• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Dōhito Midoro

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Editing:
Daichi o Kudaku | Earth Shatter大地を砕く
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Dzik → Małpa → Szczur → Zając → Tygrys → Koń → Pies → Zając → Pies
KosztPoczwórny
Zasięg20m
WymaganiaSennin Dotonu
Potężna technika Uwolnienia Ziemi, jakiej celem jest przerobienie przeciwników na miazgę. Nie dalej niż 20m od nas, wybieramy miejsce, w którym wprawiamy glebę w ruch. Grunt dookoła naszego przeciwnika, lub przeciwników, bardzo szybko (Szybkość 8) zamyka ich w skalnym sześcianie o 5 metrowym boku. Siła nacisku jest bardzo mocna, i często to już wystarczy, by zmiażdżyć kogoś, o Wytrzymałości 8. Jeśli to by było jednak za mało, możemy podzielić bryłę na kilka części i wprawić je w ruch niczym kostkę Rubika. Każdy mniej wytrzymały człowiek jaki się znajdzie w środku jest rozrywany na strzępy pod naciskiem ziemi.

Posiadając Doton: Kaido Shōkutsu, jesteśmy w stanie wykonać tę technikę na osobach znajdujących się pod ziemią. Wpierw blokujemy im możliwość przemieszczania się, a następnie wykonujemy bazowe działanie techniki przerabiając ich na papkę, i grzebiąc żywcem. W takim przypadku szybkość poruszania się brył wzrasta o 1, tak samo jak siła nacisku. By się oprzeć technice wymagana jest Wytrzymałość minimum 9.

Gif poglądowy, z którego będę chciał zrobić image -> klik
//All dopisaned. W opisie nie wiem co ty chcesz zmieniać, gdyż dla mnie jest dość spoko opisany. Zamykasz kogoś w kostce a potem robisz shuffle. Nie widzę też sensu dopisywać, że muszę widzieć gdzie jest przeciwnik, gdyż to się rozumie samo przez sie. Mogę równie dobrze użyć techniki randomowo przed sobą by zaorać komuś pole.
Dogū | Clay Figure土偶
KlasyfikacjaBakuton, Doton, Transformacja Natury
PieczęcieKoń → Ptak → Koń → Wół → Koń → Małpa → Szczur → Baran → Pies → Smok
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaIkite Iru Bakuhatsu, Doton D
Dość banalna w swoim działaniu technika klanu Hibana. Będąc w stanie tworzyć twory z plastycznych materiałów takich jak glina, jesteśmy w stanie zamiast je wysadzać, utwardzić materiał, jednocześnie go rozładowywując. Powstaje nam wtedy niewielka figurka, która mieści nam się w dłoniach. Techniki nie można użyć na powiększonych już tworach, lub tych, które nie zawierają w sobie naszej chakry.
wolal bym prywatna, biorac pod uwage fakt, ze nikt nigdy nie chcial czegos takiego robic. przecietny hibana je detonuje, a midoro robi z nich pamiatki dla dzieci na jarmarku. Jesli cie to nie przekonuje niech bedzie ogolna
Yama no Sōzō | Mountain Creation山の創造
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Ptak → Szczur → Smok → Wąż → Koń → Małpa → Szczur → Wąż → Zając → Smok → Małpa → Pies → Wąż → Baran → Małpa → Baran → Ptak → Baran → Ptak → Zając → Ptak → Wół → Małpa → Baran → Szczur → Dzik → Zając → Małpa → Baran → Ptak → Koń → Tygrys → Pies → Szczur → Smok → Małpa → Ptak → Małpa → Dzik → Pies → Koń → Pies → Baran → Wąż → Tygrys → Pies → Ptak → Dzik → Zając → Wół → Zając → Tygrys → Zając → Smok → Dzik → Małpa → Koń → Zając → Baran → Szczur → Tygrys → Zając → Małpa → Baran → Wół → Smok → Tygrys → Smok → Szczur → Dzik → Zając → Wąż → Zając → Wąż → Smok → Dzik → Szczur → Baran → Dzik → Wół → Smok → Ptak → Smok → Tygrys → Zając → Ptak → Smok → Szczur → Małpa → Baran → Wąż → Ptak → Dzik → Tygrys → Koń → Wół → Smok → Pies → Koń
KosztStandardowy S za aktywacje
Standardowy S za każde 100m średnicy
Standardowy S za każde 100m zmian góra/dół
ZasięgRóżny
WymaganiaSennin Dotonu, Kontrola Chakry 8, minimum 10 000 chakry
Technika robi dokładnie to, od czego wzięła swoją nazwę. Po złożeniu setki pieczęci, przykładamy ręce do ziemi i przelewamy do niej chakrę, łącząc się niejako z żywiołem. Dla czystej wygody najlepiej jest podczas procesu usiąść, gdyż zajmuje on bardzo dużo czasu. Istnieją jednak pewne limity, jakich nie jesteśmy w stanie przekroczyć. Przede wszystkim, nie jesteśmy w stanie jednorazowo wpływać na większy teren niż 500m od nas, jak i podnieść lub opuścić grunt o taką samą wartość. Takie manipulacje zajmują nam 12 godzin. Ponadto, nie stworzymy większej góry niż połowa naszego KC liczona w kilometrach, zaczynając od poziomu morza. Dla przykładu, mając KC 10, maksymalny dół będzie wynosił 5km pod poziomem morza. Tak samo jeśli wejdziemy na 3 tysięcznik, maksymalnie powiększymy go o 2 km, do naszego maksymalnego limitu. Chakra jest przelewana miarowo do ziemi, więc przerwanie wcześniej zwyczajnie się wiąże z mniejszym jej zużyciem. Przy użyciu minimum 5 000 chakry, zaczynamy być wyczuwalni przez inne istoty, nawet, jeśli nie posiadają one zmysłu sensorycznego. Im więcej chakry zużyjemy, tym lepiej to czuć, jak i z większej odległości. Ocenia to jednak MG.
Możemy próbować wykonywać technikę dłużej niż 12 godzin. Jest to jednak dużo bardziej wymagające zadanie. Łączymy się wtedy niemal całkowicie z naturą. Wydatki chakry pozostają takie same, lecz ta regeneruje nam się normalnie, więc mamy jej ciągle pod zapasem. Dodatkowo nie musimy jeść, pić, spać, czy też podążać za innymi potrzebami. Wiąże się z tym jednak pewne niebezpieczeństwo. Nie różni się to zbytnio od zbierania chakry Natury, gdyż to właśnie ona nam pozwala przekroczyć pewne ludzkie granice. Tak więc rozpatrywane jest to jak w przypadku Senjutsu, a utrata koncentracji wiąże się z takimi samymi skutkami, czyli skamienieniem.
Co do samej manipulacji ziemią i skałą, jesteśmy z nią w stanie zrobić co chcemy. Podnieść, tworząc góry, obniżyć by zrobić zapadliny, dowolnie kreować groty czy też jaskinie i wiele więcej. Poza bardzo wolnym procesem, ogranicza nas tylko wyobraźnia. Możemy nawet zmienić krajobraz całych państw jeśli mamy dostatecznie dużo czasu i chakry.
Posiadając Senjutsu można podnosić lub obniżać teren do 10km. Jesteśmy też odporni na skamienienie podczas dłuższego wykonywania techniki.
Posiadając Specjalizację w Doton, wymóg Kontroli Chakry spada do 7.
Wielki ZwójDoczito Pomidoro
Wielki Zwój---
wyjebalem 75% opisu by pasowal do twoich wytycznych wiec milego czytania. I ogolna czy ogolna zwojed?
Kasa | Umbrella
KlasyfikacjaNinjutsu, Suiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wąż → Małpa
KosztStandardowy na turę
Zasięg1m
Wymagania---
Jak sama nazwa mówi, za pomocą chakry jesteśmy w stanie ochronić się przed wodą. Po złożeniu pieczęci kumulujemy chakrę nad naszą ręką, by wytworzyć niewielką, półkolistą barierę o promieniu pół metra. Utrzymuje się ona około 0,5-1m nad naszą dłonią i jest zawsze nad nią. Jeśli więc wystawimy rękę przed siebie, parasolka będzie przed nami, chroniąc nas na przykład przed ochlapaniem wodą przez kogoś. Jutsu działa jednak jedynie na naturalną wodę, zupełnie jak zwykły przedmiot jaki ma imitować. Każda ciecz jaka zawiera chakrę w sobie przejdzie przez nią bez większych problemów, tak samo jak większe ilości wody, jakie napierały by na barierę. W końcu, jeśli będzie na nas spadał cały basen wody, parasolka nic nam nie da. Bezbłędnie jednak sprawdza się w zwykłym deszczu, nawet tym silniejszym. Nasza anty-wodna tarcza jest bezbarwna i przeźroczysta, a jedyny dowód na to, że istnieje, to krople wody spływające po niej.

Posiadając Sennina Ninjutsu, jesteśmy w stanie ”przekazać” komuś naszą barierę. Wtedy taka osoba musi płacić koszt chakry za nią, i wystarczy, że będzie ją zasilała swoimi zasobami. Taka osoba nie musi mieć otwartej dziedziny Suitonu, lecz Ninjutsu jest wymagane.
don'e
Nadare | Avalanche雪崩
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Małpa → Dzik → Wąż → Dzik → Szczur → Tygrys → Koń → Tygrys → Wół → Małpa → Baran → Ptak → Koń
KosztStandardowy
ZasięgObszar 25m, zależny od terenu
Wymagania---
By wywołać lawinę, wystarczy rzucić kamień i liczyć, że grawitacja zrobi resztę, albo wspomóc naturę chakrą. Po złożeniu ostatniej pieczęci i przelaniu chakry do ziemi, teren przed pod nami zaczyna się momentalnie osuwać w dół zbocza górskiego, zapewniając nam jednak stabilne położenie. Jest to technika bardzo sytuacyjna oraz zależna od ukształtowania otoczenia, lecz przez to, że wspieramy ją naszą energią, ma dużo większą siłę rażenia od zwykłej lawiny. Im dłużej technika jest zostawiona sama sobie, tym większy obszar pokrywa a kamienie nabierają coraz większego pędu i są coraz trudniejsze do zatrzymania, czy też obronienia się przed nimi. Płytka ucieczka pod ziemię nic nie daje, gdyż coraz więcej skał zaczyna się zderzać wyrywając kolejne z podłoża. Ogólne obrażenia jak i zasięg rażenia ocenia MG. Na płaskim terenie technika nie ma prawie żadnego zastosowania, poza lekkim wstrząsem ziemi.

