• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pakt z Lisami

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Pakt z Lisami

Pakt z Lisami
ProfilSpecjalistyczny
Żywioł paktuKaton
Powiernik paktu---
Lisy to małe, niepozorne stworzenia. Niech was to nie zwiedzie, oj nie! Może i w porównaniu z innymi zwierzętami są mniej silne i wydają się niegroźnymi futrzakami, ale to jedne z najsprytniejszych, najprzebieglejszych, a do tego najzłośliwszych stworzeń po tej stronie świata. Wielu się o tym przekonało, nie doceniając lisiego intelektu. ci, którzy odważyli się z nimi zadrzeć kończyli niewesoło. Ponadto to szybkie i zwinne zwierzęta. Jeśli nie zna się terenu Kitsune no Kuni, to gonitwa za jednym z lisów nie należy do najłatwiejszych - zwierzęta doskonale znają swoje skróty, kryjówki i tajne przejścia. Z resztą, same budują większość z nich, by móc szybko przemieszczać się do swojej głównej siedziby - Sugoiyamy. Ponadto mają doskonały słuch i są mistrzami w tropieniu - chociaż ich więksi kuzyni, wilki i psy mają o wiele lepszy węch. Jeśli te futrzaki muszą polować, to ich ofiarą padają mniejsze zwierzęta.
Właśnie z tego powodu, że są przeważnie słabsze fizycznie od innych gatunków zwierząt paktowych, lisy w większości przypadków nie lubią wchodzić w bezpośrednią walkę. Zamiast tego lubią stawiać na swoją własną inteligencję.
Co może je wyróżniać spośród zwierząt z innych paktów, jest fakt, że lisy nie trzymają się z dala od ludzi. Prawdę mówiąc, to wiele z nich bardzo lubi przebywać w ich otoczeniu. Oczywiście stosują różne przebrania, by nie wyróżniać się od przeciętnego człowieka. Robią to zazwyczaj dla swojego samozadowolenia, często kłamiąc i manipulując mniej rozgarniętymi ludźmi do osiągnięcia swoich celów. Dla wielu zwierzaków życie wśród nich okazało się o wiele wygodniejsze niż próba przetrwania w dziczy. Dlatego często można spotkać lisy w przebraniach w różnych miejscach świata, wykorzystujące swój intelekt na różne sposoby - jednak jeśli chodzi o ich moralność, to jest to inna kwestia...
Kraina paktuSugoiyama (凄い山) - The Great Mountain
Gdzieś na południu kraju, w wielkich lasach na południu, jest miejsce skryte przed oczami śmiertelników...

W tym przypadku nie jest to jednak metafora, ale fakt. Kraina Lisów jest bowiem ukryta pod wpływem permanentnego Genjutsu. Bo prawda jest taka, że gdyby ludzie byli w stanie zobaczyć Górę, to by zaraz poszli się na nią wspinać. A w ten sposób, wszelcy nieproszeni goście, którzy się zbliżą do siedziby zwierząt, nieświadomie zmieniają swoją trasę, czasem wracając na utarte szlaki, a czasem gubiąc się w lesie. Jednak osoby, które lisy uznały za godne zwiedzenia ich siedziby, wiedzą gdzie znajduje się Sugoiyama. I przekonały się, że nazwa nie jest do końca adekwatna.

Sugoiyama to nie tyle góra, co pozostałość po wygasłym wulkanie. Jest wysoki na półtora tysiąca metrów, ale ponieważ wybrańcy mogą go zobaczyć tylko u jego podnóża, wydaje się jeszcze większy. Z jego stoków wychodzi kilkanaście różnych tuneli - część jest tak mała, że tylko lisy się przez nie przecisną, ale niektóre są na tyle duże, że osoby podpisane pod paktem mogą przez nie spokojnie przechodzić wyprostowane. Wszystkie prowadzą do środka krateru. A co we wnętrzu? Bliskość do chakry natury sprawiło, że tętni życiem. Wyrósł tu bowiem las, który był idealnym domem dla lisów. Zwierzęta pod korzeniami drzew wykopały swoje jamy i nory, w których żyją na co dzień. Flora tego miejsca jest znacznie przerośnięta i ogromne drzewa są tutaj normą. Do tego masa różnych krzewów i traw, w których ta banda psotników znajduje swoje jedzenie - małe gryzonie, ptaki, ale też owoce leśne jak jeżyny, maliny, czy borówki. Jedno jest pewne, nie muszą się martwić o pusty brzuch i spędzać cały dzień na swoich własnych sprawach.

W samym centrum wyrasta wielki i wiekowy dąb. Jego rozłożyste gałęzie tylko utwierdzają obserwatorów, że większego drzewa nie znajdzie się na terenie Sugoiyamy. To właśnie pod jego korzeniami znajdują się najważniejsze nory i korytarze, w których mieszkają najważniejsi przedstawiciele lisiej nacji. Ponadto, to w tym miejscu znajdują się główne przejścia lisiej sieci korytarzy. Prowadzą one w różne miejsca - w pobliża wiosek Pięciu Plemion, pod niektóre z kapliczek poświęconych lisiej bogini, konkretne punkty na granicach Kraju, a nawet mówi się, że niektóre prowadzą w jeszcze dalsze zakamarki świata. Jednak nie wiadomo, jak jest naprawdę, bo równie dobrze to mógło być kolejne kłamstwo lisów...
Podpisy
  1. ---
Techniki paktu
Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Transformation Technique: Deceitful Physiognomy変化の術・欺瞞的な人相
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęcieSmok → Pies → Małpa → Baran → Szczur → Wół → Wąż
KosztPodwójny
ZasięgNa siebie
WymaganiaPakt z Lisami lub bycie Lisem, znajomość Henge no Jutsu
Jutsu umożliwia lisowi lub osobie podpisanej pod paktem zmianę wyglądu. Działanie jest podobne jak do zwykłego Henge no Jutsu - użytkownik aktywuje technikę, znika w chmurze dymu i po chwili wyłania się w przebraniu. Jeśli chcemy, to możemy wrócić do naszej oryginalnej postaci na życzenie. W porównaniu do podstawowej formy, ta wersja jest bardziej stabilna i możemy mieć pewność, że nasze przebranie nie zniknie od pojedynczego ciosu. Krytyczne obrażenia, utrata przytomności lub śmierć wciąż przywrócą nas do oryginalnej formy. Ponieważ technika powstała jako metoda kamuflażu dla zwierząt z tego paktu, korzystając z niej nie mamy możliwości zamieniania się przedmioty i stworzenia inne niż lis lub człowiek. W przeciwieństwie do podstawowej Techniki Transformacji, możemy ochronić się przed sensorami lub technikami Dojutsu, które mogłyby łatwo nas zdemaskować. Działa to jednak tylko wtedy, gdy pod wpływem techniki znajdujemy się dalej niż 20 metrów od takiej osoby - gdy ta podejdzie bliżej, może zauważyć chociażby nieprawidłowości w naszej sygnaturze chakry.

W przypadku zamiany wyglądu na ludzki wystarczy, że po prostu się skupimy dokładnie na wyglądzie, który chcemy przyjąć. Nie ma co do tego żadnych ograniczeń, o ile pozostaniemy w limitach ludzkiej biologii. Ponadto, możemy nasze przebranie nieznacznie zmodyfikować, dodając lisie cechy wyglądu, jak uszy, ogon i pazury. Zmiana taka nie zmienia statystyk, jednak musimy się liczyć z faktem, że może wpłynąć na ich efekt. Ulegają one odpowiedniemu przeskalowaniu, w zależności od wybranej formy - przykładowo zmieniając się w dziecko staniemy się odpowiednio mniej silni. Dodatkowo, istnieje też możliwość zmiany w dowolnego lisa - nawet jako człowiek możemy przybrać postać konkretnego zwierzęcia. Gdy zmieniamy się w zwierzę, określamy wygląd pyska i umaszczenie lisa. Statystyki nie ulegają zmianie, jednak stajemy się rozmiaru małego (jak przeciętny lis) i ponownie nasze statystki są odpowiednio skalowane do nowej formy.

