• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

Niewielka kraina położona w samym środku Starego Kontynentu, granicząca z aż trzema Wielkimi Nacjami. Sąsiedztwo z Krajem Wiatru oraz Ognia, wraz z ukształtowaniem terenu sprawia, że duża część deszczowych chmur gnana jest przez Ame no Kuni, a następnie wstrzymywana przez większe pasma górskie Hi no Kuni. Częste opady i pogoda "pod psem" nie jest więc niczym szczególnym, sprzyjając wraz z wysokimi temperaturami i gliną niesioną rzekami z Kawa no Kuni, uprawom ryżu. Stanowi nie tylko jedyne miejsce na Starym Kontynencie, gdzie ninja są mile widziani - mieści w sobie jedyną pozostałą osadę, Wioskę Ukrytą w Deszczu, jaka to zaczęła rosnąć w siłę po zakończeniu walk, zachęcając swoimi pacyfistycznym, prorodzinnym podejściem. Ponadto ze wszystkich krajów, jedynie Tetsu no Kuni - dom samurajów - zdaje się być bezpieczniejszym miejscem od tej niewielkiej krainy.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

WątekDeszczowy patrol
UczestnikShinohara Tsuru
Tura21/?

Dzięki magicznemu walkie-talkie jakie posiadali członkowie rodu Tsuru, ta zdołała połączyć się z osobami na głównej drodze. Ci początkowo zareagowali dość płochliwie, jednak gdy usłyszeli całą wypowiedź dziewczyny, nieco się uspokoili.
- Wsparcie? Jak wygląda sytuacja? Przedstaw się proszę. Jestem Yoshi, genin z Amegakure, wraz z mną jest Yuri, również geninka Ame. Mamy misję przeniesienia dodatkowych narzędzi na miejsce budowania barykad. Z czym potrzebujesz pomocy?
I tak oto nastąpiła wymiana informacji, po tym jak Tsuru opisała swoją sytuację, dwójka geninów ruszyła w ich stronę i wkrótce później znaleźli się przy Yoko, która tylko im machnęła, dalej obserwując stan nieprzytomnego chłopaka. Przybili geninni byli niewiele młodsi od Yoko, chłopak i dziewczyna w opaskach wioski i dość standardowych ciuchach jakich nie szkoda było do pracy fizycznej. Na plecach nieśli po jednym dużym zwoju, w nich zapewne mieli towar jaki mieli przewieść.
- Umm, możemy pomóc. Zaprowadzimy go do wioski, ale co zamierzacie zrobić dalej? Jeśli grasuje tu niebezpieczny wróg to ...no dość niebezpiecznie będzie jak tu zostaniecie.
Rzuciła dość niepewnie Yuri, chowając się za plecami swego towarzysza, chyba nie przywykła do udzielania własnej opini
Stan postaciTsuru: Błotko w włosach!
Awatar użytkownika
Shinohara Tsuru
Posty: 143
Rejestracja: 04 lut 2023, 12:50
Ranga: Chūnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

- Właśnie dlatego musimy zostać i ją odnaleźć. - Tsuru nie chciała nawet sobie wyobrażać, co by było gdyby ta dwójka natknęła się na tą wariatkę. Z drugiej strony ich zadaniem był patrol oraz odbicie genina, a niekoniecznie walka z jakimiś niebezpiecznymi osobami. Szczególnie, gdy miała obok Yoko, która była do tego zadania jeszcze mniej przystosowana od niej. - Ale masz rację Yuri, poinformuję strażników. Bardzo nam pomagacie, dziękuję.
Po tych słowach zrobiła jak zamierzała łącząc sie telepatycznie z chuuninami, których minęły na bramie wioski kilkanaście minut temu. Przekazała im wizję wyglądu i zachowania kobiety i poprosiła o dosłanie wsparcia obiecując, że jak tylko się na nią natkną to podeśle im ich dokładną lokalizację. Jeśli pomoc okaże się niepotrzebna to nic nie stracą, a jeśli przeciwniczka będzie zbyt silna to z pewnością dadzą radę zająć ją chociaż przez tych kilka minut. Mogło się tez okazać, że kobieta była znanym i niebezpiecznym zbiegiem i strażnicy postanowią całkowicie przejąć od niej to zadanie, dlatego wszystko będzie zależeć od ich odpowiedzi. Jeśli dadzą im okejkę to wrócą z Yoko do przeczesywania okolicy.
5 170pch - 10 (Shindenshin na strażniku) = 5 160pch
Shindenshin no Jutsu | Mind Body Transmission Technique心伝身の術
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy za każdą osobę
ZasięgZależny od rangi Shintenshin no Jutsu
Ranga Shintenshin no JutsuZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
A500 m1000 m
Wymagania---
Technika telepatii, która umożliwia wysłanie dowolnej osobie wiadomości a także odsłuchanie jej odpowiedzi. Wiadomość może dodatkowo zostać "wzmocniona" poprzez obrazy oraz emocje.

Istnieje możliwość udostępnienia zdolności innemu shinobi za pomocą dotyku; samemu kontrolując, z kim łączność zostanie nawiązana.

Istnieje specjalne urządzenie, które pozwala na połączenie się z masową liczbą osób a także na bardzo duże odległości. Należy jednak pamiętać, że zarówno połączenie się z większą liczbą osób, jak i na ogromne odległości jest obciążające dla organizmu Yamanaki - zwiększa ciśnienie krwi, wywołuje osłabienie, w najgorszych przypadkach omdlenie.

Posiadając Rangę A w Shintenshin no Jutsu można połączyć się maksymalnie z piątką osób.
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu by połączyć się z masową liczbą osób nie potrzeba dłużej specjalnego urządzenia. Wymagana jest za to Kontrola Chakry na poziomie 10.
Zasięg sensora bez pieczęci: 6m
Zasięg z pieczęcią: 250m + 50pch na turę

Ubiór:
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

WątekDeszczowy patrol
UczestnikShinohara Tsuru
Tura23/?

