• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Shin'ya Yuki

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

[WT] Shin'ya Yuki

Kokkaku kōzō no shūfuku | Restoration of the skeletal structure骨格構造の修復
KlasyfikacjaJiongu, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie Wół → Szczur → Baran → Pies → Ptak → Pies → Tygrys → Pies → Koń → Baran → Dzik → Szczur → Wąż → Dzik → Małpa → Wół → Ptak → Małpa → Pies → Małpa → Tygrys → Koń → Małpa → Smok
KosztPołowiczny na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Iryō Ninjutsu, Sennin Jiongu
Użytkownik po skumulowaniu chakry, wypuszcza ze swojego ciała spore ilości nici, o długości zależnej od tego, do jak poważnego zabiegu będą wykorzystane. W tym samym czasie, wbijają się one w ciało pacjenta, penetrując je aby wychwycić wszystkie niezgodności w strukturze szkieletowej. Gdy ten etap się zakończy, użytkownik przechodzi do układania kości w "książkowy" sposób, zgodnie z wyuczoną wiedzą na temat ludzkiego układu kostnego. Taki zabieg, jeżeli jest wykonywany na przytomnym człowieku, może potencjalnie spowodować mentalne powikłania jak i doprowadzić do zgonu związanego z przeciążeniem organizmu poprzez stopień bólu jaki on odczuwa. Jest to oczywiście zależne od pacjenta, lecz zalecane jest aby ten był chociażby znieczulony a w najlepszym wypadku, po prostu uśpiony. Podczas procesu składania, użytkownik automatycznie łączy ze sobą kości, lecząc pęknięcia. To czego jednak ta technika nie jest w stanie sama z siebie robić, to łączyć innych tkanek, więc wymagane jest aby osoba trzecia lub sam użytkownik, jeżeli jest w stanie, pilnował stanu pacjenta i leczył inne rany powstałe wcześniej za pomocą dedykowanej do tego techniki. Podczas jednej tury, użytkownik może w taki sposób nastawić do 1/3 całego układu kostnego pacjenta.

Uwaga: Technika jest przeznaczona głównie do nastawiania kości u ludzi o standardowej budowie ciała. Jeżeli szkielet pacjenta posiada jakieś mutacje, lub pacjent zwyczajnie nie jest człowiekiem, wtedy sukces tego zabiegu podlega ocenie MG i zależy od stopnia skomplikowania złamań. Możliwe jest też, zdobycie odpowiednich biegłości dotyczących leczenia innych układów kostnych, poprzez prośby do administracji.

Posiadając Specjalizację w Jiongu możliwe jest pominięcie pieczęci i wykonanie techniki poprzez samo skupienie równe ilości pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu i Shōsen Jutsu użytkownik jest w stanie jednocześnie leczyć inne rany pacjenta podczas wykonywania tej techniki.


Kumenjū | Nine Masked Beasts九面獣
Klasyfikacjaninjutsu, technika czasoprzestrzenna
PieczęcieTygrys
KosztPięcieokrotny
ZasięgWzroku
Wymagania
Po uformowaniu pieczęci Tygrysa i przytrzymaniu jej przez czas, który potrzebny by był do wykonania dziesięciu pieczęci, użytkownik tworzy dziewięć pierścieni, które służą za portale dla demonów które się następnie wyłaniają z nich. Każda z tych bestii jest na swój sposób żywą istotą z własnym, aczkolwiek bardzo prostym intelektem. Ich wolna wola jest na korzyść przywołującego ograniczona, przez co muszą się go słuchać i nie mogą same z siebie postawić się swojemu "mistrzowi". Każdy z demonów po zniszczeniu, wraca pod postacią duszy do swojego wymiaru, skąd może być ponownie przyzwany dopiero po upływie 24h. Ich kolejnym ograniczeniem jest to, że mogą przebywać maksymalnie jeden pełny dzień w każdym innym wymiarze, który nie jest stricte "ich", przez co samoistnie wracają do swojego świata. Demony które powróciły do swojego wymiaru poprzez odwołanie przez użytkownika, lub przez upływ ich czasu, mogą być znów przywołane po odczekaniu równowartości czasu.
► Pokaż Spoiler | Statystyki bestii
Seiryū - dużego rozmiaru smok, przypominający swoim wyglądem konika morskiego zmieszanego z wężem.
Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 青.
Siła: 7, Szybkość: 8, Wytrzymałość: 6, Refleks: 7

Byakko - szczupły i smukły tygrys o sporej wielkości.
Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 白.
Siła: 8, Szybkość: 7, Wytrzymałość: 6, Refleks: 7

Suzaku - dużego rozmiaru ptak nieokreślonego gatunku przypominającego sokoła, posiada ciemnobrązowe upierzenie.
Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 朱.
Siła: 6, Szybkość: 8, Wytrzymałość: 6, Refleks: 8, Jako jedyny potrafi latać i unieść do 80kg, lecz wtedy refleks i szybkość spadają o 1.