Niezależnie od rodzaju transformacji, nasz ekwipunek staje się częścią przebrania, chyba że specyficznie wybierzemy, że jakaś jego część pozostanie niezmieniona.

Zamiana w lisa ma jednak wadę dla posiadaczy Paktu - podczas niej nie są w stanie używać technik wymagających składania pieczęci. W przeciwieństwie do ludzi, lisy, które opanowały tą technikę, są uczone korzystania z pieczęci i są w stanie bez przeszkód korzystać ze znanych technik w przebraniu. Jeśli chcemy mieć możliwość używania naszych Jutsu jako zwierzę, wymagana jest odpowiednia biegłość, która reprezentuje nasz trening nad lisią formą.

Posiadając Rangę A w Ninjutsu ilość niezbędnych pieczęci spada do 4.
Posiadając Rangę S w Ninjutsu wystarczy wyłącznie złożyć pieczęć Smoka do użycia techniki.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu nasza przemiana jest stała i nasze przebranie nie zniknie nawet po utracie przytomności lub śmierci.
Posiadając Sennina w Ninjutsu będąc pod wpływem techniki możemy zapłacić koszt Standardowy Rangi D (minimum 3 chakry) by szybko modyfikować naszą formę. Taka zmiana wyglądu zajmuje parę sekund, w zależności jak duże zmiany chcemy wprowadzić. Dzięki temu nie musimy składać pieczęci za każdym razem gdy chcemy zmienić naszą formę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=変化の術・欺瞞的な人相]Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō |  Transformation Technique: Deceitful Physiognomy[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/1RwEpWm.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Pies → Małpa → Baran → Szczur → Wół → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Pakt z Lisami lub bycie Lisem, znajomość Henge no Jutsu[/row]
[description]
Jutsu umożliwia lisowi lub osobie podpisanej pod paktem zmianę wyglądu. Działanie jest podobne jak do zwykłego Henge no Jutsu - użytkownik aktywuje technikę, znika w chmurze dymu i po chwili wyłania się w przebraniu. Jeśli chcemy, to możemy wrócić do naszej oryginalnej postaci na życzenie. W porównaniu do podstawowej formy, ta wersja jest bardziej stabilna i możemy mieć pewność, że nasze przebranie nie zniknie od pojedynczego ciosu. Krytyczne obrażenia, utrata przytomności lub śmierć wciąż przywrócą nas do oryginalnej formy. Ponieważ technika powstała jako metoda kamuflażu dla zwierząt z tego paktu, korzystając z niej nie mamy możliwości zamieniania się przedmioty i stworzenia inne niż lis lub człowiek. W przeciwieństwie do podstawowej Techniki Transformacji, możemy ochronić się przed sensorami lub technikami Dojutsu, które mogłyby łatwo nas zdemaskować. Działa to jednak tylko wtedy, gdy pod wpływem techniki znajdujemy się dalej niż 20 metrów od takiej osoby - gdy ta podejdzie bliżej, może zauważyć chociażby nieprawidłowości w naszej sygnaturze chakry.

W przypadku zamiany wyglądu na ludzki wystarczy, że po prostu się skupimy dokładnie na wyglądzie, który chcemy przyjąć. Nie ma co do tego żadnych ograniczeń, o ile pozostaniemy w limitach ludzkiej biologii. Ponadto, możemy nasze przebranie nieznacznie zmodyfikować, dodając lisie cechy wyglądu, jak uszy, ogon i pazury. Zmiana taka nie zmienia statystyk, jednak musimy się liczyć z faktem, że może wpłynąć na ich efekt. Ulegają one odpowiedniemu przeskalowaniu, w zależności od wybranej formy - przykładowo zmieniając się w dziecko staniemy się odpowiednio mniej silni. Dodatkowo, istnieje też możliwość zmiany w dowolnego lisa - nawet jako człowiek możemy przybrać postać konkretnego zwierzęcia. Gdy zmieniamy się w zwierzę, określamy wygląd pyska i umaszczenie lisa. Statystyki nie ulegają zmianie, jednak stajemy się rozmiaru małego (jak przeciętny lis) i ponownie nasze statystki są odpowiednio skalowane do nowej formy.

Niezależnie od rodzaju transformacji, nasz ekwipunek staje się częścią przebrania, chyba że specyficznie wybierzemy, że jakaś jego część pozostanie niezmieniona.

Zamiana w lisa ma jednak wadę dla posiadaczy Paktu - podczas niej nie są w stanie używać technik wymagających składania pieczęci. W przeciwieństwie do ludzi, lisy, które opanowały tą technikę, są uczone korzystania z pieczęci i są w stanie bez przeszkód korzystać ze znanych technik w przebraniu. Jeśli chcemy mieć możliwość używania naszych Jutsu jako zwierzę, wymagana jest odpowiednia biegłość, która reprezentuje nasz trening nad lisią formą. 

[b]Posiadając Rangę A w Ninjutsu[/b] ilość niezbędnych pieczęci spada do 4.
[b]Posiadając Rangę S w Ninjutsu[/b] wystarczy wyłącznie złożyć pieczęć Smoka do użycia techniki.
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] nasza przemiana jest stała i nasze przebranie nie zniknie nawet po utracie przytomności lub śmierci.  
[b]Posiadając Sennina w Ninjutsu[/b] będąc pod wpływem techniki możemy zapłacić koszt Standardowy Rangi D (minimum 3 chakry) by szybko modyfikować naszą formę. Taka zmiana wyglądu zajmuje parę sekund, w zależności jak duże zmiany chcemy wprowadzić. Dzięki temu nie musimy składać pieczęci za każdym razem gdy chcemy zmienić naszą formę.
[/description]
Shinpi-Tekina Kitsunedzuka | Mystical Foxhole神秘的な狐塚
KlasyfikacjaFuinjutsu, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęciePies → Zając → Ptak → Smok → Wół → Zając → Wąż → Koń → Wół → Koń → Zając → Szczur → Smok → Baran → Zając → Smok → Szczur → Ptak → Baran → Tygrys → Wół → Małpa → Koń → Dzik → Tygrys → Ptak → Wół → Tygrys → Pies → Szczur
KosztTrzykrotny
ZasięgNieograniczony
WymaganiaPakt z Lisami lub bycie Lisem, Ninjutsu A, Specjalnie przygotowana lokacja
Bardzo zaawansowana technika lisów - to właśnie dzięki niej lisy mogły stworzyć sieć swoich korytarzy i przejść, które pozwalają im podróżować na bardzo wielkie odległości. Do stworzenia techniki potrzebujemy dwóch specjalnie przygotowanych nor, na które są nakładane odpowiednie pieczęci. Dzięki temu pomiędzy nimi powstaje specjalne połączenie, które pozwala na podróż między nimi (i tylko pomiędzy nimi). Metodę aktywacji przejścia znają wszystkie lisy i posiadacze paktu - nie trzeba posiadać wiedzy jak stworzyć niezbędny portal. Jednak każdorazowe użycie wymaga dotknięcia odpowiedniej pieczęci nałożonej przez twórcę - co komplikuje fakt, że każde przejście ma inną pieczęć w innym miejscu. Dopiero wtedy nora zaczyna działać i można ją wykorzystywać do podróży. Jednakże nie jest ona natychmiastowa, ale skraca dystans do 1/100 (korytarz łączący dwa punkty odległe o 200 km ma długość 2 km). Tunel przypomina zwykłą, wykopaną norę i nie daje użytkownikom żadnych luksusów. Większość została stworzona przez lisy dla innych lisów, więc ludzie przez wiele z nich nie dadzą rady przejść bez pewnych metod. Możemy zabierać ze sobą inne istoty, które nie są podpisane pod paktem. Musimy się też liczyć z faktem, że oba wejścia do nory są aktywne tak długo, jak ktoś znajduje się w środku - więc jeśli jesteśmy przez kogoś ścigani, to mogą wejść za nami do nory, a ta pozostanie działająca tak długo, aż wszyscy nie opuszczą jej wnętrza.