Sprzyjającym był fakt, iż moce rodu Yamanaka pozwalały na tak daleką komunikację, zdecydowanie było to coś co ułatwiało sprawę w tych okolicznościach, pozwalając na nie tracenie cennego czasu jaki zapewne poszedł by na wędrówkę w tam i z powrotem. Przybyli genini zabrali się za nieprzytomnego chłopaka, wpierw dziewczyna zdjęła zwój z pleców a następnie drugi genin oraz Yoko pomogli jej położyć młodzika na jej plecach, zapewne decydując iż będzie to najlepszy sposób na transport. Drugi z zwojów znalazł się w rękach Yoshiego. Dwójka pomocnych geninów przed wyruszeniem zatrzymała się jeszcze i spojrzała na Tsuru.
- Żaden problem, członkowie Ane winni sobie pomagać! Powodzenia!
Rzucił Yoshi a Yuri poparła go niemo kiwnięciem głowy, wkrótce później para wraz z nieprzytomnym geninem kierowała się już do wioski, Yoko rozglądała się po otoczeniu a Tsuru otrzymała telepatyczną odpowiedź.
"Zrozumiano. Normalnie najlepiej było by gdybyście zawrócili do wioski, patrząc jednak na posiadane umiejętności oraz fakt, że jesteście już na miejscu Heh, niech będzie. Wkrótce wyślemy dwie grupy chuninow do przeczesania terenu w celu odnalezienia zagrożenia, możecie kontynuować własne poszukiwania. Staraj się utrzymywać kontakt z posiłkami. Ci powinni wyruszyć z wioski za kilka minut. Bądźcie ostrożne."
Taką oto wiadomość otrzymała nasza geninka-dowodczyni, więc chyba mogła kontynuować. Yoko zerkneła w stronę Tsuru, medyczka zdawała się gotowa do dalszej drogi, choć tradycyjnie nie wyglądała zbyt entuzjastycznie.
- Eeeh, zapowiada się więcej pracy, niż pierwotnie nam powiedziano....

Stan postaciTsuru: Błotko w włosach!
Awatar użytkownika
Shinohara Tsuru
Posty: 143
Rejestracja: 04 lut 2023, 12:50
Ranga: Chūnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

Na słowa Yoko, Tsuru uśmiechnęła się... lecz nie był to uśmiech wesołości, a przekory. Widocznie cieszyło ją, że medyczka trochę sie rozerwie poza murami Iryo-Tai, co z resztą zdaniem blodnyny bardzo dobrze jej zrobi.
- Rozchmurz się, czeka nas przygoda - powiedziała dziarskim tonem, choć w duchu postawa Yoko ją bawiła i starała się ją lekko podrażnić. Jej samej nie było do śmiechu, bo ich przeciwniczka wydawała się naprawdę niebezpieczna i nie można było wykluczyć, że owa "przygoda" skończy się ich bebechami na wierzchu. - Jak już znajdziemy tą wariatkę to wystarczy, by nie zabiła nas w ciągu kilkunastu minut i powinny zjawić się posiłki. Ruszajmy.
Shinohara poprowadziła medyczkę dalej, od czasu do czasu aktywując sensora i obserwując dokładnie okolicę. Ta umiejętność była dość chakrożerna, a musiała zostawić jej sobie wystarczająco na walkę dlatego używała jej oszczędnie. Nie podejmowała też dalszych rozmów z Yoko, a raczej starała się zachować tak cicho jak to było możliwe, by jednocześnie móc usłyszeć ewentualną aktywność szermierki i samemu nie wydać za wczasu ich położenia. Była cały czas gotowa do użycia Shinranshin no Jutsu, lecz nie panikowała zbytnio, bo spodziewała się, że i tak chwilę zajmie nim natrafią na jej ślad. Poza tym była gotowa wysłać ich lokalizację owym chuuninom, którzy mieli ich wesprzeć w konfrontacji.
5 160pch - 125pch (sensor 100m) = 5 035pch
► Pokaż Spoiler
Shindenshin no Jutsu | Mind Body Transmission Technique心伝身の術
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy za każdą osobę
ZasięgZależny od rangi Shintenshin no Jutsu
Ranga Shintenshin no JutsuZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
A500 m1000 m
Wymagania---
Technika telepatii, która umożliwia wysłanie dowolnej osobie wiadomości a także odsłuchanie jej odpowiedzi. Wiadomość może dodatkowo zostać "wzmocniona" poprzez obrazy oraz emocje.

Istnieje możliwość udostępnienia zdolności innemu shinobi za pomocą dotyku; samemu kontrolując, z kim łączność zostanie nawiązana.

Istnieje specjalne urządzenie, które pozwala na połączenie się z masową liczbą osób a także na bardzo duże odległości. Należy jednak pamiętać, że zarówno połączenie się z większą liczbą osób, jak i na ogromne odległości jest obciążające dla organizmu Yamanaki - zwiększa ciśnienie krwi, wywołuje osłabienie, w najgorszych przypadkach omdlenie.

Posiadając Rangę A w Shintenshin no Jutsu można połączyć się maksymalnie z piątką osób.
Shinranshin no Jutsu | Mind Body Disturbance Technique心乱身の術­
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWąż → Szczur → Tygrys → Baran → Małpa → Specyficzna
KosztStandardowy za osobę na turę
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika umożliwiająca przejęcie kontroli nad przeciwnikiem, bez opuszczania konieczności opuszczenia własnego ciała - tak długo, jak utrzymana jest charakterystyczna pieczęć celownika. Kontrola obejmuje tylko i wyłącznie ruchy fizyczne i nie wpływa na mowę lub myśli przeciwnika.
Technika wymaga skupienia; każde zdekoncentrowanie może zaburzyć jej działanie oraz sprawić, że przeciwnik uwolni się. Dodatkowo niemożliwe jest wówczas przemieszczanie się i korzystanie z żadnych innych technik. Wyjątkiem jest tylko utrzymywanie tych już aktywnych. Maksymalnie można kontrolować dwie osoby jednocześnie.
Ranga Shintenshin no JutsuSiła techniki
A6


Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt
SW silniejsze o 2 lub więcejNiepowodzenie
SW silniejsze o 1Duże trudności w utrzymaniu techniki; migrena u użytkownika
SW równe sile technikiTrudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika
SW słabsze o 1Lekkie trudności w utrzymaniu techniki
SW słabsze o 2 lub więcejPowodzenie; niewielka szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika
Negatywne efekty łączą się zależnie od ilości kontrolowanych osób. Im więcej osób spowodowałoby ból głowy - tym bardziej jest on dokuczliwy, a tym samym - może doprowadzić do deaktywacji techniki poprzez dekoncentrację.

