Do Orochich dodałem strony do wiki by: a) wizualnie w razie czego pokazać jak było w bajce, b) by samemu wiedzieć jak artów szukać.
W kwestii kanji i japońskich nazw czekam aż Norka znajdzie chwilkę czasu.
► Pokaż Spoiler | Kamizuru
Hachisu no Okurimono | Gift of the Hive蜂巣の贈り物
KlasyfikacjaMitsubachi, Kontrola chakry
PieczęciePtak → Baran → Pies → Małpa → Koń → Małpa → Ptak
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaPosiadanie min. 1 fiolki, 1 kolonia pszczół z jadem
Technika prosta w zamyśle, jednak jej potencjał jest odkrywany dopiero w przypadku ekspertów Renkinjutsu bądź użytkowników trucizn. Przy jej pomocy kolonia owadów, znajdująca się we władaniu członków Kamizuru, może zostawić swój jad we fiolkach. Takie owady nie cierpią z powodu braku jadu, gdyż cały proces jest bezpiecznie prowadzony przez shinobi, jednak do końca dnia fabularnego ich użądlenia nie zadają efektu jadu. Wciąż mogą boleć i irytować, jednak będzie to tylko ukłucie, bez żadnych efektów ubocznych. To, jak wiele jadu pszczoły mogą zostawić zależy tak naprawdę od rang pszczół jadowych, a więc i rangi ich trucizny. Przyjmuje się, że pszczoły rangi B są w stanie kosztem standardowym zapełnić 1 fiolkę. W przypadku innych rang jest to w pełni zależne od MG i zależy od takich czynników jak chociażby rozmiar pszczół, siła jadu czy ranga owada. Wyjątkiem są gatunki pszczół hodowane na tę okazję, które w swoim opisie mają ten element wyszczególniony.
Warto też mieć na uwadze, że pozyskany przez pszczoły jad zachowuje swoje właściwości tylko przez 24h, podczas których można go wykorzystać np. do zatrucia swojej broni bądź przygotowania specyfiku. Dodatkowo, próba zapieczętowania jadu przy pomocy Fūinjutsu sprawi, że ten stanie się nieprzydatny, ze względu na wpływ chakry. Jedynym wyjątkiem mogą być specjalne gatunki pszczół, które zostały wyhodowane na tę okazję i w ich opisie ten element jest uwzględniony. Należy mieć na uwadze, że przygotowane z pobranym tą metodą jadem specyfiki nie tracą swoich właściwości po 24h, chyba, że ich opis mówi inaczej.
Posiadając Mitsubachi na randze A jedna kolonia pszczół jest w stanie zapełnić dwa razy więcej fiolek kosztem standardowym niż normalnie.
Posiadając Mitsubachi na randze S czas potrzebny pszczołom na regenerację własnego jadu maleje o połowę.
Posiadając Specjalizację w Mitsubachi czas potrzebny pszczołom na regenerację maleje o połowę.
Posiadając Specjalizację w Mitsubachi oraz Mitsubachi na randze A pszczoły po oddaniu jadu wciąż mają możliwość jego aplikacji poprzez użądlenie, bez potrzeby jego regeneracji.
Warto też mieć na uwadze, że pozyskany przez pszczoły jad zachowuje swoje właściwości tylko przez 24h, podczas których można go wykorzystać np. do zatrucia swojej broni bądź przygotowania specyfiku. Dodatkowo, próba zapieczętowania jadu przy pomocy Fūinjutsu sprawi, że ten stanie się nieprzydatny, ze względu na wpływ chakry. Jedynym wyjątkiem mogą być specjalne gatunki pszczół, które zostały wyhodowane na tę okazję i w ich opisie ten element jest uwzględniony. Należy mieć na uwadze, że przygotowane z pobranym tą metodą jadem specyfiki nie tracą swoich właściwości po 24h, chyba, że ich opis mówi inaczej.
Posiadając Mitsubachi na randze A jedna kolonia pszczół jest w stanie zapełnić dwa razy więcej fiolek kosztem standardowym niż normalnie.
Posiadając Mitsubachi na randze S czas potrzebny pszczołom na regenerację własnego jadu maleje o połowę.
Posiadając Specjalizację w Mitsubachi czas potrzebny pszczołom na regenerację maleje o połowę.
Posiadając Specjalizację w Mitsubachi oraz Mitsubachi na randze A pszczoły po oddaniu jadu wciąż mają możliwość jego aplikacji poprzez użądlenie, bez potrzeby jego regeneracji.
Średni zwójSiedziba klanu Kamizuru
Średni zwój---
Średni zwój---
Yōhōka no Okurimono | Gift of the Beekeeper養蜂家の贈り物
KlasyfikacjaMitsubachi, Kontrola chakry
PieczęciePtak → Małpa → Koń → Małpa → Pies → Baran → Ptak
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaPosiadanie min. 1 fiolki trucizny, 1 kolonia pszczół z żądłami mogącymi aplikować jad
Jutsu to pozwala przekazać swoim pszczołom przygotowaną wcześniej truciznę. W wyniku tej techniki jad, który domyślnie by aplikowały jest zmieniana na truciznę, którą poda im użytkownik. Sam proces dla pszczół nie jest szkodliwy, jednak wymaga wcześniejszego przygotowania. Pszczoły po 24 godzinach samoistnie podmieniają zdobytą truciznę na swój jad. Jednokrotne użycie techniki umożliwia danie jednej kolonii pszczół trucizny. Dawka, jaka jest wstrzykiwana w osoby przez owady jest zależna od MG. To, ile dawek trucizny należy przygotować dla danego gatunku pszczół jadowych jest w pełni zależne od MG, ale przyjmuje się, że dla pszczół rangi B potrzeba 12 dawek, by cała kolonia została w nią uzbrojona. W przypadku innych rang jest to w pełni zależne od MG i zależy od takich czynników jak chociażby rozmiar pszczół, siła jadu czy ranga owada. Wyjątkiem są trucizny przygotowywane na tę okazję, które w swoim opisie mają ten element wyszczególniony.
Posiadając Mitsubachi na randze A ilość potrzebnych dawek trucizny, by cała kolonia ja posiadała maleje o połowę.
Posiadając Mitsubachi na randze S ilość potrzebnych dawek trucizny, by cała kolonia ja posiadała maleje o kolejną połowę (łącznie do 1/4 oryginalnej ilości).
Posiadając Specjalizację w Mitsubachi dana pszczołom trucizna utrzymuje się w ich organizmie 24h dłużej.
Posiadając Mitsubachi na randze A ilość potrzebnych dawek trucizny, by cała kolonia ja posiadała maleje o połowę.
Posiadając Mitsubachi na randze S ilość potrzebnych dawek trucizny, by cała kolonia ja posiadała maleje o kolejną połowę (łącznie do 1/4 oryginalnej ilości).
Posiadając Specjalizację w Mitsubachi dana pszczołom trucizna utrzymuje się w ich organizmie 24h dłużej.
