• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Dōhito Midoro

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1.

Dobra przemyślałem to sobie i koszty będziemy zmieniali a co za tym idzie skalowalność techniki. To je do wyjebania dziunia. I koszta bym określił jako Standardowy B za każde 10m^3 przesuwanej gleby, gdzie maksymalna ilość przesuwanej gleby to 10m3*poziom KC + 50 za sennina + Podwojenie aktualnego maksimum na specjalizacji. Na dodatek prędkość przesuwania to KC-3 + prędkość ta spada im więcej gleby pchasz tak więc w momencie w którym osiągasz 50% swojego maksimum to prędkość wynosi KC-5, w momencie kiedy pchasz 100% gleby prędkość wynosi KC-7. Prędkość nigdy nie może być niższa niż 1

^ Możemy nad tym podyskutować, ale generalnie twoja technika to nie jest "Przesuwanie sobie gleby" więc ta ilość gleby nie jest aż tak relevant. Twoja technika to bardziej miotanie w ludzi glebą bez podnoszenia gleby, więc co tutaj jest relevant to siła przypierdolenia, która zmienia się zależnie od ilości użytej gleby i jej prędkości. Ergo, trzeba to znerfić w ten sposób, a nie ten który proponowałeś wyżej, chyba że z tego wyżej wypierdolimy zabójczą prędkość i damy jakąś relatywnie niską która raczej za dużej krzywdy nikomu nie zrobi.

2.

" z każdym przebytym metrem nabiera dodatkowej prędkości. Za każde 10 metrów jakie meteor przebędzie nim uderzy w ziemie, fala uderzeniowa zwiększa się o 5m." -> Jak juz mówiłem, do wywalenia. To zależy od zbyt wielkiej ilości czynników. Nie jest to również działanie twojej techniki tylko jej efekt który jak już mówiłem, nie jest pewny. Fale uderzeniowe po zderzeniu ziemi z kamulcem tak jak i wstrząsy tym spowodowane są zależne od wielu rzeczy przykładowo kątu nachylenia, finalnej szybkości, powerzchni w jaką uderza kamulec. To jest wszystko do oceny MG. Twoje Jutsu to "Przyzywam kamień" efekty przyzwania kamienia ocenia MG.

Tym samym zmień ten zasięg i wpisz tam po prostu jak daleko i jak wysoko musi być portal.

Jak już o wysokości portalu mówimy to 50 metrów wydaje się turbo mało. Raczej widziałbym wysokość jakichś 500 metrów. Ludzie muszą mieć czas żeby cokolwiek zrobić z faktem że to na nich leci.

Jeszcze nie jestem pewien co z senninem, na razie ustalmy pojedyńczy kamulec.

3.

Generalnie to zasięg w "Zasięg" a w opisie techniki nie bangla.
Kolejny problem jaki mam z tą techniką to fakt że to de facto nie służy do zaminowania czegokolwiek jak twierdzisz. To po prostu atakowanie bombami z blind spotów bo szybkość użycia techniki jest za dużo. Składasz pieczęci i posyłasz impuls tak szybko zaraz go np. detonując że nie potrzebujesz robić z tego min co po prostu dystansowe napierdalanie eksplozją tak długo jak wybrane miejsce jest w zasięgu. Tak więc w tej kwestii wiele jest do poprawy, bo jak chcesz mieć technikę która działa jak pole minowe/notka wybuchowa to nie może działać jak normalna eksplozja tylko z dowolnego miejsca. A jak chcesz eksplozje z dowolnego miejsca w zasięgu to nie przebieraj tego w ciuszki pola minowego i po nerfimy to jako eksplozję z dowolnego miejsca w zasięgu. Tylko pytanie właśnie - na czym ci zależy?
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Doton 1
  • Tbh nie mam z tym problemu i to sie wydaje nawet ciekawsze. Tyle, że na specce możesz przesunąć 300m^3 gleby. nie wiem czy to byl twoj zamysl.
  • predkosci od KC troche bol w dupie. Ale to co np w przypadku, gdy chce wpakowac wiecej chakry w technike? Czy to bedzie oznaczalo, ze moge ja popchnac szybciej?
  • ogolnie pomysl spoko
Doton 2
  • Zostawilem ten dopisek, by bylo mniej wiecej jasne co ta technika robi i jaki ma obszar dzialania. Owszem ostateczny werdykt czy technika walnela na 50m czy 69,69m, bedzie zalezalo od mg. Chce uniknac sytuacji w ktorej 1 mg powie omg zrobiles 2137m krater a drugi w identycznej sytuacji uzna ze to basic 50m i elo. tu jest glowny problem, dla ktorego chce zapisac jaki technika tobi dmg by pozniej mg nie musial sie bawic w meteor symulator albo odwalac pracy domowej z fizyki
  • jak pisalem wczesniej. chcialem dac 50m, by bylo malo czasu an reakcje oraz relatywnie maly dmg. Zrzucajac go z 500m obszar dzialania techniki faktycznie robi sie anihilacyjny a nie taki byl zamysl na technike. Nie chce odwalac Madary tylko zrzucic kamien na wroga. 50m obszaru a nie 50km.
    Zakladajac jednak ze bycmy ustawili meteo na 500m nad uzytkownikiem, co z dmg. Jak chcesz to rozpisac. Bo jakis DMG startowy to musi miec, ktory potem MG bedzie mogl zmienic w zaleznosci od roznych czynnikow jak to w co to uderza oraz czy ktos czegos z meteorem nie zrobi.
Boom
  • jesli zasieg =/= zasieg opis to to sie poprawi. musialo mi umknac. i ju widze. chodzi mi o zasiec B=10m/1m A=15m/3m S=20m/5m
  • Minowanie mozna wywalic a zostawic sama aktywacje uzytkownika
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1.

- Tak, ale zwróć uwagę że płacisz wtedy 30*standardowy B, czyli coś za coś. 3000 Chakry za przepchnięcie 300m3 gleby z prędkością 3 jeśli masz KC 10.
- Nic ci to nie da, nie ma tu zwiększania prędkości. Więcej chakry - więcej gleby, aż do twojego maximum

2.

- Zwróć uwagę jednak że istnieje cała mnogość czynników która to zmienia. Sytuacja będzie absurdalnie inna w zależności od tego czy uderzysz w czyjąś kopułę, w ubitą glebę czy może w - ocean. Może się też zdarzyć tak, że po drodze meteor zostanie spowolniony przez wiele tarcz, albo że go puścisz pod dziwnym kątem. Pozwolę ci jednak na lekkie uogólnienie rzeczy ale na pewno nie w obecnej formie. Musisz się wspiąć na wyżyny uderzania palcami w klawiaturę i stworzyć coś na tyle uniwersalnego bym stwierdził "Jest ok".
- Myślnik drugi = patrz myślnik pierwszy. Also jeśli meteor spada już z prędkością 7 to spada na tyle szybko że przyśpieszenie między 500 a 50 metrów nie będzie duże, ponieważ meteor pokonuje te 500m za szybko by miało to relatywne przełożenie na jego możliwości.

3.