Posiadając Rangę A w Shintenshin no Jutsu liczba osób nad którymi można przejąć zwiększa się o dwoje; Można pominąć trzy pierwsze pieczęcie poza specyficzną.
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu liczba osób nad którymi można przejąć zwiększa się o dwoje.
Zasięg sensora bez pieczęci: 6m
Zasięg z pieczęcią: 250m + 50pch na turę

Ubiór:
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

WątekDeszczowy patrol
UczestnikShinohara Tsuru
Tura25/?


- Przygoda? Bardziej kłopoty...
Rzuciła niby to naburmuszona Yoko, choć Tsuru mogła wyczuć, iż przynajmniej częściowo jedynie udawała i perspektywa dalszej pracy w terenie, musiała ją jakoś ekscytować.
- Kilkunastu? ...Ambitnie.
Dodała po chwili, słysząc plany towarzyszki.

I tak oto ponownie zaczęły się poszukiwania, tym razem nie zaginionego genina a niebezpiecznego i rannego "zwierzęcia". Mijały minuty, dziewczyny przemierzały dzikie tereny jednak na żadne ślady szermierki się nie natknęły. Po około dziesięciu minutach, za pomocą swego sensora mogła wykryć dwie, dwuosobowe grupy chuninów z Amegakure, które wyruszyły z wioski. Dalej minęła godzina rozglądania się po okolicach, gdy nagle dziewczyny mogły ujrzeć wystrzeloną w górę flarę, gdyby Tsuru spróbowała dotrzeć sensorem co dzieje się w miejscu wystrzelenia flary(które znajdowało by się na krańcu zasięgu sensora z pieczęcią, wyczuła by dwa źródła chakry, mieszajace chakrę jakby z czymś walczyli oraz źródło chakry na poziomie cywila. Flara zapewne mogła oznaczać wezwanie o pomoc? Czyżby jedna z grup odnalazła szermierkę?

Stan postaciTsuru: Błotko w włosach!
Awatar użytkownika
Shinohara Tsuru
Posty: 143
Rejestracja: 04 lut 2023, 12:50
Ranga: Chūnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

Przeczesywanie okolicy było czasochłonne i mozolne, ale dziewczynie udało się przy okazji ustalić położenie chuuninów, których pomoc może im się niedługo przydać. Od razu podzielila się tą wiedzą z Yoko, choć ci udali się w swoje strony, by rozszerzyć poszukiwania. Ostatecznie to któraś z tych grup mogła odnaleźć szermierkę pierwsza, o czym mogła świadczyć wystrzelona flara... dziewczyny nie musiały się długo namyślać, by ruszyć w stronę, z której dochodziła.
- Tam jest chyba jakaś walka, bądź gotowa - zwróciła się do medyczki i zaprzestała używania sensora, by oszczędzać chakrę. Spodziewała się napotkać chuuninów Ame, ale była gotowa na każdą ewentualność. Jej strategią jak wcześniej było natychmiastowe pochwycenie wrogów techniką Shinranshin no Jutsu.
5 035pch
► Pokaż Spoiler
Shinranshin no Jutsu | Mind Body Disturbance Technique心乱身の術­
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWąż → Szczur → Tygrys → Baran → Małpa → Specyficzna
KosztStandardowy za osobę na turę
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika umożliwiająca przejęcie kontroli nad przeciwnikiem, bez opuszczania konieczności opuszczenia własnego ciała - tak długo, jak utrzymana jest charakterystyczna pieczęć celownika. Kontrola obejmuje tylko i wyłącznie ruchy fizyczne i nie wpływa na mowę lub myśli przeciwnika.
Technika wymaga skupienia; każde zdekoncentrowanie może zaburzyć jej działanie oraz sprawić, że przeciwnik uwolni się. Dodatkowo niemożliwe jest wówczas przemieszczanie się i korzystanie z żadnych innych technik. Wyjątkiem jest tylko utrzymywanie tych już aktywnych. Maksymalnie można kontrolować dwie osoby jednocześnie.
Ranga Shintenshin no JutsuSiła techniki
A6


Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt
SW silniejsze o 2 lub więcejNiepowodzenie
SW silniejsze o 1Duże trudności w utrzymaniu techniki; migrena u użytkownika
SW równe sile technikiTrudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika
SW słabsze o 1Lekkie trudności w utrzymaniu techniki
SW słabsze o 2 lub więcejPowodzenie; niewielka szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika
Negatywne efekty łączą się zależnie od ilości kontrolowanych osób. Im więcej osób spowodowałoby ból głowy - tym bardziej jest on dokuczliwy, a tym samym - może doprowadzić do deaktywacji techniki poprzez dekoncentrację.

Posiadając Rangę A w Shintenshin no Jutsu liczba osób nad którymi można przejąć zwiększa się o dwoje; Można pominąć trzy pierwsze pieczęcie poza specyficzną.
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu liczba osób nad którymi można przejąć zwiększa się o dwoje.
Zasięg sensora bez pieczęci: 6m
Zasięg z pieczęcią: 250m + 50pch na turę

Ubiór:
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

WątekDeszczowy patrol
UczestnikShinohara Tsuru
Tura27/?

Geninowa drużyna ruszyła w stronę akcji, wkrótce dotarły na miejsce, jednak widok jaki ujrzały nie należał do tych przyjemnych. Jeden z chuninów Amegakure, którego rozpoznać można było po kamizelce, leżał nieprzytomny w plamie krwi, drugi związany był walką z białowłosą szermieką. Chuunin był w defensywnie, broniąc się przed mieczem za pomocą kunaia, starając się jakoś stworzyć dystans między sobą a przeciwniczką. Szermierka jednak atakowała z dziką zawziętością, nie pozwalając shinobiemu na chwilę oddechu czy złożenie jakiejś pieczęci. Na ten moment Tsuru oraz jej towarzyszka miały jakieś 40 metrów do toczącego się pojedynku, walczący chuunin był odwrócony do nich plecami, toteż pewnie nie wiedział o ich pojawieniu się, szermierka tymczasem miała naturalną blokadę przed sobą w postaci shinobiego z którym walczyła. Krwawiący i leżący chuunin był jakieś 20 metrów od Yoko i naszej bohaterki i paręnaście metrów od toczącej się walki.
- Yyy... nie wygląda to dobrze, Tsuru - jakiś plan?



