• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Senju Akinori

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Oinin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Senju Akinori

千手明徳 | Senju Akinori
The Ghost of Konoha
Akinori Seigi jaka jest, każdy widzi. Każdy przechodzień napewno zwróci uwagę na jej bardzo długi włosy o kruczoczarnym kolorze, o które jednak nie dba w takim stopniu w jakim powinna - bo nie ma po co. Nie spodziewa się uwagi płci przeciwnej i jej nie chce, dlatego włosy te zazwyczaj latają w różne strony i ogólnie żyją swoim życiem (choć faktycznie zdarza jej się je myć oraz czesać). W czasie walki włosy te zazwyczaj związywane są w kucyk. To co również może zwrócić uwagę ludzi, to dwa rogi w miarę nieduże, choć mają te kilkanaście centymetrów. Nie służą one do niczego specjalnego, a są efektem ubocznym nabytym podczas jednej z misji wykonywanych przez kunoichi. Nie sprawdzą się w walce, ani w żadnym realnym zastosowaniu w życiu codziennym.
Czerwone oczy zdają się latać jak ogniki obserwując nieustannie otoczenie, aż znajdą obiekt, na którym będą chciały się zatrzymać. Ich intensywność wydaje się być porównywalna ze sławnym Dojutsu klanu Uchiha, mimo że nim nie są. Pomiędzy oczami znajduje się dość drobny nosek, pod którym goszczą usta w jasnym kolorze. Całośc układa się w dość schludny sposób, gdyby nie fakt, że wyraz twarzy dziewczyny dość często wskazuje, że ta ma nie do końca poukładane w głowie. Gdy zafiksuje się na jakimś punkcie na jej, z reguły, uroczą twarz wychodzi grymas potwora lub demona, który chce pożreć swoją ofiarę. Czasem może to być też uśmiech szaleńca, który przed chwilą stwierdził, że jest Napoleonem.
Dopełnieniem całości jest oliwkowa karnacja, która wskazuje na częste przebywanie w promieniach słońca i smukłe, choć niektórzy mogliby stwierdzić, że wychudzone ciało. To co ją charakteryzuje to smukła, długa szyja i zgrabne dłonie. Kobieta nie jest ani specjalnie umięśniona, ani gruba. Ona sama o sobie mówi, że jest w sam raz - choć faktem jest, że nie zwraca specjalnie uwagi na swój wygląd, w związku z czym nie maluje się, ani nie szykuje na żadne okazje (tak jakby miała na jakie). Czy śmierdzi? No to zależy, czy wróciła właśnie z jednej ze swoich przygód, czy nie oraz na czym ta przygoda polegała. Czasami jej wewnętrzny głosik każe jej się ogarnąć tak jakby dalej była dumną dziedziką długi tradycji rodu Senju. Z drugiej strony to życie jest już za nią i ma ważniejsze sprawy do ogarnięcia niż wyprasowanie sobie ubrań.
A propos ubrań, to nie ma tutaj nic specjalnego. Zazwyczaj ma na sobie połączenie czerni oraz czerwieni. Szaty dobrane są tak, żeby nie przeszkadzały jej w walce, a także zasłaniały większość newralgicznych punktów. Wysokie buty zostały dobrane tak, żeby można było wpasować się w każdą sytuację nie martwiąć się o odparzenia, czy o warunki pogodowe. Z kolei czarne rękawiczki mają na celu pomagać jej nie mieć zbyt wielu odcisków po trudnych zadaniach.
Jeśli chodzi o charakter, to mówimy tutaj o chodzącej bombie atomowej, która została w pełni uzbrojona, a potem po niewypale położona na stole w karczmie jako ozdoba. Każdy kto się do niej zbliża musi liczyć się z ryzykiem wybuchu. Przebywanie w jej towarzystwie jest wysoce niewskazane i może skutkować toksycznością oraz możliwą utratą zdrowia lub życia. Seigi gra tylko ze sobą i tylko dla siebie. Po wydarzeniach w Konoszy stała się wariatem nad wariatów, który obiecał sobie znaleźć wszystkich odpowiedzialnych za upadek wioski i wymierzyć im sprawiedliwość w swoim stylu. W drodze do swojego celu nie cofnie się przed niczym. Akinori uważa, że jest reinkarnacją woli rodów Senju i Uchiha, które są założycielami Konohy oraz że nikt poza nią nie ma większych praw do tego, aby egzekwować prawo według własnego upodobania. Jeśli spotyka byłych Konoszan, to próbuje ustalić o nich jak najwięcej informacji, a potem podejmuje decyzję, czy ci są zdrajcami, czy ofiarami wydarzeń (zazwyczaj to pierwsze). Nie ma sensu próbować przemówić jej do rozsądku. Czasem unika bezpośredniej konfrontacji, ale tylko po to, żeby dojść do swojego prawdziwego celu naokoło. Jeśli ktokolwiek przyda jej się do osiągnięcia wyznaczonego celu, to będzie współpracować, ale w następnym momencie może temu komuś wbić nóż w plecy. Jej największym marzeniem jest odbudować Konohagakure, ale żeby to zrobić musi pozbyć się wszystkiego, co do tej pory jej wiosce zagrażało. Najbardziej nienawidzi tych, którzy porzucili wioskę, po to żeby przenieść się do Amegakure, które uważa za hienę korzystającą z zamieszania wywołanego na świecie. Często też można zobaczyć jak kobieta rozmawia sama ze sobą, choć postronni nie wiedzą, że tak naprawdę rozmawia z głosami w swojej głowie.

