• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kusagakure no Sato

Oddzielona od Kraju Ziemi pasmem górskim Shumisen, zamienia się z każdym jednym minionym kilometrem z monotonnych, wzgórzystych terenów w kolorowe łąki i gęste zielone lasy w okolicach granicy z Hi no Kuni. Część deszczowych chmur, tak popularnych w Ame, są przyczyna powstania iskich torfowisk sięgających daleko w głąb kraju. Wysokie trawy i olsy porastające podmokłe tereny tworzą habitat sprzyjający niewielkim zwierzętom jak szynszyle, czy czaplom polującym na tamtejsze gryzonie i ślimaki. Próżno szukać budynków z drewna w miejscu, gdzie mieszkańcy zaadaptowali beton stawiając z niego surowo wyglądające budynki i bloki pozbawione żywszych kolorów czy dodatkowych zdobień tynku. Chociaż duża część zabudowy ma już swoje lata, dalej świetnie trzyma. Zabudowa wygląda dość minimalistycznie i "blado", pokazując nastawienie tutejszej ludności na praktyczne zastosowanie materiałów niż estetykę.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kusagakure no Sato

Pierwsza konfrontacja - Bitwa o Trawę
WydarzenieEvent S
UczestnikWakuri || Tsubaki || Midoro || Aiko || Hao || Hitoshi || Yuki || Kensei || Mesai || Eiji || Hikari
Tura40/40
To był koniec. Ludzie się zebrali. Nawet kapłanki w końcu z pomocą Seitaro dotarły na mur. Majster też se przytuptał. Byli tu wszyscy, otrzymując od Doppi szczepionkę i obserwując być może przeszczep Midoro. Gdzieś tam pewnie też przyglądając się Falafie czy robiąc inny dziki shit. Ale po kolei, może zacznijmy od leczenia. Każdy w końcu przyjąć lek musiał. Tsubaki? Gdy tylko dostała swój zastrzyk, poczuła się... no nienajlepiej. Z czasem dało się dostrzec jak traci wagę, aż w końcu przestała przypominać dawną siebie tak bardzo wychudła. Te uda dziecku nie podołają, Hikari będzie musiał dopakować ją białkiem. Midoro? Cokolwiek zrobiło mu antidotum, nie rzucało się w oczy. Spał, więc jak go coś rozbolało - nie poczuł. Hao? Zdrętwiały mu nogi. Ale Doppi szybko go zapewniła że to chwilowy rezultat i nie ma się co przejmować. Hikari? Też cholera wie co się stało. Nie było to nic, co dało się dostrzec więc kto wie, może jako jedyny uniknął efektów specjalnych? Była też gruba Ijie która po przyjęciu leku osiwiała, czy też może raczej jej włosy straciły kolor. Kinda cool heh? Mesai tak jak niektórzy nie czuł zmian. Być może wpadał w tą samą kategorię co Hikari - a może nie, cholera wie. Najbardziej widoczne zmiany zapadły jednak w ostatniej dwójce. Kensei po swojej dawce leku zaczął... rosnąć. Aż się z niego zrobił naprawdę kurwa rosły chłop. Hitoshi, był tym który wyciągnął najkrótszą słomkę o czym świadczyły dodatkowe ręce, które mu wyrosły z torsu. Damn.

Co poza tym? Leczenie. Doppi, Aiko czy Tsubaki robiły co mogły i na ile mogły. Na szczęście bunseki nie było przez Malchut zakazane i sobie Tsu mogła bunsekiować. Oczywiście też wszyscy poprosili o zdjęcie pieczęci, Oroki też się jej pozbył chociaż nie prosił. A Aiko? Od niej to zależało. Yuki gdy odchodziła do tygrysa, została jeszcze zaczepiona przez Doppi.-Mam nadzieję, że następnym razem przyjdzie nam współpracować w lepszym środowisku-Stwierdziła wyrażając chęć przyszłej współpracy z dziewczyną, po czym sięgnęła wgłąb siebie i wyciągnęła broń w pochwie. Wielkościowo przypominało sztylet który podała Shinyi.-Tobie przyda się pewnie bardziej niż mi. Odwiedź mnie w Ame jeśli potrzebowałabyś pomocy, pracy lub... badań.-Dodała ostatnie z lekkim uśmiechem.
-Ta była nawet ok. Co nam dała-Zapytała Kicia-Piątka co? Nie wiem, ale te patałachy sobie bez nas nie poradzą. Nie z takimi idiotami jak człowiek puzzle. Następnym razem, zrobimy JESZCZE więcej. Może przekonamy trójkę że to bez sensu jest? Musimy popracować nad przekonywaniem.-Analizowała sobie walkę Kicia, gdy w spokoju odpoczywały. Kensei w tym czasie robił... no dużo robił. Pieczętowanie węży, klony odbudowujące Kusę. Smoki w tym pomagały. Napił się zdrowie Takashiego, zdejmował pieczęci, sprawdzał co z innymi - nawet Xilia jako tako sobie radziła po uzyskaniu pierwszej pomocy, tylko mówić nie mogła. Generalnie, to zdecydowanie wyglądało na koniec.

Ale był jeszcze Seitaro. Seitaro, który stanął przed w jego ocenie dość niesprawiedliwym wyzwaniem. To jaką cenę przyszło mu zapłacić za swoją niewielką prośbę było zdecydowanie nie adekwatne, przynajmniej w jego opinii. Nie umknęły też jego uwadze ciekawskie spojrzenia. Spojrzenia ludzi, którzy zdecydowanie przysłuchiwali się jego słowom. Czy był w stanie szeptać na tyle cicho, na tej niewielkiej przestrzeni, by go ludzie nie usłyszeli? Wątpił w to. Na szczęście Falafa dostrzegła zarówno pojawiające się na jego licu w momencie wypowiadania słów zwątpienie a także pełną uwagę kilku osób na murze i tak-Ponieważ ja jestem tym,-usłyszeli ci którzy mieli atut Ulepszonego słuchu i refleks przynajmniej na poziomie 8 lub inne sposoby by sobie którąś z tych rzeczy zrekompensować, po czym nagle Seitaro i Falafa która złapała go za nadgarstek - zniknęli. Kim był Seitaro? Cholera wie. Nie było go tutaj jednak. Reszta? Spędziła w Kusie, trawiona gorączką i bólami po leku jakieś 24h. Gdzieś w tym czasie na palcu Midoro pojawił się pierścień o szmaragdowym oczku. Mógł dostrzec nawet jak to Reanna mu go zakłada mówiąc coś do niego, ale nie usłyszał jej słów. Minęło jeszcze trochę czasu i z pomocą kapłanek wszyscy udali się do Ame. Tam miało czekać na nich przyjęcie oraz wynagrodzenie, które zamiast Kusy postanowił wypłacić sojusz Ame-Sakura. Ame przez śpiączkę Orokiego (Przeniesionego do szpitala w Ame) znalazło się pod chwilowym zwierzchnictwem Amegakure. Zadanie ogarnięcia Kusy spadło na barki Doppi która miała wyleczyć wszystkie tamtejsze osoby i postawić Kusę na nogi. I tak, całość wydarzenia się zakończyła.