Stan postaciTsuru: Błotko w włosach!
Awatar użytkownika
Shinohara Tsuru
Posty: 143
Rejestracja: 04 lut 2023, 12:50
Ranga: Chūnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

Dobra wiadomość była taka, że odnalazły szermierkę. Zła? To mogła być ostatnia rzecz jaką zrobiły w swoim życiu. Pomimo swojej ambicji zakwarającej na zuchwałość, Tsuru była geninem... i może wcale nie była na to wszystko gotowa? Nie mogła jednak porzucić Amejczyków w potrzebie, szczególnie gdy sama ściągnęła na nich to zagrożenie.
- Zajmij się rannym i postaraj się odciągnąć go na bok - poleciła Yoko z większym autorytetem niż szczerze się poczuwała. Chciała utrzymać medyczkę jak najdalej pola walki, a jednocześnie ustabilizować stan tamtego chłopaka. Mentalnie połączyła się z drugą drużyną chuuninów wskazując im ich lokalizację i przekazując, że sytuacja była krytyczna. Przy okazji szturchnęła mentalnie walczącego chuunina, by dać mu znać że jest za nim ("spróbuję przejąć kontrolę, jeśli mi się uda nie atakuj jej tylko ją zwiąż, inaczej zranisz mnie") i pobiegła w kierunku walki szykując technikę Yamanaka Sakki. Trudno było trafić w ruchomy cel przy pomocy Shintenshin no Jutsu i dlatego chciała pierw przestraszyć szermierkę i unieruchomić.
- Rzuć broń! - rozkazała tonem, który nie wskazywał jak bardzo wątpiła, by kobieta to polecenie wykonała. Sakki miało być jednak tylko dywersją, gdyż po tych słowach poleciał Shintenshin no Jutsu. Nawet na rękę byłoby to Tsuru, gdyby skróciła podróż jej duszy i zaczęła biec w jej kierunku. Jeśli zaś kobieta zaskoczy ich wszystkich i rzuci broń to... to wtedy się zobaczy.
5 035pch - 250 (Yamanaka Sakki z siłą 8) - 50 (Shintenshin no Jutsu z siłą 8) = 4 735pch
► Pokaż Spoiler
Shindenshin no Jutsu | Mind Body Transmission Technique心伝身の術
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy za każdą osobę
ZasięgZależny od rangi Shintenshin no Jutsu
Ranga Shintenshin no JutsuZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
A500 m1000 m
Wymagania---
Technika telepatii, która umożliwia wysłanie dowolnej osobie wiadomości a także odsłuchanie jej odpowiedzi. Wiadomość może dodatkowo zostać "wzmocniona" poprzez obrazy oraz emocje.

Istnieje możliwość udostępnienia zdolności innemu shinobi za pomocą dotyku; samemu kontrolując, z kim łączność zostanie nawiązana.

Istnieje specjalne urządzenie, które pozwala na połączenie się z masową liczbą osób a także na bardzo duże odległości. Należy jednak pamiętać, że zarówno połączenie się z większą liczbą osób, jak i na ogromne odległości jest obciążające dla organizmu Yamanaki - zwiększa ciśnienie krwi, wywołuje osłabienie, w najgorszych przypadkach omdlenie.

Posiadając Rangę A w Shintenshin no Jutsu można połączyć się maksymalnie z piątką osób.
Yamanaka Sakki | Yamanaka Killing Intent山中殺気
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Ninjutsu, Kinjutsu
Pieczęciebrak, skupienie trwa tyle co złożenie 7 pieczęci
Kosztstandardowy
Zasięg20m
WymaganiaSpecjalizacja w Shintenshin no Jutsu
Specjaliści od kontroli umysłów opanowali własną technikę na bazie Sakki. Wysyłamy impuls w kierunku ofiary, który ma wzbudzić w niej niepokój i sprawić, że stanie się bardziej podatna na działanie Sakki. W zależności od siły techniki, możemy za jej pomocą wymusić na ofierze konkretne, lecz proste działanie - np kazać jej rzucić broń, oddać lub podnieść coś etc (do oceny mg). To jutsu nie łączy się z biegłością Bestialskie Sakki ani innymi buffami do Sakki. Ten minus techniki można zanegować, zdobywając odpowiednią biegłość.
Ranga Shintenshin no JutsuPodniesienie siły Sakki
B1
Dalej obowiązuje tabelka techniki Sakki, porównująca Siłę Woli użytkownika oraz ofiary:
Różnica SW celu do SW użytkownika + wzmocnienia Yamanaka SakkiEfekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel czuje niepokój
-3 lub -4Cel czuje strach
-5Cel jest przerażony
-6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu
Nie ma możliwości całkowicie uodpornić się na efekt Yamanaka Sakki (o ile SW ofiary nie jest wyższa), lecz nadal trudno wymusić na osobie z SW 10 działanie sprzeczne z jej wolą.

Shintenshin no Jutsu | Mind Body Switch Technique心転身の術­
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieKoń → Smok → Baran → Małpa → Specyficzna
KosztStandardowy za turę
Zasięg30 metrów
Wymagania---
Technika, która pozwala przenieść swoją świadomość do ciała innego człowieka bądź zwierzęcia, dzięki czemu użytkownik przejmuje pełną kontrolę nad swoim przeciwnikiem. Należy pamiętać, że wszelkie obrażenia jakie otrzyma się w innym ciele, przechodzą również na ciało Yamanaki, przez co użytkownik staje się podatny na obrażenia i bezbronny. Dodatkowo, w samym czasie trwania techniki, ciało użytkownika jest bezwładne. Szybkość poruszania się duszy jest równa Kontroli Chakry postaci pomniejszonej o dwa (7 poziom Kontroli Chakry jest równoznaczny więc 5 poziomowi Szybkości poruszania się duszy). Dusza taka porusza się bez problemu przez obiekty materialne, jednak nie przejdzie przez bariery utworzone z chakry.