Średni zwójSiedziba klanu Kamizuru
Średni zwój---
Średni zwój---
► Pokaż Spoiler | Orochi
Zmiana opisu zdolności, by lepiej odnosiła się do nadchodzących zmian:
Węże:
Techniczki:
https://naruto.fandom.com/wiki/Gathering_of_the_Snakes
https://naruto.fandom.com/wiki/Hidden_S ... nake_Hands -> https://naruto.fandom.com/wiki/Many_Hid ... nake_Hands
https://naruto.fandom.com/wiki/Living_C ... ncarnation
https://naruto.fandom.com/wiki/Orochimaru%27s_Juinjutsu
https://naruto.fandom.com/wiki/Orochima ... _Technique - Shedding Skin Body Replacement Technique
https://naruto.fandom.com/wiki/Slithering_Snake_Mode
https://naruto.fandom.com/wiki/Snake_Clone_Technique
https://naruto.fandom.com/wiki/Soft_Phy ... dification
https://naruto.fandom.com/wiki/Twin_Sna ... _Technique - to pominąłem, bo nie widzę jakoś tego specjalnie dla klanu?
https://naruto.fandom.com/wiki/White_Snake_Possession
https://naruto.fandom.com/wiki/Formatio ... and_Snakes
https://naruto.fandom.com/wiki/Eight_Branches_Technique
Regurgitating Technique
https://naruto.fandom.com/wiki/Binding_ ... lare_Spell
► Pokaż Spoiler | Stara
Zdolności
Klan Orochi specjalizuje się w technikach wężowych. I to na tym polega głównie ich Hiden, w którym można wyróżnić kilka cech charakterystycznych:
- Komunikacja z wężami - klony i potomkowie legendarnego Sannina i przestępcy posiadają niesłychaną zdolność do komunikacji z wężami i wykorzystywania ich w walce i swoich technikach. Choć nie jest to poziom zbliżony do Inuzuka, Aburame czy Kamizuru, jest to wciąż zaskakująca zdolność.
- Rozciąganie ciała - mogą wydłużać części swojego ciała, upodabniając je w tym zakresie do węży i np. obwinąć swoją ręką kilkukrotnie przeciwnika. Podczas tego stanu ich kości zdają się być zrobione z gumy i nie łamać się pod wpływem tak nienaturalnych osiągnięć.
- Przywołanie węży - wiele ich technik pozwala też na przywołanie węży i wykorzystanie ich w ataku. Czy to wypuszczenie ich z rękawa, spod ubrania czy z innego miejsca nie ma za bardzo znaczenia. Zdolności tej nie należy mylić z paktem, gdyż po wykonaniu technik węże na ogół albo uciekają, albo znikają, zależnie od techniki.
- Zmiana w węża - najpotężniejsi członkowie tego klanu są w stanie "zmutować" do postaci wężowych bestii. Czy to Yamata no Orochi czy Wąż stworzony z węży - nie ma to znaczenia. Opcji jest wiele, ale tylko najlepsi są w stanie myśleć o takiej możliwości.
- Zmiana ciała - posiadając specjalizację w dziedzinie klanowej, a także rozwiniętą ją na poziom S, osoba z tego klanu może zmieniać ciała, niejako zapewniając sobie życie wieczne. Oczywiście, nie ochroni go to przed obrażeniami, ale może przedłużyć jego żywot w sposób nienaturalny.
- Gatunki węży - klan Orochi w wyniku eksperymentów może tworzyć sobie nowe gatunki węży do wykorzystywania w technikach. W tym celu należy je zgłaszać w dziale z technikami, gdzie będą sprawdzone przez moderatora technicznego. Gatunki te posiadają swoje własne cechy, statystyki i zdolności, a także mogą być wykorzystywane w jutsu Shirohebi.
Zdolności
Klan Orochi specjalizuje się w technikach wężowych. I to na tym polega głównie ich Hiden, w którym można wyróżnić kilka cech charakterystycznych:
- Komunikacja z wężami - klony i potomkowie legendarnego Sannina i przestępcy posiadają niesłychaną zdolność do komunikacji z wężami i wykorzystywania ich w walce i swoich technikach. Choć nie jest to poziom zbliżony do Inuzuka, Aburame czy Kamizuru, jest to wciąż zaskakująca zdolność.
- Rozciąganie ciała - mogą wydłużać części swojego ciała, upodabniając je w tym zakresie do węży i np. obwinąć swoją ręką kilkukrotnie przeciwnika. Podczas tego stanu ich kości zdają się być zrobione z gumy i nie łamać się pod wpływem tak nienaturalnych osiągnięć.
- Przywołanie węży - wiele ich technik pozwala też na przywołanie węży i wykorzystanie ich w ataku. Czy to wypuszczenie ich z rękawa, spod ubrania czy z innego miejsca nie ma za bardzo znaczenia. Zdolności tej nie należy mylić z paktem, gdyż po wykonaniu technik węże na ogół albo uciekają, albo znikają, zależnie od techniki. Węże te nie posiadają też zdolności czy takich możliwości jak stworzenia paktowe.
- Zmiana w węża - najpotężniejsi członkowie tego klanu są w stanie "zmutować" do postaci wężowych bestii. Czy to Yamata no Orochi czy Wąż stworzony z węży - nie ma to znaczenia. Opcji jest wiele, ale tylko najlepsi są w stanie myśleć o takiej możliwości.
- Zmiana ciała - posiadając specjalizację w dziedzinie klanowej, a także rozwiniętą ją na poziom S, osoba z tego klanu może zmieniać ciała, niejako zapewniając sobie życie wieczne. Oczywiście, nie ochroni go to przed obrażeniami, ale może przedłużyć jego żywot w sposób nienaturalny.
- Gatunki węży - klan Orochi w wyniku eksperymentów może tworzyć sobie nowe gatunki węży do wykorzystywania w technikach. W tym celu należy je zgłaszać w dziale z technikami, gdzie będą sprawdzone przez moderatora technicznego. Gatunki te posiadają swoje własne cechy, statystyki i zdolności, a także mogą być wykorzystywane w jutsu Shirohebi. Tego typu techniki mogą mieć różne koszty, zależnie od gatunku wykorzystywanego węża.
Węże:
Nishikihebi | Python錦蛇
Gatunek węży, który jest jednocześnie najprostszym wykorzystywanym przez klan Orochi. Węże te, choć posiadają kły, nie są jadowite, jednak nadrabiają to swoją siłą. Świetnie sobie radzą, jeśli celem jest złapanie i przytrzymanie przeciwnika, choć co silniejsi oponenci dadzą sobie z nimi radę.
Specjalne cechy
Wąż ten zbytnio wyjątkowych cech. Ma jednak dość znaczącą Siłę, którą można porównać do poziomu 6.
Meganehebi | Cobra眼鏡蛇
Czarne węże posiadające dodatkowo rozkładany kaptur są jednymi z bardziej niebezpiecznych węży, jakie to mogą zostać wykorzystane przez klan Orochi. Węże te nie charakteryzują się ponadprzeciętną siłą jak Nishikihebi, jednak ich cechą charakterystyczną jest jad, który może przysporzyć naprawdę niemałych kłopotów.
Specjalne cechy
Jad Meganehebi jest dość silna by zabić przeciwnika. Nie nastąpi to co prawda od razu, gdyż jego aplikacji musi upłynąć kilka dni bez opieki medycznej by tak faktycznie się stało. W pierwszej kolejności osoby o przeciętnej Wytrzymałości (5) w miejscu ugryzienia czują irytujący i pulsujący ból. Im większa jest Wytrzymałość celu, tym mniej on przeszkadza, a osoby o ponadludzkiej Wytrzymałości (8) odczują jedynie dyskomfort świadczący o ugryzieniu gada. Po aplikacji muszą upłynąć dwie tury, po których jad zacznie działać. Osoby o przeciętnej wytrzymałości (5) doświadczą bólu i zawrotów głowy, zaś osoby o niższej - mdleją. Jeśli takim osobom nie udzieli się choćby podstawowej opieki medycznej mogą umrzeć. Osoby o ponadludzkiej Wytrzymałości (8+) nie odczuwają jednak już skutków jadu. Opis tego efektu dotyczy ugryzienia przez jednego węża, jednak jeśli ugryzienie nie było "porządne" dawka jadu może być mniejsza, a jej efekty - słabsze. Analogicznie w przypadku ugryzień przez kilka kobr jednocześnie - skutki mogą być silniejsze, a efekty ocenia MG.