A Seitaro? Seitaro znalazł się w miejscu którego nie rozpoznawał. Malutki domek, właściwie przypominało to świątynkę. Na skraju niewielkiej góry pośrodku zalesionego, górzystego terenu. Obok niego stała Falafa, przeciągając się i słuchając do końca jego odpowiedzi. Uszy jej drgnęły gdy to usłyszała i uśmiechnęła się delikatnie.-Interesujące. Zdecydowanie... tak, interesujące. Jesteś nawet bardziej interesujący niż Iru. Maji Seitaro. Z chęcią będę obserwowała twoje poczynania. Znak Hiraishina, niechciałbyś nałożyć jednego na mnie?-Zapytała go, samej ściągając zawieszony na szyi łańcuszek przypominający szalki. Podała go Mesaiowi.-Myślę że może przydać ci się dużo bardziej niż mi...-uśmiechnęła się drapieżnie.-Cokolwiek postanowisz, będę cię obserwowała. Baaardzo uważnie. Znajdujemy się teraz na południu Yoru no kuni. Trafisz do domu?-No i cóż... nie dostał hajsu.
Uwagi
1. Zgłaszając nagrodę wybieracie czy podstawowa czy wspomagająca. No i na wybór macie czas do momentu zgłoszenia.
2. Seiciak jeśli twoja obecna misja jest po Kusie - to elo, ale jak jest przed Kusą - to musisz odwalić następną misję jako misja rangi B w Yoru no kuni, nim będziesz mógł przenieść się gdzie indziej.
Nagrody
► Pokaż Spoiler | Aiko
+ 90 PD
+ 180 PT
+ 20.000 Ryo
+ Choose one:
► Pokaż Spoiler | Nagroda podstawowa
Soul Beads
Legenda
Drewniane korale przeplecione przez skórzany rzemień. Każdy z korali jest dość duży ale mieszczący się w pięści. Korali jest 12 i każdy z nich ma wyrzeźbioną na sobie liczbę od 1 do 12. Korale onegdaj należące do kapłanki Jashina i poświęcone temu Bogowi. W ich wnętrzu wciąż da się wyczuć ślady woli tego Boga co zdecydowanie rzuca się w oczy osobom wyczulonym na jego obecność. Drewniane korale noszą w sobie wiele historii i cierpienia tych, których zostali poświęceni temu Bóstwu.
PosiadaczYamanaka Aiko
Stack/Slot1/1
Zdolności
  • Naszyjnik stabilizuje duszę użytkownika sprawiając że wszystkie techniki oddziałowujące bezpośrednio na nią a mające rangę B lub niższą zwyczajnie nie działają. Te rangi A oraz S działają natomiast tak, jak by były o rangę słabsze.
  • Mimo że naszyjnik wykonany jest z drewna, charakteryzuje się on ponadprzeciętną wytrzymałością i tak potrzeba ciosu o Sile przynajmniej 12 by doprowadzić do pęknięcia pojedynczego korala.
  • Naszyjnik sprawia również że koncentracja postaci rośnie, przez co trudniej ją rozproszyć co ułatwia rzucanie technik wymagających ponadprzeciętnej koncentracji z dużo większą prostotą. Wszystkie techniki wymagające od postaci skupienia lub koncentracji by utrzymać lub rzucić technikę, traktują Siłę Woli użytkownika jak by była o 1 wyższa, nawet powyżej 10.
  • W każdym koralu można zamknąć 1 duszę. Duszę zamknięte w koralach można zaś wykorzystać do technik wymagających używania dusz, chociażby takich jako Edo Tensei
  • Każda dusza zamknięta w koralu daje użytkownikowi dodatkowe 500 chakry do wykorzystania. Zużyta chakra dusz regeneruje się przez 24h. Nie regeneruje się przez pigułki żywnościowe ani inne sposoby.
  • By zapieczętować duszę w koralu musi ona przejść tam dobrowolnie, znajdować się w użytkowniku gdy ten ma korale na szyi lub za pomocą jakiejś techniki którą użytkownik zna.
► Pokaż Spoiler | Nagroda wspomaganiowa
Soul Beads
Legenda
Drewniane korale przeplecione przez skórzany rzemień. Każdy z korali jest dość duży ale mieszczący się w pięści. Korali jest 12 i każdy z nich ma wyrzeźbioną na sobie liczbę od 1 do 12. Korale onegdaj należące do kapłanki Jashina i poświęcone temu Bogowi. W ich wnętrzu wciąż da się wyczuć ślady woli tego Boga co zdecydowanie rzuca się w oczy osobom wyczulonym na jego obecność. Drewniane korale noszą w sobie wiele historii i cierpienia tych, których zostali poświęceni temu Bóstwu.
PosiadaczYamanaka Aiko
Stack/Slot1/1
Zdolności
  • Naszyjnik stabilizuje duszę użytkownika sprawiając że wszystkie techniki oddziałowujące bezpośrednio na nią a mające rangę B lub niższą zwyczajnie nie działają. Te rangi A oraz S działają natomiast tak, jak by były o rangę słabsze.
  • Mimo że naszyjnik wykonany jest z drewna, charakteryzuje się on ponadprzeciętną wytrzymałością i tak potrzeba ciosu o Sile przynajmniej 12 by doprowadzić do pęknięcia pojedynczego korala.
  • Naszyjnik sprawia również że koncentracja postaci rośnie, przez co trudniej ją rozproszyć co ułatwia rzucanie technik wymagających ponadprzeciętnej koncentracji z dużo większą prostotą. Wszystkie techniki wymagające od postaci skupienia lub koncentracji by utrzymać lub rzucić technikę, traktują Siłę Woli użytkownika jak by była o 1 wyższa, nawet powyżej 10.
  • W każdym koralu można zamknąć 1 duszę. Duszę zamknięte w koralach można zaś wykorzystać do technik wymagających używania dusz, chociażby takich jako Edo Tensei
  • Każda dusza zamknięta w koralu daje użytkownikowi dodatkowe 500 chakry do wykorzystania. Zużyta chakra dusz regeneruje się przez 24h. Nie regeneruje się przez pigułki żywnościowe ani inne sposoby.
  • By zapieczętować duszę w koralu musi ona przejść tam dobrowolnie, znajdować się w użytkowniku gdy ten ma korale na szyi lub za pomocą jakiejś techniki którą użytkownik zna.
Kama duszBiegłość
Aiko w wyniku otwarcia swojego ciała na dusze, wytworzyła w swoim ciele nietypowy rodzaj Kamy. Działa to jak Kama poziomu drugiego, dalej oczywiście prezentując sobą ryzyko osiągnięcia poziomu trzeciego. Różnica polega na tym że wzmocnienie statystyk oraz technik z dziedzin starożytnego nie jest stały. Kama Aiko bowiem zmienia się, w zależności od tego z jakiej duszy akurat korzysta w celu jej aktywowania. Dusza do tego użyta jest całkowicie losowa i zaczerpnięta z jakiejkolwiek pozbawionej ciała duszy w okolicy. Wyjątkiem jest sytuacja w której Aiko dysponuje przedmiotem lub sposobem pozwalającym na przechowywanie dusz. W takim wypadku, losowa dusza pobierana jest w pierwszej kolejności z takowej metody w otoczeniu Aiko. By jednak było to możliwe, w danym przedmiocie, technice etc. musi znajdować się przynajmniej 5 dusz.

Biegłość zajmuje 1 slot wspomagania
+
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Kiepski wzrokWada
Niestety przez wzgląd na przebytą chorobę, wzrok postaci uległ znacznemu pogorszeniu i bez silnych okularów się nie obejdzie. Postać pozbawiona okularów jest niemalże ślepa, musząc niemal wsadzać nos w książkę by dostrzec jakiekolwiek zapisane tam literki. Na obu oczach ma wady w granicach -10.
Brama duszWada
Dusza Aiko została uszkodzona i naznaczona przez nagły napływ dusz. Tym samym Yamanaka stała się latarnią morską dla umarłych, przyciągając do siebie dusze które bardzo chętnie będą odwiedzać jej ciało, robiąc sobie z niego kącik ploteczkarski dla duchów. Efektem tego jest możliwość utraty kontroli nad ciałem na rzecz dewastujących ją dusz, postradanie zmysłów lub inne dziwne rzeczy jakie mogły by się z tego tytułu wydarzyć.

► Pokaż Spoiler | Hao
+ 100 PD
+ 200 PT
+ 20.000 Ryo
+ Choose one:
► Pokaż Spoiler | wersja podstawowa
Tiferet Shoton ring
Legenda
Srebrny pierścień z ametystowym oczkiem oraz srebrnymi skrzydełkami odchodzącymi na boki od oczka. Stworzony przez "Anioła" Tiferet na prośbę kapłanki Reanny w podzięce dla Hao, który dzielnie walczył na murach Kusy z jednym z generałów Shi.
PosiadaczKurogane Hao
Stack/Slot12/1
Zdolności
  • Pierścień zapewnia odporność na techniki krystalizacji Shotonu
  • Srebrny pierścień jest całkiem wytrzymały, potrzeba bowiem siły przynajmniej 13 by móc go uszkodzić.
  • Wszelkie techniki Dotonu oraz Futonu użytkownika, są silniejsze, zupełnie tak jak by do ich użycia, użytkownik wykorzystał chakrę natury, zamiast zwyczajnej, zapewniając sobie bonus do ich siły porównywalny z tym jaki daje Senjutsu.
  • Pierścień daje dostęp do techniki Shoton: Kasho Horyu, sprawiając również że użytkownik może traktować ją jako technikę Dotonu, wymagając odpowiednich rang czy specjalizacji właśnie w Dotonie zamiast Shotonu by uzyskać pełnię siły tej techniki.
  • Użytkownik pierścienia może też stworzyć kryształowe skrzydła kosztem standardowym B na turę które pozwalają mu na lot z prędkością odpowiadającą Szybkości użytkownika
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa
Tiferet Shoton ring
Legenda
Srebrny pierścień z ametystowym oczkiem oraz srebrnymi skrzydełkami odchodzącymi na boki od oczka. Stworzony przez "Anioła" Tiferet na prośbę kapłanki Reanny w podzięce dla Hao, który dzielnie walczył na murach Kusy z jednym z generałów Shi.
PosiadaczKurogane Hao
Stack/Slot12/1
Zdolności
  • Pierścień zapewnia odporność na techniki krystalizacji Shotonu
  • Srebrny pierścień jest całkiem wytrzymały, potrzeba bowiem Siły przynajmniej 13 by móc go uszkodzić.
  • Wszelkie techniki Dotonu oraz Futonu użytkownika, są silniejsze, zupełnie tak jak by do ich użycia, użytkownik wykorzystał chakrę natury, zamiast zwyczajnej, zapewniając sobie bonus do ich siły porównywalny z tym jaki daje Senjutsu.
  • Użytkownik pierścienia może też stworzyć kryształowe skrzydła kosztem standardowym C na turę które pozwalają mu na lot z prędkością odpowiadającą Szybkości użytkownika
Zaabsorbowany ShotonBiegłość
Hao zaabsorbował część energii pierścienia, co pozwala mu opanować Shoton zupełnie tak, jak by został mu przeszczepiony. Zyskuje również Specjalizacjęw tej dziedzinie. Hao nie traci wspomagania wraz z utrautą pierścienia.

