Obserwował uważnie Eri i lekko się uśmiechnął, skinąwszy do niej głowy. Był wdzięczny, że mógł dzięki temu skupić się na swoich celach.
-Jak coś daj znać. - dodał jeszcze zapewnienie, że nawet podczas swojej pracy, był dla niej dostępny, gdyby coś się działo.
Następnie zaś usiadł i korzystać ze swojej ekspertyzy planował działać. Gdyby to była pieczęć, jakby wiążąca inny świat, możliwe, że cała sprawa byłaby dla niego wbrew pozorom prostsza. Jednak ta technika... była inna. Była fascynująca, potężna i znacząco wychodząca poza jego strefę komfortu. Choć nie mógł powiedzieć, że w kwestii Ninjutsu był laikiem. Nieskromnie mógł się nawet uznać całkiem dobrze wyszkolonym adeptem tejże dziedziny Ninpō. Wciąż jednak ten proces był cięższy. Długie minuty skupienia, koncentracji, kumulacji i mieszania chakry w końcu się opłaciły. Poczuł coś.
Coś mikroskopijnego, ale coś własnego. Coś, co w normalnym świecie byłoby pewnie mniej istotne niż mrówka, która tupta sobie po ziemi. To jednak było dla Hokoriego bardziej wyjątkowe. Znajdowało się bowiem poza światem. Tym światem. Jego światem. A mimo to czuł z tym czymś połączenie. Korzystając ze swojej silnej woli powstrzymał wzbierające się, pozytywne emocje, które mogłyby naruszyć to jakże delikatne połączenie. Teraz, zgodnie z wiedzą pradawnego autora (przynajmniej zgadywał, że pradawnego) musiał powiększyć ten wymiar, aż będzie odpowiednio wielki dla człowieka. Nadal nie otwierając oczu upewnił się, że jego połączenie jest stabilne, zanim nie postanowił skupić się na jego własnej energii krążącej w tym wymiarze i niczym balon powoli ją rozszerzać, próbując delikatnie zwiększyć wymiar, jakby nadmuchać, rozciągnąć w każdą stronę. Uważnie skupiając się na tym uczuciu oraz własnej energii, nie chcąc przypadkiem uszkodzić tego co stworzył.
Chakra19 000 (?) - X (Sunpō no Sakusei) = Y
Wykorzystywane techniki
► Pokaż Spoiler
Sunpō no Sakusei | Dimension Creation寸法の作成
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieUtworzenie wymiaru: Małpa → Tygrys → Pies → Małpa → Szczur → Pies → Małpa → Koń → Smok → Pies → Baran → Pies → Baran → Pies → Baran → Zając → Tygrys → Koń → Wół → Baran → Ptak → Wół → Ptak → Małpa → Ptak → Wół → Zając → Tygrys → Wół → Tygrys → Pies → Ptak → Tygrys → Smok → Tygrys → Ptak → Koń → Smok → Pies → Koń
Otwarcie przejścia: Wąż → Koń → Ptak → Pieczęć Konfrontacji
Otwarcie przejścia: Wąż → Koń → Ptak → Pieczęć Konfrontacji
KosztRóżny
- Przenoszenie małych obiektów, do mniej więcej wielkości wakizashi - standardowy D
- Przenoszenie malutkich obiektów, do mniej więcej wielkości kota - standardowy C
- Przenoszenie małych obiektów, do mniej więcej wielkości psa - standardowy B
- Przenoszenie obiektów mniej więcej wielkości człowieka - standardowy A
- Przenoszenie ludzi i obiektów do rozmiarów słonia - standardowy S
- Przenoszenie obiektów porównywalnych rozmiarem do Ogoniastych Bestii - potrójny S
- Przenoszenie obiektów porównywalnych rozmiarem do molochów - siedmiokrotny S
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Ninjutsu, Fūinjutsu B, minimum 10 000 chakry
DodatkoweTechnika musi zostać opanowana w wyniku fabuły
Zaawansowana technika czasoprzestrzenna, która poprzez Fūinjutsu daje użytkownikowi dostęp do... własnego wymiaru. Samo stworzenie tego wymiaru nie jest proste i zajmuje chwilę czasu, jednak gdy już się to uda - shinobi uzyskuje własny świat, nad którym ma niemalże boską władzę.
Wymiar ten posiada 40 000 m2, co jest równoważne 4 hektarom (np. 200m na 200m) oraz wysokość 100 metrów. Kształt ma jednak okręgu. Można go jednak rozbudować na kilka sposobów. Jak odpowiednie Biegłości czy wątki fabularne są w stanie wpłynąć na jego rozmiar, z technicznego punktu widzenia można go rozbudować poprzez wydanie PT. 30 PT pozwala bowiem albo rozbudować wymiar o dodatkowe 2 500m2 (odpowiednik kwadratu 50m x 50 m), albo zwiększyć wysokość wymiaru o 50 metrów. Granice wymiaru zdają się być dziwną ścianą, uniemożliwiającą jej przekroczenie. Z wyglądu przypomina ona gorące powietrze przeplatane z bladoniebieską energią, z dotyku zaś - gładką, chłodną, marmurową ścianę.