Genbu - dużego rozmiaru żółw ze skorupą z łusek.
Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 玄.
Siła: 6, Szybkość: 6, Wytrzymałość: 9, Refleks: 6

Kinja - wąż o sporym rozmiarze ze złotymi łuskami.
Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 玉.
Siła: 8, Szybkość: 8, Wytrzymałość: 6, Refleks: 6

Tennyo - sporej wielkości demon, wyglądem przypominający kapłankę z dwumetrowym szalem.
Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 空.
Siła: 6, Szybkość: 8, Wytrzymałość: 7, Refleks: 7

Shinigami - sporej wielkości demon, przypominający szkielet z kosą, ubrany w strój kapłana.
Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 三.
Siła: 8, Szybkość: 7, Wytrzymałość: 7, Refleks: 6

Hokuto Sennin - sporej wielkości demon, przypominający człowieka przebranego za kapłana. Posiada laskę zakończoną głową lisa.
Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 北.
Siła: 7, Szybkość: 7, Wytrzymałość: 7, Refleks: 7

Nanto Sennin - sporej wielkości demon, przypominający człowieka przebranego za kapłana. Posiada laskę zakończoną głową lisa.
Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 南.
Siła: 7, Szybkość: 7, Wytrzymałość: 7, Refleks: 7
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu: Użytkownik pojedynczym kosztem S jest w stanie przyzwać jedną bestię.
Ninjutsu: Heikō sekai no teiō | Ninja Art: Emperor of Parallel World忍術: 平行世界の帝王
Klasyfikacjaninjutsu, technika czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran → Tygrys → Dzik → Tygrys → Smok → Koń → Małpa → Smok → Tygrys → Pies → Baran → Koń → Baran → Ptak → Wół → Ptak
KosztPodwójny za przejście do wymiaru fraktalnego
ZasięgNa siebie
WymaganiaSpecjalizacja w ninjutsu
Po złożeniu wymaganych pieczęci, użytkownik rozpływa się, przenosząc się do równoległego wszechświata. Wymiar ten, przypomina niekończący się fraktal złożony z fragmentów otoczenia w którym znajdował się użytkownik, przed momentem dostania się do niego. Podczas przebywania w tym wymiarze, użytkownik ma pełną kontrolę nad tym jak formują się elementy tego wymiaru, wszystko co on sobie wyobrazi, pojawia się błyskawicznie w miejscu w którym on chce. Oczywiście przez "wszystko" rozumie się każdy kształt jaki użytkownikowi pasuje, struktury te nie mają żadnych specjalnych właściwości które mogą wpływać pozytywnie lub negatywnie na użytkownika. Również wszystko co jest wytworzone w tym wymiarze, za pomocą tej techniki nie może się z niego wydostać. Poruszanie się w tym wymiarze jest "tłumaczone" 1:1 na przemieszczanie się w wymiarze z którego przyszedł użytkownik techniki, dzięki czemu po powrocie do poprzedniego wymiaru, znajduje się on w nowym miejscu, do którego się przemieścił w równoległym świecie. Świat ten jest wypełniony gazem szlachetnym, który choć nie wpływa negatywnie na użytkownika, ten nie jest w stanie nim oddychać, co może dość limitować możliwości przebywania w nim. Użytkownik jest w stanie tylko i wyłącznie sam przebywać w tym wymiarze. A podczas wyjścia, wszystkie przedmioty które w nim zostały, wypychane są tak jak i użytkownik, w odpowiednich dla siebie miejscach, relatywnych do bazowego wymiaru. Każda osoba która wykonuje tą technikę, "ląduje" w swoim wymiarze, bez możliwości interakcji z innymi. Technika ta nie pozwala na ominięcie technik antyjikukanowych, które zwyczajnie blokują wydostanie się z tego wymiaru w danym miejscu, które jest pod wpływem takiej techniki.

