Daichi o Kudaku | Earth Shatter大地を砕く
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Dzik → Małpa → Szczur → Zając → Tygrys → Koń → Pies → Zając → Pies
KosztPoczwórny
Zasięg20m
WymaganiaSennin Dotonu
Potężna technika Uwolnienia Ziemi, jakiej celem jest przerobienie przeciwników na miazgę. Nie dalej niż 20m od nas, wybieramy miejsce, w którym wprawiamy glebę w ruch. Grunt dookoła naszego przeciwnika, lub przeciwników, bardzo szybko (Szybkość 8) zamyka ich w skalnym sześcianie o 5 metrowym boku. Siła nacisku jest bardzo mocna, i często to już wystarczy, by zmiażdżyć kogoś, o Wytrzymałości 8. Jeśli to by było jednak za mało, możemy podzielić bryłę na kilka części i wprawić je w ruch niczym kostkę Rubika. Każdy mniej wytrzymały człowiek jaki się znajdzie w środku jest rozrywany na strzępy pod naciskiem ziemi.
Posiadając Doton: Kaido Shōkutsu, jesteśmy w stanie wykonać tę technikę na osobach znajdujących się pod ziemią. Wpierw blokujemy im możliwość przemieszczania się, a następnie wykonujemy bazowe działanie techniki przerabiając ich na papkę, i grzebiąc żywcem. W takim przypadku szybkość poruszania się brył wzrasta o 1, tak samo jak siła nacisku. By się oprzeć technice wymagana jest Wytrzymałość minimum 9.
Gif poglądowy, z którego będę chciał zrobić image -> klik
//All dopisaned. W opisie nie wiem co ty chcesz zmieniać, gdyż dla mnie jest dość spoko opisany. Zamykasz kogoś w kostce a potem robisz shuffle. Nie widzę też sensu dopisywać, że muszę widzieć gdzie jest przeciwnik, gdyż to się rozumie samo przez sie. Mogę równie dobrze użyć techniki randomowo przed sobą by zaorać komuś pole.Posiadając Doton: Kaido Shōkutsu, jesteśmy w stanie wykonać tę technikę na osobach znajdujących się pod ziemią. Wpierw blokujemy im możliwość przemieszczania się, a następnie wykonujemy bazowe działanie techniki przerabiając ich na papkę, i grzebiąc żywcem. W takim przypadku szybkość poruszania się brył wzrasta o 1, tak samo jak siła nacisku. By się oprzeć technice wymagana jest Wytrzymałość minimum 9.
Gif poglądowy, z którego będę chciał zrobić image -> klik
Dogū | Clay Figure土偶
KlasyfikacjaBakuton, Doton, Transformacja Natury
PieczęcieKoń → Ptak → Koń → Wół → Koń → Małpa → Szczur → Baran → Pies → Smok
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaIkite Iru Bakuhatsu, Doton D
Dość banalna w swoim działaniu technika klanu Hibana. Będąc w stanie tworzyć twory z plastycznych materiałów takich jak glina, jesteśmy w stanie zamiast je wysadzać, utwardzić materiał, jednocześnie go rozładowywując. Powstaje nam wtedy niewielka figurka, która mieści nam się w dłoniach. Techniki nie można użyć na powiększonych już tworach, lub tych, które nie zawierają w sobie naszej chakry.
