Hisayuki cierpliwie wysłuchał słów wyjaśnień swojego przewodnika. Cóż, trzeba było przyznać Kumo no Kuni nie patyczkowało się z innymi i ich komunikaty były bardzo jasne. Aż nadto wyraziste, można by rzec. Shinobi nie są mile widziany w granicach tego państwa, zanotowane. Czy zatem Asano nie zmierzał prosto w pułapkę? Tego nie wiedział, ale nie mógł się teraz wycofać. Cokolwiek miało go czekać na końcu tej podróży, poradzi sobie. Był shinobi z Konohy, do tego awansował na chunina Sakury. To musiało coś znaczyć.
Dlatego też rozluźnił się nieco i puścił miecz prawą dłonią, ale lewą dłoń położył, niby swobodnie na części rękojeści zwanej Kashirą. Był to z jednej strony pewnego rodzaju nawyk, aczkolwiek w każdej chwili był gotów dobyć Szepczącego i obronić siebie oraz swojego zleceniodawcę przed potencjalnym zagrożeniem.
W pewnym momencie zaczęli wchodzić pod górę. I nie mógłby być tego pewien w tej mgle, gdyby nie to, że środek ciężkości musiał powędrować znacząco do przodu, by móc stawiać kolejne kroki. Z biegiem czasu i wraz z pokonywaną odległością, smród gnijącego ciała również stawał się coraz słabszy, aż w końcu zupełnie ustąpił. I w pewnym momencie, zdyszany Renji poprosił o przerwę. Cóż, nie każdy miał wydolność shinobi i, jakkolwiek Asano wciąż nie ufał temu mężczyźnie, dopuszczając do siebie możliwość, że był ninja pod przykrywką, tak zatrzymał się w miejscu i skinął mu głową, aprobując ten pomysł.
I wtedy przyszła kolejna prośba - o modlitwę. Hisayuki nie był religijnym człowiekiem, także dla niego to nie miało znaczenia, czy ktoś w coś wierzył, czy nie. Przypatrywał się jednak Renjiemu, co też on robił i jak wyglądały jego rytuały. Wydawać by się mogło, że to nie było nic specjalnego, ale dwie rzeczy rzuciły mu się w oczy. Że miejsce, w którym pomodlił się Renji było zbrukane krwią i to, że on sam naciął sobie nadgarstek. Bóg wymagający ofiary z krwi? Co to za nonsens?
-
Możesz mi opowiedzieć co nieco o modlitwie, którą właśnie odbyłeś? - zapytał luźnym tonem, samemu grzebiąc w plecaku w poszukiwaniu kanapek. Gdy jedną znalazł, to odwinął z papieru i zaczął zjadać, chociaż nie był jeszcze bardzo głodny. Tak czy inaczej pozostawał czujny, bo to miejsce wydawało mu się podejrzane. Jakby...na każdym kroku czyhała na niego jakaś pułapka lub zagrożenie. Nic więc dziwnego, że zmysły miał wyostrzone do granic możliwości.
► Pokaż Spoiler | Czakra + techniki
Czakra: 10934
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek
Koszt8000 ryo
Stack/slot2/1
Katana wykonana ze stopu żelaza, węgla oraz metalu przewodzącego czakrę. Dzięki tej mieszance miecz jest niemalże czarny, przy czym rękojeść jest utrzymana w tym samym kolorze. Całość wykonana jest z niewykłą pieczołowitością i dbałością o szczegóły. Kashira (kapturek zamykający rękojeść) ma wyrytą nazwę kuźni, gdzie miecz został wykuty. Elementy dekoracyjne rękojeści (menuki) przywodzą na myśl liście spadające na wietrze, co jest ewidentnym nawiązaniem do Konohy. Tsuka Ito (oplot rękojeści) jest wykonany z czarnej, ciasno oplecionej taśmy. Na Tsubie zaś wyryte jest imię ojca Hisayukiego, który poległ w obronie Konohy. Na całej długości ostrza zaś wyryta jest historia Konohy, od momentu jej założenia do upadku. Całość zakończona jest niezwykle ostrym sztychem. Do miecza jest jeszcze pochwa, również czarna. Miecz mocowany jest z lewej strony ciała, jako iż Hisayuki jest praworęczny.
