• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Inu no Rei - dedykowane wspomaganie dla klanu Inuzuka

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 374
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

[Wprowadzone] Inu no Rei - dedykowane wspomaganie dla klanu Inuzuka

Dzień dobry, przychodzę z propozycją furrasowego Inuzukowego wspomaganka!

Na pewno zależałoby mi na tych pasywach (bo to dosyć ciekawy koncept!), więc jak będziemy balansować, to proszę tak, by te pasywy były właśnie możliwe.

Kody do biegłości wrzucę jak już dojdziemy do finalnej wersji jak mają wyglądać.

Zapraszam do dyskusji! :cute:
► Pokaż Spoiler
Inu no Rei | Soul of the Dog犬の霊
Współpracujące wspomaganiaWszystkie oprócz ludzkich kukieł
Bardzo specyficzna umiejętność, która jest swoistym odzwierciedleniem zwierzęcej cząstki członków klanu Inuzuka. Po pierwszym użyciu pojawiają się psie uszy, a także wyrasta ogon - to jak one wyglądają jest kwestią czysto estetyczną, jednakże jest ustalane przez użytkownika w momencie zdobycia wspomagania i nie podlega zmianie. Zwykle kolor futra jest zbliżony do naturalnego koloru włosów Inuzuki, aczkolwiek są wyjątki. Sierść może być zarówno miękka w dotyku jak u pudla, albo bardziej krótka i szorstka jak u dobermana. Nie ma to jednak wpływu na jej wytrzymałość czy inne właściwości. Zmiany te są stałe, jednakże przy pomocy odpowiednich technik czy biegłości istnieje możliwość ich ukrycia.

Dodatkowo, przez określony czas Inuzuka jeszcze bardziej podkreśla tą zwierzęcą naturę, którą w sobie ma i jednocześnie pozwala na tymczasowe przekraczanie fizycznych możliwości własnego ciała. Użytkownik dodatkowo staje się wtedy również bardziej nieprzewidywalny i zyskuje możliwość porozumiewania się ze swoimi psami bez użycia ludzkiej mowy.
Zdobycie Inu no Rei
Po uzyskaniu zgody od administracji, postać musi wykonać misję A, na której zdobywa nauczyciela i sprawdza, czy ta jest gotowa na poznanie tej wiedzy. Po jej wykonaniu musi zostać odbyta dodatkowa fabuła rangi A z MG, w trakcie której Inuzuka przechodzi przez rytuał, a także uczy się nowych umiejętności pod okiem nauczyciela, który posiada Inu no Rei. W czasie trwania rytuału dochodzi do transformacji postaci, która jest jednak dosyć nieprzyjemnym dla Inuzuki procesem.
Działanie Inu no Rei
WymaganiaDowolna statystyka fizyczna na 8 i Specjalizacja w Jūjin lub dwie statystyki fizyczne na 8
Inu no Rei jest swoistym odzwierciedleniem tej bardziej zwierzęcej części Inuzuki, która w nim drzemie i dzięki temu wspomaganiu może zostać uwolniona do pełni potencjału. W momencie jego zdobycia, użytkownik odblokowuje do dostęp do dwóch rodzaju bonusów: pasywnych, które działają cały czas i są ściśle powiązane m.in z psimi uszami, które Inuzuka zyskuje po przejściu rytuału, a także aktywnych, które są dodatkowym wsparciem dla Inuzuki przez określony czas, pozwalające jej wykraczać poza swoje naturalne ograniczenia.

Wychodzenie jednak poza możliwości swojego ciała na zbyt długi okres, może wiązać się z zatraceniem się w swojej zwierzęcej naturze i kontroli nad sobą, wchodząc w ten sposób w swoisty tryb berserkera, gotowego atakować wszystko, co stanie na jego drodze.