Można o pomoc w utworzeniu wymiaru zwrócić się do innej osoby. Taka osoba musi spełniać wymogi do opanowania tej techniki, acz nie musi jej znać. Pomocnik musi podczas własnej ingerencji mieć kontakt fizyczny z "właścicielem" wymiaru - czy to dotykając jego pleców, tworząc z nim Pieczęć Pojednania czy choćby stykając się czołami. Wówczas taka osoba może przy pomocy posiadanych przez siebie zdolności rozbudować wymiar dodając np. roślinność (posiadając Mokuton i odpowiednią technikę) itp. Każda osoba pracująca nad wymiarem podświadomie wie, jak wygląda ten świat, choć tylko jego oryginalny twórca ma tę świadomość cały czas - reszta tylko na czas "pracy" nad wymiarem. Powiększać wymiar może jednak tylko oryginalny jego twórca.
Samo dostanie się do wymiaru nie jest natychmiastowo i wymaga wpierw utworzenia portalu, jego stabilizacji i dopiero przejścia/wyciągnięcia rzeczy bądź osoby. Sam proces trwa około dziesięciu minut, jednak portal po stabilizacji utrzymuje się samoistnie tak długo, jak chce tego użytkownik techniki. Portal ten tworzony jest w ramach tej techniki, na polecenie używającego, a jego wygląd jest zależny od jego woli, choć próba przedstawienia świata "po drugiej stronie" kończy się raczej rozmazanym obrazem, jak za taflą wody. Rozmiary portalu są zależne od użytkownika, jednak nigdy nie przekraczają dwóch metrów szerokości i trzech metrów wysokości.
Samo utworzenie portalu nie stanowi dla użytkownika techniki problemu i nic go nie kosztuje, jednak w momencie transportu czegokolwiek przez niego płaci on odpowiedni koszt opisany powyżej. Nie można nikogo zmusić, by znalazł się w tym wymiarze. Musi on być skory do przekroczenia, a gdy zechce, wymiar samodzielnie go "wyrzuca" w tym samym miejscu, w którym do niego wszedł. Podobnie, jeśli ktoś chce dostać się przez portal, ale twórca wymiaru nie życzy sobie "gości", taka osoba przeleci przez portal, jakby go tam nie było. Oczywiście, techniki, które pozwalają w jakiś sposób wejść do cudzego wymiaru wciąż działają. Jeśli twórca wymiaru przejdzie do niego, to wyjdzie w tym samym miejscu, co do niego wchodził. W przypadku obiektów nieożywionych, taki obiekt musi być "samodzielny". Nie przeniesiemy góry, gdyż jest ona częścią planety, tym samym musielibyśmy przenieść całą planetę. Miasto składa się z wielu domów, więc jego przeniesienie wymaga przeniesienie każdego oddzielnie.
Alternatywnie, można zdecydować o przeniesieniu tam obiektów i istot znajdujących się niedaleko użytkownika bez potrzeby tworzenia portalu. Czas jednak takiego manewru i jego koszt nie ulega zmianie, a istoty żywe muszą wyrazić na to zgodę. Można jednak przenosić tak tylko jeden obiekt czy istotę na raz.
Możliwe jest stworzenie wewnątrz tworzonego wymiaru portalu poprzez Pōtaru no Sakusei, co umożliwia osobom z runami transportowymi swobodny transport do i z wymiaru, tak długo jak spełnione są zasady woli danej osoby i właściciela wymiaru.
Wymiar można rozbudowywać, dodając mu np. atmosferę, słońce czy krajobraz. Każda jednak z takich zdolności wymaga oddzielnej techniki, stworzonej w ramach WT. W ramach techniki użytkownik posiada bardzo prostą zdolność manipulacji tego wymiaru, jednak nie ma ona podejścia do faktycznych, dedykowanych technik. Nie jest to zmiana całego jego wyglądu pstryknięciem palców, jednak może utworzyć tam grunt, prostą roślinność, jak trawa, mech, czy drzewa, a także "sztuczne" słońce czy cykl dnia i nocy, choć ich zmiana będzie o wiele cięższym i długotrwałym procesem.
Wymiar ten posiada 40 000 m2, co jest równoważne 4 hektarom (np. 200m na 200m) oraz wysokość 100 metrów. Kształt ma jednak okręgu. Można go jednak rozbudować na kilka sposobów. Jak odpowiednie Biegłości czy wątki fabularne są w stanie wpłynąć na jego rozmiar, z technicznego punktu widzenia można go rozbudować poprzez wydanie PT. 30 PT pozwala bowiem albo rozbudować wymiar o dodatkowe 2 500m2 (odpowiednik kwadratu 50m x 50 m), albo zwiększyć wysokość wymiaru o 50 metrów. Granice wymiaru zdają się być dziwną ścianą, uniemożliwiającą jej przekroczenie. Z wyglądu przypomina ona gorące powietrze przeplatane z bladoniebieską energią, z dotyku zaś - gładką, chłodną, marmurową ścianę.
Można o pomoc w utworzeniu wymiaru zwrócić się do innej osoby. Taka osoba musi spełniać wymogi do opanowania tej techniki, acz nie musi jej znać. Pomocnik musi podczas własnej ingerencji mieć kontakt fizyczny z "właścicielem" wymiaru - czy to dotykając jego pleców, tworząc z nim Pieczęć Pojednania czy choćby stykając się czołami. Wówczas taka osoba może przy pomocy posiadanych przez siebie zdolności rozbudować wymiar dodając np. roślinność (posiadając Mokuton i odpowiednią technikę) itp. Każda osoba pracująca nad wymiarem podświadomie wie, jak wygląda ten świat, choć tylko jego oryginalny twórca ma tę świadomość cały czas - reszta tylko na czas "pracy" nad wymiarem. Powiększać wymiar może jednak tylko oryginalny jego twórca.
