• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Sabaku no Kumari

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Sabaku no Kumari
Posty: 68
Rejestracja: 21 sty 2023, 0:48
Ranga: Muryō no ninja
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

[WT] Sabaku no Kumari

Techniki prywatne
Obrazek
♥♥♥
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabaku no Kumari
Posty: 68
Rejestracja: 21 sty 2023, 0:48
Ranga: Muryō no ninja
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: [WT] Sabaku no Kumari

Wrzucam dwie cztery propozycje ogólnodostępnych techniki dla klanu Sabaku:


Suna Yokusei Gijutsu | Sand Restraining Technique砂抑制技術
KlasyfikacjaSuna no Seichū, Przepływ Chakry, Technika transformacji
PieczęciePies → Wąż → Małpa → Baran
KosztStandardowy turę
Zasięg10 metrów
WymaganiaMała ilość piasku.
Prosta technika polegająca na zatakowaniu przeciwnika, przypartego do ściany umocnionym piaskiem, który po trafieniu w cel, za pomocą znajdującej się w nim chakre przywiera do najbliższej płaszczyzny, utwardzając się jeszcze bardziej i zatrzymując cel w miejscu. Osoba z siłą 7 jest w stanie wyrwać się płuapki, nic również nie przeszkadza przeciwnikowi w przelewaniu chakry, toteż możliwym jest uwolnienie się dzięki jakiejś technice. Z powodu ciągłego przesyłu chakry, użytkownik techniki nie może oddalić się od celu na dalej niż 10 metrów.

Posiadając rangę B w Suna no Seichū Zasięg techniki wzrasta o 10 metrów.(razem 20)
Posiadając rangę A w Suna no Seichū Potrzebna jest siła 8 aby wydostać się z techniki.
Posiadając rangę S w Suna no Seichū Zasięg techniki wzrasta o kolejne 10 metrów.(razem 30)
Posiadając Specjalizację w Suna no Seichū Posiadając specjalizację, możliwym jest oddalenie się od złapanego celu poza obszar działania techniki. Wówczas technika stopniowo zaczyna słabnac, z każdą turą wymagania sił do wyrwania się z techniki są o jeden poziom niższe, do momentu, aż wymagania spadną do 5 - wówczas technika całkowicie traci moc, a wykorzystany piach wraca do swej pierwotnej formy.
Posiadając Senina w Suna no Seichū Za dodatkową opłatą w postaci kosztu techniki A, technika zakłóca przepływ chakry złapanej osoby
Suna no Tate | Shield of Sand砂の盾­ ()
KlasyfikacjaSuna no Seichū, Przepływ Chakry
PieczęcieKoń → Szczur → Zając → Małpa → Pies
KosztStandardowy za rangę
Zasięg3 metrów wokół użytkownika
Wymagania10 PT, Duża ilość piasku, aktywne Suna no Seichū.
Podstawowa defensywna technika wykorzystywana przez shinobich kontrolujących piach. W celu zablokowania zagrożenia, użytkownik zbiera chmurę piasku stworzoną z dużej ilość piasku wokół siebie, po czym zbijając z sobą ziarna piasku, tworzy wytrzymałą skorupę jakiej celem jest ochronienie shinobiego przed wrogim atakiem. Standardowo piaskowa skorupa ma wytrzymałość 7, bardzo dobrze radzi sobie z fizycznymi atakami, żywiołowymi technikami Katonu i Dotonu i Futonu, znacznie gorzej przeciw techniką Raitonu i Suitonu, ten ostatni w dużych ilościach potrafi zmoczyć piach na tyle, iż ten nie nada się do niczego póki nie oschnie.