Biegłość zabiera 1 slot wspomagania[/biegłosc]
+
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
ŁysinaWada
W wyniku choroby uszkodzeniu i obumarciu uległy cebulki włosów Hao, sprawiając że właściwie wszystkie włosy na jego ciele odpadły i już nigdy nie urosną.
Kryształy we krwiWada
Przez technikę Tiferet, w ciele Hao znajdują się drobinki Shotonu które sprawiają że jeśli użyje się na nim jakiejkolwiek techniki Shotonu to no... umrze. Kryształki same znikną z jego ciała po upływie jednego roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23

► Pokaż Spoiler | Kensei
+ 100 PD
+ 200 PT
+ 20.000 Ryo
+ Choose one:
► Pokaż Spoiler | wersja podstawowa
Frost Dragon Golem
Legenda
Golem stworzony przez samego Shi za pomocą Hyotonu, jego wiedzy medycznej oraz zdolnościom otrzymanym przez niego od Zero. Nie umierająca bestia z lodu, zdolna do wykonywania nawet złożonych instrukcji od swojego władcy, nie posiadająca wolnej woli. Jest to prawie nieśmiertelny byt z Hyotonu który niczym feniks przeżywa wciąż cykl życia i śmierci. Stworzenie to pozbawione jest duszy - chociaż takową można w nim umieścić - ani wolnej woli, wykonując jedynie wolę pana. Mimo to jest dość rozumny i bez większych przeszkód wykonuje powierzone zadania. Hyotonowy smok zaczyna w postaci Jajka i wraz z czasem, rozwija się coraz bardziej
PosiadaczHokori Kensei
Stack/Slot1/1
Zdolności
  • Jajko: Smocze jajo o średnicy około 1 metra. Posiada wytrzymałość 18 oraz jako jedyne można je zapieczętować. Potrzeba 1 miesiąca realnego by jajko przeszło do kolejnego etapu rozwoju. Jeśli jajko zostało zapieczętowane, czas potrzebny do wyklucia również zostaje zatrzymany. Jeśli jajko ulegnie zniszczeniu, Frost dragon golem umiera bezpowrotnie i jest to też jedyny sposób na pewne zabicie smoka. Uszkodzone Jajko powoli ale się regeneruje, trzeba rozbić je na drobne kawałki by faktycznie je zniszczyć.
  • Piskle: Mimo ogromnego Jajka, świeżo wykluty smoczek ma długość około 40 centymetrów. Jest niewielkim berbeciem mieszczącym się na rękach. Nie potrafi w tej formie również za wiele, ot zionie lodowym podmuchem na dystans 1 metra. Podmuch ten zadaje delikatne obrażenia od chłodu rangi D a smok może tego dokonać raz na turę. Nie kosztuje go to chakry. Smoczek może też szybować, chociaż wzbicie się i swodobny lot pozostają poza jego zasięgiem. Po 1 miesiącu piskle rozwinie się dalej. Zabite natomiast, zmieni się z powrotem w jajko. Jego fizyczne atrybuty wynoszą: 3
  • Młode: Dzieci szybko rosną i tak młody smok ma już około 1,5 metra długości i wielkością przypomina już dorosłego człowieka. Potrafi już normalnie latać a jego lodowy oddech zadaje obrażenia porównywalne z tymi rangi C, zasięg tego oddechu wzrasta zaś do 7 metrów. Robić to może raz na turę i nie kosztuje go to chakry. Po miesiącu realnym rozwinie się dalej, zaś zabity zamieni się w jajko. Jego fizyczne atrubuty wynoszą: 5
  • Dojrzały smok: Bestia z którą nie ma już żartów. Długa na jakieś 3 metry i wielkościowo odpowiadająca koniowi. Nie tylko jest w stanie swobodnie latać, ale uniesie też na swoim grzbiecie jeźdźca. Lodowy oddech tego smoka którym zieje raz na turę zadaje już obrażenia rangi B oraz ma zasięg 15 metrów. Po miesiącu rozwinie się dalej, zaś zabity zamieni się z powrotem w lodowe jajko. Jego fizyczne atrybuty wynoszą: 7
  • Dorosły smok: Największy ze smoków, który rozmariami przypomina największe znane ludzkości zwierzęta. Od ogona po czubek nosa ma 30 metrów a na jego grzbiecie pomieści się kilka osób. Ta Olbrzymia bestia potrafi już raz na turę ziać lodowym podmuchem o sile rangi A i zasięgu 30 metrów a także korzystać z Jutsu Hyotonu do rangi B włącznie (Poza ozwojowanymi oraz wspomaganiami). Do używania jutsu Hyotonu wykorzystuje chakrę swojego właściciela. Zabity zamieni się z powrotem w smocze Jajo. jego fizyczne atrybuty wynoszą: 8
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa
Frost Dragon Golem
Legenda
Golem stworzony przez samego Shi za pomocą Hyotonu, jego wiedzy medycznej oraz zdolnościom otrzymanym przez niego od Zero. Nie umierająca bestia z lodu, zdolna do wykonywania nawet złożonych instrukcji od swojego władcy, nie posiadająca wolnej woli. Jest to prawie nieśmiertelny byt z Hyotonu który niczym feniks przeżywa wciąż cykl życia i śmierci. Stworzenie to pozbawione jest duszy - chociaż takową można w nim umieścić - ani wolnej woli, wykonując jedynie wolę pana. Mimo to jest dość rozumny i bez większych przeszkód wykonuje powierzone zadania. Hyotonowy smok zaczyna w postaci Jajka i wraz z czasem, rozwija się coraz bardziej
PosiadaczHokori Kensei
Stack/Slot1/1
Zdolności
  • Jajko: Smocze jajo o średnicy około 1 metra. Posiada wytrzymałość 18 oraz jako jedyne można je zapieczętować. Potrzeba 1 miesiąca realnego by jajko przeszło do kolejnego etapu rozwoju. Jeśli jajko zostało zapieczętowane, czas potrzebny do wyklucia również zostaje zatrzymany. Jeśli jajko ulegnie zniszczeniu, Frost dragon golem umiera bezpowrotnie i jest to też jedyny sposób na pewne zabicie smoka. Uszkodzone Jajko powoli ale się regeneruje, trzeba rozbić je na drobne kawałki by faktycznie je zniszczyć.
  • Piskle: Mimo ogromnego Jajka, świeżo wykluty smoczek ma długość około 40 centymetrów. Jest niewielkim berbeciem mieszczącym się na rękach. Nie potrafi w tej formie również za wiele, ot zionie lodowym podmuchem na dystans 1 metra. Podmuch ten zadaje delikatne obrażenia od chłodu rangi D a smok może tego dokonać raz na turę. Nie kosztuje go to chakry. Smoczek może też szybować, chociaż wzbicie się i swodobny lot pozostają poza jego zasięgiem. Po 1 miesiącu piskle rozwinie się dalej. Zabite natomiast, zmieni się z powrotem w jajko. Jego fizyczne atrybuty wynoszą: 3
  • Młode: Dzieci szybko rosną i tak młody smok ma już około 1,5 metra długości i wielkością przypomina już dorosłego człowieka. Potrafi już normalnie latać a jego lodowy oddech zadaje obrażenia porównywalne z tymi rangi C, zasięg tego oddechu wzrasta zaś do 7 metrów. Robić to może raz na turę i nie kosztuje go to chakry. Po miesiącu realnym rozwinie się dalej, zaś zabity zamieni się w jajko. Jego fizyczne atrubuty wynoszą: 5
  • Dojrzały smok: Bestia z którą nie ma już żartów. Długa na jakieś 3 metry i wielkościowo odpowiadająca koniowi. Nie tylko jest w stanie swobodnie latać, ale uniesie też na swoim grzbiecie jeźdźca. Lodowy oddech tego smoka którym zieje raz na turę zadaje już obrażenia rangi B oraz ma zasięg 15 metrów. Po miesiącu rozwinie się dalej, zaś zabity zamieni się z powrotem w lodowe jajko. Jego fizyczne atrybuty wynoszą: 7
  • Dorosły smok: Największy ze smoków, który rozmariami przypomina największe znane ludzkości zwierzęta. Od ogona po czubek nosa ma 30 metrów a na jego grzbiecie pomieści się kilka osób. Ta Olbrzymia bestia potrafi już raz na turę ziać lodowym podmuchem o sile rangi A i zasięgu 30 metrów a także korzystać z Jutsu Hyotonu do rangi B włącznie (Poza ozwojowanymi oraz wspomaganiami). Do używania jutsu Hyotonu wykorzystuje chakrę swojego właściciela. Po 1 miesiącu rozwinie się dalej. Zabity zamieni się z powrotem w smocze Jajo. jego fizyczne atrybuty wynoszą: 8
  • Prastary smok: Monstrualny smok, znacznie przewyższający rozmiarami uchodzącego za największego, smoka dorosłego. Od ogona po czubek nosa osiagający nawet do 100 metrów. Smok ten bez problemu uniesie tabun ludzi a jego lodowy oddech o zasięgu 50 metrów jest w stanie zadawać obrażenia rangi S, może go użyć raz na turę. Smok ten potrafi również korzystać z pomocą chakry swojego właściciela z technik Hyotonu rangi S i niższych (Poza ozwojowanymi oraz wspomaganiami). Zabity zmieni się z powrotem w smocze Jajo. Jego fizyczne atrybuty wynoszą: 9
Zaabsorbowany HyotonBiegłość
Kensei zaabsorbował część chakry Jajka, samemu opanowując Hyoton niczym przy przeszczepie. Dzięki temu że ma podpisany pakt ze smokami, jego smoki również zaabsorbowały część tej chakry, dzięki czemu Kensei może swoim smokom powymieniać dziedziny na Hyoton. Mało tego, odblokował również Hyoton dla całego paktu sprawiajać iż po mimo tego że pakt ze Smokami jest Molochem, ma dostęp do żywiołu Hyotonu. Kensei i pakt nie tracą dostępu do Hyotonu, nawet jeśli Jajko zostanie zniszczone.
Biegłość zabiera 1 slot wspomagania[/biegłosc]
+
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
+ Rośniesz o 45cm. I nie mówimy o petongu.

