Nana wcześniej była niesiona swoistym ferworem walki, dobijając po prostu swoich przeciwników bez jakiegoś większego namysłu nad tym, bo nie było na takowy po prostu czasu. W przypadku przeciwniczki jednak było inaczej. Wokół niej nie było żadnego zagrożenia, więc mogła… przyłożyć większą uwagę do tego aktu. Z jednej strony trochę przerażające było to, z jaką łatwością jej to przyszło. Nie zawahała się, nie miała żadnych wątpliwości czy powinna to zrobić – no nie licząc tego, że gdyby mogła ją pojmać i dać do przesłuchania Yamanakom to zapewne by więcej dało się z tego wyciągąć. Koniec końców, mimo wszystko były po drugiej stronie barykady i wszystko sprowadzało się, że albo Inuzuka zostałaby tu zabita i pokonana, albo jej przeciwniczka. Wciąż mimo wszystko chciała zrobić to jak najszybciej i najsprawniej. Bo tak jak nie miała żadnych blokad co do samego aktu zabicia, tak… nie czerpała z tego jakiejś większej satysfakcji. Była ona nawet mniejsza, aniżeli Inuzuka spodziewała się odczuwać po pozbyciu się ludzi, który zagrażali jej ukochanemu Ame.
Serce Nany zabiło szybciej, gdy jej gwizdnięcie nie pozostało bez odpowiedzi. Po chwili zobaczyła również i jej psiny lecące prosto na nią. Nie mogła nie powstrzymać wielkiego uśmiechu, który mimowolnie pojawił się na twarzy Inuzuki, a przez jej ciało przeszło poczucie ulgi. Kulka z Cesarzową były trochę poturbowane, ale nic na tyle poważnego, co by zagrażało im życiu, całe szczęście. W momencie bycia przewróconą przez Tamę, zaśmiała się nawet, drapiąc ją po całym ciele, zanim się podniosła. Zaraz potem do uszu Inuzuki dotarł głos Tsuyu, której się tutaj nie spodziewała.
– Miały za zadanie odciągnąć cywilów od walki, bo napotkałam najpierw na grupę Klaunów. Nie byli jakoś bardzo problematyczni, bardziej irytujący przez ich ilość. W pewnym momencie jednak straciłam dziewczyny z pola widzenia i nie odpowiadały na moje zawołania, więc się okropnie o nie martwiłam… – powiedziała, spoglądając to na Tamę, to na Jyokō, robiąc inspekcję, czy rzeczywiście nic poważniejszego się im nie stało. Wiara jednak powierzona w swoje psy była właściwa. – To musiał być brat dziewczyny, z którą później walczyłam. Mówiła mi, że jak dam się związać i doprowadzić do niego, to nie zabije Tamy z Jyo. Pff, wiedziałam że nie dadzą się tak łatwo. – Nana sięgnęła do kieszeni spodni, gdzie miała woreczek ze smaczkami dla Kulki i Cesarzowej. Dała najpierw przysmak Tamie, która była bliżej, drapiąc ją za uchem, by potem powoli podnieść się z ziemi i podejść do Jyokō i też dać smaczka. I położyć rękę na jej łepku przez ułamek sekundy, o ile jaśnie pani Cesarzowa się na to zgodzi. – Dobra robora, dziewczyny. I dziękuję, Ameko – sensei za pomoc im. – Uśmiechnęła się do swojej mistrzyni. – Odrobinę zmęczona, zużyłam sporo chakry. Dziewczyna z którą walczyłam potem była całkiem silna, potrafiła zamieniać swoje ciało w wodę i była trochę szybsza, musiałam więc kombinować, by to jakoś nadrobić. Miałam nadzieję, że uda się ją utrzymać przy życiu by ktoś z klanu Yamanaka ją przesłuchał, ale nie wiedziałam jak wygląda sytuacja z Tamą i Jyo, a nie miałam ani siły by ją nieść za sobą, ani chakry by zostawić klona do pilnowania jej, więc postanowiłam ją dobić. Przepraszam. – Mimo wszystko na początku ich misji, Ameko wspominała, że dobrze by było, gdyby udało im się jakiegoś oficera wziąć jako jeńca, więc na tej płaszczyźnie trochę zawaliła, a chociaż w opinii samej Inuzuki.
Chakra Nana v11000
Chakra Tama4 900
Chakra Jyokō4 800
SpecjalizacjaJūjin
Piemski
► Pokaż Spoiler | Tama
WielkośćŚrednia
PoziomB
Chakra5000
AtrybutySiła 6 | Szybkość 7 | Wytrzymałość 6 | Refleks 7 | Siła Woli 7 | Kontrola Chakry 7
Tama, pomimo sięgania praktycznie do uda i zaprzestania bycia małym, okrąglutkim ziemniaczkiem, wciąż ma bardzo puchate i mięciutkie w dotyku (domyślnie, jeśli akurat nie jest ufafrane w błocie) białe futerko. Ogon Kulki nigdy nie zaznaje spokoju - wiecznie nim macha, ciesząc się niemal cały czas. Ogromny z niej pieszczoch i uwielbia wpakowywać się na Nanako na kolana i "wymusić" na swojej pani jakieś pieszczoty czy to w postaci drapania za uchem czy po brzuszku. Jest psem lojalnym i przyjaznym wobec tych, którzy mają dobre zamiary. Darzy Nanako niemalże bezgranicznym zaufaniem, będąc w stanie wykonać każde jej polecenie, jakie one by nie było. Ma się również wrażenie, że pyszczek nigdy nie przestaje się jej uśmiechać. Pomimo że trochę się jej urosło, to wciąż ma dosyć wysoki, nawet lekko piskliwy szczek. Inteligentna z niej psina, która uwielbia jakiekolwiek aktywności ze swoją panią, niezależnie czy to zwykła zabawa w postaci przeciągania się szarpakiem, czy faktyczny trening.