Ponadto, technika podczas swojego działania pobiera od każdego z podróżnych chakrę - pozwala to utrzymać tunel podczas podróży. Koszt który zostaje wynosi 500 chakry od każdej osób przemieszczających się korytarzem.

Zniszczenie jednego z wejść blokuje możliwość podróży między nimi. Jeśli w tym momencie ktoś podróżował pomiędzy nimi, to tunel czaso-przestrzenny się nie zawala, dzięki pobieraniu chakry od każdego z podróżnych. W momencie wyjścia z tunelu zapada się on, przez co potrzeba ponownie zbudować przejście.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można zmniejszyć ilość wymaganych pieczęci do 15.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy stworzyć sieć łączącą aż pięć punkty zamiast dwóch. Trzeba oczywiście utworzyć przedtem oddzielnie wyjścia.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=神秘的な狐塚]Shinpi-Tekina Kitsunedzuka | Mystical Foxhole[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/mG2byS2.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fuinjutsu, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Zając → Ptak → Smok → Wół → Zając → Wąż → Koń → Wół → Koń → Zając → Szczur → Smok → Baran → Zając → Smok → Szczur → Ptak → Baran → Tygrys → Wół → Małpa → Koń → Dzik → Tygrys → Ptak → Wół → Tygrys → Pies → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Trzykrotny[/row]
[row title=Zasięg]Nieograniczony[/row]
[row title=Wymagania]Pakt z Lisami lub bycie Lisem, Ninjutsu A, Specjalnie przygotowana lokacja[/row]
[description]Bardzo zaawansowana technika lisów - to właśnie dzięki niej lisy mogły stworzyć sieć swoich korytarzy i przejść, które pozwalają im podróżować na bardzo wielkie odległości. Do stworzenia techniki potrzebujemy dwóch specjalnie przygotowanych nor, na które są nakładane odpowiednie pieczęci. Dzięki temu pomiędzy nimi powstaje specjalne połączenie, które pozwala na podróż między nimi (i tylko pomiędzy nimi). Metodę aktywacji przejścia znają wszystkie lisy i posiadacze paktu - nie trzeba posiadać wiedzy jak stworzyć niezbędny portal. Jednak każdorazowe użycie wymaga dotknięcia odpowiedniej pieczęci nałożonej przez twórcę - co komplikuje fakt, że każde przejście ma inną pieczęć w innym miejscu. Dopiero wtedy nora zaczyna działać i można ją wykorzystywać do podróży. Jednakże nie jest ona natychmiastowa, ale skraca dystans do 1/100 (korytarz łączący dwa punkty odległe o 200 km ma długość 2 km). Tunel przypomina zwykłą, wykopaną norę i nie daje użytkownikom żadnych luksusów. Większość została stworzona przez lisy dla innych lisów, więc ludzie przez wiele z nich nie dadzą rady przejść bez pewnych metod. Możemy zabierać ze sobą inne istoty, które nie są podpisane pod paktem. Musimy się też liczyć z faktem, że oba wejścia do nory są aktywne tak długo, jak ktoś znajduje się w środku - więc jeśli jesteśmy przez kogoś ścigani, to mogą wejść za nami do nory, a ta pozostanie działająca tak długo, aż wszyscy nie opuszczą jej wnętrza.

Ponadto, technika podczas swojego działania pobiera od każdego z podróżnych chakrę - pozwala to utrzymać tunel podczas podróży. Koszt który zostaje wynosi 500 chakry od każdej osób przemieszczających się korytarzem.

Zniszczenie jednego z wejść blokuje możliwość podróży między nimi. Jeśli w tym momencie ktoś podróżował pomiędzy nimi, to tunel czaso-przestrzenny się nie zawala, dzięki pobieraniu chakry od każdego z podróżnych. W momencie wyjścia z tunelu zapada się on, przez co potrzeba ponownie zbudować przejście.

[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] można zmniejszyć ilość wymaganych pieczęci do 15.
[b]Posiadając Sennina w Ninjutsu[/b] możemy stworzyć sieć łączącą aż pięć punkty zamiast dwóch. Trzeba oczywiście utworzyć przedtem oddzielnie wyjścia.  
[/description]
Ostatnio zmieniony 22 cze 2023, 11:41 przez Jelonek, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi E

WIP
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi D

Masako誠子
GatunekLis Rudy
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyDoton D | Ninjutsu D | Genjutsu C
Posiadane atutySensor (0 m bez pieczęci | 20 m z pieczęcią)
Siła3
Szybkość5
Wytrzymałość4
Refleks4
Siła woli5
Kontrola Chakry4
Ilosc chakry2 500 E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: x | A: x | S: x
Może i jest młoda, ale nie dajcie się zwieść! Masako, wbrew temu co mówi jej imię, wcale nie jest szczerą lisicą. Od kiedy była małą lisicą, wykazywała znaczny talent do kłamania, zwodzenia i ogólnie wciskania innym lisom kitu. Te umiejętności pomagały jej w codziennym życiu na różne sposoby - czasem po prostu robiła to dla rozrywki, a czasem dla poprawienia własnego komfortu. Komfortem oczywiście było jedzenie lub uwielbiane przez Masako błyskotki. Lisica uwielbia wszystko co się świeci i/lub błyszczy, a dodatkowo ma jakąś wartość. Dlatego w przeszłości wielokrotnie podbierała mieszkańcom Kraju Lisów drobiazgi, które kolekcjonowała. Skąd potrafiła ocenić, czy ten przedmiot jest drogocenny? No nie wiedziała - po prostu ma do tego zmysł. To, w połączeniu z jej talentem do wciskania kitu innym sprawiło, że w dorosłym życiu postanowiła połączyć swoje obie specjalizacje i wyruszyła na szlak w ludzkim przebraniu, by sprawić się w najlepszej możliwej dla niej profesji - wędrownego pasera. Przez ten krótki czas zdążyła nieco zarobić (czym zaskarbiła sobie kilku wrogów, w postaci przydrożnych bandziorów w pobliskich krajach), co sprawiło, że zaczęła jeszcze bardziej szlifować swoje umiejętności, by lepiej się wtapiać w ludzi i przeprowadzać swoje przemyślane oszustwa.
Życie z Masako może być nieco skomplikowane. Nie tylko jest bardzo energiczna i nieco "zbzikowana", ale również są problemy innej natury. Zarobek jest jej jedyną motywacją - chociaż nie chodzi tutaj o faktyczną wartość w Ryo, tylko pozyskanie przedmiotu, który wpadł jej w oko. Te kolekcjonuje w swoim bagażu lub lisiej norce w Sugoiyamie - ci co do niej wchodzą widzą wszędzie składowane błyskotki ze złota, srebra, tanich kryształów lub szkiełek. Ile są warte to nikt właściwie nie wie, ale Masako za nic na świecie ich nie odda. No chyba, że znajdzie coś ładniejszego w zamian. Każdy kto się decyduje na współpracę z nią, musi się liczyć z tym, że - jak sama mówi - "nie jest fundacją charytatywną". W bezpośredniej konfrontacji z kimkolwiek - a zwłaszcza z kilkoma wierzycielami z Kraju Bananów - będzie starała się uciekać lub używając swoich talentów zwieść osobników. Właściwie Masako jest do niczego w walce i jedynie co może zaoferować we współpracy z osobami podpisanymi na pakcie to jej własne umiejętności.
Techniki zwierzęcia
NinjutsuE | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Henge no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę
NinjutsuD | Oboro Bunshin no Jutsu | Standardowy za 5 klonów
NinjutsuD | Kawa Koe no Jutsu | Standardowy na Turę
NinjutsuD | Habatobi | Standardowy za 2 metry
GenjutsuE | Genjutsu Kai | Standardowy
GenjutsuC | Magen: Kokoni Arazu no Jutsu | Potrójny
DotonD | Doton: Moguragakure no Jutsu | Standardowy na Turę
Współpracuje z
  • ---