Posiadając Sennina Dotonu, oraz płacąc Podwójny koszt S, jesteśmy w stanie ruszyć ziemię dużo szybciej, przez co ta rozpędza się szybciej, i dużo wcześniej zaczyna być coraz groźniejsza. W przypadku użycia jej na płaskim terenie, Przesuwamy jedynie dość szybko dość płaski obszar 25m przed nami o kilka-kilkanaście metrów od nas.
Tbh, niespecjalnie wiem co ja mam tu poprawiać bo to już jest prawie to samo co w technice Yukich. Ja po prostu pomagam osunąć grunt, a grawitacja robi reszte. Nie dodaje żadnej kontroli nad lawiną czy czegoś takiego. Chyba, że o to chodzi, to mogę to dopisać na specce ale to będzie chamski plagiat. W tej formie technika się trochę różni od tamtej ale z gróbsza jest to to samo.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2023, 16:06 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Ok po obgadaniu tego z innymi -> Zmniejsz Wytrzymałość do 7 albo szybkość do 7. Also zmień "Posiadając Doton: Kaido Shōkutsu" na "Posiadając specjalizację w Dotonie" i wywal z tego część z blokowaniem przemieszczania. Also w wymogach wytrzymałości nie "Z wytrzymką X" tylko "Poniżej wytrzymki X"

2. Nikt inny tego nie chciał robić, bo nie ma innych aktywnych Hibana. To jest tak basicowe że hej, ogólnodostępna. I w sumie się zastanawiam czy jest tu to wspomaganie w ogóle potrzebne? Raczej do wypierdolenia

3. Ogólnodostępna ogólnodostępna, czyli wyjeb zwoje i chyba będzie akcept

4. Akcept przenoszę

5. Przede wszystkim technika Yukich jest C a twoja jest S. Jak dla mnie za duża dysproporcja. Prędzej widzę to na B a przyśpieszenie i zwiększenie siły całej lawiny jako standardowy S.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Editing:
Daichi o Kudaku | Earth Shatter大地を砕く
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Dzik → Małpa → Szczur → Zając → Tygrys → Koń → Pies → Zając → Pies
KosztPoczwórny
Zasięg20m
WymaganiaSennin Dotonu
Potężna technika Uwolnienia Ziemi, jakiej celem jest przerobienie przeciwników na miazgę. Nie dalej niż 20m od nas, wybieramy miejsce, w którym wprawiamy glebę w ruch. Grunt dookoła naszego przeciwnika, lub przeciwników, bardzo szybko (Szybkość 8) zamyka ich w skalnym sześcianie o 5 metrowym boku. Siła nacisku jest bardzo mocna, i często to już wystarczy, by zmiażdżyć kogoś, o Wytrzymałości 7. Jeśli to by było jednak za mało, możemy podzielić bryłę na kilka części i wprawić je w ruch niczym kostkę Rubika. Każdy mniej wytrzymały człowiek jaki się znajdzie w środku jest rozrywany na strzępy pod naciskiem ziemi.

Posiadając Specjalizację w Dotonie, jesteśmy w stanie wykonać tę technikę na osobach znajdujących się pod ziemią. Wykonujemy bazowe działanie techniki na wskazanym przez nas obszarze przerabiając ich na papkę, i grzebiąc żywcem. W takim przypadku szybkość poruszania się brył wzrasta o 1, tak samo jak siła nacisku. By się oprzeć technice wymagana jest Wytrzymałość na poziomie minimum 8.
edited ale wiedz ze bardzo mi sie nie podoba ten edit ;/ masz też cinszko wypracowanego gifa w obrazku techniki by bylo jasno widac co to robi xd
Dogū | Clay Figure土偶
KlasyfikacjaBakuton, Doton, Transformacja Natury
PieczęcieKoń → Ptak → Koń → Wół → Koń → Małpa → Szczur → Baran → Pies → Smok
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaIkite Iru Bakuhatsu, Doton D
Dość banalna w swoim działaniu technika klanu Hibana. Będąc w stanie tworzyć twory z plastycznych materiałów takich jak glina, jesteśmy w stanie zamiast je wysadzać, utwardzić materiał, jednocześnie go rozładowywując. Powstaje nam wtedy niewielka figurka, która mieści nam się w dłoniach. Techniki nie można użyć na powiększonych już tworach, lub tych, które nie zawierają w sobie naszej chakry.
Po 1 Hibana może bawić się gliną dopiero na wspomaganiu gdyż wcześniej to basic bom bom. Bez wspomagania to prędzej był by Doton, dla którego jest w wymaganiach. Dlatego też by to nie było Dotonowe zostawiam wspomaganie i może być ogólnodostępna.
Yama no Sōzō | Mountain Creation山の創造
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Ptak → Szczur → Smok → Wąż → Koń → Małpa → Szczur → Wąż → Zając → Smok → Małpa → Pies → Wąż → Baran → Małpa → Baran → Ptak → Baran → Ptak → Zając → Ptak → Wół → Małpa → Baran → Szczur → Dzik → Zając → Małpa → Baran → Ptak → Koń → Tygrys → Pies → Szczur → Smok → Małpa → Ptak → Małpa → Dzik → Pies → Koń → Pies → Baran → Wąż → Tygrys → Pies → Ptak → Dzik → Zając → Wół → Zając → Tygrys → Zając → Smok → Dzik → Małpa → Koń → Zając → Baran → Szczur → Tygrys → Zając → Małpa → Baran → Wół → Smok → Tygrys → Smok → Szczur → Dzik → Zając → Wąż → Zając → Wąż → Smok → Dzik → Szczur → Baran → Dzik → Wół → Smok → Ptak → Smok → Tygrys → Zając → Ptak → Smok → Szczur → Małpa → Baran → Wąż → Ptak → Dzik → Tygrys → Koń → Wół → Smok → Pies → Koń
KosztStandardowy S za aktywacje
Standardowy S za każde 100m średnicy
Standardowy S za każde 100m zmian góra/dół
ZasięgRóżny
WymaganiaSennin Dotonu, Kontrola Chakry 8, minimum 10 000 chakry
Technika robi dokładnie to, od czego wzięła swoją nazwę. Po złożeniu setki pieczęci, przykładamy ręce do ziemi i przelewamy do niej chakrę, łącząc się niejako z żywiołem. Dla czystej wygody najlepiej jest podczas procesu usiąść, gdyż zajmuje on bardzo dużo czasu. Istnieją jednak pewne limity, jakich nie jesteśmy w stanie przekroczyć. Przede wszystkim, nie jesteśmy w stanie jednorazowo wpływać na większy teren niż 500m od nas, jak i podnieść lub opuścić grunt o taką samą wartość. Takie manipulacje zajmują nam 12 godzin. Ponadto, nie stworzymy większej góry niż połowa naszego KC liczona w kilometrach, zaczynając od poziomu morza. Dla przykładu, mając KC 10, maksymalny dół będzie wynosił 5km pod poziomem morza. Tak samo jeśli wejdziemy na 3 tysięcznik, maksymalnie powiększymy go o 2 km, do naszego maksymalnego limitu. Chakra jest przelewana miarowo do ziemi, więc przerwanie wcześniej zwyczajnie się wiąże z mniejszym jej zużyciem. Przy użyciu minimum 5 000 chakry, zaczynamy być wyczuwalni przez inne istoty, nawet, jeśli nie posiadają one zmysłu sensorycznego. Im więcej chakry zużyjemy, tym lepiej to czuć, jak i z większej odległości. Ocenia to jednak MG.
Możemy próbować wykonywać technikę dłużej niż 12 godzin. Jest to jednak dużo bardziej wymagające zadanie. Łączymy się wtedy niemal całkowicie z naturą. Wydatki chakry pozostają takie same, lecz ta regeneruje nam się normalnie, więc mamy jej ciągle pod zapasem. Dodatkowo nie musimy jeść, pić, spać, czy też podążać za innymi potrzebami. Wiąże się z tym jednak pewne niebezpieczeństwo. Nie różni się to zbytnio od zbierania chakry Natury, gdyż to właśnie ona nam pozwala przekroczyć pewne ludzkie granice. Tak więc rozpatrywane jest to jak w przypadku Senjutsu, a utrata koncentracji wiąże się z takimi samymi skutkami, czyli skamienieniem.
Co do samej manipulacji ziemią i skałą, jesteśmy z nią w stanie zrobić co chcemy. Podnieść, tworząc góry, obniżyć by zrobić zapadliny, dowolnie kreować groty czy też jaskinie i wiele więcej. Poza bardzo wolnym procesem, ogranicza nas tylko wyobraźnia. Możemy nawet zmienić krajobraz całych państw jeśli mamy dostatecznie dużo czasu i chakry.
Posiadając Senjutsu można podnosić lub obniżać teren do 10km. Jesteśmy też odporni na skamienienie podczas dłuższego wykonywania techniki.
Posiadając Specjalizację w Doton, wymóg Kontroli Chakry spada do 7.
zwoje wywaloned. Akcept plz
Nadare | Avalanche雪崩
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Małpa → Dzik → Wąż → Dzik → Szczur → Tygrys
KosztStandardowy
ZasięgObszar 10m, zależny od terenu
Wymagania---
By wywołać lawinę, wystarczy rzucić kamień i liczyć, że grawitacja zrobi resztę, albo wspomóc naturę chakrą. Po złożeniu ostatniej pieczęci i przelaniu chakry do ziemi, teren przed pod nami zaczyna się momentalnie osuwać w dół zbocza górskiego, zapewniając nam jednak stabilne położenie. Jest to technika bardzo sytuacyjna oraz zależna od ukształtowania otoczenia, lecz przez to, że wspieramy ją naszą energią, ma dużo większą siłę rażenia od zwykłej lawiny. Im dłużej technika jest zostawiona sama sobie, tym większy obszar pokrywa a kamienie nabierają coraz większego pędu i są coraz trudniejsze do zatrzymania, czy też obronienia się przed nimi. Płytka ucieczka pod ziemię nic nie daje, gdyż coraz więcej skał zaczyna się zderzać wyrywając kolejne z podłoża. Ogólne obrażenia jak i zasięg rażenia ocenia MG. Na płaskim terenie technika nie ma prawie żadnego zastosowania, poza lekkim wstrząsem ziemi.