W razie nietrafienia, dusza przemieszcza się na swoją maksymalną odległość, a następnie wraca wraz ze swoją prędkością.
Ranga Shintenshin no JutsuSiła techniki
A7

Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt
SW silniejsze o 2 lub więcejNiepowodzenie
SW silniejsze o 1Duże trudności w utrzymaniu techniki; migrena u użytkownika
SW równe sile technikiTrudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika
SW słabsze o 1Lekkie trudności w utrzymaniu techniki
SW słabsze o 2 lub więcejPowodzenie; niewielka szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika

Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem z Sennina.
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2023, 22:33 przez Shinohara Tsuru, łącznie zmieniany 1 raz.
Zasięg sensora bez pieczęci: 6m
Zasięg z pieczęcią: 250m + 50pch na turę

Ubiór:
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

WątekDeszczowy patrol
UczestnikShinohara Tsuru
Tura29/?

Sytuacja zdecydowanie nie była pod kontrolą, Tsuru jednak robiła co mogła aby nad całym zdarzeniem zapanować. Yoko zgodnie z poleceniem ruszyła w stronę rannego chuunina, co by zapewnić mu medyczne wsparcie i odciągnąć od walki, podczas gdy członkini rodu Yamanaka miała przed sobą trudne wyzwanie. Wezwała posiłki, przekazała też informację do shinobiego, który utknął w zwarciu i planowała wykorzystać Shintenshin no Jutsu do przejęcia kontroli nad wrogiem. Plan był całkiem dobry, jego wykonanie jednak nie należało do łatwych. Przeciwniczka pozostawała w stałym, ciągle nacierając i atakując chuunina, który z każdą sekundą słabł. Sakki zdawało się nijak nie wpłynąć na szermierkę, która w bestialskim szale dalej skupiona była na mężczyźnie z którym walczyła a który również pozostawał w ciągłym ruchu - gdyby wypuściła swą duszę w tym momencie zapewne nie zdołała by dotrzeć do celu, potrzebowała albo sama jakoś zatrzymać szermierkę w miejscu, albo dokładniej wyjaśnić sojusznikowi jakiej pomocy z jego strony oczekuje.



Stan postaciTsuru: Błotko w włosach!
Awatar użytkownika
Shinohara Tsuru
Posty: 143
Rejestracja: 04 lut 2023, 12:50
Ranga: Chūnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

Kobieta zdawała się być w jakimś szale, co bardzo odpowiadało wszystkiemu, czego Tsuru dowiedziała się na jej temat. Nawet nie zwróciła uwagi na jej Sakki, nawet na nią nie spojrzała! Co za tym idzie, nie wydawała się idealnym celem dla jej klanowych technik i dziewczyna zdecydowała się zmienić nieco strategię. Złożyła pieczęcie do swojej ulubionej włosowej techniki, a włosy posłała blisko ziemi... choć miały większą wytrzymałość niż zwykłe włosy to szermierka mogła je przeciąć mieczem. Posyłając je blisko ziemi zniwelowała to zagrożenie, gdyż w takiej sytuacji musiałaby się odsłonić przed atakiem ze strony chuunina... co w sumie nie byłoby takim złym rozwiązaniem. Tsuru rozdzieliła włosy na kilka części, by choć jedna przedarła się przez obronę i pochwyciła kobietę za kostkę, a najlepiej obie. Potem chciała mocno nimi szarpnąć. W najlepszym wypadku szermierka zawiśnie do góry nogami, ale znacznie bardziej prawdopodobne było, że tylko się potknie lub ją to spowolni. Chuunin mógł wtedy wykorzystać okazję do przeprowadzenia skutecznego ataku. Technika włosowa była dość chakrożerna, więc inwestując w nią, Tsuru nie poprzestawałaby póki nie odniosłaby choć częściowego sukcesu.
4 785pch - 500 (Ranjishigami no Jutsu) = 4 285pch
Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique乱獅子髪の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Dzik → Wół → Pies
KosztPodwójny na aktywację
Standardowy na turę utrzymania (liczone od drugiej tury utrzymywania)
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika ta wykorzystuję chakrę do zwiększenia wzrostu włosów, których przyrost następuje w błyskawicznym tempie. Przepływająca przez nie chakra powoduje również, że stają się o wiele bardziej wytrzymałe, co przypominać może nawet stal, a gęste zwijanie się włosów zwiększa ich siłę. Użytkownik może nimi dowolnie manipulować, tak długo, jak utrzymuje technikę.

Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Zasięg sensora bez pieczęci: 6m
Zasięg z pieczęcią: 250m + 50pch na turę

Ubiór:
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

WątekDeszczowy patrol
UczestnikShinohara Tsuru
Tura31/?
Nastąpiła zmiana planów, Shinohara działała szybko, odkrywając, iż jej pierwotny plan może nie zadziałać, dość sprawnie go zmieniła. Wkrótce jej wydłużone włosy gnały nisko przy ziemi - bezpieczne od przypadkowych machnięć ostrzem szermierki. Chuunin zdawał się coraz bardziej przegrywać, jego uniki i bloki z każdym ciosem były coraz bardziej przepełnione desperacją, w momencie gdy włosy Tsuru dotarły do szermierki, ta przełamała obronę chuunina, tnąc go wzdłuż całego tułowia od prawej do lewej strony. krew się polała, jednak shinobi dalej mógł walczyć - a przynajmniej stał na nogach o własnych siłach. Dosłownie gdy cios się zakończył włosy geninki obwiązały się wokół kostek białowłosej. Shinohara poczuła szarpnięcie, gdy szermierka spróbowała wykonać ruch w stronę swojego przeciwnika, który właśnie odskoczył i zaczął składać pieczęcie a w jego dłoniach zaczęła zbierać się energia raitonu. Szermierka była niezwykle silna, Tsuru była w stanie utrzymać ją w miejscu, przynajmniej chwilowo, nie była jednak w stanie przemieścić czy podnieść przeciwniczki, która się szarpała i właśnie wykonywała zamach w stronę włosów, nie zważając na własne nogi .