► Pokaż Spoiler | Eiji
+ 80 PD
+ 160 PT
+ 20.000 Ryo
+ Choose one:
► Pokaż Spoiler | wersja podstawowa
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
Wyszkolony pogodynekBiegłość
Duszek obdarza Eijiego swoją wiedzą, pozwalając mu się uczyć Tenki no Jutsu bez konieczności odbycia fabuły w tym celu, a także przez to że osobiście w naukach chłopakowi towarzyszy, sprawia iż ten opanowuje tą dziedzinę wraz ze Specjalizacją w niej. Utrata Duszka nie powoduje utraty dziedziny.

Biegłość zabiera 1 slot wspomagania[/biegłosc]
+
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
+ Twoja postać waży teraz +54kg
+ Osiwiałeś

► Pokaż Spoiler | Seitaro
+ 100 PD
+ 200 PT
+ 20.000 Ryo (Pod warunkiem że pójdziesz po to do Ame)
+ Choose one:
► Pokaż Spoiler | wersja podstawowa
Zen'aku no tenbin | Scales of good and evil
Legenda
Złote szalki będące jednym z artefaktów Boga śmierci. Według legend służyły mu one w sądzeniu umarłych i decydowaniu czy zasługują na reinkarnacje czy wieczne potępienie. Złote szale są zawieszone na złotym łańcuszku i na tyle niewielkie by mieścić się w pięści, można je też zawiesić na szyi i nosić jako amulet.
PosiadaczFumei Mesai
Stack/slot12/1
Zdolności
  • Szalki mają 12 wytrzymałości, sprawiając że wcale nie tak łatwo jest je zniszczyć.
  • Unikat aktywuje się w momencie w którym poproszony o pomoc użytkownik poinformuje potencjalnego kontrahenta o tym, że za udzielenie pomocy przyjdzie mu zapłacić. Nie musi on informować o tym jaka to będzie cena, a kontrahent nie musi się zgadzać. Umowa nie jest wiążąca tylko w przypadku jasnego odmówienia współpracy na wieść o zapłacie. Musi wyraźnie zaprzeczyć, będąc świadomym tego, co się do niego powiedziało. Także np. przemilczanie będzie równoznaczne ze zgodą, natomiast gdy ktoś niedosłyszy i poprosi o powtórzenie - już nie.
  • Po spełnieniu prośby kontrahenta, rozpoczyna się kolejny etap działania unikatu, w którym użytkownik określa zapłatę za swoje usługi i argumentuje dlaczego właśnie taka a nie inna zapłata - argumentacji nie musi podawać na głos. Unikat bierze pod uwagę tylko argumentację użytkownika określając zasadność zapłaty a brana pod uwagę jest moralność użytkownika. Im mniej zgodna z jego moralnością była prośba, tym więcej może sobie zażyczyć i vice versa. W założeniu jednak zapłaty powinny być równe więc jeśli prośba ani specjalnie nie przeszkadza użytkownikowi ani mu jednocześnie nie jest za bardzo na rękę to powinna panować zasada "Ząb za ząb".
  • Jeśli kontrahent odmówi zapłaty a zapłata według szalek była uczciwa, jego dusza zostanie zapieczętowana jak przy pomocy techniki Shiki Fujin w ciągu 3 postów. Jest to też czas jaki ma kontrahent na zadośćuczynienie użytkownikowi w celu uratowania się. Zadośćuczynienie jest zawsze bardziej kosztowne niż oryginalna zapłata.
  • Jeśli żądania użytkownika były przesadzone i niezasadne to powyższe działanie zostanie zastosowane w odniesieniu od niego. To jego dusza będzie miała być zapieczętowana i to on ma 3 posty by zadośćuczynić dając kontrahentowi więcej, niżli sam zażądał.
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa
Zen'aku no tenbin | Scales of good and evil
Legenda
Złote szalki będące jednym z artefaktów Boga śmierci. Według legend służyły mu one w sądzeniu umarłych i decydowaniu czy zasługują na reinkarnacje czy wieczne potępienie. Złote szale są zawieszone na złotym łańcuszku i na tyle niewielkie by mieścić się w pięści, można je też zawiesić na szyi i nosić jako amulet.
PosiadaczFumei Mesai
Stack/slot12/1
Zdolności
  • Szalki mają 12 wytrzymałości, sprawiając że wcale nie tak łatwo jest je zniszczyć.
  • Unikat aktywuje się w momencie w którym poproszony o pomoc użytkownik poinformuje potencjalnego kontrahenta o tym, że za udzielenie pomocy przyjdzie mu zapłacić. Nie musi on informować o tym jaka to będzie cena, a kontrahent nie musi się zgadzać. Umowa nie jest wiążąca tylko w przypadku jasnego odmówienia współpracy na wieść o zapłacie. Musi wyraźnie zaprzeczyć, będąc świadomym tego, co się do niego powiedziało. Także np. przemilczanie będzie równoznaczne ze zgodą, natomiast gdy ktoś niedosłyszy i poprosi o powtórzenie - już nie.
  • Po spełnieniu prośby kontrahenta, rozpoczyna się kolejny etap działania unikatu, w którym użytkownik określa zapłatę za swoje usługi i argumentuje dlaczego właśnie taka a nie inna zapłata - argumentacji nie musi podawać na głos. Unikat bierze pod uwagę tylko argumentację użytkownika określając zasadność zapłaty a brana pod uwagę jest moralność użytkownika. Im mniej zgodna z jego moralnością była prośba, tym więcej może sobie zażyczyć i vice versa. W założeniu jednak zapłaty powinny być równe więc jeśli prośba ani specjalnie nie przeszkadza użytkownikowi ani mu jednocześnie nie jest za bardzo na rękę to powinna panować zasada "Ząb za ząb".
  • Jeśli kontrahent odmówi zapłaty a zapłata według szalek była uczciwa, jego dusza zostanie zapieczętowana jak przy pomocy techniki Shiki Fujin w ciągu 3 postów. Jest to też czas jaki ma kontrahent na zadośćuczynienie użytkownikowi w celu uratowania się. Zadośćuczynienie jest zawsze bardziej kosztowne niż oryginalna zapłata.
  • Jeśli żądania użytkownika były przesadzone i niezasadne to powyższe działanie zostanie zastosowane w odniesieniu od niego. To jego dusza będzie miała być zapieczętowana i to on ma 3 posty by zadośćuczynić dając kontrahentowi więcej, niżli sam zażądał.
[
Rycerz ŚmierciBiegłość
Szalki to nie jedyna rzecz, którą Seitaro otrzymał w podarku od Falafy. Obdarzyła go ona również częścią mocy śmierci, zamieniając go w jej rycerza. W obliczu Seitaro, nie istnieje coś takiego jak nieśmiertelność. Wszelkie jej przejawy zostają anulowane. Tak długo jak on widzi przeciwnika, albo przeciwnik widzi jego - przeciwnik może umrzeć. Nie uchroni go nieśmiertelność Jashinistów, nie uchronią go elemental body pokroju hidenu Hozuki. Nie zadziała również samoregeneracja czy Iryoninjutsu w obliczu ran które uchodzą za śmiertelne. Jeśli śmiertelny atak trafi przeciwnika Seitaro - to ten przeciwnik umrze i nic mu nie pomoże. Rzecz jasna, nie przeskoczy to takich rzeczy jak zwiększona wytrzymałość, bariery czy jutsu czasoprzestrzenne. Tym samym jeśli ktoś uniknie bądź w inny sposób osłabi czy zablokuje nadciągający atak, to nie aktywuje to działania tej biegłości. Jedynie te ataki które trafią i faktycznie powinny kogoś zabić, faktycznie to zrobią. Tak samo zdolność ta nie zadziała na istoty których budowa fizyczna sprawia że otrzymana rana chociaż w ludzkich oczach uchodziłaby za śmiertelną, dla takiej istoty taka nie jest - na przykład, ciało Kakuzu, które chociaż trafione w głowę w oczach zwykłych ludzi mogłoby uchodzić za "Martwe" tak dla samych Kakuzu jest to chleb powszedni. W przypadku ran które nie zabijają od razu a potrzeba czasu by faktycznie kogoś zabiły, wspomaganie to nie zadziała. Tak samo nie będzie działać, gdy ofiara znajdzie się poza zasięgiem wzroku Seitaro i sama nie będzie go widziała. Wspomaganie to posiada jednak drugie oblicze. Tak jak w oczach Seitaro wszystko jest równie śmiertelne, tak on w oczach innych jest nieśmiertelny. Tak długo jak posiada chakrę, Seitaro nie umrze. W momencie otrzymania ran śmiertelnych zaczyna tracić chakrę w ilości kosztu dwukrotnego S pozostając jednak przy życiu. Umrze, dopiero w momencie gdy jego chakra całkowicie się skończy. Zdolności tej nie da się opłacić żadną zewnętrzną chakrą, chakrą pozyskaną z Senjutsu czy z jakiegoś przedmiotu. Liczy się tylko naturalna chakra Seitaro. Dodatkowo Seitaro podczas podtrzymywania życia za pomocą chakry nie może uciec z pola walki, to blokuje mu również dostęp do używania technik czasoprzestrzennych. Życia za życie. Albo wygra na kupionym czasie, albo samemu zginie gdy skończy mu się chakra.