Posiadając Sennina Dotonu, oraz płacąc Standardowy koszt S, jesteśmy w stanie ruszyć ziemię dużo szybciej, przez co ta rozpędza się szybciej, i dużo wcześniej zaczyna być coraz groźniejsza. Obszar działania wzrasta też do 25m. W przypadku użycia jej na płaskim terenie, przesuwamy jedynie dość szybko dość płaski obszar 25m przed nami o kilka-kilkanaście metrów od nas.
Przerobiłem na B a większe/szybsze ruszenie ziemi wrzuciłem na Sennina jaki wymaga S'ki, więc wszystko powinno się zgadzać.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Yh ale to trzeba szybkość lub wytrzymałość obniżyć o jeszcze 1 poziom. Aktualnie twoja technika bankowo miażdży kogoś z wytrzymałością 7 potrzebujesz więc 8 wytrzymki by nie zostać zmiażdżonym i porusza się z szybkośćią 8, potrzebujesz więc 8 szybkości by być równie szybkim. Dwie ósemki to za dużo, jedna z nich musi być 7. Czyli albo technika porusza się z szybkością 7 więc wystarczy 7 by jej dorównać, albo osoby z wytrzymałością 7 nie zostaną zmiażdżone

"Jeśli to by było jednak za mało, możemy podzielić bryłę na kilka części i wprawić je w ruch niczym kostkę Rubika. Każdy mniej wytrzymały człowiek jaki się znajdzie w środku jest rozrywany na strzępy pod naciskiem ziemi."

Zmień to raczej na:

"Jeśli to by było jednak za mało, możemy podzielić bryłę na kilka części i wprawić je w ruch niczym kostkę Rubika tak przemieszczające się części kostki działają jako koła młynarskie, trąc i miażdżąc wszystko, co jest wewnątrz nich."

W specjalizacji usuń informację o tym jaka jest potrzebna wytrzymałość. Wynika to bezpośrednio z wcześniejszego zdania gdzie napisałeś że wymagania by oprzeć się technice rosną o 1 poziom

2. W sumie się zastanawiam czy to po prostu nie powinien być Doton D. W sensie - gliną może bawić się i Doton. I jasne tutaj robisz jakiś reverse enginering i używasz wybuchowej gliny by jednak nie wybuchała i żeby była z tego figurka, ale dosłownie to samo, osiągniesz Dotonem, tylko używając zwykłej gliny. A Dotonu i tak od tej techniki wymagasz i tak. Więc prędzej zrobiłbym to techniką rangi D dotonu.

3. Akcept

4. Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Editing:
Daichi o Kudaku | Earth Shatter大地を砕く
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Dzik → Małpa → Szczur → Zając → Tygrys → Koń → Pies → Zając → Pies
KosztPoczwórny
Zasięg20m
WymaganiaSennin Dotonu
Potężna technika Uwolnienia Ziemi, jakiej celem jest przerobienie przeciwników na miazgę. Nie dalej niż 20m od nas, wybieramy miejsce, w którym wprawiamy glebę w ruch. Grunt dookoła naszego przeciwnika, lub przeciwników, bardzo szybko (Szybkość 8) zamyka ich w skalnym sześcianie o 5 metrowym boku. Siła nacisku jest bardzo mocna, i często to już wystarczy, by zmiażdżyć kogoś, o Wytrzymałości 6.Jeśli to by było jednak za mało, możemy podzielić bryłę na kilka części i wprawić je w ruch niczym kostkę Rubika. Tak przemieszczające się części kostki działają jako koła młynarskie, trąc i miażdżąc wszystko, co jest wewnątrz nich.

Posiadając Specjalizację w Dotonie, jesteśmy w stanie wykonać tę technikę na osobach znajdujących się pod ziemią. Wykonujemy bazowe działanie techniki na wskazanym przez nas obszarze przerabiając ich na papkę, i grzebiąc żywcem. W takim przypadku szybkość poruszania się brył wzrasta o 1, tak samo jak siła nacisku.
edited. Prywatna?
Dogū | Clay Figure土偶
KlasyfikacjaBakuton, Doton, Transformacja Natury
PieczęcieKoń → Ptak → Koń → Wół → Koń → Małpa → Szczur → Baran → Pies → Smok
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaIkite Iru Bakuhatsu, Doton D
Dość banalna w swoim działaniu technika klanu Hibana. Będąc w stanie tworzyć twory z plastycznych materiałów takich jak glina, jesteśmy w stanie zamiast je wysadzać, utwardzić materiał, jednocześnie go rozładowywując. Powstaje nam wtedy niewielka figurka, która mieści nam się w dłoniach. Techniki nie można użyć na powiększonych już tworach, lub tych, które nie zawierają w sobie naszej chakry.
W dotonie jest już technika do tworzenia fugure i innych pierdol. Tutaj utwardzam plastyczny material swojego klanu oraz go pozbawiam wlasciwosci wybuchowych. Dlatego zostawil bym to jako klanowka
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Ozwojowana IMO, to tylko miażdżenie kogoś ziemią? Nic za bardzo nietypowego. Ale możesz spróbować mnie przekonać.

2. Yh po długim namyśle akcept, ogólnodostępna
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Techniki żywiolowe, zwlaszcza Doton moim zdaniem, każda może uchodzic za basic. No bo co, każda technika to literally przesuwanie ziemi w gore, dol, lewo, prawo, pod skosem, z niema na ziemie, z ziemi do nieba etc. nie kojaze techniki dotonu ktora byla by tak zlozona, i miazdzyla kogos w taki a nie inny sposob. (nie liczac zgniatarki do Biju, jaka robi proste kleszcze). Dlatego też uważam, że powinna być prywatna. Jeśli cię to nie przekonuje, niech będzie ozwojowaned, zamknijmy te techniki, i lece z kolejnymi <3
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

...ozwojowana, akcept xd
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Tenchi | Heaven and Earth天地
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Pies → Dzik → Szczur → Pies → Małpa → Zając → Koń → Wół → Tygrys → Dzik → Ptak → Tygrys → Smok → Wół → Zając → Ptak → Szczur
KosztStandardowy S za stworzenie maksymalnie 3 kul
Połowiczny S na turę za utrzymanie
Zasięg25m dookoła użytkownika
WymaganiaSennin Dotonu, Kontrola Chakry 10
Potężna technika Dotonu jaką są w stanie opanować jedynie prawdziwi mędrcy tego żywiołu. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, z ziemi dookoła użytkownika wyrywają się spore płaty ziemi jakie zostają skompresowane do wielkości około 50 cm kul. Są one niesamowicie twarde i wytrzymałe. Poprzez stałe przelewanie do nich chakry możemy dowolnie nimi manipulować, a nawet utrzymywać je stale w powietrzu. Ninja może je wykorzystywać w wszelaki sposób kontrolując je jedynie myślami, więc używanie innych jutsu wymagających koncentracji automatycznie anuluje technikę, sprawiając, że kule runą na ziemię. Dotonowe twory możemy oddalić od siebie nie dalej niż na 25 metrów, lecz mogą wyjść poza zasięg naszego wzroku. Wtedy zwyczajnie kierujemy nimi na ślepo. Poruszają się one z ponadprzeciętną prędkością (8), co czyni z nich idealną obronę jak i atak. Można się nimi posłużyć do zadania wysokich obrażeń obuchowych, lub by zasłonić się przed wrogim atakiem. Dzięki ich strukturze, wytrzymają one wszystkie techniki do rangi A jakie mają działanie silnie penetrujące lub punktowe, a nawet niektóre rangi S, lecz to ocenia MG. O ile nie ma limitu pocisków jakie możemy stworzyć, efektownie możemy sterować tyloma, ile wynosi połowa naszego Refleksu. Każda dodatkowa ilość ponad to sprawia, że Dotonowe kule są wolniejsze, mniej celne, bądź nie poruszają się tak płynnie jak byśmy chcieli. Poza tym jeśli użytkownik w jakiś sposób się znajdzie dalej od swoich tworów, na przykład się przeteleportuje, technika również zostaje przerwana.
Prywatna por favor


Mahi Bakuhatsu | Paralyzing Explosion麻痺爆発
KlasyfikacjaBakuton, Raiton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Baran → Małpa → Tygrys → Wół → Szczur → Zając
KosztStandardowy
ZasięgRóżny
WymaganiaRaiton B, Dowolna inna technika Bakutonu
Dość specjalna technika Bakutonu, jaka sprawia, że następne jutsu Uwolnienia Wybuchu jakie wykona ninja, zmieni trochę swoje właściwości. Poza klasyczną eksplozją, naładowana jest ona również chakrą Raitonu jaka to dodatkowo rozchodzi się dookoła pola rażenia. Fala prądu porusza się dalej niż wybuch o około 25% bazowej odległości. Jeśli wybuch więc będzie miał 10m średnicy, fala elektryczności poleci dalej aż do 12,5m. Tak więc poza wybuchem razimy przeciwnika wyładowaniami elektrycznymi, paraliżując go. Działa to oczywiście na standardowych zasadach Raitonowego paraliżu. Siła prądu jest równa rangi B.
Posiadając Sennina w Bakutonie jesteśmy w stanie zmniejszyć siłę wybuchu by zadać mniejsze obrażenia, podczas gdy prąd rozchodzi się normalnie i ma większe szanse na paraliż.
Posiadając rangę S w Raiton oraz płacąc koszt Standardowy S, wyładowania poruszają do 50% zasięgu dalej oraz mają siłę techniki S.
Posiadając Ikite Iru Bakuhatsu jesteśmy w stanie zrobić to samo z glinianymi tworami jakie tworzymy.
Posiadając Ikite Iru Bakuhatsu oraz Specjalizację w Bakutonie jesteśmy w stanie sprawić, że nasze twory ”wybuchną” jedynie potężnym wyładowaniem elektrycznym jaki razi i paraliżuje wszystko w swoim zasięgu. Limity chakry jakie może zmieścić twór jednak pozostają takie same, czyli by wyładowanie miało siłę B, twór musi być przynajmniej Spory, a by miało siłę S, Wielki.
Raczej widzę jako prywatną, lecz Ozwojowaned też mi pasuje