Posiadając Rangę A w Suna no Seichū Można dodatkowo wzmocnić wytrzymałość piasku do 8 rangi wytrzymałości
Posiadając Rangę S w Suna no Seichū Można dodatkowo wzmocnić wytrzymałość piasku do 9 rangi wytrzymałości
Posiadając Senina i Specjalizację Suna no Seichū Można pominąć pieczęcie techniki, zastępując je samą kumulacją chakry
Będąc Jinchūriki Ichibi no Shukaku: Ogoniasta bestia, jeśli zechce może sama aktywować(bez pieczęci) i używać Suna no Tate w celu obronienia Jinchūriki przed atakami jakich Jinchūriki nawet nie jest świadom. Wówczas technika automatycznie ma właściwości techniki S. Jako, iż jest to w pełni decyzja Shukaku, jedynie MG wątku może zdecydować, czy bestia w ten sposób chce uchronić swój "ludzki pojemnik".
Suna no Yoroi | Armour of Sand砂の鎧
KlasyfikacjaSuna no Seichū, Przepływ Chakry
PieczęcieBaran → Smok → Koń → Tygrys → Wół → Zając → Ptak
KosztStandardowy turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaMała ilość piasku.
Użytkownika pokrywa własną skórę warstwą piasku, którą następnie utwardza w ten sposób stworzona zbroja zapewnia dodatkową ochronę przed fizycznymi atakami w zamian za ograniczanie ruchów. Piaskowa zbroja dobrze radzi sobie z fizycznymi atakami, żywiołowymi technikami Katonu i Dotonu i Futonu, znacznie gorzej przeciw techniką Raitonu i Suitonu, ten ostatni w dużych ilościach potrafi zmoczyć piach na tyle, iż ten nie nada się do niczego póki nie oschnie. Podczas noszenia zbroi refleks i szybkość spadają o jeden, w kontekście ciosów jakie napotkają zbroję, wytrzymałość użytkownika, traktuje się jak o jeden większą.


Posiadając Specjalizację w Suna no Seichū Piasek nabiera kolorów miejsc ciała, które zakrywa, sprawiając, iż dla niewprawne oko nie zauważy piaskowej zbroi jaka pokrywa ciało użytkownika.
Posiadając Senina w Suna no Seichū można użyć techniki na innym człowieku, wówczas jednak nie można oddalić się od celu techniki na dalej niż 15 metrów - inaczej technika przestanie działać.
Ryūsa Bakuryū| Quicksand Waterfall Flow流砂瀑流
KlasyfikacjaSuna no Seichū, Przepływ Chakry
PieczęcieBaran → Tygrys → Szczur → Wąż → Koń → Szczur → Dzik → Pies
KosztStandardowy
Zasięg100 metrów
WymaganiaGigantyczna ilość piasku, aktywne Suna no Seichū.
W momencie w którym za pomocą Suna no Seichū użytkownik ma pod kontrolą gigantyczną ilość piasku, może on przelać dodatkową chakrę do zgromadzonego piasku, aby sterowana za pomocą Suna no Seichū fala stała się cięższa i silniejsza mogąc stworzyć większe zniszczenie, w zamian jednak taka fala staje się wolniejsza o jeden poziom.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2024, 15:12 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
♥♥♥
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Sabaku no Kumari

Sprawdzam o/ I przypominam, że przeważnie wszystko jest dyskusyjne i jak coś nie pasuje, to jestem pewien że ogarniemy tak by było git :3

Techniczka 1 - uh, ciut chaotycznie napisane to pozwól, że lekko opisik przeredaguję.
► Pokaż Spoiler
Suna Yokusei Gijutsu | Sand Restraining Technique砂抑制技術
KlasyfikacjaSuna no Seichū, Przepływ Chakry, Technika transformacji
PieczęciePies → Wąż → Małpa → Baran
KosztStandardowy turę
Zasięg10 metrów
WymaganiaMała ilość piasku
Prosta technika polegająca na zaatakowaniu przypartego do ściany przeciwnika umocnionym piaskiem, który po trafieniu w cel, za pomocą znajdującej się w nim chakre przywiera go do najbliższej płaszczyzny, utwardzając się jeszcze bardziej i zatrzymując cel w miejscu. Osoba z Siłą 7 jest w stanie wyrwać się z pułapki, nic również nie przeszkadza przeciwnikowi w przelewaniu chakry, toteż możliwym jest uwolnienie się dzięki jakiejś technice. Z powodu ciągłego przesyłu chakry, użytkownik techniki nie może oddalić się od celu na dalej niż 10 metrów.