Biegłość zajmuje 1 slot wspomagania
+
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
+ Tracisz blizny

► Pokaż Spoiler | Wakuri
+ 90 PD
+ 180 PT
+ 20.000 Ryo
+ Choose one:
► Pokaż Spoiler | wersja podstawowa
NajeźdźcaBiegłość
Przez pogłębienie wpływu Saby na ciało Wakuri, to przeszło dodatkowe zmiany. Wakuri widzi teraz specjalne istoty zapieczętowane bądź w inny sposób przebywajace w innych osobach. Tym sposobem jest w stanie dostrzec na przykład inne cienie z Ikiryo no Tatari czy demony zapieczętowane w ludziach jak ogoniaste bestie. Widzi je jako półprzezroczyste formy znajdujące się tuż obok swoich towarzyszy. Waku widzi również w postaci aury, specjalną chakrę pokroju tej erodowanej czy Senjutsu o ile jej posiadacz znajduje się w promieniu 30 metrów od niej. Główną właściwością tej biegłości jest jednak możliwość wejścia do wewnętrznego świata istoty zamieszkującej ciało kogoś innego. Może tego dokonać poprzez dotknięcie takiej istoty lub dostateczne skupienie na niej. Znajdując się w wewnętrznym świecie, nie traci jednak kontaktu z rzeczywistością, zupełnie jak gdyby istniały dwie Waku. Jedna która rozmawia z istotą i ewentualnie hostem w ich wewnętrznym świecie, no i druga która bez strat w percepcji działa sobie w świecie rzeczywistym. Znajdując się w czyimś wewnętrznym świecie, Waku może skopiować atut wrodzony takiej osoby. Wymaga to fabuły jak przy opanowywaniu prywatnego wspomagania z tą różnicą że może zakończyć się z różnym skutkiem i prócz Atutu Wakuri może wynieść też nową wadę mentalną, nie wynieść nic, lub wyjść z samą wadą. Maksymalnie Wakuri może odwiedzać jeden mentalny świat naraz. Przez to, że jest w stanie widzieć chakrę oraz wchodzić do czyjegoś umysłu, jej organizm nie czuje potrzeby, a przez to uniemożliwia jej, naukę w ten sposób sensora. Nie może również nauczyć się w ten sposób atutów: Światowe bogactwo, Klanowy potencjał, Naturalne ograniczenie.
Na potrzeby tej zdolności umysły najeżdżanych osób traktują Wakuri jako właściciela danego umysłu, nie aktywując defensywnych barier czy innych pułapek.
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa
NajeźdźcaBiegłość
Przez pogłębienie wpływu Saby na ciało Wakuri, to przeszło dodatkowe zmiany. Wakuri widzi teraz specjalne istoty zapieczętowane bądź w inny sposób przebywajace w innych osobach. Tym sposobem jest w stanie dostrzec na przykład inne cienie z Ikiryo no Tatari czy demony zapieczętowane w ludziach jak ogoniaste bestie. Widzi je jako półprzezroczyste formy znajdujące się tuż obok swoich towarzyszy. Waku widzi również w postaci aury, specjalną chakrę pokroju tej erodowanej czy Senjutsu o ile jej posiadacz znajduje się w promieniu 30 metrów od niej. Główną właściwością tej biegłości jest jednak możliwość wejścia do wewnętrznego świata istoty zamieszkującej ciało kogoś innego. Może tego dokonać poprzez dotknięcie takiej istoty lub dostateczne skupienie na niej. Znajdując się w wewnętrznym świecie, nie traci jednak kontaktu z rzeczywistością, zupełnie jak gdyby istniały dwie Waku. Jedna która rozmawia z istotą i ewentualnie hostem w ich wewnętrznym świecie, no i druga która bez strat w percepcji działa sobie w świecie rzeczywistym. Znajdując się w czyimś wewnętrznym świecie, Waku może skopiować atut wrodzony takiej osoby. Wymaga to fabuły jak przy opanowywaniu prywatnego wspomagania z tą różnicą że może zakończyć się z różnym skutkiem i prócz Atutu Wakuri może wynieść też nową wadę mentalną, nie wynieść nic, lub wyjść z samą wadą. Maksymalnie Wakuri może odwiedzać jeden mentalny świat naraz. Przez to, że jest w stanie widzieć chakrę oraz wchodzić do czyjegoś umysłu, jej organizm nie czuje potrzeby, a przez to uniemożliwia jej, naukę w ten sposób sensora. Nie może również nauczyć się w ten sposób atutów: Światowe bogactwo, Klanowy potencjał, Naturalne ograniczenie.
Na potrzeby tej zdolności umysły najeżdżanych osób traktują Wakuri jako właściciela danego umysłu, nie aktywując defensywnych barier czy innych pułapek.
Dodatkowo Wakuri może najeżdżać również światy wewnętrzne osób pozbawionych jakichś dodatkowych bytów, pod warunkiem że ci je posiadają i akurat w nich przebywają (Np. za pomocą Hiraitamona). Wakuri znajdując się w czyimś świecie wewnętrznym, jest w stanie wywrzeć na takiej osobie presję psychiczną pod warunkiem że ta posiada mniej wad mentalnych od samej Wakuri, tym samym obniżając jej Siłę Woli o 3 punkty. Taką samą presję psychiczną, Wakuri jest w stanie wywierać w świecie realnym w promieniu 30 metrów od siebie, obniżając Siłę Woli afektowanych osób o 1. Niezależnie od ilości trafionych osób, Wakuri płaci koszt Dwukrotny S na turę za wywieranie takiej presji, płacony oddzielnie dla światu realnego i oddzielnie dla świata wewnętrznego który "Najeżdża". Do opłacenia tej zdolności Wakuri może użyć zerodowanej chakry.

Biegłość zajmuje 1 slot wspomagania
+
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Rak chakryWada
Postać przez choróbsko Shi weszła w II stopień nowotworu chakry. Jest to bardzo niebezpieczne i śmiertelne schorzenie które stworzył jeden z piątki. Nieleczone, niewątpliwie zabije postać. Jednakże jak wszystko - także i to choróbsko da się wyleczyć. Po każdym wątku minimum rangi B, postać może udać się do Doppi w celu oddania jej nowych próbek do badania, tym samym pomagajac jej opracować lek negujący trawiącą jej ciało chorobę. Doppi potrzebuje łącznie 9 próbek od osób w II stadium by opracować lek. Choroba ta zabije postać w ciągu 3 lat od zarażenia. Każdy wątek na którym postać zużyje więcej niż 50% swojej maksymalnej chakry, skraca jednak ten czas o pół roku do minimum wynoszącego pół roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Pusta kontrolaWada
Wakuri nie czuje swojej chakry. Kompletnie. Nie jest tym samym w stanie kontrolować ile tej chakry zużywa na swoje techniki. Mało tego, jej techniki mogą teraz pobierać o 50% chakry więcej lub mniej (Mogą jednak też standardową ilość) i jest to całkowicie losowe, sprawiając że nadużywanie chakry przez Wakuri może okazać się tragiczne. Chociaż odczuwa ona nadal skutki zejścia z chakrą zbyt nisko, tak nie jest ona w stanie przewidzieć kiedy ta chakra jej się skończy.