Historia naszej bohaterki nie zaczyna się jednak źle - tak jakby można się tego po niej spodziewać. Jej ojciec Hitama pochodził z rodu Senju, a matka Sekai była Uchihą. Oboje shinobi kochali swoją wioskę i przekazywali te wartości swojej córeczce już od dnia jej narodzin. Mała była zawsze dumna za swojego pochodzenia. Robiła wszystko, aby rodzice byli z niej dumni. Nigdy nie była jakimś szczególnym geniuszem w sztukach ninja, chociaż nie była też słaba - ot zwykły średniak, któremu w miarę wcześnie udało się wykonywać pierwsze w życiu techniki. Rodzice oczywiście odpowiednio zadbali o jej wykształcenie, wychowanie i umiejętności. Do Akademii trafiła w wieku około 12-13 lat, a także ukończyła ją z dobrymi ocenami końcowymi. Wreszcie udało jej się zostać pełnoprawnym geninem, który mógł wykonywać misje i reprezentować wioskę jako kunoichi.
Dobrze ułożona, z dobrego domu, a także o całkiem znośnych umiejętnościach szybko stała się uczennicą Jōninki z Konohy pochodzącej z klanu Uchiha. Jej towarzyszką w drużynie była kobieta z klanu Hyuga, nieco od niej starsza. Trzeba przyznać, że rozwój dziewczyny w tamtym momencie mocno przyspieszył (miała wtedy około 15 lat). Umiejętności znacznie urosły pod mentoringiem kogoś o randze Jōnina. A ciągłe sparingi z Hyūgą (która była Chūninem) tylko pomagały.
Wkrótce przyszedł czas na egzamin na Chūnina, w czasie którego wykazała się w miarę swoimi umiejętnościami. Przynajmniej pokazała ich nieco na początku dopóki nie została trafiona silną techniką Katonu, po czym prawie zemdlała. Egzamin jednak i tak został przerwany z nieznanej jej przyczyny. Akinori wróciła do wioski, gdzie otrzymała zadanie, które miało sprawdzić jej gotowość do awansu, jako że w czasie egzaminu nie pokazała tak wiele jak powinna. Zadanie jednak wykonała śpiewająco - tym razem nie popełniając żadnej gafy - i została awansowana na wyższą rangę.
Po awansie w skutek ciągłych treningów ze swoją mistrzynią umiejętności Senju urosły znowu diametralnie. Nie miała wiele odpoczynku, ale nie chciała go skoro mogła zapewnić obronę mieszkańców wioski - tylko tego pragnęła. Tak się również wtedy złożyło, że jej starania zostały rozpoznane przez jednego z radnych Konohagakure, który był zamieszany w prowadzenie oragnizacji pod nazwą Korzeń. Radny sprawnie zmanipulował młodą kobietę, przez co ta dołączyła do organizacji, a jednocześnie została zapisana do ANBU, również przez radnego. Wykonując misję w ANBU dostała techniką, która spowodowała wyrośnięcie rogów na jej głowie - pozostałych efektów nie znała i nie zna do tej pory. Nie wiedziała, czy technika miała ją skrzywdzić i nie wyszła, czy po prostu taki był zamierzony efekt. W każdym razie po kilku misjach w ANBU dostała awans na Tokubetsu Jōnina, a także mianowanie na Kapitana Drużyny.
Po pewnym czasie Akinori była w miarę rozpoznawalna pośród zarówno ANBU jak i Korzenia. Głównie przez swoje umiejętności zdobywania informacji oraz infiltracji. Bycie posiadaczką Mokutonu dodatkowo jej pomagało. Nadeszły jednak niepewne czasy dla wielu. Przede wszystkim radny, który do tej pory pchał jej karierę ku szybkim awansom umarł, przez co pozostawił pustkę w łańcuchu dowodzenia Korzenia (a dokładnie na samej jego górze). Seigi - jaki to miała nickname w ANBU i Korzeniu - natychmiast postanowiła przejąć kontrolę obawiając się, że ktoś nieodpowiedni zrobi to przed nią. Lata manipulacji wywarły na niej jednak ogromną presję i spowodowały że ta zaczęła się bać swoich towarzyszy z organizacji, bo wiedziała do czego są zdolni - szczególnie gdy ich pan umarł. Pod osłoną nocy ukradła zwoje z technikami radnego, żeby się ich czym prędzej pozbyć, a także wybiła wszystkich wrogich członków Korzenia we śnie. Korzeń nie był wielką organizacją, więc nie było to trudne.
Ostatnim warunkiem zapewnienia dobrej przyszłości Konohy było wyszkolenie specjalnego oddziału, który oddałby życie za wioskę w każdym momencie. Korzeń miał do tego potencjał, ale liczby były zbyt niewielkie. Okazja nadarzyła się, gdy podczas jednej z misji Seigi natrafiła na sierociniec, w którym dzieci były źle traktowane. Postanowiła wtedy zabrać dzieci do siedziby Korzenia, gdzie zaczęto ich szkolenie na Oddział Samobójców, którzy nie szczędziliby siebie, aby obronić Konohagakure. Jednakowoż zdrada była nieunikniona. Wielu członków Korzenia było przerażonych o swoje życie przez akcję z czystkami, a także nie godzili się na akcje wykonywane przez ich samozwańczą przywódczynię. Postanowili oni pozbawić ją życia, co im nie wyszło, więc koniec końców skończyło się na donosie do Hokage. Wszystkie sekrety organizacji zostały zdradzone, a Seigi nie zdążyła zareagować. Została aresztowana...
Procesy sądowe znane są z tego, że są długie. A jej proces był bardzo długi ze względu na ilość przestępstw, które popełniła. Uprowadzenie dzieci i szykowanie jednostki bojowej bez zezwolenia, kierowanie organizacją militarną bez zgody Hokage, zabicie pięci shinobi liścia (z czego czterech było w ANBU), przetrzymywanie oraz torturowanie zakładników - a to dopiero początek zalet. Nie trzeba mówić, że jej przyszłość nie była już taka świetlana. Rodzice nie byli w stanie z nią rozmawiać, a jej mistrzyni ją porzuciła. Nikt jednak nie doczekał się wyroku skazującego, bo oto nadeszła wojna, która pochłonęła wioskę pozostawiając po sobie zgliszcza.
Jak Akinori to przeżyła? Zapewne miała więcej szczęścia niż rozumu. Cele więzienne zaczęły się rozpadać, a wioska pogrążyła się w chaosie. Akinori niewiele pamiętała, ale udało jej się stosując odpowiednią dźwignię i otoczenie w postaci gruzów oraz prętów zdjąć z siebie kontroler chakry. Potem jednak sufit spadł jej na głowę. Obudziła się pod gruzami szczęściem tylko nie tracąc kończyn. Udało jej się samej wygrzebać z tarapatów, chociaż była znacznie poturbowana. Nie przejmowała się tym jednak, bo to co zobaczyła na powierzchni przeraziło ją. Wioska przestała istnieć. Nie było tu już nikogo - wszyscy porzucili Konohagakure. Dziewczyna rozpłakała się jak nigdy do tej pory, a każda kolejna godzina coraz bardziej pogrążała ją w żałobie. Wściekłość, smutek, uczucie samotności. Wszystkie jej uczucia mieszały się w jedno wielkie, aż wreszcie skończyło się tylko na jednym - potrzebie odbudowania wioski.
- Nie martwcie się Madaro i Hashiramo. Zajmę się tym. Odbuduję to, co nam odebrano. - powiedziała wreszcie do swoich nowych towarzyszy, którzy pojawili się na jej barkach, niczym diabeł i anioł z kreskówki. Ona sama patrzyła tam, gdzie niegdyś znajdowała się siedziba Hokage z maniakalnym uśmiechem na twarzy...
Nazwisko i imięSenju Akinori | Uchiha Seigi
PrzynależnośćKonohagakure no Sato | Wolny Strzelec
Pseudonimy正義 - Seigi
PłećF
Tytuły
Wiek19
Wzrost165cm
Waga48kg
Rangi
ex-Tokubetsu Jōnin, ex-Lider Drużyny Anbu, ex-Lider Korzenia, Muryō no ninja
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
1
C
B
A
S
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 9
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
11 000E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Suiton
S
Fūinjutsu
S
Mokuton
S
Doton
S
Katon
B
Iryō Ninjutsu
B
Tanken-Ryū
C
Ninjutsu
D
SuitonSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Sennin SuitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
Sennin MokutonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Współpracująca kontrola chakryAtut nabyty
Często zdarza się tak, że shinobi muszą podtrzymywać wiele technik w tym samym czasie. Nie jest to rzecz najprostsza, szczególnie kiedy techniki te skupiają się na jednej rzeczy np. na broni czy na oczach. Posiadacze tego atutu jednak tak często używali multum technik jakie trzeba było podtrzymywać, że w są w stanie to robić praktycznie bez skupiania się na nich. Wymaga to całkiem wysokiej Kontroli Chakry oraz długich treningów, jednak później nie muszą się przejmować ciągłym skupieniem na np. technice Hien.