Samo dostanie się do wymiaru nie jest natychmiastowo i wymaga wpierw utworzenia portalu, jego stabilizacji i dopiero przejścia/wyciągnięcia rzeczy bądź osoby. Sam proces trwa około dziesięciu minut, jednak portal po stabilizacji utrzymuje się samoistnie tak długo, jak chce tego użytkownik techniki. Portal ten tworzony jest w ramach tej techniki, na polecenie używającego, a jego wygląd jest zależny od jego woli, choć próba przedstawienia świata "po drugiej stronie" kończy się raczej rozmazanym obrazem, jak za taflą wody. Rozmiary portalu są zależne od użytkownika, jednak nigdy nie przekraczają dwóch metrów szerokości i trzech metrów wysokości.
Samo utworzenie portalu nie stanowi dla użytkownika techniki problemu i nic go nie kosztuje, jednak w momencie transportu czegokolwiek przez niego płaci on odpowiedni koszt opisany powyżej. Nie można nikogo zmusić, by znalazł się w tym wymiarze. Musi on być skory do przekroczenia, a gdy zechce, wymiar samodzielnie go "wyrzuca" w tym samym miejscu, w którym do niego wszedł. Podobnie, jeśli ktoś chce dostać się przez portal, ale twórca wymiaru nie życzy sobie "gości", taka osoba przeleci przez portal, jakby go tam nie było. Oczywiście, techniki, które pozwalają w jakiś sposób wejść do cudzego wymiaru wciąż działają. Jeśli twórca wymiaru przejdzie do niego, to wyjdzie w tym samym miejscu, co do niego wchodził. W przypadku obiektów nieożywionych, taki obiekt musi być "samodzielny". Nie przeniesiemy góry, gdyż jest ona częścią planety, tym samym musielibyśmy przenieść całą planetę. Miasto składa się z wielu domów, więc jego przeniesienie wymaga przeniesienie każdego oddzielnie.
Alternatywnie, można zdecydować o przeniesieniu tam obiektów i istot znajdujących się niedaleko użytkownika bez potrzeby tworzenia portalu. Czas jednak takiego manewru i jego koszt nie ulega zmianie, a istoty żywe muszą wyrazić na to zgodę. Można jednak przenosić tak tylko jeden obiekt czy istotę na raz.
Możliwe jest stworzenie wewnątrz tworzonego wymiaru portalu poprzez Pōtaru no Sakusei, co umożliwia osobom z runami transportowymi swobodny transport do i z wymiaru, tak długo jak spełnione są zasady woli danej osoby i właściciela wymiaru.
Wymiar można rozbudowywać, dodając mu np. atmosferę, słońce czy krajobraz. Każda jednak z takich zdolności wymaga oddzielnej techniki, stworzonej w ramach WT. W ramach techniki użytkownik posiada bardzo prostą zdolność manipulacji tego wymiaru, jednak nie ma ona podejścia do faktycznych, dedykowanych technik. Nie jest to zmiana całego jego wyglądu pstryknięciem palców, jednak może utworzyć tam grunt, prostą roślinność, jak trawa, mech, czy drzewa, a także "sztuczne" słońce czy cykl dnia i nocy, choć ich zmiana będzie o wiele cięższym i długotrwałym procesem.
Wykorzystane przedmioty
► Pokaż Spoiler
Nałożone pieczęci
► Pokaż Spoiler
Kensei posiada następujące pieczęci nałożone na swoim ciele:
- Uso Hakken-Ki - na wnętrzu lewego nadgarstka, służy wykrywaniu zaburzenia układu chakry
► Pokaż Spoiler | Uso Hakken-KiUso Hakken-Ki | Lie Detector嘘発見器KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętującaPieczęcieWąż → Szczur → MałpaKosztStandardowyZasięgDotykowyWymagania---Technika polega na stworzeniu pieczęci na wskazanej przez użytkownika części ciała dowolnej osoby. Pieczęć ta ma kształt kanji oznaczającego kłamstwo i ma czarny kolor, znak ten przypomina tatuaż. Użytkownik może nieco manipulować wielkością techniki od 5cm do 10cm w długości. Znak ten może zostać zdjęty tylko przez osobę znającą to jutsu.
Najważniejsza rzecz działania tej techniki polega na tym, że jeśli osoba, na której ta została nałożona, będzie posiadała zaburzony układ chakry (np. genjutsu lub odpowiednia trucizna), to znak zmieni swój kolor na ciemno-czerwony. Będzie zachowywać ten kolor tak długo jak nie zostanie "zresetowany" przez osobę, która ją nałożyła i wróci do swojego pierwotnego koloru. - Jidō Chakura no Konran - na wnętrzu prawego nadgarstka, służy automatycznemu zakłócaniu chakry oraz informowaniu impulsem nosiciela, że jego układ chakry jest zaburzony np. poprzez genjutsu
► Pokaż Spoiler | Jidō Chakura no KonranJidō Chakura no Konran | Automatic Chakra Disruption自動チャクラの混乱KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca, Kontrola Chakry, Anty-GenjutsuPieczęcieSmok → Wąż → Koń → Tygrys → Wół → Tygrys → Koń → Smok → Tygrys → WółKosztNałożenie: Podwójny B
Zakłócenie: Standardowy CZasięgDotykowyWymaganiaZnajomość Chakura no Konran oraz Uso Hakken-Ki, Specjalizacja FūinjutsuRozwinięcie techniki Uso Hakken-Ki o możliwość automatycznego zakłócenia chakry w przypadku, gdy podstawowa pieczęć wykryje, że układ chakry osoby, na której pieczęć jest założona, jest zaburzony (np. poprzez Genjutsu czy odpowiednią truciznę), to chakra tej osoby wejdzie w stan "zakłócenia", co może pozwolić na automatyczne przeciwstawienie się np. iluzji. Dodatkowo, wysyłany jest impuls tej osobie, mówiący, że była podjęta próba zaburzenia jego układu chakry.