Shirohebi | White Snake緑ヘビ
Rodzaj węży, który jest niezwykle niebezpieczny, a jednocześnie jest jednym z potężniejszych gatunków, jaki może być wykorzystywany przez Orochich. Białe węże posiadają bardziej umięśnioną budowę ciała, twarde łuski oraz jad, który tylko rozszerza ich arsenał.
Specjalne cechy
Potężna budowa tych węży sprawia, że ich pierwszą dominującą cechą jest ich niezwykła Siła, którą można porównać do 8 poziomu. Ich ciało pokryte jest twardymi łuskami, które wytrzymają także obrażenia zadane z taką samą Siłą (8), również bronią ostrą. Ich główną ofensywą jest jad, będący potężnym środkiem halucynogennych. Osoby, do których krwioobiegu się on dostanie ulegają halucynacjom, w ramach których świat ich zdaje się rozpływać, a także zaczynają się w nim pojawiać ich najgorsze koszmary. Osoby nawet o ponadprzeciętnej Sile Woli (6) mogą doznać szoku i zemdleć. Każdy dodatkowy poziom Siły Woli zmniejsza efekt jadu, a osoby o niemalże niespotykanej Sile Woli (9) odczuwają jedynie lekkie rozmazanie obrazu, które nie wpływa jednak na ich pełen potencjał. U osób z 7 poziomem wytrzymałości, trucizna zaczyna działać bardzo słabo już na samym początku aplikacji, swój szczyt siły osiągając w 5 turze po ugryzieniu. Wcześniej stopniowo jej efekty się nasilają. Każdy dodatkowy poziom Wytrzymałości wydłuża czas potrzebny jadowi do osiągnięcia swojej pełnej siły o jedną turę (Wytrzymałość na 8 sprawia, że pełną siłę osiągnie dopiero w 6 turze itd.), zaś każdy poziom Wytrzymałości poniżej 7 przyśpiesza czas działania o jedną turę (Wytrzymałość na 6 sprawia, że pełną siłę osiągnie już w 4 turze itd.). Następnie powoli słabnie, tracąc stopniowo swój efekt pod koniec 12 tury po ugryzieniu. Każdy dodatkowy poziom Wytrzymałości sprawia, że trucizna szybciej opuszcza organizm o jedną turę (Wytrzymałość na 8 sprawia, że z organizmu pozbędziemy się trucizny już w 11 turze itd.), zaś każdy poziom poniżej - wydłuża ten czas (Wytrzymałość na 6 sprawia, że przestaniemy odczuwać efekty dopiero w 13 turze itd.). Przy Wytrzymałości 3 lub niżej trucizna działa niemalże natychmiastowo i utrzymuje się, dopóki nie udzieli się odpowiedniej pomocy medycznej.
Techniczki:
https://naruto.fandom.com/wiki/Gathering_of_the_Snakes
Hebi no Gunshū | Gathering of the Snakes蛇の群集
KlasyfikacjaShirohebi, Iryō Ninjutsu, Kontrola chakry
PieczęcieWół → Szczur → Wąż
KosztStandardowy od kończyny
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Shirohebi, Iryō Ninjutsu rangi B
Potężna technika klanu Orochich, która pozwala im przywołać węże z utraconej kończyny oraz z miejsca, gdzie kiedyś była ona przyczepiona do ciała. Węże te splatają się ze sobą, a następnie łączą utraconą kończynę z resztą ciała, nawet w ramach potrzeby obracając ją tak, by zwyczajnie pasowała. Tak przywrócona kończyna zachowuje swoje normalne właściwości, jednak problemem jest to, że technikę należy wykonać na tyle szybko, by jej użytkownik nie zdołał zemdleć od utraty krwi.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi w przypadku dekapitacji bądź przepołowienia ciała, technika aktywuje się automatycznie kosztem standardowym S. Węże wówczas automatycznie łączą podzielone części ciała, niejako ratując członka klanu Orochi od śmierci. Zależnie od rozległości obrażeń, jakie są zadawane postaci, mogą nastąpić różne efekty uboczne, jak chociażby osłabienie atrybutów fizycznych postaci, o czym w pełni decyduje MG. Dodatkowo, techniki nie można użyć następnie, także automatycznie, przez minimum następne 24 godziny, choć MG może ten czas wydłużyć. Automatyczna aktywacja nie ratuje przed śmiercią w wyniku np. zniszczenia serca, mózgu czy wykrwawienia, jedynie w przypadku, gdy "śmierć" wynikła przez rozdzielenie ciała.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu technikę można wykonać bez składania pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi w przypadku dekapitacji bądź przepołowienia ciała, technika aktywuje się automatycznie kosztem standardowym S. Węże wówczas automatycznie łączą podzielone części ciała, niejako ratując członka klanu Orochi od śmierci. Zależnie od rozległości obrażeń, jakie są zadawane postaci, mogą nastąpić różne efekty uboczne, jak chociażby osłabienie atrybutów fizycznych postaci, o czym w pełni decyduje MG. Dodatkowo, techniki nie można użyć następnie, także automatycznie, przez minimum następne 24 godziny, choć MG może ten czas wydłużyć. Automatyczna aktywacja nie ratuje przed śmiercią w wyniku np. zniszczenia serca, mózgu czy wykrwawienia, jedynie w przypadku, gdy "śmierć" wynikła przez rozdzielenie ciała.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu technikę można wykonać bez składania pieczęci.
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
https://naruto.fandom.com/wiki/Hidden_S ... nake_Hands -> https://naruto.fandom.com/wiki/Many_Hid ... nake_Hands
Sen'ei Jashu | Hidden Shadow Snake Hands潜影蛇手
KlasyfikacjaShirohebi, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieDzik → Wąż → Tygrys → Baran → Wąż
KosztPołowiczny C + Połowiczny rangi wykorzystywanego węża
Zasięg5 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 5 PT
Jedna ze sztandarowych technik klanu Orochi. Po złożeniu pieczęci i wystawieniu ręki, z okolic rękawów przywoływany jest wąż, który ma za zadanie trafić przeciwnika i albo się dookoła niego opleść, albo go ugryźć, zależnie od intencji użytkownika tej techniki. Po trafieniu w cel, wąż przytrzymuje go, czy to zębami, czy swoim ciałem, tak długo, póki chce tego użytkownik. Po tym czasie węże znikają. Podobnie dzieje się, gdy technika spudłuje.
Posiadając rangę C w Shirohebi zasięg techniki rośnie do 10 metrów.
Posiadając rangę B w Shirohebi można przywołać trzy węże. Koszt węży wówczas jest Standardowy rangi zwierzęcia.
Posiadając rangę A w Shirohebi można przywołać pięć węży. Koszt ich przywołania jest wówczas Dwukrotny rangi zwierzęcia.
Posiadając rangę S w Shirohebi można przywołać siedem węży. Koszt ich przywołania jest wówczas Trzykrotny rangi zwierzęcia.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć pieczęci, jednak należy mieszać chakre, przez czas równy złożeniu trzem pieczęciom.