- Więc tak, na pewno do wywalenia jest powiększanie obszaru. Zasięb spoko, obszar nie spoko
- Koszt podwójny
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Edited Again
Doton: Chikyū no Ugoki | Doton: Earth Movement地球の動き
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Koń → Tygrys → Zając → Ptak → Baran → Uderzenie dłonią w skałę
KosztStandardowy B za każde 10m3
Zasięg20m
Wymagania---
Technika polegająca na dość szybkim wprawieniu masy skalnej lub kamiennej ściany w ruch. Po złożeniu odpowiednich pieczęci oraz uderzeniu ręką skały, ninja jest w stanie przelewając w nią swoją chakrę, dość szybko ją od siebie odepchnąć. Mimo swojej prostoty, technika posiada kilka ograniczeń. Przede wszystkim, można wpłynąć jedynie na masy skalne, w których nie są natchnione chakrą bądź jest to nasza chakra. Co za tym idzie nie przesuniemy Dotonowej ściany jaką postawił inny użytkownik, dopóki jego chakra się z niej nie ulotni. Tak samo uderzając ręką w ziemię lub zbocze góry nie zrobimy niczego poza niewielkim wgnieceniem. O ile w przypadku dużych kamieni czy głazów sprawa jest łatwa, inaczej jest w przypadku czegoś, co jest ściśle powiązane z ziemią lub jest elementem budynku. W przypadku użycia techniki na Dotonowej ścianie jaka wyrosła z ziemi, masyw skalny jest odrywany o podłoża po czym sunie do przodu. Tak samo jest w przypadku ścian budynków. Jeśli ściana nie ma w środku metalowych zbrojeń, można ją oderwać od krawędzi i wystrzelić do przodu. Gdy jednak jest ona wzmacniana w ten czy inny sposób, ostateczna decyzja należy do MG. Zarówno ściana budynku, skała lub Dotonowy twór, muszą stykać się z podłożem tylko jedną krawędzią. Im większa Kontrola Chakry użytkownika, tym większą skałę jesteśmy w stanie ruszyć. Przyjmuje się, że każdy poziom KC pozwala przepchnąć 10m3, czyli mając KC 5 można maksymalnie przesunąć 50m3, a na KC 10, 100m3.
Szybkość, z jaką ściana się przemieszcza również jest ściśle powiązana z Kontrolą Chakry użytkownika. Masyw skalny rusza momentalnie w momencie dotknięcia jej dłonią i od razu uzyskuje maksymalną prędkość wytracając ją dopiero po przebyciu 10 metrów, zatrzymując się całkowicie po przebyciu 20m. Przyjmuje się, że porusza się z Szybkością o 3 mniejszą od KC osoby jaka wykonuje tę technikę. W przypadku, w którym chcemy przesunąć ponad 50% maksymalnej wartości, Szybkość spada do 5 mniej niż KC użytkownika, a przy maksimum obiętości, 7 mniej niż KC.
Posiadając Specjalizację w Doton maksymalna obiętość jaką możemy przesunąć się podwaja.
Posiadając Sennina Dotonu możemy przesunąć 50m3 więcej.
All done.


Doton: Ryūsei | Doton: Meteor土遁・流星
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieWół → Koń → Pies → Baran → Ptak → Wół → Szczur → Koń → Baran → Smok → Ptak → Tygrys → Wół → Pies → Wąż → Zając → Koń → Smok → Szczur → Pies
KosztCzterokrotny
Zasięg500m
WymaganiaInna technika czasoprzestrzenna
Potężna technika przyzywająca z otchłani wielki głaz mający 25m średnicy, który przyspieszany grawitacją zmierza w dół. Użytkownik po złożeniu pieczęci otwiera w dowolnym miejscu portal, który musi znajdować się 500m wyżej od obecnej pozycji użytkownika. Brama między wymiarami wypluwa z sporą szybkością (7) ogromną skałę, jaka z każdym przebytym metrem nabiera dodatkowej prędkości. W normalnych warunkach, meteor przebywa wspomniane wcześniej 500m w przeciągu około 10 sekund. Zniszczenia są ogromne, lecz je ocenia finalnie MG, w zależności w co uderzył głaz, pod jakim kątem oraz czy nikt nie ingerował w jego lot jakimiś technikami. Centralne uderzenie kosmicznym kamieniem oraz obrażenia od fali uderzeniowej ocenia MG w zależności od odległości od epicentrum. Jest to głównie ciśnienie powietrza oraz ziemia, skały lub inne zniszczone przedmioty jakie uległy destrukcyjnej sile, oraz sama masa kamienia.
Posiadając Sennina Dotonu można podzielić zmasowany atak na wiele mniejszych. Płacąc Standardowy koszt, otwieramy 10 mniejszych portali, które wystrzeliwują mniejsze skały, o średnicy 1m. Można zapłacić dodatkowe Standardowe koszty, w celu stworzenia kolejnych 10 portali, lecz łączny koszt nie może przekroczyć początkowego kosztu techniki, czyli Czterokrotnego. Rezygnując z meteoru, zyskujemy dużo liczniejsze pociski jakie wylatują z zabójczą szybkością. Przez ich prędkość i względnie niewielki rozmiar, zyskują na penetracji. Oberwanie takim pociskiem kończy się licznymi złamaniami, urwanymi kończynami, czy też w mniej fortunnym wypadku, śmiercią. Bez względu na przebyty dystans, kule nie robią większych fal uderzeniowych, które za lekkim podmuchem nie wyrządzają nikomu szkód, w przeciwieństwie do bezpośredniego uderzenia.
Duży zwójDoczito Pomidoro
Duży zwój---
Portal 500m jak chciales, pieczeci podbilem do 20 poki co, dodałem DMG bardziej opisowy w pełni zależący od MG w zależności od czynników.


Bakuhatsu Yuka | Exploding Floor爆発床
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż → Wół → Dzik → Smok
KosztPodwójny
Zasięg10m zasięgu, 2m obszar
WymaganiaBakuhatsu no Jutsu, Bakuhatsu Enchanto
Dystansowa technika Uwolnienia Wybuchu, będąca swoistym rozwinięciem klasycznej eksplozji jak i możliwości natchnienia nią przedmiotów. Zamiast zamieniać zwykłe przedmioty w bomby, przesyłamy chakrę Bakutonu w powierzchnię z jaką mamy styczność, by wybuch nastąpił gdzie indziej. W zasięgu 10m od nas, obszar 2m zamienia się w tykającą minę, którą aktywuje się gdy ktoś na niej stanie, lub na nasze życzenie. Po złożeniu serii pieczęci, chakra jest wysyłana w linii prostej, nie dalej niż zasięg techniki. Może ona poruszać się po nierównych powierzchniach, więc eksplozja zamiast na podłodze, może pojawić się na ścianie lub suficie o ile starczy nam zasięgu. Eksplozja ma siłę rangi B. Przyjmuje się, że każde 2m jakie chakra musi przebyć w ziemi, zajmuje tyle czasu, ile zajęło by złożenie 1 pieczęci. Czas ten można zmniejszyć odpowiednimi atutami. Co za tym idzie, chakra nie może pokonywać dystansu po powierzchni albo rzeczach, w którym jest już czyjaś chakra jak np. woda z techniki Suitonu czy też po Dotonowej ścianie, oraz turę po tym jak ów chakra się ulotni. Dodatkowo osoby posiadające Sensora lub Dojutsu pozwalające widzieć chakrę, są w stanie wyczuć ruchy chakry, nim ta wybuchnie.
Posiadając rangę A w Bakutonie zasięg rośnie do 15m.
Posiadając rangę S w Bakutonie zasięg rośnie do 20m.
Posiadając Specjalizację w Bakutonie, oraz płacąc koszt Standardowy S, siła wybuchu jest rangi S.
Posiadając Sennina w Bakutonie, oraz trzymając ostatnią pieczęć, można zapłacić wielokrotny koszt techniki, by posyłać nową chakrę jaka utworzy zaminowane obszary.
Średni zwójDoczito Pomidoro
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Podwójny koszt. Skoro obszar ma się nie zwiększać, spróbujmy ruskim targiem 2m zrobić, co i tak jest realtywnie mało.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2023, 23:33 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1.