Posiadając rangę B w Suna no Seichū zasięg techniki wzrasta do 20 metrów.
Posiadając rangę A w Suna no Seichū potrzebna jest Siła 8 aby wydostać się z techniki.
Posiadając rangę S w Suna no Seichū zasięg techniki wzrasta do 30 metrów.
Posiadając Specjalizację w Suna no Seichū możliwe jest oddalenie się od złapanego celu poza obszar działania techniki. Wówczas technika stopniowo zaczyna słabnac, z każdą turą wymagania sił do wyrwania się z techniki są o jeden poziom niższe, do momentu, aż wymagania spadną do 5 - wówczas technika całkowicie traci moc, a wykorzystany piach wraca do swej pierwotnej formy.
Posiadając Sennina w Suna no Seichū za dodatkową opłatą w postaci kosztu techniki A, technika zakłóca przepływ chakry złapanej osoby.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=砂抑制技術]Suna Yokusei Gijutsu | Sand Restraining Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/dDeni4C.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Suna no Seichū, Przepływ Chakry, Technika transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Wąż → Małpa → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy turę[/row]
[row title=Zasięg]10 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Mała ilość piasku[/row]
[description]Prosta technika polegająca na zaatakowaniu przypartego do ściany przeciwnika umocnionym piaskiem, który po trafieniu w cel, za pomocą znajdującej się w nim chakre przywiera go do najbliższej płaszczyzny, utwardzając się jeszcze bardziej i zatrzymując cel w miejscu. Osoba z Siłą 7 jest w stanie wyrwać się z pułapki, nic również nie przeszkadza przeciwnikowi w przelewaniu chakry, toteż możliwym jest uwolnienie się dzięki jakiejś technice. Z powodu ciągłego przesyłu chakry, użytkownik techniki nie może oddalić się od celu na dalej niż 10 metrów.

[b]Posiadając rangę B w Suna no Seichū[/b] zasięg techniki wzrasta do 20 metrów.
[b]Posiadając rangę A w Suna no Seichū[/b] potrzebna jest Siła 8 aby wydostać się z techniki.
[b]Posiadając rangę S w Suna no Seichū[/b] zasięg techniki wzrasta do 30 metrów.
[b]Posiadając Specjalizację w Suna no Seichū[/b] możliwe jest oddalenie się od złapanego celu poza obszar działania techniki. Wówczas technika stopniowo zaczyna słabnac, z każdą turą wymagania sił do wyrwania się z techniki są o jeden poziom niższe, do momentu, aż wymagania spadną do 5 - wówczas technika całkowicie traci moc, a wykorzystany piach wraca do swej pierwotnej formy.
[b]Posiadając Sennina w  Suna no Seichū[/b] za dodatkową opłatą w postaci kosztu techniki A, technika zakłóca przepływ chakry złapanej osoby.
[/description]
To jest pani opis bez zmian. I w sumie wszystko spoko, z wyjątkiem tego Sennina. Nie przejdzie on zwyczajnie. Jest to bardzo potężny boost i to jeszcze w klanie gdzie jako tako nie ma do tego podstaw. Takie rzeczy to imo ewentualnie w technikach rangi A i wyżej, a imo i tak byłoby ciężko.