Bakuhatsu no Wana | Exploding Trap爆発の罠
KlasyfikacjaBakuton, Fūinjutsu, Transformacja Natury, Technika Pieczętująca
PieczęcieSmok → Ptak → Wół → Tygrys → Wąż → Baran → Zając → Małpa → Baran → Koń → Pies → Szczur → Wół → Tygrys → Szczur → Zając → Tygrys → Baran → Wąż → Szczur
KosztStandardowy za nałożenie + koszt Bakuhatsu Enchanto
ZasięgDotykowy
WymaganiaFūinjutsu B, Bakuhatsu Enchanto
Bakuhatsu no Wana jest to technika, dzięki której jesteśmy w stanie zamknąć destrukcyjną chakrę w pieczęci, oraz nadać jej jeden bardzo prosty warunek aktywacji. Można nałożyć pieczęć na dowolny przedmiot jaki ją pomieści, jak na przykład zwój, drzwi, ściana, szuflada. Rozmiary można znaleźć w tabelce Bakuhatsu Enchanto. Nie można jednak zapieczętować chakry w żywej istocie, czy nawet roślinach. Objawia się ona jako dwa znaki kanji „爆発”. Technika aktywuje się na życzenie tego, kto ją nałożył poprzez implus chakry, lecz musi być to w zasięgu wzroku, oraz limitach określonych przez Bakuhatsu Enchanto. Siła wybuchu zależy od ilości chakry jaką zamkniemy w pieczęci. W normalnych warunkach jednak, wymagany jest jakiś warunek lub też banalny mechanizm z chakry. Może być to nacisk na pieczęć czy też przerwanie dwóch znaków poprzez otwarcie zwoju, drzwi albo szuflady. By tymczasowo rozładować ładunek, twórca może przelać specjalny impuls chakry, jaki dezaktywuje technikę na 10 min. Poza tym można ją usunąć odpowiednimi technikami.
Posiadając Specjalizację w Bakutonie jesteśmy w stanie skompresować większe ilości chakry w mniejszych przedmiotach o jeden rozmiar, zgodnie z tabelką Bakuhatsu Enchanto.
Posiadając Sennina Fuinjutsu możemy zamaskować pieczęć tak, by była niewidoczna dla gołego oka. Sensorzy lub Dojutsu widzące chakrę jednak nadal wyczują ją.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---

Junsuina Mahi | Pure Paralyze純粋な麻痺
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieZając → Małpa → Szczur → Tygrys → Dzik → Smok
KosztPodwójny na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Dość prosta lecz silna technika Raitonu, podczas której kumulujemy spore ilości chakry w dłoni, jaką następnie szybko wtłaczamy w nasz cel. Jutsu ma na celu jak najszybsze sparaliżowanie wroga poprzez intensywną dawkę prądu, oraz utrzymanie tego stanu przez jak najdłuższy czas. Gdy uda nam się trafić wroga, a ten ma Wytrzymałość 6 lub mniejszą, całe jego ciało staje się niemal momentalnie odrętwiałe i odmawia współpracy. Im wyższa odporność wroga, tym łatwiej mu się mu oprzeć pierwszej fazie jutsu. Jednak możemy poradzić sobie z dowolnie silnym wrogiem tak długo, jak długo utrzymujemy kontakt fizyczny oraz przelewamy chakrę. Za każdą dodatkową turę próby paraliżu, oraz kolejne koszta turowe, możemy powalić przeciwników z Wytrzymałością o 1 większą niż startowa. By więc sparaliżować kogoś o Wytrzymałości 10, musimy utrzymać z nim kontakt fizyczny i nieprzerwanie faszerować go prądem przez 4 tury. Bezwładność wroga utrzymuje się 10 tur minus jego Wytrzymałość. By więc utrzymać kogoś z Wytrzymałością 10 lub większą musimy stale utrzymywać technikę.
Posiadając rangę S w Raiton oraz płacąc Podwójny koszt S, siła porażeń rośnie i efektywnie działa już na osoby z Wytrzymałością 8.
Posiadając Sennina Raitonu nie trzeba składać już pieczęci, lecz czas kumulacji zajmuje tyle ile ich złożenie. Posiadając odpowiednie atuty czas również się skraca.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---

Rensahannou no Kaminari | Chain Lightning連鎖反応の雷
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Małpa → Koń → Wąż → Tygrys → Pieczęć Konfrontacji wystawiona w odpowiednim kierunku
KosztPodwójny
Zasięg20m bazowo
5m między kolejnymi celami
Wymagania---
Technika Raitonu jaki wykorzystuje piorun w dość naturalnej formie. Po skumulowaniu chakry w dłoni oraz skierowaniu Pieczęci Konfrontacji w odpowiednim kierunku, z naszych palców, wskazującego i środkowego, posyłamy potężną wiązkę elektryczności w linii prostej. Po obraniu kierunku nie możemy zmienić jej toru lotu. Gdy jednak trafimy w cel, błyskawica nie zatrzymuje się lecz przelatuje przez wroga i mknie dalej. Możemy wtedy wybrać dowolny inny kąt w jakim wiązka poleci i jeśli po przebyciu nie więcej niż 5 metrów trafi kolejnego przeciwnika bądź metalowy przedmiot, jesteśmy w stanie wykonać ten sam manewr znowu. Jutsu jednak z każdym kolejnym przeskokiem między celami traci swoją siłę. Pierwsze trafienie ma siłę rangi B, lecz każde kolejne jest słabsze o jedną rangę. Ostatnie więc ma siłę jutsu E, i nie robi nikomu większej krzywdy, jak i nie przeskakuje dalej.
Posiadając rangę S w Raiton oraz płacąc Podwójny koszt S, technika ma siłę rangi S podczas pierwszego trafienia, oraz zasięg zwiększa się do 30m, oraz 7,5m przeskoku między celami.
Posiadając Sennina w Raiton drugi trafiony cel również zostaje porażony z maksymalną siłą techniki i dopiero od trzeciego przeskoku jutsu zaczyna wytracać moc.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---


Denki Mukōka | Electrical Nullification電気無効化
KlasyfikacjaDoton, Raiton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Ptak → Szczur → Dzik → Wąż → Smok → Tygrys → Zając → Pies → Małpa → Baran → Tygrys → Małpa → Koń → Smok
KosztPodwójny + koszt techniki jaką przyjmujemy (zależny od naszej KC)
Zasięg---
WymaganiaSennin Dotonu, Otwarta dziedzina Raitonu, Kontrola Chakry 10, Wytrzymałość 7, Kontakt fizyczny z ziemią
Łączone jutsu Dotonu oraz Raitonu, będące silną techniką defensywną przeciwko jedynej słabości Uwolnienia Ziemi, czyli Uwolnienia Błyskawicy. Po złożeniu odpowiednich pieczęci oraz jeśli dotykamy dowolną częścią ciała ziemi, jesteśmy w stanie przyjąć na siebie dowolną technikę Raitonu, oraz stając się skromnym przekaźnikiem energii, przesyłamy ją dalej w grunt, gdzie zostaje rozładowana. Wymaga to od użytkownika ogromnej Kontroli Chakry jak i ponadprzeciętnej wytrzymałości, by prąd został przekierowany przez nasze ciało w odpowiedni sposób nie robiąc nam krzywdy. Musimy być jednak w pełni świadomi nadchodzącego ataku, by przygotować się na jego rozbrojenie. Nie jesteśmy w stanie przekierować czegoś, czego nie widzimy, oraz czego nie mamy gdzie przesłać dalej. Przyjmując wrogie jutsu opłacamy je w ciemno swoją własną chakrą nie jako je przejmując i tworząc wewnątrz siebie w pewnym sensie tunel, jakim prąd mknie dalej. Jesteśmy jednak w stanie zrobić tak z technikami takiej rangi, jaką sami posiadamy w Raitonie. Mając go rozwiniętego do poziomu B, nie poradzimy sobie z jutsu rangi S. Co za tym idzie, jeśli energia jest wzmocniona atutami Sennina bądź Specjalizacją, albo zawiera inne wzmocnienia jak na przykład Chakrę Natury, sami również musimy je posiadać by zapanować nad elektrycznością. W przypadku technik długotrwałych bądź stale zasilanych chakrą, musimy płacić koszt turowy stale utrzymując kontakt z ziemią. Niespełnienie któregoś z warunków skutkuje przyjęciem obrażeń na siebie.
Posiadając rangę S w Raitonie mamy na tyle duże obycie z żywiołem, że jesteśmy w stanie mniej więcej oszacować ile dodatkowej chakry musimy zużyć, by uporać się z techniką.
Posiadając Sennina w Raiotnie nie potrzebujemy już kontaktu z ziemią, gdyż jesteśmy w stanie przekierować technikę w wybranym przez nas kierunku. Działa to jednak tylko na techniki, jakie nie są obszarowe, lecz punktowe.
Prywatna
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Przychodzem sprawdzać \o/

Techniczka numer 1:

a) Imo to nawet ozwojowana nie będzie, z zwyczajnie casual ogólnodostępna techniczka. W sensie, unosisz 5 kawałków ziemi i nimi kręcisz. Nic aż tak specjalnego.
b) Hmmm... w sumie to możesz wyrzucić wymóg KC do tego. Imo niepotrzebny aż tak. Ewentualnie jeżeli pan go bardzo chcieć, to zmniejszyć do KC 7.
c) w sumie fajnie byłoby dorzucić do tego Speckę jakąś.
d) może w koście utrzymania dopisać, że to za wszystkie kule by MG nie miał dylematu
e) Hmmm... 25 metrów bym zmniejszył do 20 metrów.
f) Poza tym wygląda git.

Techniczka numer 2:

a) generalnie względnie okej, tylko mamy tutaj jeden problem związany z Ikite Iru Bakuhatsu. Mianowicie, słabość tych tworów na Raiton. Nasączenie ich byłoby cholernie trudne, aby nie dezaktywować wybuchu. Dlatego żeby móc to robić, to poza samym wspomaganiem, wymóg jeszcze Specki w Bakuton i KC 9 powiedzmy. Dodatkowo koszt by wtedy rósł do Podwójnego, z racji że byłoby to coś bardziej widzialnego w technice S niż B, więc jako taki kinda balans.
b) i raczej będzie mogło być jako prywatna

Techniczka numer 3:

a) spoko byłoby, jakby pan tabelkę z Bakuhatsu Enchanto przerzucił co by to ktoś nie musiał biegać po paru tematach, a miał wszystko w jednym
b) trochę jaśniej rozpisać. W sensie najpierw piszesz, że aktywuje się ona na życzenie, ale potem wspominasz o warunkach. Zamienić kolejnością te części i dać, że mimo mechanizmów może ją aktywować kiedy jest w tym zasięgu wzroku i tamtych limitach.
c) Sennin odpada. W sensie, kompletnie mi się nie widzi niewidzialna pieczęć jako bonus z Sennina. Imo aby uczynić pieczęć niewidzialną potrzebowałbyś od tego innych techniczek.
d) zamiast tego, wywalić z opisu to o tej dezaktywacji tego na 10 minut i dać to w Senninie. Z czego możesz usunąć te 10 minut i jest to wtedy po prostu przelewanie przez Ciebie impulsu aby ją "uzbroić" i "rozbroić. Z czego no, ten impuls też doytykowy czy np. zasięg wzroku? Warto dopisać.
e) chyba może być ozwojowana

Techniczka numer 4:

a) hmmm... ogólnie okej, choć dopisałbym że jeżeli ktoś natychmiast się wyrwie ze złapania to ten paraliż może nie wejść z taką siłą. Żeby nie było że z Raitonem S muśniesz kogoś z Wytrzymką 8 i ten leży, tylko faktycznie żeby był to chwyt.
b) Sennin odpada. W sensie, to jest bardziej coś co pasuje na Speckę, Sennin to jednak coś nowego raczej tutaj pragniemy i staramy się od tej zasady nie odchodzić.
c) hmmm... ozwojowana moża być w sumie.