Dobra myślę że ostatnie uwagi co do tej techniki. Zostawiamy fakt że możesz "Przesunąć" jedynie coś co nie jest przytwierdzone do ziemi, ergo nie wyrwiesz tego. Za to obecnego sennina wywalamy a dodajemy opcję że możesz odrywać od ziemi, tak długo jak nie jest do ziemi przytwierdzone więcej niż trzema bokami.

2.

O, wygląda już spoko. Dodaj tylko jak daleko od siebie możesz zrobić portal i jak szeroki jest. Bo 500m nad tobą to jedno, ale na pewno nie 500m od ciebie xd

Co do sennina to w sumie spoko ale do wywalenia dokładny opis tego co robią kamulce. Na dodatek widzę to raczej jako przyzwałeś meteor -> Rozjebałęś go w loce dodatkowym standardowym, a nie przyzwanie małych kamulców instead.

3.

Posiadając Specjalizację w Bakutonie, oraz płacąc koszt Standardowy S, siła wybuchu jest rangi S. -> Podwójny. I średnio mi się to podoba tho, bo w takim razie dlaczego nie zrobić tak samo z A? z D? z C? Tylko wtedy technika byłaby raczej kapke za mocna? Anyway albo przemyślisz to pod skalowaną, albo ograniczysz do samego B raczej. Średnio widzę powód dla któego miałoby być tylko na dwóch rangach.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2023, 11:04 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Edited Again
Doton: Chikyū no Ugoki | Doton: Earth Movement地球の動き
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Koń → Tygrys → Zając → Ptak → Baran → Uderzenie dłonią w skałę
KosztStandardowy B za każde 10m3
Zasięg20m
Wymagania---
Technika polegająca na dość szybkim wprawieniu masy skalnej w ruch. Po złożeniu odpowiednich pieczęci oraz uderzeniu ręką skały, ninja jest w stanie przelewając w nią swoją chakrę, dość szybko ją od siebie odepchnąć. Mimo swojej prostoty, technika posiada kilka ograniczeń. Przede wszystkim, można wpłynąć jedynie na masy skalne, w których nie są natchnione chakrą bądź jest to nasza chakra. Co za tym idzie nie przesuniemy Dotonowej ściany jaką postawił inny użytkownik, dopóki jego chakra się z niej nie ulotni. Tak samo uderzając ręką w ziemię lub zbocze góry nie zrobimy niczego poza niewielkim wgnieceniem. O ile w przypadku dużych kamieni czy głazów sprawa jest łatwa, inaczej jest w przypadku czegoś, co jest ściśle powiązane z ziemią lub jest elementem budynku. W przypadku użycia techniki na Dotonowej ścianie jaka wyrosła z ziemi, masyw skalny jest odrywany o podłoża po czym sunie do przodu. Tak samo jest w przypadku ścian budynków. Jeśli ściana nie ma w środku metalowych zbrojeń, można ją oderwać od krawędzi i wystrzelić do przodu. Gdy jednak jest ona wzmacniana w ten czy inny sposób, ostateczna decyzja należy do MG i wymaga mistrzostwa w panowaniu nad żywiołem, gdyż bazowo można przesunąć tylko skały nie przytwierdone do niczego. Im większa Kontrola Chakry użytkownika, tym większą skałę jesteśmy w stanie ruszyć. Przyjmuje się, że każdy poziom KC pozwala przepchnąć 10m3, czyli mając KC 5 można maksymalnie przesunąć 50m3, a na KC 10, 100m3.
Szybkość, z jaką ściana się przemieszcza również jest ściśle powiązana z Kontrolą Chakry użytkownika. Masyw skalny rusza momentalnie w momencie dotknięcia jej dłonią i od razu uzyskuje maksymalną prędkość wytracając ją dopiero po przebyciu 10 metrów, zatrzymując się całkowicie po przebyciu 20m. Przyjmuje się, że porusza się z Szybkością o 3 mniejszą od KC osoby jaka wykonuje tę technikę. W przypadku, w którym chcemy przesunąć ponad 50% maksymalnej wartości, Szybkość spada do 5 mniej niż KC użytkownika, a przy maksimum obiętości, 7 mniej niż KC.
Posiadając Specjalizację w Doton maksymalna obiętość jaką możemy przesunąć się podwaja.
Posiadając Sennina Dotonu możemy przesunąć skały lub kamienne ściany tak długo, jeśli nie są przytwierdzone więcej niż trzema bokami.
All done. Poprawiłem trochę opis by było jasne, że bazowo przesowasz cos co leży na glebie a dopiero na Senninie możesz odrywać ściany z gleby.


Doton: Ryūsei | Doton: Meteor土遁・流星
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieWół → Koń → Pies → Baran → Ptak → Wół → Szczur → Koń → Baran → Smok → Ptak → Tygrys → Wół → Pies → Wąż → Zając → Koń → Smok → Szczur → Pies
KosztCzterokrotny
Zasięg500m wysokości
WymaganiaInna technika czasoprzestrzenna
Potężna technika przyzywająca z otchłani wielki głaz mający 25m średnicy, który przyspieszany grawitacją zmierza w dół. Użytkownik po złożeniu pieczęci otwiera pod dowolnym kątem portal szerokości 25m, który musi znajdować się 500m wyżej od obecnej pozycji użytkownika. Brama między wymiarami wypluwa z sporą szybkością (7) ogromną skałę, jaka z każdym przebytym metrem nabiera dodatkowej prędkości. W normalnych warunkach, meteor przebywa wspomniane wcześniej 500m w przeciągu około 10 sekund. Zniszczenia są ogromne, lecz je ocenia finalnie MG, w zależności w co uderzył głaz, pod jakim kątem oraz czy nikt nie ingerował w jego lot jakimiś technikami. Centralne uderzenie kosmicznym kamieniem oraz obrażenia od fali uderzeniowej ocenia MG w zależności od odległości od epicentrum. Jest to głównie ciśnienie powietrza oraz ziemia, skały lub inne zniszczone przedmioty jakie uległy destrukcyjnej sile, oraz sama masa kamienia.
Posiadając Sennina Dotonu można podzielić zmasowany atak na wiele mniejszych. Płacąc koszt Standardowy B, jesteśmy w stanie rozsadzić meteor z jednego wielkiego głazu, na masę mniejszych. Każdy z nowych kamieni ma metr średnicy i dalej kontynuują swoją drogę w dół ku zagładzie. Obszar techniki zwiększa się momentalnie pod względem rozległości, zwłaszcza im wcześniej rozdzielimy meteor, lecz zniszczenia stają się stosunkowo mniejsze. Je ocenia MG, lecz trzeba wziąć pod uwagę różnice w ataku jaki następuje.
Duży zwójDoczito Pomidoro
Duży zwój---
Portal only 500m nad nami by się nie bawić w x metrow dalej, bo każdy zgłupieje. Like, 100m od nas jest glupie skoro bazowo otwieramy go 500m nad nami czyli 500m od nas xd. anyway, poprawilem i dalem, ze mozna zrobic portal pod kontem, przez co wypluc meter nie w nas np, lecz by lecial pod kontem przed nas.