Wymagania do stworzenia: Znajomość Sakki, znajomość Chakura Hiki, Fuinjutsu B, Ninjutsu S
Wymiary:
Długość całkowita: 110 centymetrów
Klinga: 75 centymetrów
Rękojeść: 35 centymetrów
Waga: 1,5kg
Zdolności:
Szepczący - W mieczu jest zapieczętowana technika Sakki. Działa ona w taki sposób, że ofiara słyszy w swojej głowie szepty, które przedstawiają przerażający obraz tego, czego ofiara się boi. Na każdego zatem zadziała to w inny sposób. Ktoś wyobrazi sobie śmierć rodziny w męczarniach, ktoś inny wyobrazi sobie upadek wioski, komuś jeszcze innemu może zostać przedstawiona perspektywa jego własnej śmierci. Sakki zawsze działa tak, jakby użytkownik miał Siłę Woli równą 10. W sytuacji, gdy użytkownik rozwinie ten atrybut do takiego stanu, Sakki działa tak, jakby SW użytkownika wynosiło 13. Leżąc obok wroga będzie zakłócała jego sen, przez co wróg Hisayukiego nigdy nie będzie w pełni wyspany, chyba że porzuci broń, odda Hisayukiemu lub ją zniszczy. Przez długotrwałe przebywanie z nią może doprowadzić do szaleństwa. Technika aktywuje się samoistnie po dotknięciu przez Hisayukiego miecza. Jeśli miecz zostanie kiedykolwiek złamany, będzie temu towarzyszył przeraźliwy, niemalże demoniczny krzyk. Jakby kogoś obdzierano żywcem ze skóry. Nie działa na osoby z SW10 i nie łączy się z innymi buffami do Sakki. Dezaktywuje się z wolą użytkownika, użytkownik nie musi trzymać do tego broni.
Płyń czakro, płyń - Miecz doskonale nadaje się do wykonywania technik, w których potrzebne jest medium, ze względu na domieszkę metalu przewodzącego czakrę. Nie daje to jednak żadnych dodatkowych bonusów - ot, technika będzie tak silna jak w przypadku korzystania z innego oręża.
Do mnie! - Użytkownik może przywołać Szepczącego, gdy ten jest oddalony o maksymalnie 20 metrów (w każdą ze stron). Miecz zostaje przywołany zawsze w taki sposób, że rękojeść wchodzi w dłoń Hisayukiego. Szepczący jest przywoływany z prędkością będącą odpowiednikiem statystyki Szybkość: 7
Miecz bywa wybredny - Miecz używany przez kogokolwiek innego poza Hisayukim nie przejawia żadnych specjalnych właściwości. Co więcej, może takiej osobie ciążyć w dłoni, nie chcieć się dopasować do stylu walki - ogólnie robi pod górkę.
Kunai x4
Mały zwój pieczętujący - zapieczętowany plecak + Wakizashi
Torba biodrowa
20m stalowej żyłki
Ochraniacz na czoło z Konohy trzymany przy pasku.
Ochraniacz na czoło z Sakury na czole
► Pokaż Spoiler | Atuty i biegłości
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec inna osoba. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak zanim zostanie zaatakowana albo poddana działaniu pułapki. Nie oznacza to jednak, że postać jest w stanie wszystko przewidzieć. Mamy jednak szansę lepszego wyczucia zagrożenia zanim ono nastąpi, kupując w ten sposób czas na podjęcie wcześniejszej akcji (szczególnie w przypadku wydarzenia przynoszącego rychłą śmierć).
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Posiadanie tego atutu pozwala na tworzenie unikatów. Bez niego nie ma takiej możliwości. Rzecz jasna, atut ten nie usuwa pozostałych wymagań. Jest on po prostu pierwszym krokiem na drodze do tworzenia najciekawszych przedmiotów.
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Postać na skutek doświadczeń i przeżytych wydarzeń nabyła biegłości w przemawianiu do ludzi i żołnierzy. Kiedy postać przemawia do zwykłych cywilów lub żołnierzy niższych rangą, łatwiej jest ich zmotywować i dodać im odwagi, na dodatek w oczach zwykłego ludu wydaje się być ważniejsza niż jest w rzeczywistości. Wciąż jednak efekt zależny jest od postu, wyglądu oraz zachowania postaci.
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shokunin Okoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie Ryo