Inu no Rei nie może być użyte przez psy Inuzuka. Może jednak być użyte w trakcie trwania technik fuzji takich jak np. Jinjū Konbi Henge.
Bonusy działania pasywnego
Zmysły słuchu oraz węchu wyostrzają się do tego stopnia, że użytkownik zyskuje dostęp do Atutów Ulepszony Zmysł: Węch oraz Ulepszony Zmysł: Słuch. Jeżeli Inuzuka posiada te Atuty wykupione, te zostają jeszcze bardziej wyczulone i zdobywa następujące biegłości:
Wybitnie Ulepszony Zmysł: SłuchBiegłość
Słuch użytkownika jest naprawdę bardzo wyczulony na najmniejsze dźwięki. Nawet osoby posiadające odpowiednie Atuty do cichego skradania mogą mieć problem z zaskoczeniem ninja z tak wyczulonym zmysłem słuchu. Odległości z bazowego Atutu są podwójne i użytkownik jest w stanie usłyszeć jak trawa się ugina czy oddech przeciwnika w promieniu 40 metrów. Nawet ograniczając dźwięki do minimum i wstrzymując oddech w promieniu 10 metrów od ninja może być ciężko się ukryć i trzeba naprawdę się postarać. W promieniu 5 metrów od użytkownika, ten jest w stanie usłyszeć nawet bijące serce ukrytych osób.
Wybitnie Ulepszony Zmysł: WęchBiegłość
Węch użytkownika jest wzniesiony na wyżyny. I jak na dalekie odległości wciąż wyczuwa zapamiętane sygnatury z standardowym dla siebie zasięgiem, tak zyskuje znacząco na bliskie dystanse. Ninja jest w stanie stanie znaleźć przeciwnika w przestrzeni wokół siebie z olbrzymią dokładnością, dzięki czemu będąc pozbawionym zmysłu wzroku czy to znajdując się w całkowitej ciemności, jest w stanie skuteczniej walczyć używając do tego jedynie swojego węchu. Biegłość ta umożliwia użytkownikowi opanowanie dedykowanych stylów do walki bez użycia wzorku.
Bonusy działania aktywnego
Czas działaniaRównowartość Siły Woli
OgraniczeniaInu no Rei można użyć raz na fabularne 24h
W momencie trwania trybu aktywnego, wszelkie techniki mające na celu ukryć uszy oraz ogon zostają dezaktywowane i nie mogą być użyte do czasu zakończenia działania wspomagania. Jednocześnie Inuzuka sprawia wrażenie bycia bardziej "zwierzęcej" ze względu na to jak się porusza czy wyraża swoje emocje - np. w momencie zdenerwowania może zawarczeć zamiast krzyknąć.
  1. W trakcie trwania Inu no Rei, techniki Jūjin są o 50% tańsze.
  2. 8 pkt do dowolnego rozdania pomiędzy Siłę, Szybkość, Wytrzymałość i Refleks. Pojedyncze wzmocnienie nie może przekroczyć 4 pkt. Rozdysponowane w momencie zdobycia wspomagania punkty są stałe i nie ma możliwości ich późniejszej zmiany.
  3. Jako że Inu no Rei jest ucieleśnieniem zwierzęcej natury użytkownika, jego ruchy stają się dzikie i cięższe do przewidzenia zarówno przez style walki do tego dedykowane jak i Dōjutsu. W momencie, gdy ktoś próbuje przewidywać akcje Inuzuki, wszelkie ruchy i style walki wykorzystywane przez użytkownika są traktowane jakby były o poziom wyższe. W przypadku posiadania ich na randze S, te stają się niemożliwe do przewidzenia, chyba, że ktoś że ktoś posiada odpowiednie zdolności wzmacniające przewidywanie, aczkolwiek wciąż będzie to trudniejsze niż normalnie.
  4. Możliwość rozumienia i komunikowania się ze swoimi psami bez użycia ludzkiej mowy.
Forsowanie trybu aktywnego
Istnieje możliwość przedłużenia trwania tego trybu powyżej tego, na co wskazuje Siła Woli postaci. To jest obarczone jednak ryzykiem zatracenia się w swoich zwierzęcych instynktach, które skutkują utratą kontroli nad postacią i przejęciem jej przez MG. W momencie wpadnięcia w szał, aparycja postaci się zmienia - włosy na ciele postaci się jeżą, w oczach widać swoistą dzikość i szaleństwo, a także traci możliwość komunikacji przy pomocy ludzkiej mowy, wydając z siebie jedynie zwierzęce dźwięki jak warczenie czy wycie.