Bakuhatsu Yuka | Exploding Floor爆発床
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż → Wół → Dzik → Smok
KosztPodwójny
Zasięg10m zasięgu, 2m obszar
WymaganiaBakuhatsu no Jutsu, Bakuhatsu Enchanto
Dystansowa technika Uwolnienia Wybuchu, będąca swoistym rozwinięciem klasycznej eksplozji jak i możliwości natchnienia nią przedmiotów. Zamiast zamieniać zwykłe przedmioty w bomby, przesyłamy chakrę Bakutonu w powierzchnię z jaką mamy styczność, by wybuch nastąpił gdzie indziej. W zasięgu 10m od nas, obszar 2m zamienia się w tykającą minę, którą aktywuje się gdy ktoś na niej stanie, lub na nasze życzenie. Po złożeniu serii pieczęci, chakra jest wysyłana w linii prostej, nie dalej niż zasięg techniki. Może ona poruszać się po nierównych powierzchniach, więc eksplozja zamiast na podłodze, może pojawić się na ścianie lub suficie o ile starczy nam zasięgu. Eksplozja ma siłę rangi B. Przyjmuje się, że każde 2m jakie chakra musi przebyć w ziemi, zajmuje tyle czasu, ile zajęło by złożenie 1 pieczęci. Czas ten można zmniejszyć odpowiednimi atutami. Co za tym idzie, chakra nie może pokonywać dystansu po powierzchni albo rzeczach, w którym jest już czyjaś chakra jak np. woda z techniki Suitonu czy też po Dotonowej ścianie, oraz turę po tym jak ów chakra się ulotni. Dodatkowo osoby posiadające Sensora lub Dojutsu pozwalające widzieć chakrę, są w stanie wyczuć ruchy chakry, nim ta wybuchnie.
Posiadając rangę A w Bakutonie zasięg rośnie do 15m.
Posiadając rangę S w Bakutonie zasięg rośnie do 20m.
Posiadając Specjalizację w Bakutonie, nie trzeba już składać pieczęci. Czas kumulacji chakry jednak zajmuje tyle, ile zajęło by ich złożenie.
Posiadając Sennina w Bakutonie, oraz trzymając ostatnią pieczęć lub stale kumulując chakrę, można zapłacić wielokrotny koszt techniki, by posyłać nową chakrę jaka utworzy zaminowane obszary.
Średni zwójDoczito Pomidoro
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Specka zmieniona. Mamy teraz only B cost i dmg
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Akcept

2. Standardowy A na senninie to max jaki utargujesz

3. Ta specjalizacja na pewno wypada. Generalnie ta technika byłaby ok gdyby nie jeden szczegół - jest niewidzialna. To takie rzucanie w kogoś niewidzialnym granatem. Na specjalizacji dodatkowo nie tylko granat byłby niewidzialny ale i sam moment rzutu - too much OP. Już sam niewidzialny granat is OP i sie zastanawiam czy jeszcze jakoś tego nie znerfić dodatkowo ale niby jest ozwojowana :/ na razie wywal/zmień specke i zobaczymy co dalej.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Edited Again
Doton: Ryūsei | Doton: Meteor土遁・流星
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieWół → Koń → Pies → Baran → Ptak → Wół → Szczur → Koń → Baran → Smok → Ptak → Tygrys → Wół → Pies → Wąż → Zając → Koń → Smok → Szczur → Pies
KosztCzterokrotny
Zasięg500m wysokości
WymaganiaInna technika czasoprzestrzenna
Potężna technika przyzywająca z otchłani wielki głaz mający 25m średnicy, który przyspieszany grawitacją zmierza w dół. Użytkownik po złożeniu pieczęci otwiera pod dowolnym kątem portal szerokości 25m, który musi znajdować się 500m wyżej od obecnej pozycji użytkownika. Brama między wymiarami wypluwa z sporą szybkością (7) ogromną skałę, jaka z każdym przebytym metrem nabiera dodatkowej prędkości. W normalnych warunkach, meteor przebywa wspomniane wcześniej 500m w przeciągu około 10 sekund. Zniszczenia są ogromne, lecz je ocenia finalnie MG, w zależności w co uderzył głaz, pod jakim kątem oraz czy nikt nie ingerował w jego lot jakimiś technikami. Centralne uderzenie kosmicznym kamieniem oraz obrażenia od fali uderzeniowej ocenia MG w zależności od odległości od epicentrum. Jest to głównie ciśnienie powietrza oraz ziemia, skały lub inne zniszczone przedmioty jakie uległy destrukcyjnej sile, oraz sama masa kamienia.
Posiadając Sennina Dotonu można podzielić zmasowany atak na wiele mniejszych. Płacąc koszt Standardowy A, jesteśmy w stanie rozsadzić meteor z jednego wielkiego głazu, na masę mniejszych. Każdy z nowych kamieni ma metr średnicy i dalej kontynuują swoją drogę w dół ku zagładzie. Obszar techniki zwiększa się momentalnie pod względem rozległości, zwłaszcza im wcześniej rozdzielimy meteor, lecz zniszczenia stają się stosunkowo mniejsze. Je ocenia MG, lecz trzeba wziąć pod uwagę różnice w ataku jaki następuje.
Duży zwójDoczito Pomidoro
Duży zwój---
Don'e he he


Bakuhatsu Yuka | Exploding Floor爆発床
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż → Wół → Dzik → Smok
KosztPodwójny
Zasięg10m zasięgu, 2m obszar
WymaganiaBakuhatsu no Jutsu, Bakuhatsu Enchanto, Specjalizacja w Bakutonie
Dystansowa technika Uwolnienia Wybuchu, będąca swoistym rozwinięciem klasycznej eksplozji jak i możliwości natchnienia nią przedmiotów. Zamiast zamieniać zwykłe przedmioty w bomby, przesyłamy chakrę Bakutonu w powierzchnię z jaką mamy styczność, by wybuch nastąpił gdzie indziej. W zasięgu 10m od nas, obszar 2m zamienia się w tykającą minę, którą aktywuje się gdy ktoś na niej stanie, lub na nasze życzenie. Po złożeniu serii pieczęci, chakra jest wysyłana w linii prostej, nie dalej niż zasięg techniki. Może ona poruszać się po nierównych powierzchniach, więc eksplozja zamiast na podłodze, może pojawić się na ścianie lub suficie o ile starczy nam zasięgu. Eksplozja ma siłę rangi B. Przyjmuje się, że każde 2m jakie chakra musi przebyć w ziemi, zajmuje tyle czasu, ile zajęło by złożenie 1 pieczęci. Czas ten można zmniejszyć odpowiednimi atutami. Co za tym idzie, chakra nie może pokonywać dystansu po powierzchni albo rzeczach, w którym jest już czyjaś chakra jak np. woda z techniki Suitonu czy też po Dotonowej ścianie, oraz turę po tym jak ów chakra się ulotni. Dodatkowo osoby posiadające Sensora lub Dojutsu pozwalające widzieć chakrę, są w stanie wyczuć ruchy chakry, nim ta wybuchnie.
Posiadając rangę A w Bakutonie zasięg rośnie do 15m.
Posiadając rangę S w Bakutonie zasięg rośnie do 20m.
Posiadając Sennina w Bakutonie Trzymając ostatnią pieczęć, można zapłacić wielokrotny koszt techniki, by posyłać nową chakrę jaka utworzy zaminowane obszary.
Średni zwójDoczito Pomidoro
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
specka wywalona calkowilcieieieie, a by bylo bardziej "balanced" co powiesz by cala technika byla na specce?
Ostatnio zmieniony 09 lut 2023, 11:30 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Akcept