Wada ta zniknie kiedy Wakuri pozbędzie się wady - Rak chakry

► Pokaż Spoiler | Hitoshi
+ 90 PD
+ 180 PT
+ 20.000 Ryo
+ Choose one:
► Pokaż Spoiler | wersja podstawowa
Tamashī no ken || Sword of souls
Legenda
Miecz ten nie posiada swojej legendy. Powstał z pomocą Keter dla Hitoshiego. Katana w całości wykonana z energii. Ma 90cm ostrze oraz 34cm tsukę.
PosiadaczMaji Hitoshi
Stack/slot1/1
Zdolności
  • Ostrze jest niematerialne ale widoczne gołym okiem. Pomimo swojej niematerialności idealnie przylega do dłoni użytkownika i w żaden sposób nie wpływa na jego umiejętności walki.
  • Użytkownik może przywołać broń do swoich dłoni raz na 24h fabularne. Broń znika po tym, jak Hitoshi wykona nią 9 cięć. Nie dzierżona przez Hitoshiego jest sobie "Gdzieś". Poza światami.
  • Trafienie bronią w unikat przerywa jego działanie na 3 tury, a w przedmiot naładowany chakrą zwyczajnie odcina tą chakrę i uniemożliwia ponowne naładowanie na czas 3 tur.
  • Trafienie bronią w zwykły przedmiot pozbawiony chakry, po prostu go niszczy
  • Trafienie bronią w żywe ciało, wywoła zmęczenie w trafionej części ciała, porównywalnego do sporego wysiłku fizycznego
  • Zadanie ostrzem obrażeń śmiertelnych ludzkiemu ciału wywoła spore ilości zmęczenia, zmuszając osobę do zaśnięcia. Osoba z wytrzymałością 7 zaśnie po jednym takim trafieniu. Każdy kolejny punkt wytrzymałości zwiększa liczbę potrzebnych ataków do zaśnięcia o 1. Osoby mające wytrzymałość poniżej 5, atak taki może zabić. W takim wypadku Miecz traci swoje właściwości na rok fabularny.
  • Przez wzgląd na niematerialność, broń przechodzi przez wszystko na swojej drodze, niezależnie jednak od ilości trafionych tak obiektów, wciąż będzie się liczyło to jako jedno cięcie, choć są od tego wyjątki. Przecięcie unikatu zostanie potraktowane jako 1 cięcie, a następnie trafienie na ciało jako kolejne cięcie. Odpowiednio gruby i wytrzymały pancerz także może zostać, wedle opinii MG potraktowany jako dodatkowe cięcie, jednak tego typu ochrona jest bardzo rzadka
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa
Tamashī no ken || Sword of souls
Legenda
Miecz ten nie posiada swojej legendy. Powstał z pomocą Keter dla Hitoshiego. Katana w całości wykonana z energii. Ma 90cm ostrze oraz 34cm tsukę.
PosiadaczMaji Hitoshi
Stack/slot1/1
Zdolności
  • Ostrze jest niematerialne ale widoczne gołym okiem. Pomimo swojej niematerialności idealnie przylega do dłoni użytkownika i w żaden sposób nie wpływa na jego umiejętności walki.
  • Użytkownik może przywołać broń do swoich dłoni raz na 24h fabularne. Broń znika po tym, jak Hitoshi wykona nią 9 cięć. Nie dzierżona przez Hitoshiego jest sobie "Gdzieś". Poza światami.
  • Trafienie bronią w unikat przerywa jego działanie na 3 tury, a w przedmiot naładowany chakrą zwyczajnie odcina tą chakrę i uniemożliwia ponowne naładowanie na czas 3 tur.
  • Trafienie bronią w zwykły przedmiot pozbawiony chakry, po prostu go niszczy
  • Trafienie bronią w żywe ciało, wywoła zmęczenie w trafionej części ciała, porównywalnego do sporego wysiłku fizycznego
  • Zadanie ostrzem obrażeń śmiertelnych ludzkiemu ciału wywoła spore ilości zmęczenia, zmuszając osobę do zaśnięcia. Osoba z wytrzymałością 7 zaśnie po jednym takim trafieniu. Każdy kolejny punkt wytrzymałości zwiększa liczbę potrzebnych ataków do zaśnięcia o 1. Osoby mające wytrzymałość poniżej 5, atak taki może zabić. W takim wypadku Miecz traci swoje właściwości na rok fabularny.
  • Przez wzgląd na niematerialność, broń przechodzi przez wszystko na swojej drodze, niezależnie jednak od ilości trafionych tak obiektów, wciąż będzie się liczyło to jako jedno cięcie, choć są od tego wyjątki. Przecięcie unikatu zostanie potraktowane jako 1 cięcie, a następnie trafienie na ciało jako kolejne cięcie. Odpowiednio gruby i wytrzymały pancerz także może zostać, wedle opinii MG potraktowany jako dodatkowe cięcie, jednak tego typu ochrona jest bardzo rzadka
Spirit form - Mask of fools
  • Zdolność ta jest wspomaganiem
  • W formie duszy, Hitoshi jest całkowicie niematerialny i niewidzialny. Sam jest w stanie jedynie świat rzeczywisty jedynie obserwować, nie słysząc co się w nim dzieje. Jako dusza pozostaje jednak widoczny dla osób, o odpowiednich zdolnościach pozwalających na dostrzeganie takich bytów. Sam Hitoshi także dostrzega inne dusze, tak długo jak nie są one zapieczętowane lub ukryte w jakimś bycie lub przedmiocie.
  • Poprzez dotknięcie kogoś w tej formie, Hitoshi jest w stanie porozumiewać się z taką osobą telepatycznie, pod warunkiem że ów osoba dysponuje takimi zdolnościami.
  • Hitoshi jest w stanie w tej formie przenikać przez materię. Nie jest jednak w stanie ominąć chakrowych barier.
  • W tej formie nie jest w stanie korzystać z chakry ani atakować nikogo w sposób inny niż poprzez użycie Sword of souls - w tym jednak nadal posiada jedynie 9 cięć.
  • Jest w stanie świadomie aktywować i deaktywować tą formę 1 raz na wątek. Przez to że w wyniku swoich działań fabularnych założył maskę głupców, forma ta może sama się aktywować i deaktywować kiedy tylko jej się spodoba. Domyślnie forma ta aktywuje się i deaktywuje by wywołać chaos. Domyślnie będzie dążyła by zrobić to chociaż raz na wątek, jednakże im dłużej tryb był aktywny tym mniejsza szansa że się aktywuje, no i w drugą stronę. Im dłużej był nieaktywny, tym większa szansa że to zrobi. W tym trybie Hitoshi może przebywać ile mu się podoba.
  • Znajdując się w tym trybie, Hitoshi regeneruje 2% chakry na turę, jednakże z każdą turą przebywania w tej formie coraz bardziej przyciąga do siebie uwagę wolnych dusz, które będą wraz z czasem coraz liczniej i coraz agresywniej próbować zabić Hitoshiego.
  • Dzięki temu że w wyniku swoich działań założył maskę głupców, wspomaganie to zyskało nową właściwość. Hitoshi może poświęcić nieco mocy (5 PD) by naznaczyć dowolną osobę poprzez dotknięcie jej będąc w tym trybie. Naznaczona osoba zostaje obdarzona klątwą, którą sprawia że raz na wątek, dowolna jej akcja zakończy się katastrofalną porażką. Co więcej, przeklęta osoba przyciąga do siebie duchy, demony czy inne eteryczne istoty oraz kłopoty. By pozbyć się klątwy, należy odwiedzić kapłankę Mirai lub inną osobę posiadającą egzorcystyczne zdolności.
+
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Dodatkowa ręceWada
Na skutek wypitego antidotum Doppi, Hitoshiemu wyrosły dwie dodatkowe ręce, zaraz pod tą normalną parą, upodabniając go nieco do klanu Kumojin. Aktualnie bardziej to przeszkadza Hitoshiemu niż pomaga, obniżając jego Refleks o 2 punkty. Cztery sesje treningowe pod okiem MG, mogą jednak przekuć tą wadę w biegłość, jeśli gracz postanowi je zatrzymać, zamiast... amputować, chociażby.

► Pokaż Spoiler | Hikari
+ 100 PD
+ 200 PT
+ 20.000 Ryo
+ Choose one:
► Pokaż Spoiler | wersja podstawowa
Oko MalchutBiegłość
Pod wpływem chakry Malchut, Sharingan Hikariego rozwinął się. Pomijając walor estetyczny w postaci różowego zabarwienia Sharingana Hikariego, biegłość ta sprawia że jego Sharingan a także wszelkie jego rozwinięcia, zużywają o 50% chakry mniej, niż powinny. Dodatkowo Genjutsu Sharingan rzucane przez Hikariego jest traktowane tak, jak by chłopak posiadał Genjutsu S wraz ze Specjalizacją w tej dziedzinie. Hikari może rozwinąć Sharingana i Genjutsu najniższym kosztem. Traktowane są dla niego pod tym względem jak style walki.
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganie
Oko MalchutBiegłość
Pod wpływem chakry Malchut, Sharingan Hikariego rozwinął się. Pomijając walor estetyczny w postaci różowego zabarwienia Sharingana Hikariego, biegłość ta sprawia że jego Sharingan a także wszelkie jego rozwinięcia, zużywają o 50% chakry mniej, niż powinny. Dodatkowo Genjutsu Sharingan rzucane przez Hikariego jest traktowane tak, jak by chłopak posiadał Genjutsu S wraz ze Specjalizacją w tej dziedzinie. Hikari może rozwinąć Sharingana i Genjutsu najniższym kosztem. Traktowane są dla niego pod tym względem jak style walki.
Dodatkowo postać może dobyć krótką fabułkę pod okiem MG (Jak w przypadku nauki prywatnego wspomagania) w celu przebudzenia Mangekyo Sharingana za pomocą pozostawionej w nim przez Malchut energii. Jeśli się na to zdecyduje, opanuje również poniższą technikę Mangekyo Sharingan, nie wliczając się do jego limitu 2 technik:
Shōgun no meirei | General's order将軍の命令
KlasyfikacjaMangekyo Sharingan
PieczęcieBrak
KosztJednorazowo 1% zdrowia z obu oczu, standardowy S na turę
ZasięgGłosu
WymaganiaMangekyo Sharingan, biegłość Oko Malchut
Technika ta pozwala użytkownikowi na kontrolowanie osób w zasięgu swojego głosu. Jeśli ktoś w momencie aktywacji znajdował się w zasięgu działania techniki to będzie pod jej wpływem do momentu w którym użytkownik dalej opłaca jej koszt. Takie osoby traktują użytkownika tej techniki jako swojego przełożonego i wykonują wszystkie jego polecenia. Siła techniki wciąż jest jednak zależna od tego jak duża jest Siła Woli ofiary. Posiadając Siłę Woli na poziomie 7 lub niższym, bez zastrzeżeń będą wykonywać polecenia użytkownika, tak długo jak te nie są absolutnie z kosmosu i bez sensu. Przy Sile Woli na poziomie 8 postać będzie uważała użytkownika techniki za wielki autorytet za którym warto podążać, łatwiej też dostrzec luki w rozumowaniu dowódcy i zacząć zastanawiać się nad sensownością wykonywanych poleceń. Przy Sile Woli wynoszącej 9, ofiara uznaje użytkownika za osobę dobrą do wydawania poleceń i pełnienia przywódczej roli i raczej chętnie będzie wykonywała jej polecenia, mogąc mieć już jakieś wątpliwości szczególnie przy tych dziwniejszych poleceniach. Przy Siłę Woli 10 natomiast postać uważa użytkownika za osobę dobrą do funkcji przywódczej, niemniej to czy polecenie wykona czy nie, zależało będzie już w dużej mierze od tego, czy ma ono sens. Technika ta może działać w różny sposób w odniesieniu do nastawienia postaci do użytkownika przed jej użyciem czy do tego jak porządnie do swojej roli będzie podchodził użytkownik, traktując Siłę Woli ofiary jak o maksymalnie jeden wyższą lub niższą.
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23