Kod: Zaznacz cały

[title=誠子]Masako[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/KmoT1pd.png[/pic]
[row title=Gatunek]Lis Rudy[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Doton D | Ninjutsu D | Genjutsu C[/row]
[row title=Posiadane atuty]Sensor (0 m bez pieczęci | 20 m z pieczęcią)[/row]
[sum sila=3 szybkosc=5 wytrzymalosc=4 refleks=4 sila_woli=5 kontrola_chakry=4 e=30 d=100 c=250 b=x a=x s=x]2 500[/sum]
[description]
Może i jest młoda, ale nie dajcie się zwieść! Masako, wbrew temu co mówi jej imię, wcale nie jest szczerą lisicą. Od kiedy była małą lisicą, wykazywała znaczny talent do kłamania, zwodzenia i ogólnie wciskania innym lisom kitu. Te umiejętności pomagały jej w codziennym życiu na różne sposoby - czasem po prostu robiła to dla rozrywki, a czasem dla poprawienia własnego komfortu. Komfortem oczywiście było jedzenie lub uwielbiane przez Masako błyskotki. Lisica uwielbia wszystko co się świeci i/lub błyszczy, a dodatkowo ma jakąś wartość. Dlatego w przeszłości wielokrotnie podbierała mieszkańcom Kraju Lisów drobiazgi, które kolekcjonowała. Skąd potrafiła ocenić, czy ten przedmiot jest drogocenny? No nie wiedziała - po prostu ma do tego zmysł. To, w połączeniu z jej talentem do wciskania kitu innym sprawiło, że w dorosłym życiu postanowiła połączyć swoje obie specjalizacje i wyruszyła na szlak w ludzkim przebraniu, by sprawić się w najlepszej możliwej dla niej profesji - wędrownego pasera. Przez ten krótki czas zdążyła nieco zarobić (czym zaskarbiła sobie kilku wrogów, w postaci przydrożnych bandziorów w pobliskich krajach), co sprawiło, że zaczęła jeszcze bardziej szlifować swoje umiejętności, by lepiej się wtapiać w ludzi i przeprowadzać swoje przemyślane oszustwa.
Życie z Masako może być nieco skomplikowane. Nie tylko jest bardzo energiczna i nieco "zbzikowana", ale również są problemy innej natury. Zarobek jest jej jedyną motywacją - chociaż nie chodzi tutaj o faktyczną wartość w Ryo, tylko pozyskanie przedmiotu, który wpadł jej w oko. Te kolekcjonuje w swoim bagażu lub lisiej norce w Sugoiyamie - ci co do niej wchodzą widzą wszędzie składowane błyskotki ze złota, srebra, tanich kryształów lub szkiełek. Ile są warte to nikt właściwie nie wie, ale Masako za nic na świecie ich nie odda. No chyba, że znajdzie coś ładniejszego w zamian. Każdy kto się decyduje na współpracę z nią, musi się liczyć z tym, że - jak sama mówi - "nie jest fundacją charytatywną". W bezpośredniej konfrontacji z kimkolwiek - a zwłaszcza z kilkoma wierzycielami z Kraju Bananów - będzie starała się uciekać lub używając swoich talentów zwieść osobników. Właściwie Masako jest do niczego w walce i jedynie co może zaoferować we współpracy z osobami podpisanymi na pakcie to jej własne umiejętności.
[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Ninjutsu]E | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Henge no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Ninjutsu]D | Oboro Bunshin no Jutsu | Standardowy za 5 klonów[/row]
[row title=Ninjutsu]D | Kawa Koe no Jutsu | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Ninjutsu]D | Habatobi  | Standardowy za 2 metry[/row]
[row title=Genjutsu]E | Genjutsu Kai | Standardowy[/row]
[row title=Genjutsu]C | Magen: Kokoni Arazu no Jutsu | Potrójny[/row]
[row title=Doton ]D | Doton: Moguragakure no Jutsu | Standardowy na Turę[/row]
[/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description]
[list][*]---[/list]
[/description]
Ostatnio zmieniony 25 cze 2023, 23:30 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi C

Yoshiaki賢明
GatunekLis Rudy
RozmiarWielki
Posiadane dziedzinyKaton D | Ninjutsu C | Raiton C | Itamkien B
Posiadane atutyAbsorpcja Chakry
Siła7
Szybkość4
Wytrzymałość7
Refleks4
Siła woli4
Kontrola Chakry4
Ilosc chakry5 000 E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: x | A: x | S: x
Gdy rodzice Yoshiakiego go tak nazywali ("Mądrość" i "Jasny") pewnie liczyli, że ich dziecko swoim intelektem pobije inne lisy w całej Sugoiyamie. Czy tak się stało? Otóż nie. W sumie jest przeciwieństwem przeciętnego paktowego lisa. Ani mądry, ani mały, ani zwinny. Jednak mały rozumek nadrabia ogromnym ciałem i równie ogromnym sercem - co jednak nie chroni go przed negatywnym wpływem innych mieszkańców Sugoiyamy, którzy w pewnej liczbie lubią wykorzystywać Yoshiakiego, by wyręczył ich w wielu zadaniach. Głównie są to zadania siłowe, ale czasem zdarzają się psikusy. Niestety, jego nierozgarniętość i ogólna chęć pomocy rodakom nie ułatwia ich uniknięcia. Jednak wszelkie śmiechy i żarty z jego zachowania wcale go nie ruszają. Dlaczego? Możliwe, że Yoshiaki po prostu ich nie rozumie i po prostu jest za głupi, by ich ataki mogły coś zdziałać. A może tak naprawdę pogodził się ze swoim stanem i cieszy się, gdy tylko może pomóc, nawet gdy intencje innych nie są tak szczerze...
Pomijając oczywisty rozmiar i siłę, Yoshiaki jest bardzo otwarty w stosunku do lisów i ludzi, chociaż mówi bardzo powoli (czyli tak szybko, jak jego głowa pracuje). Jest wielkim gadułą, głównie dlatego, że w jego mały móżdżek nie wie kiedy przestać mówić i kiedy czegoś nie mówić. Również podczas długich podróży lubi rozmawiać z innymi na bardzo dziwne tematy. Wiele lisów uznaje za rozmowę z nim za bardzo męczącą, więc często wolą go wysyłać samemu, trzymać się od niego na dystans lub po prostu go ignorować. To jednak nie przeszkadza Yoshiakiemu, który przyzwyczaił się do rozmowy z powietrzem. Mimo swojej siły, nasz lis jest bardzo płochliwy i nie jest trudno go przestraszyć. Wszelka walka z jego strony to mało zwinne ataki jego ogromnym cielskiem, które najczęściej wykonuje gdy się boi - co jak co, ale nasz lis nie ma duszy wojownika. Yoshiaki rzadko przyjmuje ludzką postać, ale gdy to robi, przyjmuje postać wysokiego i pulchnego mężczyzny. Niezależnie od formy, istota tak dużego rozmiaru ma równie wielki głód, który musi być zaspokajany. Na szczęście nasz lis nie jest wybredny i potrafi zjeść naprawdę wszystko.
Techniki zwierzęcia
NinjutsuE | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Henge no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę
NinjutsuC | Kuchiyose no Jutsu | Różny
NinjutsuC | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy
NinjutsuC | Kemono no Haji | Połowiczny za użycie na jednej kończynie
GenjutsuE | Genjutsu Kai | Standardowy
RaitonC | Raiton: Raikyū | Standardowy
RaitonC | Raiton: Kumo no su | Standardowy na Turę
RaitonC | Torunēdo Raitoningu | Standardowy na turę przez podtrzymanie jutsu + połowiczny od wyładowania
KatonE | Taiyō Sesshoku | Standardowy na turę, minimum 3 chakry
KatonD | Hi no Te | Standardowy na turę od dłoni, minimum 3 chakry
Współpracuje z
  • ---