Znane techniki
Rangi E
DAINAMIKKU MĀKINGU
Rangi D
JŪJIN BUNSHIN
SHIKYAKU NO JUTSU
Rangi C
JINJŪ KONBI HENGE
Misje do awansu1 / 3B
► Pokaż Spoiler | Jyokō
WielkośćŚrednia
PoziomB
Chakra5000
AtrybutySiła 7 | Szybkość 6 | Wytrzymałość 8 | Refleks 6 | Siła Woli 7 | Kontrola Chakry 6
Jyokō jest psem w typie husky. Czarno - biała, średniej długości sierść, która nie jest jednak niczym chmurka w dotyku. Bystre, niebieskie oczy spoglądają na świat w sposób bardzo oceniający. Imię psiny zdecydowanie nie jest przypadkiem, bowiem zachowuje się niczym swoista Cesarzowa, zawsze pełna gracji i dumna z siebie. Nie zajmuje się tak plebejskimi rzeczami jak zabawa - jeśli rzuci się jej piłkę, to spojrzy na nią z pogardą i nawet nie zareaguje. Nie sprawia jednak problemów podczas treningów - te wykonuje z należytą starannością. Można powiedzieć, że Jyokō jest mistrzynią robienia rzeczy tak, by było to zrobione jak najszybciej i jak najmniej przy tym się narobić, dlatego zawsze będzie wykonywać polecenia Nany w najbardziej efektowny sposób z możliwych. Do obcych podchodzi z dużą dozą dystansu i trzeba wykazać się ogromną cierpliwością, zanim w ogóle będzie dała się pogłaskać. Nawet w przypadku Nany jednak, jest mocno powściągliwa i nie jest to typ psa, który wpakuje się na kolana i będzie domagać pieszczot. Tamę... toleruje i współpracuje z nią kiedy trzeba, ale zdecydowanie nie jest najlepszą towarzyszką do wygłupów.
Zdobyta w trakcie dedykowanej fabuły
Znane techniki
Rangi E
DAINAMIKKU MĀKINGU
Rangi D
JŪJIN BUNSHIN
SHIKYAKU NO JUTSU
Rangi C
JINJŪ KONBI HENGE
Misje do awansu0 / 3B
Rzeczy
- 1 bombka dymna
► Pokaż Spoiler | Styl walki
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Styl ten polega na zadawaniu jak największej ilości celnych ciosów, a także wykorzystaniu ich pędu i płynności ruchu, aby każdy kolejny uderzony cios miał większą szybkość i siłę. Zasypywanie przeciwnika lawiną ciosów ma na celu zdekoncentrowanie go, rozbicie jego obrony i uniemożliwienie kontrataku.
Styl ten bazuje mocno na zachowaniu pewnego rytmu walki. Wykorzystuje płynne przejścia z jednego ruchu do kolejnego. Stąd też po ciosie pięścią może nastąpić szybkie uderzenie łokciem. Nie brakuje w nim licznych obrotowych ciosów i kopnięć, mających na celu stałe zwiększanie pędu wyprowadzanych ataków.
Specyfiką tego stylu jest to, że każdy kolejny trafiony cios zapewnia niewielką premię do siły i szybkości. Wypadnięcie z tego rytmu, które następuje przy nietrafionym ciosie, bądź jego utracie, powoduje wytracenie całego pędu, a co za tym idzie utratę siły i szybkości ciosów, przez co całą kombinację należy zaczynać od nowa. Wejście w ten rytm zaś wymaga pewnego skupienia, z racji iż postać zaczynając walkę tym stylem nie jest w stanie od razu walczyć z użyciem swojej pełnej szybkości i siły.
Posiadając rangę B Sen no Ichigeki użytkownik stylu przy źle trafionym ciosie, może wykonać specjalny ruch, dzięki któremu zachowa płynność i pęd zadawanych ciosów, dzięki czemu nie musi zaczynać całej kombinacji uderzeń zupełnie od nowa.
Posiadając rangę A Sen no Ichigeki i Wytrzymałość na 6 poziomie użytkownik stylu potrafi doskonale wykorzystać płynność swoich ruchów, przez co walka w przyśpieszonym tempie o wiele mniej go męczy.
Posiadając rangę S Sen no Ichigeki oraz Siłę i Szybkość na 8 poziomie użytkownik stylu dwukrotnie szybciej nabiera rozpędu, przez co każdy kolejny cios ma znacznie większą prędkość i siłę.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu użytkownik stylu tak dobrze go opanował, iż potrafi na samym początku walki wejść w odpowiedni rytm uderzeń, dzięki czemu zaczyna walkę z normalną zybkością i siłą. Dodatkowo szybkość uderzeń jest traktowana tak, jakby użytkownik posiadał Szybkość o 1 poziom wyższą. Nie łączy się z podobnymi bonusami z innych stylów walki.
► Pokaż Spoiler | Atuty i biegłości
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
- Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
Organizm postaci na wskutek bycia poddawanym dużej ilości trucizn czy środków halucynogennych zyskał swojego rodzaju odporność na nie. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn czy środków halucynogennych. Nie oznacza to, że jest ona odporna na ich negatywne działanie. Zwyczajnie znosi to lepiej niż przeciętna osoba.
► Pokaż Spoiler | Użyte techniki Nana