W pierwszej turze forsowania Inu no Rei, szansa na wpadnięcie w szał wynosi 25% i rośnie z każdą kolejną turą o 15%.

Jest kilka sposobów by postać wróciła do swoich ludzkich zmysłów: utrata przytomności czy przy pomocy osoby trzeciej, która jest postaci szczególnie bliska, poprzez stymulację pozytywnymi emocjami, przypominającymi Inuzuce o jego ludzkiej cząstce. Mogą to być wspomnienia związane z daną osobą, jakiś gest (np. przytulenie, pocałunek) czy odpowiednie słowa wypowiedziane w stronę użytkownika. Postać może zostać również do tego zmuszona przy pomocy stosownych technik (jak np. Genjutsu: Sharingan). Powrócenie do ludzkich zmysłów jest równoznaczne z anulowaniem wspomagania.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2023, 21:40 przez Tora, łącznie zmieniany 32 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Inu no Rei - dedykowane wspomaganie dla klanu Inuzuka

1. Współpracujące wspomagania - nie rozumiem, czemu się tam znajduje Fushi Tensei i Ikite Iru Bakuhatsu? Ja rozumiem, że one wpływają na ciało i je modyfikują, ale czy wtedy nie powinien się tam znaleźć również i przeszczep? Jakby... poproszę jakąś logikę w tym.
2. Zdobycie - Opisz trochę tę fabułę. Jakby... zdobycie wiedzy to jedno, a nauka senjutsu nie zmienia ci stale wyglądu. Czy to jakaś operacja? Proces? Rytuał? Czy po prostu jak pogada się dostatecznie długo z liderem klanu po misji A uszy psie same rosną?
3. Wymagania - nie jestem w pełni przekonany co do tej SW? Raczej za transformację widziałbym raczej Wytrzymałość? Co do Specki też nie do końca przekonany w pełni, prędzej może Sennina bym tam widział?
4. Działanie ogólny opis - zamiast wskazywać Jinju Konbi Henge, wspomnij o ogólnie technikach fuzji. Może w przyszłości będzie inna technika. Czy wówczas może być użyte? Czy nie? Jak to wówczas działa?
5. Bonusy pasywne - Jedynie do skutecznej walki z wykorzystaniem węchu mam dylemat. Jak samym węchem wiedzieć, że przeciwnik np. rzuca czymś w ciebie, przywołuje coś, składa pieczęci, etc? Rozumiem, że chciałaś się skupić na krótkim dystansie, ale chyba musisz mi to trochę lepiej wytłumaczyć.
6. Bonusy aktywne - Nie jestem w pełni przekonany do tych 8 punktów, ze względu na pasywne, nie wiem czy bym nie zmienił ich do 6. Ale poczekam aż inni się też wypowiedzą. Do tego zmieniłbym, że nie tyle, co są nie przewidywalne, ale są traktowane tak, jakby były o rangę wyższe, nawet ponad S. Jeśli masz jakiś styl na D, to podbijesz go tak, że tylko ktoś, kto przewiduje style C je przewidzi. Jeśli natomiast miałabyś na S, ktoś musiałby być w stanie przewidzieć style o rangę wyższe niż ranga S.
7. Konsekwencje - nie rozumiem. To czas działania jest równowartością SW, Równowartość SW-3, czy Równowartość SW, ale potem już Równowartość SW-3, a potem nadal Równowartość SW-3, czy SW-6? Dlaczego pierwsze jest bezpieczne? Co jest w pierwszym tak wyjątkowe? Idąc dalej, to opisy tych użyć są niezwykle dziwne. Najpierw zrozumiałem, że pierwsze pierwsze. Przeredaguj to proszę by było jakoś klarowniejsze, bo się trochę w opisie zgubiłem przyznam szczerze, może przez ból głowy. Dziwnie mi się też czyta to, jak oddzielnie są traktowane drugie i trzecie użycia. Bym to ujednolicił.
8. W ogólnym opisie wspomagania opisz jak to wspomaganie działa. Bo po ogólnym opisie wygląda mi na furry transformation. A powinno być też wspomnienie o tym berserk mode.
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 374
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Inu no Rei - dedykowane wspomaganie dla klanu Inuzuka