Kod: Zaznacz cały

[title=賢明]Yoshiaki[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/33bIiJP.png[/pic]
[row title=Gatunek]Lis Rudy[/row]
[row title=Rozmiar]Wielki[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Katon D | Ninjutsu C | Raiton C | Itamkien B[/row]
[row title=Posiadane atuty]Absorpcja Chakry[/row]
[sum sila=7 szybkosc=4 wytrzymalosc=7 refleks=4 sila_woli=4 kontrola_chakry=4 e=30 d=100 c=250 b=x a=x s=x]5 000[/sum]
[description]Gdy rodzice Yoshiakiego go tak nazywali ("Mądrość" i "Jasny") pewnie liczyli, że ich dziecko swoim intelektem pobije inne lisy w całej Sugoiyamie. Czy tak się stało? Otóż nie. W sumie jest przeciwieństwem przeciętnego paktowego lisa. Ani mądry, ani mały, ani zwinny. Jednak mały rozumek nadrabia ogromnym ciałem i równie ogromnym sercem - co jednak nie chroni go przed negatywnym wpływem innych mieszkańców Sugoiyamy, którzy w pewnej liczbie lubią wykorzystywać Yoshiakiego, by wyręczył ich w wielu zadaniach. Głównie są to zadania siłowe, ale czasem zdarzają się psikusy. Niestety, jego nierozgarniętość i ogólna chęć pomocy rodakom nie ułatwia ich uniknięcia. Jednak wszelkie śmiechy i żarty z jego zachowania wcale go nie ruszają. Dlaczego? Możliwe, że Yoshiaki po prostu ich nie rozumie i po prostu jest za głupi, by ich ataki mogły coś zdziałać. A może tak naprawdę pogodził się ze swoim stanem i cieszy się, gdy tylko może pomóc, nawet gdy intencje innych nie są tak szczerze...
Pomijając oczywisty rozmiar i siłę, Yoshiaki jest bardzo otwarty w stosunku do lisów i ludzi, chociaż mówi bardzo powoli (czyli tak szybko, jak jego głowa pracuje). Jest wielkim gadułą, głównie dlatego, że w jego mały móżdżek nie wie kiedy przestać mówić i kiedy czegoś nie mówić. Również podczas długich podróży lubi rozmawiać z innymi na bardzo dziwne tematy. Wiele lisów uznaje za rozmowę z nim za bardzo męczącą, więc często wolą go wysyłać samemu, trzymać się od niego na dystans lub po prostu go ignorować. To jednak nie przeszkadza Yoshiakiemu, który przyzwyczaił się do rozmowy z powietrzem. Mimo swojej siły, nasz lis jest bardzo płochliwy i nie jest trudno go przestraszyć. Wszelka walka z jego strony to mało zwinne ataki jego ogromnym cielskiem, które najczęściej wykonuje gdy się boi - co jak co, ale nasz lis nie ma duszy wojownika. Yoshiaki rzadko przyjmuje ludzką postać, ale gdy to robi, przyjmuje postać wysokiego i pulchnego mężczyzny. Niezależnie od formy, istota tak dużego rozmiaru ma równie wielki głód, który musi być zaspokajany. Na szczęście nasz lis nie jest wybredny i potrafi zjeść naprawdę wszystko. 
[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Ninjutsu]E | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Henge no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Ninjutsu]C | Kuchiyose no Jutsu | Różny[/row]
[row title=Ninjutsu]C | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C | Kemono no Haji | Połowiczny za użycie na jednej kończynie[/row]
[row title=Genjutsu]E | Genjutsu Kai | Standardowy[/row]
[row title=Raiton]C | Raiton: Raikyū | Standardowy[/row]
[row title=Raiton]C | Raiton: Kumo no su | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Raiton]C | Torunēdo Raitoningu | Standardowy na turę przez podtrzymanie jutsu + połowiczny od wyładowania[/row]
[row title=Katon]E | Taiyō Sesshoku | Standardowy na turę, minimum 3 chakry[/row]
[row title=Katon]D | Hi no Te | Standardowy na turę od dłoni, minimum 3 chakry[/row]
[/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description]
[list][*]---[/list]
[/description]
Ostatnio zmieniony 25 cze 2023, 23:31 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi B

Taichi太一
GatunekFenek Pustynny
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyKaton C | Genjutsu B | Ninjutsu B | Iryō Ninjutsu A
Posiadane atutyChirurgiczna Precyzja
Siła3
Szybkość6
Wytrzymałość4
Refleks6
Siła woli8
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7 500 E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2500
Fenki pustynne to jedne z najmniejszych członków lisiego ludu, więc chyba większość się zgodzi, że nazwanie swojego dziecka Taichi (太 (ta) oznaczającego "duży" i 一 (ichi) oznaczającego "jeden") jest całkiem ironiczne. Zwłaszcza, że ten zwierzak na pewno nie jest jednym z większych fenków. Szczerze? Jest nawet przeciwnie - Taichi zawsze był dość słabszy i bardziej chorowity, nawet w porównaniu ze swoimi bliskimi krewnymi. Ponadto biedaczysko urodził się z dość sporą wadą wzroku - jest krótkowidzem i jeśli nie nosi swoich okrągłych okularów, to całe otoczenie to dla niego wielka rozmazana plama. Właśnie dlatego rzadko opuszczał Sugoiyamę i ogólnie za młodu był wyśmiewany przez innych rówieśników. Na szczęście małym Taichim zainteresowała się jedna starsza lisica, która udowodniła mu, że może zaskarbić sobie szacunek futrzaków w inny sposób. To właśnie Atsuko-sama nauczyła go wiedzy medycznej i przekazała mu swoją ideę, która utrzymywała ją na duchu przez te wszystkie lata jako główny medyk w krainie lisów. Taichi wziął sobie do serca to motto - "Ktoś musi im pomagać, bo w przeciwnym razie ta banda gamoni się pozabija."
Z charakteru Taichi wciąż jest w środku ciekawskim dzieckiem - mimo że dawna jest dorosły. Wynika to z tego, że mimo swoich największych chęci, nie miał dużo okazji pozwiedzać świata poza Sugoiyamą. Był zaledwie parę razy poza lisią krainą, więc gdziekolwiek by się nie znalazł to zawsze chce zobaczyć i zbadać jak najwięcej. Często jest przy tym bardzo energiczny i trudno nad nim zapanować lub go uspokoić. Niestety, wiele jego wojaży szybko się kończy, ze względu na jego kondycję. Prawie zawsze, gdy zwiedza świat zewnętrzny, kończy się to złapaniem jakiejś niezbyt poważnej choroby - najczęściej przeziębienia. Dodatkowo, sam źle znosi zimne temperatury... I wodę. Taichi nie cierpi wody, wilgoci i ogólnie bycia mokrym. W przeciwieństwie do wielu lisów, nie przepada za używaniem techniki przemiany i przebywać w ludzkiej postaci, twierdząc, że korzystanie z palców tylko utrudnia mu jego pracę. Hobbystycznie bardzo lubi wszelkie rodzaju gry karciane. No i rzecz, którą każdy z mieszkańców Sugoiyamy ci powie - nasz fenek absolutnie nie umie opowiedzieć dobrego żartu. Często próbuje, ale większość to niewypały - chociaż sam nie jest tego świadomy i się zwija ze śmiechu, gdy tylko opowie któryś ze swoich kawałów.
Ekwipunek zwierzęcia
  • Okulary
  • Torba z zestawem medycznym
Techniki zwierzęcia
Iryō NinjutsuE | Ketsueki Kensa | Standardowy
Iryō NinjutsuE | Saikin no Jutsu | Standardowy
Iryō NinjutsuE | Masui no Jutsu | Standardowy
Iryō NinjutsuD | Bunseki no Jutsu | Standardowy
Iryō NinjutsuC | Shosen Jutsu | Różny na Turę
Iryō NinjutsuB | Saikan Chūshutsu no Jutsu | Potrójny
NinjutsuE | Bunshin no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Henge no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Kawarimi no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Ki Nobori no Shugyo | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Nawanuke no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Suimen Hoko no Gyo | Standardowy na Turę
NinjutsuC | Kuchiyose no Jutsu | Różny
NinjutsuC | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy
NinjutsuB | Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Podwójny
GenjutsuE | Genjutsu Kai | Standardowy na Turę
GenjutsuD | Kasumi Jūsha no Jutsu | Standardowy na Turę
GenjutsuD | Koishi | Standardowy na Nałożenie/Standardowy na Turę na Utrzymanie
GenjutsuB | Genjutsu: Seishin-teki Boratiriti | Standardowy na Turę
KatonE | Kaen | Standardowy
KatonC | Katon: Hōsenka no Jutsu | Standardowy za 5 pocisków
Współpracuje z
  • ---