Posiadając Sennina Ninjutsu użytkownik widzi "bazowy" świat z którego przyszedł jako półprzeźroczysta nakładka, dzięki czemu wie gdzie może wydostać się z tego wymiaru, bez wpadnięcia na coś lub kogoś.
Ninjutsu: Heikō sekai no teiō - Shin'nyū| Ninja Art: Emperor of Parallel World - Invasion忍術: 平行世界の帝王 - 侵入
Klasyfikacjaninjutsu, technika czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran → Tygrys → Dzik → Tygrys → Smok → Specjalna pieczęć
KosztStandardowy za turę
Zasięg10 metrów
WymaganiaZnajomość Ninjutsu: Heikō sekai no teiō
Po złożeniu wymaganych pieczęci, użytkownik pozwala fraktalnemu wymiarowi częściowo wtargnąć do świata w którym aktualnie przebywa. W promieniu 10 metrów od niego, może pojawić się jakikolwiek "konstrukt", zgodnie z zasadami techniki macierzystej. Twory te mogą pojawiać się w powietrzu i służyć za przykładowo podporę dla użytkownika. Nie muszą one stanowić integralnej części z podłożem czy też budynkami w świecie w którym przebywa użytkownik. Elementy te istnieją w większości nadal w fraktalnym wymiarze, przez co tylko użytkownik może z nich korzystać i nie oddziałują w żaden sposób z czymkolwiek innym w świecie, do którego zostały "przywołane". Nie można ich więc wykorzystać jako ochronnej bariery, klatki na przeciwnika, czy też ofensywnie. Również przez to, nie działają na takie twory żadne techniki związane z wysysaniem chakry o ile nie dotykają one bezpośrednio użytkownika, co zakłóciło by wykonywanie techniki. Zasięg tej techniki wynosi 10 metrów i "porusza się" wraz z użytkownikiem. Choć przyzwane fragmenty fraktalnego świata są widzialne, nie przeszkadzają one w widzeniu przez nie, przez co nie nadają się również na zasłonę przed czyimś wzrokiem. Na tą technikę zaś działają techniki antyjikukanowe, które blokują materializowanie się tych fragmentów.

Watashitachi no tamashī | Our Soul私たちの魂
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
Pieczęcie Pies → Baran → Tygrys → Ptak → Smok → Tygrys → Wół → Zając → Wąż → Wół → Szczur → Dzik
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Iryō Ninjutsu, Sennin Jiongu, Kontrola Chakry 10, zaawansowana wiedza na temat Tenketsu/układu chakry (Misja rangi A) lub Doujutsu które pozwala widzieć układ chakry
Użytkownik po skumulowaniu chakry, wypuszcza ze swojego ciała nici o długości 20 centymetrów, których zadaniem jest przebicie się przez skórę przeciwnika. Jeżeli ten manewr się uda, przystępują one do wszczepienia się w jego układ chakry, tworząc tymczasową więź. Wytworzoną więź można stosunkowo łatwo zerwać, choćby pozbywając się nici ze swojego ciała poprzez odepchnięcie użytkownika tejże techniki. Podczas wszczepienia się w jego układ chakry, uznawane są one jak jeden, z małą "barierą" pomiędzy, powodującą brak możliwości swobodnego, samoistnego przepływu chakry. Efektem tego jest to, że układ chakry złapanego przeciwnika, a co za tym idzie jego całe ciało, jest traktowane tak, jakby stanowiło całość wraz z jego własnym. Dzięki temu, jest on w stanie wykorzystać chakrę swojego oponenta do wykonania własnych technik. Minusem tego połączenia jest to, że przeciwnik, jeżeli jest w stanie zrozumieć co się stało, może również korzystać z chakry użytkownika. Za pomocą tego połączenia, niemożliwe jest wykorzystanie chakry innej, niż "normalna" o ile obydwie osoby jej nie posiadają samemu.