Stan postaciTsuru: Błotko w włosach!
Techniki użyte przez npc
Raigun | lightning swarm雷群
KlasyfikacjaRaiton, transformacja natury
PieczęcieSmok → Zając → Smok → Wół → Ptak → Wąż
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Technika Raitonu, która pozwala na dosłowne wystrzeliwanie piorunów ze swoich dłoni. W przeciwieństwie do innych, podobnych technik, te są jednak nieco mniejsze, aczkolwiek za to nadrabiają szybkością, możliwością kontroli a także zasięgiem, który się zwiększa wraz z umiejętnościami shinobiego panowania nad Uwolnieniem Błyskawicy. W przypadku tego jutsu, to użytkownik decyduje, kiedy wystrzelić pioruny wystrzelić i w jakim kierunku, co pozwala na np. podążanie za uciekającym przeciwnikiem, zasypując go dosłownie rojem piorunów, skąd też się wzięła nazwa tego jutsu.

Pomimo bycia zakwalifikowaną jako technika rangi B, można jej użyć na dowolnym poziomie.
  • D: koszt Standardowy D, połowiczny D na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Użytkownik jest w stanie wystrzelić ze swoich dłoni do 3 piorunów w zasięgu do maksymalnie 5 metrów od siebie. Te mogą doprowadzić do odparzenia, w miejscach w które uderzyły, aczkolwiek nie powodują odrętwienia.
  • C: koszt Standardowy C, połowiczny C na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. . Shinobi zyskuje już większą wprawę, dzięki czemu jest w stanie wystrzelić dodatkowe 3 pioruny ze swoich dłoni, łącznie 6. Te zyskują również większą moc, przez co mogą prowadzić do miejscowego odrętwienia czy nawet poparzeń. Zasięg techniki wzrasta do 10 metrów.
  • B: koszt Standardowy B, połowiczny B na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Użytkownik zyskuje możliwość wystrzelenia łącznie 9 piorunów ze swoich dłoni, a ich zasięg sięga do 15 metrów. Pioruny zyskują na mocy, będąc w stanie doprowadzić do poparzeń czy nawet lekkiego paraliżu.
  • A: koszt standardowy A, połowiczny A na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Po złożeniu pieczęci należy kumulować chakrę przez czas równy 2 pieczęciom. Czas ten może zostać skrócony przez odpowiednie atuty i jest liczony wspólnie ze składanymi pieczęciami. Możliwości techniki jeszcze bardziej wzrastają i tym razem ninja może wystrzelić nawet 12 piorunów ze swoich dłoni. Te są na tyle silne, by spowodować zwęglenie skóry w miejscu, w które uderzyły, a także doprowadzić do miejscowego paraliżu. Zasięg techniki wzrasta do 20 metrów. Wymagania: Raiton A.
  • S: koszt standardowy S, połowiczny S na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Po złożeniu pieczęci należy kumulować chakrę przez czas równy 7 pieczęciom. Czas ten może zostać skrócony przez odpowiednie atuty i jest liczony wspólnie ze składanymi pieczęciami. Najpotężniejsza wersja tej techniki, umożliwiająca wystrzelenie maksymalnie 15 piorunów. Siła uderzenia jest wystarczająco duża, by uszkodzić tkanki, czy też doprowadzić do obezwładnienia trafionego miejsca. Zasięg wzrasta do 25 metrów. Wymagania: Raiton S.
Posiadając Sennina w Raitonie po uderzeniu w jedną osobę, piorun może przeskoczyć na inną znajdującą się maksymalnie w promieniu 3 metrów od ofiary. W takim wypadku siła uderzenia piorunów, które przeszły na kolejną osobę jest jednak obniżona o rangę. Piorun może przeskoczyć tylko raz.
Posiadając Specializację w Raitonie zasięg techniki wzrasta o 5 metrów względem tego co jest opisane na danej randze.
Awatar użytkownika
Shinohara Tsuru
Posty: 143
Rejestracja: 04 lut 2023, 12:50
Ranga: Chūnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

Widok przecinanego w poprzek chuunina chyba na stałe wyryje się w pamięci Tsuru, która przecież już nie jedno widziała na wojnie o Konohę. Tryskająca krew świadczyła o stopniu jego obrażeń... jeśli szermierka nie zostanie szybko pokonana, może się to zakończyć śmiercią ich wszystkich. Shinohara z pewnością nie miałaby najmniejszych szans w walce w zwarciu, do której kobieta by bez wątpienia dążyła. Blondynka pozwoliła swoim włosom wspinać się po ciele przeciwniczki, by bardzo ciasno opleść jej tułów i jeszcze bardziej ograniczyć jej ruchy. Miała nadzieję, że dzięki temu trudniej będzie jej je przeciąć bez ranienia samej siebie i da to chuuninowi wystarczająco czasu na skończenie swojej techniki. Jeśli by jej się to udało, ostatecznym planem Tsuru było obwiązanie włosów wokół przedramion szermierki, czym odebrałaby jej możliwość wymachiwania mieczem... by tego dokonać przesłała do włosów jeszcze więcej chakry niż technika zwykle wymagała. Teraz albo nigdy chuuninie, pomyślała. Jeśli mu się nie uda to posiłki mogą się zjawić zbyt późno i wszyscy stracą życie. Z drugiej strony ta świadomość tylko ich wszystkich motywowała.
4 285pch - 500 (Ranjishigami no Jutsu, koszt podwójny za przeładowanie techniki) = 3 785pch
Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique乱獅子髪の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Dzik → Wół → Pies
KosztPodwójny na aktywację
Standardowy na turę utrzymania (liczone od drugiej tury utrzymywania)
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika ta wykorzystuję chakrę do zwiększenia wzrostu włosów, których przyrost następuje w błyskawicznym tempie. Przepływająca przez nie chakra powoduje również, że stają się o wiele bardziej wytrzymałe, co przypominać może nawet stal, a gęste zwijanie się włosów zwiększa ich siłę. Użytkownik może nimi dowolnie manipulować, tak długo, jak utrzymuje technikę.

Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2023, 12:40 przez Shinohara Tsuru, łącznie zmieniany 1 raz.
Zasięg sensora bez pieczęci: 6m
Zasięg z pieczęcią: 250m + 50pch na turę

Ubiór:
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

WątekDeszczowy patrol
UczestnikShinohara Tsuru
Tura33/?
Szermierka wykonała zamach swą bronią tnąc ostrzem po własnej kostce i włosach ją obwiązujących - zdecydowanie było to zachowanie jakiego nikt przy zdrowych zmysłach by nie dokonał. Wzmocnione chakrą włosy jednak nie były jednak tak łatwe w przecięciu, wszak sama ich wytrzymałość była niczym stal, włosy stopniowo oplątywały kobietę coraz mocniej, w między czasie ranny chuunin zakończył swe przygotowania i wystrzelił dziewięć piorunów wprost na unieruchomioną przeciwniczkę. Technika użyta przez chuunina zdecydowanie miała w sobie dużo mocy, gdzieniegdzie skóra szermierki była czarna, ubranie poniszczone, całe jej ciało dymiło - ale wciąż uparcie stała! Zszokowany shinobi zaczął składać kolejne pieczęcie, włosy dalej oplątywały nogi szermierki, kiedy to ta schyliła się, łapiąc za włosy przy jej nogach i próbując ciągnąć za nie aby przyciągnąć Tsuru do siebie! Geninka mogła poczuć jak spora siła niemal podrywa ją z ziemi, zapewne gdyby nie paraliżujące właściwości raitonu, szermierka miała by dość siły i mobilności aby przyciągnąć ja do siebie jednym takim zamachem. Technika która ją trafiła jednak znacznie ją osłabiła, ciągle Shinohara czuła jak minimetr po minimetrze przyciągana jest bliżej swej przeciwniczki.
Stan postaciTsuru: Błotko w włosach!
Techniki użyte przez npc
Raigun | lightning swarm雷群
KlasyfikacjaRaiton, transformacja natury
PieczęcieSmok → Zając → Smok → Wół → Ptak → Wąż
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Technika Raitonu, która pozwala na dosłowne wystrzeliwanie piorunów ze swoich dłoni. W przeciwieństwie do innych, podobnych technik, te są jednak nieco mniejsze, aczkolwiek za to nadrabiają szybkością, możliwością kontroli a także zasięgiem, który się zwiększa wraz z umiejętnościami shinobiego panowania nad Uwolnieniem Błyskawicy. W przypadku tego jutsu, to użytkownik decyduje, kiedy wystrzelić pioruny wystrzelić i w jakim kierunku, co pozwala na np. podążanie za uciekającym przeciwnikiem, zasypując go dosłownie rojem piorunów, skąd też się wzięła nazwa tego jutsu.

Pomimo bycia zakwalifikowaną jako technika rangi B, można jej użyć na dowolnym poziomie.
  • D: koszt Standardowy D, połowiczny D na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Użytkownik jest w stanie wystrzelić ze swoich dłoni do 3 piorunów w zasięgu do maksymalnie 5 metrów od siebie. Te mogą doprowadzić do odparzenia, w miejscach w które uderzyły, aczkolwiek nie powodują odrętwienia.
  • C: koszt Standardowy C, połowiczny C na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. . Shinobi zyskuje już większą wprawę, dzięki czemu jest w stanie wystrzelić dodatkowe 3 pioruny ze swoich dłoni, łącznie 6. Te zyskują również większą moc, przez co mogą prowadzić do miejscowego odrętwienia czy nawet poparzeń. Zasięg techniki wzrasta do 10 metrów.
  • B: koszt Standardowy B, połowiczny B na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Użytkownik zyskuje możliwość wystrzelenia łącznie 9 piorunów ze swoich dłoni, a ich zasięg sięga do 15 metrów. Pioruny zyskują na mocy, będąc w stanie doprowadzić do poparzeń czy nawet lekkiego paraliżu.
  • A: koszt standardowy A, połowiczny A na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Po złożeniu pieczęci należy kumulować chakrę przez czas równy 2 pieczęciom. Czas ten może zostać skrócony przez odpowiednie atuty i jest liczony wspólnie ze składanymi pieczęciami. Możliwości techniki jeszcze bardziej wzrastają i tym razem ninja może wystrzelić nawet 12 piorunów ze swoich dłoni. Te są na tyle silne, by spowodować zwęglenie skóry w miejscu, w które uderzyły, a także doprowadzić do miejscowego paraliżu. Zasięg techniki wzrasta do 20 metrów. Wymagania: Raiton A.
  • S: koszt standardowy S, połowiczny S na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Po złożeniu pieczęci należy kumulować chakrę przez czas równy 7 pieczęciom. Czas ten może zostać skrócony przez odpowiednie atuty i jest liczony wspólnie ze składanymi pieczęciami. Najpotężniejsza wersja tej techniki, umożliwiająca wystrzelenie maksymalnie 15 piorunów. Siła uderzenia jest wystarczająco duża, by uszkodzić tkanki, czy też doprowadzić do obezwładnienia trafionego miejsca. Zasięg wzrasta do 25 metrów. Wymagania: Raiton S.
Posiadając Sennina w Raitonie po uderzeniu w jedną osobę, piorun może przeskoczyć na inną znajdującą się maksymalnie w promieniu 3 metrów od ofiary. W takim wypadku siła uderzenia piorunów, które przeszły na kolejną osobę jest jednak obniżona o rangę. Piorun może przeskoczyć tylko raz.
Posiadając Specializację w Raitonie zasięg techniki wzrasta o 5 metrów względem tego co jest opisane na danej randze.
Awatar użytkownika
Shinohara Tsuru
Posty: 143
Rejestracja: 04 lut 2023, 12:50
Ranga: Chūnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