2. Dodałem ci już tą speckę i przeredagowałem sennina wywalając część o kumulacji chakry bo nie usuwasz pieczęci. Generalnie poleciał akcept.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 541
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Kanshin | Seismic Sense感震­
KlasyfikacjaNinjutsu, Doton, Suiton, Kontrola Chakry
PieczęcieKoń → Pies → Wół → Smok → Wół → Tygrys → Wąż → Smok → Dzik → Uderzenie w podłoże nogą bądź ręką
KosztStandardowy na turę
Zasięg30m
WymaganiaDoton A
Użytkownik po złożeniu serii odpowiednich pieczęci oraz uderzeniu stopą bądź ręką w stały element ziemi bądź ściany, wysyła w nią fale sejsmiczne, które dają mu wgląd na topografię terenu. By technika dostarczyła najwięcej informacji, najlepiej jest zamknąć oczy podczas jej używania. Chakra rozchodzi się w każdym kierunku stałego podłoża (ziemia, skała, metal, drewno etc.) ukazując się przed oczami shinobiego. Pozwala to na określenie jak dokładnie wygląda teren dookoła niego nawet w kompletnych ciemnościach. Dodatkowo jeśli na przykład za ścianą znajduje się kolejne pomieszczenie albo pod ziemią w zasięgu techniki jest jakaś jaskinia, ninja również to zobaczy. Poza tym, jesteśmy wstanie ”zobaczyć” wszelkie kształty stałych przedmiotów, które normalnie były by poza zasięgiem naszego wzroku. Rozróżnienie ich jest już trudniejsze, gdyż nie mamy pojęcia czy stojąca nieruchomo osoba jest ubranym manekinem czy żywą osobą. Dodatkowo, jesteśmy w stanie wyczuć tylko to, co styka się z materiałem, na którym używamy techniki. Nie wykryjemy więc lecącego w nas kunaia, czy spadającego na nas deszczu. Dodatkowo będąc w powietrzu na jakimś latającym tworze (gliniane ptaki Hibana, piasek Sabaku), nie będziemy wyczuwać niczego poza nim, oraz tym co się z nim styka. W przypadku ludzi lub zwierząt, ”widzimy” je dopiero wtedy, gdy zetkną się z powierzchnią działania techniki. Jeśli normalna osoba stawia kroki, pojawia nam się przed oczyma w formie poklatkowej, bądź znika nam z wizji gdy na przykład podskoczy, pojawiając się dopiero gdy znów dotknie ciałem ziemi, z jaką jesteśmy połączeni.
Jutsu ma jestem kilka ograniczeń. Po pierwsze, by dobrze poznać topografię terenu, musimy mieć zamknięte oczy. Tak długo jak przelewamy w podłoże chakrę, jesteśmy w stanie monitorować ewentualne zmiany w otoczeniu. Następną rzeczą jest fakt, że chakra rozchodzi się tylko i wyłącznie w ziemi, z jaką się stykamy. Tak więc jeśli będzie przed nami 100 metrowy filar, nie ”zobaczymy” go więcej, niż 30 metrów w górę. W przypadku użycia techniki z otwartymi oczami, otrzymujemy jedynie powierzchowną wiedzę, że za ścianą coś jest, lub pod nami jest jakaś wolna przestrzeń. Nie znamy żadnych szczegółów dotyczących tego jak ona wygląda, lub co się w niej znajduje.
Posiadając Suiton na poziomie B jesteśmy w stanie wyczuwać ciecze, lub używać tej techniki na nich. Stojąc na wodzie, lub znajdując się pod nią, po użyciu jutsu jesteśmy w stanie wyczuć wszystkie stałe obiekty, zwierzęta bądź ludzi, w zasięgu mniejszym o połowę niż bazowy.
Posiadając Ninjutsu na poziomie S zasięg rośnie do 50m.
Posiadając Sennina Ninjutsu oraz Sennina Dotonu jesteśmy w stanie wyczuwać ruchy innych na bieżąco, a nie w formie poklatkowej tak długo, jak dotykają podłoża, na którym i my stoimy.
Duży ZwójDoczito Pomidoro
Duży Zwój---
Duży Zwój---

Denji Parusu | Electromagnetic Pulse電磁パルス
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Szczur → Dzik → Pies → Koń → Zając → Baran → Pieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę
Zasięg20m
Wymagania---
Technika tworzy specjalny impuls elektromagnetyczny, który wpływa na wszelkie urządzenia elektryczne takie jak krótkofalówki, kontrolery chakry, radia, sprzęty medyczne, rozruszniki serca oraz inne sprzęty, które działają na prąd. Ninja po złożeniu serii pieczęci oraz utrzymaniu Barana, zaczyna kumulować chakrę. Z każdą kolejną turą, zasięg techniki zwiększa się o kolejne 20 metrów. Maksymalnie można zbierać chakrę tyle tur, ile wynosi nasz poziom Kontroli Chakry. Koszt oczywiście zwiększa się analogicznie do dystansu. Po puszczeniu pieczęci Banara i złożenia Pieczęci Konfrontacji, energia jest uwalniana. Fala elektryczności rozchodzi się bardzo szybko do maksymalnego zasięgu obejmując swoim zasięgiem każde urządzenie, zaburzając jego pracę. Impuls jest dobrze widoczny jako kopuła prądu, lecz nie rani on ludzi, których obejmie. Zwyczajnie taka osoba poczuje nieprzyjemne mrowienie i nic poza tym. EMP przechodzi przez wszelkie ściany nie zawierające chakry, lecz z każdą kolejną przebytą traci na mocy, z wyjątkiem tych zrobionych z metalu. Słabszym sprzętom zwyczajnie przepalają się obwody i są nie zdatne do dalszego użytku, podczas gdy potężniejsze przedmioty mogą się wyłączyć tylko na jakiś czas, lecz obie te rzeczy ocenia MG.
Posiadajac Raiton na poziomie A jesteśmy w stanie wpływać również na strukturę technik Raitonu, rozpraszając je. Działa to tylko na techniki do rangi B włącznie.
Posiadając Sennina Raitonu nasz ładunek EMP staje się niewidoczny dla oka. Osoby w obszarze jego działania nadal jednak czują mrowienie gdy ten przez nich przechodzi.
Średni ZwójDoczito Pomidoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Hmm...

Hmm....

Hmm...

- Wymagania: Doton B, to po primo.
- Dopisz ze mając odpaloną tą technikę postać potrzebuje bardzo dużo skupienia i walka etc. nie są zwyczajnie możliwe. Nawet chodzenie z nią odpaloną przysparza problemów
- Dopisz że posiadając Refleks na poziomie 8/będąc ślepym/posiadając sensora; powyższe ograniczenia nie obowiązują

2.