Koszt zakłócenia chakry opłacany jest z zasobów osoby, na którą pieczęć została założona.
Posiadając Sennina Fūinjutsu osoba nakładająca może zdecydować, które z automatycznych czynności mają zostać wykonane: czy ma być to sam impuls, bez zakłócenia, czy ma być to zakłócenie, ale bez impulsu itd. - Jigen Shiki no Jutsu - na wnętrzu prawego przedramienia, z zapieczętowanym Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu (144m3). Aktywuje się po wykonaniu jedną dłonią specjalnego gestu z przelaniem przez nią impulsu chakry
► Pokaż Spoiler | Jigen Shiki no JutsuJigen Shiki no Jutsu | Time-Release Technique時限式の術KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika PieczętującaPieczęcieBaran → Wół → Pies → Baran → Pies → Koń → Zając → Smok → Tygrys → Baran → Szczur → Pies → Szczur → Ptak → Baran → Przyłożenie dłoni do celuKosztStandardowy + koszt pieczętowanej technikiZasięgDotykowyWymaganiaSpecjalnie przygotowane miejsce do przeprowadzenia rytuałuTechnika, której celem jest zapieczętowanie w ofierze jednej techniki i nadania jej warunku aktywacji bądź czasu, po którym ta zostanie aktywowana. Największym plusem tej techniki jest to, że w praktyce nie ma wymogów co do tego jaka technika zostanie zapieczętowana ani nawet poziomu skomplikowania warunku jej aktywacji. Dzięki temu, technika ta nadaje się idealnie do przygotowań do walki, a w niektórych przypadkach - nawet ewentualnej śmierci. Sama technika wymaga jednak sporego czasu przygotowania, odpowiedniego pomieszczenia i dawcy techniki - tą może być użytkownik tej techniki, cel techniki pieczętującej bądź osoba trzecia. Następnie zaś pieczęć działa niezależnie od woli użytkownika i jeśli minie określony czas bądź zostaną spełnione warunki - zostanie ona wykonana.
Posiadając Sennina Fūinjutsu możliwe jest wykonanie techniki w sposób przyśpieszony. Płacąc Podwójny koszt S i koszt pieczętowanej techniki można wykonać tę technikę bez potrzeby składania pieczęci bądź nawet miejsca rytualnego. Wówczas jednak można zapieczętować tylko technikę osoby, która wykonuje to jutsu, a warunek nadania musi być dość prosty - np. dostrzeżenie kogoś.► Pokaż Spoiler | Jinton: Genkai Hakuri no JutsuJinton: Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Detachment of the Primitive World Technique塵遁・原界剥離の術KlasyfikacjaJinton, Transformacja naturyPieczęcieSzczur → Dzik → WążKosztStandardowy za każde 8m3 objętości bryły
Podwójny za dematerializację zawartości bryłyZasięgDotykowy, bazowo 8m3Wymagania---Technika rozbijająca wszelaką materię na atomy. Dosłownie. Po złożeniu pieczęci użytkownik tworzy przed sobą prostą, geometryczną bryłę, jak np. sześcian, prostopadłościan, walec czy kula, o objętości 8m3. Wymiarami można dowolnie manipulować, jednak sama bryła musi znajdować się przy użytkowniku (musi ją niemalże dotykać ręką), a minimalna długość boku bądź średnica wynosi 1 metr. Bryła ta jest prostą barierą energetyczną, która przechodzi przez wszelką materię fizyczną, a więc można z niej spokojnie wyjść.
Problemem jest to, że gdy użytkownik zechce, może wypełnić tę bryłę energią, która rozbija wszelką znajdującą się weń materię na pojedyncze atomy, że nawet pył z nich nie zostanie. Wypełnienie energią i dematerializacja to proces niemalże natychmiastowy. Trwa on około 2-3 sekundy przygotowania, po których dopiero cała bryła wypełniania jest natychmiastowo energią i wszystko, co było w środku rozpada się na pojedyncze atomy.
Płacąc wielokrotność techniki, można zwiększyć objętość bryły. Ot, każdy kolejny koszt standardowy oznacza dodatkowe 8m3 (Podwójny oznacza 16m3, potrójny 24m3 itd.). Przyjmuje się, że na przez czas równy złożeniu 30 pieczęci można zwiększyć jej objętość o jeden raz (w pierwszej "30" maksymalnie do 16m3, w drugiej maksymalnie do 24m3, w trzeciej maksymalnie do 32m3 itd.). Można jednak poświęcić na to więcej czasu (porównywalnego to złożenia 30 pieczęci) i stworzyć ją znacznie większą.
W przypadku zderzenia się dwóch tych samych technik, następuje niekontrolowana eksplozja, która niszczy wszystko w swoim zasięgu rażenia, dematerializując napotkane przeszkody. Zasięg i tempo rozchodzenia się takiej eksplozji jest zależne od MG.