wolal bym prywatna, biorac pod uwage fakt, ze nikt nigdy nie chcial czegos takiego robic. przecietny hibana je detonuje, a midoro robi z nich pamiatki dla dzieci na jarmarku. Jesli cie to nie przekonuje niech bedzie ogolnaYama no Sōzō | Mountain Creation山の創造
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Ptak → Szczur → Smok → Wąż → Koń → Małpa → Szczur → Wąż → Zając → Smok → Małpa → Pies → Wąż → Baran → Małpa → Baran → Ptak → Baran → Ptak → Zając → Ptak → Wół → Małpa → Baran → Szczur → Dzik → Zając → Małpa → Baran → Ptak → Koń → Tygrys → Pies → Szczur → Smok → Małpa → Ptak → Małpa → Dzik → Pies → Koń → Pies → Baran → Wąż → Tygrys → Pies → Ptak → Dzik → Zając → Wół → Zając → Tygrys → Zając → Smok → Dzik → Małpa → Koń → Zając → Baran → Szczur → Tygrys → Zając → Małpa → Baran → Wół → Smok → Tygrys → Smok → Szczur → Dzik → Zając → Wąż → Zając → Wąż → Smok → Dzik → Szczur → Baran → Dzik → Wół → Smok → Ptak → Smok → Tygrys → Zając → Ptak → Smok → Szczur → Małpa → Baran → Wąż → Ptak → Dzik → Tygrys → Koń → Wół → Smok → Pies → Koń
KosztStandardowy S za aktywacje
Standardowy S za każde 100m średnicy
Standardowy S za każde 100m zmian góra/dół
Standardowy S za każde 100m średnicy
Standardowy S za każde 100m zmian góra/dół
ZasięgRóżny
WymaganiaSennin Dotonu, Kontrola Chakry 8, minimum 10 000 chakry
Technika robi dokładnie to, od czego wzięła swoją nazwę. Po złożeniu setki pieczęci, przykładamy ręce do ziemi i przelewamy do niej chakrę, łącząc się niejako z żywiołem. Dla czystej wygody najlepiej jest podczas procesu usiąść, gdyż zajmuje on bardzo dużo czasu. Istnieją jednak pewne limity, jakich nie jesteśmy w stanie przekroczyć. Przede wszystkim, nie jesteśmy w stanie jednorazowo wpływać na większy teren niż 500m od nas, jak i podnieść lub opuścić grunt o taką samą wartość. Takie manipulacje zajmują nam 12 godzin. Ponadto, nie stworzymy większej góry niż połowa naszego KC liczona w kilometrach, zaczynając od poziomu morza. Dla przykładu, mając KC 10, maksymalny dół będzie wynosił 5km pod poziomem morza. Tak samo jeśli wejdziemy na 3 tysięcznik, maksymalnie powiększymy go o 2 km, do naszego maksymalnego limitu. Chakra jest przelewana miarowo do ziemi, więc przerwanie wcześniej zwyczajnie się wiąże z mniejszym jej zużyciem. Przy użyciu minimum 5 000 chakry, zaczynamy być wyczuwalni przez inne istoty, nawet, jeśli nie posiadają one zmysłu sensorycznego. Im więcej chakry zużyjemy, tym lepiej to czuć, jak i z większej odległości. Ocenia to jednak MG.
Możemy próbować wykonywać technikę dłużej niż 12 godzin. Jest to jednak dużo bardziej wymagające zadanie. Łączymy się wtedy niemal całkowicie z naturą. Wydatki chakry pozostają takie same, lecz ta regeneruje nam się normalnie, więc mamy jej ciągle pod zapasem. Dodatkowo nie musimy jeść, pić, spać, czy też podążać za innymi potrzebami. Wiąże się z tym jednak pewne niebezpieczeństwo. Nie różni się to zbytnio od zbierania chakry Natury, gdyż to właśnie ona nam pozwala przekroczyć pewne ludzkie granice. Tak więc rozpatrywane jest to jak w przypadku Senjutsu, a utrata koncentracji wiąże się z takimi samymi skutkami, czyli skamienieniem.
Co do samej manipulacji ziemią i skałą, jesteśmy z nią w stanie zrobić co chcemy. Podnieść, tworząc góry, obniżyć by zrobić zapadliny, dowolnie kreować groty czy też jaskinie i wiele więcej. Poza bardzo wolnym procesem, ogranicza nas tylko wyobraźnia. Możemy nawet zmienić krajobraz całych państw jeśli mamy dostatecznie dużo czasu i chakry.
Posiadając Senjutsu można podnosić lub obniżać teren do 10km. Jesteśmy też odporni na skamienienie podczas dłuższego wykonywania techniki.Posiadając Specjalizację w Doton, wymóg Kontroli Chakry spada do 7.