Posiadając Raiton na A -> Do wywalenia
Zasięg techniki -> 10m + 10m za każdy post kumulowania chakry
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Editing:
Kanshin | Seismic Sense感震­
KlasyfikacjaNinjutsu, Doton, Suiton, Kontrola Chakry
PieczęcieKoń → Pies → Wół → Smok → Wół → Tygrys → Wąż → Smok → Dzik → Uderzenie w podłoże nogą bądź ręką
KosztStandardowy na turę
Zasięg30m
WymaganiaDoton B
Użytkownik po złożeniu serii odpowiednich pieczęci oraz uderzeniu stopą bądź ręką w stały element ziemi bądź ściany, wysyła w nią fale sejsmiczne, które dają mu wgląd na topografię terenu. By technika dostarczyła najwięcej informacji, najlepiej jest zamknąć oczy podczas jej używania. Chakra rozchodzi się w każdym kierunku stałego podłoża (ziemia, skała, metal, drewno etc.) ukazując się przed oczami shinobiego. Pozwala to na określenie jak dokładnie wygląda teren dookoła niego nawet w kompletnych ciemnościach. Dodatkowo jeśli na przykład za ścianą znajduje się kolejne pomieszczenie albo pod ziemią w zasięgu techniki jest jakaś jaskinia, ninja również to zobaczy. Poza tym, jesteśmy wstanie ”zobaczyć” wszelkie kształty stałych przedmiotów, które normalnie były by poza zasięgiem naszego wzroku. Rozróżnienie ich jest już trudniejsze, gdyż nie mamy pojęcia czy stojąca nieruchomo osoba jest ubranym manekinem czy żywą osobą. Dodatkowo, jesteśmy w stanie wyczuć tylko to, co styka się z materiałem, na którym używamy techniki. Nie wykryjemy więc lecącego w nas kunaia, czy spadającego na nas deszczu. Dodatkowo będąc w powietrzu na jakimś latającym tworze (gliniane ptaki Hibana, piasek Sabaku), nie będziemy wyczuwać niczego poza nim, oraz tym co się z nim styka. W przypadku ludzi lub zwierząt, ”widzimy” je dopiero wtedy, gdy zetkną się z powierzchnią działania techniki. Jeśli normalna osoba stawia kroki, pojawia nam się przed oczyma w formie poklatkowej, bądź znika nam z wizji gdy na przykład podskoczy, pojawiając się dopiero gdy znów dotknie ciałem ziemi, z jaką jesteśmy połączeni.
Jutsu ma jestem kilka ograniczeń. Po pierwsze, by dobrze poznać topografię terenu, musimy mieć zamknięte oczy. Tak długo jak przelewamy w podłoże chakrę, jesteśmy w stanie monitorować ewentualne zmiany w otoczeniu. Następną rzeczą jest fakt, że chakra rozchodzi się tylko i wyłącznie w ziemi, z jaką się stykamy. Tak więc jeśli będzie przed nami 100 metrowy filar, nie ”zobaczymy” go więcej, niż 30 metrów w górę. Dodatkowo, wymaga to sporego skupienia, podczas którego ninja nie może walczyć bez przerywania techniki. Zmienia się to w przypadku, w którym użytkownik posiada Refleks na poziomie 8 lub większym, lub jest ślepy od urodzenia. W przypadku użycia techniki z otwartymi oczami, otrzymujemy jedynie powierzchowną wiedzę, że za ścianą coś jest, lub pod nami jest jakaś wolna przestrzeń. Nie znamy żadnych szczegółów dotyczących tego jak ona wygląda, lub co się w niej znajduje.
Posiadając Suiton na poziomie B jesteśmy w stanie wyczuwać ciecze, lub używać tej techniki na nich. Stojąc na wodzie, lub znajdując się pod nią, po użyciu jutsu jesteśmy w stanie wyczuć wszystkie stałe obiekty, zwierzęta bądź ludzi, w zasięgu mniejszym o połowę niż bazowy.
Posiadając Ninjutsu na poziomie S zasięg rośnie do 50m.
Posiadając Sennina Ninjutsu oraz Sennina Dotonu jesteśmy w stanie wyczuwać ruchy innych na bieżąco, a nie w formie poklatkowej tak długo, jak dotykają podłoża, na którym i my stoimy.
Duży ZwójDoczito Pomidoro
Duży Zwój---
Duży Zwój---
Edited, ale nie dodałem tego zapisku o sensorze. zwyczajnie mi tu nie pasuje. Technika wymaga od ciebie skupienia, podczas ktorego odczytujesz bodzce jakie do ciebie docieraja. Sensor doklada ci kolejnych bodzcow, wiec de facto glupiejesz. Bo hight refleks albo bycie slepym od urodzenia jak najbardziej pasuje.


Denji Parusu | Electromagnetic Pulse電磁パルス
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Szczur → Dzik → Pies → Koń → Zając → Baran → Pieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę
Zasięg10m
Wymagania---
Technika tworzy specjalny impuls elektromagnetyczny, który wpływa na wszelkie urządzenia elektryczne takie jak krótkofalówki, kontrolery chakry, radia, sprzęty medyczne, rozruszniki serca oraz inne sprzęty, które działają na prąd. Ninja po złożeniu serii pieczęci oraz utrzymaniu Barana, zaczyna kumulować chakrę. Z każdą kolejną turą, zasięg techniki zwiększa się o kolejne 10 metrów. Maksymalnie można zbierać chakrę tyle tur, ile wynosi nasz poziom Kontroli Chakry. Koszt oczywiście zwiększa się analogicznie do dystansu. Po puszczeniu pieczęci Banara i złożenia Pieczęci Konfrontacji, energia jest uwalniana. Fala elektryczności rozchodzi się bardzo szybko do maksymalnego zasięgu obejmując swoim zasięgiem każde urządzenie, zaburzając jego pracę. Impuls jest dobrze widoczny jako kopuła prądu, lecz nie rani on ludzi, których obejmie. Zwyczajnie taka osoba poczuje nieprzyjemne mrowienie i nic poza tym. EMP przechodzi przez wszelkie ściany nie zawierające chakry, lecz z każdą kolejną przebytą traci na mocy, z wyjątkiem tych zrobionych z metalu. Słabszym sprzętom zwyczajnie przepalają się obwody i są nie zdatne do dalszego użytku, podczas gdy potężniejsze przedmioty mogą się wyłączyć tylko na jakiś czas, lecz obie te rzeczy ocenia MG.
Posiadając Sennina Raitonu nasz ładunek EMP staje się niewidoczny dla oka. Osoby w obszarze jego działania nadal jednak czują mrowienie gdy ten przez nich przechodzi.
Średni ZwójDoczito Pomidoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Don'e
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Niech będzie z tym sensorem, ale dopisz to z refleksem i byciem ślepym na końcu tak jak masz dopisane "Posiadając Suiton na poziomie B" etc.
2. Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Editing:
Kanshin | Seismic Sense感震­
KlasyfikacjaNinjutsu, Doton, Suiton, Kontrola Chakry
PieczęcieKoń → Pies → Wół → Smok → Wół → Tygrys → Wąż → Smok → Dzik → Uderzenie w podłoże nogą bądź ręką
KosztStandardowy na turę
Zasięg30m
WymaganiaDoton B
Użytkownik po złożeniu serii odpowiednich pieczęci oraz uderzeniu stopą bądź ręką w stały element ziemi bądź ściany, wysyła w nią fale sejsmiczne, które dają mu wgląd na topografię terenu. By technika dostarczyła najwięcej informacji, najlepiej jest zamknąć oczy podczas jej używania. Chakra rozchodzi się w każdym kierunku stałego podłoża (ziemia, skała, metal, drewno etc.) ukazując się przed oczami shinobiego. Pozwala to na określenie jak dokładnie wygląda teren dookoła niego nawet w kompletnych ciemnościach. Dodatkowo jeśli na przykład za ścianą znajduje się kolejne pomieszczenie albo pod ziemią w zasięgu techniki jest jakaś jaskinia, ninja również to zobaczy. Poza tym, jesteśmy wstanie ”zobaczyć” wszelkie kształty stałych przedmiotów, które normalnie były by poza zasięgiem naszego wzroku. Rozróżnienie ich jest już trudniejsze, gdyż nie mamy pojęcia czy stojąca nieruchomo osoba jest ubranym manekinem czy żywą osobą. Dodatkowo, jesteśmy w stanie wyczuć tylko to, co styka się z materiałem, na którym używamy techniki. Nie wykryjemy więc lecącego w nas kunaia, czy spadającego na nas deszczu. Dodatkowo będąc w powietrzu na jakimś latającym tworze (gliniane ptaki Hibana, piasek Sabaku), nie będziemy wyczuwać niczego poza nim, oraz tym co się z nim styka. W przypadku ludzi lub zwierząt, ”widzimy” je dopiero wtedy, gdy zetkną się z powierzchnią działania techniki. Jeśli normalna osoba stawia kroki, pojawia nam się przed oczyma w formie poklatkowej, bądź znika nam z wizji gdy na przykład podskoczy, pojawiając się dopiero gdy znów dotknie ciałem ziemi, z jaką jesteśmy połączeni.
Jutsu ma jestem kilka ograniczeń. Po pierwsze, by dobrze poznać topografię terenu, musimy mieć zamknięte oczy. Tak długo jak przelewamy w podłoże chakrę, jesteśmy w stanie monitorować ewentualne zmiany w otoczeniu. Następną rzeczą jest fakt, że chakra rozchodzi się tylko i wyłącznie w ziemi, z jaką się stykamy. Tak więc jeśli będzie przed nami 100 metrowy filar, nie ”zobaczymy” go więcej, niż 30 metrów w górę. Dodatkowo, wymaga to sporego skupienia, podczas którego ninja nie może walczyć bez przerywania techniki. W przypadku użycia techniki z otwartymi oczami, otrzymujemy jedynie powierzchowną wiedzę, że za ścianą coś jest, lub pod nami jest jakaś wolna przestrzeń. Nie znamy żadnych szczegółów dotyczących tego jak ona wygląda, lub co się w niej znajduje.
Posiadając Refleks na poziomie 8 lub większym, lub jeśli jest się ślepym od urodzenia, można walczyć bez konieczności anulowania techniki.
Posiadając Suiton na poziomie B jesteśmy w stanie wyczuwać ciecze, lub używać tej techniki na nich. Stojąc na wodzie, lub znajdując się pod nią, po użyciu jutsu jesteśmy w stanie wyczuć wszystkie stałe obiekty, zwierzęta bądź ludzi, w zasięgu mniejszym o połowę niż bazowy.
Posiadając Ninjutsu na poziomie S zasięg rośnie do 50m.
Posiadając Sennina Ninjutsu oraz Sennina Dotonu jesteśmy w stanie wyczuwać ruchy innych na bieżąco, a nie w formie poklatkowej tak długo, jak dotykają podłoża, na którym i my stoimy.
Duży ZwójDōhito Midoro
Duży Zwój---
Duży Zwój---
Edited