Jigen no tsuikyū | Dimensional Pursuit次元の追求
Klasyfikacjaninjutsu, technika czasoprzestrzenna
PieczęcieSmok → Tygrys → Pies → Baran → Koń → Baran → Ptak → Wół
KosztPołowiczny na turę, Różny za skok
Zasięg20 metrów, nieograniczony
WymaganiaBiegłość: Mistrz Czasoprzestrzeni, Specjalizacja Ninjutsu, Sennin Ninjutsu
Technika polegająca na rozszerzeniu umiejętności wyczuwania technik czasoprzestrzennych. Użytkownik po złożeniu pieczęci, tworzy dookoła siebie sferę o promieniu 20 metrów która poruszając się wraz z nim, wykrywa i chwilowo utrwala wyrwy w czasoprzestrzeni. W efekcie, podczas korzystania z tej techniki, jeżeli ktoś lub coś wewnątrz bariery użyje jakiejkolwiek zdolności czasoprzestrzennej, której efektem było by przeniesienie czegoś lub kogoś z punktu A do punktu B, użytkownik automatycznie tworzy połączenie w formie małego punktu, dzięki któremu jest w stanie przebyć identyczną podróż co jego oponent, przedmiot czy też sojusznik. Koszt jaki musi ponieść, to równowartość chakry jaka została wydana na dane jutsu czasoprzestrzenne, za którym użytkownik chce podążać. Aby wykonać taki skok, wymagane jest dotknięcie stworzonego punktu, niestety taka podróż o ile użytkownik nie zna sam danej techniki, jest bardzo niedokładna i wyląduje on do 20 metrów od miejsca docelowego. Miejsce lądowania jest jednak relatywnie bezpieczne, o ile jest ku temu możliwość to nie wyląduje on w ścianie. Punkty takie istnieją dopóki chociaż jeden ich "koniec" jest wewnątrz bariery i znikają bezpowrotnie po całej jednej turze, bycia poza nią. Oznacza to, że użytkownik po skoku, zachowuje taki punkt, którym może wrócić do poprzedniego miejsca. Jeżeli jednak on zniknie, może znaleźć się w poważnej sytuacji, wyrzucony w nieznanym miejscu lub co gorsza, w kompletnie innym wymiarze. Przykładając oko do takiego punktu, jest on w stanie służyć za wizjer o dość ograniczonym polu widzenia, lecz pozwalającym ocenić na ile skok będzie bezpieczny, biorąc pod uwagę sam wygląd otoczenia.

Dodatkowe: Uiszczając pojedynczy koszt rangi B, przelewając przy tym chakrę na konkretny wytworzony punkt, użytkownik jest w stanie wykryć czy ten znajduje się po obu stronach w tym samym wymiarze, czy też w innym niż ten w którym użytkownik aktualnie przebywa.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2024, 23:05 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 6 razy.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

時間制御の神防壁 | Divine barrier of time control時間制御の神防壁
Klasyfikacjaninjutsu
PieczęcieWąż → Tygrys → Wół → Koń → Dzik → Ptak → Wąż → Tygrys → Pies → Szczur → Tygrys → Specjalna pieczęć
KosztPodwójny za wytworzenie, standardowy za utrzymanie
ZasięgPromień 25 metrów od użytkownika w momencie tworzenia
WymaganiaSpecjalizacja w Ninjutsu
Po wykonaniu pieczęci, użytkownik tworzy wokół siebie stacjonarną, eteryczną barierę w której ma częściowy wpływ na szybkość upływu czasu. Za pomocą ostatniego znaku, który przybiera dwie różne formy, użytkownik deklaruje czy bariera będzie przyśpieszała czy spowalniała upływ czasu o 60 razy.
W formie przyśpieszającej, wszystko wewnątrz bariery dzieje się 60 razy szybciej niż na zewnątrz. Każda sekunda to minuta, każda minuta to godzina. Oczywiście w formie spowalniającej czas, wszystko dzieje się na odwrót, więc każda minuta spędzona w barierze, to sekunda poza nią.

Użytkownik nie może wykonać tej techniki za pomocą klona, jak i nie wolno mu opuszczać tej bariery. Zmieniony upływ czasu wpływa na wszystko co się znajduje w środku, również użytkownika.

Bariera nie posiada żadnych właściwości blokujących, to znaczy że każdy może do wnętrza bariery wejść w dowolnym momencie jak i z niej wyjść o własnych siłach.
ZwójShin'ya Yuki

Chciałbym jako prywatną jeżeli jest to wystarczająco unikalne. Oczywiście jestem otwarty na negocjacje i sugestje, oraz nie wykluczam uznania jakiejś wersji tej techniki nawet jako wspomaganie.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2023, 22:16 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Hello there. Sprawdzam o/