Kod: Zaznacz cały

[title=太一]Taichi[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/zmUEBDx.png[/pic]
[row title=Gatunek]Fenek Pustynny[/row]
[row title=Rozmiar]Mały[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Katon C | Genjutsu B | Ninjutsu B | Iryō Ninjutsu A[/row]
[row title=Posiadane atuty]Chirurgiczna Precyzja[/row]
[sum sila=3 szybkosc=6 wytrzymalosc=4 refleks=6 sila_woli=8 kontrola_chakry=8 e=- d=10 c=50 b=250 a=500 s=2500]7 500[/sum]
[description]Fenki pustynne to jedne z najmniejszych członków lisiego ludu, więc chyba większość się zgodzi, że nazwanie swojego dziecka Taichi (太 (ta) oznaczającego "duży" i 一 (ichi) oznaczającego "jeden") jest całkiem ironiczne. Zwłaszcza, że ten zwierzak na pewno nie jest jednym z większych fenków. Szczerze? Jest nawet przeciwnie - Taichi zawsze był dość słabszy i bardziej chorowity, nawet w porównaniu ze swoimi bliskimi krewnymi. Ponadto biedaczysko urodził się z dość sporą wadą wzroku - jest krótkowidzem i jeśli nie nosi swoich okrągłych okularów, to całe otoczenie to dla niego wielka rozmazana plama. Właśnie dlatego rzadko opuszczał Sugoiyamę i ogólnie za młodu był wyśmiewany przez innych rówieśników. Na szczęście małym Taichim zainteresowała się jedna starsza lisica, która udowodniła mu, że może zaskarbić sobie szacunek futrzaków w inny sposób. To właśnie Atsuko-sama nauczyła go wiedzy medycznej i przekazała mu swoją ideę, która utrzymywała ją na duchu przez te wszystkie lata jako główny medyk w krainie lisów. Taichi wziął sobie do serca to motto - "Ktoś musi im pomagać, bo w przeciwnym razie ta banda gamoni się pozabija." 
Z charakteru Taichi wciąż jest w środku ciekawskim dzieckiem - mimo że dawna jest dorosły. Wynika to z tego, że mimo swoich największych chęci, nie miał dużo okazji pozwiedzać świata poza Sugoiyamą. Był zaledwie parę razy poza lisią krainą, więc gdziekolwiek by się nie znalazł to zawsze chce zobaczyć i zbadać jak najwięcej. Często jest przy tym bardzo energiczny i trudno nad nim zapanować lub go uspokoić. Niestety, wiele jego wojaży szybko się kończy, ze względu na jego kondycję. Prawie zawsze, gdy zwiedza świat zewnętrzny, kończy się to złapaniem jakiejś niezbyt poważnej choroby - najczęściej przeziębienia. Dodatkowo, sam źle znosi zimne temperatury... I wodę. Taichi nie cierpi wody, wilgoci i ogólnie bycia mokrym. W przeciwieństwie do wielu lisów, nie przepada za używaniem techniki przemiany i przebywać w ludzkiej postaci, twierdząc, że korzystanie z palców tylko utrudnia mu jego pracę. Hobbystycznie bardzo lubi wszelkie rodzaju gry karciane. No i rzecz, którą każdy z mieszkańców Sugoiyamy ci powie - nasz fenek absolutnie nie umie opowiedzieć dobrego żartu. Często próbuje, ale większość to niewypały - chociaż sam nie jest tego świadomy i się zwija ze śmiechu, gdy tylko opowie któryś ze swoich kawałów. 
[/description]
[row]Ekwipunek zwierzęcia[/row]
[description]
[list][*]Okulary
[*]Torba z zestawem medycznym[/list]
[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Iryō Ninjutsu]E | Ketsueki Kensa | Standardowy[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu]E | Saikin no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu]E | Masui no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu]D | Bunseki no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu]C | Shosen Jutsu | Różny na Turę[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu]B | Saikan Chūshutsu no Jutsu | Potrójny[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Bunshin no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Henge no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Kawarimi no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Ki Nobori no Shugyo | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Nawanuke no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Suimen Hoko no Gyo | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Ninjutsu]C | Kuchiyose no Jutsu | Różny [/row]
[row title=Ninjutsu]C | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy [/row]
[row title=Ninjutsu]B | Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Podwójny[/row]
[row title=Genjutsu]E | Genjutsu Kai | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Genjutsu]D | Kasumi Jūsha no Jutsu | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Genjutsu]D | Koishi  | Standardowy na Nałożenie/Standardowy na Turę na Utrzymanie[/row]
[row title=Genjutsu]B | Genjutsu: Seishin-teki Boratiriti | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Katon]E | Kaen | Standardowy[/row]
[row title=Katon]C | Katon: Hōsenka no Jutsu | Standardowy za 5 pocisków [/row]
[/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description]
[list][*]---[/list]
[/description]
Ostatnio zmieniony 25 cze 2023, 23:31 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi A