New ones:
Daichi o Kudaku | Earth Shatter大地を砕く
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Dzik → Małpa → Szczur → Zając → Tygrys → Koń → Pies → Zając → Pies
KosztPoczwórny
Zasięg50m
WymaganiaSennin Dotonu
Potężna technika Uwolnienia Ziemi, jakiej celem jest przerobienie przeciwników na miazgę. Nie dalej niż 50m od nas, wybieramy miejsce, w którym wprawiamy glebę w ruch. Grunt dookoła naszego przeciwnika, lub przeciwników, bardzo szybko zamyka ich w skalnym sześcianie o 25 metrowym boku. Siła nacisku jest bardzo mocna, i często to już wystarczy, by kogoś zmiażdżyć. Jeśli to by było jednak za mało, możemy podzielić bryłę na kilka części i wprawić je w ruch niczym kostkę Rubika. Każdy mniej wytrzymały człowiek jaki się znajdzie w środku jest rozrywany na strzępy pod naciskiem ziemi.

Posiadając Doton: Kaido Shōkutsu, jesteśmy w stanie wykonać tę technikę na osobach znajdujących się pod ziemią. Wpierw blokujemy im możliwość przemieszczania się, a następnie wykonujemy bazowe działanie techniki przerabiając ich na papkę, i grzebiąc żywcem.

Gif poglądowy, z którego będę chciał zrobić image -> klik
Prywatna
Dogū | Clay Figure土偶
KlasyfikacjaBakuton, Doton, Transformacja Natury
PieczęcieKoń → Ptak → Koń → Wół → Koń → Małpa → Szczur → Baran → Pies → Smok
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaWspomaganie, Doton D
Dość banalna w swoim działaniu technika klanu Hibana. Będąc w stanie tworzyć twory z plastycznych materiałów takich jak glina, jesteśmy w stanie zamiast je wysadzać, utwardzić materiał, jednocześnie go rozładowywując. Powstaje nam wtedy niewielka figurka, która mieści nam się w dłoniach. Techniki nie można użyć na powiększonych już tworach, lub tych, które nie zawierają w sobie naszej chakry.
Prywatna
Yama no Sōzō | Mountain Creation山の創造
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Ptak → Szczur → Smok → Wąż → Koń → Małpa → Szczur → Wąż → Zając → Smok → Małpa → Pies → Wąż → Baran → Małpa → Baran → Ptak → Baran → Ptak → Zając → Ptak → Wół → Małpa → Baran → Szczur → Dzik → Zając → Małpa → Baran → Ptak → Koń → Tygrys → Pies → Szczur → Smok → Małpa → Ptak → Małpa → Dzik → Pies → Koń → Pies → Baran → Wąż → Tygrys → Pies → Ptak → Dzik → Zając → Wół → Zając → Tygrys → Zając → Smok → Dzik → Małpa → Koń → Zając → Baran → Szczur → Tygrys → Zając → Małpa → Baran → Wół → Smok → Tygrys → Smok → Szczur → Dzik → Zając → Wąż → Zając → Wąż → Smok → Dzik → Szczur → Baran → Dzik → Wół → Smok → Ptak → Smok → Tygrys → Zając → Ptak → Smok → Szczur → Małpa → Baran → Wąż → Ptak → Dzik → Tygrys → Koń → Wół → Smok → Pies → Koń
KosztRóżny
ZasięgRóżny
WymaganiaSennin Dotonu
Technika robi dokładnie to, od czego wzięła swoją nazwę. Po złożeniu setki pieczęci, przykładamy ręce do ziemi i przelewamy do niej chakrę. W zależności od tego, jak wiele jej zużyjemy, na tak duży teren jesteśmy w stanie wpłynąć. Przyjmuje się, że za każde 1 chakry, możemy manipulować terenem na obszarze 1 metra. Tak więc przelewajac 1000 chakry, działamy już na 1 kilometrem. Mimo absurdalnego przyrostu zasięgu na jaki jesteśmy w stanie wpływać, technika jest strasznie powolna. Oczywiście im lepiej jesteśmy w stanie kontrolować chakrę, tym szybciej nam to pójdzie, lecz nadal są to bardzo długie godziny spędzone w bezruchu. W przeciągu 12 godzin, jesteśmy w stanie zmienić ukrztałtowanie terenu na obszarze 1km za każdy poziom KC jaki posiadamy. Dla przykładu ktoś z KC 7 w 12h zrobi zmiany na 7km, podczas gdy ktoś z KC 10, na 10km.