1. Zgubił pan rangę techniki kappa Przy obrazku się ją wpisuje. Ranga S by tu pasowała, just saying. "A" to zbyt mało by było.
1.1 I nazwa do poprawy. W sensie, mamy "japońska | angielska" nazwa przy techniczkach, ale ta japońska to nie kanji, a normalne, nasze literki.
2. Do klasyfikacji dopisałbym "Technika czasoprzestrzenna" bo wpływa na czas i "Technika bariery" bo jest kinda barierą?
3. Powyrzucałbym w sumie trochę tych enterów w tym opisie, bo tak średnio ładnie wyglądać to. Usunąć ten enter przed "W formie..." i te dwa przed "Bariera nie posiada..."
4. Możesz dopisać, że przy Senninie w Ninjutsu możesz tym czasem dowolnie manipulować w zakresie tych x60 czyli np. możesz spowolnić 30 razy, lub przyśpieszyć 37 czy jak tam sobie chcesz. Dodatkowo, możesz sobie wtedy co turę manipulować tym czasem i zmieniać te tempo, ale każda taka zmiana to znowu koszt Standardowy, tylko bez potrzeby pieczęci.
5. Cała reszta techniczki spoczko, nie trzeba specjalnie nic edytować.
6. No i najważniejsze, czyli jaki argument za prywatną? Bo na moje, póki co, bardziej ozwojowaną bym dawał bo jest stosunkowo... proste? Nie ma jakiegoś specjalnie fancy aspektu. W sensie jak sobie wyobrażam kogoś kto zaczyna się bawić w taką manipulację czasem, to taka właśnie sfera to pierwszy co mi przychodzi do głowy. Ofc, jak to u nas na forko, do ozwojowanych zrobionych przez pana dostaje pan zwój z techniczką. Aczkolwiek, zapraszam do jakby przekonania mnie.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2023, 12:20 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Jikan seigyo no kami bōheki | Divine barrier of time control時間制御の神防壁
Klasyfikacjaninjutsu, technika czasoprzestrzenna, technika bariery
PieczęcieWąż → Tygrys → Wół → Koń → Dzik → Ptak → Wąż → Tygrys → Pies → Szczur → Tygrys → Specjalna pieczęć
KosztPodwójny za wytworzenie, standardowy za utrzymanie
ZasięgPromień 25 metrów od użytkownika w momencie tworzenia
WymaganiaSpecjalizacja w Ninjutsu
Po wykonaniu pieczęci, użytkownik tworzy wokół siebie stacjonarną, eteryczną barierę w której ma częściowy wpływ na szybkość upływu czasu. Za pomocą ostatniego znaku, który przybiera dwie różne formy, użytkownik deklaruje czy bariera będzie przyśpieszała czy spowalniała upływ czasu o 60 razy. W formie przyśpieszającej, wszystko wewnątrz bariery dzieje się 60 razy szybciej niż na zewnątrz. Każda sekunda to minuta, każda minuta to godzina. Oczywiście w formie spowalniającej czas, wszystko dzieje się na odwrót, więc każda minuta spędzona w barierze, to sekunda poza nią. Użytkownik nie może wykonać tej techniki za pomocą klona, jak i nie wolno mu opuszczać tej bariery. Zmieniony upływ czasu wpływa na wszystko co się znajduje w środku, również użytkownika.Bariera nie posiada żadnych właściwości blokujących, to znaczy że każdy może do wnętrza bariery wejść w dowolnym momencie jak i z niej wyjść o własnych siłach.

Posiadając Sennina w Ninjutsu: Użytkownik może dowolnie manipulować tym jak bardzo chce wpływać na upływ czasu w granicach opisanych powyżej na czas danej tury. Ponadto, dodatkowym pojedynczym kosztem standardowym S może zmienić formę manipulacji z przyśpieszającej na spowalniającą jak i na odwrót, bez potrzeby składania pieczęci jak i dezaktywacji techniki.

Specjalne: W ramach wykonania tej techniki, można stworzyć o wiele mniejszą barierę. Można manipulować jej wielkością na tyle, aby użytkownik był w stanie się w niej zmieścić. Koszta pozostają jednak te same.
ZwójShin'ya Yuki
Moim zdaniem, jest to technika dość unikatowa, ponieważ aktualnie nie ma żadnej techniki która realnie wpływałaby na upływ czasu. Dotychczasowe techniki, choć nazywają się "czasoprzestrzenne" polegają bardziej na tworzeniu wymiarów czy tez transportowaniu się z punktu A do punktu B.