W przypadku wykorzystania na technikę więcej niż 10 000 chakry, ilość ta pozwala nawet osobom bez atutu Sensora wykryć jej nagromadzenie.
Posiadając Specjalizację w Jinton możliwe jest zwiększanie kosztem standardowym rozmiarów bryły o 16m3, zamiast o 8m3. - Anzen'na Hinansho: Hogo - na lewej piersi, po aktywacji służy ukrywaniu swojej chakry bądź zmianie prezentowanej jej ilości
► Pokaż Spoiler | Anzen'na Hinansho: HogoAnzen'na Hinansho: Hogo | Safe Haven: Shelter安全な避難所・保護KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika PieczętującaPieczęcieNałożenie: Ptak → Smok → Zając → Szczur → Pies → Tygrys → Wąż → Zając → Wół → Koń → Pies → Tygrys → Baran → Wół → Baran → Szczur → Wąż → Smok → Szczur → Dzik
Aktywacja: Jedna, dowolnaKosztNałożenie: Podwójny
Aktywacja: Standardowy na turęZasięgNa siebie/DotykowyWymagania---Technika tworzy na ciele użytkownika symbole 保護. W momencie aktywacji przez osobę, która ma tę pieczęć nałożoną, pieczęć zaczyna koncentrować chakrę użytkownika w niewielkim punkcie - rozmiaru właśnie tych dwóch symboli. Dzieje się to z prędkością 5 000 chakry na 15 sekund, przez co proces nie jest natychmiastowy.
Pieczęć ta pozwala dzięki temu ukryć swoją energię, choć bardzo dokładne przeszukanie wykryje ten niewielki punkt chakry. Dodatkowo wymaga sporej koncentracji, przez co ciężko ją użyć w batalii. Dodatkowo, podczas korzystania z Hogo, wszystkie techniki, których koszt jest większy niż Standardowy B (włącznie z nim), wykorzystują zbyt wiele chakry, przez co efekt ukrycia się rozprasza, pozwalając na normalne zlokalizowanie użytkownika tej techniki. Dotyczy to także sytuacji, gdzie technika posiada np. dość wielokrotny koszt C, by przekroczył on bądź zrównał z Standardowym B.
Posiadając Sennina Fūinjutsu można za dodatkowy koszt Standardowy B na turę, emanować mniejszą ilością chakry niż się aktualnie posiada. Z tego powodu zamiast prezentować się jako osoba, która posiada np. 10 000 chakry, możemy prezentować się jako osoba, która posiada np. 5 000 czy 1 000 chakry. Jeśli jednak, w wyniku utrzymywania techniki nasz poziom chakry zejdzie poniżej tego prezentowanego - odpowiednie zdolności to wykryją.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możliwe jest koncentrowanie chakry w pieczęci z dwukrotnie większą prędkością, tj. 10 000 chakry na 15 sekund. - Anzen'na Hinansho: Konran - na prawej piersi, po aktywacji służy sprawieniu, by układ chakry jej nosiciela wydawał się być dziwny, nienormalny
► Pokaż Spoiler | Anzen'na Hinansho: KonranAnzen'na Hinansho: Konran | Safe Haven: Disruption安全な避難所・混乱KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika PieczętującaPieczęcieNałożenie: Wąż → Smok → Małpa → Smok → Wół → Smok → Tygrys → Szczur → Małpa → Zając → Tygrys → Szczur → Dzik → Pies → Zając → Dzik → Wół → Szczur → Wół → Dzik
Aktywacja: BrakKosztNałożenie: Standardowy
Aktywacja: Standardowy B na turęZasięgNa siebie/DotykowaWymaganiaSennin FūinjutsuProste w zamyśle jutsu, jednak wymagające zdecydowanie większej wprawy w technikach pieczętujących niż inne tej samej rangi. Po nałożeniu, na ciele tworzona jest pieczęć w kształcie dwóch symboli: 混乱. Po przelaniu do niej chakry pieczęć się aktywuje i... zakłóca przepływ chakry. Jednak jedynie pozornie. Pieczęć bowiem pobiera część chakry z naszego układu, a następnie manipuluje nią sprawiając, że osoby posiadające zdolności sensoryczne, zdolność widzenia chakry czy tym podobne umiejętności mają wrażenie, że z układem chakry tej osoby jest coś dziwnego, coś nie tak. Utrudnia także określenie precyzyjnie ilości chakry, choć odpowiednio uparte osoby z trudem dadzą radę przejrzeć zawiłości tej techniki.
Celem tej pieczęci jest raczej wprowadzenie zamieszania i niepewności, przez utrudnione próby przejrzenia czyjegoś układu chakry, aniżeli faktyczne wpłynięcie na walkę. Przedstawia użytkownika w sposób, który na pierwszy rzut oka wydaje się być nienaturalny - jakkolwiek dobrze czy źle może to wpłynąć na osobę, która akurat będzie próbowała odczytać jego chakrę.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu oraz odpowiednią biegłość użytkownik może zadecydować, by technika aktywowała się automatycznie, gdy ktoś próbuje wejrzeć w nasz układ chakry. Jednocześnie automatycznie się wyłącza, jeśli nasze zasoby chakry będą na poziomie 10% lub niższym. - Nazo Fūin - na lewym ramieniu, służy spaleniu ciała po śmierci jej nosiciela, pamiątka po czasach ANBU w Iwie
► Pokaż Spoiler | Nazo FūinNazo Fūin | Seal of Mystery謎封印KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętującaPieczęcieWąż → Baran → Ptak → Dzik → Zając → Szczur → WążKosztPodwójnyZasięgDotykowyWymagania---Technika pozwala na utworzenie na celu specjalnej pieczęci. Ta po śmierci nosiciela doprowadza do pełnego spalenia ciała, nie pozostawiając po nim najmniejszego śladu. Posiadacz może sam aktywować pieczęć, kiedy znajdzie się w sytuacji, w której nie chciałby aby jego ciało wpadło w niepowołane ręce. Pieczęć aktywuje się sama 15 minut po śmierci nosiciela.