1. W sumie to dawałam trochę na moją pokręconą logikę, a w przypadku Fushi Tensei trochę inaczej rozumiałam te wspomaganie i jak je teraz drugi raz przeczytałam to nie widzę przeszkód, tak więc dałabym w sumie jedynie ludzkie kukiełki?
2. Ok, rozpisane troszkę!
3. Znaczy SW dawałam ze względu na tę "zwierzęcą naturę", ale biorąc pod uwagę cały proces rytuału i transformacji, Wytrzymka robi więcej sensu. Od SW można po prostu uzależnić czas trwania wspomagania :)
4. Fix'd
5. Żeby czymś rzucisz, to musisz się zamachnąć ręką, a to już jest nowy bodziec zapachowy, inny aniżeli gdy ktoś stoi w miejscu, bo wraz z zamachem jest lekki podmuch, który idzie w konkretnym kierunku. Ogólnie widzę to na podobnych zasadach jak to jest w przypadku "Zero-kan" w ninjutsu, które jest ogólnodostępną techniką, tyle że z wymogiem sensora. Ot, po prostu rozłożenie zapachu przeciwnika, to jak on się zmienia w przestrzeni pozwala na stworzenie w głowie obrazu jak on się porusza.
6. Pasywy - z jednej strony są mocne, mimo wszystko to wciąż tylko Atuty możliwe do kupienia za PD relatywnie niszkim kosztem, nie wrodzone zaś biegłości też są możliwe do zdobycia bez wspomagania. Będzie to pewnie nieco trudniejsze, ale na pewno nie tak trudne jak zdobycie drugiego atutu wrodzonego, co np. daje Kamien Gelel czy Tatari.

I jak nie mam nic przeciwko żeby to zmienić na rangę wyżej, tak w przypadku Ski bym wciąż wolała zostawić, że są niemożliwe do przewidzenia, jak to jest chociażby z bonusem S na Ten no Kōun (Bukijutsu). Imo, dosyć fair opcja. Zeedytowałam to i zobacz, jak to wygląda.
7. Tu się trochę zaplątałam.

Jeśli chodzi o to, że pierwsze użycie jest bezpieczne - chciałam podkreślić, że to są konsekwencje zbyt częstego używania tego swojego "zwierzęcego ja", trochę jak forsowanie CSa, tylko że w postaci dodatkowego używania.

Chodziło mi też o to, że drugie i trzecie użycie mają skrócony czas działania, ale na razie to zostawmy bo mam trochę inną wizję.

Możemy to jednak ujednolicić i też zrobić to na podstawie "forsowania". Przez czas równy SW, jesteśmy bezpieczni i można to forsować, ale każda tura "ponad" normę to szansa na zatratę w tej swojej zwierzęcej naturze i z każdą dodatkową turą rośnie na to szansa na szał. By było ciut inne niż w CSie i nie było to takie kopiuj - wklej.

Dodałam jeszcze jeden sposób "wyjścia" z tego szału, tj. przy pomocy odpowiednich technik użytych przez osoby trzecie.