Mayuki真優貴
GatunekLis Polarny
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinySuiton B | Yajū A | Ninjutsu A | Genjutsu S
Posiadane atutySensor (5 m bez pieczęci | 200 m z pieczęcią)
Siła4
Szybkość7
Wytrzymałość5
Refleks8
Siła woli8
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry10 000 E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2 000
Wielu ludzi przekonało się, że zachowanie Mayuki to tylko fasada. Pod twarzą szczerej, troskliwej i szlachetnej kobiety kryje się bardzo inteligentna i manipulacyjna lisica. Prawdopodobnie wynika to z jej przeszłości, ponieważ urodziła się jako najmłodsza z rodzeństwa. Nie tylko rodzina pozwalała jej na dużo, ale też chciała w ten sposób dorównać starszym braciom i siostrom. Jednak okazało się to o wiele prostsze, niż mogło się jej wydawać. Wrodzony intelekt pozwalał jej bardzo łatwo wykorzystywać inne lisy do spełniania jej zachcianek. Z biegiem czasu stawało się to coraz mniej interesujące. W poszukiwaniu nowych wrażeń, postanowiła opuścić Sugoiyamę i zaczęła podróżować po Nowym Kontynencie. Odkryła w ten sposób, że większość ludzi to totalne głąby, których łatwo kontrolować jak ma się dobrze gadane i ładną (ludzką) twarz. Zaczęła się więc nimi bawić, ale ku jej niezadowoleniu sytuacja ponownie się powtórzyła. Teraz wykorzystując nabyte zdolności i kontakty szuka coraz to nowszych doznań, kierując się wszędzie gdzie jest dość bogato i wystawnie.
Zdolności Mayuki znacząco wpłynęły na rozmiar jej ego. Lisica nie podejmie się zadań, które uzna za poniżej swojego poziomu. Poza tym, nie uważa się za niczyją służącą - to ONA jest tą, co jest tutaj lepsza i to gdyby nie ona inni by pewnie sobie nie poradzili. By skłonić ją do współpracy trzeba połechtać jej ego i odpowiednio naschlebiać lub nacisnąć na odcisk i zmusić ją w ten sposób do udowodnienia swojej wyższości. Dodatkowo można ją łatwo przekupić, jeśli ma się coś, czym można ją zainteresować - najczęściej to wartościowe przedmioty, mające wartość estetyczną lub zwyczajne dla niej nowe. Dotyczy to zwłaszcza żywności, bo drogie jedzenie i napoje to jedna z jej ulubionych rzeczy (nawet jakby wcale jej tak bardzo nie smakowały).
Techniki zwierzęcia
NinjutsuE | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Henge no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Bunshin no Jutsu | Standardowy za Klona
NinjutsuE | Kawarimi no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Nawanuke no Jutsu | Standardowy
NinjutsuC | Kuchiyose no Jutsu | Różny
NinjutsuC | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy
NinjutsuB | Shunshin no Jutsu | Standardowy
NinjutsuB | Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Podwójny
NinjutsuA | Kagura Shingan | Połowiczny na Turę
GenjutsuE | Genjutsu Kai | Standardowy
GenjutsuB | Hebinirami | Podwójny
GenjutsuA | Akumu | Podwójny
SuitonB | Suiton: Gekiryūdan | Standardowy
SuitonB | Suiton: Suishū Gorugon | Trzykrotny za utworzenie
Standardowy za utrzymanie, liczony od drugiej tury
SuitonB | Suiton: Haran Banshō | Standardowy
Współpracuje z
  • ---

Kod: Zaznacz cały

[title=真優貴]Mayuki[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/de2PvYF.png[/pic]
[row title=Gatunek]Lis Polarny[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Suiton B | Yajū A | Ninjutsu A | Genjutsu S[/row]
[row title=Posiadane atuty]Sensor (5 m bez pieczęci | 200 m z pieczęcią)[/row]
[sum sila=4 szybkosc=7 wytrzymalosc=5 refleks=8 sila_woli=8 kontrola_chakry=8 e=- d=10 c=50 b=250 a=500 s=2 000]10 000[/sum]
[description]Wielu ludzi przekonało się, że zachowanie Mayuki to tylko fasada. Pod twarzą szczerej, troskliwej i szlachetnej kobiety kryje się bardzo inteligentna i manipulacyjna lisica. Prawdopodobnie wynika to z jej przeszłości, ponieważ urodziła się jako najmłodsza z rodzeństwa. Nie tylko rodzina pozwalała jej na dużo, ale też chciała w ten sposób dorównać starszym braciom i siostrom. Jednak okazało się to o wiele prostsze, niż mogło się jej wydawać. Wrodzony intelekt pozwalał jej bardzo łatwo wykorzystywać inne lisy do spełniania jej zachcianek. Z biegiem czasu stawało się to coraz mniej interesujące. W poszukiwaniu nowych wrażeń, postanowiła opuścić Sugoiyamę i zaczęła podróżować po Nowym Kontynencie. Odkryła w ten sposób, że większość ludzi to totalne głąby, których łatwo kontrolować jak ma się dobrze gadane i ładną (ludzką) twarz. Zaczęła się więc nimi bawić, ale ku jej niezadowoleniu sytuacja ponownie się powtórzyła. Teraz wykorzystując nabyte zdolności i kontakty szuka coraz to nowszych doznań, kierując się wszędzie gdzie jest dość bogato i wystawnie.
Zdolności Mayuki znacząco wpłynęły na rozmiar jej ego. Lisica nie podejmie się zadań, które uzna za poniżej swojego poziomu. Poza tym, nie uważa się za niczyją służącą - to ONA jest tą, co jest tutaj lepsza i to gdyby nie ona inni by pewnie sobie nie poradzili. By skłonić ją do współpracy trzeba połechtać jej ego i odpowiednio naschlebiać lub nacisnąć na odcisk i zmusić ją w ten sposób do udowodnienia swojej wyższości. Dodatkowo można ją łatwo przekupić, jeśli ma się coś, czym można ją zainteresować - najczęściej to wartościowe przedmioty, mające wartość estetyczną lub zwyczajne dla niej nowe. Dotyczy to zwłaszcza żywności, bo drogie jedzenie i napoje to jedna z jej ulubionych rzeczy (nawet jakby wcale jej tak bardzo nie smakowały). [/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Ninjutsu]E | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Henge no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Bunshin no Jutsu | Standardowy za Klona[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Kawarimi no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Nawanuke no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C | Kuchiyose no Jutsu | Różny[/row]
[row title=Ninjutsu]C | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]B | Shunshin no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]B | Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Podwójny[/row]
[row title=Ninjutsu]A | Kagura Shingan | Połowiczny na Turę[/row]
[row title=Genjutsu]E | Genjutsu Kai | Standardowy[/row]
[row title=Genjutsu]B | Hebinirami | Podwójny[/row]
[row title=Genjutsu]A | Akumu | Podwójny[/row]
[row title=Suiton]B | Suiton: Gekiryūdan | Standardowy[/row]
[row title=Suiton]B | Suiton: Suishū Gorugon | Trzykrotny za utworzenie
Standardowy za utrzymanie, liczony od drugiej tury[/row]
[row title=Suiton]B | Suiton: Haran Banshō | Standardowy[/row]
[/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description]
[list][*]---[/list]
[/description]
Ostatnio zmieniony 25 cze 2023, 23:31 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi S