► Pokaż Spoiler | Yuki
+ Masz -85 centymetrów. Możesz się tego pozbyć tak o, twoja decyzja.
+ 90 PD
+ 180 PT
+ 20.000 Ryo
+ Choose one:
► Pokaż Spoiler | wersja podstawowa
Jikan Tanken
Legenda
Sztylet który... no właściwie to cholera wie skąd jest. Podarowany Yuki przez Doppi. Broń o zakrzywionym ostrzu i budowie przypominającą nakładające się na siebie kryształki lodu. Posiada bardzo nierównomierne ostrze, a sama krawędź tnąca znajduje się z obu stron ostrza. Wykonany jest z obsydianu i ma ostrze długości 25 centymetrów oraz rękojeść długości 12 cm.
PosiadaczShin'ya Yuki
Stack/slot8/1
Zdolności
  • Broń pozwala na cięcie barier mających na celu przeciwdziałanie jutsu czasoprzestrzennym, zupełnie jak by użytkownik ciął masło, niezależnie od rangi bariery.
  • Drugą właściwością sztyletu jest wyostrzenie percepcji postaci zwiększając jej Refleks w momencie wykonywania ataku sztyletem lub blokowania nim ciosu. W takich wypadkach Refleks postaci traktowany jest jak by wynosił 10. Jeśli już wynosi 10, zamiast tego traktowany jest jak by wynosił 12.
  • By uszkodzić ten sztylet potrzeba ataku z Siłą przynajmniej 15.
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa
Jikan Tanken
Legenda
Sztylet który... no właściwie to cholera wie skąd jest. Podarowany Yuki przez Doppi. Broń o zakrzywionym ostrzu i budowie przypominającą nakładające się na siebie kryształki lodu. Posiada bardzo nierównomierne ostrze, a sama krawędź tnąca znajduje się z obu stron ostrza. Wykonany jest z obsydianu i ma ostrze długości 25 centymetrów oraz rękojeść długości 12 cm.
PosiadaczShin'ya Yuki
Stack/slot8/1
Zdolności
  • Broń pozwala na cięcie barier mających na celu przeciwdziałanie jutsu czasoprzestrzennym, zupełnie jak by użytkownik ciął masło, niezależnie od rangi bariery.
  • Drugą właściwością sztyletu jest wyostrzenie percepcji postaci zwiększając jej Refleks w momencie wykonywania ataku sztyletem lub blokowania nim ciosu. W takich wypadkach Refleks postaci traktowany jest jak by wynosił 10. Jeśli już wynosi 10, zamiast tego traktowany jest jak by wynosił 12.
  • By uszkodzić ten sztylet potrzeba ataku z Siłą przynajmniej 15.
Mistrz czasoprzestrzeniBiegłość
Dzięki sporemu doświadczeniu w wykorzystywaniu takich technik, Yuki wyrobiła w sobie zmysł podpowiadający jej czy osoba na którą patrzy, potrafi korzystać z technik czasoprzestrzennych. Podpowiada jej on również jakiej rangi jest dana technika, a także czy jest to technika ponadprzeciętna (Wspomaganie). Dodatkowo Yuki, może raz na wątek użyć technik Tamatebako oraz Mae (Mirai) tak, jak by to były techniki Ninjutsu. W przypadku zdobycia Jikagana, nie zajmuje on dodatkowe slotu wspomagania a łączy się z tą biegłością. Yuki otrzymuje wtedy specjalizację w Jikaganie oraz koszt używania Mae oraz Tamatebako jest dla niej mniejszy.

Biegłość zajmuje 1 slot wspomagania

► Pokaż Spoiler | Tsubaki
+ 90 PD
+ 180 PT
+ 20.000 Ryo
Kontrakt z MalchutBiegłość
1. Malchut nie może w żaden sposób ingerować w decyzje podejmowane przez Tsubaki, z wyjątkiem tych 12 reguł
2. Tsubaki nie przyjmie żadnego polecenia ani rozkazu, nie będzie również miała nad sobą nikogo będąc władcą dla samej siebie.
3. Tsubaki ma prawo do dzielenia się szczegółami paktu z Malchut z osobami trzecimi.
4.Tsubaki leczyć może jedynie swoich podwładnych. Inne osoby by zostać przez nią uleczone muszą o to błagać lub za to zapłacić. Podlega to ocenie zarówno Malchut jak i Tsubaki. Tsubaki może okazać łaskę i wyleczyć kogoś nieprzytomnego nim poprosi lub zapłaci. Jeśli jednak po wszystkim dług nie zostanie spłacony lub respekt należycie okazany, Tsubaki jest zobligowana do zabicia takiej osoby.
5. Malchut może przejąć władzę nad ciałem jedynie za zgodą Tsubaki, z wyjątkiem sytuacji zagrożenia życia w których Tsubaki straciła świadomość.
6. Tsubaki musi zawsze zachować swój honor. Tym samym jeśli powie że coś zrobi - zrobi to. Niezależnie od wszelkich okoliczności i przeciwności losu.
7. Podwładni, czyli osoby które uznają zwierzchnictwo Tsubaki nad nimi, podlegają ochronie. Malchut nie może ich w żaden sposób skrzywdzić.
8. Tsubaki jest zobligowana do tego by odnaleźć ciało Malchut i pożreć je.
9. Tsubaki ma prawo zwolnić poddanego ze służby bez konsekwencji dla niego, z wyjątkiem utraty przywilejów wynikających z tego statusu. By dana osoba została ponownie poddanym, zarówno Tsubaki jak i Malchut muszą wyrazić na to zgodę.
10. Tsubaki zabije wrogów Malchut
11. Uchiha Hikari będzie miał wszystkie przywileje przysługujące poddanemu bez konieczności zostania nim.
12. Tsubaki w ciągu roku zajdzie w ciążę z Hikarim Uchihą, jeśli nie, będzie żyć w celibacie już po kres swych dni. Dziecko musi urodzić, jeśli ciąża nie będzie donoszona, musi ponowić próby - na co ponownie ma rok.
Władczyni własnego umysłuBiegłość
Pakt z Malchut zapewnia Tsubaki zwiększoną odporność na wszelkiego rodzaju mentalne ataki pokroju kontroli umysłu czy iluzji, zwiększając w obronie przeciwko nim Siłę Woli Tsubaki o 3 punkty.
Dzielone ciałoWada
Ciało Tsubaki nie należy tylko do niej, a pakt podpisany z Malchut, wymaga od niej pewnych poświeceń. Jednym z problemów takiego paktu jest fakt, że Tsubaki nie może posiadać w swoim ciele żadnego innego bytu w tym Bijuu. Co więcej Malchut jako bardzo wybredna istota, ma prawo zabronić Tsubaki opanowania konkretnego wspomagania, jeśli to nie będzie jej odpowiadało. W przypadku już opanowanych wspomagań, może zablokować Tsubaki możliwość korzystania z nich, doprowadzając ostatecznie do ich usunięcia.
Mój Rycerzu!Biegłość
Główny zysk Tsubaki z podpisanego paktu. Sposób w jaki to przejawiła się w Hyudze moc anioła. Tsubaki może mianować jedną osobę swoim rycerzem. Osoba ta musi wyrazić zgodę by otrzymać ten status. Tsubaki nie jest w stanie zmienić rycerza, póki jej obecny rycerz żyje. Zarówno rycerz jak i Tsubaki mogą korzystać z technik tego drugiego tak długo, jak wiedzą o ich istnieniu. Wyjątkiem od tej reguły są wszystkie wspomagania, Kekkei genkai oraz Kekkei Tota. Techniki te rzuca się na tym samym poziomie co ich właściciel, jednakże bez dodatkowych benefitów pokroju sennina, specjalizacji czy biegłości chyba że używajacy techniki samemu je posiada. Co więcej, zarówno Tsubaki jak i jej rycerz, są w stanie przyjąć na siebie obrażenia tego drugiego zwyczajnie w momencie otrzymania obrażeń przenosząc ich całość na własne ciało. Jako że następuje to w momencie otrzymania obrażeń, to większa lub mniejsza wytrzymałość osoby przejmującej obrażenia, nie wpływa na nie. W przypadku utraty kończyn, mogą również przekazać drugiej stronie własne ciało by zastąpiło to utracone a w przypadku gdy jedno z nich zginie, nim rycerska przysięga wygaśnie, żywa osoba może oddać również swoje życie, by wskrzesić to które umarło. Muszą jednak wiedzieć o śmierci lub ranach tego drugiego by przekazywać między sobą te rany czy życie. Na koniec, jeśli Tsubaki i jej rycerz przebywają nie więcej jak 5km od siebie a w danej turze ich wydatek chakry jest większy niż 1.000, w następnej turze mają +1 do swoich fizycznych statystyk.