Zeedytowałam opis, daj znać jak to dla Ciebie wygląda c:
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Inu no Rei - dedykowane wspomaganie dla klanu Inuzuka

1. "Po uzyskaniu zgody od administracji, postać musi wykonać misję A dla klanu, która ma na celu sprawdzenie postaci, czy ta jest gotowa na poznanie tej wiedzy. Po jej wykonaniu musi zostać odbyta dodatkowa fabuła z MG, w trakcie której Inuzuka odbywa się rytuał, a także uczy się nowych umiejętności pod okiem nauczyciela, wyznaczonego przez lidera klanu. W czasie trwania rytuału dochodzi do transformacji postaci, która jest jednak dosyć bolesnym procesem, dlatego wymaga od użytkownika odpowiedniej wytrzymałości."

Nie podoba mi się gatekeepowanie wspomagania za klanem, gdzie nie każda Inuzuka musi w klanie grać. Zmieniłbym to więc tak by brzmiało po prostu na asystę od starszej znającej wspomaganie jednostki, a nie klan per se.

2. "WYMAGANIA WYTRZYMAŁOŚĆ 6, SENNIN W JŪJIN"

Zmieniłbym Wytrzymałość 6 na 8 w dowolnej statystyce fizycznej. 6 to zdecydowanie za mało na wspomaganie moim zdaniem. 8 jest już jednak pokazaniem że coś się tam umie. Dodatkowo nie chowałbym tego za wytrzymałością narzucając Inuzukom konkretny build a dał im dowolność w stacie, po prostu jako osiągnięcie fizycznie odpowiedniego poziomu.

3. Jest kilka sposobów by postać wróciła do swoich ludzkich zmysłów: utrata przytomności czy przy pomocy osoby trzeciej, która jest postaci szczególnie bliska, poprzez stymulację pozytywnymi emocjami, przypominającymi Inuzuce o jego ludzkiej cząstce. Mogą to być wspomnienia związane z daną osobą, jakiś gest (np. przytulenie, pocałunek) czy odpowiednie słowa wypowiedziane w stronę użytkownika. Postać może zostać również do tego zmuszona przy pomocy stosownych technik (jak np. Genjutsu: Sharingan).

Zbyt OP. W sensie mam wrażenie że tu będzie za duży abuse i bym to wyjebał.

4. Dopisać gdzieś że użyć można jedynie raz na dzień fabularny

5. Za łatwe do zdobycia. Misja rangi S żeby je zdobyć to minimum, a i tak dałbym jakieś dodatkowe wymagania, bo akutalnie to jedno ze zdecydowanie lepszych wspomagań a zdobycie to "Mosja A" - How about no?

6. Nie wiem czy bym nie dodał wymogu Specjalizacji by to opanować, ale w sumie słabo trochę zamykać to tylko na ludzi ze specką, więc może zamiast tego dwa staty na 8 po prostu?
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: Inu no Rei - dedykowane wspomaganie dla klanu Inuzuka

Też zerkam w propkę \o/ Co do tego co Donu tu napisał first:

1. No, imo zmiana że po prostu ogarnięty Inuzuka ze znajomością tego wspomagania musi pomóc w nauce będzie spoczko, faktycznie nie ma co tego wyłącznie dla klanowiczów w pewnym sensie dawać.

2. No, 6 przy Wspomaganiu faktycznie wygląda trochę słabo. 8 lepiej, z czego dałbym że albo Wytrzymałość albo SW na 8? Ot, jedna z tych stat "defensywnych" aby jakoś to wspomaganko utrzymywać.

3. Jak dla mnie za to, fajny dopisek w sumie. Dopisałbym jedynie, że no jak ktoś przywróci ją do tych zmysłów lub przejmie kontrolę przez np. Genjutsu Sharka, to wspomaganie to generalnie się wyłącza, no bo już nie jest w szale. Wtedy nie będzie to generalnie abuse imo. Generalnie jednak MG jest pod kontrolą tej rzeczy i jedyny abuse jaki coś tam widzę to co, masz kolegę z Sharkiem jaki dałby tobie może dodatkowe 2-3 tury użycia wspomagania, nim będzie musiał Ciebie uziemić.