Old Man Kimihide王偉
GatunekLis Srebrzysty
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyGenjutsu A | Yajū A | Doton S | Ninjutsu S | Fuinjutsu S
Posiadane atutyAbsorpcja Chakry
Siła5
Szybkość7
Wytrzymałość6
Refleks7
Siła woli10
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15 000 E: - | D: - | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Kimihide jest jednym z tych, którzy należą do Starszyzny lisiego ludu. I w sumie zasłużył sobie na ten tytuł, bo jest naprawdę stary i pamięta wydarzenia sprzed dekad. Dlatego, nie bez powodu jest nazywany z przekąsem przez innych mieszkańców Sugoiyamy Staruchem. Jednak mimo swojego wielkiego doświadczenia, rzadko stanowi autorytet dla któregokolwiek z lisów, co wynika z faktu, że jest najpewniej najmniej konfliktowym spośród nich. Mało kto jest w stanie podważyć jego intelekt, ale większość znających go lisów wie, że bardzo nie lubi wykorzystywać bawić się i kontrolować innych, co nie przypadło wielu młodym lisom, które uznają to za znakomitą rozrywkę. Niezbyt się tym przejmuje, zważając na to, że rzadko przebywa w Sugoiyamie, zamiast tego będąc w ciągłej podróży. Na swoje barki przejął dość ważny obowiązek nadzorowania stanu siatki lisich przejść i tworzenie nowych. Te tunele są dość ważnymi konstrukcjami dla tych zwierząt, bo umożliwiają im łatwiejszą podróż pomiędzy odległymi lokacjami, ale trzeba się liczyć z faktem, że wiele może się z nimi wydarzyć. Z każdym rokiem część z nich zostaje uszkodzona przez czynniki naturalne lub działalność ludzi - dlatego czasem trzeba przenosić wyjścia w inne lokacje, wyłączać je w ogóle z użytku lub likwidować problemy uniemożliwiające podróż. To jest właśnie rola Kimihide w lisim społeczeństwie.
Może właśnie przez te długie okresy przebywania w samotności zmieniły lisa. Niektórzy mówią, że kiedyś był arogancki i butny, ale podczas rozmowy z nim w ogóle tego nie widać, jakby stracił ten królewski pierwiastek który niegdyś prezentował (jego imię w końcu oznacza "Wielkiego Króla"). Teraz natomiast wydaje się ostoją spokoju, ale również emanuje pewną niespotykaną wśród lisów odpowiedzialnością. Swoje zadanie traktuje bardzo poważnie i będąc w pobliżu któregoś z przejść będzie chciał zbadać jego stan. Współpraca z Kimihide jest często łatwa ze względu na jego usposobienie. Zawsze chętnie podzieli się swoim doświadczeniem i opinią na dany temat. Najczęściej problematycznym pierwiastkiem w relacji z przywołującym może być sam człowiek. Kimihide nie przepada za towarzystwem ludzi agresywnych, głupich, upartych lub jakiegokolwiek połączenia. Brzydzi się też bezpodstawną przemocą. Podobnie jak inne lisy, nie patrzy na relację z posiadaczami paktu jako służbę i próba zmuszenia go do wykonania naszych rozkazów spełźnie na niczym.
Ekwipunek zwierzęcia
Tobołek zawierający:
  • Mapę znanych lisich tuneli
  • Kocyk
  • Dodatkowe zapasy żywności
  • Inne rzeczy, które mogą przydać się lisowi na szlaku
Techniki zwierzęcia
NinjutsuE | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Henge no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Bunshin no Jutsu | Standardowy za Klona
NinjutsuE | Kawarimi no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Nawanuke no Jutsu | Standardowy
NinjutsuC | Kuchiyose no Jutsu | Różny
NinjutsuC | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy
NinjutsuB | Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Podwójny
NinjutsuA | Kumoshin no Jutsu | Podwójny
NinjutsuS | Kyū Kumoshin no Jutsu | Połowiczny za skok
FuinjutsuC | Isshi Tōjin | Różny na Turę
FuinjutsuS | Shinpi-Tekina Kitsunedzuka | Potrójny
DotonC | Doton: Doryūheki | Różny
DotonB | Doton: Ganban Kyū | Potrójny
GenjutsuE | Genjutsu: Kai | Standardowy
GenjutsuB | Asoko Janai | Standardowy
GenjutsuA | Sekai o tometa giman | Podwójny
Współpracuje z
  • ---

Kod: Zaznacz cały

[title=王偉]Old Man Kimihide[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/V4afCAB.png[/pic]
[row title=Gatunek]Lis Srebrzysty[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Genjutsu A | Yajū A | Doton S | Ninjutsu S | Fuinjutsu S[/row]
[row title=Posiadane atuty]Absorpcja Chakry[/row]
[sum sila=5 szybkosc=7 wytrzymalosc=6 refleks=7 sila_woli=10 kontrola_chakry=10 e=- d=- c=20 b=100 a=250 s=500]15 000[/sum]
[description]
Kimihide jest jednym z tych, którzy należą do Starszyzny lisiego ludu. I w sumie zasłużył sobie na ten tytuł, bo jest naprawdę stary i pamięta wydarzenia sprzed dekad. Dlatego, nie bez powodu jest nazywany z przekąsem przez innych mieszkańców Sugoiyamy Staruchem. Jednak mimo swojego wielkiego doświadczenia, rzadko stanowi autorytet dla któregokolwiek z lisów, co wynika z faktu, że jest najpewniej najmniej konfliktowym spośród nich. Mało kto jest w stanie podważyć jego intelekt, ale większość znających go lisów wie, że bardzo nie lubi wykorzystywać bawić się i kontrolować innych, co nie przypadło wielu młodym lisom, które uznają to za znakomitą rozrywkę. Niezbyt się tym przejmuje, zważając na to, że rzadko przebywa w Sugoiyamie, zamiast tego będąc w ciągłej podróży. Na swoje barki przejął dość ważny obowiązek nadzorowania stanu siatki lisich przejść i tworzenie nowych. Te tunele są dość ważnymi konstrukcjami dla tych zwierząt, bo umożliwiają im łatwiejszą podróż pomiędzy odległymi lokacjami, ale trzeba się liczyć z faktem, że wiele może się z nimi wydarzyć. Z każdym rokiem część z nich zostaje uszkodzona przez czynniki naturalne lub działalność ludzi - dlatego czasem trzeba przenosić wyjścia w inne lokacje, wyłączać je w ogóle z użytku lub likwidować problemy uniemożliwiające podróż. To jest właśnie rola Kimihide w lisim społeczeństwie.
Może właśnie przez te długie okresy przebywania w samotności zmieniły lisa. Niektórzy mówią, że kiedyś był arogancki i butny, ale podczas rozmowy z nim w ogóle tego nie widać, jakby stracił ten królewski pierwiastek który niegdyś prezentował (jego imię w końcu oznacza "Wielkiego Króla"). Teraz natomiast wydaje się ostoją spokoju, ale również emanuje pewną niespotykaną wśród lisów odpowiedzialnością. Swoje zadanie traktuje bardzo poważnie i będąc w pobliżu któregoś z przejść będzie chciał zbadać jego stan. Współpraca z Kimihide jest często łatwa ze względu na jego usposobienie. Zawsze chętnie podzieli się swoim doświadczeniem i opinią na dany temat. Najczęściej problematycznym pierwiastkiem w relacji z przywołującym może być sam człowiek. Kimihide nie przepada za towarzystwem ludzi agresywnych, głupich, upartych lub jakiegokolwiek połączenia. Brzydzi się też bezpodstawną przemocą. Podobnie jak inne lisy, nie patrzy na relację z posiadaczami paktu jako służbę i próba zmuszenia go do wykonania naszych rozkazów spełźnie na niczym. 
[/description]
[row]Ekwipunek zwierzęcia[/row]
[description]
Tobołek zawierający:
[list]
[*]Mapę znanych lisich tuneli
[*]Kocyk
[*]Dodatkowe zapasy żywności
[*]Inne rzeczy, które mogą przydać się lisowi na szlaku[/list]
[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Ninjutsu]E | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Henge no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Bunshin no Jutsu | Standardowy za Klona[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Kawarimi no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]E | Nawanuke no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C | Kuchiyose no Jutsu | Różny[/row]
[row title=Ninjutsu]C | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]B | Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Podwójny[/row]
[row title=Ninjutsu]A | Kumoshin no Jutsu | Podwójny[/row]
[row title=Ninjutsu]S | Kyū Kumoshin no Jutsu | Połowiczny za skok[/row]
[row title=Fuinjutsu]C | Isshi Tōjin | Różny na Turę[/row]
[row title=Fuinjutsu]S | Shinpi-Tekina Kitsunedzuka | Potrójny[/row]
[row title=Doton]C | Doton: Doryūheki | Różny[/row]
[row title=Doton]B | Doton: Ganban Kyū | Potrójny[/row]
[row title=Genjutsu]E | Genjutsu: Kai | Standardowy[/row]
[row title=Genjutsu]B | Asoko Janai | Standardowy[/row]
[row title=Genjutsu]A | Sekai o tometa giman | Podwójny[/row]
[/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description]
[list][*]---[/list]
[/description]
Ostatnio zmieniony 25 cze 2023, 23:32 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Pakty”