Wielki ZwójDoczito Pomidoro
Wielki Zwój---
wyjebalem 75% opisu by pasowal do twoich wytycznych wiec milego czytania. I ogolna czy ogolna zwojed?Kasa | Umbrella傘
KlasyfikacjaNinjutsu, Suiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wąż → Małpa
KosztStandardowy na turę
Zasięg1m
Wymagania---
Jak sama nazwa mówi, za pomocą chakry jesteśmy w stanie ochronić się przed wodą. Po złożeniu pieczęci kumulujemy chakrę nad naszą ręką, by wytworzyć niewielką, półkolistą barierę o promieniu pół metra. Utrzymuje się ona około 0,5-1m nad naszą dłonią i jest zawsze nad nią. Jeśli więc wystawimy rękę przed siebie, parasolka będzie przed nami, chroniąc nas na przykład przed ochlapaniem wodą przez kogoś. Jutsu działa jednak jedynie na naturalną wodę, zupełnie jak zwykły przedmiot jaki ma imitować. Każda ciecz jaka zawiera chakrę w sobie przejdzie przez nią bez większych problemów, tak samo jak większe ilości wody, jakie napierały by na barierę. W końcu, jeśli będzie na nas spadał cały basen wody, parasolka nic nam nie da. Bezbłędnie jednak sprawdza się w zwykłym deszczu, nawet tym silniejszym. Nasza anty-wodna tarcza jest bezbarwna i przeźroczysta, a jedyny dowód na to, że istnieje, to krople wody spływające po niej.
Posiadając Sennina Ninjutsu, jesteśmy w stanie ”przekazać” komuś naszą barierę. Wtedy taka osoba musi płacić koszt chakry za nią, i wystarczy, że będzie ją zasilała swoimi zasobami. Taka osoba nie musi mieć otwartej dziedziny Suitonu, lecz Ninjutsu jest wymagane.
don'ePosiadając Sennina Ninjutsu, jesteśmy w stanie ”przekazać” komuś naszą barierę. Wtedy taka osoba musi płacić koszt chakry za nią, i wystarczy, że będzie ją zasilała swoimi zasobami. Taka osoba nie musi mieć otwartej dziedziny Suitonu, lecz Ninjutsu jest wymagane.
Nadare | Avalanche雪崩
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Małpa → Dzik → Wąż → Dzik → Szczur → Tygrys → Koń → Tygrys → Wół → Małpa → Baran → Ptak → Koń
KosztStandardowy
ZasięgObszar 25m, zależny od terenu
Wymagania---
By wywołać lawinę, wystarczy rzucić kamień i liczyć, że grawitacja zrobi resztę, albo wspomóc naturę chakrą. Po złożeniu ostatniej pieczęci i przelaniu chakry do ziemi, teren przed pod nami zaczyna się momentalnie osuwać w dół zbocza górskiego, zapewniając nam jednak stabilne położenie. Jest to technika bardzo sytuacyjna oraz zależna od ukształtowania otoczenia, lecz przez to, że wspieramy ją naszą energią, ma dużo większą siłę rażenia od zwykłej lawiny. Im dłużej technika jest zostawiona sama sobie, tym większy obszar pokrywa a kamienie nabierają coraz większego pędu i są coraz trudniejsze do zatrzymania, czy też obronienia się przed nimi. Płytka ucieczka pod ziemię nic nie daje, gdyż coraz więcej skał zaczyna się zderzać wyrywając kolejne z podłoża. Ogólne obrażenia jak i zasięg rażenia ocenia MG. Na płaskim terenie technika nie ma prawie żadnego zastosowania, poza lekkim wstrząsem ziemi.
Posiadając Sennina Dotonu, oraz płacąc Podwójny koszt S, jesteśmy w stanie ruszyć ziemię dużo szybciej, przez co ta rozpędza się szybciej, i dużo wcześniej zaczyna być coraz groźniejsza. W przypadku użycia jej na płaskim terenie, Przesuwamy jedynie dość szybko dość płaski obszar 25m przed nami o kilka-kilkanaście metrów od nas.
Tbh, niespecjalnie wiem co ja mam tu poprawiać bo to już jest prawie to samo co w technice Yukich. Ja po prostu pomagam osunąć grunt, a grawitacja robi reszte. Nie dodaje żadnej kontroli nad lawiną czy czegoś takiego. Chyba, że o to chodzi, to mogę to dopisać na specce ale to będzie chamski plagiat. W tej formie technika się trochę różni od tamtej ale z gróbsza jest to to samo.Posiadając Sennina Dotonu, oraz płacąc Podwójny koszt S, jesteśmy w stanie ruszyć ziemię dużo szybciej, przez co ta rozpędza się szybciej, i dużo wcześniej zaczyna być coraz groźniejsza. W przypadku użycia jej na płaskim terenie, Przesuwamy jedynie dość szybko dość płaski obszar 25m przed nami o kilka-kilkanaście metrów od nas.