Posiadając Sennina Shirohebi można przywołać węże jednocześnie z dwóch rękawów. Za każdy rękaw płaci się oddzielnie.
Posiadając rangę C w Shirohebi zasięg techniki rośnie do 10 metrów.
Posiadając rangę B w Shirohebi można przywołać trzy węże. Koszt węży wówczas jest Standardowy rangi zwierzęcia.
Posiadając rangę A w Shirohebi można przywołać pięć węży. Koszt ich przywołania jest wówczas Dwukrotny rangi zwierzęcia.
Posiadając rangę S w Shirohebi można przywołać siedem węży. Koszt ich przywołania jest wówczas Trzykrotny rangi zwierzęcia.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć pieczęci, jednak należy mieszać chakre, przez czas równy złożeniu trzem pieczęciom.
Posiadając Sennina Shirohebi można przywołać węże jednocześnie z dwóch rękawów. Za każdy rękaw płaci się oddzielnie.
https://naruto.fandom.com/wiki/Living_C ... ncarnation
Fushi Tensei | Living Corpse Reincarnation不屍転生
KlasyfikacjaShirohebi, Kinjutsu
PieczęcieSmok → Wół → Dzik → Zając → Smok → Dzik → Zając → Smok → Koń → Ptak → Wąż → Tygrys → Szczur → Koń → Baran → Wąż → Ptak → Wąż → Małpa → Zając
KosztStandardowy
Zasięg5 metrów
WymaganiaSpecjalizacja Shirohebi, Sennin Shirohebi
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Technika, po której nie ma już odwrotu, a jednocześnie kwintesencja i najpotężniejsza zdolność klanu Orochi, która pozwala im żyć przez pokolenia, zdobywając siłę i wiedzę, na którą innym mogłoby nie starczyć czasu. Jutsu to zmienia całkowicie prawdziwą postać potomka bądź klona dawnego Sannina, gdzie zaczyna on przypominać ogromnych rozmiarów węża, którego łuski są innymi wężami. Jedynie jego pysk, bardzo delikatnie, posiada jeszcze rysy twarzy ich oryginalnego ciała. Jest to forma, która następnie zjada swoją ofiarę w całości, a dalsza walka - odbywa się już mentalnie.
Wymiar świadomości przypomina pustkę, gdzie podłoga złożona jest z czegoś, co przypomina masę wnętrzności. Te powoli pokrywają ofiarę, sprawiając, że jej świadomość jest zatracana, a w końcu staje się częścią Orochiego, który wykonuje tę technikę. Następnie zaś "połknięte ciało" jest wypluwane, jednak wewnątrz niego istnieje już inna dusza - użytkownika techniki. Ciało to następnie, przez około miesiąc przechodzi okres zmian, upodabniając je do oryginalnego ciała użytkownika tej niemoralnej techniki. Wciąż jednak przejęte ciało zachowuje swoje wyjątkowe właściwości, umożliwiając nowemu właścicielowi dostęp do zdolności klanowych, które oryginalny właściciel posiadał.
Wewnątrz Orochiego pozostają dusze wszystkich poprzednich ofiar tej techniki, choć są one przytłumione. Specjalne zdolności jednak mogą je pobudzić, utrudniając przejęcie ciała lub nawet to uniemożliwiając. Dodatkowo, wewnątrz wymiaru świadomości ofiara może walczyć. Jeśli posiada Siłę Woli równą bądź większą od użytkownika Fushi Tensei wówczas Orochi musi wpierw pokonać go w walce, zanim przejmie jego ciało. Jeśli natomiast dany Orochi przegra - wówczas jego dusza jest uwięziona w swojej niegdysiejszej ofierze. Gdy ofiara znajduje się na skraju świadomości i wykończenia, dusza ta może, ale nie musi, się obudzić, próbując ponownie przejąć ciało swojej ofiary. Czy taka sytuacja następuje decyduje MF.
Przejęte ciała jednak rzadko kiedy są w pełni kompatybilne i należy je zmieniać minimum raz na trzy lata, gdyż po tym czasie zaczynają zwyczajnie odrzucać duszę Orochiego, sprawiając, że jego zdolności stają się słabsze, a ciało zaczyna się rozkładać. Można ciała zmieniać oczywiście częściej, jednak zbyt częste zmienianie ciał powoduje, że czas, w którym dane ciało może przetrzymać duszę Orochiego także maleje, więc nie jest to zalecane.
Wyjątkiem jest idealnie kompatybilne ciało. Jeśli Orochi znajdzie ciało, które jest z nim w pełni kompatybilne, może w nim przechować swoją duszę przez cały jego okres życia, nie musząc porzucać go po trzech latach. Czy dane ciało jest w pełni kompatybilne jest w pełni decyzją GMF.
Specjalna zasada każdorazowe przejęcie nowego ciała redukuje ilość potrzebnych pieczęci do jej użycia o 5.
Wymiar świadomości przypomina pustkę, gdzie podłoga złożona jest z czegoś, co przypomina masę wnętrzności. Te powoli pokrywają ofiarę, sprawiając, że jej świadomość jest zatracana, a w końcu staje się częścią Orochiego, który wykonuje tę technikę. Następnie zaś "połknięte ciało" jest wypluwane, jednak wewnątrz niego istnieje już inna dusza - użytkownika techniki. Ciało to następnie, przez około miesiąc przechodzi okres zmian, upodabniając je do oryginalnego ciała użytkownika tej niemoralnej techniki. Wciąż jednak przejęte ciało zachowuje swoje wyjątkowe właściwości, umożliwiając nowemu właścicielowi dostęp do zdolności klanowych, które oryginalny właściciel posiadał.
Wewnątrz Orochiego pozostają dusze wszystkich poprzednich ofiar tej techniki, choć są one przytłumione. Specjalne zdolności jednak mogą je pobudzić, utrudniając przejęcie ciała lub nawet to uniemożliwiając. Dodatkowo, wewnątrz wymiaru świadomości ofiara może walczyć. Jeśli posiada Siłę Woli równą bądź większą od użytkownika Fushi Tensei wówczas Orochi musi wpierw pokonać go w walce, zanim przejmie jego ciało. Jeśli natomiast dany Orochi przegra - wówczas jego dusza jest uwięziona w swojej niegdysiejszej ofierze. Gdy ofiara znajduje się na skraju świadomości i wykończenia, dusza ta może, ale nie musi, się obudzić, próbując ponownie przejąć ciało swojej ofiary. Czy taka sytuacja następuje decyduje MF.
Przejęte ciała jednak rzadko kiedy są w pełni kompatybilne i należy je zmieniać minimum raz na trzy lata, gdyż po tym czasie zaczynają zwyczajnie odrzucać duszę Orochiego, sprawiając, że jego zdolności stają się słabsze, a ciało zaczyna się rozkładać. Można ciała zmieniać oczywiście częściej, jednak zbyt częste zmienianie ciał powoduje, że czas, w którym dane ciało może przetrzymać duszę Orochiego także maleje, więc nie jest to zalecane.
Wyjątkiem jest idealnie kompatybilne ciało. Jeśli Orochi znajdzie ciało, które jest z nim w pełni kompatybilne, może w nim przechować swoją duszę przez cały jego okres życia, nie musząc porzucać go po trzech latach. Czy dane ciało jest w pełni kompatybilne jest w pełni decyzją GMF.
