bym raczej zamienił na opisowe, nawet zbliżone do tych, co są w temacie z atrybutami. Plus imo mniejsze obiekty przyciągną się szybciej, ale zabolą mniej niż duże obiekty, więc no... duże pole do interpretacji. Doprecyzowałbym, że dowolne przedmioty, które nie mają w sobie chakry. Że każda żywa istota ma chakrę, to z nich nie skorzystamy (co można dodać pro forma), a uniknie to sytuacji, gdy kamień jest efektem techniki Dotonu, ale np. chakra jest w niego nieustannie przelewana etc. Zmieniłbym redukcję 4 pieczęci na redukcję 3. Sennin... niby rozumiem, ale mam do niego jakieś mieszane uczucia. Nie zmieniałbym kosztu przyciągania jednak wtedy na połowiczny i zostawił na standardowy. Może jednak przekonam ciebie do lekkiej alternatywy - może zamiast robić orbitę, można użyć techniki na większych obiektach, wyrywając z nich odpowiedni rozmiar przedmiotu? W ten sposób np. można by tego użyć ciekawie w pomieszczeniu? Specka zaś... wtedy po prostu przyciągną się do środka po przekątnych, jak rozumiem? Zmieniłbym wówczas koszt na "Standardowy za 2 przedmioty", więc tutaj byłby dwukrotny. Z racji, że grawitacja to przyciąganie się dwóch obiektów, to bym uznał, że technika jest ogólna mimo wszystko.

Ryokuton: Ten'yo Sōsa: To co wyżej, ten poziom zwiększania "siły" mi się średnio podoba i bym raczej zostawił to jako opisowe. Tak samo cała ta lista wielkości przedmiotów i Siły - mamy opisy przedmiotów, mamy opisy atrybutów, to powinno być dostateczną odpowiedzią.

Ryokuton: Hane: Fajnie doprecyzować jak kontrolujesz "krotność" zmniejszania masy. Czy to standardowy za krotność czy inaczej? Czy może po prostu stała wartość?
Awatar użytkownika
Kasane Fujimi
Posty: 55
Rejestracja: 06 paź 2023, 21:16
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Kasane Fujimi

Shibori, w takim razie poprawione w kwestii opisówki. Bardzo podoba mi się też propozycja sennina, bardziej niż to co miałam, więc pozwoliłam sobie zmienić. Jeśli chodzi o Speckę - to i tak, i nie? Bo mimo wszystko nic nie stoi na przeszkodzie, by wybrać obiekty, które leżą w jednej linii, to wtedy ciężko by były przyciągane po przekątnej? Napisałam "Te będą zawsze przyciągane do środka, który jest pomiędzy tymi przedmiotami.", żeby to doprecyzować. Zmieniłam też koszt. A to że ogólnodostępna to spoczko, jak mówiłam - parcia na zwoje nie mam.

Ryokuton: Ten'yo Sōsa, poprawione

Ryokuton: Hane, poprawiłam dając koszt Połowiczny na turę za zmniejszenie dwukrotne masy z maksymalną różnicą pomiędzy masą początkową a nową jako dwudziestokrotny. Wiem, że to sporo w porównaniu do tego co było w poprzedniej wersji techniki, ale z ciekawości sobie sprawdziłam jak to by było w Keijūgan no Jutsu...

- W tej technice Ryokutonu nie mamy rozróżnienia kosztu na wielkości przedmiotów, co zyskuje w przypadku Dużych, ale w przypadku malutkich i małych moożna być troszkę startnym chyba? Nie liczyłam matmy.
- Nie wpłyniemy na ludzi.
- Bazowo w Keijūgan no Jutsu jest dziesięciokrotny, z większą możliwością na wyższych rangach, tutaj mamy dwudziestokrotny, ale z innymi bonusami na rangach, co myślę że jest sprawiedliwą opcją.

Ogólnie, jak tak patrzę to... to są naprawdę bardzo podobne do siebie techniki i nie wiem, czy jest taki sens je dublować? Pojawiła mi się myśl, żeby może po prostu ludziom z Ryokutonem dać dostęp do tej techniczki bez konieczności pójścia po zwój i bonusy z Dotonu są zamienione na bonusy z Ryokutonu? Widziałam takie rozwiązania, więc wydaje mi się że to byłaby też całkiem git opcja! Jeśli nie pasuje, to zrobimy detykowaną do Ryokutonu.

Daj znać co o tym myślisz!
Ostatnio zmieniony 24 sty 2024, 4:44 przez Kasane Fujimi, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Kasane Fujimi

Shibori: akcept
Ryokuton: Ten'yo Sōsa: akcept, acz jeszcze nie przeniesione, bo... technika niżej. Jak nie będziesz chciała tu zmienić, to w next poście przenoszę. Czy chcesz tu jakoś krotnościami się bardziej pobawić?
Ryokuton: Hane: nie rozumiem skalowania "krotności". Bo ok - mamy połowiczny za zmniejszenie masy dwukrotne. Płacę standardowy, czyli najpierw dwukrotnie zmniejszam masę, a potem znowu dwukrotnie. Łącznie - czterokrotnie. Czy taki był zamysł? Czy jakoś inaczej widziałaś? W Senninie bym zaś dodał, że można także maksymalnie wówczas zwiększyć masę, by zadać większe obrażenia. Skoro może płynnie i zna technikę do zwiększania masy, to czemu nie?
Doton: Keijūgan no Jutsu: Szczerze? Widzę bonusy za jednym i za drugim rozwiązaniem. Przychylam się bardziej jednak dla dwóch oddzielnych. Dlaczego? Otóż z bardzo prostej przyczyny - klan Kasane się specjalizuje w grawitacji, więc imo mogą mieć technikę analogiczną, a nawet i lepszą.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”