Biegłość zajmuje 1 slot wspomagania
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Rak chakryWada
Postać przez choróbsko Shi weszła w II stopień nowotworu chakry. Jest to bardzo niebezpieczne i śmiertelne schorzenie które stworzył jeden z piątki. Nieleczone, niewątpliwie zabije postać. Jednakże jak wszystko - także i to choróbsko da się wyleczyć. Po każdym wątku minimum rangi B, postać może udać się do Doppi w celu oddania jej nowych próbek do badania, tym samym pomagajac jej opracować lek negujący trawiącą jej ciało chorobę. Doppi potrzebuje łącznie 9 próbek od osób w II stadium by opracować lek. Choroba ta zabije postać w ciągu 5 lat od zarażenia. Każdy wątek na którym postać zużyje więcej niż 50% swojej maksymalnej chakry, skraca jednak ten czas o pół roku do minimum wynoszącego pół roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Kryształowe dłonieWada
Dłonie Tsubaki pokryły się kryształem stworzonym przez nowotwór chakry. Pomijając fakt że utrudnia to operowanie dłońmi, to osłabia i wzmacnia techniki Tsubaki o jedną rangę. Oczywiście techniki mogą nie zostać osłabione. To czy technika osłabiona będzie czy nie, jest całkowicie losowe i niezależne od samej Tsubaki.

Wada ta zniknie kiedy Tsubaki pozbędzie się wady - Rak chakry
+ Straciłaś 15 kilogramów, co jest już dużo poniżej normy więc... no. Ale to nie wada, ale bierz pod uwagę. I MG w sumie też.

► Pokaż Spoiler | Midoro
+ 90 PD
+ 180 PT
+ 20.000 Ryo
- Ikitte Iry Bakuhatsu
+ Choose one:
► Pokaż Spoiler | wersja podstawowa
Tiferet Mokuton Ring
Legenda
Srebrny pierścień z szmaragdowym oczkiem oraz srebrnymi skrzydełkami odchodzącymi na boki od oczka. Stworzony przez "Anioła" Tiferet na prośbę kapłanki Reanny w podzięce dla Midoro, który dzielnie walczył na murach Kusy z jednym z generałów Shi.
PosiadaczDohito Midoro
Stack/slot12/1
Zdolności
  • Pierścień pozwala rozmawiać z roślinami
  • Srebrny pierścień jest całkiem wytrzymały, potrzeba bowiem siły przynajmniej 13 by móc go uszkodzić.
  • Wszelkie techniki Dotonu oraz Suitonu użytkownika, są silniejsze, zupełnie tak jak by do ich użycia, użytkownik wykorzystał chakrę natury, zamiast zwyczajnej, zapewniając sobie bonus do ich siły porównywalny z tym jaki daje Senjutsu.
  • Pierścień daje dostęp do techniki Mokutonu Mori no Hitobito, sprawiając również że użytkownik może traktować ją jako technikę Dotonu, wymagając odpowiednich rang czy specjalizacji właśnie w Dotonie zamiast Mokutonu by uzyskać pełnię siły tej techniki.
  • Użytkownik pierścienia może też stworzyć drewniano-kwiatowe skrzydła kosztem standardowym B na turę które pozwalają mu na lot z prędkością odpowiadającą Szybkości użytkownika
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa I
Tiferet Mokuton Ring
Legenda
Srebrny pierścień z szmaragdowym oczkiem oraz srebrnymi skrzydełkami odchodzącymi na boki od oczka. Stworzony przez "Anioła" Tiferet na prośbę kapłanki Reanny w podzięce dla Midoro, który dzielnie walczył na murach Kusy z jednym z generałów Shi.
PosiadaczDohito Midoro
Stack/slot12/1
Zdolności
  • Pierścień pozwala rozmawiać z roślinami
  • Srebrny pierścień jest całkiem wytrzymały, potrzeba bowiem siły przynajmniej 13 by móc go uszkodzić.
  • Wszelkie techniki Dotonu oraz Suitonu użytkownika, są silniejsze, zupełnie tak jak by do ich użycia, użytkownik wykorzystał chakrę natury, zamiast zwyczajnej, zapewniając sobie bonus do ich siły porównywalny z tym jaki daje Senjutsu.
  • Użytkownik pierścienia może też stworzyć drewniano-kwiatowe skrzydła kosztem standardowym C na turę które pozwalają mu na lot z prędkością odpowiadającą Szybkości użytkownika
Zaabsorbowany MokutonBiegłość
Midoro zaabsorbował część energii pierścienia, co pozwala mu opanować Mokuton zupełnie tak, jak by został mu przeszczepiony. Zyskuje również specjalizację w tej dziedzinie. Nie straci dostępu do dziedziny nawet jeśli straci pierścień.

Biegłość zabiera 1 slot wspomagania
► Pokaż Spoiler | wersja wspomaganiowa II
Tiferet Mokuton Ring
Legenda
Srebrny pierścień z szmaragdowym oczkiem oraz srebrnymi skrzydełkami odchodzącymi na boki od oczka. Stworzony przez "Anioła" Tiferet na prośbę kapłanki Reanny w podzięce dla Midoro, który dzielnie walczył na murach Kusy z jednym z generałów Shi.
PosiadaczDohito Midoro
Stack/slot12/1
Zdolności
  • Pierścień pozwala rozmawiać z roślinami
  • Srebrny pierścień jest całkiem wytrzymały, potrzeba bowiem siły przynajmniej 13 by móc go uszkodzić.
  • Wszelkie techniki Dotonu oraz Suitonu użytkownika, są silniejsze, zupełnie tak jak by do ich użycia, użytkownik wykorzystał chakrę natury, zamiast zwyczajnej, zapewniając sobie bonus do ich siły porównywalny z tym jaki daje Senjutsu.
  • Użytkownik pierścienia może też stworzyć drewniano-kwiatowe skrzydła kosztem standardowym C na turę które pozwalają mu na lot z prędkością odpowiadającą Szybkości użytkownika
Przeszczep MeitonuBiegłość
Midoro otrzymuje Meiton, mogąc sprawić że znak Meitonu pojawi się w dowolnym miejscu jego ciała - ten na przeszczepionej ręce znikł. W wyniku przeszczepu, Midoro nie otrzymał specjalizacji w Meitonie, zamiast tego jednak jest on w stanie magazynować 2 razy więcej chakry, niż normalny użytkownik tego żywiołu. Pomimo braku specjalizacji, również może absorbując chakrę poprzez usta zaabsorbować trzykrotny koszt techniki dla danej rangi posiadanego Meitonu, a przez romb - dwukrotność.

Biegłość zabiera 1 slot wspomagania
+
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Rak chakryWada
Postać przez choróbsko Shi weszła w II stopień nowotworu chakry. Jest to bardzo niebezpieczne i śmiertelne schorzenie które stworzył jeden z piątki. Nieleczone, niewątpliwie zabije postać. Jednakże jak wszystko - także i to choróbsko da się wyleczyć. Po każdym wątku minimum rangi B, postać może udać się do Doppi w celu oddania jej nowych próbek do badania, tym samym pomagajac jej opracować lek negujący trawiącą jej ciało chorobę. Doppi potrzebuje łącznie 9 próbek od osób w II stadium by opracować lek. Choroba ta zabije postać w ciągu 3 lat od zarażenia. Każdy wątek na którym postać zużyje więcej niż 50% swojej maksymalnej chakry, skraca jednak ten czas o pół roku do minimum wynoszącego pół roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Skażony szkielet, zniszczona odpornośćWada
Usta Ikitte Iru Bakuhatsu zostały zajęte i zniszczone przez nowotwór chakry, a odporność Midoro znacząco spadła. Część kryształków nowotworowych osadziła się w nowym i starym szkielecie Midoro, o dziwo - wzmacniając go. Tym samym Midoro nie może ponownie uzyskać wspomagania Ikitte Iru Bakuhatsu ani wykonać żadnych innych operacji celem pozyskania jakiegoś wspomagania. Jednocześnie Wytrzymałość jego szkieletu liczona jest jak o 1 większa.

Wada ta zniknie kiedy Midoro pozbędzie się wady - Rak chakry
Kryształy we krwiWada
Przez technikę Tiferet, w ciele Midoro znajdują się drobinki Shotonu które sprawiają że jeśli użyje się na nim jakiejkolwiek techniki Shotonu to no... umrze. Kryształki same znikną z jego ciała po upływie jednego roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Zniszczone ciałoWada
Ciało MIdoro uległo zniszczeniu przez technikę Shi, a potem dostał przeszczep nie do końca pasujących zamienników. Chociaż rygorystyczna rehabilitacja dostosują nowe części ciała do Midoro, to jednak zajmie to trochę czasu. Przez pierwsze 3 miesiące od otrzymania tej wady, statystyki fizyczne Midoro wynoszą 3, przez następne 3 miesiące wynoszą 5, przez kolejne 3 miesiące wynoszą nie więcej niż 7, a po pełnym roku wracają do domyślnych dla chłopaka wartości.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Nieutracona przytomnośćWada
Kiepski byłby to eksperyment Shi, gdyby Midoro stracił przytomność z bólu. Tym samym niezależnie od tego jak duży ból Midoro czuje i w jak kiepskim jest stanie - nie straci przytomności. Niezależnie od swojego stanu zdrowia, jego ciało nie ulegnie i nie wyłączy się szukając ukojenia w ciemnej pustce. Jedyne co może chłopakowi pomóc to leki przeciwbólowe lub sen. Jeśli jest przytomny a jego rany normalnie pozbawiły go przytomności, jego Siła Woli spada do 3.

► Pokaż Spoiler | MG
+80 PB
+25 PD
+160 PT
+5.000 Ryo
Ostatnio zmieniony 19 gru 2023, 17:17 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 3 razy.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kusa no Kuni - Kraj Traw”