Specjalna zasada każdorazowe przejęcie nowego ciała redukuje ilość potrzebnych pieczęci do jej użycia o 5.
https://naruto.fandom.com/wiki/Orochimaru%27s_Juinjutsu
Sashi no Fū | Sealing Bite刺しの封
KlasyfikacjaShirohebi, Fūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęciePieczęci wymagane do odpowiedniej techniki Fūinjutsu + czas transferu chakry równy złożeniu 3 pieczęci
KosztStandardowy D + Koszt wykorzystywanej techniki Fūinjutsu
ZasięgDotykowy
WymaganiaZnajomość odpowiednich technik Fūinjutsu
Członkowie klanu Orochich mają możliwość zakładania pieczęci w inny sposób niż dotyk. Po złożeniu odpowiednich pieczęć, mogą pieczęć nałożyć poprzez ugryzienie swojej ofiary. W tym czasie ich ręce mogą być zajęte np. unieruchamianiem celu. By dana technika Fūinjutsu mogła być w ten sposób nałożona, nie może ona posiadać specjalnych wymagań, jak np. miejsce rytualne. Jeśli natomiast technika wymaga de facto złożenia pieczęci i dostępu do celu - może ona zostać wykorzystana przez Orochiego przy pomocy tegoż jutsu.
https://naruto.fandom.com/wiki/Orochima ... _Technique - Shedding Skin Body Replacement Technique
Dappi no Kawarimi no Jutsu | Shedding Skin Body Replacement Technique脱皮の変わり身の術
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęcieWąż → Zając → Baran → Wół → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Specjalna technika podmiany wykorzystywana przez klan Orochich. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, użytkownik jest w stanie podmienić swoje obecne ciało na drugie, które jest tworzone wewnątrz jego ciała. Oznacza to, że w porównaniu do innych technik podmiany, gdzie po otrzymaniu obrażeń podmieniamy się z jakimś innym przedmiotem, tutaj zwyczajnie... "wypluwamy" nowe ciało, które uniknęło obrażeń. Techniki tej można użyć by uniknąć także postępujących obrażeń, jak np. postępująca zamiana w kamień.
Mając przygotowaną tę techniką, użycie jakiejkolwiek techniki używającej chakry innej niż techniki E czy skupiającej się na samej kontroli chakry, rozprasza tę technikę przed jej właściwym użyciem. Po otrzymaniu obrażeń, ciało przez krótką chwilę wygląda tak, jakby faktycznie otrzymało obrażenia, do momentu gdy z ust bardzo szybko nie wyskakuje nowe, nienaruszone ciało użytkownika.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu.
Posiadając Sennina Shirohebi oraz Specjalizację w Shirohebi można przygotować technikę mając aktywne inne jutsu i nie tracąc jego efektów. Technika musi być jednak aktywowana wcześniej. W takim wypadku technika podmiany jest aktywna tylko na jedną turę, po czym jest rozpraszana ponownie i wymaga kolejnego przygotowania.
Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest połączenie tej techniki razem z Zuruzuruhebi no Mōdo, by zamiast oryginalnego ciała wyszło od razu już przemienione. Wciąż niezbędne jest wcześniejsze złożenie pieczęci bądź posiadanie odpowiednich zdolności tych redukujących oraz uiszczenie kosztu za tę technikę oraz Zuruzuruhebi no Mōdo.
Mając przygotowaną tę techniką, użycie jakiejkolwiek techniki używającej chakry innej niż techniki E czy skupiającej się na samej kontroli chakry, rozprasza tę technikę przed jej właściwym użyciem. Po otrzymaniu obrażeń, ciało przez krótką chwilę wygląda tak, jakby faktycznie otrzymało obrażenia, do momentu gdy z ust bardzo szybko nie wyskakuje nowe, nienaruszone ciało użytkownika.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu.
Posiadając Sennina Shirohebi oraz Specjalizację w Shirohebi można przygotować technikę mając aktywne inne jutsu i nie tracąc jego efektów. Technika musi być jednak aktywowana wcześniej. W takim wypadku technika podmiany jest aktywna tylko na jedną turę, po czym jest rozpraszana ponownie i wymaga kolejnego przygotowania.
Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest połączenie tej techniki razem z Zuruzuruhebi no Mōdo, by zamiast oryginalnego ciała wyszło od razu już przemienione. Wciąż niezbędne jest wcześniejsze złożenie pieczęci bądź posiadanie odpowiednich zdolności tych redukujących oraz uiszczenie kosztu za tę technikę oraz Zuruzuruhebi no Mōdo.
https://naruto.fandom.com/wiki/Slithering_Snake_Mode
Zuruzuruhebi no Mōdo | Slithering Snake Modeずるずる蛇のモード
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęcieDzik → Wół → Małpa → Wąż → Wół → Małpa → Dzik
KosztStandardowy na zmianę i odmianę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci, ciało użytkownika ulega zmianie. Jego dolna połowa ciała staje się tak naprawdę wężowym ogonem, którego długość jest mniej więcej czterokrotnie dłuższa niż cała wielkość użytkownika. W tym trybie Szybkość oraz Refleks postaci jest znacznie zwiększona, pozwalając zyskać przewagę nad innymi osobami, choć należy mieć na uwadze, że ciało jest w tym trybie dłuższe.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu.
Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest połączenie tej techniki razem z Dappi no Kawarimi no Jutsu, by zamiast oryginalnego ciała wyszło od razu już przemienione. Wciąż niezbędne jest wcześniejsze złożenie pieczęci bądź posiadanie odpowiednich zdolności tych redukujących oraz uiszczenie kosztu za tę technikę oraz Dappi no Kawarimi no Jutsu.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu.
Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest połączenie tej techniki razem z Dappi no Kawarimi no Jutsu, by zamiast oryginalnego ciała wyszło od razu już przemienione. Wciąż niezbędne jest wcześniejsze złożenie pieczęci bądź posiadanie odpowiednich zdolności tych redukujących oraz uiszczenie kosztu za tę technikę oraz Dappi no Kawarimi no Jutsu.
https://naruto.fandom.com/wiki/Snake_Clone_Technique
Hebi Bunshin no Jutsu | Snake Clone Technique蛇分身の術
KlasyfikacjaShirohebi, Technika klonująca
PieczęciePies → Wół → Baran → Dzik → Wąż
KosztChakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
ZasięgNa siebie
WymaganiaShirohebi rangi S
Technika klonująca, która w pierwszej kolejności przywołuje węża, który następnie przybiera postać użytkownika tej techniki. Ilość przywoływanych węży i tworzonych z nich klonów jest dowolna, tak długo jak każdemu zapewni się odpowiednią ilość chakry. Tak wykonane kopie są w stanie wykonywać wszystkie techniki rangi E oraz techniki Shirohebi. Dodatkowo mogą one korzystać ze stylu walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klony te posiadają także nieznacznie większą wytrzymałość, przez co są w stanie wytrzymać kilka ciosów, zanim ulegną deaktywacji.
Po zniszczeniu, klony te nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Zmieniają się zwyczajnie w węża, który następnie odchodzi w swoją stronę, a ostatecznie znika. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można wybrać jaki rodzaj węża zostanie wykorzystany do techniki. Należy wówczas do techniki dodać koszt Połowiczny rangi węża. Po dezaktywacji, dany wąż może zaatakować wroga, próbując go np. unieruchomić bądź ugryźć.
Posiadając Sennina Shirohebi klon jest w stanie kosztem Standardowym rangi B przemienić się w węża, z którego został stworzony. W tej postaci zajmuje on mniej miejsca i może on dostać się w trudniej dostępne miejsca, a następnie, ponownie uiszczając koszt Standardowy rangi B, ponownie zmienić się w klona użytkownika.
