KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Byk → Wół → Tygrys
KosztStandardowy za twór
Zasięg10 metrów
Wymagania---
Technika tworząca wyrastające z ziemi metalowe ostrza, których celem jest przebicie, bądź uwięzienie oponenta. Posiadają one wytrzymałość stali, bądź czarnego metalu. Szybsi czy zwinniejsi shinobi są w stanie ich uniknąć.
Posiadając rangę B w Kōton jesteśmy w stanie zmienić kształt kolców w trakcie ich tworzenia i nadać im niestandardowy wygląd.
Posiadając rangę A w Kōton standardowym kosztem techniki tworzymy do trzech kolców.
Posiadając rangę S w Kōton technikę możemy wykonać tylko przy pomocy pieczęci Barana.
Posiadając Specjalizację w Kōton użytkownik może ją wykonywać na podwójnym dystansie
Posiadając Specjalizację w Kōtonie oraz Kōton na randze A technikę możemy wykonać bez używania pieczęci na standardowym zasięgu. Należy jednak w jakiś sposób wskazać cel ataku, choćby ruchem ręki.
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztRóżny na turę
ZasięgNa przedmiot
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Podstawowe jutsu uwolnienia stali, polegające na zwiększeniu wytrzymałości trzymanego, nieożywionego przedmiotu. Zależnie od wprawy użytkownika w dziedzinie Koton możliwe jest uzyskanie przeróżnych efektów.
- E: koszt równy standardowemu kosztowi rangi E na turę od przedmiotu (minimum 1). Przedmiot zyskuje odporność kruchej stali porównywalnej z wytrzymałością drewna, pozwala na zmianę przedmiotów o niewielkiej grubości i wielkości - jak np widelec, nóż, albo kawałek patyka, czy zwitek papieru;
- D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D na turę od przedmiotu (minimum 3). Przedmiot wzmocniony zaczyna przypominać twardością miedź. Można zwiększać wytrzymałość przedmiotów wielkości krótkiego miecza;
- C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C na turę od przedmiotu. Przedmiot przyjmuje zwyczajną wytrzymałość żelaza, a wielkość obejmowanych techniką przedmiotów zwiększa się do pojedynczych sztuk broni standardowej wielkości;
- B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B na turę od przedmiotu. Przedmiot może stać się twardy i wytrzymały jak doskonale zahartowana stal, nawet jeśli przedtem nie był metalowy. Teraz można zwiększać wytrzymałość obiektów wielkości miecza tasaka, albo mniejszych wersji zanbatō. Wymagania: Kōton B;
- A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę od przedmiotu. Przedmiot przyjmuje wytrzymałość porównywalną ze stopami zawierającymi kobalt. Na tym poziomie jesteśmy w stanie bez problemu pokryć wzmocnieniem przedmioty wielkości ogromnych mieczy, tarcz, czy nawet i z ciężką zbroje, bądź niewielki kawałek ściany. Wymagania: Kōton A;
- S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S na turę od przedmiotu. Przedmiot przyjmuje wytrzymałość tytanu. Uszkodzenie takiej broni jest niezwykle trudnym zadaniem. Dodatkowo jesteśmy w stanie zwiększyć wytrzymałość obiektów pokroju ściany. Wymagania: Kōton S;
Posiadając Specjalizację w Kōtonie można wzmacniać jednocześnie do trzech przedmiotów za koszt jednego.
KlasyfikacjaKōton, Transformacja kształtu, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Wół → Tygrys → Kot → Pies → Baran
KosztStandardowy za 1 twór
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Technika skupia się na zebraniu chakry Kotonu i ukształtowaniu jej w metalowy przedmiot o dowolnych, nie przesadnie skomplikowanych kształtach jak miecze, topory, czy innego rodzaju proste bronie i inne metalowe rekwizyty. Technika pozwala także odwzorować wygląd przedmiotu, który kiedyś był w rękach użytkownika, jednak bez specjalnych cech (np. skopiuje wygląd krótkofalówki, ale nie jej zdolności do komunikacji).
Wszystkie wytworzone przedmioty są w stanie funkcjonować bez użytkownika bardzo krótko, dlatego po wytrąceniu ich z dłoni autora znikną w przeciągu kilka chwil (1 tura). Przez ten czas, jeśli nie zostaną podniesione przez kogoś władającego Kotonem (niekoniecznie ich twórcą), znikną.
Wytrzymałość tak tworzonego przedmiotu oscyluje w okolicy zwykłego, metalowego przedmiotu. Pozwala utworzyć jeden przedmiot rozmiarów miecza bądź tasaka. Wraz ze wzrastającą rangą Kotonu wytwarzanie broni jest szybsze i zwiększają się możliwości wytwarzania przedmiotów.
Posiadając rangę B w Kōton można tworzyć obiekty podobne do włóczni, o większych kształtach, jednak wciąż nie wykorzystujących sporej ilości materiału.
Posiadając rangę A w Kōton można tworzyć obiekty rozmiarów zanbatō, które wymagają większej ilości materiału. Możliwe jest także utworzenie standardowym kosztem do 5 mniejszych przedmiotów (rozmiar kunai bądź strzał).
Posiadając rangę S w Kōton można pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem ze Specjalizacji).
Posiadając Specjalizację w Kōton można pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem z rangi S).
Posiadając Sennina Kōtonu można utworzyć przedmioty w promieniu 3 metrów od użytkownika.
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Wół → Byk → Tygrys
KosztRóżny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Sztandarowa technika użytkowników Kōtonu. Dzięki temu Jutsu członkowie klanu Kurogane są w stanie pokryć swoje ręce stalą, czyniąc jego użytkowników o wiele wytrzymalszymi na polu walki. Minusem tej techniki jest masa pokrywanego metalu, która może przeszkadzać co słabszym użytkownikom Kōtonu.
Możliwe jest pokrycie większej ilości kończyn płacąc ten sam koszt za każdą dodatkową, pokrytą metalem kończynę.
Koszt i siła techniki zależne są od tego, na jakiej randze ją wykonamy:
- D: standardowy koszt rangi D na turę. Pozwala nam na pokrycie jednej kończyny jednocześnie;
- C: standardowy koszt rangi C na turę. Pozwala nam na pokrycie dwóch kończyn jednocześnie;
- B: standardowy koszt rangi B na turę. Pozwala na pokrycie czterech kończyn jednocześnie. Wymagania: Kōton B;
- A: standardowy koszt rangi A na turę. Pozwala na pokrycie stalą całego ciała. Wymagania: Kōton A;
- S: standardowy koszt rangi S na turę. Wytwarza dodatkową warstwę stali na ciele Kurogane, która okala go niczym dodatkowy pancerz o zwiększonej twardości porównywalnej do tytanu. Wymagania: Kōton S;
- Kurogane z Siłą na poziomie 7 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar ciała pokrytego metalem i działać tak, jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
- Kurogane z Siłą na poziomie 9 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar "dodatkowej" metalowej zbroi i działać tak jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
Specjalizacja w dziedzinie Kōton umożliwia pominięcie pieczęci niezbędnych do wykonania technika, czas mieszania chakry jest jednak taki, ile zajęłoby ich złożenie.
Sennin Kōtonu sprawia, że wytrzymałość zwiększana dzięki pancerzowi jest znacznie większa niż normalnie i przybiera barwę ciemnej stali.