Wymagany minimum poziom 7 w Kontroli Chakry aby zdobyć atut.
Łamacz SzyfrówBiegłość
Postać w związku z jej zaawansowanymi umiejętnościami z dziedziny Fūinjutsu oraz poprzez wiedzę, jaką to zdobyła podczas swoich przygód, posiada nadzwyczajną łatwość w analizie pieczęci. Zyskuje ona dodatkowo 5 punktów analizy na turę. Tak więc, jeżeli postać posiada rangę S w Fūinjutsu, to zamiast bazowych 10 punktów, posiada ich 15. Jeżeli jakiekolwiek techniki bazują na tej wartości, to jest ona brana pod uwagę dopiero po doliczeniu bonusowych 5 punktów.
The VoicesWada
Akinori jest pod ciągłym wpływem dwóch głosów, które nieustannie nie dają jej spokoju, jakie są wymysłem jej wyobraźni - nigdy nie spotkała nic więcej niż wzmiankę o istnieniu tych shinobi - a jakie stawiają przed nią wybory. Imiona tych głosów to Senju Hashirama i Uchiha Madara. Pierwszy z nich namawia ją do czynienia dobra zgodnie z wolą ognia - do wybaczania i bycia nieugiętą w swoim sposobie życia. Drugi głos mówi jej o zdrajcach i namawia do wymierzania zemsty w imieniu swoim, wioski oraz klanu.
SadystaWada
Postać w momencie w którym jest przed kimś osłabionym, czy też zwyczajnie bezbronnym, będzie odczuwać ogromną chęć zamordowania jej w najbardziej powolny i bolesny sposób. Czym ktoś jest bardziej osłabiony lub bezbronny, tym to uczucie jest silniejsze.