Po zniszczeniu, klony te nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Zmieniają się zwyczajnie w węża, który następnie odchodzi w swoją stronę, a ostatecznie znika. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można wybrać jaki rodzaj węża zostanie wykorzystany do techniki. Należy wówczas do techniki dodać koszt Połowiczny rangi węża. Po dezaktywacji, dany wąż może zaatakować wroga, próbując go np. unieruchomić bądź ugryźć.
Posiadając Sennina Shirohebi klon jest w stanie kosztem Standardowym rangi B przemienić się w węża, z którego został stworzony. W tej postaci zajmuje on mniej miejsca i może on dostać się w trudniej dostępne miejsca, a następnie, ponownie uiszczając koszt Standardowy rangi B, ponownie zmienić się w klona użytkownika.
https://naruto.fandom.com/wiki/Soft_Phy ... dification
Nan no Kaizō | Soft Physique Modification軟の改造
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęcieZając → Wąż → Wół → Koń → Małpa
KosztRóżny
ZasięgRóżny
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika, która wręcz uosabia zdolności klanu Orochi w kwestii giętkości ich ciał. W praktyce pozwala ona na kontrolę swojego ciała w taki sposób, że zachowuje się jakby nie posiadało kości, a także umożliwia rozciąganie części swojego ciała. Zdolność ta, ze względu na różnorodność możliwości może być wykonana zarówno na poziomie D, jak i na poziomie S:
Posiadając Specjalizację w Shirohebi możliwe jest pominięcie pieczęci, jednak czas koncentracji chakry pozostaje tak długi, jak ich złożenie.
- D: koszt standardowy rangi D na turę od jednej kończyny. Technika umożliwia zamianę jednej z kończyn (ręka bądź noga), w taki sposób, by była giętka. Można wykorzystać np. do duszenia przeciwnika. Siła użytkownika pozostaje bez zmian;
- C: koszt standardowy rangi C na turę od jednej kończyny. Na tym poziomie technika umożliwia zmianę jednej z kończyn (ręka bądź noga), w taki sposób, by była giętka oraz rozciągliwa. Kończynę tę można rozciągnąć aż na 3 metry;
- B: koszt standardowy rangi B na turę od jednej części ciała. Na tym poziomie technika umożliwia zmianę dowolnej części ciała (np. ręka, noga czy szyja), w taki sposób, by była giętka oraz rozciągliwa. Część ciała można rozciągnąć aż na 5 metrów. Wymagania: Shirohebi B;
- A: koszt standardowy rangi A na turę od jednej części ciała. Na tym poziomie technika umożliwia zmianę dowolnej części ciała (np. ręka, noga czy szyja), w taki sposób, by była giętka oraz rozciągliwa. Część ciała można rozciągnąć aż na 10 metrów. Wymagania: Shirohebi A;
- S: koszt standardowy rangi S na turę od jednej części ciała. Na tym poziomie technika umożliwia zmianę dowolnej części ciała (np. ręka, noga czy szyja), w taki sposób, by była giętka oraz rozciągliwa. Część ciała można rozciągnąć aż na 15 metrów. Wymagania: Shirohebi S;
Posiadając Specjalizację w Shirohebi możliwe jest pominięcie pieczęci, jednak czas koncentracji chakry pozostaje tak długi, jak ich złożenie.
https://naruto.fandom.com/wiki/Twin_Sna ... _Technique - to pominąłem, bo nie widzę jakoś tego specjalnie dla klanu?
https://naruto.fandom.com/wiki/White_Snake_Possession
Shiroi Hebi no Shoji | White Snake Possession白い蛇の所持
KlasyfikacjaShirohebi, Kontrola Chakry
PieczęcieZając → Tygrys → Smok → Wół → Wąż → Małpa → Dzik → Ptak → Smok → Koń
KosztPołowiczny na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Specyficzna technika Orochich, która pozwala im przetransferować swoją świadomość do małego, białego węża. Pod tą postacią, jego ciało jest pozostawione samemu sobie, a więc może zostać zniszczone. Jednak celem techniki nie jest pozostawienie ciała na pastwę losu, tylko przejęcie kontroli nad kimś innym. Wąż, w którego się zmieniamy jest bowiem dość mały, by wpełznąć do wnętrza cudzego ciała przez chociażby nozdrza czy usta np. podczas snu. Wtedy, użytkownik tej techniki może spróbować przejąć kontrolę nad przeciwnikiem.
W przypadku śmierci małego węża z naszą świadomością, wraca ona do ciała, jednak jeśli użytkownik posiada Siłę Woli mniejszą niż 8, posiada traumę i ciężko mu funkcjonować przez minimum jeden dzień. Dokładne efekty uboczne doświadczenia swojej "śmierci" w innym ciele określa MG prowadzący wątek.
Siła tego jutsu wynosi 7, na potrzeby rozpatrywania sukcesu. Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Posiadając rangę S w Shirohebi technika ma 8 siły.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem z Sennina.
Posiadając Sennina Shirohebi można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.
W przypadku śmierci małego węża z naszą świadomością, wraca ona do ciała, jednak jeśli użytkownik posiada Siłę Woli mniejszą niż 8, posiada traumę i ciężko mu funkcjonować przez minimum jeden dzień. Dokładne efekty uboczne doświadczenia swojej "śmierci" w innym ciele określa MG prowadzący wątek.
Siła tego jutsu wynosi 7, na potrzeby rozpatrywania sukcesu. Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika | Efekt |
---|---|
SW silniejsze o 2 lub więcej | Niepowodzenie |
SW silniejsze o 1 | Duże trudności w utrzymaniu techniki; migrena u użytkownika |
SW równe sile techniki | Trudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika |
SW słabsze o 1 | Lekkie trudności w utrzymaniu techniki |
SW słabsze o 2 lub więcej | Powodzenie; niewielka szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika |
Posiadając rangę S w Shirohebi technika ma 8 siły.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem z Sennina.
Posiadając Sennina Shirohebi można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.
https://naruto.fandom.com/wiki/Formatio ... and_Snakes
Mandara no Jin | Formation of Ten Thousand Snakes万蛇羅ノ陣
KlasyfikacjaShirohebi, Technika przywołania
PieczęcieMałpa → Szczur → Małpa → Tygrys → Zając → Przyłożenie dłoni do ziemi
KosztStandardowy
Zasięg15m
Wymagania---
Po przyłożeniu dłoni do ziemi spomiędzy palców użytkownika wypełza dwadzieścia węży, które kierują się w stronę przeciwnika. W trakcie ruchu te unoszą głowy i otwierają pyski, z których wystają ostrza mieczy, dość ostre by zranić przeciwnika.
Posiadając rangę A w Shirohebi kosztem Standardowym przywołuje się 30 węży.
Posiadając rangę S w Shirohebi kosztem Standardowym przywołuje się 40 węży.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu. Wciąż należy przyłożyć dłoń do ziemi.
Posiadając Sennina Shirohebi nie trzeba dłużej przykładać dłoni do ziemi, a węże mogą wypełznąć np. z ust użytkownika lub spod jego nóg.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi oraz Sennina w tejże dziedzinie możliwe jest wykonanie techniki wielokrotnie przy jednorazowej koncentracji chakry. Koszty chakry naturalnie rosną, wraz z wielokrotnością przywoływanych węży. Ot kosztem podwójnym ilość węży jest dwukrotnie większa itd.
Posiadając rangę A w Shirohebi kosztem Standardowym przywołuje się 30 węży.