4. To jedno użycie na dzień fabularny seems fair, tak samo jest w przeklętej pieczęci. Ewentualnie jakoś inaczej to ugryźć, ale no jakiś cap tego wszystko musi być.

5. Hmmm... trochę not sure czy Misja A czy S. Hmmm hmmm... Siłowo gdzieś to wspomaganie widzę przy CS, tak na oko Porównując do 2 poziomu CS'a to... Nie daje 50% posiadanej chakry, nie wzmacnia technik, nie daje modyfikacji i ma mniejsze staty o 3 pkt, ale w zamian daje dwa atuty nabyte/biegłości co jest spoko, ale no nie jest to super duper powerful, tańsze techniczki o 50% co powiedzmy jest prawie równe bonusowi do chakry CS, trwa sporo dłużej i dają tą nieprzewidywalność ciosów jaka jak dla mnie jest oke... no generalnie słabsze niż CS, ale stosunkowo mu bliskie imo. To też, misja A brzmi spoko, chociaż nie jestem pewien jak tego CS mieliście zmieniać w kwestii zdobywania. Ale misja A, lub dwie maks, imo będzie git

6. To co w punkcie 2 napisałem, jak dla mnie jeden z tych dwóch statów na 8 jest git.

Ode mnie punkciki:

7. Ten tryb berserka, imo można dać że wtedy postać wyglądem też staje się trochę dziksza? "Sierść" jakby może stawać dęba, w oczach można widzieć szał, etc. Also imo, można dać jakiś bonus w wyglądzie przy trybie aktywnym, by no było go jakoś widać - ale w sumie to nie wymóg, ot taka sugestia jaka imo by pasowała tu.

8. Ten ulepszony zmysł węchu... yhhh. Trochę problem jak Tora wspominał, in a way. Tak jak imo spoko aby walczyć w ciemności przy pomocy niego samego, tak chyba nie uznawałbym go typowo za taki... idealny? Imo byłby mniej idealny od walki na ślepo przy pomocy samego słuchu - gdzie on też nie jest - i mógłby popełniać błędy, bo mam wrażenie że węch trochę łatwiej oszukać generalnie. Także ogólnie spoko, ale imo jakby chciało się to uczynić jakimś idealnym, to styl walki czy coś byłby potrzebny.

9. Prawdopodobnie zwiększyłbym ten przyrost procentowy szansy na wpadnięcie w szał. Już bazowo jest 10 tur tego wspomagania. Może te startowe 25%, a potem rośnięcie o 15% byłoby bardziej pasujące, tak że 3 tury forsowania to już duże yolo.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 374
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Inu no Rei - dedykowane wspomaganie dla klanu Inuzuka

Donowe:

1. W sumie true, nie spojrzałam na to w ten sposób. Po prostu napisałam, że odbywa się to pod okiem nauczyciela, który już Inu no Rei posiada.

2&6. Szczerze, to propozycja Dona mi się bardziej tutaj podoba. Jako że to klanowe wspomaganie, to można mimo wszystko dać jakiś bonus za posiadanie specki w Jujin.

Może że dowolna statystyka fizyczna na 8 i specjalizacja w Jujin lub dwie staty fizyczne na 8? Wtedy nie wykluczamy osób bez specki, a jednocześnie osoby ze specką coś też z tego mają :cute:

3. Nigdy mi nie przeszło przez myśl, że to ma być sposób na abuse i korzystanie dłużej ze wspomagania. W moim mózgu to było jednoznaczne, że po powrocie do ludzkich zmysłów wspomaganko jest anulowane. Dodałam, żeby było jasne i nie było pola do interpretacji c:

4. Seems fair, dodałam.

5. Szczerze, zgadzam się tutaj z wizją Jelenia, nie wydaje mi się żeby siłą te wspomaganie wychodziło jakoś bardzo poza to, co daje drugi poziom CSa.