Techniczka numer 5:

a) Sennin podobnie. Trochę imo zbyt bardzo jest to pure liczbowy upgrade techniczki. Pasuje to bardziej na Speckę.
b) wywaliłbym że bazowo użytkownik wybiera gdzie przeskakuje ta wiązka. Imo to właśnie coś na Sennina, gdzie możesz decydować.
c) bazowo techniczka może trafiać dwa pierwsze cele z maksymalną siłą i potem ją wytracać.
d) przy randze S Raitonu tylko wzrost siły. Wzrost i siły, i zasięgu to lekko zbyt wiele imo.
e) ogólnodostępna raczej, nie ma tam nic specjalnego ani jakiejś awesome siły by temu zwój dawać

Techniczka numer 6:

a) ozwojowana, nie prywatna
b) dodałbym Speckę, jaka sprawia że nie musimy posiadać tych wzmocnień typu np. Chakra Natury i jesteśmy w stanie to przekierować.
c) imo bonus za rangę S nie ma do końca sensu. W sensie, bardziej poszedłbym w stronę, że po prostu w momencie kiedy technika w Ciebie trafi ty opłacasz koszt jej równy na bieżąco, bez potrzeby "przygotowania" się do tego.
d) imo to bardziej technika Raitonu, niż Dotonu. Więc zmieniłbym że jest to Doton rangi S wymagający Raitonu, na Raiton rangi S wymagający Dotonu minimum rangi B.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Tenchi | Heaven and Earth天地
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Pies → Dzik → Szczur → Pies → Małpa → Zając → Koń → Wół → Tygrys → Dzik → Ptak → Tygrys → Smok → Wół → Zając → Ptak → Szczur
KosztStandardowy S za stworzenie maksymalnie 3 kul
Połowiczny S na turę za utrzymanie wszystkich kul
Zasięg20m dookoła użytkownika
WymaganiaSennin Dotonu, Kontrola Chakry 8
Potężna technika Dotonu jaką są w stanie opanować jedynie prawdziwi mędrcy tego żywiołu. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, z ziemi dookoła użytkownika wyrywają się spore płaty ziemi jakie zostają skompresowane do wielkości około 50 cm kul. Są one niesamowicie twarde i wytrzymałe. Sam proces ich formowania zajmuje jedną turę. Poprzez stałe przelewanie do nich chakry możemy dowolnie nimi manipulować, a nawet utrzymywać je stale w powietrzu. Ninja może je wykorzystywać w wszelaki sposób kontrolując je jedynie myślami, więc używanie innych jutsu wymagających koncentracji automatycznie anuluje technikę, sprawiając, że kule runą na ziemię. Dotonowe twory możemy oddalić od siebie nie dalej niż na 20 metrów, lecz mogą wyjść poza zasięg naszego wzroku. Wtedy zwyczajnie kierujemy nimi na ślepo. Poruszają się one z ponadprzeciętną prędkością (8), co czyni z nich idealną obronę jak i atak. Można się nimi posłużyć do zadania wysokich obrażeń obuchowych, lub by zasłonić się przed wrogim atakiem. Dzięki ich strukturze, wytrzymają one wszystkie techniki do rangi A jakie mają działanie silnie penetrujące lub punktowe, a nawet niektóre rangi S, lecz to ocenia MG. O ile nie ma limitu pocisków jakie możemy stworzyć, efektownie możemy sterować tyloma, ile wynosi połowa naszego Refleksu. Każda dodatkowa ilość ponad to sprawia, że Dotonowe kule są wolniejsze, mniej celne, bądź nie poruszają się tak płynnie jak byśmy chcieli. Poza tym jeśli użytkownik w jakiś sposób się znajdzie dalej od swoich tworów, na przykład się przeteleportuje, technika również zostaje przerwana.
Posiadając Specjalizację w Dotonie proces kreacji kul staje się dwa razy szybszy. Ponadto, możemy pominąć pierwsze 8 pieczęci.
Zrobił bym mimo wszystko ozwojowaną ze względu na duży speed techniki mimo wszystko, oraz fakt, że zadna inna technika Dotonu nie utrzymuje ziemi w powietrzu. Co za tym idzie zmniejszylem KC do 8. Chakre poprawilem, zasieg poprawilem. Dodałem też specke.


Mahi Bakuhatsu | Paralyzing Explosion麻痺爆発
KlasyfikacjaBakuton, Raiton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Baran → Małpa → Tygrys → Wół → Szczur → Zając
KosztStandardowy
ZasięgRóżny
WymaganiaRaiton B, Dowolna inna technika Bakutonu
Dość specjalna technika Bakutonu, jaka sprawia, że następne jutsu Uwolnienia Wybuchu jakie wykona ninja, zmieni trochę swoje właściwości. Poza klasyczną eksplozją, naładowana jest ona również chakrą Raitonu jaka to dodatkowo rozchodzi się dookoła pola rażenia. Fala prądu porusza się dalej niż wybuch o około 25% bazowej odległości. Jeśli wybuch więc będzie miał 10m średnicy, fala elektryczności poleci dalej aż do 12,5m. Tak więc poza wybuchem razimy przeciwnika wyładowaniami elektrycznymi, paraliżując go. Działa to oczywiście na standardowych zasadach Raitonowego paraliżu. Siła prądu jest równa rangi B.
Posiadając Sennina w Bakutonie jesteśmy w stanie zmniejszyć siłę wybuchu by zadać mniejsze obrażenia, podczas gdy prąd rozchodzi się normalnie i ma większe szanse na paraliż.
Posiadając rangę S w Raiton oraz płacąc koszt Standardowy S, wyładowania poruszają do 50% zasięgu dalej oraz mają siłę techniki S.
Posiadając Ikite Iru Bakuhatsu jesteśmy w stanie zrobić to samo z glinianymi tworami jakie tworzymy.
Posiadając Ikite Iru Bakuhatsu, Specjalizację w Bakutonie oraz Kontrolę Chakry 9, płacąc koszt Podwójny techniki, jesteśmy w stanie sprawić, że nasze twory ”wybuchną” jedynie potężnym wyładowaniem elektrycznym jaki razi i paraliżuje wszystko w swoim zasięgu. Limity chakry jakie może zmieścić twór jednak pozostają takie same, czyli by wyładowanie miało siłę B, twór musi być przynajmniej Spory, a by miało siłę S, Wielki.
Prywatna thanks, poprawione


Bakuhatsu no Wana | Exploding Trap爆発の罠
KlasyfikacjaBakuton, Fūinjutsu, Transformacja Natury, Technika Pieczętująca
PieczęcieSmok → Ptak → Wół → Tygrys → Wąż → Baran → Zając → Małpa → Baran → Koń → Pies → Szczur → Wół → Tygrys → Szczur → Zając → Tygrys → Baran → Wąż → Szczur
KosztStandardowy za nałożenie + koszt Bakuhatsu Enchanto
ZasięgDotykowy
WymaganiaFūinjutsu B, Bakuhatsu Enchanto
Bakuhatsu no Wana jest to technika, dzięki której jesteśmy w stanie zamknąć destrukcyjną chakrę w pieczęci, oraz nadać jej jeden bardzo prosty warunek aktywacji. Można nałożyć pieczęć na dowolny przedmiot jaki ją pomieści, jak na przykład zwój, drzwi, ściana, szuflada. Rozmiary można znaleźć w tabelce poniżej. Nie można jednak zapieczętować chakry w żywej istocie, czy nawet roślinach. Objawia się ona jako dwa znaki kanji „爆発”. Siła wybuchu zależy od ilości chakry jaką zamkniemy w pieczęci. W normalnych warunkach jednak, wymagany jest jakiś warunek lub też banalny mechanizm z chakry. Może być to nacisk na pieczęć czy też przerwanie dwóch znaków poprzez otwarcie zwoju, drzwi albo szuflady. Możemy pieczęć tymczasowo dezaktywować, aktywować lub wysadzić wedle naszej woli. Rozbrojenie oraz uzbrojenie polega na bezpośrednim, dotykowym przelaniu naszej własnej chakry by na jakiś czas móc obejść własną pułapkę, podczas gdy zdalna detonacja zależy od odległości w jakiej się znajdujemy od pieczęci. Poza tym można ją usunąć odpowiednimi technikami do łamania Fūinjutsu.
Maksymalne naładowanie obiektu jest również zależne od rozmiaru obiektu:
RozmiarMaksymalny koszt natchnienia, równy sile wybuchu danej rangi
MalutkieStandardowy D
MałeStandardowy D
ŚrednieStandardowy C
SporeStandardowy B
DużeStandardowy A
WielkieStandardowy S
OlbrzymiePodwójny S
By móc naładować chakrą Olbrzymie obiekty należy posiadać Specjalizację w Bakuton

Zasięg detonacji jest zależny od rangi Bakutonu:
Ranga BakutonuZasięg detonacji
C50m
B75m
A100m
S150m
SpecjalizacjaZwiększa zasięg detonacji o 50%
Jest to zasięg niezbędny do zdalnej detonacji obiektu, nie zasięg eksplozji.