Posiadając rangę S w Shirohebi kosztem Standardowym przywołuje się 40 węży.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu. Wciąż należy przyłożyć dłoń do ziemi.
Posiadając Sennina Shirohebi nie trzeba dłużej przykładać dłoni do ziemi, a węże mogą wypełznąć np. z ust użytkownika lub spod jego nóg.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi oraz Sennina w tejże dziedzinie możliwe jest wykonanie techniki wielokrotnie przy jednorazowej koncentracji chakry. Koszty chakry naturalnie rosną, wraz z wielokrotnością przywoływanych węży. Ot kosztem podwójnym ilość węży jest dwukrotnie większa itd.
https://naruto.fandom.com/wiki/Eight_Branches_Technique
Yamata no Jutsu | Eight Branches Technique八岐の術
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęciePies → Wół → Szczur → Smok → Tygrys → Małpa → Pies → Dzik → Małpa → Ptak → Koń → Smok → Ptak → Smok → Dzik
KosztTrzykrotny na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Potężna technika klanu Orochi, która to pozwala im zmienić swoje ciało w Monstrualnych rozmiarów bestię, zwaną jako Yamata no Orochi. Jest to ośmiogłowy i ośmiogonowy wąż. Bestia ta posiada statystyki takie same jak użytkownik tej techniki, oczywiście odpowiednio wzmocnione przez jej rozmiary.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć 7 pieczęci.
Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest "wyjście" z jednej z paszcz węża, jednak wciąż pozostawiając z nim połączonym. Pozwala to chociażby na składanie pieczęci i wykonywanie dodatkowych technik, jednak oderwanie się od potwora automatycznie dezaktywuje tę technikę.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć 7 pieczęci.
Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest "wyjście" z jednej z paszcz węża, jednak wciąż pozostawiając z nim połączonym. Pozwala to chociażby na składanie pieczęci i wykonywanie dodatkowych technik, jednak oderwanie się od potwora automatycznie dezaktywuje tę technikę.
Wielki Zwój---
Wielki Zwój---
Regurgitating Technique
Gyakuryū no Jutsu | Regurgitating Technique逆流の術
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęcieSchowanie: Baran → Pies → Tygrys
Wyjęcie: Brak
Wyjęcie: Brak
KosztStandardowy za schowanie
Standardowy za wyjęcie
Standardowy za wyjęcie
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Prosta technika, która pozwala Orochiemu przechować wewnątrz swojego ciała jakąś broń czy część ekwipunku, nawet jeśli czysto teoretycznie ta nie powinna się w nim zmieścić, jak np. miecz czy włócznia. Musi jednak być to coś, co użytkownik może włożyć do buzi. Tak schowany przedmiot jest następnie nie wykrywalny w przypadku np. pojmania użytkownika tej techniki i jego przeszukania. Nie działa to jednak jak technika pieczętująca i tak "połknięty" przedmiot wciąż tracą swoją ważność. Użytkownik może zdecydować o wyjęciu przedmiotu, który następnie jest przez niego wypluwany, czy też zwracany. Może też zdecydować np. tylko o częściowym wyjęciu z ust, np. samego ostrza, by zaatakować w ten sposób przeciwnika.
Specjalna zasada: za każdy poziom Wytrzymałości od poziomu 7 wzwyż postać może przechowywać w żołądku dodatkowy przedmiot - na poziomie 7 dwa, na poziomie 8 trzy itd. Jeśli w wyniku fabuły Wytrzymałość postaci spadnie, a w jego żołądku będzie więcej przedmiotów niż wówczas będzie w stanie pomieścić, te zaczną się powoli materializować, mogąc uszkodzić jego wnętrze.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci.
Specjalna zasada: za każdy poziom Wytrzymałości od poziomu 7 wzwyż postać może przechowywać w żołądku dodatkowy przedmiot - na poziomie 7 dwa, na poziomie 8 trzy itd. Jeśli w wyniku fabuły Wytrzymałość postaci spadnie, a w jego żołądku będzie więcej przedmiotów niż wówczas będzie w stanie pomieścić, te zaczną się powoli materializować, mogąc uszkodzić jego wnętrze.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci.
https://naruto.fandom.com/wiki/Binding_ ... lare_Spell
Jagei Jubaku | Binding Snake Glare Spell 蛇睨呪縛
KlasyfikacjaShirohebi, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieDzik → Pies → Szczur → Smok → Szczur
KosztStandardowy B + Standardowy koszt rangi używanego węża
Zasięg5 metrów
WymaganiaZnajomość Sen'ei Jashu
Technika, która choć podobna w zamyśle do Sen'ei Jashu ma jednak zupełnie inny cel. Po złożeniu pieczęci przywołany zostaje jeden wąż, którego celem jest unieruchomienie przeciwnika. Ten jest szybszy niż zwyczajnie, a jego siła jest większa niż w przypadku innych technik czy jego podstawowego opisu. Wciąż nie wyjdzie on ponad normalne ograniczenia ciała, jednak będzie on silniejszy niż w przypadku jego pobratymców, którzy mogą być wykorzystani do techniki Sen'ei Jashu.
Posiadając rangę S w Shirohebi możliwe jest jednoczesne użycie techniki z dwóch rękawów. Należy wówczas zapłacić jak za dwukrotne wykorzystanie tej techniki.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy złożeniu 5 pieczęci.
Posiadając rangę S w Shirohebi możliwe jest jednoczesne użycie techniki z dwóch rękawów. Należy wówczas zapłacić jak za dwukrotne wykorzystanie tej techniki.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy złożeniu 5 pieczęci.
► Pokaż Spoiler | Rozbite Fushi Tensei
Orochi no Jutsu | Great Serpent Technique大蛇の術
KlasyfikacjaShirohebi, Kinjutsu, Technika Transformacji
PieczęcieBrak, koncentracja chakry jak przy złożeniu 20 pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Shirohebi, Specjalizacja Shirohebi
Potężna technika, która sprawia, że ciało użytkownika zamienia się w gigantycznego węża, który zamiast łusek ma inne, mniejsze węże. Tak zmieniony użytkownik zachowuje tylko część swoich rysów twarzy na pysku potężnej bestii, której rozmiar jest Wielki, zgodnie z rozpiską paktów. W tej formie użytkownik nie musi składać pieczęci do technik, które ich wymagają, jednak wówczas ich koszt wynosi 150% podstawowego kosztu. Dodatkowy koszt nie liczy się w przypadku technik, które bazowo nie wymagają od użytkownika ich składania.
Poza dużym ciałem (i proporcjonalnym zwiększeniem przez to np. siły czy wytrzymałości) użytkownik zyskuje możliwość korzystania ze specjalnych technik, które utylizują jego nowe, wyjątkowe ciało oraz łuski. Takie zdolności są jednak odpowiednimi, oddzielnymi technikami i mogą dotyczyć np. ataku swoimi łuskami.
Pewnym wyjątkiem są techniki Shirohebi, które przywołują bądź utylizują węże. Wówczas te, zamiast wychodzić np. spod nóg czy z rękawa, wychodzą z łusek zmienionego Orochiego.
Poza dużym ciałem (i proporcjonalnym zwiększeniem przez to np. siły czy wytrzymałości) użytkownik zyskuje możliwość korzystania ze specjalnych technik, które utylizują jego nowe, wyjątkowe ciało oraz łuski. Takie zdolności są jednak odpowiednimi, oddzielnymi technikami i mogą dotyczyć np. ataku swoimi łuskami.