Sposób na pozbycie się wady: Wątek co najmniej rangi B w którym postać przejdzie terapię.
Stara Maska ANBU Konohy w kształcie lisiej twarzy - zazwyczaj założona na twarzy
Kusarigama przy pasie
Tanto z tyłu pasa

Przypięty do lewej nogi średni zwój:
1 slot - 6x Bombka Świetlna
1 slot - 20x Kunai
1 slot - 4x Notka wybuchowa
1 slot - 12x Fiolka
1 slot - 1x Maska tlenowa z wkładem pełnym 10/10
1 slot - 4x Strzykawka pusta

Kabura przy prawej nodze:
1x Pigułka żywnościowa
4x Kunai
► Pokaż Spoiler | Suiton
Ranga E
Harugakudan
Mizu Moji
Susuru Izumi

Ranga D
Kasa
Kirigakure no Jutsu
Mizugakure no Jutsu
Suiton: Mizu no Hashira
Suiton: Mizu Shuriken
Tenkyū

Ranga C
Hōmatsu Rappa
Suiryū no kanchi no jutsu
Suiton: Hashira no Kōjō
Suiton: Hatō
Suiton: Mizu Kamikiri
Suiton: Mizuame Nabara
Suiton: Seiryū
Suiton: Suiben
Suiton: Suigadan