Posiadając Specjalizację w Bakutonie jesteśmy w stanie skompresować większe ilości chakry w mniejszych przedmiotach o jeden rozmiar, zgodnie z tabelką Bakuhatsu Enchanto.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
popraioned chyba wszystko


Junsuina Mahi | Pure Paralyze純粋な麻痺
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieZając → Małpa → Szczur → Tygrys → Dzik → Smok
KosztPodwójny na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Dość prosta lecz silna technika Raitonu, podczas której kumulujemy spore ilości chakry w dłoni, jaką następnie szybko wtłaczamy w nasz cel. Jutsu ma na celu jak najszybsze sparaliżowanie wroga poprzez intensywną dawkę prądu, oraz utrzymanie tego stanu przez jak najdłuższy czas. Gdy uda nam się trafić wroga oraz utrzymać przez całą turę kontakt fizyczny, a ten ma Wytrzymałość 6 lub mniejszą, całe jego ciało staje się niemal momentalnie odrętwiałe i odmawia współpracy. Im wyższa odporność wroga, tym łatwiej mu się mu oprzeć pierwszej fazie jutsu. Jednak możemy poradzić sobie z dowolnie silnym wrogiem tak długo, jak długo utrzymujemy kontakt fizyczny oraz przelewamy chakrę. Za każdą dodatkową turę próby paraliżu, oraz kolejne koszta turowe, możemy powalić przeciwników z Wytrzymałością o 1 większą niż startowa. By więc sparaliżować kogoś o Wytrzymałości 10, musimy utrzymać z nim kontakt fizyczny i nieprzerwanie faszerować go prądem przez 4 tury. Bezwładność wroga utrzymuje się 10 tur minus jego Wytrzymałość. By więc utrzymać kogoś z Wytrzymałością 10 lub większą musimy stale utrzymywać technikę.
Posiadając rangę S w Raiton oraz płacąc Podwójny koszt S, siła porażeń rośnie i efektywnie działa już na osoby z Wytrzymałością 8.
Posiadając Sennin Raitonu początkowa siła rażenia zwiększa się o 1, więc kosztem rangi B poradzimy sobie z przeciwnikiem o Wytrzymałości 7, a kosztem rangi S, z przeciwnikiem o Wytrzymałości 9.
Posiadając Specjalizację Raitonu nie trzeba składać już pieczęci, lecz czas kumulacji zajmuje tyle ile ich złożenie. Posiadając odpowiednie atuty czas również się skraca.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
poprawioned, ze cala tura trzymania musi byc, stary sennin przezucony na specke, nowa propka sennina


Rensahannou no Kaminari | Chain Lightning連鎖反応の雷
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Małpa → Koń → Wąż → Tygrys → Pieczęć Konfrontacji wystawiona w odpowiednim kierunku
KosztPodwójny
Zasięg20m bazowo
5m między kolejnymi celami
Wymagania---
Technika Raitonu jaki wykorzystuje piorun w dość naturalnej formie. Po skumulowaniu chakry w dłoni oraz skierowaniu Pieczęci Konfrontacji w odpowiednim kierunku, z naszych palców, wskazującego i środkowego, posyłamy potężną wiązkę elektryczności w linii prostej. Po obraniu kierunku nie możemy zmienić jej toru lotu. Gdy jednak trafimy w cel, błyskawica nie zatrzymuje się lecz przelatuje przez wroga i mknie dalej. Kierunek jest przypadkowy i jeśli po przebyciu nie więcej niż 5 metrów trafi kolejnego przeciwnika bądź metalowy przedmiot, prąd mknie dalej. Jutsu jednak z każdym kolejnym przeskokiem między celami traci swoją siłę. Pierwsze oraz drugie trafienie ma siłę rangi B, lecz każde kolejne jest słabsze o jedną rangę. Ostatnie więc ma siłę jutsu E, i nie robi nikomu większej krzywdy, jak i nie przeskakuje dalej.
Posiadając rangę S w Raiton oraz płacąc Podwójny koszt S, technika ma siłę rangi S podczas pierwszego i drugiego trafienia.
Posiadając Sennin Raitonu możemy decydować w którą stronę odbije się piorun.
Posiadając Specjalizacje w Raiton drugi trafiony cel również zostaje porażony z maksymalną siłą techniki i dopiero od trzeciego przeskoku jutsu zaczyna wytracać moc.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Senin przerobiony na specke, random przeskok dodany bazowo, bazowe 2 pierwsze cele full dmg dodane, Ska poprawiona, Sennin nowy dodany, jeśli uważasz że nie ozwojowana to truszke przykro ale nie bede z tym walczyl. Zobacz czy w takiej postaci jest git


Denki Mukōka | Electrical Nullification電気無効化
KlasyfikacjaDoton, Raiton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Ptak → Szczur → Dzik → Wąż → Smok → Tygrys → Zając → Pies → Małpa → Baran → Tygrys → Małpa → Koń → Smok
KosztPodwójny + koszt techniki jaką przyjmujemy (zależny od naszej KC)
Zasięg---
WymaganiaSennin Dotonu, Otwarta dziedzina Raitonu, Kontrola Chakry 10, Wytrzymałość 7, Kontakt fizyczny z ziemią
Łączone jutsu Dotonu oraz Raitonu, będące silną techniką defensywną przeciwko jedynej słabości Uwolnienia Ziemi, czyli Uwolnienia Błyskawicy. Po złożeniu odpowiednich pieczęci oraz jeśli dotykamy dowolną częścią ciała ziemi, jesteśmy w stanie przyjąć na siebie dowolną technikę Raitonu, oraz stając się skromnym przekaźnikiem energii, przesyłamy ją dalej w grunt, gdzie zostaje rozładowana. Wymaga to od użytkownika ogromnej Kontroli Chakry jak i ponadprzeciętnej wytrzymałości, by prąd został przekierowany przez nasze ciało w odpowiedni sposób nie robiąc nam krzywdy. Musimy być jednak w pełni świadomi nadchodzącego ataku, by przygotować się na jego rozbrojenie. Nie jesteśmy w stanie przekierować czegoś, czego nie widzimy, oraz czego nie mamy gdzie przesłać dalej. Przyjmując wrogie jutsu opłacamy je w ciemno swoją własną chakrą nie jako je przejmując i tworząc wewnątrz siebie w pewnym sensie tunel, jakim prąd mknie dalej. Jesteśmy jednak w stanie zrobić tak z technikami takiej rangi, jaką sami posiadamy w Raitonie. Mając go rozwiniętego do poziomu B, nie poradzimy sobie z jutsu rangi S. Co za tym idzie, jeśli energia jest wzmocniona atutami Sennina bądź Specjalizacją, albo zawiera inne wzmocnienia jak na przykład Chakrę Natury, sami również musimy je posiadać by zapanować nad elektrycznością. W przypadku technik długotrwałych bądź stale zasilanych chakrą, musimy płacić koszt turowy stale utrzymując kontakt z ziemią. Niespełnienie któregoś z warunków skutkuje przyjęciem obrażeń na siebie.
Posiadając rangę S w Raitonie mamy na tyle duże obycie z żywiołem, że jesteśmy w stanie mniej więcej oszacować ile dodatkowej chakry musimy zużyć, by uporać się z techniką.
Posiadając Sennina w Raiotnie nie potrzebujemy już kontaktu z ziemią, gdyż jesteśmy w stanie przekierować technikę w wybranym przez nas kierunku. Działa to jednak tylko na techniki, jakie nie są obszarowe, lecz punktowe.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Zanim zacznę coś de facto edytować bardziej, to musze przyjść z handlami. Po 1 i najważniejsze, Raiton S odpada z automatu bo Mido go nie ma. Najpierw spróbuję to przepchnać jako Doton i już mówię czemu. Moim zdaniem trzeba dobrze ogarniać glebę by wprowadzić do niej prąd i go odpowiednio rozprowadzić by nie bylo szkody dla uzytkownika. Sam Raiton w wymaganiach jest po to, by znać i umieć techniki jakie bedziemy przekierowywać i zwyczajnie być przyzwyczajonym do mocy prądu. Dlatego też dałem tyle wymagań w Dotonie a sam Raiton jest pozostawiony jako samo przyjęcie wpierdolu na klate.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Techniczka 1:
a) nie mniej, jest to technika rangi S. Speed nie jest aż tak duży biorąc pod uwagę jak jest to technika S, a fakt że żadna inna technika nie utrzymuje ziemi w powietrzu, nie znaczy że od razu ta musi być ozwojowana. Jest to dalej ranga S i ma Sennina w sobie. Biorąc pod uwagę wymóg KC tym bardziej. Z czego ten wymóg to dalej, KC 7 a nie KC 8.

Techniczka 2:
a) Tutaj jeszcze do wywalenia bonus za same posiadanie Ikite IRu Bakuhatsu. W sensie, ten Raiton przeszkadza już w tych tworach. Także to zdanie po prostu przenieś do tego bonusu niżej i połącz z nim.

Techniczka 3:
a) akcept, ozwojowana i przerzucę jak resztę skończymy omawaić.

Technika 4:
a) wszystko spoko, tylko ten Sennin znowu odpada. W sensie, ten Sennin to jest po prostu +1 do siły techniki, a nie nic nowego. Przykładowo co Sennin mógłby dawać to np: nie musisz skumulować tej chakry w dłoni, tylko możesz nawet w całym ciele. Lub np. że po trafieniu kogoś i wyrwaniu się przez niego z uścisku, to z tą osobą dalej pozostaje wiązka elektryczności jaka go stunuje dopóki nie oddali się 5 metrów dalej od użytkownika.

Technika 5:
a) w Specce jeszcze popraw, że trzeci cel dostaje full DMG. Bo drugi cel otrzymuje też maksymalną aktualnie. I hmm... w sumie jest dość silna, więc za samą siłę może dostać ten zwój. Niech panu będzie

Technika 6:
a) w sensie... no aktualnie nie da rady. Nie trzeba dobrze ogarniać gleby aby wprowadzić do niej prąd. Nie mniej nie musisz go w ziemii rozprowadzać. On sam to zrobi jak wpadnie w ziemię. To co ty musisz zrobić, to cały ten prąd przez całe swoje ciało przemieścić bez uszkodzenia go. Dlatego jest to w tym momencie Raiton. Czy dałoby się to zrobić bardziej jako Doton... nie jestem pewien szczerze powiedziawszy. Nawet jak zmienisz się w ziemię, to przeprowadzenie pioruna przez ziemię aby nie zranił Ciebie to będzie bardziej Raiton. Z aktualnych Dotonowych technik to jedynie Domu może w coś takiego, a Domu jest wspomaganiem więc ono może trochę więcej. Może jakbyś poszedł w tą zamianę w ziemię i jako wymóg dał Raiton A,,, z czego wtedy odpadałoby przekierowywanie prądu, jeżeli miałoby to bazować na Dotonie bardziej.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Tenchi | Heaven and Earth天地
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Pies → Dzik → Szczur → Pies → Małpa → Zając → Koń → Wół → Tygrys → Dzik → Ptak → Tygrys → Smok → Wół → Zając → Ptak → Szczur
KosztStandardowy S za stworzenie maksymalnie 3 kul
Połowiczny S na turę za utrzymanie wszystkich kul
Zasięg20m dookoła użytkownika
WymaganiaSennin Dotonu, Kontrola Chakry 7
Potężna technika Dotonu jaką są w stanie opanować jedynie prawdziwi mędrcy tego żywiołu. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, z ziemi dookoła użytkownika wyrywają się spore płaty ziemi jakie zostają skompresowane do wielkości około 50 cm kul. Są one niesamowicie twarde i wytrzymałe. Sam proces ich formowania zajmuje jedną turę. Poprzez stałe przelewanie do nich chakry możemy dowolnie nimi manipulować, a nawet utrzymywać je stale w powietrzu. Ninja może je wykorzystywać w wszelaki sposób kontrolując je jedynie myślami, więc używanie innych jutsu wymagających koncentracji automatycznie anuluje technikę, sprawiając, że kule runą na ziemię. Dotonowe twory możemy oddalić od siebie nie dalej niż na 20 metrów, lecz mogą wyjść poza zasięg naszego wzroku. Wtedy zwyczajnie kierujemy nimi na ślepo. Poruszają się one z ponadprzeciętną prędkością (8), co czyni z nich idealną obronę jak i atak. Można się nimi posłużyć do zadania wysokich obrażeń obuchowych, lub by zasłonić się przed wrogim atakiem. Dzięki ich strukturze, wytrzymają one wszystkie techniki do rangi A jakie mają działanie silnie penetrujące lub punktowe, a nawet niektóre rangi S, lecz to ocenia MG. O ile nie ma limitu pocisków jakie możemy stworzyć, efektownie możemy sterować tyloma, ile wynosi połowa naszego Refleksu. Każda dodatkowa ilość ponad to sprawia, że Dotonowe kule są wolniejsze, mniej celne, bądź nie poruszają się tak płynnie jak byśmy chcieli. Poza tym jeśli użytkownik w jakiś sposób się znajdzie dalej od swoich tworów, na przykład się przeteleportuje, technika również zostaje przerwana.
Posiadając Specjalizację w Dotonie proces kreacji kul staje się dwa razy szybszy. Ponadto, możemy pominąć pierwsze 8 pieczęci.
KC 7 zrobione. Niech będzie już ta ogólna.