- Tamashī Fūin: Kae - na duszy Kenseia, kopia zapasowa jego wspomnień i myśli, utworzona po przygodzie w Banana no Kuni. Zredukowało ilość chakry Kenseia o 200
► Pokaż Spoiler | Tamashī Fūin: KaeTamashī Fūin: Kae | Soul Seal: Replacement魂封印・替えKlasyfikacjaFūinjutsu, Technika PieczętującaPieczęcieNałożenie: Wół → Małpa → Pies → Ptak → Koń → Dzik → Wół → Wąż → Koń → Szczur → Małpa → Tygrys → Ptak → Małpa → Wąż → Pies → Smok → Tygrys → Pies → Szczur → Zając → Wół → Smok → Wół → Baran → Smok → Szczur → Tygrys → Baran → Smok → Dzik → Wąż → Ptak → Baran → Dzik → Małpa → Wół → Koń → Wół → Ptak → Wół → Tygrys → Małpa → Pies → Wąż → Ptak → Pies → Dzik → Szczur → Dzik
Aktywacja: Pieczęć KonfrontacjiKosztNałożenie: Podwójny
Aktywacja: StandardowyZasięgNa siebieWymaganiaSpecjalizacja Fūinjutsu, Sennin FūinjutsuDodatkoweNałożenie techniki zabiera na stałe 200 chakry z zasobów użytkownika lub osoby, na którą pieczęć jest nakładana (decyduje nakładający)Technika, która w pieczęci ulokowanej na potylicy trzyma... kopię zapasową umysłu użytkownika. Przechowuje jego myśli i wspomnienia, a samo jej utworzenie trwa około 24h. Przez ten czas użytkownik nie może korzystać z chakry, a pieczęć powoli robi kopię jego umysłu. Po tym czasie, kopia zapasowa jest utworzona i gotowa do aktywacji.
Pieczęć, podobnie jak Tamashī Fūin: Seishin, gdy jest używana na sobie, jest nakładana w rzeczywistości na duszę użytkownika, przez co nawet po wskrzeszeniu tej osoby, jest ona w stanie także przywrócić sobie umysł do wcześniejszego stanu.
Po nałożeniu pieczęci, osoba, która ma ją nałożoną zawsze podświadomie wie, jak aktywować tę pieczęć. Wówczas, gdyby straciła pamięć lub posiadała zmodyfikowane wspomnienia, może ją aktywować i wrócić do kopii zapasowej, tracąc wszystko to, co poznała od czasu nałożenia pieczęci.
Pieczęć jest niewykrywalna dla technik inwigilacji umysłu, gdyż nie znajduje się wewnątrz niego. Można za to wykryć ją innymi metodami, np. odpowiednio precyzyjnym sensorem.
Posiadając zdolność inwigilacji cudzego umysłu można tę technikę wykonać na innej osobie. Nie łączy się jednak wówczas z duszą celu. - Tamashī Fūin: Seishin - na duszy Kenseia, służy ukrywaniu wiedzy. W tym przypadku blokuje zdradzenie wiedzy o swojej kryjówce pod domkiem w Ame. Zredukowało ilość chakry Kenseia o 50
► Pokaż Spoiler | Tamashī Fūin: SeishinTamashī Fūin: Seishin | Soul Seal: Mind魂封印・精神KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca, KinjutsuPieczęciePtak → Małpa → Smok → Tygrys → Smok → Wąż → Tygrys → Ptak → Wąż → Ptak → Dzik → Małpa → Smok → Tygrys → Zając → Pies → Wąż → Pies → Smok → Małpa → Wół → Zając → Smok → Tygrys → Dzik → Ptak → Zając → Małpa → Wół → Zając → Dzik → Ptak → Wąż → Dzik → Zając → Wół → Małpa → Dzik → Zając → Małpa → Koń → Smok → Tygrys → Dzik → Koń → Tygrys → Szczur → Smok → Tygrys → PtakKosztStandardowy od wiedzyZasięgNa siebie/DotykowaWymaganiaSpecjalizacja Fūinjutsu, Sennin Fūinjutsu, znajomość Bōkyaku no TatchiDodatkoweNałożenie techniki zabiera na stałe 50 chakry z zasobów użytkownikaPotężna technika pieczętująca, która wiąże określoną wiedzę. Z tego powodu, MG nadzorujący wątek może więc zdecydować, że ze względu na rozległość danej wiedzy koszt będzie większy, jednak powinien o tym poinformować wcześniej gracza, zanim ten przypadkiem umrze przez zbyt duże zużycie chakry.