Te pasywy nie są jakoś turbo silne. Oszczędność raptem 10PD, a biegłości mimo że fajne - nie są czymś unikalnym dla tego wspomagania i myślę, że na pewno do zdobycia odpowiednią fabułą i bez haraczu w postaci miliona PB w zamian za drugi atut wrodzony który dostaje się pasywnie już na Tatari D i w Kamieniu Gelel (też misja A).

Nie wspominając o tym, że w drugim trybie te w ramach tej przemiany ciało może dać nam czasowo atuty wrodzone nawet, co jest imo mocne.

Jelon: Nadal będzie A i zmniejszyliśmy ilość wymaganych użyć na tryb drugi do 3.

Żeby nie było, że mam wspomaganie niemalże równie sile CSa na drugim poziomie po samej misji A, to może dajmy po prostu 2xA? Pierwsza by znaleźć nauczyciela i udowodnić bycie godną i druga na rytuał i naukę pod okiem nauczyciela? Myślę, że to całkiem fair opcja. Zeedytowałam trochę opis sposobu zdobycia, by to odzwierciedlić.

Jelonowe:

7.
W sumie podoba mi się smaczek z lekką zmianą wyglądu, gdy się traci panowanie nad sobą i dodałam parę rzeczy do opisu. A w kwestii dodatkowych zmian w wyglądzie przy trybie aktywnych - I'm fine, wystarczy że mam uszy i ogon kappa

8. I kinda get that, więc trochę zmieniłam opis.

Napisałam, że "jest w stanie skuteczniej walczyć", co sugeruje że wciąż nie jest to idealne, ot łatwiejsze. I jak na razie nie ma takiego dedykowanego stylu walki po ślepaku, to pewnie będzie on wymagał albo sensora, albo stosownej biegłości, więc dałam dopisek "Biegłość ta umożliwia użytkownikowi opanowanie dedykowanych stylów do walki bez użycia wzorku.". Imo tak będzie dosyć spoczko.

9. W sumie brzmi fair. Zmienione.
Ostatnio zmieniony 03 lis 2023, 17:16 przez Norka, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Inu no Rei - dedykowane wspomaganie dla klanu Inuzuka

Moje wypowiedzi będą dotyczyły opisu tego wspomagania, które jest w pierwszym poście, jakby co.

1. Nadal nie ma nic o aktywnym trybie tego wspomagania w jego podstawowym opisie. Imo warto to tam dodać.
2. Nie dawałbym, że na randze S style stają się niemożliwe do przewidzenia. Mogą być bowiem zdolności, które obniżają. I wtedy stają się możliwe do przewidzenia. Ot, są jakby rangę wyżej nad S, ale jeśli w jakiś sposób ktoś osłabi "traktowanie" tego stylu o rangę - no to już będą możliwe. Ponownie. Trochę to przeredagować, bo teraz to jednak brzmi trochę na zasadzie: "Mam S i wspomaganie, więc nie przewidzisz i wuj". Może coś w stylu "te stają się niemożliwe do przewidzenia, chyba, że ktoś posiada odpowiednie zdolności wzmacniające przewidywanie"?
3. Jakiś wizualny efekt aktywacji wspomagania? Bo jest tylko przy berserku.
Ostatnio zmieniony 07 lis 2023, 17:20 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 374
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Inu no Rei - dedykowane wspomaganie dla klanu Inuzuka

1. Fixed
2. Niech będzie, ale zwróćcie uwagę na Ten no Kōun (Buki), które ma w bonusie na S napisane, że wtedy ruchy użytkownika tego stylu stają się niemożliwe do przewidzenia, bez dopisku o ewentualnych dodatkowych umiejętnościach przeciwnika. Fixed.
3. Dopisałam co nieco.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2767
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Inu no Rei - dedykowane wspomaganie dla klanu Inuzuka

Ten no Kōun dopisane do pinezki

"do dostępu", "stylów walki bez użycia wzorku" xD

Chyba jest ok, ale chciałbym zobaczyć co inni techniczni myślą ewentualnie przed przeniesieniem.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Inu no Rei - dedykowane wspomaganie dla klanu Inuzuka

W sumie spoko
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”