Techniczka 2 - podobnie, pozwolę sobie przeredagować. W sensie, bo jest to skalowalna ale w dziwne formie, to zbliżę ją do tych co na forum już są?
► Pokaż Spoiler
Suna no Tate | Shield of Sand砂の盾­ ()
KlasyfikacjaSuna no Seichū, Przepływ Chakry
PieczęcieKoń → Szczur → Zając → Małpa → Pies
KosztRóżny
Zasięg3 metry wokół użytkownika
WymaganiaDuża ilość piasku, aktywne Suna no Seichū
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Podstawowa defensywna technika wykorzystywana przez shinobich kontrolujących piach. W celu zablokowania zagrożenia, użytkownik zbiera chmurę piasku stworzoną z dużej ilość piasku wokół siebie, po czym zbijając z sobą ziarna piasku, tworzy wytrzymałą skorupę jakiej celem jest ochronienie shinobiego przed wrogim atakiem. Standardowo piaskowa skorupa bardzo dobrze radzi sobie z fizycznymi atakami, żywiołowymi technikami Katonu, Dotonu i Futonu, znacznie gorzej przeciwko techniką Raitonu i Suitonu. een ostatni w dużych ilościach potrafi zmoczyć piach na tyle, iż ten nie nada się do niczego póki nie oschnie.

Siła defensywy jest zależna od tego, na jakiej randze ją wykonamy:
  • D: standardowy koszt rangi D. Jest w stanie zablokować ciosy o Sile 5, jak i techniki rangi D - choć zależnie od żywiołu ataku defensywa ta działa lepiej lub gorzej. Lepiej działa przeciwko obszarowym atakom, gorzej przeciwko punktowym.
  • C: standardowy koszt rangi C. Jest w stanie zablokować ciosy o Sile 6, jak i techniki rangi C - choć zależnie od żywiołu ataku defensywa ta działa lepiej lub gorzej. Lepiej działa przeciwko obszarowym atakom, gorzej przeciwko punktowym.
  • B: standardowy koszt rangi B. Jest w stanie zablokować ciosy o Sile 7, jak i techniki rangi B - choć zależnie od żywiołu ataku defensywa ta działa lepiej lub gorzej. Lepiej działa przeciwko obszarowym atakom, gorzej przeciwko punktowym.
  • A: standardowy koszt rangi A. Jest w stanie zablokować ciosy o Sile 8, jak i techniki rangi A - choć zależnie od żywiołu ataku defensywa ta działa lepiej lub gorzej. Lepiej działa przeciwko obszarowym atakom, gorzej przeciwko punktowym. Wymagania: Suna no Seichū A
  • S: standardowy koszt rangi S. Jest w stanie zablokować ciosy o Sile 9, jak i techniki rangi S - choć zależnie od żywiołu ataku defensywa ta działa lepiej lub gorzej. Lepiej działa przeciwko obszarowym atakom, gorzej przeciwko punktowym. Wymagania: Suna no Seichū S
Posiadając Sennina i Specjalizację w Suna no Seichū można pominąć pieczęcie techniki, zastępując je samą kumulacją chakry
Będąc Jinchūriki Ichibi no Shukaku ogoniasta bestia, jeśli zechce może sama aktywować (bez pieczęci) i używać Suna no Tate w celu obronienia Jinchūriki przed atakami jakich host nawet nie jest świadom. Wówczas technika automatycznie ma właściwości techniki S. Jako, iż jest to w pełni decyzja Shukaku, jedynie MG wątku może zdecydować, czy bestia w ten sposób chce uchronić swój "ludzki pojemnik".

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=砂の盾­ ()]Suna no Tate | Shield of Sand[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/jU1EDsG.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Suna no Seichū, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Szczur → Zając → Małpa → Pies[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]3 metry wokół użytkownika[/row]
[row title=Wymagania]Duża ilość piasku, aktywne Suna no Seichū[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15 PT[/row]
[description]Podstawowa defensywna technika wykorzystywana przez shinobich kontrolujących piach. W celu zablokowania zagrożenia, użytkownik zbiera chmurę piasku stworzoną z dużej ilość piasku wokół siebie, po czym zbijając z sobą ziarna piasku, tworzy wytrzymałą skorupę jakiej celem jest ochronienie shinobiego przed wrogim atakiem. Standardowo piaskowa skorupa bardzo dobrze radzi sobie z fizycznymi atakami, żywiołowymi technikami Katonu, Dotonu i Futonu, znacznie gorzej przeciwko techniką Raitonu i Suitonu. een ostatni w dużych ilościach potrafi zmoczyć piach na tyle, iż ten nie nada się do niczego póki nie oschnie.