Przy pomocy tej techniki, użytkownik pieczętuje w sobie konkretną wiedzę. Mogą one dotyczyć technik, wydarzeń, osób itp. W przypadku prób infiltracji umysłu, taka osoba napotyka pieczęć, która więzi te wspomnienia, uniemożliwiając wszystkim, poza posiadaczem tej wiedzy (ergo osobie, na którą pieczęć została założona). Dodatkowo, jeśli dana osoba nie chce zdradzić tej informacji własnowolnie - nie zdradzi ich. Oczywiście, w wyniku tortur czy specyfików, które sprawią, że dane informacje byśmy wyznali - to się właśnie stanie. Jednak techniki zmuszające do zdradzenia informacji nie zadziałają, dopóki pieczęć istnieje.
By nałożyć pieczęć należy mieć pełną świadomość o wiedzy, do której dostęp chcemy ograniczyć innym osobom. Z tego względu technika jest najbardziej efektywna na własnej osobie, a nie na innych. Ponadto, używając jej na samym sobie, technika jest powiązana z naszą duszą. Tym samym nawet w przypadku wskrzeszenia dostęp do tych informacji, nawet dla osoby, która nas przywołała jest niemożliwy, jeżeli dana dusza nie wyrazi takiej chęci.
Oczywiście, jeśli ktoś posiada odpowiednie umiejętności bądź techniki, które pozwolą mu złamać daną pieczęć - jest to nadal możliwe, zgodnie z opisanem danych umiejętności. Ta technika wciąż jest w końcu pieczęcią i podlega wszystkim ich zasadom.
Ze względu na to, że pieczęć działa identycznie w przypadku każdej wiedzy, jeżeli już raz taka pieczęć zostanie złamana, kolejne łamane są znacznie szybciej, acz wciąż ewentualny koszt takiego procesu (jak np. koszt odpowiedniej techniki) wciąż należy uiszczać. Technika jednak nie zajmuje praktycznie żadnego czasu, który normalnie mógłby być wymagany do jej poprawnego wykonania, jak i nie trzeba ponownie analizować pieczęci. W przypadkach dużej ilości pieczęci, osoba łamiąca może jednak nabrać wprawy i kolejne zdejmować nie dość, że szybciej, to po tańszych kosztach, co zostaje decyzją MG. Przyjmuje się, że po zdjęciu ciągiem pięciu pieczęci, każda kolejna jest zdejmowana z automatu, bez opłacania kosztów. Zasada ta nie dotyczy sytuacji, gdy "intruz" przerwie inwigilację umysłu i wróci do niej po przerwie. - Jutsu Fūin (00/10 500) - pod włosami na karku. Posiada zapieczętowane następujące techniki:
► Pokaż Spoiler | Jutsu Fūin
- Jinton: Shōheki (Siła A) - Jedno w trakcie ładowania (3 tygodnie i 3 dni minęły na 27 IV 2023)
► Pokaż Spoiler | Jinton: ShōhekiJinton: Shōheki | Dust Release: Barrier塵遁・障壁KlasyfikacjaJinton, Transformacja NaturyPieczęcieWąż → Dzik → Szczur → Ptak → WążKosztRóżnyZasięgDo 10 metrów od użytkownikaWymagania---DodatkoweTechnika kosztuje 15 PTTechnika, która powstała poprzez rozbicie sztandarowej techniki klanu Hokorich na mniejsze części i skupienie się na każdej z nich oddzielnie. W ten sposób powstała technika tworząca w pobliżu użytkownika potężną barierę energetyczną fenomenalnie radzącą sobie z większością technik typowo energetycznych. Ze względu jednak na jej właściwości, większość technik tworzące obiekty materialne, jak np. kamienne pociski, przechodzą przez nią bez problemu. Technika jest o tyle specyficzna, że można ją wykorzystać zarówno z siłą techniki D, jak i z siłą techniki S. Zawsze jednak tworzy ona barierę o prostym, geometrycznym kształcie, najczęściej przypominającą wąską bryłę o foremnym kształcie, np. kwadrat, prostokąt czy prostopadłościan.
- D: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi D. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 3m3. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi C. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi C i wyżej są w stanie jednak ją złamać.
- C: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi C. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 7m3. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi B. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi B i wyżej są w stanie jednak ją złamać.
- B: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi B. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 10m3. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi A. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi A i wyżej są w stanie jednak ją złamać.
- A: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi A. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 15m3. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi S. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi S i wyżej są w stanie jednak ją złamać. Wymagania: Jinton A;
- S: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 20m3. Jest w stanie powstrzymać nawet skupione punktowo techniki energetyczne rangi S. Wymagania: Jinton S;
Technika opracowana przez Hokoriego Kenseia i wcielona przez Hokoriego Tsugo do edukacji klanowej, by ułatwić młodszym członkom szybsze opanowanie bardziej zaawansowanych technik Jintonu jeszcze przed Największą Światową Wojną Shinobi.
Posiadając rangę A w Jinton możliwe jest pominięcie dwóch pieczęci. Czas kumulowania chakry pozostaje jednak taki, jaki potrzebny byłby na złożenie tych pieczęci.
Posiadając rangę S w Jinton możliwe jest przemieszczenie bariery po jej utworzeniu. Taki manewr kosztuje każdorazowo Standardowy koszt B. Bariera przemieszcza się z Szybkością 7.