Mahi Bakuhatsu | Paralyzing Explosion麻痺爆発
KlasyfikacjaBakuton, Raiton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Baran → Małpa → Tygrys → Wół → Szczur → Zając
KosztStandardowy
ZasięgRóżny
WymaganiaRaiton B, Dowolna inna technika Bakutonu
Dość specjalna technika Bakutonu, jaka sprawia, że następne jutsu Uwolnienia Wybuchu jakie wykona ninja, zmieni trochę swoje właściwości. Poza klasyczną eksplozją, naładowana jest ona również chakrą Raitonu jaka to dodatkowo rozchodzi się dookoła pola rażenia. Fala prądu porusza się dalej niż wybuch o około 25% bazowej odległości. Jeśli wybuch więc będzie miał 10m średnicy, fala elektryczności poleci dalej aż do 12,5m. Tak więc poza wybuchem razimy przeciwnika wyładowaniami elektrycznymi, paraliżując go. Działa to oczywiście na standardowych zasadach Raitonowego paraliżu. Siła prądu jest równa rangi B.
Posiadając Sennina w Bakutonie jesteśmy w stanie zmniejszyć siłę wybuchu by zadać mniejsze obrażenia, podczas gdy prąd rozchodzi się normalnie i ma większe szanse na paraliż.
Posiadając rangę S w Raiton oraz płacąc koszt Standardowy S, wyładowania poruszają do 50% zasięgu dalej oraz mają siłę techniki S.
Posiadając Ikite Iru Bakuhatsu, Specjalizację w Bakutonie oraz Kontrolę Chakry 9, płacąc koszt Podwójny techniki, jesteśmy w stanie sprawić, że nasze twory ”wybuchną” jedynie potężnym wyładowaniem elektrycznym jaki razi i paraliżuje wszystko w swoim zasięgu. Limity chakry jakie może zmieścić twór jednak pozostają takie same, czyli by wyładowanie miało siłę B, twór musi być przynajmniej Spory, a by miało siłę S, Wielki.
Wywaliłem sam bonus z wspomagania bo to wspomaganie + specka + kc ma to samo w sobie.


► Pokaż Spoiler | Bakuhatsu no Wana
Bakuhatsu no Wana | Exploding Trap爆発の罠
KlasyfikacjaBakuton, Fūinjutsu, Transformacja Natury, Technika Pieczętująca
PieczęcieSmok → Ptak → Wół → Tygrys → Wąż → Baran → Zając → Małpa → Baran → Koń → Pies → Szczur → Wół → Tygrys → Szczur → Zając → Tygrys → Baran → Wąż → Szczur
KosztStandardowy za nałożenie + koszt Bakuhatsu Enchanto
ZasięgDotykowy
WymaganiaFūinjutsu B, Bakuhatsu Enchanto
Bakuhatsu no Wana jest to technika, dzięki której jesteśmy w stanie zamknąć destrukcyjną chakrę w pieczęci, oraz nadać jej jeden bardzo prosty warunek aktywacji. Można nałożyć pieczęć na dowolny przedmiot jaki ją pomieści, jak na przykład zwój, drzwi, ściana, szuflada. Rozmiary można znaleźć w tabelce poniżej. Nie można jednak zapieczętować chakry w żywej istocie, czy nawet roślinach. Objawia się ona jako dwa znaki kanji „爆発”. Siła wybuchu zależy od ilości chakry jaką zamkniemy w pieczęci. W normalnych warunkach jednak, wymagany jest jakiś warunek lub też banalny mechanizm z chakry. Może być to nacisk na pieczęć czy też przerwanie dwóch znaków poprzez otwarcie zwoju, drzwi albo szuflady. Możemy pieczęć tymczasowo dezaktywować, aktywować lub wysadzić wedle naszej woli. Rozbrojenie oraz uzbrojenie polega na bezpośrednim, dotykowym przelaniu naszej własnej chakry by na jakiś czas móc obejść własną pułapkę, podczas gdy zdalna detonacja zależy od odległości w jakiej się znajdujemy od pieczęci. Poza tym można ją usunąć odpowiednimi technikami do łamania Fūinjutsu.
Maksymalne naładowanie obiektu jest również zależne od rozmiaru obiektu:
RozmiarMaksymalny koszt natchnienia, równy sile wybuchu danej rangi
MalutkieStandardowy D
MałeStandardowy D
ŚrednieStandardowy C
SporeStandardowy B
DużeStandardowy A
WielkieStandardowy S
OlbrzymiePodwójny S
By móc naładować chakrą Olbrzymie obiekty należy posiadać Specjalizację w Bakuton

Zasięg detonacji jest zależny od rangi Bakutonu:
Ranga BakutonuZasięg detonacji
C50m
B75m
A100m
S150m
SpecjalizacjaZwiększa zasięg detonacji o 50%
Jest to zasięg niezbędny do zdalnej detonacji obiektu, nie zasięg eksplozji.

Posiadając Specjalizację w Bakutonie jesteśmy w stanie skompresować większe ilości chakry w mniejszych przedmiotach o jeden rozmiar, zgodnie z tabelką Bakuhatsu Enchanto.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=爆発の罠]Bakuhatsu no Wana | Exploding Trap[/title]
[pic rank=B zwoj=4]https://i.imgur.com/dXPJlCF.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bakuton, Fūinjutsu, Transformacja Natury, Technika Pieczętująca[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Ptak → Wół → Tygrys → Wąż → Baran → Zając → Małpa → Baran → Koń → Pies → Szczur → Wół → Tygrys → Szczur → Zając → Tygrys → Baran → Wąż → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za nałożenie + koszt Bakuhatsu Enchanto[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Fūinjutsu B, Bakuhatsu Enchanto[/row]
[description]
[p]Bakuhatsu no Wana jest to technika, dzięki której jesteśmy w stanie zamknąć destrukcyjną chakrę w pieczęci, oraz nadać jej jeden bardzo prosty warunek aktywacji. Można nałożyć pieczęć na dowolny przedmiot jaki ją pomieści, jak na przykład zwój, drzwi, ściana, szuflada. Rozmiary można znaleźć w tabelce poniżej. Nie można jednak zapieczętować chakry w żywej istocie, czy nawet roślinach. Objawia się ona jako dwa znaki kanji „爆発”. Siła wybuchu zależy od ilości chakry jaką zamkniemy w pieczęci. W normalnych warunkach jednak, wymagany jest jakiś warunek lub też banalny mechanizm z chakry. Może być to nacisk na pieczęć czy też przerwanie dwóch znaków poprzez otwarcie zwoju, drzwi albo szuflady. Możemy pieczęć tymczasowo dezaktywować, aktywować lub wysadzić wedle naszej woli. Rozbrojenie oraz uzbrojenie polega na bezpośrednim, dotykowym przelaniu naszej własnej chakry by na jakiś czas móc obejść własną pułapkę, podczas gdy zdalna detonacja zależy od odległości w jakiej się znajdujemy od pieczęci. Poza tym można ją usunąć odpowiednimi technikami do łamania Fūinjutsu. [/p]

Maksymalne naładowanie obiektu jest również zależne od rozmiaru obiektu:
| Rozmiar | Maksymalny koszt natchnienia, równy sile wybuchu danej rangi |
|:----------:|:----------:|
| Malutkie | Standardowy D |
| Małe | Standardowy D |
| Średnie | Standardowy C |
| Spore| Standardowy B |
| Duże| Standardowy A |
| Wielkie| Standardowy S |
| Olbrzymie | Podwójny S |
[b]By móc naładować chakrą Olbrzymie obiekty należy posiadać Specjalizację w Bakuton[/b]

Zasięg detonacji jest zależny od rangi Bakutonu:
| Ranga Bakutonu | Zasięg detonacji |
|:----------:|:----------:|
| C | 50m |
| B | 75m |
| A | 100m |
| S | 150m |
| Specjalizacja | Zwiększa zasięg detonacji o 50% |
[b]Jest to zasięg niezbędny do zdalnej detonacji obiektu, nie zasięg eksplozji.[/b]

[b]Posiadając Specjalizację w Bakutonie[/b] jesteśmy w stanie skompresować większe ilości chakry w mniejszych przedmiotach o jeden rozmiar, zgodnie z tabelką Bakuhatsu Enchanto.
[/description]
Schowam to by nie zajmowało miejsca.