Co do samej manipulacji ziemią i skałą, jesteśmy z nią w stanie zrobić co chcemy. Podnieść, tworząc góry, obniżyć by zrobić zapadliny, dowolnie kreować groty czy też jaskinie i wiele więcej. Poza bardzo wolnym procesem, ogranicza nas tylko wyobraźnia. Możemy nawet zmienić krajobraz całych państw jeśli mamy dostatecznie dużo czasu i chakry.
Wielki ZwójDoczito Pomidoro
Wielki Zwój---
Kasa | Umbrella
KlasyfikacjaNinjutsu, Suiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wąż → Małpa
KosztStandardowy na turę
Zasięg1m
WymaganiaSuiton D
Jak sama nazwa mówi, za pomocą chakry jesteśmy w stanie ochronić się przed wodą. Po złożeniu pieczęci kumulujemy chakrę nad naszą ręką, by wytworzyć niewielką, półkolistą barierę o promieniu pół metra. Utrzymuje się ona około 0,5-1m nad naszą dłonią i jest zawsze nad nią. Jeśli więc wystawimy rękę przed siebie, parasolka będzie przed nami, chroniąc nas na przykład przed ochlapaniem wodą przez kogoś. Jutsu działa jednak jedynie na naturalną wodę, zupełnie jak zwykły przedmiot jaki ma imitować. Każda ciecz jaka zawiera chakrę w sobie przejdzie przez nią bez większych problemów, tak samo jak większe ilości wody, jakie napierały by na barierę. W końcu, jeśli będzie na nas spadał cały basen wody, parasolka nic nam nie da. Bezbłędnie jednak sprawdza się w zwykłym deszczu, nawet tym silniejszym. Nasza anty-wodna tarcza jest bezbarwna i przeźroczysta, a jedyny dowód na to, że istnieje, to krople wody spływające po niej.

Posiadając Sennina Ninjutsu, jesteśmy w stanie ”przekazać” komuś naszą barierę. Wtedy taka osoba musi płacić koszt chakry za nią, i wystarczy, że będzie ją zasilała swoimi zasobami. Taka osoba nie musi mieć otwartej dziedziny Suitonu, lecz Ninjutsu jest wymagane.
Ogólna
Nadare | Avalanche雪崩
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
Pieczęcie15
KosztStandardowy
ZasięgObszar 25m, zależny od terenu
Wymagania---
By wywołać lawinę, wystarczy rzucić kamień i liczyć, że grawitacja zrobi resztę, albo wspomóc naturę chakrą. Po złożeniu ostatniej pieczęci i przelaniu chakry do ziemi, teren przed pod nami zaczyna się momentalnie osuwać w dół zbocza górskiego, zapewniając nam jednak stabilne położenie. Jest to technika bardzo sytuacyjna oraz zależna od ukształtowania otoczenia, lecz przez to, że wspieramy ją naszą energią, ma dużo większą siłę rażenia od zwykłej lawiny. Im dłużej technika jest zostawiona sama sobie, tym większy obszar pokrywa a kamienie nabierają coraz większego pędu i są coraz trudniejsze do zatrzymania, czy też obronienia się przed nimi. Płytka ucieczka pod ziemię nic nie daje, gdyż coraz więcej skał zaczyna się zderzać wyrywając kolejne z podłoża. Ogólne obrażenia jak i zasięg rażenia ocenia MG. Na płaskim terenie technika nie ma prawie żadnego zastosowania, poza lekkim wstrząsem ziemi.

Posiadając Sennina Dotonu, oraz płacąc Podwójny koszt S, jesteśmy w stanie ruszyć ziemię dużo szybciej, przez co ta rozpędza się szybciej, i dużo wcześniej zaczyna być coraz groźniejsza. W przypadku użycia jej na płaskim terenie, Przesuwamy jedynie dość szybko dość płaski obszar 25m przed nami o kilka-kilkanaście metrów od nas.
Ogólna
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2023, 4:07 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Akcept

Nowe

2. Wstępna ocena:

Opis jest do poprawy bo nie oddaje tego co ta technika robi. Ja wiem co robi, gif mi pokazuje co robi, ale opis jest zbyt niejednoznaczny. Zmniejsz zasięg do 20 metrów oraz bok sześcianu do 5 metrów. Sześcian porusza się z szybkością 8 a siła wywieranego przez niego nacisku jest dostateczna by pogruchotać kości komuś z wytrzymałością 8. Jeśli wykonujesz pod ziemią, szybkość techniki rośnie do 9 a siła nacisku jest dostateczna by gruchotać kości komuś z wytrzymałością 9. Dopisz do części z używaniem pod ziemią, że musisz wiedzieć gdzie jest przeciwnik.

Techniczka prywatna może być

3. Jakie wspomaganie? I raczej ogólnodostępna

4. Eh sam zamysł jest spoko, ale to jest zbyt OP w tej formie. Co jest do ogarnięcia:
- Odległość na jakiej możesz użyć techniczki. Raczej widziałbym coś na zasadzie średnicy. Czyli z 1000 chakry masz kilometr średnicy.
- W kwestii góra-dół twoje maximum to KC dzielone na 2. Czyli 5km w górę lub dół
- Szybkość w jakiej to robisz. Musi być niższa bo technika - nawet działając powoli - jest zbyt destrukcyjna. Mając więc 10 KC jesteś w stanie w ciągu dnia zedytować teren o średnicy 1km jeśli zmiany góra-dół są nie większe niż kilka metrów. Jeśli chcesz tworzyć wielkie góry i rozpadliny, teren ten zmniejsza się do 500 metrów średnicy dziennie
- Technika kosztuje cię nie "Przelewam chakre i działam" a raczej na zasadzie podczepiania się do matulki ziemi. Czyli siadasz se gdzieś na glebie, składasz pieczęci i "Łączysz się z ziemią". Każdy dzień takiego podłączenia kosztuje cię standardowy S + Standardowy S za każde 100 metrów ziemi które "Zmienisz" + Standardowy S za każde 100 metrów w górę/dół które przekroczysz
- Jeśli w trakcie jednego dnia zużyjesz na tą technikę ekwiwalent 10 krotnego kosztu techniki rangi S, ludzie nawet bez sensora będą czuć że się rzeczy odpierdalają i gdzie się odpierdalają
- Wszelkie manipulacje wywokością dotyczą manipulacji z bazowego 0 m n.p.m. czyli jak się wjebiesz na twój nowy pięciotysięcznik to nie zrobisz sobie z niego dziesięciotysięcznika
- Chakra regeneruje ci się normalnie kiedy jesteś połączony z ziemią
- Nie musisz wtedy jeść, pić i spać działając techniką przez wiele dni z rzędu, może to jednak grozić skamienieniem jak w przypadku Senjutsu. Mając je, jesteś na to odporny
- Posiadając Senjutsu możesz edytować ziemię w górę lub w dół o 10km
- W wymaganiach dodaj KC 8 i posiadanie minimum 10k chakry
- Dodaj że mając speckę w Dotonie, wymóg KC spada do 7
- Ogólnodostępna

5. Ten Suiton D jest niepotrzebny

6. Chuja żeś pan tu poprawił z pieczęciami. Proszę also spojrzeć na technikę Yukich: Rōga Nadare no Jutsu i dostosować tą technikę by to wyglądało podobnie jak tam. Wiadomo to jest Doton tam jest śnieg, to jest S tam masz C, ale generalna zasada działania powinna być ta sama.
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2023, 22:53 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”