Pewnym wyjątkiem są techniki Shirohebi, które przywołują bądź utylizują węże. Wówczas te, zamiast wychodzić np. spod nóg czy z rękawa, wychodzą z łusek zmienionego Orochiego.
https://naruto.fandom.com/wiki/Living_C ... ncarnation
Fushi Tensei | Living Corpse Reincarnation不屍転生
KlasyfikacjaShirohebi, Kinjutsu
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry równy złożeniu 20 pieczęci
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaSpecjalizacja Shirohebi, Sennin Shirohebi, aktywne Orochi no Jutsu
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Technika, po której nie ma już odwrotu, a jednocześnie kwintesencja i najpotężniejsza zdolność klanu Orochi, która pozwala im żyć przez pokolenia, zdobywając siłę i wiedzę, na którą innym mogłoby nie starczyć czasu. Jutsu to zmienia całkowicie duszę potomka bądź klona dawnego Sannina, która staje się niemożliwa do zadomowienia się w jednym ciele. Po tym, jak zmieniony w Wiekiego Węża Orochi zje swoją ofiarę, rozpoczyna się walka w podświadomości.
Wymiar świadomości przypomina pustkę, gdzie podłoga złożona jest z czegoś, co przypomina masę wnętrzności. Te powoli pokrywają ofiarę, sprawiając, że jej świadomość jest zatracana, a w końcu staje się częścią Orochiego, który wykonuje tę technikę. Następnie zaś "połknięte ciało" jest wypluwane, jednak wewnątrz niego istnieje już inna dusza - użytkownika techniki. Ciało to następnie, przez około miesiąc przechodzi okres zmian, upodabniając je do oryginalnego ciała użytkownika tej niemoralnej techniki. Wciąż jednak przejęte ciało zachowuje swoje wyjątkowe właściwości, umożliwiając nowemu właścicielowi dostęp np. do zdolności klanowych czy przeszczepów, które oryginalny właściciel posiadał.
Wewnątrz Orochiego pozostają dusze wszystkich poprzednich ofiar tej techniki, choć są one przytłumione. Specjalne zdolności jednak mogą je pobudzić, utrudniając przejęcie ciała lub nawet to uniemożliwiając. Dodatkowo, wewnątrz wymiaru świadomości ofiara może walczyć. Jeśli posiada Siłę Woli równą bądź większą od użytkownika Fushi Tensei wówczas Orochi musi wpierw pokonać go w walce, zanim przejmie jego ciało. Taka walka działa na normalnych zasadach, jednak dzieje się tylko w Wymiarze Świadomości, a obrażenia, które zostaną tam otrzymane mogą (acz nie muszą) mieć wpływ na ciało już po zakończeniu techniki. O tym, czy taki wpływ nastąpił decyduje MG prowadzący wątek. Jeśli natomiast dany Orochi przegra - wówczas jego dusza jest uwięziona w swojej niegdysiejszej ofierze. Gdy ofiara znajduje się na skraju świadomości i wykończenia, dusza ta może, ale nie musi, się obudzić, próbując ponownie przejąć ciało swojej ofiary. Czy taka sytuacja następuje decyduje MF. Analogiczna sytuacja ma miejsce, gdy Orochiemu uda się wygrać, a jedna z jego poprzednich ofiar miała dość Siły Woli lub specjalnych zdolności by z nim walczyć o władzę nad ciałem. W przypadku przebudzenia się kilku dusz - następuje walka mentalna o to, która z nich przejmie kontrolę nad ciałem.
Przejęte ciała jednak rzadko kiedy są w pełni kompatybilne i należy je zmieniać minimum raz na trzy lata, gdyż po tym czasie zaczynają zwyczajnie odrzucać duszę Orochiego, sprawiając, że jego zdolności stają się słabsze, a ciało zaczyna się rozkładać. Można ciała zmieniać oczywiście częściej, jednak zbyt częste zmienianie ciał powoduje, że czas, w którym dane ciało może przetrzymać duszę Orochiego także maleje, więc nie jest to zalecane.
Wyjątkiem jest idealnie kompatybilne ciało. Jeśli Orochi znajdzie ciało, które jest z nim w pełni kompatybilne, może w nim przechować swoją duszę przez cały jego okres życia, nie musząc porzucać go po trzech latach. Czy dane ciało jest w pełni kompatybilne jest w pełni decyzją GMF.
Wymiar świadomości przypomina pustkę, gdzie podłoga złożona jest z czegoś, co przypomina masę wnętrzności. Te powoli pokrywają ofiarę, sprawiając, że jej świadomość jest zatracana, a w końcu staje się częścią Orochiego, który wykonuje tę technikę. Następnie zaś "połknięte ciało" jest wypluwane, jednak wewnątrz niego istnieje już inna dusza - użytkownika techniki. Ciało to następnie, przez około miesiąc przechodzi okres zmian, upodabniając je do oryginalnego ciała użytkownika tej niemoralnej techniki. Wciąż jednak przejęte ciało zachowuje swoje wyjątkowe właściwości, umożliwiając nowemu właścicielowi dostęp np. do zdolności klanowych czy przeszczepów, które oryginalny właściciel posiadał.
Wewnątrz Orochiego pozostają dusze wszystkich poprzednich ofiar tej techniki, choć są one przytłumione. Specjalne zdolności jednak mogą je pobudzić, utrudniając przejęcie ciała lub nawet to uniemożliwiając. Dodatkowo, wewnątrz wymiaru świadomości ofiara może walczyć. Jeśli posiada Siłę Woli równą bądź większą od użytkownika Fushi Tensei wówczas Orochi musi wpierw pokonać go w walce, zanim przejmie jego ciało. Taka walka działa na normalnych zasadach, jednak dzieje się tylko w Wymiarze Świadomości, a obrażenia, które zostaną tam otrzymane mogą (acz nie muszą) mieć wpływ na ciało już po zakończeniu techniki. O tym, czy taki wpływ nastąpił decyduje MG prowadzący wątek. Jeśli natomiast dany Orochi przegra - wówczas jego dusza jest uwięziona w swojej niegdysiejszej ofierze. Gdy ofiara znajduje się na skraju świadomości i wykończenia, dusza ta może, ale nie musi, się obudzić, próbując ponownie przejąć ciało swojej ofiary. Czy taka sytuacja następuje decyduje MF. Analogiczna sytuacja ma miejsce, gdy Orochiemu uda się wygrać, a jedna z jego poprzednich ofiar miała dość Siły Woli lub specjalnych zdolności by z nim walczyć o władzę nad ciałem. W przypadku przebudzenia się kilku dusz - następuje walka mentalna o to, która z nich przejmie kontrolę nad ciałem.
Przejęte ciała jednak rzadko kiedy są w pełni kompatybilne i należy je zmieniać minimum raz na trzy lata, gdyż po tym czasie zaczynają zwyczajnie odrzucać duszę Orochiego, sprawiając, że jego zdolności stają się słabsze, a ciało zaczyna się rozkładać. Można ciała zmieniać oczywiście częściej, jednak zbyt częste zmienianie ciał powoduje, że czas, w którym dane ciało może przetrzymać duszę Orochiego także maleje, więc nie jest to zalecane.
Wyjątkiem jest idealnie kompatybilne ciało. Jeśli Orochi znajdzie ciało, które jest z nim w pełni kompatybilne, może w nim przechować swoją duszę przez cały jego okres życia, nie musząc porzucać go po trzech latach. Czy dane ciało jest w pełni kompatybilne jest w pełni decyzją GMF.