Oczywiście nie mam zamiaru sobie blokować techniki, tylko dlatego że ma być "moja albo niczyja". Po prostu wydaje mi sie być wystarczająco unikalna, ale to też nie ode mnie zależy decyzja.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2023, 13:25 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Hmmm. Imo to że jeszcze coś nie powstało nie znaczy aż tak o prywatności tego. Generalnie każdy z nas technicznych zgadza się że jest ona w sumie tak na pograniczu i nam kinda remis wychodzi, a w takich sytuacjach dajemy techniczki jako ozwojowane, żeby nie ograniczać aż tak do nich dostępu. Jak panu to pasuje, no to techniczka będzie miała 2 zwoje i wisiała sobie w tych S Ninjutsu. Tylko proszę mi potwierdzić że jest pan z tym git.

Poza tym, techniczka git.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Spoczko, może być :D
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

To akcept i przenoszę.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Ninjutsu: Hi tanken no mai | Ninja Art: Flying Daggers Dance忍術:飛短剣の舞
KlasyfikacjaNinjutsu, Shurikenjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Smok → Szczur → Koń → Tygrys → Zając → Tygrys
KosztStandardowy za 5 przedmiotów
Zasięg5 metrów obszar kontroli, 2 metry obszar zbierania
WymaganiaSpecjalizacja w Ninjutsu
Technika opierająca swoje działanie na idei stojącej za Kawara Shuriken. W przeciwieństwie do swojej prostszej poprzedniczki, ta technika pozwala na ciągłe kontrolowanie przedmiotów w obrębie jej zasięgu, które poruszają się z szybkością i siłą równą Kontroli Chakry użytkownika. Podczas poruszania się użytkownika, nie możliwym jest aby "prześcignąć" swoją broń, ponieważ ta nabiera tej samej prędkości jaką osiąga użytkownik w danym kierunku, podążając ciągle za nim. Broń nad którą chcemy zyskać kontrolę, musi być pozbawiona wszelkich blokad podczas wykonywania pieczęci. Możliwe jest jednak nadal wyciągnięcie chociażby miecza z pochwy, czy też kunai'a z otwartej kabury. Maksymalnie możemy za pomocą tej techniki kontrolować przedmioty wielkości katany.

Posiadając rangę A w Ninjutsu kosztem standardowym można kontrolować 10 przedmiotów.
Posiadając rangę S w Ninjutsu kosztem standardowym można kontrolować 20 przedmiotów.
Posiadając Sennina w Ninjutsu obszar kontroli przedmiotów zwiększa się do 10 metrów.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 19:08 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

1. Hmmm. Przez to, że jest to raczej do kontroli właśnie większych przedmiotów, to ich ilość trochę zmniejszymy. Na B dałbym 2 przedmioty, na A 5 przedmiotów i na S 10 przedmiotów.
2. Sennin jako bonus dodaje raczej coś nowego niż wzmacnia to co jest. Także jakiś inny bonus by tu był potrzebny. Mogę zaoferować że np. możesz na taką broń nałożyć aurę np. Hien. Tylko wtedy koszt nałożenia takiej aury byłby 2 razy większy niż normalnie, z racji na trudność takiego zabiegu.
3. Możesz wyrzucić speckę z wymagań. Za to dałbym w wymaganiach "znajomość Kawara Shuriken".
4. Szybkość równa KC generalnie spoko, ale Siłę dałbym stałą równą 7. Inaczej będzie to zbyt silne.
5. Hmmm... możesz dać bazowo 10 metrów kontroli moim zdaniem.
5. I pewno to będzie ozwojowane w sumie z... 4 zwojami powiedzmy.

Poza tym chyba okej generalnie.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

1 2 4 5 5numerdwa- spoko, zedytuje sie, brzmi nadal spoko

3 - specka w wymaganiach jest ponieważ w kawara shuriken dopiero posiadanie specki pozwala na podniesienie większych przedmiotów, wiec nie widze żeby ta technika mogła to skipować. Ewentualnie dać taką samą mechanike jak w kawara, czyli normalnie można mieć lewitujące obok siebie kamyczki i kunai'e a dopiero ze specką można podnosić miecze itp
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