Posiadając Sennina Jintonu bariera jest w stanie powstrzymać nawet materialne techniki. Jednakże nawet wtedy nie jest ona idealna. Na randze D jest w stanie powstrzymać wszystkie techniki materialne, których siłę można porównać do Siły 2, na randze C powstrzyma wszystko do Siły 3, ranga B - Siła 4, ranga A - Siła 5, ranga S - Siła 6 Jej koszt wówczas, zamiast podwójnego rośnie do poczwórnego.
Posiadając Specjalizację w Jinton możliwe jest tworzenie bardziej abstrakcyjnych kształtów bariery, niekoniecznie tworząc ją foremną.
Posiadając Sennina Jintoru oraz Specjalizację w Jinton fizyczna wytrzymałość techniki wzrasta o 1 poziom (na D powstrzyma techniki fizyczne, których Siłę można porównać do Siły 3, a na S do Siły 7).
- Jinton: Shōheki (Siła A) - Jedno w trakcie ładowania (3 tygodnie i 3 dni minęły na 27 IV 2023)
Atuty
► Pokaż Spoiler
Specjalizacja FūinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Uwaga! Nie ma czegoś takiego jak specjalizacja w konkretnych stylach walki. Zamiast tego istnieje specjalizacja dla Taijutsu, Bukijutsu, Taijutsu Wspieranego Chakrą oraz Bukijutsu Wspieranego Chakrą. Postaci ze specjalizacją w jednej z tych "dziedzin" są traktowane tak, jakby posiadały specjalizację do każdego stylu walki, który się w nim zawiera. Oznacza to, że posiadając np. Specjalizację w Taijutsu, postać zyskuje bonusy ze Specjalizacji do każdego stylu Taijutsu nie wspieranego chakrą, jak np. Itamiken, Karate Shōtōkan czy Migatte no Gokui. Analogicznie w innych "dziedzinach" stylów walki. Wyjątkiem są specjalne Style Walki, które posiadają techniki, jak np. Hachimon czy Kujaku Myōhō.
Uwaga! Nie ma czegoś takiego jak specjalizacja w konkretnych stylach walki. Zamiast tego istnieje specjalizacja dla Taijutsu, Bukijutsu, Taijutsu Wspieranego Chakrą oraz Bukijutsu Wspieranego Chakrą. Postaci ze specjalizacją w jednej z tych "dziedzin" są traktowane tak, jakby posiadały specjalizację do każdego stylu walki, który się w nim zawiera. Oznacza to, że posiadając np. Specjalizację w Taijutsu, postać zyskuje bonusy ze Specjalizacji do każdego stylu Taijutsu nie wspieranego chakrą, jak np. Itamiken, Karate Shōtōkan czy Migatte no Gokui. Analogicznie w innych "dziedzinach" stylów walki. Wyjątkiem są specjalne Style Walki, które posiadają techniki, jak np. Hachimon czy Kujaku Myōhō.
Monstrualna chakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Sennin FūinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
Sennin DotonuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
Sennin JintonuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
Sennin NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Przyśpieszone składanie pieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci. Działa to analogicznie także w przypadku technik, które nie posiadają pieczęci, ale czas kumulacji chakry jest równy złożeniu x pieczęci. W tym przypadku atut ten redukuje czas kumulacji chakry.
Ulepszony zmysł słuchu, węchu i wzrokuAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
- Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
- Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
- Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
LiderBiegłość
Postać na skutek doświadczeń i przeżytych wydarzeń nabyła biegłości w przemawianiu do ludzi i żołnierzy. Kiedy postać przemawia do zwykłych cywilów lub żołnierzy niższych rangą, łatwiej jest ich zmotywować i dodać im odwagi, na dodatek w oczach zwykłego ludu wydaje się być ważniejsza niż jest w rzeczywistości. Wciąż jednak efekt zależny jest od postu, wyglądu oraz zachowania postaci.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie ryō.
AktorBiegłość
Postać tak wiele razy musiała się wdać w jakąś rolę, że stała się w tym naprawdę bardzo dobra i przychodzi jej to znacznie naturalniej, aniżeli innym. Nie ma problemu z przybieraniem różnych osobowości. Dzięki czemu jej przemiany przy pomocy Henge są bardziej wiarygodne nie tylko pod względem wyglądu, ale i zachowania.
Wspomaganie lotuBiegłość
Ze względu na swoje duże doświadczenie w panowaniem nad Dotonem a także przez swoją wybitną Kontrolę Chakry, postać, używając Doton: Keijūgan no Jutsu, przy czterokrotnej zmianie masy ciała innej osoby może ponosić wymagany koszt za lot, nie zaś osoba, której masa zostaje zmieniona.
By zdobyć ten atut należy mieć co najmniej Kontrolę Chakry 9.
By zdobyć ten atut należy mieć co najmniej Kontrolę Chakry 9.
Zobowiązania wobec Królestwa KupcówWada
Kensei obiecał, że po opracowaniu stosownej techniki do pieczętowania cieni, podzieli się tą wiedzą z Radą Stu. W zamian, po wykupieniu Akari, Eriki i Misy z przybytku, dziewczyny dostały pełną wolność i możliwość wyjechania z nim z kraju. Brak spełnienia obietnicy będzie wiązać się ze stosownymi konsekwencjami. Ma na to rok realny.
Sposób pozbycia się wady: Spełnienie obietnicy i dostarczenie stosownych informacji Radzie Stu.
Data uzyskania wady: 19.05.2023
Sposób pozbycia się wady: Spełnienie obietnicy i dostarczenie stosownych informacji Radzie Stu.
Data uzyskania wady: 19.05.2023