Siła defensywy jest zależna od tego, na jakiej randze ją wykonamy:
[list]
[*][b]D:[/b] standardowy koszt rangi D. Jest w stanie zablokować ciosy o Sile 5, jak i techniki rangi D - choć zależnie od żywiołu ataku defensywa ta działa lepiej lub gorzej. Lepiej działa przeciwko obszarowym atakom, gorzej przeciwko punktowym.
[*][b]C:[/b] standardowy koszt rangi C. Jest w stanie zablokować ciosy o Sile 6, jak i techniki rangi C - choć zależnie od żywiołu ataku defensywa ta działa lepiej lub gorzej. Lepiej działa przeciwko obszarowym atakom, gorzej przeciwko punktowym.
[*][b]B:[/b] standardowy koszt rangi B. Jest w stanie zablokować ciosy o Sile 7, jak i techniki rangi B - choć zależnie od żywiołu ataku defensywa ta działa lepiej lub gorzej. Lepiej działa przeciwko obszarowym atakom, gorzej przeciwko punktowym.
[*][b]A:[/b] standardowy koszt rangi A. Jest w stanie zablokować ciosy o Sile 8, jak i techniki rangi A - choć zależnie od żywiołu ataku defensywa ta działa lepiej lub gorzej. Lepiej działa przeciwko obszarowym atakom, gorzej przeciwko punktowym. [u]Wymagania: Suna no Seichū A[/u]
[*][b]S:[/b] standardowy koszt rangi S. Jest w stanie zablokować ciosy o Sile 9, jak i techniki rangi S - choć zależnie od żywiołu ataku defensywa ta działa lepiej lub gorzej. Lepiej działa przeciwko obszarowym atakom, gorzej przeciwko punktowym. [u]Wymagania: Suna no Seichū S[/u]
[/list]

[b]Posiadając Sennina i Specjalizację w Suna no Seichū[/b] można pominąć pieczęcie techniki, zastępując je samą kumulacją chakry
[b]Będąc Jinchūriki Ichibi no Shukaku[/b] ogoniasta bestia, jeśli zechce może sama aktywować (bez pieczęci) i używać Suna no Tate w celu obronienia Jinchūriki przed atakami jakich host nawet nie jest świadom. Wówczas technika automatycznie ma właściwości techniki S. Jako, iż jest to w pełni decyzja Shukaku, jedynie MG wątku może zdecydować, czy bestia w ten sposób chce uchronić swój "ludzki pojemnik".[/description]
Coś takiego podobałoby się, czy jednak niezbyt i preferowany powrót do poprzedniej wersji? Poza tym jednak, wszystko spoczko tylko dwie kwestia. Jedna, to bonus z Sennina i Specjalizacji. Do tego starczy sama Specjalizacja, to za Sennina pani może inny bonus wymyślić. Druga, to bonus z Shukaku. Ogólnie też spoko, ale koszta za taką defensywę dalej ponosiłby Jinchuriki. Pasuje coś takiego?

Techniczka 3 - ogólnie spoczko wszystko, tylko jeden problem. Numeryczne wartości mamy tylko we wspomaganiach, w sensie zwiększanie i zmniejszanie statów. To też moja sugestia, niech będzie to po prostu nałożenie powłoki o Wytrzymałości 8 i zdolnej zablokować techniki technikę A.

Techniczka 4 - też ogólnie spoczko, tylko można tam dorzucić bonus z Sennina i jakiś ze Specki. I nie jestem pewien, czy przy tym opisie nie byłby to koszt turowy. W sensie, bo nie jest to po prostu posłanie fali, a bardziej "ulepszenie" piasku jaki no, możesz kontrolować parę tur.

A. I jeszcze pytanko - jakie techniczki pani chce jako ozwojowane, jakie jako ogólnodostępne? Jak pani to widzi?
Ostatnio zmieniony 05 sty 2024, 14:02 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”