Junsuina Mahi | Pure Paralyze純粋な麻痺
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieZając → Małpa → Szczur → Tygrys → Dzik → Smok
KosztPodwójny na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Dość prosta lecz silna technika Raitonu, podczas której kumulujemy spore ilości chakry w dłoni, jaką następnie szybko wtłaczamy w nasz cel. Jutsu ma na celu jak najszybsze sparaliżowanie wroga poprzez intensywną dawkę prądu, oraz utrzymanie tego stanu przez jak najdłuższy czas. Gdy uda nam się trafić wroga oraz utrzymać przez całą turę kontakt fizyczny, a ten ma Wytrzymałość 6 lub mniejszą, całe jego ciało staje się niemal momentalnie odrętwiałe i odmawia współpracy. Im wyższa odporność wroga, tym łatwiej mu się mu oprzeć pierwszej fazie jutsu. Jednak możemy poradzić sobie z dowolnie silnym wrogiem tak długo, jak długo utrzymujemy kontakt fizyczny oraz przelewamy chakrę. Za każdą dodatkową turę próby paraliżu, oraz kolejne koszta turowe, możemy powalić przeciwników z Wytrzymałością o 1 większą niż startowa. By więc sparaliżować kogoś o Wytrzymałości 10, musimy utrzymać z nim kontakt fizyczny i nieprzerwanie faszerować go prądem przez 4 tury. Bezwładność wroga utrzymuje się 10 tur minus jego Wytrzymałość. By więc utrzymać kogoś z Wytrzymałością 10 lub większą musimy stale utrzymywać technikę.
Posiadając rangę S w Raiton oraz płacąc Podwójny koszt S, siła porażeń rośnie i efektywnie działa już na osoby z Wytrzymałością 8.
Posiadając Sennin Raitonu po złapaniu przeciwnika i przelaniu pierwszej porcji paraliżującego prądu, możemy nie utrzymywać dalej kontaktu fizycznego lecz przesyłać prąd na odległość nie większą niż 5m. Jeśli nasz cel oddali się na dalszą odległość lub coś zasłoni przestrzeń między ręką a wrogiem, np.: ściana, technika zostaje przerwana.
Posiadając Specjalizację Raitonu nie trzeba składać już pieczęci, lecz czas kumulacji zajmuje tyle ile ich złożenie. Posiadając odpowiednie atuty czas również się skraca.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
stary sennin wywalony, dodany nowy z twojej propki.


Rensahannou no Kaminari | Chain Lightning連鎖反応の雷
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Małpa → Koń → Wąż → Tygrys → Pieczęć Konfrontacji wystawiona w odpowiednim kierunku
KosztPodwójny
Zasięg20m bazowo
5m między kolejnymi celami
Wymagania---
Technika Raitonu jaki wykorzystuje piorun w dość naturalnej formie. Po skumulowaniu chakry w dłoni oraz skierowaniu Pieczęci Konfrontacji w odpowiednim kierunku, z naszych palców, wskazującego i środkowego, posyłamy potężną wiązkę elektryczności w linii prostej. Po obraniu kierunku nie możemy zmienić jej toru lotu. Gdy jednak trafimy w cel, błyskawica nie zatrzymuje się lecz przelatuje przez wroga i mknie dalej. Kierunek jest przypadkowy i jeśli po przebyciu nie więcej niż 5 metrów trafi kolejnego przeciwnika bądź metalowy przedmiot, prąd mknie dalej. Jutsu jednak z każdym kolejnym przeskokiem między celami traci swoją siłę. Pierwsze oraz drugie trafienie ma siłę rangi B, lecz każde kolejne jest słabsze o jedną rangę. Ostatnie więc ma siłę jutsu E, i nie robi nikomu większej krzywdy, jak i nie przeskakuje dalej.
Posiadając rangę S w Raiton oraz płacąc Podwójny koszt S, technika ma siłę rangi S podczas pierwszego i drugiego trafienia.
Posiadając Sennin Raitonu możemy decydować w którą stronę odbije się piorun.
Posiadając Specjalizacje w Raiton trzeci trafiony cel również zostaje porażony z maksymalną siłą techniki i dopiero od czwartego przeskoku jutsu zaczyna wytracać moc.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
done


Denki Mukōka | Electrical Nullification電気無効化
KlasyfikacjaDoton, Raiton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Ptak → Szczur → Dzik → Wąż → Smok → Tygrys → Zając → Pies → Małpa → Baran → Tygrys → Małpa → Koń → Smok
KosztPodwójny + koszt techniki jaką przyjmujemy (zależny od naszej KC)
Zasięg---
WymaganiaSennin Dotonu, Otwarta dziedzina Raitonu, Kontrola Chakry 10, Wytrzymałość 7, Kontakt fizyczny z ziemią
Łączone jutsu Dotonu oraz Raitonu, będące silną techniką defensywną przeciwko jedynej słabości Uwolnienia Ziemi, czyli Uwolnienia Błyskawicy. Po złożeniu odpowiednich pieczęci oraz jeśli dotykamy dowolną częścią ciała ziemi, jesteśmy w stanie przyjąć na siebie dowolną technikę Raitonu, oraz stając się skromnym przekaźnikiem energii, przesyłamy ją dalej w grunt, gdzie zostaje rozładowana. Wymaga to od użytkownika ogromnej Kontroli Chakry jak i ponadprzeciętnej wytrzymałości, by prąd został przekierowany przez nasze ciało w odpowiedni sposób nie robiąc nam krzywdy. Musimy być jednak w pełni świadomi nadchodzącego ataku, by przygotować się na jego rozbrojenie. Nie jesteśmy w stanie przekierować czegoś, czego nie widzimy, oraz czego nie mamy gdzie przesłać dalej. Przyjmując wrogie jutsu opłacamy je w ciemno swoją własną chakrą nie jako je przejmując i tworząc wewnątrz siebie w pewnym sensie tunel, jakim prąd mknie dalej. Jesteśmy jednak w stanie zrobić tak z technikami takiej rangi, jaką sami posiadamy w Raitonie. Mając go rozwiniętego do poziomu B, nie poradzimy sobie z jutsu rangi S. Co za tym idzie, jeśli energia jest wzmocniona atutami Sennina bądź Specjalizacją, albo zawiera inne wzmocnienia jak na przykład Chakrę Natury, sami również musimy je posiadać by zapanować nad elektrycznością. W przypadku technik długotrwałych bądź stale zasilanych chakrą, musimy płacić koszt turowy stale utrzymując kontakt z ziemią. Niespełnienie któregoś z warunków skutkuje przyjęciem obrażeń na siebie.
Posiadając rangę S w Raitonie mamy na tyle duże obycie z żywiołem, że jesteśmy w stanie mniej więcej oszacować ile dodatkowej chakry musimy zużyć, by uporać się z techniką.
Posiadając Sennina w Raiotnie nie potrzebujemy już kontaktu z ziemią, gdyż jesteśmy w stanie przekierować technikę w wybranym przez nas kierunku. Działa to jednak tylko na techniki, jakie nie są obszarowe, lecz punktowe.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
To skoro Doton odpada w takiej formie jakiej ja bym to chciał, bo zamiana w ziemię/błoto odpada bo to frajersje dla Midoro, to może inaczej. Co powiesz by to była technika B (bo tyle Mido ma), wymagany Sennin Dotonu, KC 7-8, Wytrzymka 7, kontkat z glebą. Bonus Raiton S zostaje bez zmian, czyli możemy przenieść techniki do S, a bazowo do B. Sennin został by ten sam. Wtedy mamy technikę Raitonu B ozwojowaną która robi to co bym chciał, jaką dalej można rozwinąć do S i czerpać wszelkie korzyści.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Techniczka 1: jest good teraz, akcept i ogólnodostępna jak wspominałem.

Techniczka 2: Akcept, prywatna. Może pan sobie ją przerzucić do swoich zaakceptowanych prywatnych.

Techniczka 4: Git, akcept i ozwojowana jak ustaliliśmy. Przerzucę po akcepcie reszty.

Techniczka 5: Git, akcept i ozwojowane. Przerzucę po akcepcie reszty.

Techniczka 6: Hmmm. Można spróbować w tą stronę. Ozwojowana technika Raitonu B, KC 8 jako wymóg i kontakt z glebą. Sennin nie jest potrzebny jako wymóg. Poza tym jednak, z racji że to będzie technika B to trzeba coś jeszcze znerfić. Dodałbym że i tak otrzymujesz 1/5 obrażeń jakie byś normalnie dostał. Ze Specką te obrażenia mogłyby znikać.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Denki Mukōka | Electrical Nullification電気無効化
KlasyfikacjaDoton, Raiton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Ptak → Szczur → Dzik → Wąż → Smok
KosztPodwójny + koszt techniki jaką przyjmujemy (zależny od naszej KC)
Zasięg---
WymaganiaKontrola Chakry 8, Wytrzymałość 7, Kontakt fizyczny z ziemią
Silna technika defensywna przeciwko innym jutsu Uwolnienia Błyskawicy. Po złożeniu odpowiednich pieczęci oraz jeśli dotykamy dowolną częścią ciała ziemi, jesteśmy w stanie przyjąć na siebie dowolną technikę Raitonu, oraz stając się skromnym przekaźnikiem energii, przesyłamy ją dalej w grunt, gdzie zostaje rozładowana. Wymaga to od użytkownika ogromnej Kontroli Chakry jak i ponadprzeciętnej Wytrzymałości, by prąd został przekierowany przez nasze ciało w odpowiedni sposób zadając nam jedynie 1/5 obrażeń jakie byśmy otrzymali. Musimy być jednak w pełni świadomi nadchodzącego ataku, by przygotować się na jego rozbrojenie. Nie jesteśmy w stanie przekierować czegoś, czego nie widzimy, oraz czego nie mamy gdzie przesłać dalej. Przyjmując wrogie jutsu opłacamy je w ciemno swoją własną chakrą nie jako je przejmując i tworząc wewnątrz siebie w pewnym sensie tunel, jakim prąd mknie dalej. Jesteśmy jednak w stanie zrobić tak z technikami takiej rangi, jaką sami posiadamy w Raitonie. Mając go rozwiniętego do poziomu B, nie poradzimy sobie z jutsu rangi S. Co za tym idzie, jeśli energia jest wzmocniona atutami Sennina bądź Specjalizacją, albo zawiera inne wzmocnienia jak na przykład Chakrę Natury, sami również musimy je posiadać by zapanować nad elektrycznością. W przypadku technik długotrwałych bądź stale zasilanych chakrą, musimy płacić koszt turowy stale utrzymując kontakt z ziemią. Niespełnienie któregoś z warunków skutkuje przyjęciem pełnych obrażeń na siebie.
Posiadając rangę S w Raitonie mamy na tyle duże obycie z żywiołem, że jesteśmy w stanie mniej więcej oszacować ile dodatkowej chakry musimy zużyć, by uporać się z techniką.
Posiadając Sennina w Raiotnie nie potrzebujemy już kontaktu z ziemią, gdyż jesteśmy w stanie przekierować technikę w wybranym przez nas kierunku. Działa to jednak tylko na techniki, jakie nie są obszarowe, lecz punktowe.
Posiadając Specjalizację w Raiotnie wrogie techniki przy rozładowywaniu lub przekierowywaniu ich nie robią nam już żadnej krzywdy.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---

Skoro tamte maja akcept to przepisze tylko te.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”