3 - prawda, ale tu masz jednak techniczkę B, a nie C. I mniejszą ilość przedmiotów do kontroli niż przy Kawara. Zwyczajnie kiedy dasz speckę w wymaganiach, to wtedy nie może mieć bonusu ze specki - a zakładam że wolałbyś aby on został.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

ojezu chryste, dobra, nie zauważyłem że daje w wymaganiach i jako bonus. Zbyt duże stężenie retardium forte przyjąłem xD
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 20:57 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Ninjutsu: Hi tanken no mai | Ninja Art: Flying Daggers Dance忍術:飛短剣の舞
KlasyfikacjaNinjutsu, Shurikenjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Smok → Szczur → Koń → Tygrys → Zając → Tygrys
KosztStandardowy za 2 przedmiotów
Zasięg10 metrów obszar kontroli, 2 metry obszar zbierania
WymaganiaZnajomość techniki Kawara Shuriken
Technika opierająca swoje działanie na idei stojącej za Kawara Shuriken. W przeciwieństwie do swojej prostszej poprzedniczki, ta technika pozwala na ciągłe kontrolowanie przedmiotów w obrębie jej zasięgu, które poruszają się z szybkością równą Kontroli Chakry użytkownika oraz siłę na poziomie 7. Podczas poruszania się użytkownika, nie możliwym jest aby "prześcignąć" swoją broń, ponieważ ta nabiera tej samej prędkości jaką osiąga użytkownik w danym kierunku, podążając ciągle za nim. Broń nad którą chcemy zyskać kontrolę, musi być pozbawiona wszelkich blokad podczas wykonywania pieczęci. Możliwe jest jednak nadal wyciągnięcie chociażby miecza z pochwy, czy też kunai'a z otwartej kabury. Maksymalnie możemy za pomocą tej techniki kontrolować przedmioty wielkości katany.

Posiadając rangę A w Ninjutsu kosztem standardowym można kontrolować 5 przedmiotów.
Posiadając rangę S w Ninjutsu kosztem standardowym można kontrolować 10 przedmiotów.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy nałożyć na broń efekty technik typu Hien, zwiększając koszt wzmacniającego jutsu dwukrotnie.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Akcept, i dopisuję te zwoje co mówiłem.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Kumenjū | Nine Masked Beasts九面獣
Klasyfikacjaninjutsu, technika czasoprzestrzenna
PieczęcieTygrys
KosztDwukrotny
Zasięg---
Wymagania
Po uformowaniu pieczęci Tygrysa i przytrzymaniu jej przez czas, który potrzebny by był do wykonania dziesięciu pieczęci, użytkownik tworzy dziewięć pierścieni, które służą za portale dla demonów które się następnie wyłaniają z nich. Każda z tych bestii jest na swój sposób żywą istotą z własnym intelektem. Ich wolna wola jest na korzyść przywołującego ograniczona, przez co muszą się go słuchać i nie mogą same z siebie postawić się swojemu "mistrzowi". Pierwsze pięć demonów nie posiada żadnych dodatkowych zdolności oprócz własnych zdolności fizycznych. Kolejne cztery posiadają po jednej zdolności, która jest w większości unikalna dla każdego z demonów. Każdy z demonów po zniszczeniu, wraca pod postacią duszy do swojego wymiaru, skąd może być ponownie przyzwany dopiero po upływie 24h.

Seiryū - smok przypominający konika morskiego. Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 青.
Byakko - szczupły i smukły tygrys. Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 白.
Suzaku - ptak o eleganckim i dramatycznym upierzeniu. Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 朱.
Genbu - żółw ze skorupą z łusek. Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 玄.
Kinja - ogromny wąż ze złotymi łuskami. Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 玉.
Tennyo - anielska kapłanka z szalem. Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 空.
Shinigami - kapłan przypominający szkielet z kosą. Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 三.
Hokuto Sennin - kapłan z lisią laską. Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 北.
Nanto Sennin - dopasowany odpowiednik Północnego Mędrca. Wyłania się z pierścienia ze znakiem kanji 南.


Co chciałbym uzgodnić:
1. Koszt tego przywołania, pewnie większy niż aktualny?
2. Statystyki demonów, każdego z osobna opisać?
3. Specjalne zdolności czterech demonów to:
Tenno - posiada rozciągliwy szal który jest w stanie łapać przeciwników
Shinigami - posiada kosę która jest w stanie robić ataki zdolne do wyciągania chakry z przeciwnika który zostanie trafiony tym
Hokuto i Nanto Sennin - zdolność do tworzenia bariery którą można łapać przeciwników

4. Jak bardzo to będzie wspomaganiem, jeżeli chciałbym żeby te cztery demony mogły to robić?
Ostatnio zmieniony 01 lip 2023, 11:23 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”