Technika chuunina, gdyby trafiła z Tsuru z pewnością wyeliminowałaby ja z dalszej walki, a może nawet i z życia... szermierka jednak nadal stała i dziewczyna zaczęła podejrzewać, że kobieta zwyczajnie została przez coś opętana. Jej zachowanie było bardzo nietypowe nawet jak na złoczyńcę, może była pod wpływem działania jakichś środków odurzających, lub czyjejś techniki? Jej mózg zapewne skrywał odpowiedzi na te pytania, ale w chwili obecnej jedynym celem Shinohary było zneutralizowanie zagrożenia... szczególnie, gdy jej własna technika została użyta przeciwko niej. Ta bezczelność wkurzyła blondynę jeszcze bardziej i użyła skróconego dystansu, by jeszcze bardziej i ciaśniej opleść ciało szermierki. Część włosów poświęciła na jej przedramiona, a niewielką ich ilość posłała do szyi kobiety. Nie chciała jej zabijać, choć była gotowa to uczynić... przede wszystkim miała nadzieję, że odcięcie jej dopływu powietrza odbierze jej resztę sił do walki. Może uda się sprawić, by straciła przytomność? Shinohara dalej przesyłałą do włosów ogromne ilości chakry wiedząc, że od tego zależało jej życie.
3 785pch - 500 (Ranjishigami no Jutsu, koszt podwójny za przeładowanie techniki) = 3 285pch
Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique乱獅子髪の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Dzik → Wół → Pies
KosztPodwójny na aktywację
Standardowy na turę utrzymania (liczone od drugiej tury utrzymywania)
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika ta wykorzystuję chakrę do zwiększenia wzrostu włosów, których przyrost następuje w błyskawicznym tempie. Przepływająca przez nie chakra powoduje również, że stają się o wiele bardziej wytrzymałe, co przypominać może nawet stal, a gęste zwijanie się włosów zwiększa ich siłę. Użytkownik może nimi dowolnie manipulować, tak długo, jak utrzymuje technikę.

Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Zasięg sensora bez pieczęci: 6m
Zasięg z pieczęcią: 250m + 50pch na turę

Ubiór:
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Okolice wokół Amegakure - tereny dzikie

WątekDeszczowy patrol
UczestnikShinohara Tsuru
Tura35/?
Włosy Tsuru zacieśniały się coraz bardziej wokół ciała szermierki, która dalej szarpała się próbując przyciągnąć dziewczynę do siebie. Coraz mniejsze możliwości ruchu z pewnością spowalniały wojowniczkę, z drugiej jednak strony dystans między nią a Shinoharą również cały czas się zmniejszał. Z pomocą przyszła kolejna technika chuunina - ten, posłał kolejne dziewięć piorunów wprost na szermierkę, która po ponownym oberwaniu na moment przestała się ruszać, pozwalając aby włosy geninki w pełni oplątały ramiona a następnie szyję przeciwniczki. Wkrótce białowłosa straciła przytomność, a raniony niedawno chuunin padł na ziemię. Yoko, która w między czasie musiała skończyć leczyć drugiego z shinobich od razu do niego podbiegła i zaczęła swe leczenie.
Stan postaciTsuru: Błotko w włosach!
Techniki użyte przez npc
Raigun | lightning swarm雷群
KlasyfikacjaRaiton, transformacja natury
PieczęcieSmok → Zając → Smok → Wół → Ptak → Wąż
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Technika Raitonu, która pozwala na dosłowne wystrzeliwanie piorunów ze swoich dłoni. W przeciwieństwie do innych, podobnych technik, te są jednak nieco mniejsze, aczkolwiek za to nadrabiają szybkością, możliwością kontroli a także zasięgiem, który się zwiększa wraz z umiejętnościami shinobiego panowania nad Uwolnieniem Błyskawicy. W przypadku tego jutsu, to użytkownik decyduje, kiedy wystrzelić pioruny wystrzelić i w jakim kierunku, co pozwala na np. podążanie za uciekającym przeciwnikiem, zasypując go dosłownie rojem piorunów, skąd też się wzięła nazwa tego jutsu.

Pomimo bycia zakwalifikowaną jako technika rangi B, można jej użyć na dowolnym poziomie.
  • D: koszt Standardowy D, połowiczny D na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Użytkownik jest w stanie wystrzelić ze swoich dłoni do 3 piorunów w zasięgu do maksymalnie 5 metrów od siebie. Te mogą doprowadzić do odparzenia, w miejscach w które uderzyły, aczkolwiek nie powodują odrętwienia.
  • C: koszt Standardowy C, połowiczny C na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. . Shinobi zyskuje już większą wprawę, dzięki czemu jest w stanie wystrzelić dodatkowe 3 pioruny ze swoich dłoni, łącznie 6. Te zyskują również większą moc, przez co mogą prowadzić do miejscowego odrętwienia czy nawet poparzeń. Zasięg techniki wzrasta do 10 metrów.
  • B: koszt Standardowy B, połowiczny B na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Użytkownik zyskuje możliwość wystrzelenia łącznie 9 piorunów ze swoich dłoni, a ich zasięg sięga do 15 metrów. Pioruny zyskują na mocy, będąc w stanie doprowadzić do poparzeń czy nawet lekkiego paraliżu.
  • A: koszt standardowy A, połowiczny A na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Po złożeniu pieczęci należy kumulować chakrę przez czas równy 2 pieczęciom. Czas ten może zostać skrócony przez odpowiednie atuty i jest liczony wspólnie ze składanymi pieczęciami. Możliwości techniki jeszcze bardziej wzrastają i tym razem ninja może wystrzelić nawet 12 piorunów ze swoich dłoni. Te są na tyle silne, by spowodować zwęglenie skóry w miejscu, w które uderzyły, a także doprowadzić do miejscowego paraliżu. Zasięg techniki wzrasta do 20 metrów. Wymagania: Raiton A.
  • S: koszt standardowy S, połowiczny S na turę od drugiej tury działania jeżeli ninja nie wystrzeli wszystkich piorunów za jednym razem. Po złożeniu pieczęci należy kumulować chakrę przez czas równy 7 pieczęciom. Czas ten może zostać skrócony przez odpowiednie atuty i jest liczony wspólnie ze składanymi pieczęciami. Najpotężniejsza wersja tej techniki, umożliwiająca wystrzelenie maksymalnie 15 piorunów. Siła uderzenia jest wystarczająco duża, by uszkodzić tkanki, czy też doprowadzić do obezwładnienia trafionego miejsca. Zasięg wzrasta do 25 metrów. Wymagania: Raiton S.
Posiadając Sennina w Raitonie po uderzeniu w jedną osobę, piorun może przeskoczyć na inną znajdującą się maksymalnie w promieniu 3 metrów od ofiary. W takim wypadku siła uderzenia piorunów, które przeszły na kolejną osobę jest jednak obniżona o rangę. Piorun może przeskoczyć tylko raz.
Posiadając Specializację w Raitonie zasięg techniki wzrasta o 5 metrów względem tego co jest opisane na danej randze.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ame no Kuni - Kraj Deszczu”