Ranga B
Suirō no Jutsu
Suiton: Amearare
Suiton: Gekiryūdan
Suiton: Hōyō
Suiton: Mizu-jū
Suiton: Suiryūdan no Jutsu
Suiton: Suishū Gorugon
Uramiame

Ranga A
Mujin Meisai
Suiton: Daibakuryū no Jutsu
Suiton: Suijinheki
Suiton: Suiryūben

Ranga S
Suiton: Suijinchū
Suiton: Suishōha
► Pokaż Spoiler | Fūinjutsu
Ranga D
Fūin no Jutsu
Shikoku Fūin

Ranga C
Fūbaku Hōjin
Fūin no Jutsu: Seikatsu Kotoba
Fūin no Jutsu: Shitei
Fūinjutsu: Jōbuna Sensha
Isshi Tōjin
Kurenjingushīru
Chakura no Fūin
Chinmoku no Fūin
Fūin no Jutsu: Chinmoku no Sarugutsuwa

Ranga B
Fūin no Jutsu: Mōmoku Onigokko
Gofū Kekkai Tōge no Jutsu
Gofū Kekkai
Jiko Ninshiki
Kōkan no Fūin
Nunoshibari no Jutsu
Jikūkan Gofū Kekkai
Kōkan no Fūin
Nazo Fūin

Ranga A
Zekka Konzetsu no In

Ranga S
Shishō Fūin
Yaburenuchikai
Katon: Tenrō
► Pokaż Spoiler | Doton
Ranga C
Doton: Dochū Senkō
Doton: Chikyū Sōzō
Doton: Retsudo Tenshō

Ranga B
Doton: Chidōkaku
Doton: Iwagakure no Jutsu
Doton: Keijūgan no Jutsu
Doton: Chikyū no Ugoki
Doton: Doryūkatsu
Doton: Kaido Shōkutsu

Ranga A
Doton: Arijigoku no Jutsu
Doton: Dorobodi
Doton: Dosekiryū
Mogura Tataki no Jutsu
Nentsuchi Otoshi

Ranga S
Doton: Jishin
► Pokaż Spoiler | Mokuton
Ranga E
Eiyō Kyōka
Yasai to Kudamono no Kanri

Ranga D
Shūkaku
Mokuton: Henge

Ranga B
Mokuton no Jutsu
Mokuton: Daijurin no Jutsu
Mokuton: Mokujōheki

Ranga A
Mori no Hitobito
Mokuton Bunshin no Jutsu
Mokuton: Jubaku no Jutsu
Mokuton: Yama Arashi

Ranga S
Mokuton: Shin Sūsenju
Mokuton Hijutsu: Jukai Kōtan
► Pokaż Spoiler | Katon
Ranga D
Katon: Haijingakure no Jutsu
Keikoku Furea

Ranga C
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Katon: Hōsenka no Jutsu
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
Katon: Moeru Yubi
Katon: Ryūka no Jutsu
Suzaku
Taiyō no Sōzō

Ranga B
Faiasutōmu
Jetto Suishin
► Pokaż Spoiler | Iryō Ninjutsu
Ranga D
Bunseki no Jutsu
Han Jusei no Jutsu

Ranga C
Shōsen Jutsu

Ranga B
Chakura no Mesu
Dokugiri
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
Ranga E
Ki Nobori no Shugyō
Nawanuke no Jutsu
Sakki
Suimen Hokō no Gyō
Kawarimi no Jutsu
Henge no Jutsu

Ranga D
Kawa Koe no Jutsu
Shijima no Jutsu
Utsusemi no Jutsu
Habatobi
Nazo Fūin na prawym ramieniu
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2024, 11:18 przez Senju Akinori, łącznie zmieniany 54 razy.
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Cerberus
Posty: 229
Rejestracja: 28 kwie 2021, 14:53
Discord: lamozaur
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Senju Akinori

Obrazek
► Pokaż Spoiler | Status
  • Charakterystyka: OK
  • Atrybuty i dziedziny: OK - 3/7/5/7/7/1 || SUITON - C / FŪINJUTSU - C
  • Atuty i wady: OK
    ► Pokaż Spoiler | Atuty/Specjalizacja
    Specjalizacja:
    • SUITON
    Atuty:
    • SENSOR
  • Ekwipunek: OK
  • Techniki: OK
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”